Já si myslím, že o SUV tolik nejde. Když se podíváte na automobily z černobílých fotografií, terenní vůz téměř nenajdete. Ale všechna auta mají velká kola, prahy někde u kolen. Sedák pod hýždí. Střecha ve výšce třeba 160cm. Prostě bežné auto se schopností projet reálné podmínky. Se zvyšujícími se rychlostmi, asfaltizací a možná s úsporou nákladů se z aut staly placky s kolečky jak z nákupního vozíku. S tím jak populace nejen stárne, ale také je méně pohybově nadáná, tak se do takových aut blbě souká. Nehledě k tomu, jak krásně pérovala auta z roku 1995-2000 oproti dnešním 2015. Jistě, na úkor losího testu. Nejlepším krokem vpřed jsou tedy dva kroky vzad, a je trošku návrat k původnímu. Akorát je to třeba prodat a zpeněžit, tak se to veze na marketingové vlně drsňáka SUV a lidé mají pocit, že si kupují něco extra. Kdežto za přifouklý VelSatis nebo P2008 si příplatek rozmyslí. Pupkatí chlapi s nápisy na triku v hospodách jsou také největší sportovci po boku Ronalda a Backhama, ale když jim upadne mýdlo, tak se přes břuch ani neohnou. S auty je to stejné, většina rádoby drsňáckých aut mezi SUV vůvec nepatří, mají totiž reálnou světlost menší než i blbá Škoda Favorit.
Myslim, ze to tak nejak bude. Zapomnel jsi ale zminit faktor zenske. Ty po SUV primo sili a v nejedne rodine fotr jednoduse sklapnul krovky a podridil se prani soudruzky aby mel pokoj. ;-)
To tvrdím už dlouho, jedná o návrat k normální velikosti automobilu. A k těm ženám, opravdu je rozdíl dávat prcka do sedačky třeba v synově Octávce nebo v mém Tiguanu.
Zbytocne dramatizujes. Ale ak tak velmi chces vyjadrit nazor, co ludia chcu- tak predsa vo velkom kupuj svoju oblubenu karosarsku verziu. Vyrobca predsa neukonci nieco, co mu prinasa zisk. Avsak predajne cisla nerobia internetove nareky.
Obmedzovanie dlhodobo klesajúcich katégorií je celkom logické, na strane vidím naprieč výrobcami dostatok "klasických" vozidiel aj napriek stúpajúcemu počtu SUV
Jo, řekni to u Fordu, který plánuje zcela utlumit klasiku.
Nebo to řekni příznivcům malých kombi, kterým už nezůstalo nic na výběr (ač to byla z hlediska prostoru skvělá auta).
Nebo to řekni příznivcům MPV, která začínají houfně vymírat... právě kvůli tomu, že každý nutně musí mít SUV, aby se cítil jako king.
Co spravi Ford je predsa len cisto jeho vec - on vie predsa lepsie kam a ako chce smerovat. Az cas ukaze ci to bol dobry alebo zly napad. Maly kombik naopak mne nedava ziaden zmysel a MPV maju problem jednak v samotnej cene (sharan, galaxy, alhambra, S-max, Espace) a tam im uz stupaju na krk tie velke dodavky a v nizsej triede typu touran, zafira a spol ich v pohode vykryvaju SUV. Kazdy ma predsa ine poziadavky a niekto ozelie tych par litrov (u niektorych len papierovych) v kufri, ked mu to auto prida inde (a ano aj dizajn sa pocita). A nema to s pocitom 'kinga' nic.
Mimo fordu máš len u nás x výrobcov s kompletnou modelovou radou. S malými kombi je to zložité, osobne by som radšej bral malé suv ako malé kombi. Zdárny prikladpm je renault, kde do clia kombi sotva nacpem do zadu deti v autosedacke a pri Capture som s tým problém nemal. Vymieranie mpv je snáď dané (ne) záujmom a postupne upadajúcimi predajmi aj na úkor suv ale len suv by som z toho nevinil. Mimochodom, viem pochopiť dôvody pre kúpu auta ktorejkoľvek kategórie ;)
Tak to potěš, už jsem to četl že bude mít Renegade menšího bráchu a Renegade a Compass bude dokonce hybridní příští rok
Ale to bude defakto převlečená základní 500, aby to auto mělo pod 4 metry na délku...
A slyšels někdy o Pandě?
Zkus zagůglit, jak dlouho se prodává verze 4x4... :-)
Jen tady, na stránce VW Group se o tom nesmí mluvit.
>:D
Jinak v zásadě souhlasím s prvním příspěvkem, je to "kyvadlo".. po nesmyslně nízkých autech se vrací normální výška.
Kyvadlo je v tom, že maličko přeběhla tu "normalitu", ale věřím, že se to vrátí.. pokud dřív ekoteroristi nezlikvidují celý obor - individuální dopravu.
Je to nebezpečný - lidi si pak dělají, co chtějí!