Jako nejlepší zabezpečení za málo peněz proti odcizení je skrytý vypínač na palivové čerpadlo vozidla, či spínací skříňku. Trochu zručný člověk si toto udělá sám popřípadě v servise Vám toto udělají okolo 600,- Kč a zlodějský *** jsou v pasti. :-)
Druhé ještě levnější zabezpečení pokud od zástrčky diagnostiky nenápadně odpojíte pár drátků.
Mám to stejně - vypínač na čerpadlo, přesunutou zásuvku diagnostiky a ještě vyhledávací zařízení. Možná je to na takový starý krám moc, ale já to auto mám rád. :-)
když místo garáže nechávám auto u baráku tak večer nechávám otevřený okno v ložnici, a kdyby to moje auto někdo v noci nastartoval tak vzbudí celý sídliště >:D a nebo v něm mejvám benzín tak akorát na dojetí k benzince >:D
Je pravda, že vozy koncernu VW sa kradnú najviac, jazdí ich veľa, tak treba ND.
Táto skutočnosť by ma však neodradila pri nákupe auta. Kebyže chcem VW, tak si dám zeder, samozrejme poistenie. Najlepšie je parkovať v garáži, ale veľa ľudí takú možnosť nemá.
Zaujímavé je, že do BMW E61 sa nedá namontovať mechanické zabezpečenie zeder :-|
to je iluze
pote co me odesla startovaci karta u nejmenovaného francouzského výrobce, trvalo servisnímu technikoj asi 10sec nez nastartoval na svoji kartu a to vcetne pripojeni pocitace ke sbernici ...
dovolim si pastnut prispevok od mp3turbo z forum.autobazar.e
[odkaz]
moje tipy:
- zeder nie je prekonany. Ked ano, nech tu niekto da realny dokaz. Za 8500,- korun najlepsie zabezpecenie ktore len mozes mat. Ucinnost : FANTASTICKA. Na slovensku je reportovany jeden jediny pripad kedy zmizlo auto so zamknutym zederom, pokial sa nemylim bolo to v Nitre na kopci v oblasti s rodinnymi domami, Golf 1.4CL benzin. Zaujimave ze utocnik vie prekonat zeder (takych nie je vela, tvrdim ze nikto ale to je nepodstatne) a namiesto nejakej skurwene drahej masiny si vyberie pokakany benzinovy golf bez vybavy. Cojaviem... mne to nepride realne. Zato zederacka stranka uvadza kopec superdrahych aut ktore majitelom zostali sice ciastocne ponicene ale zostali. Ja tvrdim ze momentalne nad Zeder niet. A to ho nepredavam alebo s tym nemam nic spolocne.
- styri tajne vypinace do serie, jeden odpaja hocico elektricke v motore bez coho voz nebezi (nema signal zo snimacov), druhy pumpu v nadrzi na diesli, treti este nieco ine (napriklad na diagnosticku zasuvku ktoru samozrejme nemas na originalnom mieste), stvrty na SVETLA. Slusne a starostlivo umiestnene v interieri. Cena : takmer nulova, zabity vikend behania okolo auta. Ucinnost : DOST MALA (sledovanie dratov plus ich spojenie natvrdo vyradi tvoj vypinac), ale strasne to zdrzuje kedze je ich vela za sebou. A s tymi svetlami? Najviac aut je ukradnutych v noci. Predstav si zlodeja ako sedi v tvojom aute, mozno ho nastartuje (tvrdim ze nie ale to je jedno) a... nevie zapnut svetla. POJDE V NOCI BEZ SVETIEL???
- MECHANICKY ZABLOKOVAT OTVARANIE KAPOTY. Mimoriadne dolezita vec, utocnik nemoze priniest a vymenit svoju vlastnu riadiacu jednotku ktora ma vypnuty pin a nejako inak upraveny software, utocnik sa nedostane k baterii, starteru a podobne aby nieco premostil. Solenoidne ventily nech ti pomahaju. Cena riesenia : radovo 1500,- korun. Ucinnost : NESKUTOCNA. Nebudes tomu verit... Ked budes vidiet nejake video ako sa kradnu auta, pochopis preco je otvorenie kapoty na modernych vozoch mimoriadne dolezite pre utocnika.
- zablokovat dodavanie paliva do motora, znovu solenoid na cerpadlo z nadrze (KU KTOREMU JE NESKUTOCNY ZLY PRISTUP a zlodej nema sancu sa s tym *, navyse mu auto skape po par sto metroch na ceste takze zoberie nohy na plecia a nebude riskovat. Napriklad na mimoriadne kradnutych sharanoch je to robota asi tak na hodinku, vyhodit stredne sedacky von, mat otvorene dvere a j*** sa s autom. Na nejakej hlavnej ceste v noci, dobre?). Kombinovat s citackou magnetickych klucov (DEC kluce sa to tusim vola), pretoze ked ovladas solenoid elektricky z miesta vodica, utocnik vytrhne draty a spoji natvrdo. Ked ti vytrhne draty od citacky magnetickeho kluca, moze si spajat aj mihalnice a nic z toho. Cena riesenia : 4000,- korun. Ucinnost : FANTASTICKA, na urovni Zederu.
- doplkove blbosti typu dvojcestny alarm, vyborne pre tvoju informovanost, idealne na americkych frekvenciach ktore su milimeter posunute od nasich a nie su na ne rusicky. Cena riesenia : 2200,- korun. Ucinnost : v kombinacii s panom Glockom pripadne pani CZ spickova, bez tychto panov alebo dam sa moze jednat o tvoje zuby. Dvojcestny alarm je ale spickovy na zapinanie nezavisleho kurenia :-) a informaciu o odtahovani v kombinacii s prislusnymi senzormi (snimac naklonu...). Minimalne tri zalohovane sireny, jednu von, dve do interieru kombinovane s piezoelektrickym vrestiakom (sireny som kupoval tusim za 200,- korun, vrestiak po 50,- a zobral som hned styri). Tomu zlodejovi co sa NEZBLAZNI v tom rachote vnutri za tridsat sekund vystreli von hlava cez predne okno.
Tolko z mojej strany. Celkove naklady na zabezpecenie passatu: pod 20.000,- SKK jednorazovo a tvrdim ze s autom ti NIKTO NEODIDE. Je to silne tvrdenie ale stojim za nim.
tak golf co jsem vlastnil měl klasickou vložku se stavítky a několikrát jsem ji měnil po zničení od šroubováku. Co to je za verzi kterou máte? A nemám na mysli II;III nebo IV.
2, 3, 4 jsou k ničemu. Účinné max. na frajery kteří se chtějí svézt domu z hospody do vedlejší vesnice zejména tedy bod 4. Na bod 5. stačí kvalitní rušička která se dá koupit cca za 10 000,- Bod 1. je asi jediný účinný neodjede li vozidlo na odtahovce ;-\ . 100% ochrana je nekupovat si auto :-(
je mít takové auto, které by neukradl ani blázen :-) To znemaná třeba něco staršího s nemoc dobrou pověstí (třeba Fiat) nebo cokoliv hodně výrazného a nezvyklého. Kradou se auta, která se dají dobře prodat buď celá, nebo aspoň součástky z nich.
GPS + GSM zabezpečení je super, ale dnes už zloději mají speciální odrušovací folie. Takže naloží auto na odtahovku, hodí na něj folii a jsou v trapu.
jako rozhodně pravděpodbnost krádeže Fiata nebo třeba Dacie je oproti VW mnohem nižší. Ale i tak to nic neznamená, otcovi kdysi ukradli Fiata Cromu, který ani nebyl v moc dobrém stavu (už vizuálně bylo jasné, že nejde o žádnou leštěnku) a ještě tam měl takovoutu páku mezi pedály a volantem. Auto se našlo kousek za Prahou na cihlách očeasané o co se dalo :)
ja za 4 letou oct v cene 650tis při porizeni platim necely 4tis rocne pojisteni a sem v klidu at auto necham kde necham.
nejaky imobilizery nebo mechanicky zabrany kradezi auta stejne nezabrani
jojo , když to auto někdo bude chtít ukrást tak ho prostě ukradne , a pokud je to nějaký gang , to jsou profíci kteří jdou na jistotu :-) , tady u nás třeba řádil týpek co si prostě vlezl do auta a jezdil sním a pak ho někde odstavil a druhej den zase vlezl do jinýho a tak furt dokola prostě se nudil tak si ukradl auto povozil se a pak ho nechal někde stát
No poisťovňa síce má zaplatiť, ale ver, že v reále bude ako na podozrivého pozerať v prvom rade na Teba a skúmať, či si neporušil nejakú z x poistných podmienok. Ak si náhodou nesplnil jedinú z (niekedy absurdných) požiadaviek poisťovne (ktoré sa dozvieš až pri poistnej udalosti, lebo všeobecné poistné podmienky písané 8 písmom na 4 stranách nečítaš), poisťovňa okamžite odoprie poistné plnenie a môžeš sa akurát s ňou súdiť. A to stojí čas a peniaze.
ja ti neviem, ale pri uzatvarani poistenia, pokial poistujem ak kradez, si zistujem podmienky, za akych mi aauto poistia. Vacsinou je to kombinacia vybranych druhov zabezpecenia (stanovuje poistovna) podla typu a ceny auta
aktualizujete pojištění každý rok? Ve smlouvě bývá i odkaz na vnitřní předpisy a pokud jste si je osobně nevyžádal před smlouvou máte smůlu. Já si smlouvy čtu opravdu důkladně a nestačím se divit co tam je občas napsáno. A tyto předpisy je obtížné sehnat, jelikož je to interní materiál firmy. Pojišťovny nejsou samaritáni.
Pojištění proti krádeži mám taky, ale doufám, že na něj nebude muset dojít. Z ceny auta dostaneš jen nějakou tabulkovou část, takže na koupi nového budeš muset připlatit, plus je nákladem čas nutný na vybrání a objednání nového auta, čekání na jeho dodání apod. Pojistka je spíš takový flastr, aby to nebolelo tolik.
Kroutím hlavou co už někdo nevymyslí za blbost. Jak zabezpečit zadní dveře od jejich krádeže na objednávku? Nenechám je otevřené. Neposkytnu nářadí ve voze. Nechám otečkovat lak a všechny dveře se stejným lakem po krádeži budu podrobně prozkoumávat. Nejlepší bude všechny dveře znehodnotit petlicí po vzoru Mr. Beana a mám pokoj :-) pokud máte další nápady, napište.