Uz Octavia I vyzerala ukrutne predlzena, teda za zadnou napravou. Aby bol chaluparsky kufor...? Ked som ju videl prvykrat skoro som sa nahlas smial a zaroven mi bolo divne. A potom si vsetci zvykli.
Kodiaq je tiez disproporcny. Od predku po B stlpik je to polovica SUV o triedu mensieho, ako ta druha polovica SUVcka nalepena od B stlpika po zadny naraznik.
Ale zvykneme si...aspon vacsina z nas...
Zakaznici to radi za ten priestor vymenia a esteti casom prestanu trpiet nauzeou
Seat malý SUV, Škoda dlouhý SUV, Audi nízký SUV, VW jaký chce SUV.
U mě vyhrává Q2 nebo Ateka apod. Specialista na kufry nemá šanci se svojí bačkorou.
Interiér pro Ajťáka? Nechápu. :-(
Kdo vytvořil tento kompletní obrázek, který se o pár hodin dříve objevil na jiném webu? Stejnou metodou a, světe div se, se stejným výsledkem. Bravo PR Škoda Auto!!!
ale toto nie je oficialna fotka. Chybaju tam dachrelingy. Vsetky testovane auta ich mali a pochybujem, ze sa bude predavat bez nich. Dokonca su aj na oficialnych detailnych fotkach od Skodovky. Ta strecha je priliz nizka...Vo fotosope to robil clovek, co sa do aut moc nevyzna.
To je paradox. "Maminy" uprednostnia "terenne" audinky, medvedikov, bavoracikov ci roverceka.
Je to čistý fleetový voz. Spolocnosti budu kupovat tak 80 - 85% predaja. Nafta bude stale trendova - az 90%. Pomer 4x4 vs.predný náhon asi po prvýkrát číslo 50-50 (štvorkolka pri dnešnej Yeti je tvrdá výhra prednokolky...).
Ako aj sama Škoda pripustila, ročne predajú 4.000 ks pre český a 2.000 ks pre slovenský trh. Čína bude hlavným trhom.
Takže maminy by kupovali nejaké pekné Evoque do Prahy...
Co si redakce predstavuje pod takovym pojmem "fotka". Ne, pocitacovej render to nebude. Jako ja vim ze bulvar a tak, a ze se k tomu samo nikdo nevyjadri, ale tydle ne nepresny, ale vylozene lzivy (nejen) nadpisy jsou proste.. heges.
Je to fakt škaredé, ze předu, z boku... Je to SUV a do toho naroubovaný maxi kufr, celé to vypadá jak by to někdo zatáhl za * a protáhnul to.... Nelíbí se mi to. :-(
sa zamotáva stále viac.
Titulok: "První fotky kompletní Škody Kodiaq! Už žádné tajnosti!"
Perex: "Máme k dispozici fotografie celého nového škodováckého SUV, ne jenom detaily. Takto vypadá kodiaq bez maskování!"
Pritom tu ACZ uverejňuje zlátaninu fotiek s rendermi, chýba interiér, ...
Je to jasné. Keď sa pripravuje nová generácia Fabie a Octavie, tak to tutlajú a naťahujú do poslednej chvíle, aby ľud ešte masívne kupoval starý model.
Kodiaq je v Škode nový modelový rad, tak chcú uchmatnúť na trhu čím viac. A preto nám ťahajú medové motúzy popod nos už pol roka. ;-)
ta strecha sa sice zvazuje mozno az moc prudko dole co vo vysledku posobi kusok natiahnuto a neterenne kombikovito ( rozhodne sa zvazuje viac ako na outlanderi, sorente alebo forde edge ) ale nakoniec to asi nicomu nevadi a vzadu nadalej ocakavam megakufor storocia ... ale ano.... hranata kasna kodiaqu sedi a hranate blatniky este viac... toto bude trhak na akysi skoda od cias fabie octavie uz ani nepamata ... a zaroven zrejme najlepsia a najstylovejsia skoda na dlhu dobu :yes:
Ale je vam jasne, ze minimalne lidem, kteri sem chodi pravidelne takhle jakekoliv auto maximalne zhnusite? Vzdyt to jsou opravdu nadpisy jak z Blesku, uvazime li skutecny obsah clanku. Ja to auto fakt uz nesnasim a to je mi jinak docela volne, dekuju pekne.
OK, je to první obrázek a ne moc dobrý, ale přijde mi to auto takové odulé, oteklé, nafouknuté. Po švihu a eleganci konceptu ani stopa. Ale asi bych se soudem počkal, až to bude venku oficiálně.
no studia kodiaqu ma razvor 2790mm a dlzku 4,7m ... pre porovnanie take sorento ma razvor 2780mm a dlzku 4,78m a napriek tomi mi nepride ze ma maly razvor a ani megaprevisy ..... samozrejme ok studia je studia ale tusim ze realny kodiaq nebude rozmerovo uz o moc odlisny od studie... minimalne ten razvor je zda sa vacsi ako na sorente a to pri celkovo mensej dlzke ako sorento ... aj zboku na tej foto je vidiet ze razvor je hodne velky a previs zadny relativne kompaktny .. teda aspon ja tu v tomto ozaj problem nevidim ;-) a to si fakt tieto veci ako proporcie na autach vsimam ako prve
mne kusok na pohlad nesedi akoby to prudke zvazovanie strechy za B stlpikom ... ale je to len foto a je to len mozno ocny klam.... inak pomer dlzka razvor previsy.... su uplne dokonale zvladnute .. tu kodiaq razom dominuje celemu portfoliu skody ... zatial to vyzera ozaj na krasne auto :yes:
Je to jak pises, Kodiaq ma dokonce stejnou delku/sirku jako Santafe a rozvor maSkodovka o 10cm vetsi. U Santafe mu rozhodne neprijde rozvor maly a previsy velke, tudiz u Kodiaqa to musi byt jeste lepsi. Tohle je fakt krasny auto... :yes:
aj ta tornado linka v kontexte dlhsej kasne a hranatych blatnikov dava autu ovela vacsi smrnc ako fabii kde posobi tak nejak az zbytocne kostrbato ... kodiaq bude trhak bezpochyby toto je presne to co skoda uz davno v triede SUV potrebovala ... :yes:
O Kodiaqa nemam strach. A to jak v ceskem tak evropskem rybniku. Podivej na Superb... Kdyz se podivam na ten neskutecny progres Skodovky za tech par let od Favorita, tak je to neskutecny, co dokazali. :yes:
Co je na něm krásného? Zadek je opticky těžký jak u ženské s velkou zadnicí. Když se to ještě trošku naloží a sedne si dolů, bude to úplně mimo. Obří ponton s okýnky jak z tanku, dynamika siluety veškerá žádná. Hranaté výřezy blatníků jsou příšerné. Celek je neuvěřitelně nesourodý, nesmyslný.
>:D sorry, ale tak nejak prirozene dam spis na svuj subjektivni nazor a pak na odborny skutecnych designeru... Hranate vyrezy blatniku mi uz od Yetiny prijdou fajn a odlisuji Skodovku od ostatnich. Videl jsem Kodiaqa na zivo bez maskovani a je to krasny auto... Samozrejme tisic lidi, tisic chuti ;-)
Nejak nevim co je na tom"bohuzel"... Osobne mi prijde naprosto normalni, ze Cech kupuje ceskou znacku, naopak nechapu ty pivni pupiky, kteri dokazi neustale plivat na vse ceske... 8-s
Tohle je navic krasny auto, tak nevidim jediny duvod, pokud nekdo chce SUV, proc kupovat cokoliv jineho.
To rozhodne. Dopadol, chudák, neslávne. Ako väčšina tých, čo naozaj vedeli a chceli to dať ľudstvu pre jeho blaho, a nie pár jednotlivcom pre ich zisky...
Mně přijde normální, že člověk koupí to, co se mu líbí a vlastenectví neřeší. Jen skutečný hlupák bude urážet ostatní za to, že nekoupí českou značku kvůli vlastenectví.
No vidis a me prijde normalni, ze pokud je na trhu cesky vyrobek srovnatelny se zahranicnim, tak ze dam prednost ceskemu... Asi to bude tim, ze jsem Cech a fandim vsemu ceskemu... ;-) Dokonce dokazu fandit i Sparte, kdyz hraje se zahranicnim klubem >:D
V dnešnom globálnom svete sa oháňať nejakou národnou značkou mi príde totálne mimo. Zvlášť ak ju vlastní nadnárodný koncern a je jedno či ide o autá či pivo.
Ešte nevieš ako ho nacenia, aby nebolo prekvapko, že Kodiaq bude stáť toľko čo Tiguan, lebo môže byť sedemiestny a podľa marketingu si tú cenu zaslúži. Vtedy ho potiahnu zas len fleety, súkromník si to dvakrát rozmyslí.
ale ved kodiaq je aj kasnou vacsi ako tigi.... a popravde sa mi uz teraz viac paci... tak preco by mal byt za cenu yetiny... ved to ani nebude mozne ;-) ( octavia je napriklad uz drahsia ako golf ) .... ze bude drahsi ako mensi tigi je viacmenej jasne a ze to bude trhak este jasnejsie ... s nacenenim skodoviek u nas doteraz problem nikdy nebol... vid drahy rapid... slape ako hodinky aj ked nikto z nas by za neho 12 tacov v zaklade nedal.. a vidis realita je aka je ;-) takze zbytocne obavy o kodiaqa... bude miznut zo showroomov ako teple rozky
No uvidíme, netreba zabúdať, že určite nebude mať toľko motorov a toľko všelijakej výbavy ako Tigi, o materiáloch nehovoriac. Niečo dostane pri FL, niečo v rámci každoročného vylepšovania. To čo funguje u áut v cenovej kategórii Rapida či základnej Octavie tu podľa mňa až tak masívne fungovať nebude, ale zase viem, že trend je jasný, keď nemáš SUV ako by si ani nebol >:D
Je potreba si uvedomit, ze tady se bavime o segmentu aut, ktere uz neco stoji. I Santafe nebo Sorento stoji v zakladu pres 900tis. Pokud se u Kodiaqu hovori o cca 650tis zazaklad, pak jeto luxusni nabidka... ;-)
No veď práve to, že to niečo stojí. Je tu nový o trošku menší Tiguan. Predpokládam že minimálne materiálmi v interiéri bude rozdiel rovnaký ako v iných segmentoch v rámci koncernu. A docela nedávno sa tu nielen pri Forde Edge riešilo, že za niečo málo viac ako milión už máš Touarega s V6. Nechcem spochyvňovať kvality Kodiaqa, pretože to akosi nejde, ale fakt je ten že konkurencia je v danom segmente a cenovej kategórii obrovská a často zavedená.
No veď práve tri generácie. A predsa len Octa či SUP sa viac hodia aj do fleetov ako hocaké iné SUV nie? Roomster "dieru do sveta" neurobil a skončil bez nástupcu, s Rapidom to tiež vyzerá mimo CZ a SK všelijako. Nič proti Škode, len som trošku skeptik.
Jasně, jenže:
a) už Octavia II a Superb II byla úspěšná auta, prodejně v širší špičce své třídy
b) Octavia I byla vůbec první novodobá Škodovka a musela budovat nejen pověst modelu, ale vůbec celé značky
c) Rapid je primárně auto pro Indii, v Evropě měl svůj úkol - boj proti levnější konkurenci. Není to typická Škodovka a po představení nové generace Fabie je vidět, že je v nabídce trošku navíc.
d) do fleetu to objednávají normální lidi a ti si klidně vezmou Kodiaqa místo Superba, i ostatní dražší SUV se prodávají hlavně jako firemní auta
Takže, co tím chci říct - podle mě Kodiaq nebude mít větší problémy s tím, že je to od Škody první SUV té velikosti, ani nebude mít problémy toho typu co Rapid. Jeho největší limit je vyšší základní cena, za 600+ v základu to masovka být nemůže.
No dobre nepopieram úspešnosť Octavie II ani Superbu II, na čom samozrejme mohla stavať gen. III. Toto bude úplne nový model v úplne inom segmente, v ktorom doteraz značka nepôsobila. Dobre veľa ľudí si povie, že to je len inak zabalený a prifúknutý Tiguan, ale nemôže to byť potom skôr na škodu veci? Uvidíme, sám som veľmi zvedavý, ale skôr skeptický aj vzhľadom už k tebou zmienenej vyššej základnej cene.
Celá kategorie SUV je relativně nová, ty tradice tu podle mě nehrají zas takovou roli. Podívej se třeba na Kadjar, to je podobný případ - vezmeme koncernového sourozence, trošku to natáhneme, přestajlujeme... a za červen je Kadjar druhé nejprodávanější auto v segmentu.
Cena, to je samozřejmě jiná... to bude oříšek. Kadjar se dá do 500 v Zen, Kodiaq 600+...
Nepovedal by som že kategória SUV je relatívne nová. Odkedy je tu ML-ko či X5. Ale jasne nemajú takú tradíciu ako klasické sedany, liftbacky či kombíky. Hlavne sú teraz moderné, takže kupujúci im prepáčia aj vyššiu cenu.
A odkedy je tu S-Klasse? V tom je právě ta relativita...
Užitná hodnota je vždycky důležitá. Pro spoustu lidí bude mít Kodiaq lepší užitnou hodnotu než Superb - víc se do něj vejde, nouzově přepraví 7 osob, lépe zvládne dojet k horské boudě... a že nedokáže plachtit Autobahnem dvoustovkou není téma.
Je to ťažké na čumák, ťažké na zadok, opticky ťažké celé - masa plechu, malé okienka, veľké výrezy na kolesá, ktoré sa v nich strácajú. Teda nechcem byť hnusný, ale hnusné to je. Nedá sa na tom najsť jediná sympatická línia alebo prvok. Hrozím sa chvíle, keď túto nechutnú obludu stretnem na ceste... :no: Zlatý Yeti pred FL...
je ti jasné, že to ešte nie sú offiko fotky, ale len render ? A podľa toho ako vyzerajú maskované testovacie prototypy to ani takto vyzerať nebude. Zober si Vision S nahod na to svetlá, masku a zopár iných detailov a máš diametrálne odlišné auto.
A Ty veríš tomu, že to bude zásadne iné? Že plochy plechu budú menšie, okná väčšie a disproporčnosť zmizne...? Že namiesto úškľabku sa na nás auto bude usmievať a namiesto ťažkopádneho mastodonta to bude štíhlo pôsobiaci švihák? ;-)
Ja hlavne verím, že to bude omnoho viac podobné konceptu Vison S ako toto. Resp. že to bude v podstate Tiguan + ala Škoda, k čomu sa tieto obrázky zďaleka nepribližujú. Ale nechajme sa prekvapiť a uvidíme kto mal viac či menej pravdu. >:D
Z dříve alespon trochu fundovaného periodika se stala bulvární žumpa,která se zaprodala Škodovce.....co víc říct...
nestačil by jeden článek.Škoda uvádí nové auto? proč tu je pomalu každý týden neuvěřitelné odhálení další části....proč takový humbuk neděláte u domácího Hyundai? či Kia? proč?
Myslim, ze je to celkem logicke. Jedina domaci znacka v CR je Skoda. Kazde treti auto prodane v CR je Skoda. Skoda spolecne s celym VW group proda v CR v podstate kazde druhe auto... A hlavne, tva stiznost by mela jit spis na ty neschopny ostatni importery, ze bud neumi vydat dostatek tiskovych zprav, nebo neumi pracovat s novinari ;-)
jaktože je domácí značka jen Škoda ? Hyundai se vyrábí zde....vývoj je v Německu..majitel Hyundai je v Koreji......Škoda..tu má také jen továrnu,a vlastní ji majitel v Německu :-)
Nech mě hádat. Možná proto, že to má obrovskou čtenost? ;-) I ten největší retard ví, že každý prd o Škodovce má obrovskou čtenářskou odezvu. I mně to zajímá, ač jsem japanofil. Být alespoň trošku patriot totiž nezaškodí...
najednou všichni čecháčci budou potřebovat SUV s velkým kufrem a které odveze 7 jakože lidí ikdyž z toho bude 5 dětí a 2 dospělí. Škoda měla radši dotáhnout do konce roomstera než pochybné SUV s technikou tiguanu hrající si na velmi ošklivou audi Q7
bohužel trh si žádá SUV a škoda v tom vidí,že ji unikají love....protože Yetti stačí tak dědkovi na vesnici aby dojel po polnačce na slevy do Kauflandu...
Ešte je asi predčasné robiť nejaký unáhlený záver a kritizovať dizajn, keď sa pozeráme len na celkom podarené rendery. Už teraz si ale dovolím tvrdiť, že na promo vybrali dosť zlú farbu.
ved prave.... preto ma prekvapuje ako kazdy uz dopredu tvrdi ze kodiaq je skaredy a disproporcny.... ako fatk nechapem niektorym ale ok je to ich pohlad... podla mna to vyzera zatial moc fajn a verim ze realne forky budu este ovela ovela krajsie ..... zatial sa mi tato skoda paci jednoznacne najvaic z celeho portfolia skody a uz sa tesim na premieru kodiaqa.... lebo fakt cakam ze realne fotky budu ovela lepsie ako tieto snimky ;-)
PS: ta farba asi nebola nahodna.... premiera je totiz az za par tyzdnov
toto neriesim.... je jasne ze kodiaqomania uz pomaly vrcholi a toto asi este nebol zdaleka posledny clanok pred jeho premierou za par tyzdnov .... ja som ale fakt hodne zvedavy na realne fotky kodiaqu ako potom mnohi zmenia nazor a ostanu prekvapeni .... lebo zatial sa mi to hodne pozdava a vyzera ze aj spredu to bude mat moc zaujimave a imidzove partie... skoda tentokrat konecne zabrala.... toto vyzera na velky trhak :yes:
ale preco to vidiet takto ..... auto to bude dozaista fajn aj kvalitou aj praktickostou ..... a konecne aj proprocne zda sa ze skoda uz dospela do stadia ze uz spravila paradny voz.... a nie dalsieho jazvecika alebo nudnu skatulu ... kodiaq uz ozaj vyzera na nieco viac... SUV su dnes oblubene uz vlastne aj ako firemne vozy a tu kodiaq urcite hodne zaberie ( koncern predava hlavne firmam ... dnes uz nic prekvapive ) .... ale zaroven v nejakej bordovej na 19tkach bude urcite moc zaujimavy aj ako rodinny kriznik :yes:
Topper..zamysli se..rodinný křižník? Za milion, ve slušné výbavě...asi jich potkáš tolik kolik nových Sorent...skoro žádné.
Na to rodiny nemají...a pracháči něco přidají a koupí prémii. ;-)
mne sa to zatial tiez pozdava.... chce to samozrejme pohlad nazivo a aj nejake realne fotky ale zatial spokojnost... priznavam ze tej kusok prehnanej a este priskorej kritike mnohych tu tiez nechapem ale je to kazdeho vec uznavam ... dizajn je subjektivny ... tentokrat sa mi ale tato skoda na rozdiel od inych vazne zacina pacit .. tak uvidime ... zatial je to fakt parada :yes:
No podobá sa to na A-Q7 , ale zadné svetlá má Škoda krajšie. Cena bude asi tiež 50% , tak že na prvé SUV od Škody je to super. Jasne , nemusí sa to páčiť veľa ľuďom, ale ako celok sa mne osobne páči aj keď nie som milovník SUV :-) Interier ma dosť zaujíma, lebo tento to určite nebude, čo bol v štúdii. To dosť rozhodne o úspechu auta !
Možno v niektorých technických detailoch zaujímavý voz, ale nie pre tuzemský či európsky trh.
Model je primárne určený pre Čínu, kde je v majetnejšej skupine dopyt po väčšich SUV (dôkazom je dlhšia verzia Yeti) a celkovo si značka Škoda získala sympatie na tomto trhu. Je to pravdepodobne aj model, s ktorým príde so Superbom Škoda do USA a Kanady (preto benzínové verzie). Európa bude len o nákupe z rozumu, keďže sa skôr rozhodne pre prémiovejšie značky.
Z tohto dôvodu mi je komické PR Škody voči svojim trhom v ČR a SR. Efektívnejšie by bolo cieliť na fleet. A to nehovorím o reexporte tohto modelu...
Server auto.cz príliš okato ukázal prepojenie so Škodou. Nie je hanba to priznať a pútavo teazovať čitateľov. Takto len klesla loayalita v objektivite média.
Súkromny názor - dizajnovo auto pôsobí ako Seat Ateca (budúca Yeti) na steroidoch. Moc hranatá, bez emócie. Pričom má len 4,7m, čo nie je až tak veľa. Navyše mi opticky príde auto úzke. Sedem pasažierov sa tam dá, pokiaľ sú z klubu jógy. Tento voz mi nepríde tak clever k značke.
Benzínové verzie preto, že je má každá Škodovka. Naopak to zatím vypadá, že nabídka v benzínu nebude nic moc, aktuálně se říká BiTDI ano a 2.0TSI 162kW ne. A vstup na US trh je zatím jen spekulace.
Tohle auto cílí na Evropu stejně jako na Čínu, samozřejmě na masové prodeje bude poněkud drahé... v tom má větší šance Ateca a bude je snad mít Yeti II.
První fotky kompletní Škody Kodiaq? Ani H***O, milá redakce!
Opět máte kulové, opět jen lžete v titulce. Hlavně čtenost, čtenost, čtenost. :no::no::no:
Že to je tím, že se aktuálně podle čtenosti rozhoduje, jestli půjde do kopru autorevue.cz nebo auto.cz a rozhodne čtenost? A tak se snažíte honit čtenost kde to jen jde...
No, úspěšně to vedete ke stavu, kdy pokud auto.cz zruší, ani mi to nebude vadit :-!:-!
Jo a Kodiaq? Výdyť není co komentovat, žádnou oficiální podobu nikdo z nás nezná :-!
Na auto.cz se stejně chodí hlavně kvůli diskuzi. Občas se tu objeví dobrý test či nějaká pěkná zajímavost, ale za dlouhodobě seriózní automobilové médium považuji něco jiného. Něco, kde se mi nesnaží podsouvat, že správné řešení je vždy to, které použije koncern a kde nejsou srovnávací testy, ze kterých musí vzejít vítěz a poražený, protože to je z principu hrozná blbost. ;-)
Se vším co píšeš 100% souhlasím :yes::yes::yes:Auto.cz i Autorevue.cz už má jednoho majitele (Křetínský) a je jen otázkou, jestli toto je cesta, kterou si přeje. Ty vzájemný prolinky jsou fakticky nenápadný >:D
Pánové z Auto.cz, měli byste se stydět za to jakou práci a hlavně jak ji děláte a pokud máte v sobě ještě trochu novinářské cti, nechodit si jen pro výplatu a jít se živit jinak, protože toto vám fakt nejde!
tyhlety omalovanky jsou jen omalovanky, v realu i kdyz maskovane vypadalo auto mnohem proporcneji vyvazene. Masirka jede, je fakt, ze tohle moc pozitivni neni a to asi je schopen z "fotek" poznat kazdy...
pozri sa na dlzku a razvor outlandera a razom bude kodiaq kral proporcii :yes: ( 4,7m vs 2670mm )
ja fakt neviem co s tymi proporciami tu niektori mate.. lebo kodiaq je na tom vlastne najlepsie zo sucasnych vacsich SUV ... uz na pohlad je vidiet ze ma zboku idealny pomer dlzka/razvor/previsy aky mu moze zavidiet aj sorento/santa fe ... za mna kodiaq je proporcne zmaknuty na jednicku ... tu v tomto v sucasnosti ani nema supera .... lebo prave v proporciach kasne kodiaq kraluje... a verim ze ofiko fotky to potvrdia.. rad si na ne pockam a potom uvidis ze to bude parada ;-)
pozri sa na razvor a dlzku santa fe alebo sorenta a razom zistis ze kodiaq je na tom podstatne lepsie ... hod sem fotku santa fe/sorenta zboku a porovname a uvidime ... fakt nemam dovod ta nejako salit... opieram sa o realne rozmery konkurencie ... alebo si pozri outlander a razom uvidis ze kodiaq je proporcne idealny :yes:
2790mm mi na dlzku 4,7m ( rozmery studie ) pride ako fakt az velky razvor .. ved ako vravim ... omrkni si razvory santa fe/sorenta/outlandera aj ich celkove dlzky a razom ostanes prekvapeny ;-)
uz z videa studie aj jej fotiek je vidiet ze zadok kodiaqa bude zrejme az hodne kompaktny ( voci sorentu urcite ) :yes:
Keď už spomínaš jazvečíka, tak toto vyzerá na typického zástupcu rodu jazvečíkovitých (prvé, čo mi napadlo pri pohľade na tie malovánky, kde zabudli dokresliť aj zadný stierač). Akurát to vyrástlo na väčších/vyšších labách a nevláči to až tak brucho po zemi...pre mňa čistý autobus, ale muselo sa to odlíšiť od Tiguana a musí to "spoľahlivo" odviesť 7-člennú basketbalovú rodinu. Predstaviť si pod blatníkmi ešte utopené 16-palcové disky, dielo bude dokonané. Pri týchto rozmeroch a mase plechu budú 17 málo, 18 bude na hrane, 19 možno už pozerateľné a 20 na vzhľad ideál. No snáď to nebude až taká hrôzostrašnosť.
V týždni som sa už dozvedel minimálne o prvých záujemcoch, ktorí napätí sledujú celý vývoj okolo Kodiaqu. Jedná sa o 3-člennú rodinu bez perspektívy ďalšieho rozrastania sa. Iné auto ako Škodu doposiaľ nevlastnili a po kúpe posledného prírastku sa boli na jeho výrobu pozrieť priamo v Kvasinách. Inu Škoda fans, ktorí si to kúpia aj keby to ako jazvečík štekalo...
aj sorento vyzera vyborne na tych svojich 19tkach.... F-pace ma az 22ky ..... a 15tky dnes nosi aj nejake to solidnejsie citigo ...v tomto nic prekvapive... a ani nejaka starsia S klada na 16tkach nebola nikdy v zaklade pekna ... kolesa vzdy robili vzhlad ... casy ked impreza sti mala zlate 17tky a kukal som na tie "megakola" ako puk su vazne uz prec... dnes uz 17tky obuva aj bezna fabia z ulice ... kola sa v priemere u aut za poslednych 10 rokov hodne zvacsili ... take 13tky uz vlastne ani nemas na malom aute dnes nikde ... taky lancer ma v zaklade uz 16tky co mala kedysi aj S klada ... dnes uz nic prekvapive...
dokonca aj ten novy ford edge uz ma 20tky a ze ani nevyzeraju nejake velke... su vlastne tak akurat .. velke auto musi mat velke kola
Taká Mazda CX-5 vyzerá dobre na 18-kach a v zime kľudne aj na 17-kach. Ono je to práve o tom ako sa v dizajne pracuje s masami plechu a skla. ;-)
Pravdou však je, že pre mňa i na FIATe 500X je čokoľvek pod 18 malé, tiež to prehnali s výrezmi na kolesá. V prípade Kodiaqa to ešte umocňujú "hranaté" výrezy, ktoré si tiež pochvaľuješ...
Edit: uvedom si, že sa tu nebavíme o Audi Q7
takisto ceed je prekvapivo pekny aj na zakladnych 15tkach len nesmie byt zrovna v bielej :-) ... chce to cerveny zaklad .... je to tak... hodne zavisi od masy plechy nad blatnikmi a velkostou ich vyrezov ... napriklad ... ani sportage v zaklade nic moc... ale na 19tkach je to razom svalovec.... to iste RS octavia vs zaklad
ja si spominam ze male auto malo kedysi maximalne 15tky a aj to uz muselo byt naslapane.... napriklad 206 gti 185/55 R15... dnes taketo nieco obuva uz bezne malicke citigo... neskutocne ako sa to posuva ;-)
je zrejme len otazkou casu kedy nejake 17tky budu mat aj male vozy uplne bezne ... a velke SUV sa uz posunu kdesi k 20-22 palcom ( a mozno pojdu aj vyssie ) a nikto sa nad tym uz ani nepozastavi
PS: len si zoberme tie 21tky na tom nedavno testovanom MB GL .....ved vobec neposobia nejako obrovsky.... naopak... na takejto megaskatuli vyzeraju byt snad este aj male ... ;-\ kedze aj podstatne stihlejsi a mensi F-pace ma uz dnes 22ky ;-)
Bílá je na Ceedu ok, podle mě překonává stříbrnou... ale to nakonec u spousty aut, stříbrná když, tak potřebuje xenony a velká kola, pak to je takový ten Audi - technicistní vzhled, ale základ ve stříbrné nic moc. A ani RS stříbrná nesluší (snad jako jediná barva, plus já nemusím tu steel).
Je škoda, že Ceed nemá moc hezkých barev, vlastně vidím skoro samé bílé a hnědé, pak pár červených a stříbrných... a to je snad všechno.
strieborna sa mi paci na novej astre..... pekne ladi s tmavymi detailami v narazniku alebo C stlpiku a zaroven zvyrazni jej ostre rysy na kasni.. ale najkrajsia je asi cervena a rovnako aj ceed v cervenej ... inak ja nepisem ze biela je na ceede skareda len tvrdim ze v bielej na 15tkach uz kolesa neposobia tak rozmerovo idealne pretoze biela farba ma tendenciu auto opticky zvacsovat .... naopak zase tmave farby auto uz akoby zmensovali .. ono biela na ceede je uplne ok z tohto pohladu
PS: ceed ma pritom velmi peknu cervenu ale tiez som hodne prekvapeny ze vsade je to samy biely ceed
No, ta šedá steel je dost otřes. Viděl jsem ji už párkrát naživo a nepůsobí ani zajímavě, natož líbivě. Na druhou stranu RS má pořád nejlepší výběr barev, takže bych se svými opcemi šedá, méně šedá a více šedá měl vlastně mlčet. :-)
Hele, zajímavá, to ona zase je... nic podobného na ulicích vidět není. S černým paketem na 19" je to trošku jako hvězdná loď Enterprise. Za mě lepší než stříbřenka :-)
Je škoda že zařízli žlutou, sice bych si ji taky nekoupil, ale bylo to osvěžení... je fakt že po Praze je žlutých dost i tak :-)
No dobře, zajímavost připouštím. Pro mě ovšem ve stylu "to je teda zajímavý, jak si někdo může dobrovolně vybrat šedou základovku ?". Nemůžu si pomoct. :-)
Žlutý je škoda, i když bych si ji taky nevybral.
Scénic bude zatiaľ kategória sama pre seba, čo sa rozmeru kolies týka...síce bude obúvať ráfiky veľkého priemeru, ale bude mať úzky behúň...a netvrdím, že tomu extra fandím. Ono to zrejme vyznelo, že nemám rád veľké disky, ale to by som netvrdil... Len pri bežných konfekčných autách si nemyslím, že je vhodné ísť do extrémnych rozmerov. Za prvé to vie potrápiť posádku z pohľadu komfortu a za druhé pre bežné rodiny to je potom aj drahý špás na obúvanie. Keď vidím GLE, Touareg alebo Q7 na menších diskoch s väčšou bočnicou gumy, vyzerá to nepatrične, ale to je už kategória, kde by majiteľ nemal mať problém s obutím vzhľadom na obstarávaciu cenu auta. O kategóriu nižšie by sa mali však hľadať kompromisy medzi vzhľadom a prevádzkovými nákladmi. Aby auto nevyzeralo ako chudobný príbuzný, ale aby majiteľovi obutie zároveň nevytiahlo z peňaženky zbytočne veľa prostriedkov. Sportage a Tucson vyzerajú patrične tiež aspoň na 19". Uvidíme, aká bude realita na Kodiaqu...
Záleží jak velká kola má to auto celkově. Pokud je to optimalizované na 17", pak 19" už budou hodně tenké. Pokud je ale auto stavěné na ty 19" jako základ, tak nic nebrání tomu přidat tam i slušnou porci gumy.
Podle mě výrobci trošku zaostávají za realitou, u střední třídy bych to bez pardonu optimalizoval na 18", 17" jako balon v základu.
znáte to? Prcci v autě? Ta chuť je vysadit za jízdy?
Tak takhle se milé autocézet chováte Vy.
Já nevím - buď máte za to, že se chodí spolek infantilních trubek, co po každém titulku Skóda ter fágen běží odevzdat vzorek na reprodukční kliniku nebo si prostě z lidí, co Vám chodí na web děláte čurynu.
Ty titulky jsou - velmi slušně řečeno - už trapné. Mno - ale tak když Vás to baví a naplňuje...........
Takže ještě pár článečků - alespoň jeden za dva dny, než "to přijde". Taky by to chtělo nějaké studie od nějakých studií, jak vidí Kaďíka jako pikup, plážové vozítko, lunární vozítko, ponorku.......hlavně udržet oheň..........
S adblockem snad alespoň přijdeš o tu slast, kdy ti stránka desetkrát poposkočí, než se úplně načte. Takže celkem pravidelně kliknu na diskuzi, mezitím se posune stránka a reálně kliknu na něco jinýho. Na na.srání.
tak to si mi kápol, to ma môže rozhodiť, mne reklama nevadí, akceptujem ju, okrem iného plácám sa tu zadara, ale keď to polhodinu poskakuje, tak som na áro, ale to preblém webu celkovo
To snad nejsou fotky ale nějaký malůvky. Další monstrum na silnicích, proč? Hrozný převisy na obou stranách jak to má trapná oktávka. Trochu silný sousto i pro pravého českého burana.
Asi už stárnu nebo co,ale od těch dob co každou chvíli nějaká automobilka uvede nový model, který se liší pouze protažením světlometů nebo jinými drobnostmi a vyzařuje z celého vozu design hvězdných válek, tak mne ty auta nějak nebaví a ztrácím přehled a začíná mi to být jedno... Spotřební trend a ta rychlost vývoje způsobuje u mne to, že se na vozy dívám stejným pohledem jak na rychlovarné konvice... ;-\
Když to vztáhnu na kategorii, která mě zajímá, pak splést si mezi sebou třeba 3 poslední 5-er,MB E nebo A6 je dost těžké, určitě se nedá mluvit o kosmetických úpravách (uznávám, že to neplatí úplně všeobecně, ale to ani to tvé tvrzení).
Opět evidentně nerozumíš psanému textu...
Kdybys rozuměl, necpal bys sem A4 (ano, B8 a B9 jsou si zvenku opravdu příliš podobné), nebo porovnání A4/A6/A8.
Já psal, že A6/5-er/E se liší dostatečně, a že uznávám, že to neplatí všeobecně, stejně jako neplatí všeobecně opak. :-(
Tvar už známe, vnitřek téměř také. Jaké tam budou dávat motory je jasné, ty už také známe z jiných aut koncernu. No a to, že to bude auto vynikající nad konkurencí si můžeme odvodit z testů a porovnávacích testů u SEAT Ateca. Prostě, vyrábí se u nás a tím pádem je to, to nejlepší! Dealeři Škody už se jenom potutelně usmívají při případném dotazu na termín. Pochopitelně, že šéfové už náký ten pořadník mají.