Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Reklamy, které stojí za to: Hyundai Genesis je silnější a rychlejší než prémioví Němci

Jihokorejská automobilka v reklamním spotu na sedan Genesis ve vrcholné verzi R-Spec prohlašuje, že její vůz je výkonnější s lepší ve zrychlení než vybrané modely prémiových německých značek.
Zpět na článek
28. 5. 2013 19:42
29. 5. 2013 07:11
29. 5. 2013 19:53
28. 5. 2013 19:55
29. 5. 2013 19:55
29. 5. 2013 08:11
29. 5. 2013 10:46
29. 5. 2013 13:52
28. 5. 2013 20:34
28. 5. 2013 21:00
29. 5. 2013 00:12
29. 5. 2013 08:13
29. 5. 2013 09:53
28. 5. 2013 20:37
28. 5. 2013 20:56
28. 5. 2013 21:04
28. 5. 2013 21:11
28. 5. 2013 21:17
29. 5. 2013 08:19
29. 5. 2013 10:48
28. 5. 2013 20:39
28. 5. 2013 22:03
28. 5. 2013 20:49
28. 5. 2013 21:10
28. 5. 2013 22:12
29. 5. 2013 10:40
29. 5. 2013 08:03
28. 5. 2013 23:04
29. 5. 2013 10:40
29. 5. 2013 07:53
29. 5. 2013 08:06
29. 5. 2013 08:48
29. 5. 2013 10:36
29. 5. 2013 10:51
29. 5. 2013 11:32
29. 5. 2013 12:43
30. 5. 2013 11:46
29. 5. 2013 09:19
29. 5. 2013 11:31
29. 5. 2013 12:48
29. 5. 2013 12:28
29. 5. 2013 14:49
29. 5. 2013 10:21
neregistrovaný "JohnST"
29. 5. 2013 11:31
29. 5. 2013 13:48
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2013 19:42
5.0 GDI
tak to uz je ina pecka..... to musi trhat asfalt ;-)

terajsi genesis nie je zly ale novy ktory pride na buduci rok [odkaz] bude zase krajsi lepsi a urcite este viac uspesnejsi ako dnesny genesis.... :yes:

tu je celkom pekny videotest genesisu 5.0 R [odkaz] ... odporucam ho hlavne neprajnikom azijskych aut

hyundai este len dupne na plyn, pockajme si na novy genesis :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Toxik
29. 5. 2013 19:53
Re: 5.0 GDI
Měl jsem Genesis sedan 4,6V8 a i s touto motorizací to byla pěkná jízda.
Avatar - Misanick
28. 5. 2013 19:55
Skutečnost
"Hyundai Genesis je silnější a rychlejší než prémioví Němci", jenže v reálu tomu tak většinou nebývá. 85 kW u Kia Cee'd je ve skutečnosti mnohem méně, než 77 kW u Octavie. A to se nechci oktávky nijak zastávat, nejen proto, že to není prémiový němec >:D .
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2013 19:57
Re: Skutečnost
octavia je najlepsie auto na svete... s nou by som podradnych slabuckych korejcov neporovnaval >:D
Avatar - Flash666
28. 5. 2013 20:11
Re: Skutečnost
me spis pride ze je to EURO normou... cim vetsi normu mate tim min vam to jede >:D
Avatar - Toxik
29. 5. 2013 19:55
Re: Skutečnost
Myslím, že tvé úvahy se budou nejspíše ubírat správným směrem. Můžu potvrdit že V6 3,8 z Genesisu Coupe je v US a KR verzi o hodně živější, než EU verze.
29. 5. 2013 07:59
Re: Skutečnost
Ono je hezké, jak Hyundai u svého vrcholného modelu neuvažuje s vrcholnými modely právě těch prémiových němců. >:D
29. 5. 2013 08:11
Re: Skutečnost
Jenomže to srovnáváte přeplňovaný model s nepřeplňovaným.
To je jako napsat, že nafta je sportovnější než benzín, protože CRDi 1,5 táhne odspodu líp než 1,6 MPi...
Avatar - guze
29. 5. 2013 10:46
Re: Skutečnost
Zřejmě má na mysli 1.6 CRDi (81 kW) a 1.6 TDi (77 kW) ;-)
29. 5. 2013 13:52
Re: Skutečnost
Aha, tak v tom případě se omlouvám... To jsem to blbě pochopil.
28. 5. 2013 20:05
Dost trapná reklama
Vybrali z toho pár drobností a hurá reklama...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2013 20:28
Re: Dost trapná reklama
reklama o nicom ale auto je to paradne ;-) , prestudoval som si nejake recenzie hlavne z americkych testov.... v USA je dost oblubene..... 34 000 predanych kusov za rok 2012 nie je na zahodenie... nam europanom tento hyundai nic nevravi ale v USA ma skvelu povest a meno a ludia si ho kupuju ako alternativu k nemeckej premii alebo k lexusu....

technicke parametre tejto 5.0R verzie su skutocne obdivuhodne... a kedze americania nie su na nemecku D3 zatazeni ako europania tak uspech hyundaia tam nie je ziadne prekvapenie....

kazdopadne si treba pockat na novy genesis ktory pride na buduci rok.... to bude este vacsia pecka ako tento .... hlavne ocakavam lepsi interier a exterier.... dynamicke parametre az take rozdielne nebudu to je jasne.... ;-)
29. 5. 2013 11:28
Re: Dost trapná reklama
Americane jsou na D3 zatizeni mnohem vice nez kdokoliv jiny vcetne Nemcu. Nikde jinde neni nemecke auto takova modla a symbol uspechu jako v USA. Koneckoncu je to videt i na prodejnich cenach, nejdrive nemecka premie, pak dlouho nic, Lexus, opet nejakou dobu nic a pak dalsi subpremiove znacky.
28. 5. 2013 20:34
premia?
16 sekunda videa. Zablokovane zadne koleso pri brzdeni. To nema ABS v standarde?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2013 21:00
Re: premia?
to auto ma viac elektronickych systemov ako mercedes.... ale mozno na ABS zabudli... >:D skus im do hyundaia zavolat ze na videu si nasiel fatalnu vec >:D mozno sa ti podakuju a aj nejaku i30 ti zdarma daju >:D

odporucam ti pozriet si vybavu tohto auta.... a aj mnozstvo elektronickych systemov.... a potom pisat nezmysly ;-)
Avatar - peter_ko
29. 5. 2013 00:12
Re: premia?
ty tam vidíš zablokované koleso? skús sa pozrieť ešte raz... inak reklama dosť trápna - ukričaná
29. 5. 2013 08:13
Re: premia?
Reklama musí něčím zaujmout, i kdyby to měla být třeba ukřičenost a trapnost.
Já sice reklamu jako takovou z podstaty věci nemusím, ale z hlediska cílové skupiny není nic horšího, než reklama, které si nikdo ani nevšimne.
29. 5. 2013 09:53
Re: premia?
ano, je tam zablokovane koleso. Je jasne vidiet vzor pneu. Skus sa pozriet este raz :-)
Ano, reklama trapna. Keby to auto bolo lepsie ako BMW, alebo mercedes, usetrili by peniaze za reklamu. Ale kedze to tak nie je, treba masirovat hlavu tym, ktori su poddajnejsi, alebo ako niekto pise nizsie - viac pasikov, viac adidas. A stale je skupina ludi, ktora na to reaguje. Ale je pravda, ze za relativne menej penazi, mozes dostat cosi, co sa trocha hraje na premiu. ( urcite pri plateni za servis to premia bude! ) No a potom pri predaji jazdeneho auta trpko zaplaces. 5000euro to isti :-)
28. 5. 2013 20:37
.
nemyslim si ked si niekto chce kupit luxusne auto, ze sa rozhoduje medzi genesisom a S-klasse, resp. panamerou. V mnohych parametroch moze byt genesis lepsi, ale o to pri kupovani auta v takejto triede predsa nejde.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2013 20:56
Re: .
genesis nie je konkurent S - klasse ale skor E-cka ..... konkurent S-ka je skor Equus ;-)

[odkaz]
28. 5. 2013 21:04
Re: .
tak to som nevedel. potom mi uz uplne unika zmysel tej reklamy.
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2013 21:11
Re: .
no ved premiu mysleli Ecko a BMW 5 ;-) a nie S-ko ;-)
28. 5. 2013 21:17
Re: .
jaaaaaaaaaaj, vidis, tam je e-cko, hej, sorry, myslel, ze tam bolo s. ok ;-)
to ma ten genesis asi zmiatol, bo vyzera ako s-ko
>:D
potom si treba v tom mojom prvom prispevku zmenit s za e >:D >:D >:D
29. 5. 2013 08:19
Re: .
Smysl reklamy? Vtlouci lidem do hlavy, auto od které firmy si mají koupit... ;-)
Nebo upozornit na to, že mají úspěšný model mezi "dospělými" kárami.
A jestli to srovnávají s Mercedesem S nebo E - kdo to pozná? Lidi, kteří se o auta zajímají. Jenomže to není cílová skupina reklamy. Ta míří na ty, kteří si jednou za 5 let koupí novou káru a víc to neřeší. A takových je dost.
29. 5. 2013 10:48
Re: .
Pri kupovani auta v teto tride jde hlavne v evrope predevsim o nizsi cenu/usporu. To by pak nejezdila naprosta vetsina premie v dizlu.
Avatar - Ham.
28. 5. 2013 20:39
Jedním slovem
trapas.
Hoši si neuvědomují, že taktika přidáme jeden pruh navíc a jsme víc adidas funguje leda pro chudáky s prázdnou kapsou ve vietnamské tržnici, pro skutečné kupce prémie je to silně odpudivé a naopak dělají dobrou reklamu německé prémii.
Rozbalit vlákno
8
28. 5. 2013 20:49
Re: Jedním slovem
To platí v Evropě, i Američani mají jinou mentalitu... ;-\
Avatar - Ham.
28. 5. 2013 21:24
Re: Jedním slovem
V zásadě nemají. Stačí se podívat za jaké ceny se tam prodává třeba ta Panamera a za jaké ceny tohle korejské čudo. Zcela jiné vesmíry. Jediné v čem je US jiné, je skutečnost, že se tam prodávají velké káry z běžného maistreamu kam v podstatě patří tito Korejci nebo i většina domácí produkce.
29. 5. 2013 09:43
Re: Jedním slovem
Jo, to jsem mel na mysli - samozrejme D3 a Japonci tam leti, ale jsou ochotni koupit i Korejce... :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2013 21:02
Re: Jedním slovem
za rok pride novy genesis...... ked bude vyzerat inak ..... som zvedavy co potom napises... predpokladam ze nejaky nezmysel aby si to auto mohol opat skritizovat si rad najdes ;-)

amici nie su degenerovani nemeckou D3.... oni to nastastie beru inak ako europania
Avatar - Ham.
28. 5. 2013 21:25
Re: Jedním slovem
Nejde o auto, ale o ubohou reklamu.
Avatar - R32
28. 5. 2013 22:03
Re: Jedním slovem
v usa je povolené a nieje to nič nezvyčajné v reklame porovnávať svoj produkt s inými a konkrétne menovať výrobcu či model... robí to aj bmw aj ďalší výrobcovia. ;-)
Avatar - Ham.
28. 5. 2013 22:24
Re: Jedním slovem
Ano, v US je taková reklama legální, ale to nic neubírá na její trapnosti.
29. 5. 2013 10:45
Re: Jedním slovem
Inzerujou, ze nabizi lepsi auto za min penez. Nic trapneho na tom nevidim. Ty?
28. 5. 2013 20:49
R-Spec
R-Spec? To by měli spíš žluťáci porovnávat s adekvátním provedení jako je AMG nebo M verze
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2013 21:10
Re: R-Spec
R-spec nie je nic ine len oznacenie klasickeho genesisu s najsilnejsim motorom.... nie su tam ziadne sportove upravy na podvozku ako v pripade AMG a ani ziadny vonkajsi sportovy kit a podobne.... ;-)

takze tak ... je to klasicky vrcholny model podobne ako vrcholne BMW 550i alebo E500...

skus si pozriet vykony E AMG alebo M5ky ;-) a aj ich upravy jak v technike tak v dizajne
29. 5. 2013 10:40
Re: R-Spec
...a jak bys ohodnotil sebe, za tento prispevek?
29. 5. 2013 08:03
Re: R-Spec
>:D >:D R-spec je vrcholné provedení Genesisu, stejně tak, jako M, nebo AMG. Nejde o žádné aftermarket úpravy, ale top model, který normálně můžeš pořídit u dealera. V tomhle je raklema Hyundaie trapně ubohá.
Avatar - Debre3
28. 5. 2013 23:04
interier
Stačí se podívat na interier a je jasné proč tohle auto nemůže v Evropě konkurovat vozům jmenovaným v reklamě, v Americe jsou zvyklí na šedé tvrdé interiéry u svých aut, takže tenhle Hyundai je pro ně luxus a to se to tam bude prodávat za směšné peníze.
Rozbalit vlákno
1
29. 5. 2013 10:40
Re: interier
Jasne, v americe jsou zvykli..., kdezto v evrope maji vsechna auta kuzi obsite interiery v kombinaci se drevem.

V US ma kozeny interier tak polovina aut. Tady jedno z 1000.
Avatar - Magnetofon 4
29. 5. 2013 01:46
Padelky ala trznice
Tato Korejska kopia MB nepotrebuje komentar! Sef Hyundai by si zasluzil jednu facku za toto a druhu za Kia Quoris a tretiu za nekaly import do EU/USA/AUST.
Nech sa Hjudaj a Kija uvedomia! Mercedes vyrabal auta v dobe ked v Azii a Korei pestovali maximalne ryzu.

:no:
Keby Americania nezachranili Juznu Koreu od komunistov tak by dnes ziadny Hjundaj/Kija nebola. A ako na znak vdaky, Korejcania nekalo likviduju Americkych vyrobcov aut. :no:
Rozbalit vlákno
1
29. 5. 2013 11:29
Re: Padelky ala trznice
tady někdo udeřil, kladívkem na hlavičku, úplně s tebou souhlasím :-)
Avatar - RWD
29. 5. 2013 07:53
ix35
Ještě by to chtělo sem přidat aktuální reklamu co teď běží u nás v TV na ix35 kde cituji: "Hyundai ix35 je nejkvalitnější české SUV". A teď by mě zajímalo, jestli se tady najde extrémista co si tohle taky myslí v porovnání s Yetim samozřejmě :-)
Rozbalit vlákno
12
29. 5. 2013 08:06
Re: ix35
Jo. Pro mne osobně je to velmi silná antireklama, kdy už z principu díky tomu v mém oku daná značka dost klesá, aniž by ten pokles byl ovlivněn objektivním pohledem na produkt. Podobné jako s XXX Lutz, kde mne opravdu neuvidí.
Avatar - kari.laz
29. 5. 2013 08:48
Re: ix35
Mluvíš mi z duše a to i s tím XXXL, kde to jenom slyším a vím, že tam nikdy nepůjdu, i kdyby jsem si měl nábytek vydlabat sám z pařezu.
29. 5. 2013 10:36
Re: ix35
xxx lutz je na stejne socialni urovni jako znacka aut, kterou mas jako avatara, tak nevim, na co si tady hrajes...
29. 5. 2013 11:32
Re: ix35
S tímhle příspěvkem jsi absolutně mimo téma tohoto vlákna.
29. 5. 2013 12:43
Re: ix35
...a jak bys ohodnotil sebe, za tento prispevek?

Nejvíc mně pobaví, když někdo něco napíše a o pár minut dole udělá přesně to samé, co před chvilkou kritizoval.

Jinak, možná to pro tebe bude novinka, ale Peugeot je z francouzských značek z hlediska luxusu a prestiže přece jenom nejvýš. Takže to není ani XXXL, ale dokonce ani Ikea.....ale jinak, jak píše figurka seš mimo mísu.
30. 5. 2013 11:46
Re: ix35
Svuj prispevek bych ohodnotil jako vecny.

Osoba, na kterou jsem reagoval se dusuje, ze by nikdy nekoupila zbozi od firmy XXX Lutz. At uz jsou jeho duvody takove, ze se citi na vyssi statut (myslim, ze to mela byt pointa jeho prispevku) nebo ze ma blbou reklamu, je to jedno. Oboji je stejne povrchni a hloupe.
Avatar - Individualita
29. 5. 2013 09:19
Re: ix35
Mám odtamtud pěknou kuchyň, na reklamu dlabu ;-)
29. 5. 2013 11:31
Re: ix35
Věřím a nemá s tím problém. Je to čistě jen o subjektivním vnímání a působení reklamy na konkrétního člověka. ;-)
29. 5. 2013 12:48
Re: ix35
Stačí si ovšem přečíst, co ten samý člověk blábolí o škodovkách v diskuzi k jinému článku a jeho reakci se člověk musí útrpně usmát.....
Avatar - twistedTSD
29. 5. 2013 12:28
Re: ix35
Tohle dávají i v televizi? Pro mě je to tedy jen ubohá arogantní antireklama. :no:
Avatar - RWD
29. 5. 2013 14:49
Re: ix35
Celá reklamní kampaň (ale i pan ředitel tady v rozhovoru na auto.cz) se mi zdá být arogantní s přemírou sebedůvěry. Přitom si nemyslím, že nemají nic, čím by se mohli chlubit. Proč tedy pořád takové stupidní fráze tomu nerozumím :-(
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 09:49
nejen kvůli těmto autům dávám přednost audi
Každej šikmokej se snaží napodobit Mercedes,Když zdálky uvidím tenhle Hujdaj snadno se splete s Mercedesem a Hujdaj vypadá víc jako Mercedes než skutečný Mercedes,aproto dám přednost Audi,ta se s šikmookými auty nedá splést
Rozbalit vlákno
2
29. 5. 2013 10:33
Re: nejen kvůli těmto autům dávám přednost audi
...žeby komplex?
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 11:05
Re: nejen kvůli těmto autům dávám přednost audi
nerozumím tvé otázce můžeš jí rozvést?
neregistrovaný "JohnST"
29. 5. 2013 10:21
Hunadi
Trapne auto trapna reklama. Trapna napodobenina mercedesu. No zléééééééé!!!!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
29. 5. 2013 10:54
z periodiky Trnky - Brnky ?
Sako spíchnuté z igelitu, ze kterého se před chvíli vybalili Ytongy taky nemůže konkurovat saku z OP Prostějov nebo Blažkovi. S tím je to stejné, jako rozveselení před obědem no proč ne, Trnky Brnky už pokud vím nevychází, tak se absurndní vtípky probojovaly až sem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - RWD
29. 5. 2013 10:58
Re: z periodiky Trnky - Brnky ?
:yes: :-)
29. 5. 2013 11:31
!!!
FUJ PRYČ S HNUJDAJEM A VŠEMA KOREJCAMA JEN TADY DĚLAJÍ BORDEL
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
29. 5. 2013 12:44
Je to jinak
Přesto šéf korejské mafie určitě jezdí S kládou. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
29. 5. 2013 13:48
Hmm,
tak hyundai přidá k modelu přívlasteck R-Spec (racing special) název odvozený od svých okruhových modelů, a já si nemám myslet, že je to sportovně laděná varianta, kterou je třeba srovnávat např. s M5 a ne s 550i jak mi podsouvá hyundai? Divné... O to víc mě udivuje, že se zde nekřičí o nevhodosti názvu R-spec u obyčejné varianty, byť ve vrcholné motorizaci, když tu bývá zvykem do zblbnutí rozebírat názvy sport nebo rs třeba u škodovek, kde by s těmito přívlastky očekávali zdejší diskutéři minimálně okruhové speciály. :-O
Rozbalit vlákno
0