Tady Bertoňák. Pokud tohle čtete, tak je to zázrak. Píšu to na PC vězeňskýho lékaře, tady v Ruzyni. Snad to stihnu. Testujou mi hlavu. To si daj. Jarda to má natvrdo na pět, já vyfás tři. Střihám metr. Jarda si na to koupil v kantýně pásmo. Pendolíno je v pr**li. Jo, úplně. Tuningovat vlaky, to je facha pro mistry. Tam ješte rezervy cejtim. Do toho už nejdu. Ale abych se vrátil - dodělali jsme s Jardou v depu do jídelňáku ten otevřenej táborák. Pak Jarda otočil v Technickým muzeu ten parní stroj, a to, jak se pak ukázalo, byla chyba. Sice jsme Pendolino tuningově dotáhli do posledního detailu, jak tvrdí Jarda (já nevím, co je detail, tak nehodnotím, znáte mně), ale zase jsme si ho moc neužili. Křídlo z Tupoleva sedlo na čtvrtej vagon, jako přišitý. Na trati mezi Ústím a Děčínem to fachčilo parádně, jenže pak jsme se ohlédli a viděli tu spoušť - komplet strhaný troleje a zařvalo i pár střech z rodinnejch domů u trati. Holt to křídlo z Tupoleva nebylo typizovaný. Před Děčínem se Jarda ještě pokusil o parádní kousek - prevexlovat Pendolino do Labe a vyzkoušet ho jako ponorku, jenže to už jsme slyšeli houkačky a pak to šlo s náma jak pomásle... Máme tu z cely pěknou vyhlídku na letadla. Jarda je v jiný cele, tak se domlouváme přes záchodový trubky. Jarda je dobrej. Jde v klasickym tuningu stále dál. Ja půjdu za ním. Cejtím, že na nás v tuningu ještě něco velkýho čeká. Zrovna, než jsem šel k vězeňskýmu lékaři, tak mi Jarda trubkou protlačil novej nápad - budou nový érbasy, prej něco velkýho. Tak až nás pustěj, půjdem do toho. Máme už pár tuningovejch představ kde toho érbase vylepšit. Taková klasická tuningová finesa - síťový okénka pro letní období se mi jeví jako dobrej začátek v leteckym tuningu. Uvidíme. P.S. Poslal jsem Alfě svou novou adresu, snad se ozvou... Bertoňák. Tuning forever. :yes:
Jenom jestli nebude mít takový motor trošku pomalou odezvu na změnu zatížení - sundáte nohu z plynu a sekundu žádná změna apod. Né že bych se vyznal v konstrukci turbín ale připadá mi že by to mohl být problém...