Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prezident Toyoty se omluvil za poruchy, chce spolupracovat s USA

Prezident automobilky Toyota Akio Tojoda se včera v americkém Kongresu omluvil za bezpečnostní problémy některých modelů firmy a nehody, jež tyto potíže způsobily.
Zpět na článek
25. 2. 2010 12:59
25. 2. 2010 15:31
25. 2. 2010 17:53
neregistrovaný "rj72"
25. 2. 2010 19:21
25. 2. 2010 20:01
28. 2. 2010 01:30
26. 2. 2010 16:09
26. 2. 2010 20:39
27. 2. 2010 08:16
neregistrovaný "pacur"
28. 2. 2010 12:26
neregistrovaný "pacur"
28. 2. 2010 12:28
neregistrovaný "pacur"
26. 2. 2010 20:44
25. 2. 2010 11:19
CML lituje...........
no tak to mi připomíná onu slavnou scénku z Návštěvníků.... Stačilo podšoupnout malý kolíček.....
To nebylo pro japonce nic příjemného. Omluvit se amíkům..... Navíc už vidím těch žalob, co se jimi budou plnit soudní budovy....
Rozbalit vlákno
1
25. 2. 2010 14:37
Re: CML lituje...........
Co jim zbývá? Jen se kát a omlouvat a lézt amíků do pozadí. Protož esi Toytota nemůže dovolit přijít o svůj většinový trh.
25. 2. 2010 12:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
25. 2. 2010 14:38
Re: harakiri?
Jo a beztak žere velryby.
25. 2. 2010 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "rj72"
25. 2. 2010 17:53
Re: harakiri?
Mám obavu, že tuhle radost ti moc lidí neudělá. K čemu mi je tzv. vyšší technická úroveň, když to má pak vyšší poruchovost. Čím více čidel, tím více potencionálních problémů.Práci nám dávají stejně, protože se v EU vyrábí taky. Proč bych si měl kupovat něco, čemu nevěřím, že mi to bude dobře sloužit, když si můžu koupit něco čemu věřím. A každý si stejně věří tomu, čemu chce. Dokud bude Toyota dělat unifikovaný auta, tak budu docela v klidu případné problémy se v Americe vždy zviditelní, tam to funguje jinak než v u EU, kde je to rozdělený na západní x střední a východní část...
25. 2. 2010 19:21
Re: harakiri?
Tady jde taky o přístup. Nehoda je v 99.99% případů chybou člověka, většinou řidiče. Kritické selhání techniky je velmi vzácné. Technické problémy, které mohou dopomoci k nehodě, jsou naprosto běžné. V Evropě je řidič zodpovědný za svůj vůz. Naprostou většinu problémů způsobených technikou dokáže zkušený řidič zvládnout. Kamarádovi na dálnici v nějakých 200 km/h uletěl plášť pravé přední pneumatiky. Auto plně naloženo, přesto ho dokázal udržet pod kontrolou a bezpečně zastavit. Pravda, několik měsíců potom do auta nesedl, ale nakonec se přes to dostal.

V autě toho může tolik selhat. Může jít o chybu návrhu, o špatný servis nebo údržbu, o nevhodné používání, možností je spousta. Vemte si poslední problém VW v Brazílii, kdy hrozí zablokování kola a v extrémních případech dokonce jeho uvolnění. Před lety jsem na vlastní oči viděl, jak na dálnici ulétlo přední kolo škodovce. Představte si, že vám myši na ulici ohlodají kabely od servořízení a na cestě vám ho zkrat za jízdy usmaží. Stačí být v tu chvíli na špatném úseku a jste v háji - vnější naprosto neovlivnitelný činitel. Nebo takový zkrat ve vyhřívání sedačky - dostat za jízdy ránu do zadku by mohlo fakt být zajímavé. Mě se například stalo, že mi v Micře přestali fungovat brzdy. Přijížděl jsem k semaforům a nic, pedál byl skoro bez odporu, jako kdyby byl v systému vzduch. Auto jsem bez problémů zastavil (motorem a ručkou), problém se v servisu nepodařilo duplikovat (auto normálně po nastartování brzdilo) a nikdy potom se mi to znovu nestalo.

Ježdění autem má svá rizika a jen hlupák si myslí, že se nic stát nemůže. Tenhle humbuk okolo Toyoty nemá smysl, v minulosti tu byly daleko závažnější konstrukční a výrobní vady a nikomu to nevadilo. A do budoucna se jen tak něco nezmění. Jiná písnička je, když o tom firma ví a vyrábí to přesto dál - jako to bylo v leteckém průmyslu s DC10, kde o konstrukčních vadách věděli už z jejího vývoje a přesto nejdříve muselo zemřít přes sto lidí ve dvou nehodách, než s tím něco udělali.
25. 2. 2010 20:01
Re: harakiri?
Celé toto divadlo už začíná působit jako fraška.

Vinit výrobce automobilu z koberce srolovaného pod pedálem je možné snad jen v Americe (podobně jako vysoudit odškodné za opaření se horkým kafem nebo zabití kočky v mikrovlnce).

PRVNÍ věc, kterou vždy dělám u nového vozu, je instalace tónovaných bezpečnostních fólií a výměna koberců za přesně vyřezanou "čistící zónu" (tlustý koberec s gumou vespod). Důvod? Chrání podlahu auta před vlhkostí a zejména neleze pod pedály! To dělám u všech aut a udělal jsem to i u nového Lexuse.

Pokud se někomu pomalu vrací nebo dokonce zadrhává pedál plynu, má jet do servisu jej reklamovat. Jinak za jízdy problém snad řeší běžný doplněk většiny aut (v Americe zřejmě ne), tedy brzda.

Pokud se však prokáže vědomé (úmyslné) zanedbání, nechť automobilka pyká (a také ostatní za další,často i mnohem horší závady).

Toyota (+Lexus, a dále třeba Mazda) jsou ve srovnání s ostatními značkami neporovnatelně spolehlivější (vše osobní zkušenost, nejsem žádný japanofil, ale mám srovnání).

Chtělo by to tedy trochu objektivity, což se ale nyní v Americe v době automobilové recese nedá očekávat.

Závěrem jedna prosba: Když je správně uváděno jméno automobilky "Toyota" s ypsilonem, proč je opakovaně komoleno jméno jejího šéfa na "Tojoda" s "j"?!!
28. 2. 2010 01:30
Re: harakiri?
To s temi koberecky byla vymluva Toyoty, chteli to zamset pod "koberecky" (bemetovano po par dnech). Pak se ukazalo, ze se jedna o ridici elektroniku akceleratoru.
Osobne jsem mel moznost si to vyzkouset, kdyz ma Camry obcas - v te nejnevhodnejsi chvili zacala prudce zrychlovat (3.0 V6, automat).
Kdyz se vam to stane v prudke zatacce v horach, tak to je zazitek na cely zivot ;-\
25. 2. 2010 23:46
Re: harakiri?
A co potom uprednostnit jen kapry z ceskych rybniku a zadne jine rybky zmore! At si tma u Vas na vychode uzijete.
26. 2. 2010 16:09
LC 105
doktori co to tady melete za sracky :-) bezte si dat prasek :-! Toyota vyrabela,vyrabi a porad vyrabet bude nejlepsi auta na svete.a pro toho magora slovenskyho,ze kopiruje sama sebe??dude, proc bys neco menil,kdyz to perfektne funguje??? doufam ze vas dneska CANADA pekne vyklepne,vy slovensky socialky uslintany!!! :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - ZoomZoom
26. 2. 2010 20:39
Re: LC 105
Dotaz pro admina:

Tady nejspíš cenzura nebo ban nefunguje, že? Tento uživatel by si to jinde již dávnou vysloužil!
:no:
neregistrovaný "pacur"
27. 2. 2010 08:16
Re: LC 105
Tak vymažete tieto nezmyselné "ostré" reakcie typu:-socialky uslintaný slovák????
P.S.
Vôbec ma to neuráža-len mi je takýchto ľudí ľúto,že aj medzi nami -ľudmi aj takíto primitívne zmýšlajuci vôbec žíjú-hold,aj o tom je život...,ale zo strany admin. by sem takíto jednotlivci nemali mať umožnené davať príspevky. Myslím si,že táto debata nie je o urážaní sa navzajom-či je to slovák,rus,američan alebo čech...-sme predovšetkým ľudia.
Apropo-o čom je táto diskusia?????Ďakujem!!!
Inak-ak sa vám chce čítať-tento príspevok asi málo ludí čítal...že??? :

[odkaz] :-!
neregistrovaný "pacur"
28. 2. 2010 12:26
Re: LC 105
Napísal som sukomnu spravu adminovi-aby vymazal neslušné príspevky...ani sa mi neozval a ani to neurobil...takže dalej sa urážajte,nadávajte do ***ov a do skurvencov a rôznych titulov(sorry-aj tak sa mi nemôže nič stať)...Takže huráááá do vulgarizmov a do rasistických nanávistí!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "pacur"
28. 2. 2010 12:28
Re: LC 105
Napísal som sukomnu spravu adminovi-aby vymazal neslušné príspevky...ani sa mi neozval a ani to neurobil...takže dalej sa urážajte,nadávajte do ***ov a do *(sorry-aj tak sa mi nemôže nič stať)...Takže huráááá do vulgarizmov a do rasistických nanávistí!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - ZoomZoom
26. 2. 2010 20:44
Re: LC 105
Hele, umíš něco jinýho než tady nadávat a psát hlody? Podívej se kolem sebe a pozoruj, zda-li kolem tebe nelítá moucha. Pokud ano, tak to bude cítit tu tvojí * (sedmý slovo tvého příspěvku), co máš v hlavě.