Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští GT-R bude mít výkon 800 koní

Jestli už teď jde z Nissanu GT-R strach, což teprve až přijde za rok a půl jeho nástupce s hybridním pohonem o výkonu 800 koní...
Zpět na článek
14. 3. 2014 23:59
15. 3. 2014 08:37
15. 3. 2014 10:30
15. 3. 2014 10:33
15. 3. 2014 12:42
15. 3. 2014 13:18
15. 3. 2014 13:25
15. 3. 2014 14:43
15. 3. 2014 15:42
15. 3. 2014 15:47
15. 3. 2014 15:22
16. 3. 2014 20:49
15. 3. 2014 20:47
16. 3. 2014 07:50
15. 3. 2014 10:13
Avatar - flyboyeda
14. 3. 2014 19:37
GTR je sice Legenda,ale
počty prodaných GTR nejsou nic moc a nedivil bych se, kdyby žádný nástupce nebyl
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
14. 3. 2014 19:43
Re: GTR je sice Legenda,ale
Se divíš, když z něj jde strach už teď, co teprve až bude mít těch 800 koní, to už si ho pak ("ze strachu") nekoupí vůbec nikdo... >:D
15. 3. 2014 13:31
Re: GTR je sice Legenda,ale
Pocet predanych? Nemyl si to s francuzskymi akciami,Simply clever alebo so 7rocnou zarukou...
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: GTR je sice Legenda,ale
flyboyeda - Nissan naštěstí patří k těm zoufale málo automobilkám, které se nebojí jít do riskantních projektů s možným účetním průšvihem, mám tím na mysli např. Juke a zvlášť Juke-R, GT-R, Cube, 370Z, Zeodd RC,Deltawing a nejspíš i Bladeglider a IDx Nismo. U nich to nemůžeš brát optikou mainstreamu, což je pro rozhodně dobře. I proto je potřeba Nissan respektovat za jejich odvahu, která je většině ostatním naprosto cizí..
Avatar - white label
14. 3. 2014 19:41
"Jen" 800???
A není to trochu málo? :-O
Vzhledem k tomu, že jeho největší konkurence bude už PS4, tak by to chtělo ještě něco přihodit. >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
2
15. 3. 2014 07:48
Re: "Jen" 800???
Ale no tak...co takovej despekt...jsi nám nějak zflájbojovatěl ;-)
Avatar - white label
15. 3. 2014 17:31
Re: "Jen" 800???
Čekal jsem, že mou parodii na diskusní klišé (ohledně GT-R) nepochopí úplně všichni, ale, že mezi ně budeš patřit zrovna ty, mě nenapadlo ani na chvíli... :-)
Avatar - Sysoj Psojič
14. 3. 2014 23:59
Senioři
Kdo má auto pod 400ps a nad 40let ať píše raději pod jiný článek :-!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Zetti
15. 3. 2014 08:37
Re: Senioři
senior už je 40+, gratuluju k postpubertálnímu projevu, já mám takové mladé hřebečky doma se zastydlou pubertou dva a vím co to je

Jsem si vzpomněl na jeden starý film, jak puberťačka komentuje příchod jiné puberťačky na diskotéku slovy "Co tady dělá, dyť je jí nejmíň 18"
Avatar - Vranis
15. 3. 2014 10:30
Re: Senioři
Výrok hodný pubertiaka :no:
Avatar - pelikoš
15. 3. 2014 10:33
Re: Senioři
to jsem taky já >:D
Avatar - Sysoj Psojič
15. 3. 2014 11:04
Re: Senioři
Tebe jsem nemyslel, u Tebe je jasné jaký máš vůči GT-R postoj :yes:
Já mám Godzillu už skoro 4 roky a když čtu výlevy nezasvěcených, tak je mi jich spíš líto :-!
Proto ta moje rýpavá poznámka. Protože tu píšou teoretici kteří neví o čem doopravdy GT-R je ;-)
15. 3. 2014 12:42
Re: Senioři
Tak, to se Tě na něco zeptám ;) Taky si plánuju pořídit GT-R a nevím, jestli nové (záruka) nebo jeté po záruce. Na netu jsem četl, že prej nové nesmí na okruh, což by mě dost nasralo, protože s tím plánuji jezdit po okruzích (trhat Poršáky, Ferrari apod. a sledovat nasrané výrazy jejich majitelů, jak je možné, že je předjel Nissan >:D ). Potom jsem zase četl, že na okruh smí, že se zejede do servisu, tam to zkontrolují, zajezdím si a zase do servisu... Jak to teda vlastně je? Dík :yes:
Avatar - Zetti
15. 3. 2014 13:18
Re: Senioři
Já neznám GT-R, ale bude to podobné jako u mne. Ty auta se zajíždí individualne podle pokynu vyrobce, když jsem si vezl nove evo z nemecka, musel jsem jet celou cestu do 120km/h. Tristni. Proto s novym nemuzes na okruh.

Na okruh to pak asi muze, ale urcite se bude casteji menit olej, u techto aut se rychle opotrebuje.

Ojete oturbene auto bych nekupoval, protoze tyhle auta dostavaji na frak vsemi moznymi zpusoby, at diletantsvim, nebo agresivnim zachazenim.

Tyhle auta se kupujou pro radost z jizdy, ne pro otravene ksichty ostatnich. Ja mam nejradeji liduprazdne okresky, nejlepe posmrkane pred destem.
15. 3. 2014 13:25
Re: Senioři
Je mi jasný, že se musí nejdřív zajet. Mě jenom zděsilo, že bych nesměl po celou dobu záruky na okruh. Servisní náklady vyšší budou, s tím samozřejmě počítám (spotřeba taktéž - spotřebu jsem nikdy neřešil a doufám, že nebudu).
Avatar - Zetti
15. 3. 2014 14:43
Re: Senioři
Zaruku taky neres, kdyz ti neco nebudou chtit uznat, tak to neuznaji a naopak. Nakonec nez se s tim "trochu" naucis, bude trvat par desitek tisic km.

Ja bych si to auto nekoupil. Nove je drahe a ojete neprodejne. Koukni se na tipcars, kolik jich tam prodavaj s malym probehem kilometru. Spocitej si, kolik toho majitele vysel kilometr. Zeptej se majitele proc to prodava a pocitej s tim, ze ke stejnemu duvodu za par mesicu taky dojdes a z rozdilu prodejni a nakupni ceny mas po ctyrech letech STI, Evo, BMW xDrive nebo jiny auta na blbnuti. To te nemusi pak mrzet to dat za stejny cas na charitu. U Komvetu ti to postelujou a 350-380 koni na ceskou silnici je azaz
15. 3. 2014 15:42
Re: Senioři
Že ho někdo prodává během 4 měsíců nemusí nutně znamenat, že to potká i mně. S tím autem jsem už párkrát jel a doslova jsem se zamiloval. Projížděl jsem i R8 a víc se mi líbilo GT-R (100 lidí, 100 chutí), takže jsem už téměř pevně rozhodnut, co bude po stávajícím miláčkovi následovat. STI, Evo jsou pěkná auta (sám jsem jedno EVO VIII málem koupil), ale GT-R je trošku jinde. Takže, pokud není problém s okruhem, bude doma nové, pokud se zadaří, tak možná i ve verzi NISMO.
15. 3. 2014 15:47
Re: Senioři
To, že ho někdo prodává nemusí nutně znamenat, že to potká i mě. Párkrát jsem už s ním jel a doslova jsem se zamiloval, zkoušel jsem i R8 a víc mě nadchlo GT-R (100 lidí, 100 chutí). Takže jsem pevně rozhodnut, co bude po stávajícím miláčkovi následovat. Evo, STI jsou pěkná auta (sám jsem málem jedno Evo VIII koupil), ale GT-R je trošku jinde. Takže, pokud není problém s okruhem, bude doma nové a když se zadaří, tak i ve verzi NISMO.
Avatar - Sysoj Psojič
16. 3. 2014 10:26
Re: Senioři
Nové je vždy lepší. Na druhou stranu auto po mně má 26tis km, servis vždy origoš, ani škrábnuté, v zimě nejeté, lehoučce u nejlepších profíků na GT-R poladěné...
Vždy citlivě zahřáté a dochlazené = nežere olej....
Škoda že ho neprodávám >:D
15. 3. 2014 15:22
Re: Senioři
tak ono pozri na to takto..ja mám doma GT-R ale verziu s 530 koňmi...čo sa týka kúpy nové vs. staré..ono nebal by som sa ani kusu po záruke len musíš traviť verziu ku ktorej sa majitel nesprával ako dobytok...treba bať servisnú knihu, hlavne skontrolovať prevodovku pretože tie dostávajú zabrať a taktiež vyskúšať poriadne motor, prípadný turboefekt pretože pri nešetrnom zaobchádzaní môže turbo pustiť...záleží ale aj od počtu kilometrov..ja mám na svojom najazdených 67 000km a nemam s tým žiaden problém...je to proste beštia na každý deň a je to naozaj skvelé auto...

a myslím že pokial trafíš aj jazdený kus v perfektnom stave nebudeš sklamaný.. ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
16. 3. 2014 10:21
Re: Senioři
GT-R na okruh může. Záruka se neztrácí. Zapamatuj si ale magické číslo 120. To jsou maximální teploty olejů v motoru a převodovce, abys neměl zkrácený interval servisu. Normální je každých 10tkm olej v motoru (cca 12tis Kč) a každých 30tkm olej v převodovce a diferenciálech (cca 42tis Kč).
Pokud bude v paměti vozidla záznam o překročení mezi 120-130st pod 0,4%, jsi v toleranci. Pokud to bude víc nebo tam bude záznam o 130 a víc st., musíš měnit po 5tkm vždy vše.
Motor se uchladí vždy ale převodovka vzadu občas na 125 skočí - v horku na okruhu. Řešení je buď režim 4ostrá a 2volná kola nebo montáž přídavného chladiče například HKS za 52tis.
16. 3. 2014 20:49
Re: Senioři
Díky. Jestli není problém s novým na okruh, není co rešit. Samozřejmě, že by jsem přídavný chladič dokoupil + nějaká vylepšení dodělal (už mám takovou představu). >:-[]
Avatar - white label
15. 3. 2014 17:33
Re: Senioři
To není jeho postoj ke GT-R, ale k čemukoli od Nissanu, i kdyby to byla třeba koloběžka..., toho sis vážně ještě nevšiml? :-O ;-)
Avatar - pelikoš
15. 3. 2014 20:47
Re: Senioři
kolobrnda od nismo je boží :-!
Avatar - white label
15. 3. 2014 21:03
Re: Senioři
Jj, stejně jako třeba nismo ponožky... ;-)
Avatar - pelikoš
16. 3. 2014 07:50
Re: Senioři
to je nááápadíček
15. 3. 2014 10:13
Juhuu...
mám doma momentálne verziu s 530 koňmi a je to perfektné auto na každý deň ale zároveň ten jeho výkon je neopísatelný...už sa teším na ďalšiu verziu dúfam že bude taktiež tak rýchla a zároveň použitelná a dychberúca ako terajšia verzia...

a čo sa týka názoru že sa ich predalo málo a že by nástupca byť nemal...to že to auto je od Nissanu neznamená že by sa ich malo predať tolko, kolko sa predá kusov z modelu NOTE. GT-R je práve v tomto fajn že ich nie je tolko a taktiež len samotná výroba GT-R niečo trvá pretože napr. taký motor sa montuje ručne...a keby im vadili predaje alebo by pre nich boli nedostačujúce tak by asi druhú verziu nerobili..
Rozbalit vlákno
0