Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Range Rover Sport: pod kapotou pětilitr

Range Rover Sport s pětilitrovým benzinovým agregátem? Proč ne!
Zpět na článek
24. 12. 2007 08:43
neregistrovaný "Perun."
24. 12. 2007 10:21
neregistrovaný "Dickmaister"
24. 12. 2007 10:54
neregistrovaný "Perun."
25. 12. 2007 01:29
anonym
25. 12. 2007 12:37
neregistrovaný "Perun."
25. 12. 2007 13:42
anonym
25. 12. 2007 13:50
neregistrovaný "Perun."
25. 12. 2007 14:10
anonym
25. 12. 2007 14:24
neregistrovaný "Perun."
30. 12. 2007 11:03
neregistrovaný "nepřihlášený Bárt"
2. 1. 2008 12:09
neregistrovaný "Pepa256"
24. 12. 2007 13:17
neregistrovaný "t613"
24. 12. 2007 20:37
neregistrovaný "Perun."
30. 12. 2007 11:08
neregistrovaný "nepřihlášený Bárt"
24. 12. 2007 08:49
neregistrovaný "ji"
24. 12. 2007 10:24
neregistrovaný "Smoothy"
24. 12. 2007 12:53
neregistrovaný "Symsom"
24. 12. 2007 12:53
anonym
24. 12. 2007 12:52
neregistrovaný "Symsom"
24. 12. 2007 19:05
neregistrovaný "yeretnom"
24. 12. 2007 19:21
neregistrovaný "Symsom"
24. 12. 2007 19:22
anonym
24. 12. 2007 12:55
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
24. 12. 2007 14:10
24. 12. 2007 14:48
26. 12. 2007 10:31
neregistrovaný "KC"
27. 12. 2007 12:13
anonym
neregistrovaný "Perun."
24. 12. 2007 08:43
Mastodont
Charles Darwin. Tohle jméno už někdy slyšel každý. No tak tenhle vousáč přišel s evoluční teorií druhů, totiž s myšlenkou, že přežijí jen ti nejschopnější. Má vůbec v tomto světě co dělat taková pravěká příšera s extrémní spotřebou; extrémními emisemi, gigantickou hmotností a monstrózním čelním odporem? Nehledě na lehce asociální dovětek páně redaktora na adresu zastánců "zeleného teroru" není budoucnost těmhle výstřelkům vůbec nakloněná. Čeká je všechny drastická dieta.. Ne hned, ne za rok, ale dočkáme se všichni :-!
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Dickmaister"
24. 12. 2007 10:21
Re: Mastodont
Myslím si, že ten kdo si může dovolit Range Rover Sport s pětilitrem se už nestará o spotřebu ani o emise a s velikou hmotností a čelním odporem bych si taky nedělal moc starosti, protože 5ti litrový adregát asi nebude žádnej slaboch. Ale zas je pravda, že takhle to nebude do nekonečna a jednou příjde den, kdy se utne tipec,ale prozatím je to poměrně oblíbené auto.
neregistrovaný "Perun."
24. 12. 2007 10:54
Re: Mastodont
Tady přeci nejde o peníze.. ;-) Právě ten princip "nestarání se" o spotřebu a emise mi leží v žaludku. Každý má právo na svůj názor a životní postoj, ale jen do té míry, pokud jím nezačne obtěžovat nebo jinak omezovat ostatní. Uživatel takového vozu je v mých očích sobecký pozér.. Třeba jako Luďa toho jména XIV. Po mě ať přijde potopa. RR je překrásné auto, řekl bych, že to nejlepší, čeho je schopen jinak ze světového pohledu nevýznamný britský automobilový průmysl, ale zoufale mu chybí pohled z ptačí perspektivy. Hybrid a kompozitní materiály po vzoru Lexuse by mu slušely mnohem více. Takhle není než řvoucím Tyranosaurem, který jen čeká na konec.
anonym
25. 12. 2007 01:29
Re: Mastodont
Nesmysl. Pokud si ten benzín zaplatí, má právo ho i spotřebovat. To bys stejně tak mohl osočovaty ty, kteří spotřebovávají čehokoli více, než nezbytně potřebují (jídlo, vodu, ...). Každý prostě může spotřebovat tolik, na kolik si vydělá. Navíc ta ropa, kterou spotřebovává, není "naše", ale arabů. Komu a za kolik ji prodají, je jejich věc.

A co se týče emisí: myslíš, že je to má větší, než Avie, Wartburg, Žigulík, atd...? Až stát zakáže Avie, dvacetileté autobusy, Škody 120 a podobně, pak teprve mějme řeči na pětilitorvý RR.
neregistrovaný "Perun."
25. 12. 2007 12:37
Re: Mastodont
Anonyme..To je jako bys doma byl svou ženu a na adresu lidí, co by tě kritizovali bys odsekl, že až se lidé přestanou vyvražďovat, tak mohou "mít řeči" na to tvoje domácí násilíčko, vždyť to je přece nesrovnatelná věc... On si každý musí zamést nejdříve před vlastním prahem a neschovávat se za záda ještě větším dobytkům. Staré plečky postupně vymřou, každý den se někde kolem stromu otočí nějaká ta stopětka nebo Žigulík, každý den se blíží datum vyřazení nějakých dvacetiletých Avií a jim podobných obludností.. Čas nezastaví nikdo, ani malomyslnost provozovatelů výše zmíněných.. Pětilitrových dvou a půltunových oblud jezdí po světě dost a dost, mrzí mě ale, že lidé je stále dál vyvýjejí namísto aby to zkusili jinou cestou. Prostě aby ukázali trochu invence a reflexe toho, co se děje kolem nás všech. A docela klidně si osočím kohokoliv budu chtít za obžerství a plýtvání obecně >:-[] , to je moje právo a věřím, že chápeš, že to nemá zhola nic společného s jistým politickým způsobem "myšlení", který známe z minulosti, anonyme. Prostě nesouhlasím s tím, že za peníze jde všechno. Nesmí jít, jsou jistá pravidla, řekněme vyšší princip...
P.S. Ta ropa, kterou spotřebovává je v rámci EU cca: ze 30% ruská, z 25% arabská, z 19% norská a do 10% britská... zbytek jsou minoritní zdroje..
anonym
25. 12. 2007 13:42
Re: Mastodont
Uf, to je ale hrubka !!! ;-)
neregistrovaný "Perun."
25. 12. 2007 13:50
Re: Mastodont
Oups! >:D Oprava: "vyvíjejí" Díky ;-)
anonym
25. 12. 2007 14:10
Re: Mastodont
A co "byl svou zenu" ? ;-)
neregistrovaný "Perun."
25. 12. 2007 14:24
Re: Mastodont
To je taková Vánoční trága... jestli já to včera nepřehnal? >:-[] To je jako "standart", jenže ještě horší (chybí tu smajlík sypající si popel na hlavu ;-\ Leč s tématem to nemá zhola nic společného, leda bychom byli na serveru zbrklost.cz
Avatar - Dylan McKay
26. 12. 2007 12:07
Re: Mastodont
Perune Bursíku, těch 5ti litrů zase tolik jezdit nebude, aby se nad tebou stáhly mračna smogu... :-!
neregistrovaný "nepřihlášený Bárt"
30. 12. 2007 11:03
Re: Mastodont
Tak se podívej do Oumeriky, Austrálie, Kanady... Tam jich jezdí víc než je zdrávo... :-(
27. 12. 2007 05:45
Re: Mastodont
Kdyz uz jsi me jmenoval, tak se musim ozvat. Ano, tento Mastodont bude mit vetsi emise nez jmenovana auta. Napriklad Wartburg ma emise NOx velmi nizke diky male teplote spalovani kvuli pritomnosti spalin z predchoziho cyklu, takova nechtena recikulace vyfukovych plynu u dvoutaktu s vratnym vyplachovanim. Wartburg smrdi, protoze vyfukuje nespalene uhlovodiky. Stejne tak treba avie ma emise uplne normalni krome sazi, ale ty spadnou po chvili na zem a krome toho, ze jsou videt, nemaji zadnou vypovidaci hodnotu o emisich. Zkratka, emise nejsou temi emisemi, jak ty si myslis. Nejsou to jen veci, ktere jsou videt a smrdi.
neregistrovaný "Pepa256"
2. 1. 2008 12:09
Re: Mastodont
Tak schvalne - jednoho cloveka posadime za nove auto s petilitrem, druheho za Wartase a tretiho za Avii. Schvalne, kdo driv pojde.
neregistrovaný "t613"
24. 12. 2007 13:17
Re: Mastodont
Tyhle automobily jsou a budou. A díky bohu za to. Možná za pár let je bude pohánět CNG, hybridní motor, elektrický motor nebo motor na žluč kolemjdoucích. A radši benzín s vyšším CO2 než diesel, u kterého se dusím těmi "čistými" zplodinami.

Krásné Vánoce všem, a nezapomeňte utěsnit komín! A´t se k Vám nedostane Santa!
Avatar - Lonestarstate
24. 12. 2007 14:11
Re: evoluce není socialistická. to byla revoluce ;-)
Slyšel, slyšel. Lepší přežije. A myslím, že majitelé Range Roverů se protloukat umí celkem nadprůměrně. >:D Je ironické, že zrovna nějvetší nedomrlci typu Nietzche, Darwin, Hitler atd se s oblibou vyžívají v překrucování přírodního výběru k obrazu svému ;-) Pokud funguje, rozhodně nebere ohledy na přání loserů. Věř, že jestli jsou nějaká auta ohrožená zdražováním ropy, tak auta pro chudé. ;-)
neregistrovaný "Perun."
24. 12. 2007 20:37
Re: evoluce není socialistická. to byla revoluce ;-)
:-( ;-)
neregistrovaný "nepřihlášený Bárt"
30. 12. 2007 11:08
Re: evoluce není socialistická. to byla revoluce ;-)
Tak dávat Darwina do společnosti Nietzcheho a Hitlera je dosti odvážné. Vždyť on to byl, kdo rozpoznal a popsal princip přírodního výběru a který za něj celý život bojoval... V tédle diskuzi nejde o to, že bohatí si takovýdle auto můžou dovolit. Ale spíš o to, že i ti (a nejen ti) bohatí by měli mít na mysli něco, čemu se říká udržitelný rozvoj. Pokud by všichni přešli na motory řekněme do dvou litrů objemu, tak by (za nereálného předpokladu neexistence jiných vlivů) lidstvo mohlo jezdit auty se spalovacími motory o pěkných pár let dýl...
neregistrovaný "ji"
24. 12. 2007 08:49
Range
Range Rover může být nejvýkoněší,nejmodernější a třeba největší,ale pořád to bude poruchové auto se špatným servisem.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Smoothy"
24. 12. 2007 10:24
Re: Range
pořád to ale bude auto s obrovskou aurou, auto snů mnohých a nedostižná legenda...
neregistrovaný "Symsom"
24. 12. 2007 12:53
Re: Range
:yes: :yes: :yes:
anonym
24. 12. 2007 12:53
Re: Range
:no: :no: :no:
neregistrovaný "Symsom"
24. 12. 2007 12:52
NAJLEPŠÍ OFF-ROAD SVETA
Najkrajší, skutočne podarený! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "yeretnom"
24. 12. 2007 19:05
Re: NAJLEPŠÍ OFF-ROAD SVETA
OFF ROAD??? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Symsom"
24. 12. 2007 19:21
Re: NAJLEPŠÍ OFF-ROAD SVETA
No a???? Áno tak teda SUV. Ale prečo musí byť všetko už len SUV? ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
anonym
24. 12. 2007 19:22
Re: NAJLEPŠÍ OFF-ROAD SVETA
Ty si ten policajt. Chcel si sa mi vysmiať, že? :no: :no:
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
24. 12. 2007 12:55
Classic
Podľa mňa by sa podobný motor hodil skôr do väčšieho RR. 4,2 S/C má v Sporte super výkony, ktoré musia stačiť aj ľuďom s benzínom v krvi, no tento motor by som si vedel skôr predstaviť vo väčšom bratovi, ktorý vďaka hmotnosti aj pri 4,2 nedosahuje úrovne konkurencie - Q7, X5, ML,... Ale v podstate sú autá tejto značky skvostom už aj so základnými motormi ;-) Aspoň pre mňa určite!
Rozbalit vlákno
0
24. 12. 2007 14:10
britská klasika
britská klasika je velkej range rover ... ten by si zasloužil dostat vrcholný motor jako první ... rr sport je povedené auto ale nazval bych jej jinak .... každopadně i s 4.2 sc je v něm svezení perfektní jen občas tu hmotu naskládat do zatáčky je něco :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
24. 12. 2007 14:48
Ano, já děkuji
Doufám že je to pravda. Pět litrů je nejvyšší objem na jaký byl motor AJ-V8 připravován. Toto srdce musí tepat v XFR a XKR-R (s kompresorem Eaton samozřejmě), v ideálním vesmíru by se dostalo i do Daimleru ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KC"
26. 12. 2007 10:31
Nejvýkonnější?
Mercedes ML 63 AMG má o 25 kw víc ne?
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 12. 2007 12:13
Re: Nejvýkonnější?
:no: