Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Qoros: Trojice modelů pro Ženevu na nových fotografiích

Značka Qoros zveřejnila nové fotografie trojice svých modelů jen pár týdnu před ženevským autosalonem a přidala i několik informací o jejich technice.
Zpět na článek
15. 2. 2013 15:24
15. 2. 2013 15:34
15. 2. 2013 15:48
15. 2. 2013 17:12
15. 2. 2013 15:47
15. 2. 2013 17:13
15. 2. 2013 18:04
15. 2. 2013 18:29
15. 2. 2013 18:55
15. 2. 2013 17:08
15. 2. 2013 17:15
15. 2. 2013 17:24
15. 2. 2013 16:50
15. 2. 2013 18:42
15. 2. 2013 19:58
15. 2. 2013 21:01
15. 2. 2013 17:01
15. 2. 2013 17:16
15. 2. 2013 18:34
15. 2. 2013 18:53
15. 2. 2013 19:22
15. 2. 2013 19:34
15. 2. 2013 20:10
15. 2. 2013 19:35
15. 2. 2013 19:27
15. 2. 2013 19:34
15. 2. 2013 17:23
15. 2. 2013 17:36
15. 2. 2013 19:23
15. 2. 2013 19:33
15. 2. 2013 20:01
16. 2. 2013 08:26
16. 2. 2013 09:52
16. 2. 2013 16:27
16. 2. 2013 19:33
16. 2. 2013 20:30
17. 2. 2013 15:53
16. 2. 2013 18:29
16. 2. 2013 19:38
15. 2. 2013 15:21
Prémiová nádhera
>:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
15. 2. 2013 15:24
Why not?
Nevidím jeden dôvod, prečo by som si nemal kúpiť takýto voz. Ak cena bude v poriadku, crash test aspoň 4* - prečo nie? Jediným možným problémom môže byť servisovanie auta a prípadné náhradné diely. Ale na rovinu, do roka sa dá vybudovať infraštruktúra.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 15:34
Re: Why not?
z principu čínské auta nekoupím - sprostým kopírováním vydělali šedé prachy a teď se serou ti žluťáci k nám. Je to stejné jako Huaiwei - za státní peníze nakoupili portfolio Cisco, zkopírovali (a to tak že karty Cisca fungují v jejich produktech) a nyní zaplavují svět dumpingovými cenami. žlutej mor ignorující jakékoli patentová práva :no:
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2013 15:45
Re: Why not?
taketo reci pozname vsetci.... nas sused v baraku tvrdil ze si tez z principu korejcov nikdy nekupi --- to mi tvrdil ked sme kupovali misaka .... ked som sa s nim bavil na temu nove auto a ked videl ze sme kupili nove auto.... presli necele dva roky a dnes ma novu i20tku pred barakom.... ze vraj je to sikovne malo zerie tiche a ma dobre zaruky.... a pohodlne tvrdsie sedacky.... takze to mas tak.... zaryty antikorejec dnes denno denne lesti kazdy den korejca pred barakom :yes:

nepekne reci su jedna vec a realita druha vec.. quoros bude uspesny nic sa ty neboj ;-) este mi das za pravdu ;-)
15. 2. 2013 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 17:12
Re: Why not?
když tomu nerozumíš tak nereaguj ;-) Mluvil sem o porušení patentových práv a bezmezném kopírování! Toto se opravdu Korejské produkce netýká, víme? :-!
15. 2. 2013 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 17:13
Re: Why not?
jak sem psal nahoře: jde mi o porušování autorských a patentních práv. Ano, v Číně se výrábí většina elektroniky, ale je rozdíl vyrábět a ukrást a vyrábět. ;-)
15. 2. 2013 18:04
Re: Why not?
No abychom se nedivili [odkaz] [odkaz]
15. 2. 2013 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 18:55
Re: Why not?
jinými slovy "chery si nakradlo" finance na založení "čisté" značky? To byl logický krok - už mají špinavé prachy, tak můžou válet "čestně"... Špína na nich ale stále ulpívá... :no:
Avatar - dal
15. 2. 2013 17:08
Re: Why not?
Ano nekupuj nic co smrdí Čínou! Zahoď mobil, počítač, foťák, televizi, brýle, vysleč se do naha a jdi bydlet do jeskyně. Vše na co jsi vzpomeneš včetně Německých výrobků obsahuje něco z Číny. Záleží na kvalitě ne na původu zboží.
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 17:15
Re: Why not?
už sem to tady psal několikrát. Je rozdíl mezi vyrábět a ukrást a vyrábět. A ano, máš pravdu - nekupuju falzifikáty typu Huaiwei telefony. Proč jsou asi levnější než ostatní v číně vyráběné telefony? Protože s*rou na patentní poplatky za CDMA a UMTS technologie. Tohle fakt nebudu podporovat... :-!
Avatar - Hombre_71
15. 2. 2013 17:24
Re: Why not?
Kopírováním ? Vždyť jim ty technologie evropské automobilky s vidinou rychlých zisků samy narvaly do chřtánu !!!! Proč tam staví fabriky ? Co čekají ? Za chvíli budou jen koukat co jim Číňani ukážou. V Evropě to bude možná chvíli trvat, ale v Americe a Africe je trh nenasytný a zákazníci nejsou nijak "cimprlich"
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2013 15:36
Re: Why not?
par rokov potrva kym si nova znacka najde cestu k zakaznikom ( hyundai, kia alebo aj dacia tiez nedosiahli uspechy hned ) ale inak suhlas.... ani ja nevidim dovody preco by som si nemal kupit taketo auto.... navrhuju to europania pre europu, dizajn je zjavne europsky a kvalita bude asi tiez ina ako u klasickej "ciny" lebo vieme ze sroty v eu sa dnes uz nepresadia.... urcite to bude uplne v pohode auto a mne sa rozhodne paci. Tie kecy "odbornikov" ake su tie korejske a neviem ake azijske auta zle su dnes uz uplne mimo.... je jasne ze casy sa uz zmenili .... pozrime sa kde bola skodovka pred 15 rokmi a kde je dnes.... no a rovnako ako sa zmenila skodovka k lepsiemu tak sa zmenili aj korejci a zmenia sa aj cinania.... este par rokov a aj qoros bude superit s najlepsimi.... nie to nieje scifi... :yes:
Avatar - Aladeen
15. 2. 2013 16:50
Re: Why not?
H/K sa predáva hlavne preto ,že sa vyrábajú v EU , takže Česi a Slováci podporujú domácu Ekonomiku , keby sa vyrábali v Korei tak by to ľuďom až tak nevoňalo a predaje by boli v EU polovičné . ;-)
Tak nejak to vidím aj s Qorosom , aj keď sa ľuďom bude páčiť (čo sa aj určite bude) a aj cena bude konkurencieschopná tak im stále bude niečo v hlave hovoriť že MADE IN CHINA a nakoniec si kúpia nejakú Škodovku ;-) Mne sa osobne Qoros páči hlavne ,interiér vyzerá perfektne , ale pokiaľ to budú vyrábať v Číne tak sa Qoros nikdy nedostane do mojej garáže :-(
15. 2. 2013 18:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Snooob
15. 2. 2013 19:58
Re: Why not?
A čo hovoríš na Chevy Cruze? Behá ich tu dosť a tie videli EU prvýkrát tak z lode.. :no:
Avatar - Aladeen
15. 2. 2013 21:01
Re: Why not?
Mne osobne Korea nevadí , ta nechce ovládnuť EU výrobkami každého sortimentu .... ;-)

Inak Chevy robí veľmi dobré auta v špičkovej výrobnej hale ! + Patrí pod GM
Avatar - anti99
15. 2. 2013 17:01
design
Skoda ze neprisli s originalnym dizajnom, na novu znacku by sa to ziadalo. :no:
Kvalita sa zisti az o par rokov, ale neodsudzujem iba preto ze priznali vyrobu z ciny. Kolko percent dielov maju EU, JP alebo ine znacky z ciny ?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 17:16
Re: design
originální? Žijou na principu - co se nám líbí to prostě rozebereme a do puntíku zkopírujeme, resp. pokusíme se zkopírovat. Je to něco jako veš v kožichu, težko se jich zbavíš...
15. 2. 2013 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 18:53
Re: design
podívejte se na to trochu jinak:
- Qoros majoritně vlastní automobilka Chery, která vznikla a prakticky jenom žila z toho, že kopírovala modely USA a EU automobilek. Tím pádem neměla žádné velké výdaje na vývoj - a že je to ranec zlaťáků ;-). Tímto způsobem (nemluvě o statní podpoře a subvencích) získala ohromné prostředky a nyní tedy může začít "jakoby" s čitým štítem...

Nicméně je to celé postavené našpinavém obcházení autorských práv a to celé posvěcené tamní státní garniturou - toto je snadno nalezitelné na netu ;-)
15. 2. 2013 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 19:34
Re: design
to je diskuze jak s malým dítětem 8-s
1) i kdyby jeden zkopírovala, víte kolik ušetří na vývojových nákladech ???
2) mluvíme přesně o těch čínanech, kteří získali prachy z činnosti, která je nelegální všude než v Číně...
3) ale notak, snad nemyslíte např. Mazdu, která uzavřela jasné dohody (a nebylo to pod tlakem jako tady)
4) pokud si přečtete moje píspěvky, tak pochopíte, že jste zcela mimo. Asi tak jako kdybych napsal, že když jste vovčan vy, tak jsou jimi i všichni ostatní diskutující tady ;-)

Historii nezměníme, ale budoucnost ovlivnit dokážeme... :-!
15. 2. 2013 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2013 19:35
Re: design
s niektorymi nema zmysel sa bavit.... proste maju v makovici zafixovane ze cina je blba kopiruje a vyraba smejdy a nezmenis ich.... jedine nova nastupujuca mlada generacia ludi to moze uz zmenit.... postarsiu geenraciu uz novym kuskom nenaucis.... poniektori dodnes ziju v tom ze skodovka je stale na urovni favoritu... skoda reci ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2013 19:27
Re: design
a co ma Qoros spolocne s Chery? Qoros nekopiruje a to je podstatne pre europskeho zakaznika.... a Qoros navrhuju europania pre europu.... na nejaky chery bezny zakaznik z vysoka serie.... dnesny clovek chce dobre a pohladne auto za dobru cenu.... a ze netaram tak za mna vravia predaje korejcov, dacie a inych vyrobcov... casy ked kazdy chcel a potreboval a musel mat cim drahsie a vacsie auta su prec... ludia uz pochopili ze za kvalitu sa nemusi az tolko platit ako si kedysi mysleli... ved si len vsimni ako ( zazracne ) vsetky eu znacky v europe prichodom korejcov padli na cene.... zahada ze? ... europan sklbal a okradal europana... europan zarabal na sprostosti europanov ktori to zrali aj s navijakom..... a ajhla zrazu vsetky eu znacky padli priemerne o 2000 eur a automobilkam to zaraba nadalej... tak to nas europanov vlastni europania pekne okradali.... 8-s akosi to ale nikomu nevadi sranda ... je lepsie sa obut do azijcov lebo sa im dari... ale ze europan kupoval predrazene kraksne na ktorych europan okradal europana je v poriadku..... tak to ma podrz.... dufam ze qoros pohne cenami este nizsie aby europska konkrencia dostala dalsiu supu priamo do cela :yes:
Avatar - FISHkaa
15. 2. 2013 19:34
Re: design
už sem to tu psal.. . Najdete si to ;-)
Avatar - cri-cri
15. 2. 2013 17:23
Cena rozhodne
Vzhled u me OK
Pokud bude crash test za 5 hvezd + kvalita rozumná, tak pak už jen záleží na ceně. Když Fluence a 301 je s 1.6 do 250 tacu tak čína musí stratovat na 199 tis Kč aby uspěla a mohla vykompenzovat: puvod, předsudky (zatím oprávněné) , nová značka, nulová servisní sít, žádná druhovýroba, žádné dosavadní zkušenosti se značkou a řada další věcí
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2013 17:36
CrashTestttt
Som veľmi zvedavý ako tento automobil dopadne v týchto testoch...
Drzim mu palce, vizera celkom vpohode.. :yes:
Chce to ešte diesel
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
15. 2. 2013 19:23
OK
Dizajn a interiér pekný. Nepochybujem ani o kvalite či bezpečnosti a ceny budú určite nízke. Ale dokiaľ sa bude vyrábať v Číne, tak si radšej kúpim C4ku či cee'd.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2013 19:33
Re: OK
casom mozno pridu vyrabat aj do eu.... nejde vsetko hned .... korejcom to tiez trvalo par rokov kym sa dostali na vyslnie a uvazovali aj o vyrobe v eu... :yes:

nedivil by som sa keby za 5-6 rokov zacal aj qoros uvazovat o vyrobe v eu.... samozrejme nejde to hned ako vravim.... ale za 10 rokov mozno bude v eu vyrabat auta aj qoros a je prekvapeny z toho nebudem prave naopak.. ocakavam ze qoros bude chciet v eu auta neskor aj vyrabat :yes:

interier vyzera celkom ok: [odkaz] pripomina mi skodu rapid ... az na ten velky displej >:D

uz sa tesim na rozbeh qorosu v eu :yes:
Avatar - Snooob
15. 2. 2013 20:01
Noo...
Keď tu pred časom behali prvé skice a nákresy dizajnovo to vyzeralo "vpohode".
Ale teraz - nič moc - to z toho, ono z tamtoho... ;-\
Plus, je to čína... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
15. 2. 2013 23:27
Re: Noo...
:yes:
Děsivé je, že i logan vypadal na skicách líp, takže kdoví co bude za 20 let...
Avatar - Magnetofon
15. 2. 2013 23:52
Cinska korozia
Cinska statna kopirovacia automobilka Chery, ktora okopirovala Americko-Europsko-Korejske auto Daewoo/Chevrolet Matiz (Italdesign/FIAT, vyroba v EU) vytvori umelu znacku Qoros a uz je zrazu cista ako lalia...

A potom sa Qoros ma drzost domahat "dusevneho vlastnictva" na sude v Europe vid. Kia vs. Qoros... a vyhra. Nehoraznost!

Europa vyhnala Cinanov s padelkami EU aut dverami a oni sa na drzost vracaju oknom...

A uz vobec nerozumiem ako niektory diskujuci mozu podporovat tychto Cinskych kopirovacov, ktory kopirovanim a predajom kopii do celeho sveta zlikvidovali desattisice Europskych a Americkych firiem...... su to nominanti na cenu "Vlastizradca Europy".... :no:
Rozbalit vlákno
2
16. 2. 2013 06:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2013 08:52
Re: Cinska korozia
je fajn mat nejaku zalubu..... ale skus sa venovat napr sportu a nie buzeracii kecami :yes:
Avatar - Misanick
16. 2. 2013 08:26
EU
Žijete v EU, tak kupujte auta z EU, pokud chcete mít práci. Máte snad malý výběr evropských značek?
Rozbalit vlákno
7
16. 2. 2013 09:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Misanick
16. 2. 2013 16:27
Re: EU
Nevím, podle čeho soudíš, že jsem inteligent, ale v EU bohužel převažuje import nad exportem. A s Čínou to nejsou zdravě fungující obchodní vztahy, pokud jsou automobilky dotovány státem. O dětské práci ani nemluvím. Musel bych blít, kdybych věděl, že na mém autě pracoval někdo, komu nebylo ještě ani 10 let :no: .
16. 2. 2013 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 2. 2013 20:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Misanick
17. 2. 2013 15:53
Re: EU
Bohužel používám, a nejen z Číny. Dětská práce existuje i v některých zemích EU. Ale to už je na jinou diskusi.
Jen bych byl rád, kdybychom mohli spolu diskutovat v méně agresivní rovině.
Avatar - twistedTSD
16. 2. 2013 18:29
Re: EU
Ale nechat se kvůli nižší ceně zlákat na auto vyrobené (kdoví jakým způsobem) v Číně... :no:
16. 2. 2013 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.