flyboyeda - Nissan naštěstí patří k těm zoufale málo automobilkám, které se nebojí jít do riskantních projektů s možným účetním průšvihem, mám tím na mysli např. Juke a zvlášť Juke-R, GT-R, Cube, 370Z, Zeodd RC,Deltawing a nejspíš i Bladeglider a IDx Nismo. U nich to nemůžeš brát optikou mainstreamu, což je pro rozhodně dobře. I proto je potřeba Nissan respektovat za jejich odvahu, která je většině ostatním naprosto cizí..
Čekal jsem, že mou parodii na diskusní klišé (ohledně GT-R) nepochopí úplně všichni, ale, že mezi ně budeš patřit zrovna ty, mě nenapadlo ani na chvíli... :-)
Tebe jsem nemyslel, u Tebe je jasné jaký máš vůči GT-R postoj :yes:
Já mám Godzillu už skoro 4 roky a když čtu výlevy nezasvěcených, tak je mi jich spíš líto :-!
Proto ta moje rýpavá poznámka. Protože tu píšou teoretici kteří neví o čem doopravdy GT-R je ;-)
Tak, to se Tě na něco zeptám ;) Taky si plánuju pořídit GT-R a nevím, jestli nové (záruka) nebo jeté po záruce. Na netu jsem četl, že prej nové nesmí na okruh, což by mě dost nasralo, protože s tím plánuji jezdit po okruzích (trhat Poršáky, Ferrari apod. a sledovat nasrané výrazy jejich majitelů, jak je možné, že je předjel Nissan >:D ). Potom jsem zase četl, že na okruh smí, že se zejede do servisu, tam to zkontrolují, zajezdím si a zase do servisu... Jak to teda vlastně je? Dík :yes:
Já neznám GT-R, ale bude to podobné jako u mne. Ty auta se zajíždí individualne podle pokynu vyrobce, když jsem si vezl nove evo z nemecka, musel jsem jet celou cestu do 120km/h. Tristni. Proto s novym nemuzes na okruh.
Na okruh to pak asi muze, ale urcite se bude casteji menit olej, u techto aut se rychle opotrebuje.
Ojete oturbene auto bych nekupoval, protoze tyhle auta dostavaji na frak vsemi moznymi zpusoby, at diletantsvim, nebo agresivnim zachazenim.
Tyhle auta se kupujou pro radost z jizdy, ne pro otravene ksichty ostatnich. Ja mam nejradeji liduprazdne okresky, nejlepe posmrkane pred destem.
Je mi jasný, že se musí nejdřív zajet. Mě jenom zděsilo, že bych nesměl po celou dobu záruky na okruh. Servisní náklady vyšší budou, s tím samozřejmě počítám (spotřeba taktéž - spotřebu jsem nikdy neřešil a doufám, že nebudu).
Zaruku taky neres, kdyz ti neco nebudou chtit uznat, tak to neuznaji a naopak. Nakonec nez se s tim "trochu" naucis, bude trvat par desitek tisic km.
Ja bych si to auto nekoupil. Nove je drahe a ojete neprodejne. Koukni se na tipcars, kolik jich tam prodavaj s malym probehem kilometru. Spocitej si, kolik toho majitele vysel kilometr. Zeptej se majitele proc to prodava a pocitej s tim, ze ke stejnemu duvodu za par mesicu taky dojdes a z rozdilu prodejni a nakupni ceny mas po ctyrech letech STI, Evo, BMW xDrive nebo jiny auta na blbnuti. To te nemusi pak mrzet to dat za stejny cas na charitu. U Komvetu ti to postelujou a 350-380 koni na ceskou silnici je azaz
Že ho někdo prodává během 4 měsíců nemusí nutně znamenat, že to potká i mně. S tím autem jsem už párkrát jel a doslova jsem se zamiloval. Projížděl jsem i R8 a víc se mi líbilo GT-R (100 lidí, 100 chutí), takže jsem už téměř pevně rozhodnut, co bude po stávajícím miláčkovi následovat. STI, Evo jsou pěkná auta (sám jsem jedno EVO VIII málem koupil), ale GT-R je trošku jinde. Takže, pokud není problém s okruhem, bude doma nové, pokud se zadaří, tak možná i ve verzi NISMO.
To, že ho někdo prodává nemusí nutně znamenat, že to potká i mě. Párkrát jsem už s ním jel a doslova jsem se zamiloval, zkoušel jsem i R8 a víc mě nadchlo GT-R (100 lidí, 100 chutí). Takže jsem pevně rozhodnut, co bude po stávajícím miláčkovi následovat. Evo, STI jsou pěkná auta (sám jsem málem jedno Evo VIII koupil), ale GT-R je trošku jinde. Takže, pokud není problém s okruhem, bude doma nové a když se zadaří, tak i ve verzi NISMO.
Nové je vždy lepší. Na druhou stranu auto po mně má 26tis km, servis vždy origoš, ani škrábnuté, v zimě nejeté, lehoučce u nejlepších profíků na GT-R poladěné...
Vždy citlivě zahřáté a dochlazené = nežere olej....
Škoda že ho neprodávám >:D
tak ono pozri na to takto..ja mám doma GT-R ale verziu s 530 koňmi...čo sa týka kúpy nové vs. staré..ono nebal by som sa ani kusu po záruke len musíš traviť verziu ku ktorej sa majitel nesprával ako dobytok...treba bať servisnú knihu, hlavne skontrolovať prevodovku pretože tie dostávajú zabrať a taktiež vyskúšať poriadne motor, prípadný turboefekt pretože pri nešetrnom zaobchádzaní môže turbo pustiť...záleží ale aj od počtu kilometrov..ja mám na svojom najazdených 67 000km a nemam s tým žiaden problém...je to proste beštia na každý deň a je to naozaj skvelé auto...
a myslím že pokial trafíš aj jazdený kus v perfektnom stave nebudeš sklamaný.. ;-)
GT-R na okruh může. Záruka se neztrácí. Zapamatuj si ale magické číslo 120. To jsou maximální teploty olejů v motoru a převodovce, abys neměl zkrácený interval servisu. Normální je každých 10tkm olej v motoru (cca 12tis Kč) a každých 30tkm olej v převodovce a diferenciálech (cca 42tis Kč).
Pokud bude v paměti vozidla záznam o překročení mezi 120-130st pod 0,4%, jsi v toleranci. Pokud to bude víc nebo tam bude záznam o 130 a víc st., musíš měnit po 5tkm vždy vše.
Motor se uchladí vždy ale převodovka vzadu občas na 125 skočí - v horku na okruhu. Řešení je buď režim 4ostrá a 2volná kola nebo montáž přídavného chladiče například HKS za 52tis.
Díky. Jestli není problém s novým na okruh, není co rešit. Samozřejmě, že by jsem přídavný chladič dokoupil + nějaká vylepšení dodělal (už mám takovou představu). >:-[]
mám doma momentálne verziu s 530 koňmi a je to perfektné auto na každý deň ale zároveň ten jeho výkon je neopísatelný...už sa teším na ďalšiu verziu dúfam že bude taktiež tak rýchla a zároveň použitelná a dychberúca ako terajšia verzia...
a čo sa týka názoru že sa ich predalo málo a že by nástupca byť nemal...to že to auto je od Nissanu neznamená že by sa ich malo predať tolko, kolko sa predá kusov z modelu NOTE. GT-R je práve v tomto fajn že ich nie je tolko a taktiež len samotná výroba GT-R niečo trvá pretože napr. taký motor sa montuje ručne...a keby im vadili predaje alebo by pre nich boli nedostačujúce tak by asi druhú verziu nerobili..