Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA údajně uvažuje o novém voze luxusní třídy. Oživí značku Panhard?

Francouzský magazín Challenges spekuluje o tom, že by francouzský koncern PSA mohl v případě nového vozu vyšší třídy obnovit věhlasnou značku Panhard.
Zpět na článek
16. 6. 2007 12:08
neregistrovaný "uááááááááá"
16. 6. 2007 13:19
neregistrovaný "D"
18. 6. 2007 07:53
29. 6. 2007 20:36
neregistrovaný "Grave"
16. 6. 2007 13:29
anonym
16. 6. 2007 13:55
neregistrovaný "Jyrki"
16. 6. 2007 16:36
anonym
17. 6. 2007 14:55
neregistrovaný "Jyrki"
16. 6. 2007 14:26
neregistrovaný "Perun."
16. 6. 2007 17:18
16. 6. 2007 19:26
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 20:13
neregistrovaný "Já"
18. 6. 2007 10:15
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 20:16
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 20:39
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 22:15
neregistrovaný "TW"
16. 6. 2007 22:18
neregistrovaný "tw"
18. 6. 2007 10:20
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 21:26
neregistrovaný "Povalec"
16. 6. 2007 21:31
neregistrovaný "Povalec"
16. 6. 2007 20:11
neregistrovaný "mino888"
16. 6. 2007 20:37
neregistrovaný "MMJ"
17. 6. 2007 16:20
neregistrovaný "Perun."
neregistrovaný "uááááááááá"
16. 6. 2007 12:08
SIMCA a TALBOT
tyhle bych oživil
Rozbalit vlákno
1
16. 6. 2007 16:11
Re: SIMCA a TALBOT
Simca ano,ale Talbot mi evokuje hranaté škarede auta ,ktore sa vyznačovali akurat tak relatívnym luxusom...oproti vtedajšej konkurencii
neregistrovaný "D"
16. 6. 2007 13:19
CITROEN
Zmenil by som pohľad na CITROEN.Kvôli tomu je u mňa špinavou značokou-nechal PANHARD zkrachovať. ;-)
Rozbalit vlákno
2
18. 6. 2007 07:53
Re: CITROEN
A co Audi a Horch napriklad? Aj Audi je potom spinava znacka...(?)
neregistrovaný "Grave"
29. 6. 2007 20:36
Re: CITROEN
Peugeot ma zas na svedomi zanik luxusnich vozu znacky Simca.
Resp. prevzal fabriku a pokracoval v pripravenem vyrobnim programu f. Simca.
anonym
16. 6. 2007 13:29
ALE
Ve+d vojensk0 aut8 PANHARD m8 tie6 na ne pr8vo COTROEN
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jyrki"
16. 6. 2007 13:55
Proc Panhard?
Pro me za me at obnovi klidne vsechny znacky, proc velke auto uvest jako Panhard? Jestli se nepletu tak Panhard vyrabel mensi vozidla s motory do 1 litru.
To uz spis by se hodil Talbot, ovsem to byla spis sportovneji zalozena znacka. A jeste vic by se mozna hodila Simca, pod jejiz znackou se zde prodaval nejakej velkej americkej kram.
Rozbalit vlákno
3
anonym
16. 6. 2007 16:36
Re: Proc Panhard?
Vyrábal, ale pred druhou svetovou to neboli autá do 1
litra!
neregistrovaný "Jyrki"
17. 6. 2007 14:55
Re: Proc Panhard?
Jenomze to vyrabel prakticky kazdy, staci se podivat na produkci Laurin & Klement nebo Skody. Tehdy byl litrovy vykon tak maly ze se to cele honilo pres obrovske objemy...
18. 6. 2007 07:59
Re: Proc Panhard?
Panhard a Levassor, to bola jedna s najslavnejsich priekopnickych znaciek raneho automobilizmu. Tak preco nie? Vynika charizmou, akou sa ine znacky chvalit nemozu...
neregistrovaný "Perun."
16. 6. 2007 14:26
High-tech
Ano, už jsem tom také slyšel.. Ale s Cëčkem to nemělo nic společného. Armand Peugeot by raději viděl šperk v rodinné klenotnici a nejspíš se chystá využít dosti pozitivních ohlasů zejména ze studií řady 907 a 908. Pokud k tomu dojde, máme se na co těšit. :yes: Zejména ta 907čka je opravdu ryzí vůz s hlubokým designovým odkazem šedesátých let. Nádherně nepraktický a čistě srdeční. Pokud se skutečně bavíme o realitě v dohledné budoucnosti a podaří se prosadit v této třídě nezbytně výkonná motorizace, nelze minout. Ostatně funkční přeplňovaný W8 a především atmosférický W12 již jsou v rámci PSA k dispozici, jen nemají valné využití. Až do příchodu zaručených Lehmannových "Spy photos" je ale další diskuze bezpředmětná. Za sebe ale říkám, že bych si to moc přál :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
16. 6. 2007 15:36
Otázkou je, jestli na to PSA vůbec "má" a jestli nejde o pří
1) Když luxusní značku, tak pro celý svět - to už pochopil i Caddy, 2) Jak ale uvést luxusní značku naseveroamerické trhu, když tam nemám obchodní zastoupení? 3) Vybudovat obchodní zastoupení znamená veliké investice (které vůbec nezaručují nvratnost), ale o mnoho větší investice je potřeba uskutečnit v souvislosti s budováním image značky a rozšiřování její povědomosti.. jak bych na to šel? Nejdříve podstatně vylepšit spolehlivost (v USA se problémy s kvalitou opravdu netolerují), potom uvést značky Peugeot a Citroen na severoamerickém trhu a tak za 10-15 let teprve vybudovat/obnovit nějakou luxusní celosvětovou značku
Rozbalit vlákno
5
anonym
16. 6. 2007 16:36
Re: Otázkou je, jestli na to PSA vůbec "má" a jestli nejde o
V USA se problémy s kvalitou možná neodpouštějí zámořským značkám, ale americká auta, (a to i ta luxusní), či supersporty se nemohou evropským (hlavně německým a japonským značkám), co se týče kvality a spolehlivosti rovnat.
neregistrovaný "Nery"
16. 6. 2007 17:09
Re: Otázkou je, jestli na to PSA vůbec "má" a jestli nejde o
Tak s tím musím souhlasit. "kvalita a bezporuchovost" téměř položila Chrysler
16. 6. 2007 20:01
Re: Otázkou je, jestli na to PSA vůbec "má" a jestli nejde o
Ale Tome, Peugeot není Toyota. Nevím jestli má PSA zájem tlačit se do USA. Peugeoty se tam prodávaly v 70.-80. letech. Třeba 504 nebo 505 má v Americe slušný fanclub. Asi jako poslední typ (o kterém vím) se tam prodávala 405-tka. Ta byla profláklá díky úspěchům v rally.
neregistrovaný "Tom"
16. 6. 2007 20:32
Re: Otázkou je, jestli na to PSA vůbec "má" a jestli nejde o
PSA by si jistě moc přáli návrat do USA (dokonce jsem viděl fotky prototypů jejich modelů jezdící kolem Detroitu a v Kalifornii).. US trh je stále nejdůležitějším trhem světa a PSA má velký problém, že tam není. Navíc uvést luxusní značku pouze pro Evropu a Asii je docela velkej "luxus"
neregistrovaný "tomas"
16. 6. 2007 21:02
Re: Otázkou je, jestli na to PSA vůbec "má" a jestli nejde o
psa americane odepsali kdyz francousi se postavili proti valce ve vietnamu. V te dobe byli jejich sunky kvalitativne podobne jak ty americke o japonskych ani nemluvim ti vyrabeli do 90 let pro evropana nepojizdne auta. Celkove byl a i tak trochu je americkych trh technicky zaostaly, ja jsem zil kanade a byl strasne prekvapeny ze tam neznaji veci typu 2 svicky na valec, 5v technologii, benzin jen 86oktan (po prepoctu jen 91), vsude se lejou mineralni oleje, ktere se meni uz po 5 tisicich km atd... VW Golf sa tam prodaval model, co se prestal vyrabet v Evrope pred 2 lety, automobilove a technicky velmi nenarocny trh, podobne jak na jine veci napr. pracky tam maji jen 2programy bez nastaveni teploty bud zapnes studenou nebo teplou vodu, sousede mi poradili at si koupim neco nemecke jako miele nebo siemens.
Avatar - CtvrtSardel
16. 6. 2007 17:18
mr.Hard
Proc pan Hard? V takovehle historii se nevyznam, takze do toho radsi nebudu stourat, ale kdyz to ma byt luxusni trida, tak proc ne spis mr. Soft? Pan Soft. Pansoft. V luxusnich automobilech tvrdy sportovni podvozek neni jako doma, tam patri plujici korab, kor na znacku PSA, mekoucky luxusni kocar. Proste Mr.Soft, zadny PanHard :yes: >:-[] ;-) >:D
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2007 18:34
PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
A je to tady. Vidíš, i u Peugeota čtou AUTO.CZ i blogy - [odkaz] To víš... akcelerace VW směrem k prémiové, dokonce lux třídě nedává spát i jiným. Tak držme palce... je to tvrdej vořech přeskočit vlastní stín...
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 19:26
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
akcelerace VW (lidového vozítka) směrem k prémiové, dokonce lux třídě >:D >:D >:D - golden VWentilek >:D >:D
16. 6. 2007 19:45
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
No, tvá tma je příznačná (s odkazem na nick) Stav se v pondělí u VW, ať ti předvedou třímilionového Touarega. Pokud tu "lidovost" přežiješ, nech se dodělat ve Phaetonu. Vyber černou barvu, žeh je v ceně...
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 20:13
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
To, ze nekdo vyrabi (a snazi se ne moc uspesne prodat) hooooodne drahy vyrobek (obecne), jeste neznamena, ze patri do luxusklase :-!
16. 6. 2007 21:27
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Nikdo také netvrdí, že VW patří do luxusní třídy. VW je mainstream, hlavní proud... s přesahy do vyšších pater... a o tom to je. Přesně o to bude nejspíš usilovat PSA.
neregistrovaný "Já"
18. 6. 2007 10:15
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
OK.Souhlas.I kdyz ty presahy jsou vetsinou spis cenovy 8-s
16. 6. 2007 19:46
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Než začneš takhle vykřikovat, tak si raději přečti článek a diskuzi. Ať víš o čem byla řeč a co má GTI na mysli "se směřováním VW k prémii". Možná to pochopíš. Možná...
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 20:16
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Kliiiiiiiiiiid. Nevykrikuju. Pisu uplne v klidu. Clanek jsem si precetl. Pise se v nem o uplne jine znacce. To, ze se diskuse stocila jinym smerem, je prace nekoho jineho, ne me. A ta GTIho smesna poznamka o premiovosti VW. Tomu se musi smat kazdy, kdo se o auta aspon trosku zajima.
16. 6. 2007 20:28
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Myslel jsem přečti si článek na který odkazoval GTI. Jmenuje se právě PRÉMIOVÝ MAINSTREAM. A pročti hlavně diskuzi. V té se dozvíš, že VW vyrábí modely, které mají PŘESAH. Nedají se tak snadno zařadit do dané třídy. A pak modely, které patřící do prémie-Touareg a Phaeton.
neregistrovaný "Já"
16. 6. 2007 20:39
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Ten clanek jsem cetl. Vetsina toho je ale jen GTIho zbozne prani nez realita. Jo a o premii mam trosku jine predstavy. Proc radit Touarega do premie ? Je to velky a luxusni SUV. Tecka. S premiovosti nema nic spolecnyho. A Phaeton? Pokus vmestnat se do luxusniho segmentu. Bohuzel znak na kapote udelal sve. Zarnym prikladem, byt ho spousta VWfilu nebude akceptovat, je Toyota a jeji divize Lexus. Vsadim svoje i manzelcino auto a klidne i psa, ze kdyby vyjelo to same auto, nabusene vsemoznou spickovou technikou a melo na kapote znak Toyoty, zapadne a koupi si ho par lidi. To same se stalo Phaetonu. Muze byt sebelepsi, sebevymakanejsi a ........ nic. Logo ho zahrabalo. Ty bys chtel mit neco, co se dere vsemozne mezi smetanku a pritom to zdaleka vytrubuje : jsem lidovy, obecny, urceny pro kazdeho ??? Já teda ne :*)
16. 6. 2007 21:31
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Žádné zbožné přání. Objektivně je VW na vrcholu mainstreamu a dokazuje to přesvědčivě právě třeba modelem GOLF (nejprodávanější auto třídy v Evropě), modelem PASSAT (nejprodávanější auto třídy v Evropě) a koneckonců i modelem Touareg. Nebuď tak odmítavý v případě Phaetonu. Technika i design je samozřejmě bez lux vady, jde než o prestiž... to chce čas. podívej se, kde je Lex po dvaceti letech. Tak co bys chtěl po Phaetonovi. V druhé generaci to bude již mnohem lepší.
neregistrovaný "TW"
16. 6. 2007 22:15
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
no nevím dle Global Insight za rok 2006 cituji:
"Overall, the Golf sold 391,273 units last year, making it Europe's fourth-best-seller, ranking close behind archrivals No. 2 Ford Focus and No. 3 Opel Astra."
neregistrovaný "tw"
16. 6. 2007 22:18
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
.. a jen tak pro zajímavost
"Renault's Clio subcompact was the single most popular car in Europe last year according to the Global Insight forecast, selling an estimated 425,190 vehicles."

"The Grande Punto, launched in the fall of 2005, quickly gained tailwind thanks to edgier design, improved quality, and updated interiors. Sales soared more than 50% last year, to 387,648 units, making it the fifth-best-selling car in Europe"

"The VW Passat was the seventh-best-selling car in Europe last year, with an estimated 308,265 units."
neregistrovaný "Já"
18. 6. 2007 10:20
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Objektivně ??? Moc casto tu zminujes Evropu, takze spis bych jako vhodnejsi slovo videl "regionalne".A co se tyka toho phaetona, pak ver, ze za 20 let bude na stejnem miste jako dnes. Logo ho zabiji. A pokud neprijde z fabriky zmena, pak Phaeton neprestane preslapovat na miste. Jinak ovsem slusny auto. btw: stejne bych ale sel do Lexe :-!
neregistrovaný "Povalec"
16. 6. 2007 21:26
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Premiovy manstream je oxymoron. GTI to mozna jeste nevi, ale lidem od VW uz to snad konecne doslo.
16. 6. 2007 19:50
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
No PSA to vrtá hlavou už pěknou chvíli a koncepty posledních let k tomu jen směřují. Zvědav jsem hlavně jak zbouchaj novou 608. Ta se prostě musí povést.
16. 6. 2007 19:52
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Souhlas. Koncepty Peugeot jsou velmi potentní a životné. 608 také vyhlížím...
neregistrovaný "Povalec"
16. 6. 2007 21:31
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
koncepty mozna, jinak to jde s pazoutem z kopce. 607 se neprodava, 1007, videl nekdo vic jak 2 za den na silnici? 307 "povestna" kvalitou, 407 takovej "lziluxus", 207 dejte pokoj a 107 pro ne boucha toyota. Trochu tristni lineup, ne?
16. 6. 2007 21:33
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Já tu nejsem za ambasadora Peugeotu, ale... držme mu palce.
16. 6. 2007 23:01
Re: PRÉMIOVÝ MAINSTREAM
Peugeot 607 chyběly od začátku výroby slušné motory, zvláště naftové. Ty dostala až na konci svého cyklu. Škoda. Ale proto ji nebudu zatracovat. Jistě výbavou a technikou dnes zaostává. Přesto dokáže nabídnout slušnou porci luxusu a pohodlný. A ten design-hlavně záď. To jsou tvary, které nikdy nezestárnou. 1007 je jen pro úzkou skupinu lidí, a český trh pro ní není ideální. Je hlavně o stylu, musíš být trochu exhibicionista, abys do ní skočil. Přesto je překvapivě prostorná. Na západ od nás si své kupce určitě našla-její překážkou je cena. 307 bych už neřešil. Za dveřmi je nástupce. O 407 si přečti pár testů, třeba tady na auto.cz, ať víš o co jde. Například její podvozek. To je na další kapitolu. 207 není špatná, holt je tento segment napěchován slušnou konkurencí. A 107 tedy TPCA-běžná spolupráce dvou automobilek.
neregistrovaný "mino888"
16. 6. 2007 20:11
Kua frantici robte to
Ked to bude ako na tych obrazkoch, uz to malo byt. Dufam ze Sarko ich k tomu dokope a poriadny praviciar. A este to bude aj kvalitne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MMJ"
16. 6. 2007 20:37
Panchart
Peugeot má Pancharta, VW hodlá oživit Hrocha... No kam totok povede nevím.
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2007 00:15
INFO Z LE MANS
Do konce závodu zbývá 15 a půl hodiny. Na prvním a druhém místě vozy Audi R10. Třetí Audi ze závodu odstoupila. Na třetím místě Peugeot 908. Na prvního ztrácí 4 kola, na druhého jen jedno kolo. Další 908 je na šestém místě se ztrátou 8 kol na prvního. Na pátém místě tým Charouz Racing. Tomáš Enge na devátém místě se ztrátou 11 kol na prvního.
Na prvních příčkách hodně těsný boj. Čtyři kola v Le Mans nic neznamenají, ale Audi zatím šlape jako hodinky. Uvidíme ráno...
;-)
Rozbalit vlákno
6
17. 6. 2007 09:50
Re: INFO Z LE MANS
Velké změny v pořadí-zbývá cca 5 hodin do konce závodu. Další Audi odstoupilo!! Na prvním místě stále poslední vůz Audi s náskokem 4 kol před druhým Peugeotem 908, na třetím opět 908 se ztrátou 7 kol na Audi. Tým Charouz Racing se propadl na 13 místo. Tomáš Enge stále na devátém místě. Janiš se Spykerem odstoupil. Je to hodně napínavé. Závod však ještě neskončil...
17. 6. 2007 14:45
Re: INFO Z LE MANS
Půl hodiny před koncem závodu vyjel na trať Safety car. Důvodem je prudký déšť, na trati stojí voda. V jednu hodinu přijíždí na pravidelnou zastávku Peugeot no.7, po chvíli je zatlačen do garáže, problémy s motorem a závod pro něho končí. Na druhém místě Peugeot no.8 se ztrátou 9 kol. Audi má našlápnuto na vítězství. V poli krouží celkem 29 vozů.
17. 6. 2007 14:59
Re: INFO Z LE MANS
Peugeot no.8 má problémy, únik oleje z motoru. Je zatlačen do garáže. Oprava probýhala několik minut, ale vůz se vrací zpátky na trať a udržel druhé místo.
17. 6. 2007 15:08
Re: INFO Z LE MANS
Závod je ukončen
1.Audi Sport North America
2.Team Peugeot Total
3.Pescarolo Sport
--------------------
8.Charouz Racing
9.Aston Martin Racing-Enge

Další Le Mans za náma, opět slušně napínavý... :-)
neregistrovaný "Perun."
17. 6. 2007 16:20
Re: INFO Z LE MANS
Taktické vítězství Audi. A velmi důležité.. Stačilo nasadit o jeden vůz méně a.... :-! Ale to je v rovině "Co by kdyby". Takže smutné blahopřání mastodontům se čtyřmi kruhy. Umí.
17. 6. 2007 19:25
Re: INFO Z LE MANS
Peugeot před závodem tvrdil, že umístění na bedně je úspěch. A povedlo se. Počkej ale příští rok. To mají mnohem větší ambice. Stačí přivést tři 908 HDI. Přece jen je to ještě čerství vůz, stále ve fázi ladění.
Příští rok to však bude pořádný souboj. Doufám, že nastoupí i Porsche se svým speciálem.