Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Project 1221: stále spousta otazníků

Další tisková zpráva společnosti, která stojí za záhadným projektem 1221, mnoho nových informací nepřinesla. Hovoří se především o penězích.
Zpět na článek
5. 9. 2005 11:51
neregistrovaný "Petr"
5. 9. 2005 11:54
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 12:18
neregistrovaný "Micek"
5. 9. 2005 12:26
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 12:28
neregistrovaný "Micek"
5. 9. 2005 13:28
neregistrovaný "ZZ"
6. 9. 2005 07:57
neregistrovaný "king"
6. 9. 2005 10:13
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 14:10
neregistrovaný "Ace2"
6. 9. 2005 14:18
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 14:13
neregistrovaný "Zajda"
7. 9. 2005 15:00
neregistrovaný "Micek"
neregistrovaný "Petr"
5. 9. 2005 11:51
Dostat ho do garaze...
...mozna bude spis o tom vcas zabrzdit. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2005 11:54
BERTOŇÁK (10) Malé letní repete
Tady Bertoňák. Pokud tohle čtete, tak je to zázrak. Píšu to na PC vězeňskýho lékaře, tady v Ruzyni. Snad to stihnu. Testujou mi hlavu. To si daj. Jarda to má natvrdo na pět, já vyfás tři. Střihám metr. Jarda si na to koupil v kantýně pásmo. Pendolíno je v pr**li. Jo, úplně. Tuningovat vlaky, to je facha pro mistry. Tam ješte rezervy cejtim. Do toho už nejdu. Ale abych se vrátil - dodělali jsme s Jardou v depu do jídelňáku ten otevřenej táborák. Pak Jarda otočil v Technickým muzeu ten parní stroj, a to, jak se pak ukázalo, byla chyba. Sice jsme Pendolino tuningově dotáhli do posledního detailu, jak tvrdí Jarda (já nevím, co je detail, tak nehodnotím, znáte mně), ale zase jsme si ho moc neužili. Křídlo z Tupoleva sedlo na čtvrtej vagon, jako přišitý. Na trati mezi Ústím a Děčínem to fachčilo parádně, jenže pak jsme se ohlédli a viděli tu spoušť - komplet strhaný troleje a zařvalo i pár střech z rodinnejch domů u trati. Holt to křídlo z Tupoleva nebylo typizovaný. Před Děčínem se Jarda ještě pokusil o parádní kousek - prevexlovat Pendolino do Labe a vyzkoušet ho jako ponorku, jenže to už jsme slyšeli houkačky a pak to šlo s náma jak pomásle... Máme tu z cely pěknou vyhlídku na letadla. Jarda je v jiný cele, tak se domlouváme přes záchodový trubky. Jarda je dobrej. Jde v klasickym tuningu stále dál. Ja půjdu za ním. Cejtím, že na nás v tuningu ještě něco velkýho čeká. Zrovna, než jsem šel k vězeňskýmu lékaři, tak mi Jarda trubkou protlačil novej nápad - budou nový érbasy, prej něco velkýho. Tak až nás pustěj, půjdem do toho. Máme už pár tuningovejch představ kde toho érbase vylepšit. Taková klasická tuningová finesa - síťový okénka pro letní období se mi jeví jako dobrej začátek v leteckym tuningu. Uvidíme. P.S. Poslal jsem Alfě svou novou adresu, snad se ozvou... Bertoňák. Tuning forever. :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Micek"
5. 9. 2005 12:18
Re: BERTOŇÁK (10) Malé letní repete
:yes: :yes: >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2005 12:26
Re: BERTOŇÁK (10) Malé letní repete
Prestan pochlebovat GTImu :-) a koukej se vyjadrit k tomu terminu, ktery jsem ti posilal mailem!!!!
neregistrovaný "Micek"
5. 9. 2005 12:28
Re: BERTOŇÁK (10) Malé letní repete
jasně, už jsem nad tím přemýšlel..
neregistrovaný "ZZ"
5. 9. 2005 13:28
Re: BERTOŇÁK (10) Malé letní repete
>:D >:-[] :yes: Co to slyším Micku? :no: Tobě jedna jízda do Dachova nestačila? Potřebuješ to snad ještě trochu oswjetit? >:-[]
neregistrovaný "king"
6. 9. 2005 07:57
pohon
Jak se prevede sila turbiny na hnana kola?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 10:13
Re: pohon
jako po másle >:-[]
neregistrovaný "Ace2"
6. 9. 2005 14:10
Re: pohon
A u vrtulníku se asi jak převádí výkon z turbíny na rotor aha :-) nebo u turbovrtulových letadel na vrtuli aha po druhé :-)
neregistrovaný "Micek"
6. 9. 2005 14:18
Re: pohon
mechanicky :yes:
neregistrovaný "Zajda"
7. 9. 2005 14:13
Re: pohon
Jenom jestli nebude mít takový motor trošku pomalou odezvu na změnu zatížení - sundáte nohu z plynu a sekundu žádná změna apod. Né že bych se vyznal v konstrukci turbín ale připadá mi že by to mohl být problém...
neregistrovaný "Micek"
7. 9. 2005 15:00
Re: pohon
problém je obecně použití turbíny... vysoká teplota spalin, a hlavně otáčky. Provoz mimo závodní dráhu a německou dálnici je téměř nemožný.