Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Premiéra: nové BMW 3 Touring (první fotografie + video)

Druhou inovovanou karosářskou variantou nejprodávanější řady BMW je kombi. Jeho světová výstavní premiéra je ohlášena na zářiový frankfurtský autosalon, první informace a oficiální fotografie BMW zveřejnilo dnes.
Zpět na článek
19. 4. 2005 11:19
19. 4. 2005 11:36
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 11:44
19. 4. 2005 11:47
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 11:52
19. 4. 2005 11:51
neregistrovaný "honya"
19. 4. 2005 11:56
19. 4. 2005 12:05
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 12:08
19. 4. 2005 12:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 12:14
neregistrovaný "Vena"
19. 4. 2005 12:34
neregistrovaný "honya"
19. 4. 2005 12:59
26. 4. 2005 09:06
neregistrovaný "Pavel"
19. 4. 2005 12:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 17:33
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 17:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 13:50
neregistrovaný "Petrklíč"
19. 4. 2005 14:15
19. 4. 2005 17:53
neregistrovaný "Nedik"
20. 4. 2005 08:55
neregistrovaný "pavel"
19. 4. 2005 11:51
neregistrovaný "Nedik"
19. 4. 2005 12:05
19. 4. 2005 12:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 12:31
19. 4. 2005 12:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 12:36
19. 4. 2005 12:20
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 12:34
19. 4. 2005 17:38
neregistrovaný "Nedik"
19. 4. 2005 18:38
19. 4. 2005 20:34
neregistrovaný "Zdenda"
20. 4. 2005 08:50
20. 4. 2005 11:29
neregistrovaný "911T"
20. 4. 2005 16:51
21. 4. 2005 14:09
neregistrovaný "Manga"
19. 4. 2005 11:55
neregistrovaný "anonym"
19. 4. 2005 17:39
neregistrovaný "Nedik"
19. 4. 2005 19:12
neregistrovaný "anonym"
19. 4. 2005 21:51
neregistrovaný "radio"
20. 4. 2005 09:45
neregistrovaný "Pucmeloud"
22. 4. 2005 11:04
neregistrovaný "anonym"
20. 4. 2005 09:46
neregistrovaný "Pucmeloud"
20. 4. 2005 23:33
neregistrovaný "anonym"
19. 4. 2005 12:45
neregistrovaný "dmx"
19. 4. 2005 14:35
neregistrovaný "rossi"
19. 4. 2005 15:19
19. 4. 2005 21:53
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 19:04
neregistrovaný "Vortec"
19. 4. 2005 12:59
neregistrovaný "HornbachLiska"
19. 4. 2005 14:23
neregistrovaný "Preceda"
19. 4. 2005 14:52
neregistrovaný "Egon"
19. 4. 2005 15:22
19. 4. 2005 15:11
neregistrovaný "Olaf"
19. 4. 2005 17:46
neregistrovaný "Nedik"
20. 4. 2005 16:38
neregistrovaný "Olaf"
19. 4. 2005 15:12
neregistrovaný "125S"
19. 4. 2005 17:57
neregistrovaný "Maros"
19. 4. 2005 18:17
neregistrovaný "fan"
19. 4. 2005 20:35
neregistrovaný "neran"
19. 4. 2005 23:15
neregistrovaný "JP"
19. 4. 2005 23:54
neregistrovaný "misoo"
20. 4. 2005 09:47
neregistrovaný "Pucmeloud"
20. 4. 2005 13:38
neregistrovaný "Tomáš Novák"
20. 4. 2005 15:00
neregistrovaný "ciello"
20. 4. 2005 15:34
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2005 16:38
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2005 17:06
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2005 16:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 18:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 18:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 18:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 19:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 4. 2005 16:32
neregistrovaný "Karol"
21. 4. 2005 19:21
neregistrovaný "Mar.cus"
21. 4. 2005 19:21
neregistrovaný "neran"
22. 4. 2005 15:25
neregistrovaný "P"
22. 4. 2005 15:48
neregistrovaný "neran"
23. 4. 2005 19:02
neregistrovaný "Lukas"
27. 4. 2005 09:05
neregistrovaný "Kostohryz"
19. 4. 2005 11:19
JE TO HRAČKA
udělat krásné combi. Stačí jen mít u Mnichova na to továrnu... Hlavně, prosím vás, nepište, že ty zadní blinkry jsou koupené v Soulu na burze. Protože nejsou. A pokud je tu nějaký majitel staré trojky (mimořádně povedené) a nelíbí se mu tahle nová, tak už předem píši, že mu to nevěřím Je známé z obličejů, že problematický bývá profil. No, vidím, že s tímhle BMW problém nemá. To je krásné, dokonalé auto, ve velikosti, kam složí nohy každý, kdo chce jezdit jedním z nejlepších aut světa. Dokonce si tipnu, že tahle nová trojka, protože má tolik nadpozemské krásy v sobě, odradí ty s dutejma řetězama kolem krku, co nám v teplákách s třema pruhama představují tím své nitro víc, než by si přáli, a věřím, že tohle auto zase budou vodit JEN ti, kteří auta milují skrzevá ně. Jsi krásná, combi trojko.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 11:36
Re: JE TO HRAČKA
ale to snad není možné, Ty, parťáku, Ty jsi napsal chválu na něco jiného než fauvé ? klobouk dolů. napsal si to ale hezky. už jen konečně pochopit toho Espace ...
19. 4. 2005 11:44
Re: JE TO HRAČKA
Espace, parťáku, jsem nechápal do doby, dokud jsi mi tu o něm nenapsal. Rád ti to přiznávám...
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 11:47
Re: JE TO HRAČKA
včera jsem ti psal k tomu Golfu plus asi 3x a nic se nezobrazilo, tak jsem včera rezignoval, nebyla to ignorance.
19. 4. 2005 11:52
Re: JE TO HRAČKA
Jo. Já si říkal, co je s tebou. Tak platí.
neregistrovaný "honya"
19. 4. 2005 11:51
Re: JE TO HRAČKA
Sice pro někoho krásné, ale každopádně další zbytečné navýsost nepraktické kombi. Nechápu...
19. 4. 2005 11:56
Re: JE TO HRAČKA
Jak můžeš na specializovaných stránkách o jednom z nejkrásnějích aut světa napsat to, cos napsal? Pokud miluješ jízdu na zadních sedadlech zájezdového autobusu do Dubrovníku, pak přiznávám, že tam se vejde i nafukovací krokodýl. Jak, zbytečné? Jak, navýsost? Jak, nepraktické?
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 12:05
Re: PES
nech ho, to je ten týpek co štěká a nekouše, přeloženo do normální řeči - jen kritizuje (jakýkoliv model) a nikdy nic nekoupí (z toho má ten mindrák). s takovým neztrácej čas, diskutuj jen s těmi co mají názory, pro které mají důvody, které zvěřejní.
19. 4. 2005 12:08
Re: PES
Jo, tos napsal trefně
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 12:10
Re: PES
Počkej s tou kritikou ještě chvíli. Dosud nevím, zdali to náhodou není můj kamarád Jestli je to někdo jinej, tak ti ho pak vydám
neregistrovaný "Vena"
19. 4. 2005 12:14
Re: PES
Jedno z nejkrasnejsich aut sveta ???? ..prosimte neprehanej! Osklive neni, ale JA bych mu tento pridomek rozhodne nedaval!! A kombiku uz vubec ne!!!
neregistrovaný "honya"
19. 4. 2005 12:34
Re: PES
Jakej zájezd, jekej Dubrovník? ? Jsi včera trošku popil, ne?
19. 4. 2005 12:59
Re: PES
Včera ne, teď jsem si musel dát panáka. Jsou příspěvky a přízpěvky.
neregistrovaný "Pavel"
26. 4. 2005 09:06
Re: PES
Nevím, ale slova typu "jedno z nejkrásnějších aut světa" mi přijdou trochu přehnaná. BMW si lidé nekupují převážně kvůli designu... A proto se mi nelíbí, že kritizujete někoho, kdo tady řekne svůj názor, že je BMW nepraktické a že se mu nelíbí. Nepraktické ono vlastně svým způsobem je, že se mu nelíbí, věc názoru, ikdyž asi bych se taký rozhodl pro něco jiného, třeba pro A4 či S4 Avant..
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 12:01
Re: PES
Jednoho Honyu znám Jestli jsi to ty, tak tomu říkám náhoda Máš zejtra matiku?
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 17:33
Re: PES
Honya ma jen zmatek v klavesnici, urcite to melo byt honza
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 17:36
Re: PES
No já právě znám jednoho Honzu, kterej má tenhle "zmatek" úmyslně. Ale vzhledem k tomu, že tenhle na mě nereaguje, tak to není asi on
neregistrovaný "Petrklíč"
19. 4. 2005 13:50
Re: PES
Už jsem čekal, že budeš BMW hanit, ale překvapil jsi Máš pravdu, je to nádhera, vyváženost, dynamika atd...prostě super!

P.S.: Nevíš něco o supersportu od VW? Něco jsem zaslechl, ale nechce se mi tomu věřit...
neregistrovaný "Nedik"
19. 4. 2005 17:53
Re: PES
No po shlédnutí videa,jsem si trošku opravil názor. Ale to jenom tak,že můžu prohlásit,že kombi není tak strašné jako sedan... O světlech neprohlásím nic jiného,než že by mohla být víc protáhlejší. Působí tak nějak nekorespondujíc se zádí.
neregistrovaný "pavel"
20. 4. 2005 08:55
Re: PES
Je mi líto,ale ty zadní světla se mi opravdu nelíbí.Jinak vypada slušně.
neregistrovaný "Nedik"
19. 4. 2005 11:51
bez titulku
Auto je to pěkný,ale mě osobně se mnohem víc zamlouvá A4 avant...
Rozbalit vlákno
14
19. 4. 2005 12:05
Re: bez titulku
A4 avant přece nemůžeš porovnávat vzhledově s tímhle skvostem. Audi se postupně chytá do vlastní pasti unifikace... A současná A4 má zenit za sebou. To co udělali narychlo, aby prodloužili životnost tohoto modelu není vůbec, ale vůbec schopné designové konkurence k této trojce. Je to, jako bys srovnával sekanou s biftekem z argentinského bejka. Abys rozuměl, mám rád sekanou. Občas si dávám ovšem ten biftek. Má výbornou chuť...
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 12:12
Re: bez titulku
Nó sekaná. Spíš už pohřbený Caesar...(jsem zvědavý, jestli se chytneš )
19. 4. 2005 12:31
Re: bez titulku
Ty mi dáváš... snad Rex Stout?
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 12:32
Re: bez titulku
Obstál si. Já to nečtu, ale můj táta jo a tys ho někde kdysi zmínil....tak jsem tě zkoušel.
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 12:20
Re: bez titulku
no né, GTI, ty jsi dnes nějaký dobře naložený, A4 avant = sekaná, to se tak krásně čte. máš pravdu, je to jedno z nejkrásnějších combi.
19. 4. 2005 12:34
Re: bez titulku
Prosím tě. A4... to je snad jasné, ne. A6 - o té jsem schopen napsat dost. Až jindy. Ale k trojce... no to se nadá porovnávat. Tohle opravdu je d-o-k-o-n-a-l-é
neregistrovaný "Nedik"
19. 4. 2005 17:38
Re: bez titulku
Ja nebudu Tvuj názor o A4 nijak vyvracet. Já mít ty love tak prostě pujdu radši do té audiny. Nová trojka mě zatím za srdce pořádně nechytla,ale možná to bude stejný jak s pětkou. Tu,když teď vidím v M-paketu,tak se za ní vždycky mlsně otočím. Vaše názory o unifikaci modelů,mě nijak můj názor nevyvrací. Pro mě je A4 mnohem hezčí a jak jsem už napsal,mít ty prachy...
19. 4. 2005 18:38
Re: bez titulku
Jo, pěněz (a koní, jak tu napsal kolega) je vždycky málo. Musíme opravdu počkat až ji uvidíme jezdit na silnici. Pak myslím může mít šanci i u tebe.
neregistrovaný "Zdenda"
19. 4. 2005 20:34
Re: bez titulku
Sorry, GTI, ale dokonale mi to opravdu neprijde. Trosku jsi to nakousnul uz v prvnim prispevku. Pro jednoduchost zamerme se na jednu cast, zadni partii vozu. Opravdu se ti libi ta svetla a prijde ti, ze se k vozu tvarove hodi? Nejvic mi vadi jejich horni linka, kdyby byla protazena vodorovne, sedelo by mi to tam vic. Chapu, ze je treba se lisit, ale proc za kazdou cenu? Mozna jak je (nebo ted spis asi uz byl) nam ten Bangleuv design vzdalenej minimalne stejne jako ta Kalifornie, tak pri tom obletu zeme na mne tento detail skutecne pusobi jako mezipristani v Koreji. Nebo zadni naraznik, neni o cislo vetsi, nez by mel byt? Neubira autu trochu lehkosti a svihu, ktery by 3 rozhodne postradat nemela?
20. 4. 2005 08:50
Re: bez titulku
Jsme v době markant. Předchozí trojka (i pětka a 7) se nám líbily také asi proto, že blinkry netvořily hrany vozu, a tedy byly netvarotvorné. Dnes má trojka blinkry na hraně a to je to, co nás provokuje. Jinak jsou samozřejmě zakomponované do křivek karoserie. Ty fotografie podle mě lehce zkreslují, na videu už je to jinak, i ten zadní nárazník.
neregistrovaný "911T"
20. 4. 2005 11:29
Re: bez titulku
Tak to si zase vedľa. A4-ka AVANT je naozaj o poznanie dynamickejšia a dizajnovo vyváženejšia ako tento pokus spraviť pravé BMW. Zadné svetlá si zase neodpustili a capli tam tie laciné farebné sklá. Mali by sa nad sebou zamyslieť, rovnako ako ty, čo chváliš do neba auto, ktorému treba facelift ešte predtým ako sa predal čo len jeden kus. To je môj názor.
20. 4. 2005 16:51
Re: bez titulku
Pokud máš jiný názor, než já, kritizuj mě laskavě humorně. Primitivnosti typu "zase" a že bych se měl nad sebou zamyslet jsou akceptovatelné jen v lehce humorné rovině. Pokud neumíš reagovat v rámci nepsaných pravidel, trénuj u vás na klepadle.
neregistrovaný "Manga"
21. 4. 2005 14:09
Re: bez titulku
Kdo jsi, že víš jak vypadá PRAVÉ BMW? Podle čeho určuješ tu "pravost"? A jak víš kolik stojí zadní světla na e90, když píšeš slůvko laciné? Že se nad sebou mají zamyslet? Věř tomu, že design e90 je promyšlen do posledního detailu, perfektně zapadá do rodiny nových BMW a co víc, líbí se hned a téměř všem, ne jako e60, kterou teď začali všichni taky chválit, když ji viděli na ulici mezi ostatním "balastem". Na e46 byly zpočátku taky negativní reakce... Je to jasné?
neregistrovaný "anonym"
19. 4. 2005 11:55
330d - 170kw
no jestli bude 330d disponovat opravdu 170kw tak to bude nářez
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Nedik"
19. 4. 2005 17:39
Re: 330d - 170kw
Zatím max 320d od Schnitzera 147 kW...
neregistrovaný "anonym"
19. 4. 2005 19:12
Re: 330d - 170kw
no ale v clanku prave uvadeji 330d 170kw ... aspon to tam bylo ... hned se tu podivat jestli uz to nekdo nesmazal ... taky me to zarazilo, ale urcite je to realna hodnota pro tenhle motor ... myslim v seriovem provedeni
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 21:51
Re: 330d - 170kw
třeba dojde i na 335d, 2997 cm3/200 kW to by teprve byla šleha
neregistrovaný "Pucmeloud"
20. 4. 2005 09:45
Re: 330d - 170kw
bude to "jen" 150 kw
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2005 11:04
Re: 330d - 170kw
to mel uz predchozi model, takze myslim, ze to bude minimane 160kw jako ma 530d ... ovsem myslim, ze to klidne muze byt i onech 170kw, protoze 5-ka ma jeste 535 s biturbem a 200kw cili bude mit i tak dostatecny naskok
neregistrovaný "Pucmeloud"
20. 4. 2005 09:46
Re: 330d - 170kw
model 330i bude mit tech tvych 170 kW
neregistrovaný "anonym"
20. 4. 2005 23:33
Re: 330d - 170kw
Oprava,330d bude mít 170kw,330i má nyní v e90 190kw a je to maso.
Jinak souhlasím s tím,že je to super kára a přijdou mi ty zadní lampy jako přirozený designový vývoj těch z e46.
A pro ty co jim připadá malý kufr,tak ať koukají po jiných značkách,neboť toto auto nebude nikdy určeno ke stěhování,ale pro lidi co se jim líbí kombi auta(jak je uvedeno v článku lifestyle).
neregistrovaný "dmx"
19. 4. 2005 12:45
design a motory
GTI zase prehanas. Urcite sa toto kombi nebude pacit vela ludom viac ako stare.

Ja mam BMW velmi rad ale treba si na nove zvykat,mne sa to uz dari (az na interier ), ale tie kombi .. fakt neviem..

praveze mne sa zda ze starsie kombi amli ovela viac smrncu a sportovosti v sebe... kde je stare E30, E34 alebo E39 a E46? tie sa mi zdali faktkrasne medzi kombi.. a tu je ten zvazujuci zadok a divne zadne svetla, ktore sa vobec nehodia k prednym.. co uz.. pripomina mi to Mercedesy - ta zvazujuca sa linia strechy. Mne sa viac paci rovna strecha, ktora je ostro zakoncena
Rozbalit vlákno
6
19. 4. 2005 13:04
Re: design a motory
Jo, tak to musíš počkat až tu budem pitvat jiné auto. Jestli chceš useklý zadek, pak mám pro tebe jeden báječnej tip - combi od Accordu. Dmx, prebuď sa, pre boha.
neregistrovaný "rossi"
19. 4. 2005 14:35
Re: DESIG
Pohádka o tom, jak se stala z překrásné princezny obtloustlá ježibaba -vskutku nejhorší kombi posledních let nejen od BMW. A to si nedělám srandu. Proč je pětka tak dokonalá, tedy v rámci banglestylu, a trojka tak hrozná? Minulá generace jak kombi tak sedanu patřila k nejkrásněkším autům vůběc, žádný designérský úlet to sice nebyl, ale byl to vrchol automobilové elegance, zvláště po faceliftu 2002. Bude se mi stýskat. Zbohem trojko. P.S. škoda, že není Alfa zadokolka.... .
19. 4. 2005 15:19
Re: DESIG
Tedy Rossi, nevím jaké ježibaby tě strašívaj v tvých pohádkách, ovšem tahle nová trojka to nebude určitě. Souhlasím s tebou, že minulé combi bylo překrásné - píšu to ostatně nahoře.
neregistrovaný "radio"
19. 4. 2005 21:53
Re: SPORTWAGON Q4, CROSSWAGEN Q4
rossi, ještě lepší než zadokolka
neregistrovaný "Vortec"
19. 4. 2005 19:04
Re: SPORTWAGON Q4, CROSSWAGEN Q4
Neřekl bych Accorda. To spíš Mercedes Ečko. Jinak s Tebou GTI ve všem souhlasím.
20. 4. 2005 16:53
Re: SPORTWAGON Q4, CROSSWAGEN Q4
neregistrovaný "HornbachLiska"
19. 4. 2005 12:59
bez titulku
Predok pekny. Zadok hruoza. Tie zadne svetla su obludne, privelke, skaredy dizajn, sportovo by posobili mozno na Hyundai H1 Bus. Nie na tomto aute, tu posobia hrackarsky ako z ineho vacsieho auta a stylovo nesedia k posobeniu auta.
Ako uz napisal niekto vyssie z hladiska praktickosti dost slabe, dostat z kombi o dlzke 4520 mm 'AZ' 460l? Bocna linia posobi ako Opel Signum, skoro ako hatchback, resp. skratene kombi. O co im ide?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Preceda"
19. 4. 2005 14:23
Prahy
Celkově je to hodně povedené. Já se ale pořád nemůžu srovnat s těma prahama. Z profilu odpředu opticky prohýbají celý auto ve středu dolů a z toho vyloženě bočního pohledu na mě působí jako tunnigářskej doplněk. S GTI ale nemůžu souhlasit, že by tohle bylo nějak výrazně povedenější než A4 Avant. Ikdyž ten novej A4-čumák taky moc nemusím, ale zadek má super.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Egon"
19. 4. 2005 14:52
Re: Prahy
Musím souhlasit s Precedou při pohledu z boku nepůsobí moc vyváženě - příliš dlouhý předek,zahnutá střecha vzadu a k zadním světlům se raději nevyjadřuji,nebo GTI dostane infarkt.Motor fantastický, ale v zimě na sněhu to není moc výhra.
neregistrovaný "Olaf"
19. 4. 2005 15:11
Jak uložit video???
Zobrazí se mi windows media player, když jej chci uložit. Jak uložit video na disk? Dříve to tak nedělalo...Děkuji.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Nedik"
19. 4. 2005 17:46
Re: Jak uložit video???
Mě tohle děla explorer,navrchu v liště jsou média,tam to vypneš. Nejde to ani když klikneš pravým a dáš uložit cíl jako... ?
neregistrovaný "Olaf"
20. 4. 2005 16:38
Re: Jak uložit video???
Žádná media jsem nenašel, ale přes "uložit cíl jako" to jde, takže díky.
neregistrovaný "125S"
19. 4. 2005 15:12
Střešní ližiny
Ty bych uříz. Jinak je to BMW...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Maros"
19. 4. 2005 17:57
I když nerad, tak musím přiznat
že tohle je první kombi, který stylistikou i celkovým dojmem překonává Audi A4 Avant. Audině podle mně facelift spíš uškodil než pomohl a v Ingolstadtu by měli hodně rychle postavit novej model, jinak jim BMW vyfoukne velkou část trhu. Snad až na střešní nosič, kterej mě přijde zbytečně velikej - tohle je skoro dokonalé auto. Fakt hodně povedený vozítko, už se v něm vidím jak brázdím Autobahny - škoda, že naše firma bude asi proti jinak všem oktávistům a pdobným týpkům bych sdělil, že BMW lze porovnat pouze s MB a Audi, při hodně velké toleranci snad ještě s Jaguarem, Volvem anebo Saabem. A nový 3er vyhrává na celé čáře.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
19. 4. 2005 18:17
Toto auto sa bohuzial nepodarilo...
ked som nazivo videl 3-ku sedan...hmmm nic moc...
no chlapci(dievcata) porovnajte si to s C-klassou...podla mna neni o com.
aj ked technicky nemam nic proti ale design mi je proti srsti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neran"
19. 4. 2005 20:35
hmm
toz to nevim.na prvni pohled hnus.takovy byl muj pocit,ale po slednuti videa menim nazor,asi neni new 3 fotogenicka.kdyz ji vydim v pohybu tak je to fakt super kombi,az na ty zadni svetla,to i moje babicka by je dokazala udelat lip... ale asi si nakonec stejne zvyknu,jako na 5 (na 7 sem si jeste nezvyk).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JP"
19. 4. 2005 23:15
povedeny kousek
Tak tohle auto se mi vazne libi. Dokonce oproti sedanu mi pripadaji daleko vic pasujici zadni svetla. I kdyz na zivo se mi 3xx libilo vic nez na obrazcich, takze pokud tohle bude podobne, tak klobouk dolu. No ale v pripade tohohle auta je na co navazovat. Osobne si zatim nejsem jist, jestli je hezci, nez minula generace, ktera byla proste BOMBA.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
19. 4. 2005 23:54
gut
velmi pekne (na kombi) ked budem velky, tak si taketo kupim !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
20. 4. 2005 09:47
bez titulku
Pekny auto, ale kufr 435 l bez sklopenych a 1345 l se sklopenyma sedadlama nic moc
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomáš Novák"
20. 4. 2005 13:38
Perfekní
Můžu k tomu říct jen krátce, že jen velice povedená (jak designově, tak technicky) jako ostatně skoro všechny BMW. Naprosto souhlasím s lidmi, kteří jsou názoru, že E46 Touring byla naprostý vrchol automobilové elegance, ale tohle je podle mého názoru důstojný nástupce zmiňované E46.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
20. 4. 2005 15:00
nemůžu uvěřit..
nebudu to přehnaně hodnotit... tohle auto mě moc nenadchlo ale ani neodpuzuje a škaredý není... teda kromě těch zadních světel... Co se týká A4.. všechny audi jsou nudné.... Na srovnání tohoto auta si počkám na Saaba....!! P.S. - GTI...!!!!! teda musel jsem si to přečíst 2x a ujistit se že nemám halucinace... a to co jsi napsal... že ty sis vyčistil brejle.. a konečně vidíš i jiné vozy.. Jo jinak jsem si dal tu práci a podíval se v reale na novýho Passata... a běžel jsem hned zvracet...!!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2005 15:34
Re: nemůžu uvěřit..
Jeste ze si muzes na vidensky spravit chut, co?
20. 4. 2005 16:21
Re: nemůžu uvěřit..
Hele, já vidím všechny vozy (i všechny kozy) Ten Passat, že to byla šleha, to je mi jasný, ale že tě takhle setne, to bude mrkat i Radio. A to je uvědomělej kritik. Tak tě vítám do VW klubu.
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2005 16:38
Re: nemůžu uvěřit..
To se vsichni ve VW klubu pozvracite, kdyz vidite svoji modlu? Nebo uz to je takovej ritual a vlastne klubovej pozdrav?
20. 4. 2005 16:45
Re: nemůžu uvěřit..
Ne, Ciello je první, kterej tu designovou šlehu takhle odnes.
neregistrovaný "mates"
20. 4. 2005 17:06
Re: nemůžu uvěřit..
Tomu neverim! Radio inzeroval neco podobnyho a ja tomu uniknul jen diky tomu, ze jsem si ihned dal panaka (nekolik)
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 16:50
Re: nemůžu uvěřit..
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 18:02
Psáno životem - část I.
Drahá, ale kvalitní (13/2001 po dlouhodobém testu Škody Fabia, kdy měla v průměru každých 5 000 km jednu poruchu) / Vždyť tam měl světovou premiéru model Mustang pro rok 2004! Kupé nebo roadster s působivými tvary jakoby inspirovanými zrovna u Maserati.(2/2003) / Klasika podle BMW: volič převodovky nad páčkou stíračů má i nové BMW 7.(2/2003) / Po nepovedeném dvacetiventilu 1,8 je to další případ, kdy by si měli motoráři od VW drbat hlavy. Těm mladoboleslavským jsou takové přehmaty cizí. (2/2002) / Oba vozy mají své zvláštnosti. Peugeot nastavitelné tlumiče, Škoda schránku s deštníkem v zadních dveřích. (5/2002) / Přístrojová deska je vcelku standartní (1/2003 o Lincoln Continental Concept: [odkaz] ) / Dvoudvéřová sedmička (15/2003 o BMW šestce, tudíž dvoudvéřové pětce) / I po letech je design Octavie velmi přitažlivý 15/2003) Největší výhodou je cena (5/2001 o testované Škodě Octavia v ceně 810 000 Kč) / Tuhost, pohodlí a izolace podvozku jsou kapitolou sama pro sebe. Zatímco majitelé sportovních roadsterů se železničním přejezdům zdálky vyhýbají, maximálně komfotrní Lexus se přes ně přenese, aniž by se to posádka dozvěděla. (19/2002 Test Lexusu SC) / Horší komfort pružení (6/2002 ten samý Lexus SC, když je nutné najít důvody, proč vyhrál v porovnávacím testu Mercedes SL) [Kdo pozná časopis?]
Rozbalit vlákno
7
20. 4. 2005 18:25
Re: Psáno životem - část I.
Lonesi, nepaříš po úspěšné zkoušce? Tohle je první příspěvek, kterej jsem četl 8x, z toho 2x pozpátku Ty nás teda trénuješ. Já mám dlouhé vedení. Proč je to tady pod BMW? Já jsem úplně vedle.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 18:28
Re: Psáno životem - část I.
No ono to nepatří nikam, tak proč ne zrovna pod BMW? Prostě to ze mě muselo ven Prsty se mi rozeběhly po klávesnici...já na to taky koukal. Ale než jsem se stihnul ovládnout, odkliknul jsem "vlož příspěvek" a bylo dokonáno
20. 4. 2005 18:40
Re: Psáno životem - část I.
Ještě nám prosím vyjev tajenku.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 18:42
Re: Psáno životem - část I.
Na to je moc brzo. Ještě jsem nevyvolal dostatečný rozruch Ale pointa byla poznat jeden časopis podle jejich nezaměnitelného stylu práce s automobilovými fakty.
20. 4. 2005 18:51
Re: Psáno životem - část I.
aHa. Tak já počkám. Já myslel, že reaguješ na "objektivitu" Autobildu. O tom píšeme u Logana.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 4. 2005 19:10
Re: Psáno životem - část I.
No máš pravdu no...Je to z AutoTipu. Pravda, hodilo by se to víc k Loganu.
20. 4. 2005 19:33
Re: Psáno životem - část I.
Jo, nelze slepě věřit všemu natištěnému, viď.
neregistrovaný "Karol"
21. 4. 2005 16:32
BMW 3 Touring
PO FIATE a MEĎÁKOCH sa spŕzni aj prekrásný bavorák.Kto je za tým?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mar.cus"
21. 4. 2005 19:21
Autovýstava - Letňany
Už jste byli v Letňanech na Auto Praha 2005??? Jestli se tam chystáte, tak si rychle vymyslete nějaký náhradní program... Je to ztracenej čas a zbytečně vyhozených 80, resp. 40 Kč. Nic zajímavýho tam neni, automobilek jen pár a "nejpoutavější" stánek tam má AAA
Jediný co tam stojí za shlédnutí je novej Mustang, GTI :o))) no a všechno ostatní už je vlastně okoukaný...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neran"
21. 4. 2005 19:21
A6
vykaslete se na BMW.jdete do A6 Avant!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "P"
22. 4. 2005 15:25
Re: A6
A to jako proč???? Nejsme blázni abychom si kupovali nedotáčivou předokolku. Kup si ji sám, džiháde
neregistrovaný "neran"
22. 4. 2005 15:48
Re: A6
a proc zrovna predokolku?? jestli by sis chtel koupit nove Audi bez Quattra,tak ses teda peknej blazen... a proc džiháde,ty jedno Péčko?
neregistrovaný "Lukas"
23. 4. 2005 19:02
Nic moc
Myslím, že BMW dříve nabízelo daleko lepší pastvu pro oči. Od představení sedmičky v roce 2001 jde celý jeho design někam hluboko dolů. Tedy s výjimkou jedničky, naté nevidím jedinou chybu. Nová trojka je pro mě zklamáním, hlavně nechápu ten interiér. Přitom v E46 bylo tak krásně...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kostohryz"
27. 4. 2005 09:05
Je to otras
Rozbalit vlákno
0