cena neodpoveda kvalite....neviem preco auto ide tak lacno....ide o jedno z najvydarenejsich aut od francuzskych sudruhov....dostojny konkurent pre kazdeho kto je top v tejto triede
Spíš cena neodpovídá skutečnosti. Když přijdeš do salonu, tak zjistíš, že je to cena jen na půjčku a když si necháš spočítat splátky tak ti vyjdou stejně vysoké jako kdyby jsi u konkurence koupil auto o minimálně 30tis. dražší. Vlastní zkušenost, naštval jsem se, že mě chtějí podvést a koupil jsem u konkurence. Škoda toho přístupu C4 je moc pěkné auto.
Sorry ale v tomhle fakt nemáš pravdu. Když jsme vybírali auta do firmy, tak jsme prošli kde co a jestli můžu porovnat, tak financování má Citroën fakt dobrý.
Když jsme byli u prodejce na severu Prahy, tak udělal i porovnání značkového financování s ostatními leasingovkami a značkové financování vyšlo nejlíp. Navíc nám na férovku nabídnul individuální kalkulaci, pokud si seženeme financování lepší.
Tady chce jen trochu popřemýšlet a nenechat se zmást cenou na financování. Každému musí být jasné, že to co ti na začátku sleví, ti následně rozpočítají do splátek. Zubař ti taky nedá slevu na plombu, když mu řekneš, že to budeš platit až za rok. Chce to jen vystřízlivět a smířit se s tím, že si nikdo na sebe nevzme tvůj dluh s tím, že by ti ještě za to platil.
Teď se neuraž, možná jsi neuvěřitelně zručnej řemeslník, ale elementární souvislosti financí ti zatím unikaj.
PS: a když jsme u toho Citroënu, na DS5 a C5 ti tam spočítaj úvěr s navýšením 0 procent. Jestli zná někdo lepší úvěr, tak mi rovnou faxujte smlouvy ;-)
Nevím, kdo tu má nebo nemá pravdu. Ale když jsem kupoval manželce auto, zvažoval jsem Citroen C3 ve výbavě Exclusive. Taky to byla "super výhodná" cena. Když jsem si pak spočítal, kolik ve finále zaplatím, šel jsem raději do VW Polo. Podotýkám, že jsem obešel dva prodejce Citroenu, abych je donutil jít s cenou co nejníže. Nakonec jsem se úplně náhodou zastavil u VW a dostal za menší peníze stejně vybavené auto.
A před 25 si mysleli, že je chce západ přepadnout a vzít jim výdobytky socialismu.
Vím o čem mluvím, v té době když jsem vybíral nové auto, měl syn najeto 23000 a musel do servisu. Kdyby tě to zajímalo byl tam se stejným problémem už 3x a to má najeto cca 70tis.km. Až to bude vychytané tak klobouk dolů, protože to jezdí dobře, tiše a za málo.
Dobrá tedy modelový případ cena 370tis akontace 10% splátky 5 let spoluúčast 5%
Hyundai 7360,-
Honda 7492,-
Citroen 8960,-
To byly nejnižší nabídky, které jsem dostal. Mezi jednotlivými prodejci byly značné rozdíly, kdyby jsem dal na první nabídku platil by jsem u stejného vozu o 1000kč více. A nakonec když už jsem měl zaplacenou zálohu přišla ještě lepší nabídka od Kii.
Nevím, C4 si u mě hodně pokazila pověst svými problémy s lakem přední kapoty a častému vrzání z nejrůznějších míst. Na MACZ je toho opravdu hodně.
Jinak ano, C4 je asi jedno z nejvydařenějších francouzských aut :-)
Citroenu se zkrátka nedaří to, co se podařilo Škodovce:
majitel musí být hrdý na to, že si může dovolit tak DRAHÉ auto a ne chlubit se sousedovi : "za víc než 220 jsem si auto nemohl dovolit a tak jsem si koupil Citroena".
Zlevňovat auta u nás nemá význam: cca 20% lidí prachy má a na ceně jim tolik nezálěží a 80% zase nemá prachy na žádné nové auto.. ;-)