Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští modely GT a RS od Porsche mají být zejména lehčí

Porsche údajně nechce dále pokračovat ve výkonové válce a u svých nových ostrých modelů RS a GT se má zaměřit zejména na snižování hmotnosti.
Zpět na článek
6. 5. 2015 15:35
6. 5. 2015 15:41
6. 5. 2015 15:42
Avatar - CHerokee
6. 5. 2015 15:35
hurá
Aspoň že ještě někde v Evropě zůstanou pořádné atmosférické motory!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
6. 5. 2015 15:41
Re: hurá
Síce už len v špéci verziách, nie v bežných Carrerách, ale vďaka aj za to.
Avatar - CHerokee
6. 5. 2015 15:42
Re: hurá
Ano, zelené německé peklo prý už dojde i na 911 příští rok :-(
6. 5. 2015 20:22
Re: hurá
Spíš ta zmínka o manuálu je HURÁ :yes: Na Caymanovi GH4 si ověřili, že to zákazníci chtěj víc, než o vteřinu lepší čas na okruhu. Varinta manuálu i PDK je ideální, nikdo nemůže remcat.

Takže spojení manuálu a silné atmosféry bude v rámci sportovních vozů unikát ( z těch Evropských určitě). Možná to bude i poslední atmosferická generace :-( Tak jako tak toto prohlášení naznačuje, že ještě aspoň jednu dekádu bude svět v Porche v pořádku.
Avatar - iudex
6. 5. 2015 15:40
Logické rozhodnutie
Tak uvedené rozhodnutie je nielen správne, ale i logické a sčasti z núdze cnosť.
Je zrejmé, že 911ka nemala a nemá konkurovať 12-valcovým superšportom a už súčasné výkony sú fantastické. Sčasti je ale rozhodnutie nezvyšovať výkon aj z núdze cnosť, lebo ak chcú pre RS zachovať atmosféru, tak už nie je moc kam ten výkon šponovať. Objem už zvyšovať moc nejde (už súčasné 4 litre pri 6 valcoch sú viac, ako je optimum objemu na 1 valec) a pri zachovaní objemu dostať z atmosféry ešte viac výkonu pri stále sa sprísňujúcich emisných predpisoch je skoro nemožné. Takže logická a žiadúca cesta pre lepší pomer výkonu a hmotnosti je redukcia hmotnosti.
Rozbalit vlákno
0