Novinky
opustaju rodnu europu tak asi je nieco spatne..... ak C5 v strednej triede nebude tak meno citroenu v eu hodne klesne.... optima tiez nepredava v eu velke cisla ale je moc sympaticke ak taky model v eu ponukaju ... pomaha to jak imidzu znacky tak pestrosti automobiloveho trhu..... a kto sa chce odlisit a nejazdit len koncernom tak preco nie...
pevne verim ze nova C5 v eu bude ... inak citroen padne na dno.... imidzove dno... a ani predajom mu to v eu nepomoze ... som rozcarovany s tychto rozhodnuti ake v citreone v poslednom case prebehli....
pevne verim ze nova C5 v eu bude ... inak citroen padne na dno.... imidzove dno... a ani predajom mu to v eu nepomoze ... som rozcarovany s tychto rozhodnuti ake v citreone v poslednom case prebehli....
Cina je iste zaujimavy trh ale pre Citroen ale...
1 - urcite to nebude C5 ale nejake DS, ozdobene, predlzene a prechromovane
2 - coskoro sa aj Cina nasyti, vid pokles VW napriklad, to uz Buick je tam tadicnejsi
3 - otazka je ci urobia auto hlavne pre Cinu a potom ho budu modifikovat do Europy alebo naopak
4 - Citroen s vynimkou C4 Picassa (novu kolinsku C1 nepocitam) uz dlho na eurotrhu nezaziaril ziadnym schopnym modelom...C4 FL, smrncova C2 je fuc, C3 FL, ich SUV su rarita na cestách, DS5 uz po FL akoze nie je Citroen...)
5 - upustenim od toho co definuje Citona (hydropneu, jemna avantgarda...) sa straca a znacka je priemernejsia ak by si zelala byt
1 - urcite to nebude C5 ale nejake DS, ozdobene, predlzene a prechromovane
2 - coskoro sa aj Cina nasyti, vid pokles VW napriklad, to uz Buick je tam tadicnejsi
3 - otazka je ci urobia auto hlavne pre Cinu a potom ho budu modifikovat do Europy alebo naopak
4 - Citroen s vynimkou C4 Picassa (novu kolinsku C1 nepocitam) uz dlho na eurotrhu nezaziaril ziadnym schopnym modelom...C4 FL, smrncova C2 je fuc, C3 FL, ich SUV su rarita na cestách, DS5 uz po FL akoze nie je Citroen...)
5 - upustenim od toho co definuje Citona (hydropneu, jemna avantgarda...) sa straca a znacka je priemernejsia ak by si zelala byt
1.bod .... je to mozne
2.bod ........ velmi trefne
3.bod............... uvidime ale po odchode z eu je to hadam jedno
4.bod...................velmi trefne
5.bod. .......................velmi trefne
nemusi byt clovek zrovna automobilovy einstein aby usudil ze tych dovodov dnes uz ist do tejto znacky akou je citroen je hodne malo... ich auta stracaju charizmu... aj technologicke finesy.... niektore modely su uz moralne na zenitom a nastupcovia nikde... uz aj korejci su dnes v europe flexibilnejsi a ponuknu viac aut a zaujimavejsie modely ako domaci legendarny citroen.... obavam sa ze C5 nebude jediny model ktory v eu skonci.. zacinam mat strach o celu znacku ako taku... straca sa nam pred ocami
2.bod ........ velmi trefne
3.bod............... uvidime ale po odchode z eu je to hadam jedno
4.bod...................velmi trefne
5.bod. .......................velmi trefne
nemusi byt clovek zrovna automobilovy einstein aby usudil ze tych dovodov dnes uz ist do tejto znacky akou je citroen je hodne malo... ich auta stracaju charizmu... aj technologicke finesy.... niektore modely su uz moralne na zenitom a nastupcovia nikde... uz aj korejci su dnes v europe flexibilnejsi a ponuknu viac aut a zaujimavejsie modely ako domaci legendarny citroen.... obavam sa ze C5 nebude jediny model ktory v eu skonci.. zacinam mat strach o celu znacku ako taku... straca sa nam pred ocami
Citroen umi luxusni pohodlna auta, ale tak nejak je postupne perstava vyrabet a misto nich zacina vyrabet totalni a nebojim se rict lestenky
Citroen utraci strasny kvanta financi na sportovni specialy a se spoustou z nich (zaslouhou Sebastiena Loeba) dokazal vyvarit naprosto uzasne vysledky, ale totalne tech vysledku neumej vyuzit k prodeji aut
ja myslim ze neni daleko doba kdy vpodstate rekneme "RIP" Citroen 😢
Citroen utraci strasny kvanta financi na sportovni specialy a se spoustou z nich (zaslouhou Sebastiena Loeba) dokazal vyvarit naprosto uzasne vysledky, ale totalne tech vysledku neumej vyuzit k prodeji aut
ja myslim ze neni daleko doba kdy vpodstate rekneme "RIP" Citroen 😢
Zdá se, že se Citroën stále více dostává do slepé uličky. Nejdříve jejich auta ztratila jakoukoliv technickou i designovou výlučnost no a teď přichází postupné vyklízení trhu směrem odshora dolů. Místo super cool strojů typu DS, 2CV, GS, BX či XM už zbyly jen nudné modely a Cactus s neuvěřitelně ošizenou výbavou... ;-\ 😒
Mozna by se nekdo v Citroenu mel zamyslet, proc se C5 tak spatne prodava? Jestli ono to nebude tim, ze to auto je tu v druhe generaci od roku 2008 a od te doby se na ni poradne ani sehadlo. Kdyz nepocitame C5 Cross coz neni nic jineho nez par plastu navic a preprogramovana jednotka, aby melo auto vyssi podvozek. Ted v cervnu stoji C5 s automatem a ve vybave Exlusiv nejakych 850 tis. Koukam,hledam adaptivni tempomat, head up displej,stabilizaci privesu nebo treba 4x4. A ono nic. Ale muzu si pripravit za navigaci 16tis 😄 . Sam C5 vlastnim, najeto 260tis km a uz opravdu hledam auto na vymenu. Moc bych si pral, aby se C5 nadale prodavala s Hydractivem, aby se dala koupit v Evrope. Protoze proc si pro Boha evropskou znacku vozit z Ciny. Ale jak tu nekdo napsal, mozna to brzy bude pro Citrioen RIP. Mozna tu opravdu uz bude jen Cactus a Berlingo. Tak si drzme palce at to dopadne vse jinak....
S takovou konkurencí to bude mít VW v Evropě opravdu jednoduché. BraVWo Citroen!
Vzorom by tu mohol byt Opel. napriek mnohym negativnym strankam (vaha a pod.) sa s Insignoiu ako tak presadil, prajem to i Mondeu, prajem to i C5.
popravde ani vitazstvo a dominancia passata nemoze chutit tak sladko a posobit tak uzasne v eu .... ked konkurencia sama rezignovala a odisla a nema zaujem o domaci trh .... o com to je .... o nicom toto .. ale tak vo vw sa aj tak iste potesia....
A teraz koniec C5 v Europe? Pripada mi to tak, ze niekto v PSA chce Citroen asi kompletne zrusit. Alebo aspon z neho spravit nieco ako "francuzsky Fiat": aby robil len male auta...
A to mluvím jako uživatel aktuální C5.
Citroën udělal tři dobrá auta - 11 BL (traction avant), 2CV a DS (tu původní). To, co udržovalo jakousi tradici, výjimečnost a zvláštnost avantgardních konstrukčních řešení až do současnosti, bylo unikátní hydropneumatické pérování. Byli jistě lidé, kteří si kupovali Citroën právě jen kvůli němu.
Tak ho zrušili. I když mám nostalgický vztah ke "dvěma zubům" (jedenáctka byla v devatenácti moje první kára) přestává mě tato značka postupně přitahovat. 😢
Ale já jsem to myslel trochu jinak. Jako že převratné pojetí auta zcela se vymykající zvyklostem v tehdejším pojetí jak konstrukce, tak designu. A to jak XM, tak C6 zas až tak nesplňují. (Podle mě.)
Nemluvě o jejich obchodním úspěchu. Těm třem, co jsem vybral já, ani jeden z nich konkurovat nemůže.
Můžem si tu vykládat jakou chceme techniku a originalitu, ale vydělává ten co nabízí fádnost, šeď, nudu a průměr...