Škoda vychází vstříc čerstvým majitelům ojetiny. Kromě prověření stavu vozu také dobře ukáže, zda jste si při nákupu nechali dostatečnou finanční rezervu.
95% úkonů zvládne člověk při smyslech sám svépomocí, o kontrole obsahu lékárničky raději nebudu hovořit 8-s8-s
Hlavně to jsou ale úkony, které by měly nastat PŘED koupí. Co si od toho marketing Škody slibuje? Že zákazníkovi řeknou, jakou vraždu koupili, kolik je to bude stát? A že raději své právě koupené auto nechajií v nejbližších áčkách a poběží pro nový?
Mám poctit, že začíná na trhu docela přituhovat a cílem už začíná být naučit ovce jen tak chodit do autosalonu příslušné značky, aby až jednou přijde na koupi vozu, zavítali rovnou tam. Naočkováni vstřícností daného prodejce pak zřejmě doufají, že zákazník nebude vybírat a méně bude tlačit na slevu :-)
souhlasím je to trochu , nebo spíš hodně nedořešené, kdyby to ale dělali předem byla by to pecka, nebo by u každého modelu měli napsat kolik by si měli nechat finanční rezervu
příklad auto stojí 150 000 kč doporučená finanční rezerva 50 000 kč a podobně
Kdyby to měli dělat před koupí auta, tak s přístupem dnešních servisů, kdy se nic neopravuje a všechno vyměňuje (nejlépe i okolo, nikoliv je to, s čím je problém) a kolik to stojí, by místo jedné prohlídky platila u každého auta Škodovka prohlídek aspoň 10.
Akce je navíc nedořešená, ale snad aspoň chytrý autorizák pochopí, že na ni má navázat nějakou slevu na onen "nutný" servis, aby si zákazníka zaháčkoval. V opačném případě Škodovka zaplatí seznam závad a "závad" a naštvaný majitel začne hledat někoho, kdo to co nejlevněji vyřeší (což skoro nikdy není autorizák a soukromé osoby autorizáky všeobecně nepreferují tak jako firmy).
Existuje jisté procento kupců ojetiny, kteří nejsou "při smyslech" - nic ve zlém. Přesto rádi využijí této komplexní služby, znám i takové, kteří za podobnou službu rádi zaplatí. A nemusí to být třeba jen emancipované ženy bez chlapa. :-)
Je otázka druhá, jak s takovým zákazníkem bude ten který konkrétní servis pracovat. Je samozřejmé, že právě takový pacient, který přijde do servisu k této prohlídce, je snadno podojitelný. :-)
Jak říká jedna současná reklama - " my holíme..." [odkaz]