Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA chce ještě nakupovat. O koho se zajímá tentokrát?

Francouzská automobilová skupina PSA Group, která nyní jedná o převzetí evropského konkurenta Opel, se zajímá rovněž o koupi malajsijské automobilky Proton.
Zpět na článek
22. 2. 2017 13:11
PSA je v soucasne dyzlgejt dobe
nejspis jednou z nejcistsich znacek (aspon legislativne), protože pokud vim, tak u dyzlu uz dlouho pouziva vyhradne močovinu na likvidaci NOx.
třeba renault jede zase skoro vyhradne na LNT, kdy to v realu v podstate nefunguje, a VW ma oboji.
tim nechci rict, ze jejich dyzly jsou cisty, ale je tam videt aspoň nejaka snaha se s NOx vypořádat aspoň trochu ferove narozdil od jinych znacek. mozna i proto maj ted takovy ramena, protože se nemaji az tak moc ceho bat narozdil od jinych...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bubáq
22. 2. 2017 13:39
Re: PSA je v soucasne dyzlgejt dobe
Proton by se hodil také VW jako ona dnes zmíněná nová levná značka pro Čínu, Indii a Malajsii :-) . Ale to neznamená, že uspěje. To samé platí pro PSA. proton toho má mnohem více společného s Geely (Volvo), než kterýmkoliv evropským OEM. A navíc Geely má mnohem více volného kapitálu (předpokládám), než PSA nebo VW.
Možná to není náhoda, že se info o levné značce pro PRC a otevřenost Protonu k prodeji objevily současně. Rádio Jerevan informuje ....
22. 2. 2017 15:07
Re: PSA je v soucasne dyzlgejt dobe
Tvoje teorie jsou zcela mimo. PSA přešel na močovinu dřív než ostatní jen proto, protože by jinak nebyl schopen splnit normu Euro 6. K tomu, že ho dnes označuješ za čistou značku, přišel jak slepý k houslím. Pokud jde o ty ramena, tak ty snad může dělat čínský Dongfeng, jako zachránce PSA. Předpokládám, že pokud PSA někoho koupí, tak to bude znamenat navýšení čínského podílu. A PSA nic jiného nezbývá. Jako značka zaměřená v podstatě jen na evropský trh, s ne moc velkým objemem výroby, moc velké šance na přežití nemá.
22. 2. 2017 15:34
Re: PSA je v soucasne dyzlgejt dobe
Víš, kdybych neměl už v roce 2001 C5 2,2 Hdi commonrail s FAP v době, kdy VW všem ještě dlouho potom tvrdil, že systém PD 1,9 Tdi to zvládne i bez toho, tak bych ti asi i věřil. Ale takhle říkáš pěkné blbosti. Mimochodem, byl to motor roku.
22. 2. 2017 20:09
Re: PSA je v soucasne dyzlgejt dobe
Nepřišly DPF až s Euro5? Tedy 2009, respektive 2011 pro stávající typy. V roce 2001 nejspíš ani nevěděli, jaké limity bude Euro5 mít, takže si mám problém představit, že by tvrdili, že to zvládnou i bez filtru. U Euro4 bych si to uměl představit a 2,0 TDI myslím DPF nepotřeboval (paměť nemusí sloužit, tohle jsou celkem zbytečné informace, vybavuji si však, že u některých aut byl volitelně, tedy potřeba nebyl).
22. 2. 2017 20:05
Re: PSA je v soucasne dyzlgejt dobe
Podle EQUA emise testovaných Euro6 Peugeotů a Citroënů odpovídají Euro3 až Euro4 (podle modelu). Sice SCR, ale žádný zázrak.
22. 2. 2017 13:14
Kupuju ale maju na to?
Aby nakoniec nedopadli ako Fiat, ze skupia vela znaciek a nezvysia im peniaze na vyvoj novych aut.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - del42sa
22. 2. 2017 14:03
Re: Kupuju ale maju na to?
tak budou lepit loga na cizí auta jako Fiat ;-)
23. 2. 2017 08:39
Re: Kupuju ale maju na to?
Vypadá to, že mají:
Peugeot reports 2016 net profits of 2.15 billion euros versus 1.2 billion last year.

Operating profit was 2.6 billion euros versus 1.98 billion during the previous period
Avatar - del42sa
23. 2. 2017 09:31
Re: Kupuju ale maju na to?
bodejď by neměli, když všechny náklady osekali na úkor Citroenu. Tam je obměna modelové řady nejpalčivější a zatím jediné nové auto, které uvedli je nová C3 (která zase tak nová není, protože to je v podstatě jenom překapotovaný Peugeot 208....

Potřebovali by nutně nástupce C5 (ten tu měl být už v roce 2014), nástupce C4 (takhle šedou nevýraznou myš Citroen naposledy vyráběl když prodávali LN)
Picasso dejme tomu, to prošlo relativně nedávno malým faceliftem, C6 (v dnešní době v podstatě opuštěný segment), C1 ta je jediná aktuální. Osekaný budget na vývoj, zrušené hydropneumatické odpružení, omezená nabídka motorů... To se v číslech musí projevit.

Takže v podstatě mají nové auta jen C1 a C3... mizérie. :no: