Kroť optimismus, kroť optimismus, kroť optimismus... nádech, výdech... Safra, jestli se potvrdí, že 2.0 bude mít vyšší výkon, než v M3, tedy nějakých 180 a víc koní a že hmotnost bude jen o pár desítk kg vyšší, než u 1.5, tak...
ufff... kroť optimismus, kroť optimismus... >:D
Krucifix, přes zimu musím nutně vymyslet nějaký fungující podnikatelský záměr... >:D
Tipoval bych to kolem cca. 127 - 130 Kw, v kombinaci s tou hmotností 900 kg to vychází nějakých 187 - 192 koní na tunu, a to je hodně zajímavá hodnota. :yes:
Nic nekroť.....vypadá to slibně. ;-) A myslím, že i těch 165 koní (podle toho jaké jsou ohlasy z M3) by nebylo špatných, i když jasně že něco navíc neuškodí.
Přes zimu nic nevymýšlej, slyšel jsem, že stačí dostat se do redakce auto.cz a pořádně chválit koncern a máš vystaráno. >:D;-)
PS: Tahle MX-5 má šanci stát se dalším mým cílem. A to jsem ji ještě ani naživo neviděl... >:-[]
Já jsem tedy z mx5 docela zklamaný. Profil je výtečný, zadek mi už ale nic neříká, no a předek, to je vořech. Takhle nas*ané světla mi vůbec nepasují k radostné pikačuovské tlamě, snad to naživo bude lepší, zatím ale nemáme společný další cíl :-)
V současnosti je cíl samotná cesta :-) auto už jsem tento rok koupil, další bude nejdřív za 4 roky (jestli to současné nedostane "nožičky" nebo ho neomotám kolem stromu :-) ), jinak na volný čas bych si rád pořídil buď nějaký hh nebo právě miatu, ovšem na tu nejnovější nijak nadržený nejsem :-)
- v nabídce k modelu je 5 motorů
- zavazadlový prostor je přes 500 litrů
- zadní náprava je víceprvková, i když slabší verze mají torzku
- motor má nepřímé vstřikování
Těším se na ni víc, než jsem se svého času těšil na Toyobaru. Krom nečekané výkonové hmotnosti mě nenechává chladným ještě tvrzení Mazdy, že ND se má řidičsky vrátit od trochu gé-téčkového NC zpátky k bezprostřednosti NA, pak zvětšený rozchod, snížené těžiště, motor nejdál od přídě auta v celé historii modelu...
Neměl bych se rouhat, ale já si fakt myslím, že ND má náběh být tou nejlepší Miatou historie >:D:-!8-s:-O:*) Asi mi praskla žilka v pesimistickém centru mozku... >:D >:-[] a možná i v centru zdravého rozumu...
Snad to neposerou. Obyčejné modely dávají velkou naději.
Jj, spíš než PR tvrzení výrobce bych přikládal význam těm technickým záležitostem, cos vyjmenoval... ;-)
Ale cvičí to s tebou pěkně, ta série smajlíků je přesný odraz skutečnosti ? Tos musel trénovat v zrcadle.... >:-[]:yes:
Docela věřím, že to nepokazí. Řekl bych, že oproti všem pesimistickým předpovědím se zase začínají objevovat auta s velkým A. Některé věci už se nikdy nevrátí, ale ještě docela nedávno to vypadalo, že všichni budem jezdit v jakýchsi univerzálních velikostně-výkonových amarounech. ;-)
Souhlasím s názorem, že má našlápnuto stát se nejlepší generací, překvapilo mě tvrzní, že vypadá robusněji, páč většina tvrdí pravý opak. V ČR až v létě 2015? To nechápu :-(
A pokud bude motor v ND reagovat na výměu výfuku zá méně restriktivní stejně nadšeným vypouštěním zaběhnutých koní, jako NC, tak to bude úplně peklo >:D na poměry Miaty... :*)
Tak tohle auto vypadá vážně dobře a technické údaje jsou přímo skvělé. Mazda nám prostě v posledních letech dělá jen radost a už se těším na novou dvouku!
Až teď jsem si všiml, že ručka je u spolujezdce, to bude fungovat docela k h.ovnu, ne?
Že by tak šetřili, že se jim nechtělo předělávat z angl. verze tunel?