Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První fotky kompletní Škody Kodiaq! Už žádné tajnosti!

Máme k dispozici fotografie celého nového škodováckého SUV, ne jenom detaily. Takto vypadá kodiaq bez maskování!
Zpět na článek
13. 8. 2016 16:56
13. 8. 2016 17:38
13. 8. 2016 17:45
13. 8. 2016 17:45
13. 8. 2016 17:52
13. 8. 2016 21:11
14. 8. 2016 21:32
13. 8. 2016 22:48
14. 8. 2016 21:29
13. 8. 2016 23:05
14. 8. 2016 21:34
13. 8. 2016 18:31
13. 8. 2016 19:37
13. 8. 2016 21:21
13. 8. 2016 23:45
14. 8. 2016 20:22
13. 8. 2016 23:02
13. 8. 2016 20:00
13. 8. 2016 20:39
13. 8. 2016 21:18
13. 8. 2016 21:21
14. 8. 2016 07:56
13. 8. 2016 21:31
13. 8. 2016 21:52
13. 8. 2016 23:13
13. 8. 2016 23:21
14. 8. 2016 00:00
14. 8. 2016 01:35
14. 8. 2016 02:23
14. 8. 2016 18:26
14. 8. 2016 21:40
14. 8. 2016 21:45
14. 8. 2016 18:27
14. 8. 2016 15:39
14. 8. 2016 21:39
14. 8. 2016 17:02
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
14. 8. 2016 17:19
14. 8. 2016 18:50
14. 8. 2016 19:26
14. 8. 2016 21:30
15. 8. 2016 13:58
14. 8. 2016 20:14
14. 8. 2016 20:18
14. 8. 2016 21:57
15. 8. 2016 13:47
16. 8. 2016 15:03
17. 8. 2016 19:56
Avatar - KANKUNEN
13. 8. 2016 16:29
Ta silueta je násilně prodloužená
Nelíbí i se mi to.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2016 16:38
Re: Ta silueta je násilně prodloužená
Ber to optimisticky = snad už sme za polovinou PR masýrky Škoda Kodiaq >:D

A brzy se dostanem do normálu = 4 a půl a 5ti hvězdičkovejch hodnocení >:-[]
Avatar - nalimer
13. 8. 2016 18:36
Re: Ta silueta je násilně prodloužená
Bude z toho aj Kodiaq coupe a la Bmw x4. Potrebujú preto priestor.
Inak je to fakt ...
13. 8. 2016 19:32
Re: Ta silueta je násilně prodloužená
Z bocniho pohledu je to vepredu moc tezkopadne. Od poloviny dozadu to jde, ale ten predek je proste tezkopadny.
Avatar - praděda7
13. 8. 2016 19:36
Re: Ta silueta je násilně prodloužená
Přesně! V tu chvíli kdy jsou zadní dveře delší než přední je bitva o vybalancovaný styling prohraná... ;-\
Avatar - jpor (RSKa)
14. 8. 2016 22:57
Re: Ta silueta je násilně prodloužená
Uz Octavia I vyzerala ukrutne predlzena, teda za zadnou napravou. Aby bol chaluparsky kufor...? Ked som ju videl prvykrat skoro som sa nahlas smial a zaroven mi bolo divne. A potom si vsetci zvykli.
Kodiaq je tiez disproporcny. Od predku po B stlpik je to polovica SUV o triedu mensieho, ako ta druha polovica SUVcka nalepena od B stlpika po zadny naraznik.
Ale zvykneme si...aspon vacsina z nas...
Zakaznici to radi za ten priestor vymenia a esteti casom prestanu trpiet nauzeou
13. 8. 2016 16:36
Výrobní porada koncernu:
Seat malý SUV, Škoda dlouhý SUV, Audi nízký SUV, VW jaký chce SUV.
U mě vyhrává Q2 nebo Ateka apod. Specialista na kufry nemá šanci se svojí bačkorou.
Interiér pro Ajťáka? Nechápu. :-(
Rozbalit vlákno
2
13. 8. 2016 17:26
Re: Výrobní porada koncernu:
Z Q2 bude také SUV od škodovky.
Avatar - nalimer
13. 8. 2016 18:38
Re: Výrobní porada koncernu:
Tak, ako sa prerobi Ateca na Skoda Yeti, Kodiaq bude tiez Seat.
A k nim male SUV.
Akurat, ze len Skoda Kodiaq bude mat druhu verziu coupe.
13. 8. 2016 16:40
Kdo je ten .."jsme vytvořili"?
Kdo vytvořil tento kompletní obrázek, který se o pár hodin dříve objevil na jiném webu? Stejnou metodou a, světe div se, se stejným výsledkem. Bravo PR Škoda Auto!!!
Rozbalit vlákno
2
13. 8. 2016 23:19
Re: Kdo je ten .."jsme vytvořili"?
ale toto nie je oficialna fotka. Chybaju tam dachrelingy. Vsetky testovane auta ich mali a pochybujem, ze sa bude predavat bez nich. Dokonca su aj na oficialnych detailnych fotkach od Skodovky. Ta strecha je priliz nizka...Vo fotosope to robil clovek, co sa do aut moc nevyzna.
14. 8. 2016 00:21
Re: Kdo je ten .."jsme vytvořili"?
Vůbec jsi nepochopil. Píšu něco o oficiální fotce?
13. 8. 2016 16:46
Vypadá to jak tank
Alespoň se v tom maminy budou cítit bezpečně... 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - nalimer
13. 8. 2016 23:26
Re: Vypadá to jak tank
To je paradox. "Maminy" uprednostnia "terenne" audinky, medvedikov, bavoracikov ci roverceka.
Je to čistý fleetový voz. Spolocnosti budu kupovat tak 80 - 85% predaja. Nafta bude stale trendova - az 90%. Pomer 4x4 vs.predný náhon asi po prvýkrát číslo 50-50 (štvorkolka pri dnešnej Yeti je tvrdá výhra prednokolky...).
Ako aj sama Škoda pripustila, ročne predajú 4.000 ks pre český a 2.000 ks pre slovenský trh. Čína bude hlavným trhom.
Takže maminy by kupovali nejaké pekné Evoque do Prahy...
13. 8. 2016 16:56
By me strasne zajimalo..
Co si redakce predstavuje pod takovym pojmem "fotka". Ne, pocitacovej render to nebude. Jako ja vim ze bulvar a tak, a ze se k tomu samo nikdo nevyjadri, ale tydle ne nepresny, ale vylozene lzivy (nejen) nadpisy jsou proste.. heges.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - tenterfield
13. 8. 2016 16:56
Kočkopes
Je to fakt škaredé, ze předu, z boku... Je to SUV a do toho naroubovaný maxi kufr, celé to vypadá jak by to někdo zatáhl za * a protáhnul to.... Nelíbí se mi to. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
13. 8. 2016 17:04
Tak když máte
kompletní auto, co takhle dát foto interiéru?
/respektive kolik článků je ještě do produkčního interiéru, ať je můžu vynechat/
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2016 17:26
PR oddelenie ŠKODA-ACZ ...
sa zamotáva stále viac.
Titulok: "První fotky kompletní Škody Kodiaq! Už žádné tajnosti!"
Perex: "Máme k dispozici fotografie celého nového škodováckého SUV, ne jenom detaily. Takto vypadá kodiaq bez maskování!"
Pritom tu ACZ uverejňuje zlátaninu fotiek s rendermi, chýba interiér, ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
15. 8. 2016 01:08
Re: PR oddelenie ŠKODA-ACZ ...
To už je fakt antireklama na Škodovku... 8-s
13. 8. 2016 17:37
Nevěřím, že by to mohlo bavit i ACZ
Tohle násilně prodlužované "drama" je jako prodlužování hloupého vtipu. Jestli tohle baví redakci, tak nevěřím, že je baví auta.

Byla by mi hanba tohle předvádět... A dehonestovat výsledek práce boleslavského vývoje. ;-\ :-!
Rozbalit vlákno
4
13. 8. 2016 19:11
Re: Nevěřím, že by to mohlo bavit i ACZ
Je to jasné. Keď sa pripravuje nová generácia Fabie a Octavie, tak to tutlajú a naťahujú do poslednej chvíle, aby ľud ešte masívne kupoval starý model.
Kodiaq je v Škode nový modelový rad, tak chcú uchmatnúť na trhu čím viac. A preto nám ťahajú medové motúzy popod nos už pol roka.
;-)
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2016 19:58
Re: Nevěřím, že by to mohlo bavit i ACZ
No, dost lidí tím znechutí snad ještě více, než marketing Hyundaie...
13. 8. 2016 21:13
Re: Nevěřím, že by to mohlo bavit i ACZ
Ale prosimtě.. 95% budoucích kupců o tom autě ani ještě neví.
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2016 22:45
Re: Nevěřím, že by to mohlo bavit i ACZ
Jsou toho plná všechna média, ne jen auto.cz.
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2016 17:38
zatial fajn
ta strecha sa sice zvazuje mozno az moc prudko dole co vo vysledku posobi kusok natiahnuto a neterenne kombikovito ( rozhodne sa zvazuje viac ako na outlanderi, sorente alebo forde edge ) ale nakoniec to asi nicomu nevadi a vzadu nadalej ocakavam megakufor storocia ... ale ano.... hranata kasna kodiaqu sedi a hranate blatniky este viac... toto bude trhak na akysi skoda od cias fabie octavie uz ani nepamata ... a zaroven zrejme najlepsia a najstylovejsia skoda na dlhu dobu :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - nalimer
13. 8. 2016 18:39
Re: zatial fajn
Na čom chodíš, aj ostatní chcú...
13. 8. 2016 17:45
Ja nevim
Ale je vam jasne, ze minimalne lidem, kteri sem chodi pravidelne takhle jakekoliv auto maximalne zhnusite? Vzdyt to jsou opravdu nadpisy jak z Blesku, uvazime li skutecny obsah clanku. Ja to auto fakt uz nesnasim a to je mi jinak docela volne, dekuju pekne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
13. 8. 2016 17:45
Já ti nevim...
OK, je to první obrázek a ne moc dobrý, ale přijde mi to auto takové odulé, oteklé, nafouknuté. Po švihu a eleganci konceptu ani stopa. Ale asi bych se soudem počkal, až to bude venku oficiálně.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
14. 8. 2016 18:35
Re: Já ti nevim...
Koncept byl taky odulý a nafouklý, hlavně předek. Tady je předek ok a divně vypadá ta silueta. Tož uvidíme.
Avatar - Well-being
13. 8. 2016 17:52
Proporce
špatné jako u první Oktávky. Relativně krátký rozvor, velké převisy kasle a ještě k tomu ty hranatý blatníky ... :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2016 18:24
Re: Proporce
no studia kodiaqu ma razvor 2790mm a dlzku 4,7m ... pre porovnanie take sorento ma razvor 2780mm a dlzku 4,78m a napriek tomi mi nepride ze ma maly razvor a ani megaprevisy ..... samozrejme ok studia je studia ale tusim ze realny kodiaq nebude rozmerovo uz o moc odlisny od studie... minimalne ten razvor je zda sa vacsi ako na sorente a to pri celkovo mensej dlzke ako sorento ... aj zboku na tej foto je vidiet ze razvor je hodne velky a previs zadny relativne kompaktny .. teda aspon ja tu v tomto ozaj problem nevidim ;-) a to si fakt tieto veci ako proporcie na autach vsimam ako prve

mne kusok na pohlad nesedi akoby to prudke zvazovanie strechy za B stlpikom ... ale je to len foto a je to len mozno ocny klam.... inak pomer dlzka razvor previsy.... su uplne dokonale zvladnute .. tu kodiaq razom dominuje celemu portfoliu skody ... zatial to vyzera ozaj na krasne auto :yes:
13. 8. 2016 21:11
Re: Proporce
Je to jak pises, Kodiaq ma dokonce stejnou delku/sirku jako Santafe a rozvor maSkodovka o 10cm vetsi. U Santafe mu rozhodne neprijde rozvor maly a previsy velke, tudiz u Kodiaqa to musi byt jeste lepsi. Tohle je fakt krasny auto... :yes:
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2016 22:14
Re: Proporce
aj ta tornado linka v kontexte dlhsej kasne a hranatych blatnikov dava autu ovela vacsi smrnc ako fabii kde posobi tak nejak az zbytocne kostrbato ... kodiaq bude trhak bezpochyby toto je presne to co skoda uz davno v triede SUV potrebovala ... :yes:
14. 8. 2016 21:32
Re: Proporce
O Kodiaqa nemam strach. A to jak v ceskem tak evropskem rybniku. Podivej na Superb... Kdyz se podivam na ten neskutecny progres Skodovky za tech par let od Favorita, tak je to neskutecny, co dokazali. :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 21:48
Re: Proporce
2x neskutečný? Tý brďo :-)
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2016 22:48
Re: Proporce
Co je na něm krásného? Zadek je opticky těžký jak u ženské s velkou zadnicí. Když se to ještě trošku naloží a sedne si dolů, bude to úplně mimo. Obří ponton s okýnky jak z tanku, dynamika siluety veškerá žádná. Hranaté výřezy blatníků jsou příšerné. Celek je neuvěřitelně nesourodý, nesmyslný.
14. 8. 2016 21:29
Re: Proporce
>:D sorry, ale tak nejak prirozene dam spis na svuj subjektivni nazor a pak na odborny skutecnych designeru... Hranate vyrezy blatniku mi uz od Yetiny prijdou fajn a odlisuji Skodovku od ostatnich. Videl jsem Kodiaqa na zivo bez maskovani a je to krasny auto... Samozrejme tisic lidi, tisic chuti ;-)
Avatar - TeeJay
13. 8. 2016 23:05
Re: Proporce
Je to proporčně dost podobné Outlanderu, ten mi úplně nevadí (vizuálně, jinak je to otřes). Počkal bych na oficiální foto a osobní seznámení. :-)
14. 8. 2016 21:34
Re: Proporce
Proporce jsou samozrejme uplne v pohode a nad prumerem tridy. To je jasne kazdemu, kdo si precte tech par cisel o delce, sirce, vysce a rozvoru. >:D
13. 8. 2016 18:22
:D ano mate jednu fotku z boku a zpulky nakreslenou :D
>:D ano mate jednu fotku z boku a zpulky nakreslenou >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - M1chal
13. 8. 2016 18:31
ajaj
Nechte to s tím maskováním 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Inferius
13. 8. 2016 19:03
Co třeba napsat
První fotky kompletní Škody Kodiaq! Už žádné PR >:D
Rozbalit vlákno
2
13. 8. 2016 19:18
Re: Co třeba napsat
Mám taký pocit, že článok napíše redaktor a bulvárny titulok tam dá šéfredaktor!
Avatar - Floyd
14. 8. 2016 10:36
Re: Co třeba napsat
Machala by se měl šupitopresto vrátit do SM, jinak to s ACZ dopadne špatně. Jde to pořád z kopce.
13. 8. 2016 19:17
Velebnosti, jdu ...
No pokud jde o ty "fotky", pak je celej článek na blití a redakce by se měla stydět...

A pokud by mělo to auto vypadat takhle, tak... no... Nevím, asi nemám vkus, ale tohle je brutus hrůza...
Rozbalit vlákno
51
Avatar - IbizaFR
13. 8. 2016 20:43
Re: Velebnosti, jdu ...
bohužel typickej čech to stejně koupí 8-s
13. 8. 2016 21:14
Re: Velebnosti, jdu ...
koupit a vyfasovat je rozdil
13. 8. 2016 21:23
Re: Velebnosti, jdu ...
>:D krasnej blabol! :yes:
13. 8. 2016 21:28
Re: Velebnosti, jdu ...
fakt znas deb*ila co za tohle vyhodi svoje zdaneny prachy?
14. 8. 2016 13:07
Re: Velebnosti, jdu ...
* ne, je mi lito, ale znam par chytrejch lidi, kteri utraci svy zdaneny penize za pekny auta... ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 13:40
Re: Velebnosti, jdu ...
Za pěkný auta nebo za škodovky? :-)
14. 8. 2016 21:35
Re: Velebnosti, jdu ...
Tyto dve veci se vzajemne nevylucuji, cili za pekny auta, tedy Skodovky ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 21:56
Re: Velebnosti, jdu ...
Chytrý lidi utrácející za pěkný auta a škodovky = to na týhle planetě neni moc velkej průnik množin ;-)
14. 8. 2016 14:10
Re: Velebnosti, jdu ...
taky znam spoustu lidi co utraci penize za auta a ne za skodovky co se fasujou nebo si je stopnu jako taxika po parbe.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 17:47
Re: Velebnosti, jdu ...
:yes: :yes: >:D
14. 8. 2016 21:37
Re: Velebnosti, jdu ...
>:D to uz je diagnoza ne? Ty mas s ty Skodovky mindrak jako prase... >:D Tak se drz, budes je vidat cim dal casteji a vice ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 21:54
Re: Velebnosti, jdu ...
Jako návrat do socialismu? No nic moc >:-[]
Re: Velebnosti, jdu ...
A v tých firmách to kupujú Japonci, nie Češi?
13. 8. 2016 21:16
Re: Velebnosti, jdu ...
Nejak nevim co je na tom"bohuzel"... Osobne mi prijde naprosto normalni, ze Cech kupuje ceskou znacku, naopak nechapu ty pivni pupiky, kteri dokazi neustale plivat na vse ceske... 8-s
Tohle je navic krasny auto, tak nevidim jediny duvod, pokud nekdo chce SUV, proc kupovat cokoliv jineho.
Re: Velebnosti, jdu ...
Skús sa rozpísať, čo je na tom aute pekné. Ja som nič nenašiel, a že som sa snažil!
14. 8. 2016 13:10
Re: Velebnosti, jdu ...
Soude dle tveho nicku se ani nedivim... >:D Jestli obdivujes skoroauto na baterky, pak rozumim, ze na skutecnem aute nevidis nic pekneho ;-)
Re: Velebnosti, jdu ...
Ak žiješ v predstave, že Tesla je iba auto, tak tvoj pohľad chápem a rozhľad nezávidím. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 13:39
Re: Velebnosti, jdu ...
[odkaz] >:-[]

Myslim že Nikola [odkaz] si zaslouží o dost víc ;-)
Re: Velebnosti, jdu ...
To rozhodne. Dopadol, chudák, neslávne. Ako väčšina tých, čo naozaj vedeli a chceli to dať ľudstvu pre jeho blaho, a nie pár jednotlivcom pre ich zisky...
Avatar - IbizaFR
13. 8. 2016 21:38
Re: Velebnosti, jdu ...
naopak, jen ti tebou zmiňovaní "pivní pupíci" neznají nic jiného než Škodu >:-[]
14. 8. 2016 13:10
Re: Velebnosti, jdu ...
Mam opacnou zkusenost, aleto se stava... ;-)
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2016 22:50
Re: Velebnosti, jdu ...
Mně přijde normální, že člověk koupí to, co se mu líbí a vlastenectví neřeší. Jen skutečný hlupák bude urážet ostatní za to, že nekoupí českou značku kvůli vlastenectví.
14. 8. 2016 13:14
Re: Velebnosti, jdu ...
No vidis a me prijde normalni, ze pokud je na trhu cesky vyrobek srovnatelny se zahranicnim, tak ze dam prednost ceskemu... Asi to bude tim, ze jsem Cech a fandim vsemu ceskemu... ;-) Dokonce dokazu fandit i Sparte, kdyz hraje se zahranicnim klubem >:D
Avatar - wakantanka
14. 8. 2016 08:41
Re: Velebnosti, jdu ...
V dnešnom globálnom svete sa oháňať nejakou národnou značkou mi príde totálne mimo. Zvlášť ak ju vlastní nadnárodný koncern a je jedno či ide o autá či pivo.
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2016 22:41
Re: Velebnosti, jdu ...
a preco by to ludia nemali kupovat? dovod?

naopak ja som presveceny ze kodiaq bude hodne uspesny... :yes:
Avatar - wakantanka
14. 8. 2016 08:43
Re: Velebnosti, jdu ...
Ešte nevieš ako ho nacenia, aby nebolo prekvapko, že Kodiaq bude stáť toľko čo Tiguan, lebo môže byť sedemiestny a podľa marketingu si tú cenu zaslúži. Vtedy ho potiahnu zas len fleety, súkromník si to dvakrát rozmyslí.
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 08:48
Re: Velebnosti, jdu ...
ale ved kodiaq je aj kasnou vacsi ako tigi.... a popravde sa mi uz teraz viac paci... tak preco by mal byt za cenu yetiny... ved to ani nebude mozne ;-) ( octavia je napriklad uz drahsia ako golf ) .... ze bude drahsi ako mensi tigi je viacmenej jasne a ze to bude trhak este jasnejsie ... s nacenenim skodoviek u nas doteraz problem nikdy nebol... vid drahy rapid... slape ako hodinky aj ked nikto z nas by za neho 12 tacov v zaklade nedal.. a vidis realita je aka je ;-) takze zbytocne obavy o kodiaqa... bude miznut zo showroomov ako teple rozky
Avatar - wakantanka
14. 8. 2016 19:39
Re: Velebnosti, jdu ...
No uvidíme, netreba zabúdať, že určite nebude mať toľko motorov a toľko všelijakej výbavy ako Tigi, o materiáloch nehovoriac. Niečo dostane pri FL, niečo v rámci každoročného vylepšovania. To čo funguje u áut v cenovej kategórii Rapida či základnej Octavie tu podľa mňa až tak masívne fungovať nebude, ale zase viem, že trend je jasný, keď nemáš SUV ako by si ani nebol >:D
14. 8. 2016 21:43
Re: Velebnosti, jdu ...
Je potreba si uvedomit, ze tady se bavime o segmentu aut, ktere uz neco stoji. I Santafe nebo Sorento stoji v zakladu pres 900tis. Pokud se u Kodiaqu hovori o cca 650tis zazaklad, pak jeto luxusni nabidka... ;-)
Avatar - Emel
14. 8. 2016 21:51
Re: Velebnosti, jdu ...
V tom základu je zase silná nafta, 4x4, kopec výbavy... je potřeba srovnávat srovnatelné.
Avatar - wakantanka
15. 8. 2016 07:00
Re: Velebnosti, jdu ...
No veď práve to, že to niečo stojí. Je tu nový o trošku menší Tiguan. Predpokládam že minimálne materiálmi v interiéri bude rozdiel rovnaký ako v iných segmentoch v rámci koncernu. A docela nedávno sa tu nielen pri Forde Edge riešilo, že za niečo málo viac ako milión už máš Touarega s V6. Nechcem spochyvňovať kvality Kodiaqa, pretože to akosi nejde, ale fakt je ten že konkurencia je v danom segmente a cenovej kategórii obrovská a často zavedená.
Avatar - Emel
15. 8. 2016 08:45
Re: Velebnosti, jdu ...
A jak je to v těch iných segmentoch? Superb je druhý, Octavia třetí (1-6/2016, Evropa). Samozřejmě, oba modely na to potřebovaly tři generace...

Těch aut co odvezou sedm lidí a zároveň se vejdou do 700 (a zároveň nejezdí jako dodávka) zase tolik není...
Avatar - wakantanka
15. 8. 2016 11:49
Re: Velebnosti, jdu ...
No veď práve tri generácie. A predsa len Octa či SUP sa viac hodia aj do fleetov ako hocaké iné SUV nie? Roomster "dieru do sveta" neurobil a skončil bez nástupcu, s Rapidom to tiež vyzerá mimo CZ a SK všelijako. Nič proti Škode, len som trošku skeptik.
Avatar - Emel
15. 8. 2016 13:24
Re: Velebnosti, jdu ...
Jasně, jenže:
a) už Octavia II a Superb II byla úspěšná auta, prodejně v širší špičce své třídy
b) Octavia I byla vůbec první novodobá Škodovka a musela budovat nejen pověst modelu, ale vůbec celé značky
c) Rapid je primárně auto pro Indii, v Evropě měl svůj úkol - boj proti levnější konkurenci. Není to typická Škodovka a po představení nové generace Fabie je vidět, že je v nabídce trošku navíc.
d) do fleetu to objednávají normální lidi a ti si klidně vezmou Kodiaqa místo Superba, i ostatní dražší SUV se prodávají hlavně jako firemní auta

Takže, co tím chci říct - podle mě Kodiaq nebude mít větší problémy s tím, že je to od Škody první SUV té velikosti, ani nebude mít problémy toho typu co Rapid. Jeho největší limit je vyšší základní cena, za 600+ v základu to masovka být nemůže.
Avatar - wakantanka
16. 8. 2016 08:50
Re: Velebnosti, jdu ...
No dobre nepopieram úspešnosť Octavie II ani Superbu II, na čom samozrejme mohla stavať gen. III. Toto bude úplne nový model v úplne inom segmente, v ktorom doteraz značka nepôsobila. Dobre veľa ľudí si povie, že to je len inak zabalený a prifúknutý Tiguan, ale nemôže to byť potom skôr na škodu veci? Uvidíme, sám som veľmi zvedavý, ale skôr skeptický aj vzhľadom už k tebou zmienenej vyššej základnej cene.
Avatar - Emel
16. 8. 2016 10:21
Re: Velebnosti, jdu ...
Celá kategorie SUV je relativně nová, ty tradice tu podle mě nehrají zas takovou roli. Podívej se třeba na Kadjar, to je podobný případ - vezmeme koncernového sourozence, trošku to natáhneme, přestajlujeme... a za červen je Kadjar druhé nejprodávanější auto v segmentu.

Cena, to je samozřejmě jiná... to bude oříšek. Kadjar se dá do 500 v Zen, Kodiaq 600+...
Avatar - wakantanka
17. 8. 2016 10:40
Re: Velebnosti, jdu ...
Nepovedal by som že kategória SUV je relatívne nová. Odkedy je tu ML-ko či X5. Ale jasne nemajú takú tradíciu ako klasické sedany, liftbacky či kombíky. Hlavne sú teraz moderné, takže kupujúci im prepáčia aj vyššiu cenu.
Avatar - Emel
17. 8. 2016 11:12
Re: Velebnosti, jdu ...
A odkedy je tu S-Klasse? V tom je právě ta relativita...

Užitná hodnota je vždycky důležitá. Pro spoustu lidí bude mít Kodiaq lepší užitnou hodnotu než Superb - víc se do něj vejde, nouzově přepraví 7 osob, lépe zvládne dojet k horské boudě... a že nedokáže plachtit Autobahnem dvoustovkou není téma.
Avatar - wakantanka
17. 8. 2016 13:05
Re: Velebnosti, jdu ...
:yes: :yes: :yes:
Re: Velebnosti, jdu ...
Je to ťažké na čumák, ťažké na zadok, opticky ťažké celé - masa plechu, malé okienka, veľké výrezy na kolesá, ktoré sa v nich strácajú. Teda nechcem byť hnusný, ale hnusné to je. Nedá sa na tom najsť jediná sympatická línia alebo prvok. Hrozím sa chvíle, keď túto nechutnú obludu stretnem na ceste... :no: Zlatý Yeti pred FL...
Avatar - wakantanka
14. 8. 2016 08:46
Re: Velebnosti, jdu ...
je ti jasné, že to ešte nie sú offiko fotky, ale len render ? A podľa toho ako vyzerajú maskované testovacie prototypy to ani takto vyzerať nebude. Zober si Vision S nahod na to svetlá, masku a zopár iných detailov a máš diametrálne odlišné auto.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 08:48
Re: Velebnosti, jdu ...
Jako že nadpis i celej článek je úplná ale úplná pitomost? Souhlasím = úchylka i na poměry ACZ :-)
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 08:52
Re: Velebnosti, jdu ...
v reale to bude o hodne lepsie verim :yes: ... pritom uz tento render sa mi proporcne velmi pozdava ;-)
Re: Velebnosti, jdu ...
A Ty veríš tomu, že to bude zásadne iné? Že plochy plechu budú menšie, okná väčšie a disproporčnosť zmizne...? Že namiesto úškľabku sa na nás auto bude usmievať a namiesto ťažkopádneho mastodonta to bude štíhlo pôsobiaci švihák? ;-)
Avatar - wakantanka
14. 8. 2016 19:36
Re: Velebnosti, jdu ...
Ja hlavne verím, že to bude omnoho viac podobné konceptu Vison S ako toto. Resp. že to bude v podstate Tiguan + ala Škoda, k čomu sa tieto obrázky zďaleka nepribližujú. Ale nechajme sa prekvapiť a uvidíme kto mal viac či menej pravdu. >:D
Avatar - wakantanka
16. 8. 2016 09:00
Re: Velebnosti, jdu ...
tak sme minimálne dvaja >:D
14. 8. 2016 20:25
Re: Velebnosti, jdu ...
Ano asi nemaš vkus. Je to logicke vysvetlenie.
Avatar - _Karel_
14. 8. 2016 20:36
Re: Velebnosti, jdu ...
A tvůj je vytříbený. Logicky.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 21:26
Re: Velebnosti, jdu ...
:yes: :yes: >:-[]
17. 8. 2016 18:00
Re: Velebnosti, jdu ...
Dneska sem ho viděl na D11 skoro bez maskování a nevypadal vůbec špatně.
13. 8. 2016 19:37
Žumpa
Z dříve alespon trochu fundovaného periodika se stala bulvární žumpa,která se zaprodala Škodovce.....co víc říct...
nestačil by jeden článek.Škoda uvádí nové auto? proč tu je pomalu každý týden neuvěřitelné odhálení další části....proč takový humbuk neděláte u domácího Hyundai? či Kia? proč?
Rozbalit vlákno
9
13. 8. 2016 21:21
Re: Žumpa
Myslim, ze je to celkem logicke. Jedina domaci znacka v CR je Skoda. Kazde treti auto prodane v CR je Skoda. Skoda spolecne s celym VW group proda v CR v podstate kazde druhe auto... A hlavne, tva stiznost by mela jit spis na ty neschopny ostatni importery, ze bud neumi vydat dostatek tiskovych zprav, nebo neumi pracovat s novinari ;-)
13. 8. 2016 21:31
Re: Žumpa
jaktože je domácí značka jen Škoda ? Hyundai se vyrábí zde....vývoj je v Německu..majitel Hyundai je v Koreji......Škoda..tu má také jen továrnu,a vlastní ji majitel v Německu :-)
Avatar - bystron
13. 8. 2016 23:45
Re: Žumpa
strécu, ty jsi hlópé až to bolí >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 08:04
Re: Žumpa
A v čem? Dyť tak to přesně je :-)
14. 8. 2016 20:12
Re: Žumpa
co z toho co sem napsal není pravda?nebo taky naivní věříš,že koupí Škodovky podporuješ českou ekonomiku ?
14. 8. 2016 20:22
Re: Žumpa
Bla bla bla bla ked sa pozriem na tvoje komentare tak vidim blbosti.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 08:14
Re: Žumpa
Safra = a zrovna ta jediná je 100% německá >:-[]

16. dubna 1991 to 30% začalo a 11. prosince 1995 skončilo = český stát firmu škoda prodal a od tý doby jí vlastní koncern Volkswagen

A ve fabrice makaj češi, poláci, ukrajinci atd. >:D

Jestli máš na mysli fakt že část výroby a vývoje značky, která vydělává rodinám Porsche Piech je na území česka = tak jo :-)
15. 8. 2016 22:54
Re: Žumpa
díky za rozšíření obzoru...fakt jsem to netušíl,že už je to opravdu Nur Deutsch :-)
Avatar - TeeJay
13. 8. 2016 23:02
Re: Žumpa
Nech mě hádat. Možná proto, že to má obrovskou čtenost? ;-) I ten největší retard ví, že každý prd o Škodovce má obrovskou čtenářskou odezvu. I mně to zajímá, ač jsem japanofil. Být alespoň trošku patriot totiž nezaškodí...
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2016 20:00
Panzerwagen
Nerad píšu o autech, že jsou hnusná, ale tady si zkrátka nemohu pomoci... je to hnus, hnus maximus.
Rozbalit vlákno
1
Re: Panzerwagen
Je, máš recht. A to som si myslel, že v Škode už trochu dostali rozum, taká Fabia už vyzerá celkom šik... Na tretí pokus...
13. 8. 2016 20:39
KUFR
Nejdůležitější je kufr! Zvedá se mi kufr...
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2016 21:18
tady
je zase vsechno spatne, ale co cekat od toho slovenskyho gastarbajtra
Rozbalit vlákno
2
13. 8. 2016 21:21
Re: tady
V jednom rozhovoru prozradil, ze dizajnove centrum v Cine ma docela volne ruce, takze napriklad vechny trojuhelnicky na Supebu a chrom je jejich dilo.
14. 8. 2016 07:56
Re: tady
spis to vypada ze to cele dizajnovali v cine nebo severni koreji.
Avatar - Hittman
13. 8. 2016 21:31
Docela
ok, počítám, že v reálu to bude ještě lepší než na foto
Rozbalit vlákno
1
Re: Docela
A čo je na tom dobré? Však je to hnusné jak cesta do roboty... Tajne dúfam, že to bude aspoň trochu iné.
Avatar - hedvin
13. 8. 2016 21:50
To zas bude v diskuzích nablito
najednou všichni čecháčci budou potřebovat SUV s velkým kufrem a které odveze 7 jakože lidí ikdyž z toho bude 5 dětí a 2 dospělí. Škoda měla radši dotáhnout do konce roomstera než pochybné SUV s technikou tiguanu hrající si na velmi ošklivou audi Q7
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2016 22:47
Re: To zas bude v diskuzích nablito
bohužel trh si žádá SUV a škoda v tom vidí,že ji unikají love....protože Yetti stačí tak dědkovi na vesnici aby dojel po polnačce na slevy do Kauflandu...
Avatar - pumpkin
13. 8. 2016 21:52
Počkám si
Ešte je asi predčasné robiť nejaký unáhlený záver a kritizovať dizajn, keď sa pozeráme len na celkom podarené rendery. Už teraz si ale dovolím tvrdiť, že na promo vybrali dosť zlú farbu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 08:19
Re: Počkám si
ved prave.... preto ma prekvapuje ako kazdy uz dopredu tvrdi ze kodiaq je skaredy a disproporcny.... ako fatk nechapem niektorym ale ok je to ich pohlad... podla mna to vyzera zatial moc fajn a verim ze realne forky budu este ovela ovela krajsie ..... zatial sa mi tato skoda paci jednoznacne najvaic z celeho portfolia skody a uz sa tesim na premieru kodiaqa.... lebo fakt cakam ze realne fotky budu ovela lepsie ako tieto snimky ;-)

PS: ta farba asi nebola nahodna.... premiera je totiz az za par tyzdnov
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 08:25
Re: Počkám si
Na co čekat? Dle ACZ už žádný tajnosti nejsou a první kompletní fotky sou tady >:-[]

Demagogii se tu celkem daří ale tohle fakt přehnali :yes: >:D >:D >:-[]
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 08:42
Re: Počkám si
toto neriesim.... je jasne ze kodiaqomania uz pomaly vrcholi a toto asi este nebol zdaleka posledny clanok pred jeho premierou za par tyzdnov .... ja som ale fakt hodne zvedavy na realne fotky kodiaqu ako potom mnohi zmenia nazor a ostanu prekvapeni .... lebo zatial sa mi to hodne pozdava a vyzera ze aj spredu to bude mat moc zaujimave a imidzove partie... skoda tentokrat konecne zabrala.... toto vyzera na velky trhak :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 08:51
Re: Počkám si
Jj taky z Kodiaq masýrky už pomalu vrcholim = jestli brzy nepřijde finále mohlo by mi i klepnout ;-)

Že to bude trhák z kterýho by i amíci šíleli a Jeepy atd. do škarp shazovali a pro škodovku běželi = to už nám taky sdělili :-)

Já sázim na 4,5 a 5ti hvězdičkový ocenění = a to sme furt eště neviděli ani ty první kompletní fotky co nám slíbili v nadpisu článku >:-[]

Ne vážně = marketing je rozjetej dobře = i kdyby to stálo za prd prodeje pojedou o tom žádná :-)
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 08:57
Re: Počkám si
ale preco to vidiet takto ..... auto to bude dozaista fajn aj kvalitou aj praktickostou ..... a konecne aj proprocne zda sa ze skoda uz dospela do stadia ze uz spravila paradny voz.... a nie dalsieho jazvecika alebo nudnu skatulu ... kodiaq uz ozaj vyzera na nieco viac... SUV su dnes oblubene uz vlastne aj ako firemne vozy a tu kodiaq urcite hodne zaberie ( koncern predava hlavne firmam ... dnes uz nic prekvapive ) .... ale zaroven v nejakej bordovej na 19tkach bude urcite moc zaujimavy aj ako rodinny kriznik :yes:
Avatar - Jaros71
15. 8. 2016 01:15
Re: Počkám si
Topper..zamysli se..rodinný křižník? Za milion, ve slušné výbavě...asi jich potkáš tolik kolik nových Sorent...skoro žádné.
Na to rodiny nemají...a pracháči něco přidají a koupí prémii. ;-)
13. 8. 2016 23:13
Super
Vypadá to fakt super! A vy všichni sraci, co tu blijete ty *** si Běžte vyhonit- třeba se vám uleví.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2016 23:21
Re: Super
mne sa to zatial tiez pozdava.... chce to samozrejme pohlad nazivo a aj nejake realne fotky ale zatial spokojnost... priznavam ze tej kusok prehnanej a este priskorej kritike mnohych tu tiez nechapem ale je to kazdeho vec uznavam ... dizajn je subjektivny ... tentokrat sa mi ale tato skoda na rozdiel od inych vazne zacina pacit .. tak uvidime ... zatial je to fakt parada :yes:
Re: Super
A ty kde si nechal mozog? Píšeš jak posledný chudák. :no:
14. 8. 2016 01:28
Re: Super
Nepomohlo. Furt je to hnusný.
Avatar - chalan66
14. 8. 2016 00:00
Audi Q7
No podobá sa to na A-Q7 , ale zadné svetlá má Škoda krajšie. Cena bude asi tiež 50% , tak že na prvé SUV od Škody je to super. Jasne , nemusí sa to páčiť veľa ľuďom, ale ako celok sa mne osobne páči aj keď nie som milovník SUV :-) Interier ma dosť zaujíma, lebo tento to určite nebude, čo bol v štúdii. To dosť rozhodne o úspechu auta !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
14. 8. 2016 00:01
Sčítané a podtrhnuté
Možno v niektorých technických detailoch zaujímavý voz, ale nie pre tuzemský či európsky trh.
Model je primárne určený pre Čínu, kde je v majetnejšej skupine dopyt po väčšich SUV (dôkazom je dlhšia verzia Yeti) a celkovo si značka Škoda získala sympatie na tomto trhu. Je to pravdepodobne aj model, s ktorým príde so Superbom Škoda do USA a Kanady (preto benzínové verzie). Európa bude len o nákupe z rozumu, keďže sa skôr rozhodne pre prémiovejšie značky.
Z tohto dôvodu mi je komické PR Škody voči svojim trhom v ČR a SR. Efektívnejšie by bolo cieliť na fleet. A to nehovorím o reexporte tohto modelu...
Server auto.cz príliš okato ukázal prepojenie so Škodou. Nie je hanba to priznať a pútavo teazovať čitateľov. Takto len klesla loayalita v objektivite média.
Súkromny názor - dizajnovo auto pôsobí ako Seat Ateca (budúca Yeti) na steroidoch. Moc hranatá, bez emócie. Pričom má len 4,7m, čo nie je až tak veľa. Navyše mi opticky príde auto úzke. Sedem pasažierov sa tam dá, pokiaľ sú z klubu jógy. Tento voz mi nepríde tak clever k značke.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
14. 8. 2016 18:32
Re: Sčítané a podtrhnuté
Benzínové verzie preto, že je má každá Škodovka. Naopak to zatím vypadá, že nabídka v benzínu nebude nic moc, aktuálně se říká BiTDI ano a 2.0TSI 162kW ne. A vstup na US trh je zatím jen spekulace.

Tohle auto cílí na Evropu stejně jako na Čínu, samozřejmě na masové prodeje bude poněkud drahé... v tom má větší šance Ateca a bude je snad mít Yeti II.
Avatar - nalimer
15. 8. 2016 11:49
Re: Sčítané a podtrhnuté
Pre EU budú 3 verzie Tiguanu.
Limitujúca bude výroba. Pre rok 2017 cca 60.000 ks
Avatar - Emel
15. 8. 2016 13:31
Re: Sčítané a podtrhnuté
Někde někdo říkal, že Tiguan XL pro Evropu nebude... ale jestli máš nějaké podklady, rád mrknu.

60.000 čeho? Tiguan je ročně kolem 150t. 60.000ks za půlrok je zhruba prodej Kugy, někam tam by podle mě měl Kodiaq směřovat, takže 120t za rok.
Avatar - rohYpnol
14. 8. 2016 00:03
Spolek LHÁŘŮ
První fotky kompletní Škody Kodiaq? Ani H***O, milá redakce!

Opět máte kulové, opět jen lžete v titulce. Hlavně čtenost, čtenost, čtenost. :no: :no: :no:

Že to je tím, že se aktuálně podle čtenosti rozhoduje, jestli půjde do kopru autorevue.cz nebo auto.cz a rozhodne čtenost? A tak se snažíte honit čtenost kde to jen jde...

No, úspěšně to vedete ke stavu, kdy pokud auto.cz zruší, ani mi to nebude vadit :-! :-!

Jo a Kodiaq? Výdyť není co komentovat, žádnou oficiální podobu nikdo z nás nezná :-!
Rozbalit vlákno
6
14. 8. 2016 01:41
Re: Spolek LHÁŘŮ
Na auto.cz se stejně chodí hlavně kvůli diskuzi. Občas se tu objeví dobrý test či nějaká pěkná zajímavost, ale za dlouhodobě seriózní automobilové médium považuji něco jiného. Něco, kde se mi nesnaží podsouvat, že správné řešení je vždy to, které použije koncern a kde nejsou srovnávací testy, ze kterých musí vzejít vítěz a poražený, protože to je z principu hrozná blbost. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 09:12
Re: Spolek LHÁŘŮ
:yes: :yes: :-!
Avatar - Floyd
14. 8. 2016 10:39
Re: Spolek LHÁŘŮ
Se vším co píšeš 100% souhlasím :yes: :yes: :yes: Auto.cz i Autorevue.cz už má jednoho majitele (Křetínský) a je jen otázkou, jestli toto je cesta, kterou si přeje. Ty vzájemný prolinky jsou fakticky nenápadný >:D
Pánové z Auto.cz, měli byste se stydět za to jakou práci a hlavně jak ji děláte a pokud máte v sobě ještě trochu novinářské cti, nechodit si jen pro výplatu a jít se živit jinak, protože toto vám fakt nejde!
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 10:56
Re: Spolek LHÁŘŮ
:yes: :yes: :-!
Avatar - _Karel_
14. 8. 2016 12:08
Re: Spolek LHÁŘŮ
:yes: :yes: :yes:
14. 8. 2016 01:35
Klidek...
tyhlety omalovanky jsou jen omalovanky, v realu i kdyz maskovane vypadalo auto mnohem proporcneji vyvazene. Masirka jede, je fakt, ze tohle moc pozitivni neni a to asi je schopen z "fotek" poznat kazdy...
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2016 02:23
Obludárium
Ten rozvor a převisy, nevěští nic dobrého.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 07:52
Re: Obludárium
pozri sa na dlzku a razvor outlandera a razom bude kodiaq kral proporcii :yes: ( 4,7m vs 2670mm )

ja fakt neviem co s tymi proporciami tu niektori mate.. lebo kodiaq je na tom vlastne najlepsie zo sucasnych vacsich SUV ... uz na pohlad je vidiet ze ma zboku idealny pomer dlzka/razvor/previsy aky mu moze zavidiet aj sorento/santa fe ... za mna kodiaq je proporcne zmaknuty na jednicku ... tu v tomto v sucasnosti ani nema supera .... lebo prave v proporciach kasne kodiaq kraluje... a verim ze ofiko fotky to potvrdia.. rad si na ne pockam a potom uvidis ze to bude parada ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 08:02
Re: Obludárium
Věští klasickou škodovku ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 08:10
Re: Obludárium
s konecne uz paradnymi proprociami . .. a ze to trvalo ;-) :yes: .. ale podarilo sa konecne ... uz sa aj patrilo po tolkych jazvecikoch z minulosti
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 08:16
Re: Obludárium
Velký převisy a malej rozvor sou paráda? Vzhledově možná ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 08:21
Re: Obludárium
pozri sa na razvor a dlzku santa fe alebo sorenta a razom zistis ze kodiaq je na tom podstatne lepsie ... hod sem fotku santa fe/sorenta zboku a porovname a uvidime ... fakt nemam dovod ta nejako salit... opieram sa o realne rozmery konkurencie ... alebo si pozri outlander a razom uvidis ze kodiaq je proporcne idealny :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 08:23
Re: Obludárium
Počkám a hodim do porovnání mm rozvoru a celkovou délku :-)

Uvidíme kdo je na tom hůř ;-)

Nic to nemění na faktu že lepší dlouhej rozvor a krátký převisy než obráceně :-)
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 08:25
Re: Obludárium
2790mm mi na dlzku 4,7m ( rozmery studie ) pride ako fakt az velky razvor .. ved ako vravim ... omrkni si razvory santa fe/sorenta/outlandera aj ich celkove dlzky a razom ostanes prekvapeny ;-)

uz z videa studie aj jej fotiek je vidiet ze zadok kodiaqa bude zrejme az hodne kompaktny ( voci sorentu urcite ) :yes:
Avatar - Plautus
14. 8. 2016 09:06
Re: Obludárium
Keď už spomínaš jazvečíka, tak toto vyzerá na typického zástupcu rodu jazvečíkovitých (prvé, čo mi napadlo pri pohľade na tie malovánky, kde zabudli dokresliť aj zadný stierač). Akurát to vyrástlo na väčších/vyšších labách a nevláči to až tak brucho po zemi...pre mňa čistý autobus, ale muselo sa to odlíšiť od Tiguana a musí to "spoľahlivo" odviesť 7-člennú basketbalovú rodinu. Predstaviť si pod blatníkmi ešte utopené 16-palcové disky, dielo bude dokonané. Pri týchto rozmeroch a mase plechu budú 17 málo, 18 bude na hrane, 19 možno už pozerateľné a 20 na vzhľad ideál. No snáď to nebude až taká hrôzostrašnosť.
V týždni som sa už dozvedel minimálne o prvých záujemcoch, ktorí napätí sledujú celý vývoj okolo Kodiaqu. Jedná sa o 3-člennú rodinu bez perspektívy ďalšieho rozrastania sa. Iné auto ako Škodu doposiaľ nevlastnili a po kúpe posledného prírastku sa boli na jeho výrobu pozrieť priamo v Kvasinách. Inu Škoda fans, ktorí si to kúpia aj keby to ako jazvečík štekalo...
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 09:16
Re: Obludárium
aj sorento vyzera vyborne na tych svojich 19tkach.... F-pace ma az 22ky ..... a 15tky dnes nosi aj nejake to solidnejsie citigo ...v tomto nic prekvapive... a ani nejaka starsia S klada na 16tkach nebola nikdy v zaklade pekna ... kolesa vzdy robili vzhlad ... casy ked impreza sti mala zlate 17tky a kukal som na tie "megakola" ako puk su vazne uz prec... dnes uz 17tky obuva aj bezna fabia z ulice ... kola sa v priemere u aut za poslednych 10 rokov hodne zvacsili ... take 13tky uz vlastne ani nemas na malom aute dnes nikde ... taky lancer ma v zaklade uz 16tky co mala kedysi aj S klada ... dnes uz nic prekvapive...

dokonca aj ten novy ford edge uz ma 20tky a ze ani nevyzeraju nejake velke... su vlastne tak akurat .. velke auto musi mat velke kola
Avatar - Plautus
14. 8. 2016 09:26
Re: Obludárium
Taká Mazda CX-5 vyzerá dobre na 18-kach a v zime kľudne aj na 17-kach. Ono je to práve o tom ako sa v dizajne pracuje s masami plechu a skla. ;-)
Pravdou však je, že pre mňa i na FIATe 500X je čokoľvek pod 18 malé, tiež to prehnali s výrezmi na kolesá. V prípade Kodiaqa to ešte umocňujú "hranaté" výrezy, ktoré si tiež pochvaľuješ...
Edit: uvedom si, že sa tu nebavíme o Audi Q7
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 09:35
Re: Obludárium
takisto ceed je prekvapivo pekny aj na zakladnych 15tkach len nesmie byt zrovna v bielej :-) ... chce to cerveny zaklad .... je to tak... hodne zavisi od masy plechy nad blatnikmi a velkostou ich vyrezov ... napriklad ... ani sportage v zaklade nic moc... ale na 19tkach je to razom svalovec.... to iste RS octavia vs zaklad

ja si spominam ze male auto malo kedysi maximalne 15tky a aj to uz muselo byt naslapane.... napriklad 206 gti 185/55 R15... dnes taketo nieco obuva uz bezne malicke citigo... neskutocne ako sa to posuva ;-)

je zrejme len otazkou casu kedy nejake 17tky budu mat aj male vozy uplne bezne ... a velke SUV sa uz posunu kdesi k 20-22 palcom ( a mozno pojdu aj vyssie ) a nikto sa nad tym uz ani nepozastavi

PS: len si zoberme tie 21tky na tom nedavno testovanom MB GL .....ved vobec neposobia nejako obrovsky.... naopak... na takejto megaskatuli vyzeraju byt snad este aj male ... ;-\ kedze aj podstatne stihlejsi a mensi F-pace ma uz dnes 22ky ;-)
Avatar - Emel
14. 8. 2016 18:26
Re: Obludárium
Bílá je na Ceedu ok, podle mě překonává stříbrnou... ale to nakonec u spousty aut, stříbrná když, tak potřebuje xenony a velká kola, pak to je takový ten Audi - technicistní vzhled, ale základ ve stříbrné nic moc. A ani RS stříbrná nesluší (snad jako jediná barva, plus já nemusím tu steel).

Je škoda, že Ceed nemá moc hezkých barev, vlastně vidím skoro samé bílé a hnědé, pak pár červených a stříbrných... a to je snad všechno.
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2016 19:33
Re: Obludárium
strieborna sa mi paci na novej astre..... pekne ladi s tmavymi detailami v narazniku alebo C stlpiku a zaroven zvyrazni jej ostre rysy na kasni.. ale najkrajsia je asi cervena a rovnako aj ceed v cervenej ... inak ja nepisem ze biela je na ceede skareda len tvrdim ze v bielej na 15tkach uz kolesa neposobia tak rozmerovo idealne pretoze biela farba ma tendenciu auto opticky zvacsovat .... naopak zase tmave farby auto uz akoby zmensovali .. ono biela na ceede je uplne ok z tohto pohladu

PS: ceed ma pritom velmi peknu cervenu ale tiez som hodne prekvapeny ze vsade je to samy biely ceed
Avatar - woody-alien
14. 8. 2016 20:43
Re: Obludárium
No, ta šedá steel je dost otřes. Viděl jsem ji už párkrát naživo a nepůsobí ani zajímavě, natož líbivě. Na druhou stranu RS má pořád nejlepší výběr barev, takže bych se svými opcemi šedá, méně šedá a více šedá měl vlastně mlčet. :-)
Avatar - Emel
14. 8. 2016 21:40
Re: Obludárium
Hele, zajímavá, to ona zase je... nic podobného na ulicích vidět není. S černým paketem na 19" je to trošku jako hvězdná loď Enterprise. Za mě lepší než stříbřenka :-)

Je škoda že zařízli žlutou, sice bych si ji taky nekoupil, ale bylo to osvěžení... je fakt že po Praze je žlutých dost i tak :-)
Avatar - woody-alien
14. 8. 2016 22:05
Re: Obludárium
No dobře, zajímavost připouštím. Pro mě ovšem ve stylu "to je teda zajímavý, jak si někdo může dobrovolně vybrat šedou základovku ?". Nemůžu si pomoct. :-)
Žlutý je škoda, i když bych si ji taky nevybral.
Avatar - woody-alien
14. 8. 2016 21:06
Re: Obludárium
Tak to tě zřejmě novej Scénic úplně omráčí... ;-)
Avatar - Plautus
14. 8. 2016 21:34
Re: Obludárium
Scénic bude zatiaľ kategória sama pre seba, čo sa rozmeru kolies týka...síce bude obúvať ráfiky veľkého priemeru, ale bude mať úzky behúň...a netvrdím, že tomu extra fandím. Ono to zrejme vyznelo, že nemám rád veľké disky, ale to by som netvrdil... Len pri bežných konfekčných autách si nemyslím, že je vhodné ísť do extrémnych rozmerov. Za prvé to vie potrápiť posádku z pohľadu komfortu a za druhé pre bežné rodiny to je potom aj drahý špás na obúvanie. Keď vidím GLE, Touareg alebo Q7 na menších diskoch s väčšou bočnicou gumy, vyzerá to nepatrične, ale to je už kategória, kde by majiteľ nemal mať problém s obutím vzhľadom na obstarávaciu cenu auta. O kategóriu nižšie by sa mali však hľadať kompromisy medzi vzhľadom a prevádzkovými nákladmi. Aby auto nevyzeralo ako chudobný príbuzný, ale aby majiteľovi obutie zároveň nevytiahlo z peňaženky zbytočne veľa prostriedkov. Sportage a Tucson vyzerajú patrične tiež aspoň na 19". Uvidíme, aká bude realita na Kodiaqu...
Avatar - Emel
14. 8. 2016 21:45
Re: Obludárium
Záleží jak velká kola má to auto celkově. Pokud je to optimalizované na 17", pak 19" už budou hodně tenké. Pokud je ale auto stavěné na ty 19" jako základ, tak nic nebrání tomu přidat tam i slušnou porci gumy.

Podle mě výrobci trošku zaostávají za realitou, u střední třídy bych to bez pardonu optimalizoval na 18", 17" jako balon v základu.
Avatar - Emel
14. 8. 2016 18:27
Re: Obludárium
Podle mě Kodiaq bude trošku kuriozně lepší na menších kolech, k SUV looku to chce trošku gumy a ne takové šlupky.
Avatar - woody-alien
14. 8. 2016 20:47
Re: Obludárium
Hmm, Davídek by zřejmě nesouhlasil. ;-)
[odkaz]
15. 8. 2016 13:53
Re: Obludárium
tak ten záver dobodky sedí na môjho známeho, asi na tom niečo bude
Avatar - Emel
14. 8. 2016 15:39
Silueta
Silueta trošku těžkopádná, asi hlavně zásluhou silného zadního sloupku (podobně jako Golf Variant)... ale nesluší tomu ani ty nízkoprofily, ani barva.

Uvidíme jak naživo, koukal jsem na fotky polomaskovaného auta na prezentaci a asi by to takhle mohlo být
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Plautus
14. 8. 2016 21:39
Re: Silueta
Ten kúsok pod odkazom nevyzerá až tak hrozne :-)
14. 8. 2016 16:47
Auto bude vypadat jinak.
Ta fotka siluety je dost amaterska prace. Postavit na tom clanek, to chce odvahu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
14. 8. 2016 17:02
Ako zrusit ucet na auto.cz - seriozna otazka
Poslal som sukromnu spravu redaktorovi, ktoreho ucet to umoznoval.

Napisal som email na redakcny email.

A nikto z redakcie na to neereagoval.

Takze aj touto cestou ziadam redakciu, aby moj ucet zrusila.

Pripadne, a myslim, ze dobrovolnikov bude dost, moze redakciu v tejto veci kontaktovat diskuter :-)

Vdaka
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 17:46
Re: Ako zrusit ucet na auto.cz - seriozna otazka
Připojuji se = ten úpadek je děs :-!
Avatar - Emel
14. 8. 2016 18:23
Re: Ako zrusit ucet na auto.cz - seriozna otazka
Počkej, abychom tomu správně rozuměli... jako že taky žádáš o zrušení účtu? Taková neúcta k rodinnému dědictví :-)?
Avatar - _Karel_
14. 8. 2016 18:47
Re: Ako zrusit ucet na auto.cz - seriozna otazka
Taky jsem na chvíli zaváhal >:-[] :yes:
Avatar - _Karel_
14. 8. 2016 18:45
Re: Ako zrusit ucet na auto.cz - seriozna otazka
OMG!
Tak sem prostě přestaň psát, na to není potřeba žádné velkohubé obřadné rušení účtů!!
14. 8. 2016 17:11
Už tam budem?Už?
znáte to? Prcci v autě? Ta chuť je vysadit za jízdy?
Tak takhle se milé autocézet chováte Vy.
Já nevím - buď máte za to, že se chodí spolek infantilních trubek, co po každém titulku Skóda ter fágen běží odevzdat vzorek na reprodukční kliniku nebo si prostě z lidí, co Vám chodí na web děláte čurynu.
Ty titulky jsou - velmi slušně řečeno - už trapné. Mno - ale tak když Vás to baví a naplňuje...........
Takže ještě pár článečků - alespoň jeden za dva dny, než "to přijde". Taky by to chtělo nějaké studie od nějakých studií, jak vidí Kaďíka jako pikup, plážové vozítko, lunární vozítko, ponorku.......hlavně udržet oheň..........
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jáchym
14. 8. 2016 17:19
Lež
První fotky?
Zase lež.

A just si ten adblock nevypnu, jakože na některých serverech to dělám. Ale toto je žumpa.
Rozbalit vlákno
5
Re: Lež
Možno žumpa, ale najlepšia na webe. ;-)
Avatar - _Karel_
14. 8. 2016 18:50
Re: Lež
S adblockem snad alespoň přijdeš o tu slast, kdy ti stránka desetkrát poposkočí, než se úplně načte. Takže celkem pravidelně kliknu na diskuzi, mezitím se posune stránka a reálně kliknu na něco jinýho. Na na.srání.
14. 8. 2016 19:26
Re: Lež
Tak to poposkakování mě taky strašně sere.
Avatar - maxi!
14. 8. 2016 21:30
Re: Lež
presne - ide ma z toho posulozit.... :*) 8-s :no:
15. 8. 2016 13:58
Re: Lež
tak to si mi kápol, to ma môže rozhodiť, mne reklama nevadí, akceptujem ju, okrem iného plácám sa tu zadara, ale keď to polhodinu poskakuje, tak som na áro, ale to preblém webu celkovo
Avatar - saldy
14. 8. 2016 20:14
Monstrum
To snad nejsou fotky ale nějaký malůvky. Další monstrum na silnicích, proč? Hrozný převisy na obou stranách jak to má trapná oktávka. Trochu silný sousto i pro pravého českého burana.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2016 20:18
Prečo nie
Ved je to pekne a to že to že sa to žumpe nepači tak to vobec nevadi >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 1975ak
14. 8. 2016 21:57
??????
Další zbytečnost. Opravdu věříte, že v tom bastlu bude jezdit 7 lidí? Zase je to jen tank pro jednoho max dva lidi.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2016 22:17
je to nějaký divný
Asi už stárnu nebo co,ale od těch dob co každou chvíli nějaká automobilka uvede nový model, který se liší pouze protažením světlometů nebo jinými drobnostmi a vyzařuje z celého vozu design hvězdných válek, tak mne ty auta nějak nebaví a ztrácím přehled a začíná mi to být jedno... Spotřební trend a ta rychlost vývoje způsobuje u mne to, že se na vozy dívám stejným pohledem jak na rychlovarné konvice... ;-\
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 22:22
Re: je to nějaký divný
:yes: :yes: :-!
Avatar - _Karel_
14. 8. 2016 22:47
Re: je to nějaký divný
Když to vztáhnu na kategorii, která mě zajímá, pak splést si mezi sebou třeba 3 poslední 5-er,MB E nebo A6 je dost těžké, určitě se nedá mluvit o kosmetických úpravách (uznávám, že to neplatí úplně všeobecně, ale to ani to tvé tvrzení).
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 23:19
Re: je to nějaký divný
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] atp.
Avatar - _Karel_
15. 8. 2016 07:30
Re: je to nějaký divný
Opět evidentně nerozumíš psanému textu...
Kdybys rozuměl, necpal bys sem A4 (ano, B8 a B9 jsou si zvenku opravdu příliš podobné), nebo porovnání A4/A6/A8.
Já psal, že A6/5-er/E se liší dostatečně, a že uznávám, že to neplatí všeobecně, stejně jako neplatí všeobecně opak.
:-(
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2016 09:32
Re: je to nějaký divný
Opět nechápeš širší kontext :-)

Musim ti oponovat a bohužel musim souhlasit s tím co napsal Petr V :-|

[odkaz] [odkaz] [odkaz] a když se mi tam připlete něco co tam nepatří tak sorry = vono to všechno vypadá tak nějak stejně ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2016 23:19
Re: je to nějaký divný
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] atd.
Avatar - rohYpnol
14. 8. 2016 23:41
Re: je to nějaký divný
Tak aspoň se nestydíš za to, že z rychlovarnejch konvic nemůžeš ani spát >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2016 00:03
Re: je to nějaký divný
To víš [odkaz] :-)
15. 8. 2016 09:37
ježišmariá
jestli je tohle fakt vono, tak je to pěkně hnusný ... >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Londonbridge
15. 8. 2016 12:53
Simply clever...
Skoda simply clever on Auto CZ for ever and ever........
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2016 13:47
inu škodovka
ten prilepený zadok sa nevydaril, ale co je v kufru, to se počítá
Rozbalit vlákno
0
Avatar - defusiq
16. 8. 2016 15:03
Xindelwagen
Už si ty PR články škodovky strčte do ***...sorry, ale pohár trpělivosti už dávno přetekl....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2016 10:13
Re: Xindelwagen
Podle diskuze to některým dodnes nevadí = neuVWěřitelnéý ale je to tak >:D
Avatar - Anonym
17. 8. 2016 19:56
Rekord
Od soboty stále na titulní stránce!!! Tomu říkám rekord článku. Čím to asi bude >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 8. 2016 09:33
fakt uz tady tenhle hnuj
visi na titulce zbytecne
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
19. 8. 2016 13:19
Jaké to asi bude překvápko?
Tvar už známe, vnitřek téměř také. Jaké tam budou dávat motory je jasné, ty už také známe z jiných aut koncernu. No a to, že to bude auto vynikající nad konkurencí si můžeme odvodit z testů a porovnávacích testů u SEAT Ateca. Prostě, vyrábí se u nás a tím pádem je to, to nejlepší! Dealeři Škody už se jenom potutelně usmívají při případném dotazu na termín. Pochopitelně, že šéfové už náký ten pořadník mají.
Rozbalit vlákno
0