Tak já vám to tam (pod fotosoutěží) servíruji jak na zlatém podnose a stejně si z toho nic nepamatuješ? :-) Dvojspojka jen s Sdrive, viz X1. U X2 zatím není 20i xDrive v nabídce.
Ja to mám zapísané tak, že slabšie motory 7DS, silnejšie 8HDM, vychádzal som z toho, že HDM znesie väčší krútiak. A súčasne slabšie motory sú predokolky, silnejšie xDrive. A prišlo mi aj logické, že jeden motor bude s jednou prevodovkou, nezdalo sa mi moc ekonomické dávať 2 rôzne automatické prevodovky k rovnakému motoru. Ak už, tak k silnejšiemu benzínu (ktorý zrejme bude).
Ale keď píšeš, že tak je to pri X1, tak to tak zrejme bude aj pri X2, vzhľadom na ich technickú blízkosť.
Je to pro slabší motory s sDrivem. Má to logiku v tom, že tím pádem vůbec nemusí řešit kompatibilitu dvojspojky s xDrivem, navíc se stejně nejslabší/slabší motory obvykle s xDrivem ani nekombinují.
A na to si přišel jak, hádáš z křišťálové koule? ;-)
Dvojspojka jen s sDrive, viz X1.
Ale nejvíc se mi na tom líbí, že za to máte (s iudexem) každý hned dva palce nahoru, zřejmě dobrej oddíl. >:-[]
Vlastně ne knedlík, ale brambor... nebo bramborový knedlík?
Je třeba si zvykat, že doba se mění, ale jde to opravdu ztuha. Zvýšená zavalitá jednička za milion, no nevim. Po Audi Q2 další hloupoust, byť nepochybuji, že nakonec komerčně úspěšná...
A že X1 je vlastně větší než X2, to je také padlé na hlavu.
Ťažko povedať, taká X3 tiež už nedala čisto 76 km/h. A pre kontext taká 1er, teda nízky hatchback a etalón jazdných vlastností medzi kompaktmi zvládol test pri 77 km/h, ale už pri 78 zhodil kolík.
Range Evoque s podobným konceptem, ale ještě výrazně technicky horším základem ve starém freelanderu, je velmi úspěšné auto, a to za ceny ještě i pár set tisíc převyšujících X2, tohle je otázka marketingu, ne kvalit, jakkoliv po svezení s X1 nemám o jízdní vlastnosti X2ky žádné starosti.
Ty budes dalsi Fokt, ktery si mysli, ze 1er a X1 je to same.
Ne, neni 1er je UPLNE jine auto, tedy X1 ani X2 nema s jednickou spolecneho nic vic, nez znacku na kapote.
Nová 1er bude rovnako na (predokolkovej) platforme UKL, čiže potom bude podobností medzi 1 a X2 viac než dosť (FWD, motory naprieč, Aisin/dvojspojka...). Ale nie som si istý, či RS myslel zrovna budúcu generáciu. ;-)
Jisteze nemyslel, to by se pak dalo spise napsat, ze nova 1er BUDE vlastne zmensena X1/2. Evidentne tady nekdo nevi, co je 1 a co je X1, coz samozrejme neznamena, ze nemuze mit vlastni "nazor".
pravda, sice mega za BMW není moc a i podle toho to auto tak vypadá, viz 2er Tourery, X1, nebo MB B, MB CLA apod. - co na tom, že je to hnus a atrapa na skutečný vůz, hlavně že mám BMW, nebo MB, ne.
...asi před 2-ma měsíci na mnichovských značkách před Hranicemi a auto nepůsobí tak zavalitě jako E-Pace, ani tak naivně jako Q2. Postoj podobný GLA a za mě to není špatná volba na auto pro příměsto. Benzín, automat, lehce vyšší posaz i líbívější tvary než 1er.
A za méně peněz než nejmenší kočka.
No ja neviem. SUV, ktoré vyzerá ako kompakt, je rozmerovo na úrovni bežného kompaktu, zvnútra je rovnako priestranné (či skôr stiesnené) ako kompakt, kde je potom dôvod zaplatiť zaň podstatne viac, ako za kompakt? Čo z atribútov SUV mi prináša? Okrem pohonu 4x4 tam nič nevidím (údaj o svetlej výške som nevidel, ale od pohľadu verzia s M paketom nijak extra svetlú výšku nemá).
A k tej 1er: vzhľadnejšie ako súčasná 1er to je (ono to nie je moc problém, že), ale nová 1er na rovnakej platforme je už za dverami a som presvedčený, že ten dizajn bude veľmi blízky (a aj celkovo proporcie dané koncepciou FWD). Otázka bude potom znieť, prečo uprednostniť X2 pred 1er. Platforma, technika, motory, všetko bude rovnaké, priestor zrejme tiež, cenovo ale bude X vyššie. A ja tam skrátka tú pridanú hodnotu moc nevidím.
Je to prosté, milý Watsone, kruh se uzavírá, přes módu teréňáků, vysokých velkých aut, se přes vznik SUV a jejich následný průnik do všech velikostních tříd, dostáváme zpět k tomu, co lidé znají a čím jezdí celý život, kompaktnímu HB. X2 je podoba těchto aut blízké budoucnosti, mírně maskulinní zjev, nějaký ten plast navrch, větší kola, o 1 cm zvýšená světlost, voila! HB pro jednadvacáté století. ;-)
Ak vie BMW spraviť "športiak" z mastodonta X6, tak pri X2 s proporciami nijak výrazne väčšími oproti bežným hatchom to nebude absolútne problém. Opýtaj sa labela, ako jazdí Maan GTS, ktorý je proporciami niekde na polceste medzi hatchom a SUV. X2 má k tomu hatchbacku oveľa bližšie.
Na "crossover hh". S tím Opelem Mokka zkus k očnímu, to je jak srovnávat socialistického "turka" s ristrettem, ale je fakt, že pro někoho je to ("turek") káva taky... >:-[];-)
Ještě mám chvíli času, tak jsem se na to auto šel podívat znova a fakt je to knedlík, možná trochu širší, ale proporce jsou prostě takové, promiň. :-) Ale interiér má hezky,.
Tak nějak. A můžeme začít nový cyklus. :-) I když dnes je tlak na světlou výšku i díky spotřebě. Dříve se to tolik neřešilo. Kdo chtěl vysoké auto, musel akceptovat i spotřebu. Ale automobilkám se to dnes moc do krámu nehodí.
tiež som ju videl vystavenú na Chopku v tejto zlatej a za mňa vypadá fajn.
Ako doplnok ku ženským bižutériam sa bude asi predávať dobre, a im to je aj tak jedno ako to jazdí.
Ono veľa robí tá farba. Pozri si ju v šedej a polovica dojmu je preč. Presne ako s Meganom RS, nakonfiguruj si inú farbu ako promo oranžovú či žltú a vyzerá to podstatne menej zaujímavo/výrazne (alebo tiež Arteon).
Iste, to neboli moc dobre trafené odtiene. Ale všeobecne výrazná farba môže atraktivite auta výrazne pomôcť, naopak fádna môže tvary celkom pochovať. Arteon a žltá kurkuma bude asi najlepší príklad.
Před pěti minutami jsem ho okukukoval ve stejné barvě jako v článku a v Mpaketu. Za mne je to nejošklivější X od BMW. Knedlík, proporce jako Opel Mokka či za blbost od MB GLA? Proti gustu... ale můj šálek kávy to není.
X1 je krajsia aj za mna... ale ja osobne by som chcel radsej eclipse cross ( ma dokonca zhodny razvor ako X1 aj X2 ) ... dnes som ho videl druhykrat.... prvykrat biely.. ale dnes som ho videl v takejto medvedej farbe [odkaz] mal akoby taky mosadzno-hnedy odtien... velmi mu to seklo... v reale krasny vysoky tank s "pevnymi" tvarmi a slusnym podvozkom ... vysoky predok... parada ... ( voci ASX ktore inak stale nevyzera zle je to fakt ina stylovka ) nevidim dovod ist do makkysa X2 ked obecne v tychto vodach mame prave asi najvacsiu ponuku lepsich terennych kuskov... XV, eclipse cross, evoque... a ano aj take Q2 ma zrazu zmysel ...
je to taka zvejkacka... suhlas... za toto by sa dnes uz hanbili aj v kii a hyundai ... rovnako tie budiky v kabine su ako spred 10 rokov.. tu nepokrocili ani o den.. vid nejake starsie bawa .. kaplicka je tam vsade rovnako nechutna a zastarala...
Nedávno som čítal jazdné dojmy inej redakcie a v hrubých rysoch sa zhodovali s ACZ. Teda hlavný klad je, že auto jazdí veľmi agilne, na úrovni hatchbackov a nie ako typické SUV. Výhrady mali v podstate 3:
1. komfort jazdy: auto je vraj prehnane tvrdé, minimálne predvádzačky na 19kach (čo potvrdzuje aj ACZ)
2. prevodovka: HDM automat nedosahuje kvalít ZF v autách s pozdĺžne uloženým motorom; hoci sama osebe prevodovka nie je zlá, pri porovnaní to je vraj citeľné.
3. priestor: od auta vraj netreba čakať priestor SUV, je to rozmerovo na úrovni kompaktov a vnútri je rovnako miesta, ako typickom kompakte, bez nejakej pridanej hodnoty.
1) Auto na R19, se sportovnim podvozkem a s runfletama pohodlne zkratka nebude.
2) Smutne a jiste prostor k zlepseni, je ale nejaka konkurence s pricnou zastavbou na tom lip?
3) X2 je tu od stylu, tohle hodnoceni (pokud plati) bude smutne pro X1
4) A jedno pridam ja, nevim jestli jen ma neschopnost, nebo naopak vyborna schopnost BMW to v konfiguraku schovat, ale umi X2 (X1) plnohodnotny adaptivni tempomat? Jedine co jsem nasel je na kamere fungujici system zvladajici i uplne zastaveni, ale rychlosti jen v intervalu 0-140kmph. To snad ne... ? :-O
Ad 1) Záleží na tom, jaké auto, a tohle není klasická 1er/2er, ale X2, která by měla dávat 19" s prstem v nose. X2 končí na 20", které mají srovnatelnou výšku profilu (225/40) s 1er/2er na 18"!, takže při 19" (na X2) odpovídá výška profilu (225/45) 17" kolu u 1er/2er, což je stejný profil (225/45/17"), který (shodou okolností) teď v zimě jezdím na GTIčku.
Takže pokud je auto tvrdé na profilu 225/45, není to problém rozměru pneu. V galerii je X2 na 18" (225/50) a je vidět, že to má "balóny", jak 1er/2er na 16".
A právě nové baworáky už nemají takový problém se sport. podvozky, ani s RF, jako dřív.
Ad 2) a 3) souhlas.
Ad 4) Pokud vím, tak zatím adaptivní tempomat v nabídce není.
Na pana redaktora prý design tohoto čehosi působí dynamicky. V tom případě vypadá dynamicky i dvousetkilový Američan na invalidním vozíku. Vždyť je to parodie! Lidi, výrobci aut si z vás dělají srandu! Tohle je prostě soutěž o nejhnusnější a nejnevkusnější automobilový design pod názvem Kup si crossover a buď všem pro smích! :-(
Smířit se s nevkusem? To je jako smířit se se Zemanem a Babišem. Zlo je jednou zlo a nezáleží na tom, pod jakým brandem se prodává. A kategorie crossover tak masivně prosazovaná všemi výrobci nemá jiný smysl, než vydělat celému automotive byznysu víc peněz. Za tímto účelem se tedy lidem ničí smysl pro krásu a dobrý vkus. Protože dle mého devadesát procent kupců SUV k ničemu nepotřebuje tank. Vlastně ho nepotřebuje nikdo. Běžný kombík funguje v praktickém životě stejně, nebo lépe. To je můj názor a nečekám, že se ti bude líbit. Ani nikoho nepřesvědčuji, jen mě SUV provokují odporným vzhledem, absurdními rozměry a popíráním zdravého rozumu.
Když má někdo, na motoristickém webu, jako avatar klobouk (případně plato vajec k tomu), můžeš čekat leccos. >:-[];-)
Na můj palebný baret zřejmě každý koule nemá... >:D
Vůbec nejde o to, co potřebují, ale co chtějí/ koupí si.
Třeba v tahání přívěsů se kombíky na velká SUV nechytají ani omylem. A stačí horší polní cesta, abych s takřka pětimetrovým kombi narazil na limity světlé výšky. Zatímco SUV umí jít i na více než dvojnásobek. Pořádné SUV je jako takový švýcarský kapesní nůž.
Parádní, designově atraktivní auto vystupující z celkem fádní sourozenecké dvojice s X1, která svou variabilitou a praktičností špatná určitě není, nicméně X2 má více vlastního charakteru a odvahy v liniích a charakteristických prvcích. Nevýhodou může být snad jen lehce vyšší pořizovací cena o proti X1. Takže :yes::yes::yes:
Komfort si zvolíte takový jaký chcete. Jde především o to, že v případě, že si vyberete větší kola, což tomuto autu rozhodně sluší, musíte si připlatit za adaptivní tlumiče. M paketový tuhý podvozek je prostě příliš tvrdý a to u všech BMW.
Audi Q2 je skutečně ne příliš pěkné, těžko zařaditelné auto, které nemá úplně správné proporce. a GLA svou klientelu samozřejmě má. Tam už ale rozhoduje klasické uvažování určitých lidí, kterým se víc líbí Mercedes a těm druhým zase BMW. A myslím že je to v pořádku, každý ať si vybere co chce.
No neviem, jazdil som s 1er s M paketom na 18kach a ku komfortu som výhrady nemal, rovnako tak si nepamätám, žeby som v nejakom teste čítal kritiku na tvrdý podvozok. Kdežto toto je už druhý článok, kde tvrdý podvozok na X2 kritizujú. A ako píšeš, k takémuto SUV či skôr crossoveru sa väčšie kolesá pýtajú a kvôli výzoru si ich priplatí veľa ľudí, takže to je trošku problém (ktorý sa síce dá riešiť adaptívnymi tlmičmi, ale logicky za ďalší príplatok).
s bruchom na zemi a malymi kolami .... ved je to vysoke ako bezny pulsar alebo yaris ... co su sice prerastene vajicka co do vysky ale stale su to este bezne osobaky ziadne SUVecka ... ono aj ta o 7cm vyssia X1 je stale este velmi nizke SUV... takze toto je defakto uz taky hatch no.... snaziaci sa hrat na "terenak"... proste take mestske buggy kde najvacsim "terenom" bude nechytit vyfukom obrubnik pri parkovani ... uspech to ale asi mat bude aj ked nevidim dovod ist do tejto splostenej X2 ked X1 je vo vsetkom lepsie a vyzera uz aspon ako tak ako SUVecko
Presne, nikto sa nezamýšľal nad tým, že X6 je menšia a menej praktická ako X5, napriek tomu je drahšia. Proste za štýl sa platí (a to dvakrát: jednak priamo vyššou cenou, jednak menšou praktickosťou). Kto chce value for money, berie X1 (resp. neberie prémiu vôbec). Tiež by som nad X2 neuvažoval (je to z môjho pohľadu len trošku zdvihnutý kompakt) a bral X1 (čo už je použiteľne veľké a praktické SUV), ale X2 skrátka nemá byť väčším bratom X1tky, je to pre inú skupinu zákazníkov, ktorí povedzme už väčšie SUV majú a chcú niečo štýlovejšie, druhé auto pre manželku a na maximálnej praktickosti im nezáleží.
Stanislave, v textu píšeš, že jste měli k dispozici dvě auta, jedno se silnější dieselem na 19" kolech a druhé se slabším dieselem na 18" kolech. V galerii je ale pouze jedno auto, a to se silnějším dieselem, ale na 18" kolech?