Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: R36: Nejrychlejší Passat všech dob na českém trhu za 1,37 milionu Kč

Po úspěšném Golfu R32 přichází Volkswagen s podobnou verzí v modelu Passat. Na autosalonu v Essenu měl loni v prosinci světovou premiéru, minulý čtvrtek pak v Brně českou národní premiéru.
Zpět na článek
11. 6. 2007 13:59
11. 6. 2007 14:49
neregistrovaný "misoo"
11. 6. 2007 15:10
neregistrovaný "Lol"
11. 6. 2007 17:20
neregistrovaný "...."
11. 6. 2007 12:31
11. 6. 2007 12:45
neregistrovaný "manitou"
11. 6. 2007 14:50
neregistrovaný "misoo"
11. 6. 2007 15:44
neregistrovaný "frollo"
11. 6. 2007 13:04
neregistrovaný "Milan"
11. 6. 2007 13:04
neregistrovaný "assasin-cz"
11. 6. 2007 13:34
anonym
11. 6. 2007 13:08
neregistrovaný "MilanK"
11. 6. 2007 13:23
neregistrovaný "Drsoň"
11. 6. 2007 13:38
neregistrovaný "Míra"
11. 6. 2007 14:03
neregistrovaný "Petr"
11. 6. 2007 14:10
neregistrovaný "Coulin"
11. 6. 2007 14:28
anonym
11. 6. 2007 15:35
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 6. 2007 15:12
neregistrovaný "mamlas"
11. 6. 2007 15:11
neregistrovaný "smudliky budliky"
12. 6. 2007 11:22
neregistrovaný "R32"
12. 6. 2007 12:56
neregistrovaný "smudliky budliky"
11. 6. 2007 15:08
11. 6. 2007 15:18
neregistrovaný "Miki"
11. 6. 2007 15:18
neregistrovaný "mini"
11. 6. 2007 15:37
neregistrovaný "mirecek"
11. 6. 2007 16:10
11. 6. 2007 16:22
neregistrovaný "Míra"
11. 6. 2007 16:49
neregistrovaný "antiGTi"
11. 6. 2007 18:18
neregistrovaný "JayJay"
12. 6. 2007 11:06
anonym
12. 6. 2007 11:50
anonym
12. 6. 2007 20:48
anonym
12. 6. 2007 21:19
neregistrovaný "Benz"
11. 6. 2007 16:41
11. 6. 2007 17:22
11. 6. 2007 17:36
11. 6. 2007 17:57
11. 6. 2007 19:19
12. 6. 2007 00:40
neregistrovaný "6mps"
12. 6. 2007 04:32
12. 6. 2007 20:57
2. 7. 2007 04:12
11. 6. 2007 18:20
neregistrovaný "SMRT"
11. 6. 2007 18:24
neregistrovaný "Z3"
11. 6. 2007 18:36
11. 6. 2007 18:50
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 18:55
11. 6. 2007 19:02
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:59
anonym
11. 6. 2007 18:51
neregistrovaný "SMRT"
11. 6. 2007 18:56
11. 6. 2007 19:10
neregistrovaný "SMRT"
12. 6. 2007 08:31
neregistrovaný "misogsk"
11. 6. 2007 18:56
neregistrovaný "Z3"
11. 6. 2007 18:59
11. 6. 2007 19:05
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 19:15
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:04
11. 6. 2007 20:16
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:35
11. 6. 2007 20:48
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 21:14
11. 6. 2007 21:17
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 21:25
11. 6. 2007 21:52
neregistrovaný "Well"
11. 6. 2007 21:27
11. 6. 2007 21:34
11. 6. 2007 23:00
12. 6. 2007 21:16
12. 6. 2007 08:46
neregistrovaný "DAVE"
12. 6. 2007 08:47
neregistrovaný "dave"
11. 6. 2007 18:36
neregistrovaný "mamlas"
11. 6. 2007 18:50
11. 6. 2007 19:29
neregistrovaný "mamlas"
13. 6. 2007 15:05
neregistrovaný "Benz"
11. 6. 2007 16:41
anonym
11. 6. 2007 17:12
neregistrovaný "SUPERB"
11. 6. 2007 18:33
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 19:04
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 19:17
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 20:09
neregistrovaný "jenda"
11. 6. 2007 20:28
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:50
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2007 02:47
neregistrovaný "Cynik"
11. 6. 2007 20:40
neregistrovaný "jenda"
12. 6. 2007 08:48
neregistrovaný "misogsk"
12. 6. 2007 21:25
neregistrovaný "Benz"
11. 6. 2007 18:36
neregistrovaný "Vel Satis"
11. 6. 2007 20:19
11. 6. 2007 20:32
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:52
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 21:06
neregistrovaný "Jutilla"
11. 6. 2007 21:35
neregistrovaný "jahonzik"
12. 6. 2007 08:55
neregistrovaný "misogsk"
11. 6. 2007 21:44
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 21:58
neregistrovaný "petrt"
11. 6. 2007 22:23
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 22:31
neregistrovaný "petrt"
11. 6. 2007 22:45
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 22:57
neregistrovaný "petrt"
12. 6. 2007 00:12
neregistrovaný "JayJay"
12. 6. 2007 08:59
neregistrovaný "misogsk"
11. 6. 2007 22:20
anonym
11. 6. 2007 22:42
neregistrovaný "JayJay"
12. 6. 2007 06:46
neregistrovaný "Jutilla"
12. 6. 2007 13:11
neregistrovaný "Jutilla"
12. 6. 2007 21:53
neregistrovaný "Jutilla"
13. 6. 2007 13:04
neregistrovaný "Jutilla"
12. 6. 2007 21:17
neregistrovaný "Benz"
11. 6. 2007 21:33
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 21:54
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 21:53
neregistrovaný "Pucmeloud"
11. 6. 2007 21:53
neregistrovaný "rout"
11. 6. 2007 21:54
anonym
11. 6. 2007 23:03
12. 6. 2007 00:15
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2007 11:31
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 21:53
neregistrovaný "petrt"
11. 6. 2007 22:10
neregistrovaný "Cupakapra"
11. 6. 2007 22:50
neregistrovaný "GTI NO1"
12. 6. 2007 00:00
neregistrovaný "tja"
12. 6. 2007 00:18
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2007 08:33
neregistrovaný "kkk"
12. 6. 2007 09:01
12. 6. 2007 09:46
neregistrovaný "kkk"
12. 6. 2007 10:02
12. 6. 2007 10:25
neregistrovaný "kkk"
12. 6. 2007 10:40
12. 6. 2007 21:45
16. 6. 2007 21:59
neregistrovaný "Hds"
12. 6. 2007 00:54
neregistrovaný "6mps"
12. 6. 2007 08:57
12. 6. 2007 09:50
anonym
12. 6. 2007 11:41
neregistrovaný "JayJay"
12. 6. 2007 21:50
neregistrovaný "JayJay"
13. 6. 2007 13:53
neregistrovaný "JayJay"
13. 6. 2007 15:10
neregistrovaný "Benz"
12. 6. 2007 17:05
neregistrovaný "oldrt"
12. 6. 2007 09:49
neregistrovaný "Coulin"
12. 6. 2007 15:04
neregistrovaný "A2"
12. 6. 2007 15:59
neregistrovaný "petrt"
12. 6. 2007 16:04
neregistrovaný "zail"
12. 6. 2007 16:09
12. 6. 2007 16:15
neregistrovaný "zail"
12. 6. 2007 16:53
12. 6. 2007 20:21
neregistrovaný "eva"
12. 6. 2007 21:54
neregistrovaný "Benz"
13. 6. 2007 09:11
13. 6. 2007 14:51
neregistrovaný "Benz"
13. 6. 2007 02:21
neregistrovaný "Cynik"
13. 6. 2007 15:15
neregistrovaný "Benz"
13. 6. 2007 15:40
neregistrovaný "Sammaritan"
13. 6. 2007 15:41
neregistrovaný "Sammaritan"
19. 6. 2007 18:01
neregistrovaný "Frantik"
21. 6. 2007 16:05
neregistrovaný "johan"
22. 6. 2007 00:11
anonym
25. 6. 2007 11:49
neregistrovaný "Wlken"
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2007 12:19
NádeRa
I na fotkách z Brna vypadá náramně. Cena asi trochu odradí, interiér možná také mohl být nesportovní, ale celkový dojem víc než pozitivní. Vlčí modrá je pěkná a chróm se tam krásně hodí.
Rozbalit vlákno
6
11. 6. 2007 13:59
Re: NádeRa
Opravdu mu to sekne. Ta chromovaná maska je naštěstí matná a to vypadá velice dobře. Interiér je výborný už v běžném Passatu, hliníkový lišty bych bral bez toho vzoru. A stovka za 5.6 s. Hodně slušné :yes: .
neregistrovaný "misoo"
11. 6. 2007 14:49
Re: NádeRa
jj az na tie strakate listy v interieri to je super. toto vyzera na paradne faro a ani cena neni nejako extremne velka... :yes: konecne nejaky passat, ktory nebude mat kazdy...
len by to chcelo 19-ky kolesa a v spolupraci s bodykitom hadam aj honda city zmizne... ;-) :yes:
Avatar - skejpa
11. 6. 2007 15:03
Re: passat ? zklamaní
Passat byl pro me jednim z nejvetsich zklamani na brnenskem autosalonu. tak "suchej" vnitrek se vazne casto nevidi a i lidi co tam byli si sami pobrukovali: "evropa jde do kytek", znelo tam od dvou lidí. Ano je to tak. I korejské vozy byly na vynikající ůrovni a s cenou byly uplne nekde jinde. A to se nezminuji o japoncich kteri koncern VW doslova valcovali... Passat pojede urcite pekne ale konkurence je schopnejsi...
neregistrovaný "Lol"
11. 6. 2007 15:10
Re: passat ? zklamaní
Suhlasim, exterier vyzera ako tak (trocha opuchnuty) ale interier je katastrofa .... made in china :-!
neregistrovaný "...."
11. 6. 2007 17:20
Re: passat ? zklamaní
asi si v passatu este nejezdil ze??=))....svez sem se v 32fsi a doma mam 2.0tdi takze vim o cem mluvim.....ve svy tride nema moc konkurenci(kdyz srovnam cenu, motory, podvozek, prostor)....a je nadhernej....
11. 6. 2007 16:00
Re: passat ? zklamaní
:yes:
11. 6. 2007 12:31
asi..
no, asi by som zvolil starsi Passat W8 ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
11. 6. 2007 12:45
JARDA S BERTOŇÁKEM DOSTALI PRÁCI
Sice ne u Alfy, jak si přáli, ale VW je bralo všema deseti. Výsledek vidíme, škoda slov ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misoo"
11. 6. 2007 14:50
Re: JARDA S BERTOŇÁKEM DOSTALI PRÁCI
>:D naaaahodou, nazivo to bude podla mna dost dobre ;-)
neregistrovaný "frollo"
11. 6. 2007 15:44
Re: JARDA S BERTOŇÁKEM DOSTALI PRÁCI
Jarda s Bertoňákem v Brně skutečně byli, ale k tomuhle se nehlásí. :-) viz frollo.blog.auto.cz
neregistrovaný "Milan"
11. 6. 2007 13:04
Myslím moc pěkný
Osobně bych přivítal i verzi s poněkud méně diskotékovým interiérem, ale celkově mám z vozu velice dobrý pocit.
Cena je IMHO velice přiměřená - je třeba si uvědomit, že vzhledem k parametrů se snaží být tato verze konkurentem pro dobře vybavený sedan BMW 3 nebo nový Mercedes C a myslím že se mu to daří.
Nad koupí bych váhal ze tří důvodů. 1) Kdo potřebuje prestiž, BMW či Mercedes (Audi, Lexus) nabídne přece jen více 2) Osobně jsem zvědav na řízení, protože verze s motorem 3,2 má podle mého soudu poněkud tupou odezvu 3) "ztráta" ceny na trhu ojetin po cca 3 letech bude strašná (zažil jsem prodej 3roky starého Passatu 2,8 v automatu, max výbava a vím o čem je řeč) +problém ceny náhradních specifických dílů
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
11. 6. 2007 13:04
kdo
kdo by tohle koupil?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MilanK"
11. 6. 2007 13:08
Myslím moc pěkný
Osobně bych přivítal i verzi s poněkud méně diskotékovým interiérem, ale celkově mám z vozu velice dobrý pocit.
Cena je IMHO velice přiměřená - je třeba si uvědomit, že vzhledem k parametrů se snaží být tato verze konkurentem pro dobře vybavený sedan BMW 3 nebo nový Mercedes C a myslím že se mu to daří.
Nad koupí bych váhal ze tří důvodů. 1) Kdo potřebuje prestiž, BMW či Mercedes (Audi, Lexus) nabídne přece jen více 2) Osobně jsem zvědav na řízení, protože verze s motorem 3,2 má podle mého soudu poněkud tupou odezvu 3) "ztráta" ceny na trhu ojetin po cca 3 letech bude strašná (zažil jsem prodej 3roky starého Passatu 2,8 v automatu, max výbava a vím o čem je řeč) +problém ceny náhradních specifických dílů
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drsoň"
11. 6. 2007 13:23
Zas na českých silnicíc přibude pár (sebe)vrahů...
;-\ 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Míra"
11. 6. 2007 13:38
Passat nejrychleji v servisu
Před tebou 2 loudové ve Fabii a v Corse, tak podřadíš a přiměřeně šlápneš na plyn, vyjedeš vlevo, předjíždíš, proti tobě náklaďák - klídek máš přece Passat. Zničeho nic palubní display dává jasný pokyn "Odstavit vůz, odstavit vůz" a motor 3 vteřiny nato vypíná ... Kdo zažil, ví své - ano, to je 3 měsíce starý Passat.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Petr"
11. 6. 2007 14:03
Re: Passat nejrychleji v servisu
Nad vlastní zkušenost samozřejmě není, nicméně já jsem byl s Passatem (2,8, šestiválec, tiptronic, výbava higline, Torsen 4x4) maximálně spokojený. Auto mne nikdy nenechalo na holičkách, a až na zmíněnou vysokou cenu náhradních dílu speciálně pro tenhle model s 2,8 motorem mu nemám v zásadě co vytknout (závady jen běžná údržba, třetí rok odešel jeden xenon).
Tedy není docela pravda - mám co vytknout - než jsem si pořídil garážové stání byl jsem myslím 15, nebo 16 ? vykradený, ale to sem už asi nepatří.
Po třech letech a půl letech prodáno, najeto cca 130.000. Protože jsem měl tehdy možnost, přesedlal jsem na BMW (se kterým jsem maximálě spokojený) ale na Passata rád vzpomínám.
Avatar - VDC
11. 6. 2007 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Coulin"
11. 6. 2007 14:10
Re: Passat nejrychleji v servisu
Jo,jo realita je realita-někdy je hóóódně tvrdá >:D >:-[] Když píšu tvrdá,vzpomenu si ,že v nedalekém kamenolomu zakoupili dva nové Turany s vélkou slevou a do půl roku jim oba shořeli... A přesto se to tu pořád kupuje... :-!
anonym
11. 6. 2007 14:28
Re: Passat nejrychleji v servisu
Tak nejsem jediný-mě tohle udělala oktávka co měla najeto 10tis km-vedle mě autobus, proti žigo. Nemám rád VW :no:
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 6. 2007 15:35
Re: Passat nejrychleji v servisu
Software je obecne jedna z najcastejcich poruch (pripadne falosnych poruch) novych aut - podla vyhodnotenia OAMTC za minuly rok. BTW moj kolega 1-rocny ma Mercedes (tusim dake c, najazdene ~25tisic), a stalo sa mu to uz 3x: vyradil sa predbiehat, dupol na plyn, ale pocitac len zapindal cosi o problemoch (navstivte urychlene servis) a prepol na nieco ako "dojazdovy rezim" (max 80km/h). Uz mu 3x nahravali novy software, od poslednej vymeny su 4 mesiace, a zatial klope na drevo. Ale tiez vravel, ze v tej chvili bol teda riadne napaleny (bol na polovici urovni kamiona, a oproti nemu auto). Ale ako vravim, stat sa to moze v ktoromkolvek aute (okrem Loganu, ten asi ziaden software nema :-)
neregistrovaný "mamlas"
11. 6. 2007 15:12
Re: Passat nejrychleji v servisu
Tak nevím, od kdy jezdíš a na co si stěžuješ? Píšeš to, jak kdyby při psaní softwaru, dali přednost železu před životem. Jistě, existuje první zákon robotiky - Isaac Asimov => robot nesmí ublížit člověku, ovšem život není sci-fi. Takže v reálu, je inteligence řídící jednotky omezena, jen na technicky možnou ochranu proti selhání. Na druhou stranu, buď ale rád, žes měl vůbec nějakou informaci, a navíc o ty 3 vteřiny dřív. Ještě nedávno, by ti to nenapsalo ani čárku, a jen chcíplo.
Avatar - skejpa
11. 6. 2007 15:02
passat ? zklamani...
Passat byl pro me jednim z nejvetsich zklamani na brnenskem autosalonu. tak "suchej" vnitrek se vazne casto nevidi a i lidi co tam byli si sami pobrukovali: "evropa jde do kytek", znelo tam od dvou lidí. Ano je to tak. I korejské vozy byly na vynikající ůrovni a s cenou byly uplne nekde jinde. A to se nezminuji o japoncich kteri koncern VW doslova valcovali... Passat pojede urcite pekne ale konkurence je schopnejsi...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "smudliky budliky"
11. 6. 2007 15:11
Re: passat ? zklamani...
Fakt jo? Suchej vnitřek? A můžu se zeptat, které konkrétní korejské vozy měly vlhčí vnitřek než tento passat? Jinak na pobrukování moc nedej, Evropa jde do kytek už 2000 let a ona se z toho vždycky nějak vzpamatuje.
Avatar - skejpa
11. 6. 2007 19:43
Re: passat ? zklamani...
hh no je videt ze si tam nebyl. treba hyundai (ackoliv nejsem jeho zastance) mel vnitrek docela slusnej. nechtel sem rict ze to auto je nejak spatny, jen je spis "moc konzervativni". ta rovna palubovka je fakt divna a pokus o hlinik, resp. tu nalestenou rimsu vodorovne polozenou od dveri ke dverim "jako u BMW", se proste taky nepovedl. k tomu slabej kufr s daleko polozenym oknem - mala dira na nakladani - a jiny malickosti. proste jak rikam. minimalne japonci je drtili a korejci (s horsim podvozkem podotykam) zase tlacej na zakazniky pozadujici luxus a ne sport. secteno podtrzeno, ten kdo nemusi mit VW ale spokoji se s autem z vychodu, vlastne vyhraje. ta predpojatost nekterych lidi, co si mysli, ze nemecka auta sou nejlepsi, jiz neni na miste. kdo videl a sedel v ceedu, ten ví. BMW, Mercedes a Audi (vyjimka koncernu VW - ikdyz A3 taky nic moc - spis nic nez moc :D ) nemecko nezachranej. to sou auta vyssi tridy. a VW a opel (mam opel moc rad ale sam sem se presvedcil jak je oproti konkurenci drahej) by meli jit s cenou o dost niz...
neregistrovaný "R32"
12. 6. 2007 11:22
Re: passat ? zklamani...
Pokus o hliník?? >:D Tak potom už neviem ako v skutočnosti má hliník vyzerať... :-! Slabší kufr?? 565 litrov je slabší? Navyše má super tvar žiadne výbehy od uchytenia nápravy... :-! Malá díra na nakládaní?? K tomu len jedno slovo - sedan, u sedanov to nikdy iné nebude bratu. Tento tvoj pokus nevyšiel... :no: :no: :no:
neregistrovaný "smudliky budliky"
12. 6. 2007 12:56
Re: passat ? zklamani...
Hele, skejpo, bez urážky, to je fór jak ze ZŠ. Korejci že tlačej na zákazníky požadující luxus? To je vidět, že luxusu (ještě) vůbec nerozumíš. Jel jsi někdy v nějakém korejském voze, který si hraje na luxusní? Viděl jsi, jak bídně je sešitá kůže, jak vypadá vsazené rádio... Ale co ti budu povídat. Tipuju, že jsi školák, který tu chce ventilovat to, že nepřeje koncernu VW, ale bohužel k tomu nenašel šťastné argumenty... :-)
Avatar - Pjenkava
11. 6. 2007 15:08
Cena
Ta cena je parádní :-! Vážně přijatelná :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Miki"
11. 6. 2007 15:18
Re: Cena
Ty jsi politik?
neregistrovaný "mini"
11. 6. 2007 15:18
Za ty prachy cokoliv jinýho
Navoněná bída za neskutečný peníze, nic víc :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mirecek"
11. 6. 2007 15:37
Navoněná bída zní dobře
interier toho auta je vazne extremne nudnej a fadni co na tom kdyz to bude z dobrych materialu a kvalitne zpracovane kdyz to oci nepotesi, auot se ridi ze vnitr. ten motor na papire pusobi dobre, jak to pojede v realu je druha vec, koncernova ridicska nuda je bohuzel povestna a vzhledem k tomu ze za tyto penize BMW ci Audi(audi jak kdy) predvadeji jinou ligu za vsech okolnosti pokud bych mel tolik penez na auto tak tohoto pasatu bych si vsiml asi jen v momente, kdy bych ho predjizdel...
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2007 16:10
PASSÁTNÍ KUS
Jednou to přijít muselo. A je fajn, že to přišlo v době nástupu nového Mondea na trhy. Protože jenom jeden, může být králem. Vsaď kopyta, že do roka bude na světě třistakoňové Mondeo... Apoštol je už dnes klasikou, autem, které vrostlo dokonale do povědomí o stylu, eleganci, šmrncu v mainstreamu. VW dokázal vtisknout Apoštolovi nebývalou porci klasy, přitom jej velmi stylově přilepil (zejména předkem) k silnici. No, a od toho je již jenom krůček k téhle modré bestii. Cena je vzhledem k výkonu vynikající. Ano R 36 je nyní králem mainstreamu ve střední třídě. Nebo snad má někdo jiný tip? BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Míra"
11. 6. 2007 16:22
Re: PASSÁTNÍ KUS
Neměl jsi v 16.00 hod brát ty prášky od doktora ...???
neregistrovaný "antiGTi"
11. 6. 2007 16:49
Re: PASSÁTNÍ KUS
Míro tohle už prášky nezvládnou, tohle chce hospitalizaci, vůbec nepouštět k pc, protože ty ho*na co GTi vypouští by nepobraly ani všechny jímky světa :-(
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 18:18
Re: PASSÁTNÍ KUS
Jsi blazen a zijes ve vlastnim imaginarnim svete...coz je vlastne obvykla kombinace. Aspon ale dokazes svymi blaboly rozesmat.
anonym
12. 6. 2007 11:06
Re: PASSÁTNÍ KUS
"Vyborna cena" :no:
anonym
12. 6. 2007 20:48
Re: PASSÁTNÍ KUS
Možná by to chtělo sundat klapky z očí. Každý má jiný vkus a prodeje (kterýma se brzo začneš ohánět) svědčí zase jen o vkusu (a nevkusu). Prostě mají ve Vlkohradu (Wolfsburgu) strach, že jim Mondeo ukradne zákazníky. Doufám že ano, už to potřebují, aby je to donutilo udělat i něco hezkého.
12. 6. 2007 20:56
Re: PASSÁTNÍ KUS
To jsem napsal já, anonym z toho udělal prohlížeč.
neregistrovaný "Benz"
12. 6. 2007 21:19
Re: PASSÁTNÍ KUS
Musíš to samé říkat pětkrát? Nám to jednou opravdu stačí... :no:
11. 6. 2007 16:41
KOSTITRAS
Nedavno jsem sem vlozil prispevek na tema Passat. Po letech odmitani jsem si zasel k mistnimu prodejci, domluvil se s nim a na odpoledne si ho vypujcil. O designu exterieru se vypisovat nebudu (design levneho ceskeho radobymanazera), interier bez napadu. Z jizdnich vlastnosti a "komfortu" bych vyzdvihl tvrda sedadla a prilis tvrdy podvozek. Naopak chvalit musim DSG, funguje bezvadne.
V brne jsem mel moznost podivat se na R36. No design je katastrofa, ale interier je tresnickou na dortu. To, ze mam rad hlinik v interieru, VW to prepisk. Vrcholne nevkusne. Podle papiru je motor velice vykonny a zrychleni ma moc dobre. Kdyz si ale nekdo chce koupit automobil se sportovnimi vlastnostmi a zaplatit za zaklad 1370 000Kc, kdo si koupi Volkswagen? Za tyto penize si koupim uz i automobil s image. At je tam motor jaky chce, porad to bude Volkswagen, porad to bude jen Passat.
P.S. Takovy volant, s takovymi cudliky ma muj syn pripojeny k jeho Play Stationu.
Rozbalit vlákno
41
11. 6. 2007 17:22
Re: KOSTITRAS
Marianku, ten tvůj kostitřas je nejprodávanějším autem střední třídy v Evropě. Je mi jasné, že málokdo má rozhled z tvé perspektivy, tedy z perspektivy lehce znuděné vyšší šlechty, přesto... když už se chceš mermomocí vymezovat vůči Apoštolovi, nepiš tu bláboly o tom, že si koupíš za ty peníze auto s image. Jaké auto? Vypiš se tu z těch aut... možná, že jsou zatím světu utajena... já opravdu 300 koní za 1,4 nikde nevidím. Víš ty vůbec, kolik stál nejbližší konkurent, tedy VOLVO R60? Umíš si vůbec představit, jak je ten Apoštol odladěn na těch 300 koní? Jel jsi vůbec někdy v autě, které mělo víc koní než kolik činí tvé IQ? Neměř tato auta prosím ze svého nijak fundovaného zorného úhlu, nýbrž z úhlu objektivní skutečnosti, pokud to svedeš, a když už si tu hraješ... nezapomeň, že tě čtu již delší dobu, a nejen já... Pamatuješ přece, jak jsi tu nedávno vypisoval své aristokratické, velkopanské úchylky, že si všechny své vozy :-) přivážíš zásadně ze západu a jen manželce, že jsi koupil Forestera v Česku... Já vím... tolik bys chtěl... ale život, Marianku, není o tom mazat veřehně sám sobě med kolem pusy, život je především o tom - vědět... třeba to, že R36 je vynikající koupě.
11. 6. 2007 17:36
Re: KOSTITRAS
Vynikajici koupe to neni. 300 koni neni v aute vsechno. Dokazes si predstavit, co VW udelal z uz tvrdeho podvozku pridanin dalsich 150 koni. Image za 1,4mil. si koupis i bez 300 koni. Abych se vyjadril lepe, za 1.4 mil Kc si uz muzes koupit image (to je to, co VW postrada)
Nevim, co se ti nezda na tom, ze si v cesku auta skoro nekupuji. M.j. nejsem spokojen s urovni sluzeb v CR, proto je nerad pouzivam. Psal jsem zde, ze na cenovky se pri koupi vozu vetsinou nedivam, ale pritom vim, ze koupe vozu v zahranici se vyplati i financne. Pokud me uz tak dlouho ctes, potom vis, ze vetsinu tydne jsem v zahranici. Zkontroluj si me IP a poznas, kdeze jsem napr. prave ted.
11. 6. 2007 17:57
Re: KOSTITRAS
Počítám, že teď přeblikáváš mezi tím plejstejšnem a auto.cz ;-) No vidíš, a stejně nedokážeš napsat jediné auto na 300 koních za stejnou cenu. Ono totiž, Marianku není... Budou dvě - Mondeo a R36. P.S. a udělej si pořádek v image... image není záležitostí jednoho exkluzivního segmentu. Image má i Velorex.
11. 6. 2007 19:19
Re: KOSTITRAS
Zase jsi to nepochopil. Image ve tride, kterou zastupuje Passat, je pouhou pseudoimage. Jakouze image ma majitel Passatu? Zadnou. Pouze vytvari obrazek jeho ridice tak, jak jsem napsal v mem puvodnim prispevku. Navic Passata si muzes koupit s jakymkoliv motorem chces a na tvem "image" to nic nemeni. Passat je vyroben coby rodinny vuz, ale jako takovy se neuchytil a tak ho VW napasoval do ulohy firemnich flotil, pricemz se prodava s mnozstevni slevou. I to je uhona na te tve "image". Dale pocet koni pod kapotou je dulezity v uplne jine tride. Pokud si jdes koupit Ferrari, nabo Porsche potom te zajima vykon motoru. Ta tva "image", GTI, je k smichu, protoze mluvis o tride, kde image je dosazena lidma, kteri se nemohou smirit s tim, ze na opravdovou image nemaji.
neregistrovaný "6mps"
12. 6. 2007 00:40
Re: KOSTITRAS
Prosím ťa marianku čo to tu trepeš za *!!to sa nedá ani čítať!!!Počet koní pod kapotou je dôležitý v každou aute a nielen v Porsche a spol.Veď je to základná položka a tak 80 percent ľudí čo si kupuje auto sa zameriava práve na ňu.Nemám rád VW, ale ty to už preháňaš ;-)
12. 6. 2007 04:32
Re: KOSTITRAS
Pokud ma automobil stredni tridy pod kapotou cca 150k, tak to uplne pro pohodlnou, chces-li sviznou jizdu uplne staci. Pamatuj si, ze nejvyssi povolena rychlost v CR na dalnici je 130km/h a ta sama rychlost je na nemeckych dalnicich doporucena. Jsou zeme, kde se ani tak rychle jezdit nesmi. Pro rychlejsi svezeni muzu vrele doporucit uzavrene okruhy k tomu urcene. Sam tam rad (podle casu) obcas zajedu. Zkratka pomer velikosti a vahy auta v segmentu s vykonem motoru ma takovou hranici, kdy ti vykon staci a vic prakticky nepotrebujes. Proto jsem napsal, ze vykon neni dulezity.
12. 6. 2007 20:57
Re: KOSTITRAS
Myslím, že jsi sakra vedle - 80% lidí netuší, kolik koní má jejich Felicie.
Avatar - BIGPAPA
2. 7. 2007 04:12
Re: KOSTITRAS
Milý Kolossi moje felicie má přesně 54 koni>:-[] >:-[] , což je 40kW. A vy ostatníco píšete o tom že tento passatje špatný tak ho haníte z důvodu že prostě na něj nemáte,já na něj též nemám ale líbí se mi. Počkám až doslouží Felinka a půjdu jedině do passata v turbo ropě. jinak to nevidim. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "SMRT"
11. 6. 2007 18:20
Re: KOSTITRAS
Precti si FLEET firemni automobily, posledni cislo tam je na zaver o Passatu ne zrovna lichotiva poznamka. Passat byl dobrym vozem zacatkem 90let.
neregistrovaný "Z3"
11. 6. 2007 18:24
Re: BMW 335i
BMW 335i 306k, 400Nm/1300-5000min-1, 0-100km/h 5,6s, MOTOR ROKU - co dodat, skvělý podvozek, image, nádhernej design (subjektivně) a cenofka? 1 181 400 Kč (sedan) :-! a můžeš ho mít i v coupé nebo cabriu ;-)
11. 6. 2007 18:36
Re: BMW 335i
Máš sice inspirativní nick, ale o BMW toho asi moc nevíš. Jednak by ses měl posadit do Passata a pak do BMW 3... my teď sice porovnáváme mainstream s prémiovkou, ale to jen kvůli tobě. No, takže BMW 3 nemá vnitřní prostorové ambice jako Passat... Posaď se do těchto vozů. Možná budeš překvapený, ža budeš pro svůj zadek potřebovat BMW5... Vedle toho, samozřejmě, toho bavoráka (vybaveného) pořídíš asi tak za 1,7 mega... a to budeš ještě poměrně skromný... Jen si ho sestav. P.S. Dnes není jiné auto na 300 koních v středním mainstramu, které by člověk mohl upřednostit před Apoštolem R36... jedině, že bys počkal na Mondeo ST... to bude tutově také na 300 koních. A ti dva budou králové nadupaného středního mainstreamu. Bylo ještě nedávno možné koupit VOLVO R60, jehož cena spadla také na cca 1,4... ale tuším, že nyní ho již VOLVO nenabízí, jinak byl základ cca 1,6 mega.
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 18:50
Re: BMW 335i
...zato Passat bude vybavený až po střechu, že? :-). Měl by jsi uznat, že cenovka 1,4M za passata s 300 koněma je trošku moc. No, možná ne, kdo ví, počkejme si na prodejní čísla. Kolik myslíš že se jich prodá u nás tento rok? Dva? nebo tři, ať nežeru >:D . Zatímco kolega ti tady píše automobil ze stejné třídy, z vyššího společenského patra, který je v základu levnější. Měl bys mu spíš poděkovat za rozšíření obzorů než ho urážet.
11. 6. 2007 18:55
Re: BMW 335i
Kolega mi obzor rozšířit nemůže. Minimálně v tom, pokud píšeme o autech. Cenotvorba VW a BMW je jiná, přece ti to nebudu vysvětlovat. Naštuduj si to sám. Cena Apoštola není trošku nadsazená, odrází přesně to, kam tohle auto patří.... 300 koní, alessio, to je sen. Platíš tu exkluzivitu... věř, že VW umí nejen auta, ale i ceny. Ostatně to, mimo tebe mu vyčítá málokdo :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 19:02
Re: BMW 335i
? Málokdo? :-) Podívej se pořádně na diskuzi. A, vsadíme se, že prodeje 335i budou vyšší? :-) . Ale dost špičkování, pojd se bavit seriózně. Za o sto tisíc více je k mání velmi dobře vybavená Honda Legend, také +- na tří stech koních. Máš pravdu v tom, že tady se platí za exkluzivitu, protože prostě dostaneš toho nejlepšího myslitelného passata. proti tomu nic nenamítám, jen konstatuji, že velký prodejní trhák to nebude. Imagebuilder perfektní, klucí si mají co lepit na postel ;-)
anonym
11. 6. 2007 20:59
Re: BMW 335i
zrovna dneska jsem v obou autech sedel, vpredu i vzadu a prostorove to le +- stejny.. ono nesmis dat na reci vis.
neregistrovaný "SMRT"
11. 6. 2007 18:51
Re: BMW 335i
On ti jen odpovedel ze existuje moznost koupit auto s 300k za nizsi cenu nez Passat. To ty jsi bohuzel ani netusil ze to bude BMW 3 o 180000kc levnejsi. Myslim ze te dostal jak vcera Sato Alonsa :-)
11. 6. 2007 18:56
Re: BMW 335i
Natrénuj si ceny u BMW, ať tu nejsi za šaška...
neregistrovaný "SMRT"
11. 6. 2007 19:10
Re: BMW 335i
Myslim ze uz nevis co napsat ze? To BMW 335i za 1181400kc vcetne DPH EXISTUJE !!! Co ti vadi? ze si musis priplacet, ze ma nekdo jiny nazor a chce jine auto? Mel by jsi jen vic cist nez neco napises. Ja za toho saska klidne budu ale ty jsi se s tim prohlasenim totalne .......vis co! Mej se hezky a jdi do toho Passata, treba ja pujdu do BMW 335i a nezapomen vic cist a vedet !!!
neregistrovaný "misogsk"
12. 6. 2007 08:31
Re: BMW 335i
BMW 335i je jednak mensie ako Passat a navyse s rovnakou vybavou(ako zaklad Passatu) bude BMW 335i o 200000 viac. O to tu ide
neregistrovaný "Z3"
11. 6. 2007 18:56
Re: BMW 335i
:-) v E90 sedávám docela často ;-) , novém Passatu jsem seděl jen jednou a to v sobotu v Brně. Ano, uznávám, v trojce je místa méně (pro můj zadek dostatek). S tou výbavou bych to tak zle neviděl. Až bude někde k dispozici seznam výbavy Passatu v téhle ceně, rád ji naťukám do konfigurátoru pro 335i a uvidíme. Tipuju, že se dostanem na maxiálně 1,4 mega, víc ne. Prostě... R36 - mainstream s cenou prémiovky. Bravo BMW :yes:
PS: Nepiš mi prosím, že o BMW moc nevím, nesuď lidi podle pár příspěvků v diskusi... A nick říká víc, než si možná myslíš ;-)
11. 6. 2007 18:59
Re: BMW 335i
Raději si nemyslím nic... ;-) Pokud se soustředíš na BMW, tak se pod 1,7 na cca 300 koních nemůžeš u trojky dostat. Tedy pokud nehodláš jezdit na plecháčích... >:D
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 19:05
Re: BMW 335i
a ten passat je vybavený až po střechu???? To by mě opravdu zajímalo, cenové srovnání stejných výbav (dle mého dovybavení BMW335i na jeho uroveň nebude za 300 tisíc)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 19:15
Re: BMW 335i
tak za 1.400.000 je řada tři, 335i, v kůži, elektická sedadla řidiče s pamětí, M paket,automatická klimoška,hliníkové obložení + sér. výbava. Co má R36 navíc?
11. 6. 2007 20:04
Re: BMW 335i
Hlavně vnitřní prostor. Že tu ty budeš porovnávat Apoštola a BMW3 bych tedy opravdu nečekal, ale mám pro tebe ještě výhodnější cenový poměr... Passat a BMW1 Co?
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:16
Re: BMW 335i
Porovnávám střední třídu, nadto prémiovou s "předraženou" běžnou. Ač se ti to v téhle souvislosti nelíbí jsou to auta ze stejné třídy. Ano, Passat je o něco větší.
11. 6. 2007 20:35
Re: BMW 335i
No, a to něco je právě to, co zájemce, který má například dvě dospívající děti orientuje ve střední třídě k Passatu. A když koupí modrého Apoštola, získá prostorné auto s 300 koňmi za 1,37 miliónu. Jakž takž by stejný prostor našel v BMW5... ovšem na obdobný výkon by se mu cena toho BMW vyšplhala ke 2 miliónům. P.S. Ty na to přes tu cenu jdeš špatně. Nic na VW není předraženého... jiná otázka ovšem je, jestli by 300 koní (bez ohledu na cenu) nemělo dupat v jaksi sportovnějším autě, tedy například v tom BMW... o tom uvažovat můžeme. Jak vidíš, tak obdobnou derivaci připravuje i Ford s Mondeem a Opel samo s Vectrou... Takže teorie o předražené střední třídě je teorie, která s realitou nemá vůbec nic společného. Jen hledej 300 koní a přiřazuj k nim cenu (v obdobně prostorném autě, jakým je Passat). Nenajdeš nic... v tom tkví ten dokonalý trik VW... P.S. Ve světě aut platí jen jedna teorie cen - teorie splasklé peněženky >:D Velmi frekventovaná na diskuzi... stačí jen číst... ;-) (nemyslím to osobně).
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:48
Re: BMW 335i
Vím že to nemyslíš osobně, jsme přeci slušní diskutéři. Zase druhá otázka je, zda se dvěma dospívajícíma dětma není lepší jiné auto (já nevím, třeba C-Max., Touran...). je to pochopitelně na každém, co zvolí, proto sledujme prodeje R36 a pak budeme hodnotit. Je to každopádně velmi zajímavé auto od VW, za cenu 1,4 milionu... Taková Vectra OPC nebo Saab 9-5 Aero také nejsou pomalí, stojí výrazně méně, ale nemají holt těch 300. Kdyby ses ale zeptal mě, zda za tuto částku zvolím auto do rodiny (pokud se tedy přikloníme k tomu, že potřebujeme větší prostor vzadu pr velké lidi než nabízí řada3) R36 asi bych váhal. jako mezičlánek mezi S4 a zbytkem slabší koncernové produkce...proč ne. Ale opravdu se těším na prodeje u nás - kolik odhaduješ?
11. 6. 2007 21:14
Re: BMW 335i
Přemýšlím o tom, nedokážu to odhadnout. Za běžných okolností bych to zde viděl někde kolem 10 kusů, ale Passat se moc chytil, má opravdu fascinující prodeje, a tak uvažuji... jestli to vrazej na N1, takže pak by to srazilo cenu na cca 1,2 mil. a to by už motivovalo poměrně dost ostřejších jezdců-manažerů. Takže těžko to odhadnout. Koneckonců i bez N1 je ta cena "dokonalá" - nepřekračuje limit pro odepisování (1,5 mil) takže i tak je to pro podnik lákavá koupě.
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 21:17
Re: BMW 335i
No, podnik spíše koupí něco s větší image (520d), tohle budou čistě individuální kousky. Viděl bych jejich osud tak, že budou stát na saloně a pak je něko koupí se slevou 150.000,- (tedy za velmi dobrou cenu). Také je tu nové mondeo, takže prodeje passatu půjdou dolů...no, uvidíme. Deset kusů...to by to bylo raritnější než třeba Gallardo >:D ;-)
neregistrovaný "Well"
11. 6. 2007 21:52
Re: BMW 335i
Asi nejde velký sedan s 300k koupit jiný než Passat, ale postrádá to logiku. Pokuď bych chtěl rychlé sportovní auto, tak v té ceně bych bral Nissan 350Z. Když budu potřebovat velký sedan, tak vezmu Passata (já tedy ne - je to jen příklad ;-) ) s dvoulitrovou naftou. Tenhle model se dočká stejné prodejnosti jako Phaeton. K čemu auto, které bude rychlé jenom v přímce. Na to stačí i ta nafta.
Avatar - VDC
11. 6. 2007 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 6. 2007 21:34
Re: BMW 335i
Nevíš o tom nic. Ambice BMW3 (prostorové) nejsou být rodinným vozem. Posaď se do Passatu, pak do BMW 3 a teprve potom se vyjadřuj. Až budeš mát dva třeba 14ti leté klacky, pak sem napiš, jaké auto jsi koupil pro rodinu... Tedy, pokud budeš mít současně 1 a půl mega na rozhazování.
Avatar - VDC
11. 6. 2007 23:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 6. 2007 21:16
Re: BMW 335i
Kolika rodinám s dětmi jsi toho tvýho Apoštola vnutil?. Se vzpamatuj, to kupují manažeři, kteří se snaží koupit image. Když má rodina s dětmi, jako je moje, na střední třídu, koupí Mondeo.
neregistrovaný "DAVE"
12. 6. 2007 08:46
Re: BMW 335i
NEVIM, ASI ZA PASSATA BYCH TUHLE SUMU NEVYDAL, PROTOZE BMW JE BMW. TO JAK TADY OD PAR LIDI CTU, ZE JAPONSKA AUTA DRTI EVROPSKÁ, NEJSEM SI TAK JISTY. MOZNA JSOU SPOLEHLIVA, ALE DESIGNEM NA TY LEPSI EVROPSKA STEJNE NESTACI. TADY PALUBKU PASATU ZATRACUJETE, PODIVEJTE SE NA PALUBKU MAZDY 6, TO JE JAK HIFI VEZ OD VIETNAMCU. hONDA ACCORD TO SAME. ZNAM SPOUSTA LIDI, KTERI AUTUM DOBRE ROZUMI A FINANCNI SITUACE JIM NEPBRANI SO PORIDIT COKOLIV, JEZDI AUDI 100/A6, BMW E46 A JEDEN MA NISSANA P 11 (BYT PEKNE ODPORNEJ STAREJ NEKOMFORTNI PEKAC, ALE NA SPORTOVNI JIZDU VYNIKAJICI)JINAK VYSLEDKY TESTU TAKY NEJSOU ZROVNA DOKONALE...TOYOTA AURIS DOCELA PROPADLA A TREBA KOREJSKA KIA CEED SE NECHALA JIZDNÍMA VLASTNOSTMA PORAZIT I OD FABIE..NERIKAM ZE VW JE ZROVNA NEJAKA HVEZDA,TEDKA URCINE NE ALE ONA SE JI ZASE STANE, AZ VYMENI MODELY, MOTORY A PODVOZKOVE PLATFORMY (OKOLO ROKU 2008/9). DNESKA BYCH SI JAKO "LIDAKA" KOUPIL NEJSPIS FORDA, POPŘ. OPELA. Z PREMIOVEK JAKEKOLIV BMW NEBO AUDI.
neregistrovaný "dave"
12. 6. 2007 08:47
Re: BMW 335i
NEVIM, ASI ZA PASSATA BYCH TUHLE SUMU NEVYDAL, PROTOZE BMW JE BMW. TO JAK TADY OD PAR LIDI CTU, ZE JAPONSKA AUTA DRTI EVROPSKÁ, NEJSEM SI TAK JISTY. MOZNA JSOU SPOLEHLIVA, ALE DESIGNEM NA TY LEPSI EVROPSKA STEJNE NESTACI. TADY PALUBKU PASATU ZATRACUJETE, PODIVEJTE SE NA PALUBKU MAZDY 6, TO JE JAK HIFI VEZ OD VIETNAMCU. hONDA ACCORD TO SAME. ZNAM SPOUSTA LIDI, KTERI AUTUM DOBRE ROZUMI A FINANCNI SITUACE JIM NEPBRANI SO PORIDIT COKOLIV, JEZDI AUDI 100/A6, BMW E46 A JEDEN MA NISSANA P 11 (BYT PEKNE ODPORNEJ STAREJ NEKOMFORTNI PEKAC, ALE NA SPORTOVNI JIZDU VYNIKAJICI)JINAK VYSLEDKY TESTU TAKY NEJSOU ZROVNA DOKONALE...TOYOTA AURIS DOCELA PROPADLA A TREBA KOREJSKA KIA CEED SE NECHALA JIZDNÍMA VLASTNOSTMA PORAZIT I OD FABIE..NERIKAM ZE VW JE ZROVNA NEJAKA HVEZDA,TEDKA URCINE NE ALE ONA SE JI ZASE STANE, AZ VYMENI MODELY, MOTORY A PODVOZKOVE PLATFORMY (OKOLO ROKU 2008/9). DNESKA BYCH SI JAKO "LIDAKA" KOUPIL NEJSPIS FORDA, POPŘ. OPELA. Z PREMIOVEK JAKEKOLIV BMW NEBO AUDI.
neregistrovaný "mamlas"
11. 6. 2007 18:36
Re: BMW 335i
Hele doktore, sice mariánka solíš pěkně, ale upřímně, k čemu to je dobrý? Ani koně, ani hliník a lištičky, z toho ferrari, nebo rollse neudělají. Je to jen firemní tuzing pro chudáky, co si kojej ego na okresním přeboru, od jednoho semafóru k druhýmu. Normální je přece mít solidní auto pro familii a pak druhý pro sebe, na vyblbnutí. Tohle není ani ryba, ani rak.
11. 6. 2007 18:50
Re: BMW 335i
Zanech písní primitivů o mariánce a zamysli se, mamlasi. Co sem taháš Ferrari ;-\ Asi toho o středním mainstreamu moc nevíš, když ti nic neříká Mondeo ST... Ten soubouj samozřejmě pokračuje... A Apoštol vykročil v pravý čas. Přesně na premiéru Mondea :-) Jo, to jsou sice úsměvné tance, ale věř, že u Fordu už se tužej... a Mondeo ST vyjede na těch 300 též. A to je všechno. Jen švorcák úpí... vždyť opět mu ujíždí svět...
neregistrovaný "mamlas"
11. 6. 2007 19:29
Re: BMW 335i
He, he, he... Souboj, he, he,he... Kdo bude dřív u stopky... he, he, he....tak je Schumi....
neregistrovaný "Benz"
13. 6. 2007 15:05
Re: BMW 335i
Jak víš, že Mondeo ST dostane 300 koní? Nějaké interní informace nebo jeden z tvých mokrých snů na téma "Střední mainstream"? Mimochodem, pamatuješ na Passat W8? Dobré auto, ale nikdo si ho nekoupil. Prodalo se jich méně než Ferrari Testaros...
anonym
11. 6. 2007 16:41
Pašík
Podle mně tomu chybí 19" ( z estetického hlediska, jízdně teprve uvidíme), 18" jsou na takové auto prostě příliš málo!
Nevypadá to zle, ale pokud mám na auto přes milion, tak už je podle mě jedno jestli 1,3mil nebo 1,5mil a pak bych šel do prestižnější značky :-) A to proti VW nic nemám, sám jezdím v koncernovým 2,0 TFSI :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SUPERB"
11. 6. 2007 17:12
NIEčO MI TAM CHýBA!!!
Takto má vyzerať interiér športového auta. Tá dravosť na "prístrojovke" je vyjadrená naozaj pekne. Ale celkove mi v interieru niečo chýba. Napr.na výplne dverý mohli "zobrať" ten hliník.A nie ho dať na prístrojovku. Tam by sa skôr hodil klasický hliníkový dekor. A ešte zrášliť stredovú konzolu. Proste ten interie celkom neladí tamu motoru.
Môj názor!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
11. 6. 2007 17:32
Viděl jsem, nádhera
Jezdil jsem, ještě větší ... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 18:33
Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Ta cena je silena. To ze ma Passat konecne 300 koni a to, ze se mozna dockam i pohledu na jine Passaty nez na letistni zavodniky na Evropske ulici s 2.0 tdi, to je hezka vec, ale ta cena 1.4 mil je totalni ukazka strategie automobilky VW jak se snazi o umelou prestiz dosazenim jineho nez "mainstream" (jak se zde s oblibou rika) motoru (viz skoda a jeji oznaceni "RS"). Dyt na stejne cene zacina BMW 530i a napr. predrazena, ale na rozdil od Passatu krasne Alfa 159 3.2 je o 200tis levnejsi! Jak ale rikam uz dele; o prodeje tohoto Passatu se nebojim - co se neda VW uprit je jejich marketingova sila v tomto regionu...bohuzel.
Rozbalit vlákno
14
11. 6. 2007 18:44
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Tohle auto, až v té modré barvě vyjede na silnice, zařadí se rázem mezi prestižní silniční dravce... Vypadá to, podle tvého příspěvku, že na 300 koních běžně jede střední mainstream... :-) nejede, JayJay, nejede. 300 koní má málokdo. A kdybys dělal do aut trochu hlouběji, nemohl bys tu psát ty naivity o šílené ceně. Že je šílená pro tebe, tomu věřím... Jiný, který bude chtít mít 300 koní za 1,4 si koupí toho Passata... nikdo jiný totiž za tu krásnou cenu těch 300 koní ve středním mainstreamu (a samo že i v prémii) nenabízí. Ty snad o někom víš? P.S. Pokud tě pustí do prodejny BMW, stav se tam a sestav si 300 koní v BMW5... cena tě omráčí definitivně.
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 19:04
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Uz po nekolikate ctes to co chces cist a ne to co je napsano - mainstream u Passatu je 2.0 tdi, a kdyz dodaji tento vykonejsi motor, snazi se to VW podle ceny propagovat jako exkluzivitu. Ano, pro me 300 koni z 3.6 motoru neni u auta skoro za 1.5 mil exkluzivitou. Myslim ze do prodejny BMW me pusti kdyz jezdim v BMW....jestli tam pusti tebe, tak by ses divil kolik ti treba Autec da na 530i slevu, na cesky pomery davaj dost procent. Jinak uz nekdo ti tady daval priklad 335i a tech aut je urcite mnohem vic. Jak jsem jiz psal, zijes ve vlastnim svete - ja ti ho nezborim, ale ses legracni...
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 19:17
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
...a kdybys ty do aut delal hloubeji, nez jen pouzival copy-paste a spamoval zdejsi diskuze porad tema samyma blabolama o VW, tak by jsi urcite uznal ze jsou lespi auta za ktery dat pres 1.4 milionu. Ale jak jsem jiz take psal marketing funguje obrovskou silou a verim se lidi co to budou kupovat najdou, treba jako ty, teda kdyby jsi na to mel samozrejme...
11. 6. 2007 19:50
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Mozna se zaradi mezi dravce, ale urcite ne mezi prestizni. Vzdy zustane jen Passatem. Jak zde jiz bylo napsano, jsou ve stejne i jine vozy s podobnym vykonem, s lepsi klientelou a za mensi peniz. Jestli ale hledas automobil za srovnatelny peniz s ohromnou davkou image, neotresitelnou kvalitou a jasnou exklusivitou, potom, GTI, zajdi k Honde. Legend te uchvati a zapomenes na rozklepane zada po projizdce s Kostitrasem Passatem.
11. 6. 2007 20:00
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Hondu Legend mám poměrně dost nastudovanou. Aspiruje na segment vyšší, tedy vyšší střední, nikoliv střední, jako Passat. Navíc je to auto na jedinném motoru, směrované do luxusu. R36 (tak jako Mondeo ST) jsou sportovní deriváty mainstreamových sedanů. Mýlíš se ohledně exkluzivity i image. S kvalitou souhlasím. Zde, v Evropě, a to bys ty světáku vědět měl, má Honda image masových sportovních aut pro méně majetnou sociální vrstvu. Prestiž takřka žádná... Doufám se nedomníváš, že evropskej velko a střední kapitál jezdí v Hondách >:D P.S. je tu jen jeden (zatím papírový) konkurent, a tím je připravované Mondeo ST...
neregistrovaný "jenda"
11. 6. 2007 20:09
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Honda v západní Evropě rozhodně prestižní není.
11. 6. 2007 20:22
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Jistě. Ostatně, ona není prestižní ani zde... Honda je výrobcem kvalitních masových aut se sportovním akcentem pro méně majetné vrstvy... Image Hondy v Evropě obecně je někde v rovině vnímání Fiatu.
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:28
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Tak nízko zase nééé :-)
11. 6. 2007 20:37
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
>:D No... Alessio, nejsem daleko od pravdy...
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:50
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
To ne...celoevropský průměr ve vnímání image určitě nad Fiatem vyhraje, možná i nad VW (třeba v GB a FRA myslím že ano)
neregistrovaný "Cynik"
13. 6. 2007 02:47
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
No zrovna GB bych se neoháněl - tady má Honda image aspoň sportovní, byť levné značky. V GB je to čistě auto pro důchodce. :-)
neregistrovaný "jenda"
11. 6. 2007 20:40
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Pro mě je Honda japonská Alfa.
neregistrovaný "misogsk"
12. 6. 2007 08:48
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Ja viem o Subaru Impreza WRX STi za tu cenu. Ano viem, nie je taka pohodlna ako Passat, ale ma 300 koni za tu cenu. Pokial ide o mna, beriem radsej ten Passat, vzdy sa mi pacili a z dobrou vybavou su to uzasne auta, mam tu cest sa vozit na Passat V6 a uz to je bohovske. Jedine co je na R36 pekne hnusne je ten hlinik, ci co to je na tej palubovke, ian :yes: :yes:
neregistrovaný "Benz"
12. 6. 2007 21:25
Re: Tuhle image za skoro 1.4 milionu??
Kdybys dělal do aut trochu víc, věděl bys, že na výkonu nezáleží. Radši si koupím BMW 325i s výbavou, které jezdí úžasně, než Passata který jezdí... No, jak bych to řekl... Nijak úžasně. 300 koní jsou krásná věc, ale potřebuješ k tomu skvělý podvozek. Ten VW pravděpodobně nebude poskytovat. Proto se spokojím s dvě stě koňmi od BMW... ;-) Nebo si koupím Mondeo ST220.
neregistrovaný "Vel Satis"
11. 6. 2007 18:36
Panenko skákavá...
Už jsem viděl hodně. Hada chcát, koně blít, ale samozvaného gtim apoštola sebevraha? To tu ještě nebylo.
Ještě bych dal plechy jako podélné lišty, zadní spoiler a střechu. Jaký je vlastně rozdíl mezi kolotočákama a VW?
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2007 20:19
SHRNU TI TO SÁM
Tak konečně - chceš 300 koní ve středním mainstreamu? Máš je mít. VW ti je právě nadělil za překrásnou cenu, 1,37 miliónu. Cože? Že bys na to musel strádat tři sta let? No, to promiň, ale tohle přece není problém VW, to je než problém tvůj... Takže dokud nepřijede Mondeo ST na 300... budeš s tímhle Apoštolem v modré dokonalým králem střední třídy. Pochvalme VW za odvahu, pochvalme VW za prvenství, pochvalme VW za to, že je předvojem. Nikdo jiný si tohle v mainstreamu zatím nedovolil. A že u Fordu skřípou stoličky, to si můžeš být jistý. A těš se na novou Vectru OPC, je ti doufám jasné, na jakém výkonu vyjede... BRAVWO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:32
Re: SHRNU TI TO SÁM
? králem střední třídy? myslel jsi mainstream, že?
11. 6. 2007 20:38
Re: SHRNU TI TO SÁM
Jistě, králem středního mainstreamu.
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2007 20:52
Re: SHRNU TI TO SÁM
neregistrovaný "Jutilla"
11. 6. 2007 21:06
Re: SHRNU TI TO SÁM
No, myslím si, že tohle si koupí málokdo. Respektive téměř nikdo, protože králem to není ani náhodou. Králem středního mainstreamu snad ano, ale na BMW tohle nemá. Teda cenově ano, ale zbytek... Před týdnem jsem řídil docela hezký kouskek: 330xd coupé. O jízdě se nebudu zmiňovat, bylo by to nošení dříví do lesa, ale cena? 1,3 mio včetně aut.klimy, kůže, automatu, litých kol, el.sedadel a pár dalších drobností. Když vezmu, že tenhle model je cenově o sto tisíc dražší, než sedan, tak i 335 xi se pořád vejde do ceny VW. Prostorově jsem vpředu byl v pohodě, vzadu jse se téměř dotýkal střechy, jinak podélně OK. A to mám 1,93 m a 102kg. Mít zbytečných 1,5 mio, tak neváhám. Naštěstí je nemám, protože je polyká dům (rozhodně lepší investice, než většina nových aut).
11. 6. 2007 21:22
Re: SHRNU TI TO SÁM
Asi ti ještě nikdo nestačil vysvětlit kouzlo krysích klecí. N1... kapiš? To, jak známo zatím coupe nedokáže. Takže až nějaký přepážkový kovboj povalí R36 Variant za 1,1 miliónu... nediv se tomu... Má 300 koní v kufru, a to je velká inspirace, za tu cenu. Investovat do domu, Jutillo, je jedna z nejhorších investicí, kterou v životě můžeš udělat. Až se budeš rozvádět, vzpomeň si na to... Jen to, co složíš do kufru, když práskáš do kopyt, tak jen to má cenu. Asi to ještě nevíš... Všechno ostatní je jenom přítěž... P.S. Jinak, pokud budeš mít chvíli čas, sestav si u BMW svojí trojku na cca 300 koních, oni tě už z tvých naivních cenových představ vyvedou.
neregistrovaný "jahonzik"
11. 6. 2007 21:35
Re: SHRNU TI TO SÁM
Tak to teda nepovali. Na tomhle podvozku a s kvalitou tehle kleci, neuslysi svyho slova. Tohle auto si nikdo nekoupi, kazdej pujde radsi za tuhle cenu do BMW 3.
neregistrovaný "misogsk"
12. 6. 2007 08:55
Re: SHRNU TI TO SÁM
Ja idem do Passatu R36. :-!
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 21:44
Re: SHRNU TI TO SÁM
Tak ted jsi me dostal - jses jak pes zahnanej do kouta, kdyz uz nevis co tak zacnes placat o prestavbe na N1, o rozvodech :-) :-) Dyt rikam ze jsi legracni... A taky uz jsem psal aby ses treba na tu troku byl zeptat ty a ne abys posilal ostatni. Myslim ze ty budes prekvapenej, i kdyz chapu ze uznat realitu musi byt pro tvuj fiktivni svet tezky...
neregistrovaný "petrt"
11. 6. 2007 21:58
Re: SHRNU TI TO SÁM
No ne každý chce BMW, už třeba kvuli závisti. Passat ti bude závidět málokdo. V ČR ne zrovna zanedbatelná vlastnost.
11. 6. 2007 22:09
Re: SHRNU TI TO SÁM
Velmi praktický pohled :yes:
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 22:23
Re: SHRNU TI TO SÁM
Ano, s jeho argumentem se neda nesouhlasit. Krasnej kontrast - kratkej a smyslplnej argument vs. tvojich tisice abstraktnich radku kde hodnota realne argumentace je velmi nizka. Vem si priklad...i kdyz, to bys pak nebyl ty.
neregistrovaný "petrt"
11. 6. 2007 22:31
Re: SHRNU TI TO SÁM
Nenapadlo tě tzřeba že si tady občas GTI ze všech pěkně střílí? >:-[] NMesmíš to brát tak vážně.
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 22:45
Re: SHRNU TI TO SÁM
No uprimne me to napadlo a ne jednou. Dokonce jsem to sam uz myslim nekdy davno tady zminoval. A proto si taky myslim ze ho az tak vazne neberu a dokonce se tem jeho deja-vu blabolum casto zasmeju.
neregistrovaný "petrt"
11. 6. 2007 22:57
Re: SHRNU TI TO SÁM
Ale v něčem má pravdu. Je strašný jak se tu kdykoliv když tu je něco od VW mele o tom že jsou to křápy a tak. To je blbost, konkrétně passat je po technické stránce uplně v pohodě. Že se někomu nelíbí je věc jiná, ale jezdí jich mraky takže to o něčem vypovídá. Tohle je top model, tak se na to musí dívat. Nejde jen o těch 300k, ale i o to že nebudeš mít stejný auto jako taxikář ale zůstaneš věrný značce. Když chceš. Takže cena je o.k. , podle mě.
neregistrovaný "JayJay"
12. 6. 2007 00:12
Re: SHRNU TI TO SÁM
Ano, takhle se da normalne diskutovat; nemyslim si ze VW jsou krapy, ale myslim si ze dokazu produkty teto automobilky realisticky zaradit jak kvalitativne tak po "image" strance. Ty si pak myslis ze cena je ok, ja mam za to ze tento top model jak rikas ma cenu vzhledem k prave tem dvoum parametrum (kvalita,image) premrstenou. Ale o tom to je, proto si jedni koupi tohle a druzi tamto...
neregistrovaný "misogsk"
12. 6. 2007 08:59
Re: SHRNU TI TO SÁM
V com je Passat nekvalitny? A uprimne, pre mna ma BMW image extremne agresivneho mafiana, takze dakujem neprosim ani za 100000.
anonym
11. 6. 2007 22:20
Re: SHRNU TI TO SÁM
Co to plácáš? v jakém koutě? Ta zmíňka o N1 je v Česku velmi aktuální. Kolega tu psal, že neutrácí za auta, a že investuje do domu. Tak mu vysvětluji, že pokud nemá prachy třeba na auto a strká je do cihel, že je to velmi autodestruktivní cesta... která většinou končí právě u toho rozvodu. P.S Žiješ, nebo jen posloucháš empétři?...
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 22:42
Re: SHRNU TI TO SÁM
To jsi celej ty, rozumnej clovek ti zde rika ze radsi nez do auta tu 1.5 mil investuje do baraku a ty ho zacnes strasit rozvodama a ze pak jediny co mu zbude je auto s velkym kufrem...to je pro me opravdu bezhodnotna diskuze. Autodestruktivni muze byt kde co, ale kazdopadne horsi investice je auto v teto cene nez byt/dum, pokud clovek nema na oboje. Fakt tohle je uz zbytecna diskuze az moc..
neregistrovaný "Jutilla"
12. 6. 2007 06:46
Re: SHRNU TI TO SÁM
Pokud ti to ještě nikdo neřekl, tak z boje utíká jen zbabělec. A manželství sem tam je boj. Za těch sedmnáct let, co mám na prstě kroužek, přišlo pár krizí, ale práskat do bot? To udělá jen egoista, kterému nezáleží na rodině. Nechci věřit, že bys byl takový, tak takové duchaprosté příspěvky nepiš. U BMW jsem byl, právě když si kamarád to 330xd objednával a můžu ti říct, že 335xi sedan se do 1,3 mio se slušnou výbavou taky vejde. Možná by neškodilo občas vypnout poč a vyjít mezi lidi, ne?
12. 6. 2007 08:24
Re: SHRNU TI TO SÁM
50% manželství se rozvádí Jutillo... nejsložitější (paradoxně) není dohoda o dětech, nýbrž o majetku. Tohle samozřejmě vypovídá hodně o těch co se rozvádí.... nicméně na tom, že nemovitý majetek výrazně komplikuje život, na tom trvám. P.S. Pokud se domníváš, že se rozvádí jen egoisté... měl bys na této teorii ještě zapracovat...
neregistrovaný "Jutilla"
12. 6. 2007 13:11
Re: SHRNU TI TO SÁM
Jenže já jsem použil tvůj výraz "práskl do bot", což vnímám jako snahu vyhnout se řešení problémů cestou nejmenšího odporu. A to je pro slušného člověka nepřijatelné. Na rozvodu se dva lidé dohodnou. A pokud máš přehled o cenách, tak víš, že jakékoli auto (mimo veterány a vyjímky) má do 10 let cenu nula nula nic. Takže i kdybych ty peníze, co jsem vlomil do baráku, utratil za tři tvoje apoštoly po 1,3 mio, tak dnes už z nich mám jen polovičku. A to je přesně to, co by mi zůstalo po rozvodu. Vlastně by mi zůstalo víc, protože nemovitosti se, bohudík, zhodnocují.
12. 6. 2007 15:04
Re: SHRNU TI TO SÁM
Asi jsem se s těma botama vyjádřil ne zrovna adekvátně k problému... Jutillo, já nepíši o tobě, a už vůbec ne o sobě... píši obecně o tom, že 50 procent se rozvádí a ty rozvody jim komplikují majetky... Vím o tom dost. Jediné správně investované peníze, jsou peníze investované do vlastních dětí, do jejich rozvoje, do jejich studí... a pokud ještě něco zbývá, pak si jistou (alespoň hmotnou) náklonnost zaslouží i děti, co vyrůstají bez rodičů... P.S. Máš pravdu v tom, že peníze za auto, to není jejich zhodnocování... proto také často zde píši, že auto má člověk kupovat jako zimní boty, tedy bez stresů, že nedožije příštího měsíce... a zajde hlady :-)
neregistrovaný "Jutilla"
12. 6. 2007 21:53
Re: SHRNU TI TO SÁM
A prot jsem si vybíral auto podle jasných kritérií: Mainstream, střední třída, aspoň trochu hezké, středně výkonné (zákony fyziky jsou neúprosné, jakékoli zvýšení výkonu snižuje životnost, pokud se současně nezvýší kvalita materiálů), ergonomicky na výši, s tvrdším podvozkem, vysokou nosností (stavěl jsem dům) a co nejvyšší spolehlivostí. K smrti nerad navštěvuji servisy, vím jak to v nich chodí. Poslední parametr bohužel vyřadil všechny evropské značky a zůstal... japonec. Najeto přes 300.000 km se dvěmi drobnými poruchami (regulátor a předřadné odpory). Poslední dobou už ho používá jen manželka, já bohužel musím používat služební Fabii. :-) P.S. Drobné popíchutí - kamarád si před osmi lety koupil Passata, v 70 tis. km nové ramena, aby byly zachovány slušné jízdní vlastnosti a ve 105.000 km se mu potkaly ventily s válci. Drahý špás. Ale co, stane se. U některých značek však častěji. :-)
13. 6. 2007 09:21
Re: SHRNU TI TO SÁM
:-) Ta Fabia - žádné "bohužel" ;-) Tak držím palec ať stavba řádně pokračuje :yes:
neregistrovaný "Jutilla"
13. 6. 2007 13:04
Re: SHRNU TI TO SÁM
Díky, stavba už před pár lety naštěstí skončila, ale vybavení a okolí vyžaduje průběžnou údržbu. :-) Fabia - opravdu bhužel. Nečekám od 1.2 letadlo, ale každý rok 5 nových žárovek H7, všemi dveřmi při dešti zatéká, stabilizátory v tahu, geometrie neustále rozhozená, spotřeba při klidné jízdě 6,3/100km, to je k vzteku. Ale když jsem v 87 koupil novou 125L, bylo to ještě horší. :-)
neregistrovaný "Benz"
12. 6. 2007 21:17
Re: SHRNU TI TO SÁM
Auto je výrazně horší investice než dům. Už s podepsáním kupní smlouvy auta (pokud to není Enzo) ti hodnota klesne o 10 až 30%! A hodnota se začne zvyšovat až za desítky let. U domu? Hodnota ti s koupí asi ani neklesne a pokud se budeš o dům pěkně starat a aji ho něčím vylepšíš, za deset let za něj můžeš chtít třeba o 150k víc. Z čistě ekonomického hlediska je to výborná investice. K čemu ti je auto, když nemáš dům? A že to je VW a navíc božský (hahaha) Apoštol? A co má být? Děláš tu z VW něco, co není. Vychvaluješ tady motory 2,0 od VW (v tvém spamu, který je spíše dole.) ... 2.0i, 2.0 TFSI nebo 2.0 TDI? První a poslední byly zastaralé, už když je uvedli na trh, a prostřední? Dobře, ten je moderní. Musíš trochu víc specifikovat...
12. 6. 2007 21:36
Re: SHRNU TI TO SÁM
Jo, tak to jo, auto je "investice" jak sviňa. Kup ho a druhej den zkus prodat, s cenou o 20% dolů a neprodáš. Fakt jsem se zasmál.
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 21:33
Re: SHRNU TI TO SÁM
Vzdycky kdyz ti dojdou protiargumenty na jednotlive prispevky (viz. nahore diskuze "kostitras") tak zalozis takovejhle novej spam-prispevek kde po tisici a jedny zacnes blabolit zase to samy co poslednich par let...a porad dokola...a porad dokola. Jsi mistni sasek a exot, ale bavis me a asi i dalsi lidi ktery to bavi na tebe stejne porad reagovat.
11. 6. 2007 21:39
Re: SHRNU TI TO SÁM
Hlavně si přečti, co tu píšeš ty... to má se životem za volantem společného asi tolik, co já s Marsem... jinak, jestli tě to baví, můžeš tu o mně psát třeba romány, pochybuji ovšem, že mimo tebe by to někdo četl. Zkoušej psát k Passatovi, Apoštolovi tvých snů, JayJay... :-) To je téma dne. To JE téma. jenže... to bys o tom musel něco vědět... ;-\ >:D
neregistrovaný "JayJay"
11. 6. 2007 21:54
Re: SHRNU TI TO SÁM
Ja jsem o Passatovi napsal svoje nahore, tys byl prvni kdo reagoval. Stejne "Passatovi, Apoštolovi tvých snů..." :-) ty nemas chybu, nekdo jako ses ty se v jinych diskuzi nevidi. Nesoudim lidi uplne dokud je neznam osobne, takze i v tvym pripade jsem odkazanej jen na to zde neustale vyplozujes, ale to je opravdu unikatni. Ale davam ti za pravdu, sve jsem si k tomuto autu uz rekl, takze diskuzi prenechavam tobe "guru auto.cz - ktery o tom neco vi" a dalsim... :yes:
neregistrovaný "Pucmeloud"
11. 6. 2007 21:53
Jen chvile na vysluni nez..........
se zanedlouho objevi Saab 93 Black Turbo.... Pak bude tahle modra nadhera syrachy uhybat do praveho pruhu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rout"
11. 6. 2007 21:53
trochu mimo
Vzhledem k tomu, že to není "f tédéíčku" se tenhle automobil dostal mimo oblast své působnosti nacházející se ve fleetových flotilách. Pro zážitek z jízdy si ho sotva kdo koupí, na to jsou tu za tuhle cenu jiné značky. ;-)
Rozbalit vlákno
4
anonym
11. 6. 2007 21:54
Re: trochu mimo
:yes: trefa do cerneho
Avatar - VDC
11. 6. 2007 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2007 00:15
Re: trochu mimo
...asi ano :yes:
neregistrovaný "JayJay"
12. 6. 2007 11:31
Re: trochu mimo
Kratky, nicmene velmi hodnotny argument ktery mozna situaci tohoto Passata nejvice vystihuje... :yes:
neregistrovaný "petrt"
11. 6. 2007 21:53
passat
No to je paráda tahle diskuse. Tady cokoliv VW něco vyrobí tak už se do toho šije, jakej je to předraženej šmejd. Určitě jsou za ty peníze lepší auta, ale i horší. Tohle auto vyrobil VW pro své zákazníky a taky jako třešničku na dortu. Ten kdo si půjde koupit passat 2,0TDI /FSI/ si to prohlídne v salonu a bude mít radost že má podobné auto. Některé desingové prvky dají určitě i jako příplatkovou výbavu k levnější verzím. Navíc je to top model řady, prodá se jich jen pár, zaručí exkluzivitu. Kdo bude chtít BMW tak k VW ani nemrkne, kdo Hondu tak tuplem ne. Prostě je to nejdražší verze slušného auta, a na to drahá zas až tak moc neni. Mimochodem, i mě se zdá základní verze passata zbytečně tvrdá, ale zase drží na silnici dost dobře. Je to věc preferencí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cupakapra"
11. 6. 2007 22:10
Bravwo VW Rxy
Golf R32, Passat R36. jedine, co mi tu chyba je Fox R40 za 600.000 v zaklade. to bude bomba. pre mladych byckovw, co si nemozu dovolit apostola. tak dostanu apostola phaetus. ved design celnej masky a pristrojovwky prezradi rodovwu prislusnost. a to ti este nikto nestacil vysvetlit kuzlo "krysich kleci". N1... kapiš? oddelime zadne sedadla mrezou pre dilitovw a'la GTI. naco ti je 300 koni pod kapotou, ked staci jeden somar? BRAVWO VW-GTI
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI NO1"
11. 6. 2007 22:50
hura VW
Již nějaký pátek sleduji tyto diskuse, majitelem ŘP jsem již přes 20 let.Vystřídal jsem několik aut ať to byly VW , Škoda a nyní Ford. Bohužel nevím proč bych si dnes měl kupovat takové auto, jednak se mi jeho design nelíbí.A nepatřím mezi šoféry s malým foglem, abych někomu měl pořád něco dokazovat. Ti nejlepší už možná dnes chrastí v urně.
Opravdu VW je v překladu lidový vůz pro nejširší masy. Vzhledem k image bych asi toto auto ani za nižší cenu nezvolil. Velice se mi líbí postřehy GTI, který musí mít ohrkané kolena jak jezdí s matchboxy po podlaze. Možná, že ho už v shoowroomu pustili si alepoň sednou do jeho vysněného VW a tak teď může dlouho a opravdu dlouho masturbovat nad opbrázky VW.
Koupě automobilu je rovněž přístup k zákazníku a to jak VW tak i celý koncern příliš neřeší. Vždyť zákazník je pro ně jenom lejno. Vždyť koupí auta teprve vše začíná. Je zajímavé, že daleko méně libozvučné značky se chovají k zákazníkovi lépe a snaží se vyřešit jeho problém k obostranné sppokojenosti. Doufám, že se nejbližší době dočkám od GTI v rubrice moje. auto jeho příspěvku. Bude to určitě bomba. Nechme se překvapit, co když GTI má našetřeno na svého apoštola. odhadoval bych to tak ve stáří maximálně do 12 let, určitě alepoň 1,6 nafta. Trošku pokory by řadě lidem nechybělo. Tak dobrou. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - janodespota
11. 6. 2007 23:02
este 1 konkurent....
Zabudli ste na VOLVO S60R - vykon 300 koni, stredna trieda, akurat oproti Passatu R36 je o 120 000 drahsie....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tja"
12. 6. 2007 00:00
GTI
Kdo si mysli, ze GTI je SLABOMYSLNY IDIOT, at se pod muj prispevek podepise....
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2007 00:18
Re: GTI
to ti sotva projde hlupáku!!!!!! (málokdo má elektronický podpis) >:D >:-[]
neregistrovaný "kkk"
12. 6. 2007 08:33
Re: GTI
slabomyslny idiot neni...je proste fanousek az za hrob. jen je divny, ze za stejne fanouskovstvi se tu hodne navazi treba do alessia a kinga ;-\
12. 6. 2007 09:01
Re: GTI
Musím tě opravit. Nejsem vůbec fanoušek VW... Mám rád vlastně všechna auta. A samozřejmě znám jejich kvality i zápory. O tom občas něco napíšu. P.S. A dík, že bráníš čistotu diskuze. Nějaké nadávky kolegům... to se tu nepěstuje.
neregistrovaný "kkk"
12. 6. 2007 09:46
Re: GTI
nerikam, ze neznas nic jineho, nez VW. ale ge, jako guru a aspostol laskou doopravdy zavani ;-)
12. 6. 2007 10:02
Re: GTI
:-) :-) :yes: Mrkni sem [odkaz] například.
neregistrovaný "kkk"
12. 6. 2007 10:25
Re: GTI
vim, vim...to ja uz cetl tolikrat...za to ti dekuju :-) :yes:
12. 6. 2007 21:45
Re: GTI
Tak jsem musel poutírat monitor, mýdlová opera jak vyšitá. Tvůj "básnický" sloh fakt nemusím, tomuhle jsem se měl vyhnout rovnou.
neregistrovaný "Hds"
16. 6. 2007 21:59
Re: GTI
:yes:
neregistrovaný "6mps"
12. 6. 2007 00:54
uvidíme
Môj názor je pokiaľ som sa neviezol-nehodnotím!!! ;-) ale to BMW3 335i je pecka a určite by som si ho kúpil skôr ako passat.Ale najskôr by to bolo 335d to sa my vidí praktickejšie >:D
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2007 08:57
ŠVORCÁK V AMOKU
Ještě, že tu máme VW... ma čem jiném by ztrácel švorcák půdu pod nohama přesvědčivěji, nežli na této značce. Kdo dělá do aut ví, že technicky nelze VW vlastně nic vytknout. Patří ke světové špičce, jak motory (opakovaně světové motory roku - 1,4 a 2,0), tak například automatikou (DSG) o použitých materiálech a designu nemluvě. Ano, VW určuje desetiletí Evropě styl v mainstreamu, on zdefinoval, co je mainstream, přičemž nyní již začíná mít jeho modelové portfolio přesahy do prémiové i luxusní třídy. Phaeton, Touareg i tento modrý Apoštol jsou toho přesvědčivým důkazem. Pokud jde o mainstream, někdo jezdí ve Fordu, někdo v Citroenu a někdo zase třeba ve VW. Pravda tedy je, že těch ve VW jezdí v Evropě nejvíc. Vždyť VW tu také vyrábí nejvíce aut. A jestli něco v mainstreamu platí dokonale, jsou to počty prodejů. No, a v těch to aktuální PASSAT, Apoštol tvých snů natřel široko daleko každému. Passat "udělal" taková prodejní čísla o jakých se ve střední třídě nezdá nikomu, a to takřka řádově... Jistě, natřel to proto, že VW stvořil prémiový mainstreamový model. Tohle není protimluv. Jen se seznam s Passatem. Jen navštiv ty překrásné prodejny VW, které stojí v každém větším městě Česka. Utři nudli, zatáhni kšandu, pokus se nestydět a vykoktej tam, že bys chtěl vyzkoušet modrého Apoštola, uvidíš, že to pro tebe bude zážitek na který do konce života nezapomeneš. A to si představ, že jsou lidé, kteří si to auto jen tak koupí... Jo, takhle se to dělá - dokonalé prodejny, dokonalý prodej, dokonalá auta, dokonalé ceny a dokonalej nazobanej kovboj. Tenhle modrý Apoštol na 300 diamantech, to je za cenu 1,37 miliónu klenot mainstreamu. Nikdo jiný, jenom VW nenabízí dnes obdobné auto. P.S. Co bude dál? No, nyní bude poměrně dost dlouho kralovat modrý Apoštol. Až vyjede Mondeo ST, a já tipuji, že bude také na 300 koních, počkají tihle dva na třetího do party a tím nepochybně bude Vectra OPC. Tihle tři, to budou tvrdě nabroušené démanty středního mainstreamu. A to je vše. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
9
anonym
12. 6. 2007 09:50
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Ty jsi ale cudák ty si utři nudly předpokládám že nosíš teplákovku nike >:-[] mobilní telefon nokia a máš blondýnku tak se schlaď a kup si ten lidový vůz, našlapat se dá i trabant pak si stáhni okýnko a jezdi do těch měst co jsi psal ale zklamu tě nikdo se po tobě dívat nebude protože máš jen lidový vůz VW je to jen VW smůla >:D >:D >:D mimochodem * porsche
neregistrovaný "JayJay"
12. 6. 2007 11:41
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Zamysli se nad sebou, vsechny tyto argumenty jsi zde uz prezentoval tak takovyhle prispevek neni nutny - cte to stejne malokdo jelikoz kazdy automaticky vi jaky je obsah...tohle uz je opravdu spam teto diskuze, tak je prosim takto nenic jen abys mel ten pocit sebeuspokojeni a posledniho slova, kdyz pro tebe samotneho jsou zdejsi diskuze tak dulezitou casti tveho zivota.
12. 6. 2007 12:02
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Umíš hezky prosit, poměrně slušně se snažíš i zasáhnout, ale všechno vedle, JayJay. Zkoušej to jinak... třeba příspěvkem o Passatu.
neregistrovaný "JayJay"
12. 6. 2007 21:50
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
:-) Jses dobrej komik; ja te o nic neprosil, apeloval jsem na tvuj rozum...uznavam, trefa vedle. >:-[]
13. 6. 2007 09:10
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Copak já, ale ty seš komik... dokonalej >:D Přirozenej šaškovskej talent, kterej se hned tak nevidí, bravo >:-[]
neregistrovaný "JayJay"
13. 6. 2007 13:53
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Hmmm...odpoved "ja ne ale ty" na urovni ditete...ze by komplex posledniho slova?
neregistrovaný "Benz"
13. 6. 2007 15:10
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Došly argumenty?!
neregistrovaný "oldrt"
12. 6. 2007 17:05
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
chapu to spravne tak, ze pokud vylozene nechci f1 nebo autobus, tak jedina spravna volba, volba toho, kdo vi a zna (ev. od vseho ma klice) je vw-porsche? dik za odpoved...
12. 6. 2007 21:51
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
To se fakt takhle realizuješ? VW že není co vytknout? Tak jsi buď slepý a hluchý, nebo máš jediný zdroj informací - marketningové oddělení z Vlkohradu.
neregistrovaný "Coulin"
12. 6. 2007 09:49
Vo co de ?
Passat zůstane vždy jen Passatem tuctovým služebákem nejčastěji ve stříbřence a u nás ve VWagonu s hrkající klecí za sedadly... VW se ukájí tím,že do absolutní šedé tuctovky napáchá BIG motor a dá na to šílenou cenovku.Když jim to funguje >:D >:-[] Takovejch blbců co si to koupí moc ale nebude... A GTího už nebíte-on je autista WVista-prostě má svůj VWéčkovej svět,kterej nemá nic společného s realitou... Kdo by se prosím mohl masírovat autem,když stejným byť v jiné barvě a s jiným motorem přijede třeba do drogerie obchoďák s dětskými plenami... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
12. 6. 2007 15:04
Materialy
Já jsem se přesvědčil, jaký používá materialy, tříramenej volant, kterej jsem viděl v Passatu, jsem dále viděl v Polu, Golfu, ve Fábii, v Roomsteru..., držadlo(madlo) ve výplni dveří, působící dojmem, že nevím, jestli vydrží než dokončím zkušební jízdu (poměrně vyklající a kroutící) jakbysmet, v Polu, Golfu, prostě lacině vyhlížející díly. Taková Kia Ceed působí vevnitř hodnotněji než Golf.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petrt"
12. 6. 2007 15:59
Re: Materialy
No to bych se hádal, v základu je ta Kia dost hnus.
neregistrovaný "zail"
12. 6. 2007 16:04
Ti si věří
Ti si nějak věří, takouvou mrdku bych si dobrovolně nekoupil... Za ty prachy mam Alfu Romeo 159 SportWagon v plné palbě...
Rozbalit vlákno
7
12. 6. 2007 16:09
Re: Ti si věří
Nevím čemu vy alfisti říkáte "plná palba", ale až tě bude tenhle modrej Apoštol předjíždět v dlouhým táhlým, tak se pakuj s tou palbou do pangejtu, amatéry neberem... >:D ;-)
neregistrovaný "zail"
12. 6. 2007 16:15
Re: Ti si věří
Tak nepatřím mezi alfisty, ale važně pochybuju, že mě tento tvůj "modrý Apoštol" bude předjíždět... Pokud to bude něco podobného jako Golf R32 tak ať se jdou vycpat, to byla plečka...
12. 6. 2007 16:53
Re: Ti si věří
Já myslel, žes psal, že vlastníš tu Alfu... a ty jen plácáš do větru...
neregistrovaný "eva"
12. 6. 2007 20:21
Re: Ti si věří
Jasně GTI, nedej se, máš recht. Takhle votuněnej pašík, pojede jak střelená sviňa. Do hlavičky.
neregistrovaný "Benz"
12. 6. 2007 21:54
Re: Ti si věří
"Výkon není to hlavní". Tak tohle si GTI vytiskni a nalep si to nad postel... :no:
13. 6. 2007 09:11
Re: Ti si věří
>:D jasně, Benzi, tohle ovšem tvrdívají ti bez výkonu >:-[] :no:
neregistrovaný "Benz"
13. 6. 2007 14:51
Re: Ti si věří
Tohle tvrdívají ti bez auta... :no:
neregistrovaný "Cynik"
13. 6. 2007 02:21
Impresivní, ale...
...Mondeo nabídne totéž v atraktivnějším kabátě s lepším podvozkem o 200 tisíc levněji. Na tomhle poli bude Passat poražen, o tom jsem přesvědčen.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Benz"
13. 6. 2007 15:15
Smysl auta?
Není žádný. Kdo si koupí Passata za milión a čtyři sta tisíc? A že má 300 koní? A má být?! Kdokoliv, kdo chce třista koní, zajde k BMW, Mercedesu nebo Audi, ale ne k VW. Pamatujete na Passata W8? Kdo si ho koupil? Tři tisíce lidí... Ne proto, že by byl limitovaný počtem, ale protože ho nikdo nechtěl. Kolik lidí si koupí tohle auto? Dva tisíce. Můj odhad. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sammaritan"
13. 6. 2007 15:40
GTI
GTI ty nemas chybu.Takeho *.ka som este nezazil.Tolko co som sa zasmial pri tvojich prispevkoch obhajujucich tvojho vysnivaneho passika som este nezazil.Mam podobne retardovaneho bratranca ale ten sa uz lieci takze mal by si stym nieco robit!Inak uz sa testuje alfa romeo 159GTA a ma mat okolo 400-420koni a tvojho pasika s uzasnymi 300konami by nechala za sebou aj obycajna 159 s 3,2...si dost ubohy lebo passat je jedine dobry do firmy ale pochybujem ze by ho niekto chcel kvoli jazdnym vlastnostiam... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sammaritan"
13. 6. 2007 15:41
pre gtiho
GTI ty nemas chybu.Takeho *.ka som este nezazil.Tolko co som sa zasmial pri tvojich prispevkoch obhajujucich tvojho vysnivaneho passika som este nezazil.Mam podobne retardovaneho bratranca ale ten sa uz lieci takze mal by si stym nieco robit!Inak uz sa testuje alfa romeo 159GTA a ma mat okolo 400-420koni a tvojho pasika s uzasnymi 300konami by nechala za sebou aj obycajna 159 s 3,2...si dost ubohy lebo passat je jedine dobry do firmy ale pochybujem ze by ho niekto chcel kvoli jazdnym vlastnostiam... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Frantik"
19. 6. 2007 18:01
Mám takový pocit....
Mám takový pocit,že pan Piech u VW nakazil spoustu lidí virem velikášství. Spustil několik projektů, které stály miliardy euro, a výsledek? Velmi slabý...,spíše velké ztráty. A lidé, kteří se o auta zajímají, vědí co tím myslím. A nyní k tomuto VW Passat. Parametry má jistě dobré. Vybavení také. Zpracování bude na úrovni, o tom také nepochybuji. Přesto so ho asi mnoho lidí nekoupí. Už to není kategorie VW. Za tyto peníze si lidé koupí raději Audi, Mercedes či BMW (vzpomeňte na Phaeton!). Bohužel, auta se stále kupují jako status-symbol. A VW nemá symbol vyšší třídy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "johan"
21. 6. 2007 16:05
Kentus
VW je opravdu v krizi. Ono to nikdy nebylo bůh-ví-jaké ale to s čím přichází poslední dobou. Passat je dle mě nepovedené auto. Zajímavý do tech 900tis v porovnání s drahší kounkurencí ale jinak nic. Kdyz sem v R36 sedel tak sem z toho nemel vubec dobrej pocit. Lidovy vuz si hraje na neco co neni, ale to je problem vsech automobilek aktivnich na trzich stredni tridy - viz Mondeo - na muj vkus moc plastoveho dreva a plastoveho chromu. Takova pozlatka na oko pro lidi. Ale dle tabulek a grafu jim to vsichni zerou :)
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 6. 2007 00:11
4 cajzli
....vw jsou auta primárně určena pro zemi svého vzniku t.j. DE, tomu odpovídá i jejich kvalita a technika v poměru k ceně, co na to říká pár upocených pepiků rádoby odborníků je úplně jedno, pro vás je tu dacia logan anebo kia lemplové.... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wlken"
25. 6. 2007 11:49
český sen
Až budu velký tak chci vypadat jak Ti borci z časáků, budu obdivovat hrdiny z reality šou,poslouchat muziku co mi vnutí rádio,smát se filmům Zdeňka Trošky, největší kulturní zážitek pro mě bude návštěva toho největšího nákupního centra v republice,k moři si zajedu do Chorvatska, nechám si postavit rodinný domek z tyrolského katalogu,nejlépe aby měl ještě víc klenbiček a výklenků než má soused...Zapomněl jsem na vysněné auto...No samozřejmě-Passat,pořídím si na něho nějaký ten sportovní paket,krapet zamračím a nachromuju kliky,to budou roštěnky valit bulvy až s ním zaparkuju před diskoškou....
Rozbalit vlákno
0