Obezitu svých vozů se rozhodla řešit značka Land Rover radikální změnou v konstrukci – nové generace modelů Range Rover a Range Rover Sport budou z velké části využívat hliník.
Pises kraviny. D3 ma 2,7 tuny, ma taky Terain responsible, a s motorem 2,7 je celkem pruzne auto. hmotnost je velika ale zase kralovske misto ve vnitr a z vnejsku velmi dospeli vzhled.. ;-)
Čoveče já vím,že jsi tu už diskutoval s Ricardem...Tak bych nerad opakoval něco, co už bylo řečeno. Čekal jsem,že jako první se ozve Švihák (protože vlastní RR) a bude mít námitky proti plánovaným změnám RR,jelikož si velice zakládá na svém Tanku! A tobě, myslím, může být jedno, co ja tady plácám,hm? ;-) So relax & take it easy PS: slovenskou gramatiku neumím, ale myslím, že bys jí měl věnovat více času chlape ;-)
Tak konecne! Je to muj tajny milacek, ale tohle mu jenom prospeje. Nizsí spotřeba=nizsí emyse=reklama=vyšší prodeje. Velmi jednoduché rovnice a podle mého bude velmi jednoduše platit. Každopádně už to asi opravdu nebude takový tank.
Nejprve bych svého slovenského kolegu nakopl do zadku... A teď bych konečně napsal, že pokud by odlehčení nebylo na úkor bezpečnosti, proč ne. Spotřeba je mi naštěstí ukradená... :-!
Já to beru podle skutečností. Větší pravděpodobnost je srazit se se služební Oktávkou nebo služebním Passatem... V těch jezdí ty největší čuromrdáni a pr.delní vředi u nás... :no: