Francouzská automobilová skupina PSA Group, která nyní jedná o převzetí evropského konkurenta Opel, se zajímá rovněž o koupi malajsijské automobilky Proton.
nejspis jednou z nejcistsich znacek (aspon legislativne), protože pokud vim, tak u dyzlu uz dlouho pouziva vyhradne močovinu na likvidaci NOx.
třeba renault jede zase skoro vyhradne na LNT, kdy to v realu v podstate nefunguje, a VW ma oboji.
tim nechci rict, ze jejich dyzly jsou cisty, ale je tam videt aspoň nejaka snaha se s NOx vypořádat aspoň trochu ferove narozdil od jinych znacek. mozna i proto maj ted takovy ramena, protože se nemaji az tak moc ceho bat narozdil od jinych...
Proton by se hodil také VW jako ona dnes zmíněná nová levná značka pro Čínu, Indii a Malajsii :-) . Ale to neznamená, že uspěje. To samé platí pro PSA. proton toho má mnohem více společného s Geely (Volvo), než kterýmkoliv evropským OEM. A navíc Geely má mnohem více volného kapitálu (předpokládám), než PSA nebo VW.
Možná to není náhoda, že se info o levné značce pro PRC a otevřenost Protonu k prodeji objevily současně. Rádio Jerevan informuje ....
Tvoje teorie jsou zcela mimo. PSA přešel na močovinu dřív než ostatní jen proto, protože by jinak nebyl schopen splnit normu Euro 6. K tomu, že ho dnes označuješ za čistou značku, přišel jak slepý k houslím. Pokud jde o ty ramena, tak ty snad může dělat čínský Dongfeng, jako zachránce PSA. Předpokládám, že pokud PSA někoho koupí, tak to bude znamenat navýšení čínského podílu. A PSA nic jiného nezbývá. Jako značka zaměřená v podstatě jen na evropský trh, s ne moc velkým objemem výroby, moc velké šance na přežití nemá.
Víš, kdybych neměl už v roce 2001 C5 2,2 Hdi commonrail s FAP v době, kdy VW všem ještě dlouho potom tvrdil, že systém PD 1,9 Tdi to zvládne i bez toho, tak bych ti asi i věřil. Ale takhle říkáš pěkné blbosti. Mimochodem, byl to motor roku.
Nepřišly DPF až s Euro5? Tedy 2009, respektive 2011 pro stávající typy. V roce 2001 nejspíš ani nevěděli, jaké limity bude Euro5 mít, takže si mám problém představit, že by tvrdili, že to zvládnou i bez filtru. U Euro4 bych si to uměl představit a 2,0 TDI myslím DPF nepotřeboval (paměť nemusí sloužit, tohle jsou celkem zbytečné informace, vybavuji si však, že u některých aut byl volitelně, tedy potřeba nebyl).
bodejď by neměli, když všechny náklady osekali na úkor Citroenu. Tam je obměna modelové řady nejpalčivější a zatím jediné nové auto, které uvedli je nová C3 (která zase tak nová není, protože to je v podstatě jenom překapotovaný Peugeot 208....
Potřebovali by nutně nástupce C5 (ten tu měl být už v roce 2014), nástupce C4 (takhle šedou nevýraznou myš Citroen naposledy vyráběl když prodávali LN)
Picasso dejme tomu, to prošlo relativně nedávno malým faceliftem, C6 (v dnešní době v podstatě opuštěný segment), C1 ta je jediná aktuální. Osekaný budget na vývoj, zrušené hydropneumatické odpružení, omezená nabídka motorů... To se v číslech musí projevit.
Takže v podstatě mají nové auta jen C1 a C3... mizérie. :no: