Krátce po arteonu představila wolfsburská značka další zcela novou modelovou řadu. A okořenila ji řadou neotřelých řešení, na něž jsme u ní nebyli
zvyklí.
musim priznat ze paci sa mi moc [odkaz] ... a je len otazkou preco tak sikovne auto vw dodnes nemalo ... cakam velky uspech t-rocu ... s 1,5tsi vcelku silna kombinacia ... ktoreho konkurentom by mohla byt povedzme vitara S turbo ;-)
vcera som v Presove na tom novom kruhaci videl uz konecne noveho arteona a zrovna v tej jeho "magickej zlatistej" farbe a musim priznat ze na mna posobil velmi stylovo ale hlavne vizualne az premiovo... rozhodne premiovejsie ako nejaka bezna A4-ka... takze som sam zvedavy ako sa uchyti... zatial teda prijemne prekvapko aj ked predpokladam ze stinger bude predsa len este o kusok celkovo dalej ;-)
Netrep. Väčšina konkurencie podáva podobný výkon prakticky permanentne a jak VW náhodou spraví auto, na ktoré sa dá pozerať, tak ste z neho podaktorí úplne posratí... >:-[]
ale vsimol... take auto si vzdy vsimnem bez ohladu na farbu... ale zrovna ta zlatista mu moc sekne.. a dava mu aj akysi punc noblesy .. tie kdejake odtiene sedi su uz aspon 3-4 roky proste prekonane ... je to vidiet ... dnesne nove automobily uz znova hyria a ziaria farbami :yes:
Líbí se mi hravý interiér, barvy ho hodně oživují, jinak je koncept interiéru velmi podobný tomu co mám ve Sportsvanovi. Exteriér mi přijde v rámci značky jako dost odvaz, ale zároveň i zbytečně překombinovaný. Přední a zadní pohled OK, tam nemám výhrad, ale z boku ty brutálně vytažené blatníky, obzvlášť zadní a masívní C sloupek vypadají až obludně. Podtrhují to relativně vysoký ponton karoserie a nízká skla. Zdá se mi že k dosavadnímu čistému a nekomplikovanému designu bylo té brutality naroubováno až moc. Ale třeba to naživo nebude tak špatné.
Čo je na interiéri hravé? Odmysli si tú krikľavú žltú a máš úplne typickú VW-tragédiu. Nič zvláštne, len keď to už bolo hotové, niekomu ruplo v bedni, vzal štetec a trochu to premaľoval. Z nudy síce spravil divočinu, ale bez rozmyslu a bez vkusu.
No je to tak.Z venku Volkswagen..dobrý-neurazí,nenatchne.Ale uvnitř..to jako fakt?Vždyť je to ten jejich koncern!O odvazu nemůže být řeč.Ale jo,je to aspoň barevný,že..takže odvaz jak ***.Už jsem to zde jednou psal.Odvážně a přitom funkčně a komfortně pojal podle mě interiér Peugeot 3008.Ale to nechci srovnávat..
Jj, 3008 je uvnitř skoro ideál. Volant na koulích nebo vidět dobře palubku? Toť pravidelná otázka v pežotích interiérech. Ale uznávám, že vizuálně se povedl.
Ano, je to v těch 175cm, máš francouzskou postavu, vysoké postavy mají v akt. peugeotech smůlu, chtějí-li sedět tak, aby viděli na přístroje, brousí spodkem volantu stehna, ať si vyšší člověk zkusí udělat s nastavením sedačky a volantu v peugeotu cokoliv, vždy to bude mít ke správnému posazu v autě hodně daleko.
Já mám třeba 170 cm a ať jsem dělal cokoliv tak jsem na budíky v 308 neviděl, pokud teda ten pidi volant nebyl na stehnech. Nechápu jak takovou ergonomickou pitomost + 2x zploštělý volant můžou cpát do dalších a dalších modelů.
Já bych dodal, že ani na VW se odvaz nekoná. Překopanej design Q2, kterej nepřekvapí, ani nenadchne, a interier, no v plný to půjde, ale v těch masovějších výbavách do bude nejspíš dost bída.
Ale po Machalově alpinismu do výfuků koncernových výrobců se nedivím ani titulku u tohoto článku.
Ale jo, na VW je to docela odvaz. Dovolili si udělat prohyby na nárazníku, trošku tvarování zádi, použili barvy v interiéru.
Vůči zbytku světa je to opět jen brutální nuda.
tento dizajn t-rocu mi uz aj na fotkach sedi viac ako na povodnej a drahsej Q2-ke... navyse zadny stlpik nema gycovo farebny ako Q2 co je za mna velke plus... vw zacina pomaly ale isto dychat niektorym audinam na krk ( teda minimalne vizualne )
... uz arteon je dizajnom vedla takej A4 proste dalej ... este to bude zaujimave ;-) aj ked vo vysledku samozrejme pojde vsetko do jednej spolocnej kapsy :-)
Nebudete mít díky ofenzivě SUV problémy s plněním limitů CO2?
Cíle těchto emisí samozřejmě splníme. >:D >:D >:D
Přestávám tomu rozumět, začalo to kvůli emisím menší pravé zrcátko, menší zrcátka, menší nádrže, dojezdové kola, lepicí sada, šidí se výbava, udává s menší nosnost jenom aby se emise snížili a ted budem dělat jenom samá velká, vysoká SUV, což emisím nevadí.
Jinak auto pěkné akorát základ bude zřejmě hodně velká bída za 500 tis., použitelné za 700 a dobré za mega.
Asi to chce číst odzadu. Lidi SUV chtějí, budou je kupovat... a proto je budeme vyrábět. Emise... to už se nějak udělá - prosím nehledat dvojsmysly ;-)
Sleduji to už delší dobu. Váš flegmatický přístup k psaní velkých a malých písmen v názvech jednotlivých modelů aut je ukázkou vaší novinářské neprofesionality. Viz tento článek, ve kterém se to gulášem malých i velkých písmen jen hemží. Například Tiguan se nepíše s malým "t". Stejně tak Arteon se VŽDY píše s velkým počátečním písmenem. A tyto paskvily vytváříte v téměř každém článku. Novinář má..., MUSÍ ovládat pravopis v každé situaci, a když si neví rady, poradí mu šéf. A když ani ten neví, poradí oběma strýček Google. A pokud novinář tyto chyby nevidí, neni to novinář, ale pitomec a měl by jít dělat něco jiného, kde nebude škodit českému pravopisu a čtenářům. :no:
Když už to kritizuješ, tak si zkus vzít vlastní radu k srdci a najdi si o tom něco. Protože ani náhodou není pravda, že by se například Arteon psal vždy s velkým počátečním písmenem. I když by se dalo v případě ACZ argumentovat, že jde o odborný ( >:D ) server a všichni tu víme, o co běží, tedy že zmíněný Tiguan je jméno konkrétního modelu. Ale takovou argumentaci jsi nepoužil a obecně to rozhodně neplatí. Když se bude například v detektivce psát, že vrah přijel arteonem, tak to bude naprosto v pořádku.
Z gramatického hlediska tam není ve funkci jména vlastního, ale obecného. Proto malé písmeno. V podstatě zastupuje slovo automobil. Proto je správné psát například model Arteon, kdy je model jméno obecné a Arteon tudíž jméno vlastní. Může nám to připadat zastaralé, zkostnatělé, ale tak to je. Připouštím však, že se mohlo něco změnit. Pamatuji si to jen proto, že tomu podle mne chyběl řád (co jsem tu napsal, je zjednodušené) a to mě irituje. :-)
Na ACZ to nikdy nedodržovali, pokud vím, ale v SM ano. Bylo to tu vidět i v těch prvních převzatých článcích. Do místních článků to myslím dorazilo se šéfredaktorem, který přišel právě z SM. Ale jak jsem napsal, v tomhle případě lze argumentovat odborností. I když nazývat SM odborným periodikem, to chce notnou dávku smyslu pro humor. >:-[]
Také to nedodržuji, ale když má někdo řeči, jak by si to měli najít, přitom sám nemá ani páru...
tak to je pro mně jako pro člověka pletoucího si mně a mě, trochu moc:)
nicméně si nedokážu představit, dle tvého vysvětlení, že by někdo třeba napsal
"vrah přijel mercedesem"
Nelámu si s tím hlavu, ale vím o tom. Takže si například Franta koupil novou škodovku, protože přeci dnes nikdo nebude říkat, že si koupil nový vůz značky Škoda. Hned by sis připadal tak o šedesát let zpátky. Tohle "zvěrstvo" je daň za větší hovorovost.
Nečtu knihy, kde bych na něco takového mohl narazit. Možná tu máme nějakého čtenáře, který by nám mohl poreferovat, jaká je dnes praxe. Třeba i s nějakou ukázkou.
Pokud je v tomto případě problém, tak je to spíš se skloňováním, viz ženský rod původního jména (ta Mercedes). Takže přijel mercedeskou, podobně jako škodovkou, ladou, čajkou, simkou, alfou...
Jo, to zní jako bys psal o lubrikantu... >:-[]
Zřejmě je to o tom, že slovo škoda je ženského rodu, a přesto jej jako příjmení! může mít muž, není to rozlišeno tak, jako u jména (viz Mercedes).
"Dá se říct, že slovo "Mazda" koinciduje s poangličtěnou výslovností jména zakladatele firmy, který se jmenoval Jujiro Matsuda a zajímal se o spiritualitu. Firmu se rozhodl přejmenovat na počest jak jeho rodiny, tak Zoroastriánů.
Slovo mazda znamená v íránské Avestánštině "velká moudrost"."
"Jméno bylo také spojeno s "Ahura Mazda" (bůh světla), s nadějí, že by rozjasnila obraz těchto kompaktních vozidel."
Trapácký tuzingový ledkami zdobený přední nárazník, trapácký klenutý zadní blatník, trapácká tuzingová záď s hypertuzingovými falešnými výfuky... Za mě 0 bodů....
Pokud to mělo být cosi hravého ve stylu Citroenu Cactus, tak to VW prostě neumí... V kontextu této opičárny zlatý Qaroq nebo Ateca... ty prostě vypadají jako středně malé SUV od Škodovky/Seatu a nic víc si nehrají
Ty máš problém s výrobcem, ne s autem. Cactus je dobře cílený lowend, je na hraně peněz, které za něj chtějí. Nemyslím, že kdokoliv z vývojového týmu T-Rocu měl jako benchmark právě C4 Cactus.
s výrobcem problém nemám (jezdím převážně VW Golf), ale s designovým směrem, kterým se nyní ubírá problém fakt mám - ty různé cirkus pakety sestávající z falešných tuzingových doplňků fakt nedávám...
...se mnohem lépe než Q2, zajímavější vnější design a lepší sladěnost jednotlivých částí do celku. Nechápu nesmyslné poštěkávání ohledně vnějších tvarů.
Vnitřek se mi s lakovanými díly nelíbí, lak je podle mě lepší praktikovat na "výplňové" plochy než na jejich vizuální nosný rám. Jinak klasika VW, prvky stejné všude.
suhlas... aj mne sa to paci viac ako Q2... hlavne je fajn ze nepodlahli tomu farebnemu gycovemu zadnemu stlpiku ako v audine kde posobi ozaj az neprirodzene...
hlavne s 1,5tsi to bude moc silna kombinacia :yes:
mam citak ze vw akoby zacinal pridavat do tempa... prichadza nove polo, arteon, t-roc... velky uspech cakam aj od noveho 1,5tsi... a coskoro tu mame uz aj novy golfik ...
Souhlas se vším. :yes: Nemá smysl řešit výštěky diskutérů, kteří by si T-roc nekoupili, ani kdyby byl sebelepší (ovšem nic proti různorodosti názorů). Je to klasický VW, a vcelku povedený. Rozhodně více než Q2.
Přehnané používání lesklých dekorů taky nemám rád (už jen z praktických důvodů), ale na pohled pěkné.
Zalezi na cene, ale s timto designem se bude prodavat jako housky na krame. Chyb to asi moc nema, mozna pristup na zadni sedadla, ten tvar zadnich dveri nevim no... ale to je celkem fuk, 95% lidi to ozeli a radsi maji hezci auto.
Podle me bude nazivo lepe vypadat svetlejsi barva s cernou strechou - opticky auto snizi.
Videl jsem na youtube oranzovou (asi ta, se kterou prezentuji nove Polo) a to by mohla byt zajimava volba - tedy oranzova, cerna strecha, stribrna linka, stribrne hagusy. Benzinovy dvoulitr do toho, to by nemuselo byt spany auto jakoze SUV Golf co vypada k svetu (a samozrejme stoji o 100tis vic nez Golf, o to tady nakonec s temi SUV jde zejo) ... :-)
Váš rozpis modelů pro roky 2017-2022 vychází ze stránek německého Autobildu. Názvy jako T7 Life Caddy a T7 Family Sharan nedávají smysl stejně jako SUVe. Sharan a Caddy se určitě nestanou součástí modelové řady T7 protže jsou menší a prot jsou samostatné. Elektrické SUV jistě ponese jiný název než SUVe(prozatimně ho tak názývá Autobild) a nevím o tom že by Volskwagen potvrdil SUV na bází Upu. Nevím proč by měl Volkswagen na trh uvádět 2 podobné modely navazující na hippiesácké T1 a T2(e Bulli a sérivoá verze konceptu I.D. Buzz). Sériová řada na bázi konceptů I.d: by mohla nsét nzáev Neo [odkaz]