První replika, tedy Jaguar C-Type, byla představena za velikého ohlasu na International Historic Motosport Show v roce 2006 a od té doby zaznamenal vůz poměrně velký zájem zákazníků po celé Evropě.
Ach... je to tady... zelené pastviny a s mlhou se rvoucí slunce... tvůj šátek u krku a její dokonalé švy na punčoše... Rolex Submariner na levém zápěstí, kostkovaná deka na přední kapotě, aby po čas vaší společné snídaně na cestě za štěstím nevychladlo... a tvůj zamilovaný pohled, který rozděluješ mezi ní a Céčko. A pak prskání svíček do ospalého rána a malé stěrače, čára za vámi a celý vesmír v dlaních. Plná tři a na horizontu s jekotem tvrdě na čtyři, propocený šátek a jelenicové rukavice, co ručkují po tepu tvé rozkoše sem a tam... ustřelená záď a kontra pravej... drátěná kola v prokluzu, tvé oči dravce, a v obraze zpětného zrcátka... úšklebek ďábla. Jo... to je tvůj svět. BRAVO :yes:
A pak příjezd po šotolině k venkovskému sídlu, schovanému mezi stoletými duby. Mlha zakryla malý hřích dnešního rána a tak tiše zajíždíš do široké garáže za domem. Po mramorových schodech do patra a adrenalin z jízdy se násobí, když vracíš klíčky a rolexky do sekretáře starého pána domu. Jdeš se přestrojit do služební proužkované uniformy. Když stojíš připraven u dveří jídelny mrkneš na svou kolegyni služku z Rumunska. Ještě se ji vzrušením dmou ňadra, ale už zas taky stojí nohama na zemi.. ;-)
Radeji si ten clanek precti jeste jednou, at se nemusime kriticky vyjadrovat k tvoji inteligenci. To nestavi Jaguar, ale firma zabyvajici se vyrobou replik. Takze otazka "moderni, nebo zamrznutej" je zcela irelevantni.