Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První jízda s BMW X2: Bude vás bavit! Ale volte s rozvahou

Nejnovější SUV mnichovské automobilky konečně dorazilo do tuzemska. Ještě před plnohodnotným testem jsme vůz v rámci uvedení na trh krátce okusili.
Zpět na článek
1. 3. 2018 12:11
1. 3. 2018 12:29
1. 3. 2018 17:07
1. 3. 2018 12:36
1. 3. 2018 12:14
1. 3. 2018 12:19
1. 3. 2018 12:38
1. 3. 2018 12:51
1. 3. 2018 13:02
1. 3. 2018 13:13
1. 3. 2018 17:38
1. 3. 2018 18:37
1. 3. 2018 17:13
2. 3. 2018 09:08
1. 3. 2018 12:37
1. 3. 2018 15:24
1. 3. 2018 12:59
Avatar - fOE
1. 3. 2018 12:11
Prevodovka
7DKG se vaze k benzinum vzdy, nebo jen ve forme predohrabu? X2 s 20i a xDrivem dostane co?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
1. 3. 2018 12:29
Re: Prevodovka
Čo som čítal ja, tak prevodovky sú podľa paliva, resp. výkonu a nie podľa druhu pohonu.
Avatar - white label
1. 3. 2018 15:23
Re: Prevodovka
Tak já vám to tam (pod fotosoutěží) servíruji jak na zlatém podnose a stejně si z toho nic nepamatuješ? :-) Dvojspojka jen s Sdrive, viz X1. U X2 zatím není 20i xDrive v nabídce.
Avatar - iudex
1. 3. 2018 17:07
Re: Prevodovka
Ja to mám zapísané tak, že slabšie motory 7DS, silnejšie 8HDM, vychádzal som z toho, že HDM znesie väčší krútiak. A súčasne slabšie motory sú predokolky, silnejšie xDrive. A prišlo mi aj logické, že jeden motor bude s jednou prevodovkou, nezdalo sa mi moc ekonomické dávať 2 rôzne automatické prevodovky k rovnakému motoru. Ak už, tak k silnejšiemu benzínu (ktorý zrejme bude).
Ale keď píšeš, že tak je to pri X1, tak to tak zrejme bude aj pri X2, vzhľadom na ich technickú blízkosť.
Avatar - white label
1. 3. 2018 19:12
Re: Prevodovka
Je to pro slabší motory s sDrivem. Má to logiku v tom, že tím pádem vůbec nemusí řešit kompatibilitu dvojspojky s xDrivem, navíc se stejně nejslabší/slabší motory obvykle s xDrivem ani nekombinují.
Avatar - fOE
1. 3. 2018 12:36
Re: Prevodovka
Nedelate mi radost, panove.

Mno nic, bude to chtit projet. :-)
Avatar - white label
1. 3. 2018 15:25
Re: Prevodovka
Neboj, s xDrive je 8st. steptr., viz X1.
[odkaz]
U X2 zatím není 20i xDrive v nabídce, ale není důvod, aby to bylo jinak, než u X1.
[odkaz]
Avatar - white label
1. 3. 2018 15:21
Re: Prevodovka
A na to si přišel jak, hádáš z křišťálové koule? ;-)
Dvojspojka jen s sDrive, viz X1.
Ale nejvíc se mi na tom líbí, že za to máte (s iudexem) každý hned dva palce nahoru, zřejmě dobrej oddíl. >:-[]
Avatar - white label
1. 3. 2018 15:37
Re: Prevodovka
K xD 8st. steptr., viz X1.
1. 3. 2018 12:14
Knedlík za milion
Vlastně ne knedlík, ale brambor... nebo bramborový knedlík?

Je třeba si zvykat, že doba se mění, ale jde to opravdu ztuha. Zvýšená zavalitá jednička za milion, no nevim. Po Audi Q2 další hloupoust, byť nepochybuji, že nakonec komerčně úspěšná...
A že X1 je vlastně větší než X2, to je také padlé na hlavu.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2018 12:26
Re: Knedlík za milion
By mě zajímalo, jestli je X2 taky taková nedotáčivá mrcha. [odkaz]
Avatar - _Karel_
1. 3. 2018 13:58
Re: Knedlík za milion
To je dost ostré hodnocení. 73kmh není zrovna špička, ale ani žádná tragédie.
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2018 15:31
Re: Knedlík za milion
Na dnešní poměry je 73 kmh slabé, i neprémiová konkurence se vesměs pohybuje jinde. Zejména Peugeot v poslední době překvapuje.
Avatar - iudex
1. 3. 2018 17:50
Re: Knedlík za milion
Ťažko povedať, taká X3 tiež už nedala čisto 76 km/h. A pre kontext taká 1er, teda nízky hatchback a etalón jazdných vlastností medzi kompaktmi zvládol test pri 77 km/h, ale už pri 78 zhodil kolík.
Avatar - praděda7
1. 3. 2018 15:58
Re: Knedlík za milion
Ten test dokazuje....nic.... ;-\
Avatar - Dinar
1. 3. 2018 12:52
Re: Knedlík za milion
Range Evoque s podobným konceptem, ale ještě výrazně technicky horším základem ve starém freelanderu, je velmi úspěšné auto, a to za ceny ještě i pár set tisíc převyšujících X2, tohle je otázka marketingu, ne kvalit, jakkoliv po svezení s X1 nemám o jízdní vlastnosti X2ky žádné starosti.
1. 3. 2018 13:07
Re: Knedlík za milion
Ty budes dalsi Fokt, ktery si mysli, ze 1er a X1 je to same.
Ne, neni 1er je UPLNE jine auto, tedy X1 ani X2 nema s jednickou spolecneho nic vic, nez znacku na kapote.
Avatar - iudex
1. 3. 2018 13:12
Re: Knedlík za milion
Nová 1er bude rovnako na (predokolkovej) platforme UKL, čiže potom bude podobností medzi 1 a X2 viac než dosť (FWD, motory naprieč, Aisin/dvojspojka...). Ale nie som si istý, či RS myslel zrovna budúcu generáciu. ;-)
1. 3. 2018 13:22
Re: Knedlík za milion
Jisteze nemyslel, to by se pak dalo spise napsat, ze nova 1er BUDE vlastne zmensena X1/2. Evidentne tady nekdo nevi, co je 1 a co je X1, coz samozrejme neznamena, ze nemuze mit vlastni "nazor".
Avatar - Korendir
2. 3. 2018 07:50
Re: Knedlík za milion
pravda, sice mega za BMW není moc a i podle toho to auto tak vypadá, viz 2er Tourery, X1, nebo MB B, MB CLA apod. - co na tom, že je to hnus a atrapa na skutečný vůz, hlavně že mám BMW, nebo MB, ne.
1. 3. 2018 12:19
Potkáno...
...asi před 2-ma měsíci na mnichovských značkách před Hranicemi a auto nepůsobí tak zavalitě jako E-Pace, ani tak naivně jako Q2. Postoj podobný GLA a za mě to není špatná volba na auto pro příměsto. Benzín, automat, lehce vyšší posaz i líbívější tvary než 1er.
A za méně peněz než nejmenší kočka.
Rozbalit vlákno
34
1. 3. 2018 12:38
Re: Potkáno...
Já ti nevím. K čemu je pak X1? Těch 7cm délky nahnaných ve velikosti nárazníku a hned nová modelová řada?
1. 3. 2018 14:09
Re: Potkáno...
X2 je menší obecně
Avatar - iudex
1. 3. 2018 12:51
Re: Potkáno...
No ja neviem. SUV, ktoré vyzerá ako kompakt, je rozmerovo na úrovni bežného kompaktu, zvnútra je rovnako priestranné (či skôr stiesnené) ako kompakt, kde je potom dôvod zaplatiť zaň podstatne viac, ako za kompakt? Čo z atribútov SUV mi prináša? Okrem pohonu 4x4 tam nič nevidím (údaj o svetlej výške som nevidel, ale od pohľadu verzia s M paketom nijak extra svetlú výšku nemá).
A k tej 1er: vzhľadnejšie ako súčasná 1er to je (ono to nie je moc problém, že), ale nová 1er na rovnakej platforme je už za dverami a som presvedčený, že ten dizajn bude veľmi blízky (a aj celkovo proporcie dané koncepciou FWD). Otázka bude potom znieť, prečo uprednostniť X2 pred 1er. Platforma, technika, motory, všetko bude rovnaké, priestor zrejme tiež, cenovo ale bude X vyššie. A ja tam skrátka tú pridanú hodnotu moc nevidím.
Avatar - Dinar
1. 3. 2018 13:02
Re: Potkáno...
Je to prosté, milý Watsone, kruh se uzavírá, přes módu teréňáků, vysokých velkých aut, se přes vznik SUV a jejich následný průnik do všech velikostních tříd, dostáváme zpět k tomu, co lidé znají a čím jezdí celý život, kompaktnímu HB. X2 je podoba těchto aut blízké budoucnosti, mírně maskulinní zjev, nějaký ten plast navrch, větší kola, o 1 cm zvýšená světlost, voila! HB pro jednadvacáté století. ;-)
Avatar - iudex
1. 3. 2018 13:13
Re: Potkáno...
Hm, niečo na tom bude. ;-)
Avatar - praděda7
1. 3. 2018 15:35
Re: Potkáno...
Spot on! Přesně tak jsem zhodnotil současný trend před několika týdny. Byla z toho tenkrát menší hádka.... ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2018 15:43
Re: Potkáno...
Ano, i proto se mi X2 líbí. Chtělo by to přidat silnější/silný benzín (25i/30i), ať to má i hh verzi. ;-)
Avatar - praděda7
1. 3. 2018 16:00
Re: Potkáno...
....pro mě.... :-)
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 17:05
Re: Potkáno...
Jsi si jistý, že je to auto pro předělání na Hh? Je proporcemi nejblíže Opelu Mokka.. To BMW umí lepší
Avatar - iudex
1. 3. 2018 17:38
Re: Potkáno...
Ak vie BMW spraviť "športiak" z mastodonta X6, tak pri X2 s proporciami nijak výrazne väčšími oproti bežným hatchom to nebude absolútne problém. Opýtaj sa labela, ako jazdí Maan GTS, ktorý je proporciami niekde na polceste medzi hatchom a SUV. X2 má k tomu hatchbacku oveľa bližšie.
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 17:52
Re: Potkáno...
Ale já nepochybuji, že výkony na to mít bude, jen HH je dle mne trochu jiné auto :-)
Avatar - white label
4. 3. 2018 16:21
Re: Potkáno...
Tak jsem se zřejmě s tím "crossover hh" nemýlil: [odkaz]
Avatar - white label
1. 3. 2018 18:58
Re: Potkáno...
Na "crossover hh". S tím Opelem Mokka zkus k očnímu, to je jak srovnávat socialistického "turka" s ristrettem, ale je fakt, že pro někoho je to ("turek") káva taky... >:-[] ;-)
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 19:19
Re: Potkáno...
Ještě mám chvíli času, tak jsem se na to auto šel podívat znova a fakt je to knedlík, možná trochu širší, ale proporce jsou prostě takové, promiň. :-) Ale interiér má hezky,.
Avatar - white label
1. 3. 2018 19:34
Re: Potkáno...
Omlouvat se samozřejmě nemusíš, spíš se teď běž znovu podívat na toho Opela Mokka. ;-)
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 19:58
Re: Potkáno...
Je tu jen Eklasse kupé a někde vepředu byl "ostřejší" Yaris . Ale večer se podívám až přiletím, má ji soused >:D
Avatar - white label
1. 3. 2018 20:10
Re: Potkáno...
Tak ho pak v noci vzbuď, jestli by ses nemohl na chvíli mrknout do garáže. >:-[]
1. 3. 2018 18:37
Re: Potkáno...
Tak nějak. A můžeme začít nový cyklus. :-) I když dnes je tlak na světlou výšku i díky spotřebě. Dříve se to tolik neřešilo. Kdo chtěl vysoké auto, musel akceptovat i spotřebu. Ale automobilkám se to dnes moc do krámu nehodí.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 18:54
Re: Potkáno...
Akorát z toho nejspíš nebude moc zázračný výhled...
Avatar - speedfred
1. 3. 2018 15:23
Re: Potkáno...
tiež som ju videl vystavenú na Chopku v tejto zlatej a za mňa vypadá fajn.
Ako doplnok ku ženským bižutériam sa bude asi predávať dobre, a im to je aj tak jedno ako to jazdí.
Avatar - iudex
1. 3. 2018 17:13
Re: Potkáno...
Ono veľa robí tá farba. Pozri si ju v šedej a polovica dojmu je preč. Presne ako s Meganom RS, nakonfiguruj si inú farbu ako promo oranžovú či žltú a vyzerá to podstatne menej zaujímavo/výrazne (alebo tiež Arteon).
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 18:55
Re: Potkáno...
To je ale skoro u všech aut.
Avatar - white label
1. 3. 2018 19:07
Re: Potkáno...
Určitě vypadá každé auto ve výrazné barvě výrazněji, akorát to automaticky/vždy neznamená lépe, viz třeba tvůj poslední odkaz na ty dva G7R po face.
Avatar - iudex
2. 3. 2018 09:08
Re: Potkáno...
Iste, to neboli moc dobre trafené odtiene. Ale všeobecne výrazná farba môže atraktivite auta výrazne pomôcť, naopak fádna môže tvary celkom pochovať. Arteon a žltá kurkuma bude asi najlepší príklad.
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 17:08
Re: Potkáno...
Před pěti minutami jsem ho okukukoval ve stejné barvě jako v článku a v Mpaketu. Za mne je to nejošklivější X od BMW. Knedlík, proporce jako Opel Mokka či za blbost od MB GLA? Proti gustu... ale můj šálek kávy to není.
Avatar - white label
1. 3. 2018 19:03
Re: Potkáno...
Za mě je to spíš naopak nejpohlednější Xko. Ale mě se klasická ("nakoplé budky") SUV obecně líbí měně, než nižší crossovery. :-)
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 19:21
Re: Potkáno...
Pak nechť ji je přáno, mně se líbí více x1 :-) I uvnitř se zdá hodně malé, ale neseděl jsem.
Avatar - white label
1. 3. 2018 19:29
Re: Potkáno...
Určitě bude v X2 méně místa, než v X1, hlavně na výšku a vzadu (včetně kufru).
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2018 19:56
Re: Potkáno...
X1 je krajsia aj za mna... ale ja osobne by som chcel radsej eclipse cross ( ma dokonca zhodny razvor ako X1 aj X2 ) ... dnes som ho videl druhykrat.... prvykrat biely.. ale dnes som ho videl v takejto medvedej farbe [odkaz] mal akoby taky mosadzno-hnedy odtien... velmi mu to seklo... v reale krasny vysoky tank s "pevnymi" tvarmi a slusnym podvozkom ... vysoky predok... parada ... ( voci ASX ktore inak stale nevyzera zle je to fakt ina stylovka ) nevidim dovod ist do makkysa X2 ked obecne v tychto vodach mame prave asi najvacsiu ponuku lepsich terennych kuskov... XV, eclipse cross, evoque... a ano aj take Q2 ma zrazu zmysel ...
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2018 19:36
Re: Potkáno...
je to taka zvejkacka... suhlas... za toto by sa dnes uz hanbili aj v kii a hyundai ... rovnako tie budiky v kabine su ako spred 10 rokov.. tu nepokrocili ani o den.. vid nejake starsie bawa .. kaplicka je tam vsade rovnako nechutna a zastarala...
Avatar - _Karel_
1. 3. 2018 19:59
Re: Potkáno...
Ty seš prostě neuvěřitelnej komik. Kia a Hyundai...
Zaplať pánbůh za tradiční kapličku.
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2018 20:04
Re: Potkáno...
tradicku kaplicku mas predsa aj v XV.... ;-) ... pointa bola o inom
Avatar - _Karel_
1. 3. 2018 20:07
Re: Potkáno...
Ta kaplička je v BMW možná 40 let. Jakou tradici má XV.....
Avatar - iudex
1. 3. 2018 12:37
3 výhrady
Nedávno som čítal jazdné dojmy inej redakcie a v hrubých rysoch sa zhodovali s ACZ. Teda hlavný klad je, že auto jazdí veľmi agilne, na úrovni hatchbackov a nie ako typické SUV. Výhrady mali v podstate 3:
1. komfort jazdy: auto je vraj prehnane tvrdé, minimálne predvádzačky na 19kach (čo potvrdzuje aj ACZ)
2. prevodovka: HDM automat nedosahuje kvalít ZF v autách s pozdĺžne uloženým motorom; hoci sama osebe prevodovka nie je zlá, pri porovnaní to je vraj citeľné.
3. priestor: od auta vraj netreba čakať priestor SUV, je to rozmerovo na úrovni kompaktov a vnútri je rovnako miesta, ako typickom kompakte, bez nejakej pridanej hodnoty.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
1. 3. 2018 15:24
Re: 3 výhrady
1) Auto na R19, se sportovnim podvozkem a s runfletama pohodlne zkratka nebude.
2) Smutne a jiste prostor k zlepseni, je ale nejaka konkurence s pricnou zastavbou na tom lip?
3) X2 je tu od stylu, tohle hodnoceni (pokud plati) bude smutne pro X1
4) A jedno pridam ja, nevim jestli jen ma neschopnost, nebo naopak vyborna schopnost BMW to v konfiguraku schovat, ale umi X2 (X1) plnohodnotny adaptivni tempomat? Jedine co jsem nasel je na kamere fungujici system zvladajici i uplne zastaveni, ale rychlosti jen v intervalu 0-140kmph. To snad ne... ?
:-O
Avatar - white label
1. 3. 2018 16:40
Re: 3 výhrady
Ad 1) Záleží na tom, jaké auto, a tohle není klasická 1er/2er, ale X2, která by měla dávat 19" s prstem v nose. X2 končí na 20", které mají srovnatelnou výšku profilu (225/40) s 1er/2er na 18"!, takže při 19" (na X2) odpovídá výška profilu (225/45) 17" kolu u 1er/2er, což je stejný profil (225/45/17"), který (shodou okolností) teď v zimě jezdím na GTIčku.
Takže pokud je auto tvrdé na profilu 225/45, není to problém rozměru pneu. V galerii je X2 na 18" (225/50) a je vidět, že to má "balóny", jak 1er/2er na 16".
A právě nové baworáky už nemají takový problém se sport. podvozky, ani s RF, jako dřív.
Ad 2) a 3) souhlas.
Ad 4) Pokud vím, tak zatím adaptivní tempomat v nabídce není.
Avatar - praděda7
1. 3. 2018 15:42
Re: 3 výhrady
Elektronické nastavení tuhosti tlumičů je ve volitelné výbavě.......v článku však zmínka o této nabídce chybí.... :-|
Avatar - Missouri
1. 3. 2018 12:41
Dynamik od pohledu
Na pana redaktora prý design tohoto čehosi působí dynamicky. V tom případě vypadá dynamicky i dvousetkilový Američan na invalidním vozíku. Vždyť je to parodie! Lidi, výrobci aut si z vás dělají srandu! Tohle je prostě soutěž o nejhnusnější a nejnevkusnější automobilový design pod názvem Kup si crossover a buď všem pro smích! :-(
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
1. 3. 2018 14:03
Re: Dynamik od pohledu
Budeš se muset smířit s tím, že někdo může mít i jiný vkus než ty. Mě zas připadne hnusná Corolla.
Avatar - Missouri
1. 3. 2018 14:42
Re: Dynamik od pohledu
Smířit se s nevkusem? To je jako smířit se se Zemanem a Babišem. Zlo je jednou zlo a nezáleží na tom, pod jakým brandem se prodává. A kategorie crossover tak masivně prosazovaná všemi výrobci nemá jiný smysl, než vydělat celému automotive byznysu víc peněz. Za tímto účelem se tedy lidem ničí smysl pro krásu a dobrý vkus. Protože dle mého devadesát procent kupců SUV k ničemu nepotřebuje tank. Vlastně ho nepotřebuje nikdo. Běžný kombík funguje v praktickém životě stejně, nebo lépe. To je můj názor a nečekám, že se ti bude líbit. Ani nikoho nepřesvědčuji, jen mě SUV provokují odporným vzhledem, absurdními rozměry a popíráním zdravého rozumu.
Avatar - _Karel_
1. 3. 2018 14:45
Re: Dynamik od pohledu
Aneb co se líbí mě je správné, co se líbí jiným je zlo.
Avatar - fOE
1. 3. 2018 14:51
Re: Dynamik od pohledu
Jen ho nech, pod kazdym clanekm musi byt "jeden takovy". ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2018 15:54
Re: Dynamik od pohledu
Když má někdo, na motoristickém webu, jako avatar klobouk (případně plato vajec k tomu), můžeš čekat leccos. >:-[] ;-)
Na můj palebný baret zřejmě každý koule nemá... >:D
1. 3. 2018 18:53
Re: Dynamik od pohledu
Vůbec nejde o to, co potřebují, ale co chtějí/ koupí si.

Třeba v tahání přívěsů se kombíky na velká SUV nechytají ani omylem. A stačí horší polní cesta, abych s takřka pětimetrovým kombi narazil na limity světlé výšky. Zatímco SUV umí jít i na více než dvojnásobek. Pořádné SUV je jako takový švýcarský kapesní nůž.
1. 3. 2018 12:46
X2
Parádní, designově atraktivní auto vystupující z celkem fádní sourozenecké dvojice s X1, která svou variabilitou a praktičností špatná určitě není, nicméně X2 má více vlastního charakteru a odvahy v liniích a charakteristických prvcích. Nevýhodou může být snad jen lehce vyšší pořizovací cena o proti X1. Takže :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2018 12:52
Žvásty jako "komfort" a srovnání s Q2 a GLA
Komfort si zvolíte takový jaký chcete. Jde především o to, že v případě, že si vyberete větší kola, což tomuto autu rozhodně sluší, musíte si připlatit za adaptivní tlumiče. M paketový tuhý podvozek je prostě příliš tvrdý a to u všech BMW.
Audi Q2 je skutečně ne příliš pěkné, těžko zařaditelné auto, které nemá úplně správné proporce. a GLA svou klientelu samozřejmě má. Tam už ale rozhoduje klasické uvažování určitých lidí, kterým se víc líbí Mercedes a těm druhým zase BMW. A myslím že je to v pořádku, každý ať si vybere co chce.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
1. 3. 2018 13:06
Re: Žvásty jako "komfort" a srovnání s Q2 a GLA
"M paketový tuhý podvozek je prostě příliš tvrdý a to u všech BMW." Tohle u poslední generace kteréhokoliv modelu bmw už neplatí.
Avatar - iudex
1. 3. 2018 13:08
Re: Žvásty jako "komfort" a srovnání s Q2 a GLA
No neviem, jazdil som s 1er s M paketom na 18kach a ku komfortu som výhrady nemal, rovnako tak si nepamätám, žeby som v nejakom teste čítal kritiku na tvrdý podvozok. Kdežto toto je už druhý článok, kde tvrdý podvozok na X2 kritizujú. A ako píšeš, k takémuto SUV či skôr crossoveru sa väčšie kolesá pýtajú a kvôli výzoru si ich priplatí veľa ľudí, takže to je trošku problém (ktorý sa síce dá riešiť adaptívnymi tlmičmi, ale logicky za ďalší príplatok).
1. 3. 2018 19:14
Re: Žvásty jako "komfort" a srovnání s Q2 a GLA
Nebo si holt nekoupíš Mkový podvozek.
1. 3. 2018 12:59
Heck
Heck ako u Mazdy 3, to sa vyriadil uz Kaban alebo to bol este Habib?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
1. 3. 2018 19:32
vyzera to ako nejaky hatch
s bruchom na zemi a malymi kolami .... ved je to vysoke ako bezny pulsar alebo yaris ... co su sice prerastene vajicka co do vysky ale stale su to este bezne osobaky ziadne SUVecka ... ono aj ta o 7cm vyssia X1 je stale este velmi nizke SUV... takze toto je defakto uz taky hatch no.... snaziaci sa hrat na "terenak"... proste take mestske buggy kde najvacsim "terenom" bude nechytit vyfukom obrubnik pri parkovani ... uspech to ale asi mat bude aj ked nevidim dovod ist do tejto splostenej X2 ked X1 je vo vsetkom lepsie a vyzera uz aspon ako tak ako SUVecko
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
2. 3. 2018 00:43
Re: vyzera to ako nejaky hatch
Taky si myslím , že X1 je jasná volba , prostorově i cenově.
Navíc menší X2 nedává smysl...mohla to být X0 >:D
Avatar - white label
2. 3. 2018 01:33
Re: vyzera to ako nejaky hatch
"Překvapivě", podobně jako "nedává smysl" X6 ve srovnání s X5, nebo X4 ve srovnání s X3.
Avatar - iudex
2. 3. 2018 09:21
Re: vyzera to ako nejaky hatch
Presne, nikto sa nezamýšľal nad tým, že X6 je menšia a menej praktická ako X5, napriek tomu je drahšia. Proste za štýl sa platí (a to dvakrát: jednak priamo vyššou cenou, jednak menšou praktickosťou). Kto chce value for money, berie X1 (resp. neberie prémiu vôbec). Tiež by som nad X2 neuvažoval (je to z môjho pohľadu len trošku zdvihnutý kompakt) a bral X1 (čo už je použiteľne veľké a praktické SUV), ale X2 skrátka nemá byť väčším bratom X1tky, je to pre inú skupinu zákazníkov, ktorí povedzme už väčšie SUV majú a chcú niečo štýlovejšie, druhé auto pre manželku a na maximálnej praktickosti im nezáleží.
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2018 09:43
Re: vyzera to ako nejaky hatch
[odkaz] :-)
Avatar - white label
2. 3. 2018 17:11
Velikost kol
Stanislave, v textu píšeš, že jste měli k dispozici dvě auta, jedno se silnější dieselem na 19" kolech a druhé se slabším dieselem na 18" kolech. V galerii je ale pouze jedno auto, a to se silnějším dieselem, ale na 18" kolech?
Rozbalit vlákno
0