Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Scénic: Modernizovaná MPV na českém trhu od 359.900,- Kč

Renaulty Scénic a Grand Scénic s upraveným designem dorazily na český trh. Na nové motory si ale budeme muset ještě počkat.
Zpět na článek
17. 2. 2012 07:57
17. 2. 2012 09:31
17. 2. 2012 09:59
17. 2. 2012 10:02
17. 2. 2012 10:15
17. 2. 2012 12:58
17. 2. 2012 14:38
17. 2. 2012 10:21
17. 2. 2012 10:33
17. 2. 2012 13:00
17. 2. 2012 19:01
17. 2. 2012 10:05
17. 2. 2012 09:56
17. 2. 2012 10:43
17. 2. 2012 10:51
17. 2. 2012 11:25
17. 2. 2012 17:43
17. 2. 2012 19:51
17. 2. 2012 23:16
17. 2. 2012 18:48
17. 2. 2012 22:44
17. 2. 2012 23:12
18. 2. 2012 00:14
18. 2. 2012 00:20
17. 2. 2012 23:45
18. 2. 2012 00:07
18. 2. 2012 00:14
18. 2. 2012 00:17
17. 2. 2012 07:57
Pochvala
Chválím za dobře nastavenou cenu. S tím by mohli zabodovat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
17. 2. 2012 08:15
suhlas s Banjom
navyse aj inovacia sa brutalne vydarila, tak ako inovovoane twingo aj scenic a megane vyzeraju po inovacii takmer ako uplne novy model, maju tu spravnu stavu :yes:

myslim ze scenic by sa v predajoch strednych mpv mohol dostat v nasich koncinach opat na vrchol a urcite by som ho uprednostnil pred pre mna nestravitelnu C4 picasso.

Zatial ale u mna v tejto triede stale vedie P5008 :yes: ktory je dokonaly
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
17. 2. 2012 08:50
Re: suhlas s Banjom
Nestává se to často, ale ted s tebou souhlasím obzvláště ve výběru P5008.
17. 2. 2012 10:03
Re: suhlas s Banjom
Není absolutně problém se tobě a tobě podobným trefit příspěvkem do vkusu...
;-)
Avatar - kari.laz
17. 2. 2012 10:21
Re: suhlas s Banjom
nápodobně
Avatar - kari.laz
17. 2. 2012 08:49
změna k lepšímu
Konečně se zbavili toho stříbrného čehosi okolo mlhovek. To byl prvek z mokrého snu každého tuzera. Ještě by jsem zapracoval na zadních světlech, obzvláště toho jak svítí. Vypadá to jak narůžovělý neon z bordelu. A nakonec se musím přiznat, že jsem příznivcem klasických budíků před řidičem.
Ale i přes výtky, které jsem napsal, považuji to auto za celkově povedené a svou cenou válcuje konkurenci. Takže to je zajímavá koupě. Sice v tomto segmentu by jsem se podíval radši k Peugeotu, ale i tak to scenicu pomohlo :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2012 09:31
cena
Odmítám číst článek, tak pokud se budu ptát na něco co v něm je zodpovězeno, tak se předem omlouvám...

Tahle cena je nastavena hoodně férově a vyvolává ve mně tyto otazníky...

1.? - Kde to auto s...a vyrábí, když ve Francii údajně nejsou schopní dosáhnout konkurenceschopné ceny

2.? Na kolik nasadí Fiat cenu na 500l, když tohle stojí s použitelnou výbavou a motorem 350 000? Uznávám, že Renault je to nejlevnější co se dá z evropské produkce koupit, ale takový šmejd to zase není...aby si to ten Hejl nakonec nekoupil (za ty peníze)

3.? Za kolik pak chtějí prodávat tu novou Dacii, když už tohle má na ten prostor co nabízí v podstatě dumpingovou cenu (je to za cenu Roomsteru s 1,2). Cena již od 299 000 bez klimy není v takovém případě opodstatněná...

Nerozumím tomu, úpřímně..., této cenotvorbě...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
17. 2. 2012 09:59
Re: cena
Je to celkem jednoduché. Picasso stojí 359.900 s poměrně slušným 1.6VTi. To je prostě běžná tržní cena za kompaktní MPV v základu. Dacia bude o kus levnější, někde kolem 300... rozdíl 60.000 je pořád dost citelný a Lodgy bude pravděpodobně o kousek větší.
17. 2. 2012 10:02
Re: cena
Na Picasso sem zapomněl... měl sem spíš na mysli ten Peugeot a ten se domnívám bude výrazně dražší (nřku-li Touran a Zafira)... A Scenic bude o chlup praktičtější než Picasso.., ale máš pravdu i Pacasso je za dobrou cenu..., no mea maxima culpa... (že sem ho opomněl)...

60 000 bez klimy a bez zinku pro mě osobně není argumentem...., ale najdou se tací.., ale nebude jich hodně... ;-) ...si myslím.
17. 2. 2012 10:15
Re: cena
P5008 u nás koupíš od cca 380 000. Je tedy levnější než Grand Scénic. Tourana s TSI a duální autoklimou koupíš za 390 000.
Avatar - Choochoo
17. 2. 2012 12:58
Re: cena
Ten Touran je dle ceniku za 414 s manualni, tudis s dualni za za priplatek 6, cca 420. Automaticka je od Highline za 566.
17. 2. 2012 14:38
Re: cena
Climatronic, metelíza, hagusy, mlhovky, Kožený volant
Avatar - Emel
17. 2. 2012 10:21
Re: cena
Co se Lodgy týče, uvidíme... základ může být i někde kolem 250, pak už ale asi bez té klimy atd.
17. 2. 2012 10:33
Re: cena
Lodgy hlavně nebude pro ČR a na západ od nás jsou ceny kompaktních MPV trochu jinde. Tam bude pro Lodgy mnohem větší prostor.
17. 2. 2012 13:00
Re: cena
A co takove Verso? Za 390 v kompletni vybave...
Avatar - Emel
17. 2. 2012 19:01
Re: cena
Verso je zajímavé. Ne moc pěkné... vlastně spíš ošklivé. A s tou plnou výbavou to taky není tak slavné - nemáš třeba volant v kůži nebo litá kola, z těch položek co já bych chtěl, tempomat a duální klimu vzal čert. Ale jinak určitě zajímavá nabídka.
17. 2. 2012 10:05
Re: cena
MÎs pravdu. Renault je po Fiatu, HK, Škodovce,Peugeotu, Citroenu to nejlevnější, co si mužeš koupit. A Scénic bude to prave auto pro hejly. Sice vyhrává skoro všechny srovnávačky, je nejprodávaně ve své třídě, ale koho to zajímá. Pokud chceš řešit cenu, tak se podívej do Francie, co tam předvádí VW. Agresivní cenová politika Renaultu v ČR je proti tomu jen slabý odvar.
17. 2. 2012 09:56
Scénic zraje
Jak se mi ze začátku hnusil, tak musim uznat, že s odstupem času se to výrazně zlepšuje. Včera jsem potkal krátkého černého Scénica, pravděpodobně předváděčka v maximální výbavě a je to moc pěkné neotřelé MPV :yes:
Problém bych měl tradičně s palubní deskou a displejovým nádorem, ale jinak není moc co vytýkat. Buď tedy zraje jak víno a nebo už stárnu :-)
Rozbalit vlákno
2
17. 2. 2012 09:59
Re: Scénic zraje
asi oboje...
Jiank souhlas... Renault vzhledem k ceně je alespoň u nás... tou zajímavější štikou... :yes:

Být tata od rodiny s dvěma haranty...., tak asi není o čem... Nenapadá mě vhodnější auto za lepší cenu...
Scenic 1,4 TCE Dynamique (nebo jak to píšou), dokoupíš xenony a trajdáš jedna radost... >:-[]
17. 2. 2012 11:34
Re: Scénic zraje
Souhlasim s tim, ze obzvlast v cerne barve to ma opravdu neco do sebe - a kupodivu se mi libi vic v delsi verzi..
Avatar - Katikakus
17. 2. 2012 10:43
Scenic
Tak tohle je hodne silny argument pro rodinne zalozene ridice. Omlazeni vzhled auta vyrazne osvezilo a vylepsilo, ceny jsou nastaveny atraktivne.

Za me Renault :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 29radek
17. 2. 2012 10:51
Zkušenost
Tohle auto se podle mne frantíkům povedlo.Variabilita vozu je jedna z nejlepších.Máme dvě malé děti tak vím o čem mluvím.Už auto mame rok a nemůžu zatím Grand Scénicu nic vytkonout,cestuje se v něm komfortně a s 1.4 Tce je to radost. :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2012 11:09
Působí velmi svěže,
V dnešní době plné fluidních a kinetických opičáren, velkých tlam a já nevím čeho ještě, působí Scenic uhlazeně a svěže. Za mě rozhodně :yes: U takového Twinga si faceliftem moc jistej nejsem, ale tohle se povedlo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wolfsteen
17. 2. 2012 11:25
Čekám
Já čekám jak dopadne ceník faceliftovaného Megana a hlavně na cenu s motorem 1,2 Energy TCE 115. To je prozatím můj nejžhavější kandidát na nové vozidlo. Jen doufám, že příplatek za moderní motor nebude moc velký.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
17. 2. 2012 17:43
Re: Čekám
Tak to jsme dva. Nečekám velký růst cen, protože má komplet mimo generation nahradit 1,6 16V. Navíc konkurence u VW se dá s 1,2 TSI pořídit velmi levně... i když už jen půl roku a pak příjde VII. generace.

Spíš ne cena mě zajímá převodovka. Doufám, že ten motor nezabijí krátkými převody, čili aby tam neskončil klasický šestikvalt z 1,6 16V 81 kW, to by byla škoda ;-\
17. 2. 2012 19:51
Re: Čekám
Krátké převody oceníš, pokud Grand Scénica trochu víc naložíš. Máš o pár deci větší spotřebu, ale auto ti nahradí větší dinamikou. Ale uznávám, že ze začátku trošku kroutíš hlavou, když při 60 řadíš šestku. Pak si dáš ve 140 na dálnici tempomat a nemusíš nic řešit. U těchto slabších motorů (do 130k) asi nemají dlouhé ekopřevody moc smysl.
Avatar - Ronault.
17. 2. 2012 23:16
Re: Čekám
Nikdy není problém si podřadit, aspoň pro mně, kterému jednou za těch 30-50 km na dálnici jedno přeřazení nedělá žádné fyzické následky. Ale poslouchat zbytečně 1200 km vytočený motor, který by to utáhl bez problémů i s o 1000 ot. níže a o klidně půl až s o půl až litr nižší spotřebou, to je problém. Podřadit jde vždy, dál už to nejde.
Navíc těch stoupání, kde je opravdu nutní s tak silným motorem podřadit je opravdu málo oproti tomu množství rovinek.
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2012 18:48
Paráááda
Parádní vůz, skvělé motory, kvalitní, spolehlivý, neotřelý, originální, komfortní, dobře vymyšlený....skvělá cena..... No co dodat? Vive Renault ...... není lepší nabídky. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
17. 2. 2012 19:44
Re: Paráááda
Souhlas, v teto tride opravdu neni... :yes:
17. 2. 2012 22:44
motory
Novy motor je to co Scenic potreboval. Slabinou boli benzinove motory. Prilis uzrane. Udavana spotreba pri 1,4 Tce vyse 9 litrov v meste nie je akceptovatelna. Meriva ma sice o nieco mensi vnutorny priestor (kufor), ale za to 1.4 T 88kW ma mensiu spotrebu ako sa udava.. 8 litrov je v meste len v zime. Vacsinu roku je to okolo 7,5 a aj menej. Prave motory ma od Scenicu odradili. Spotreba zial nizsia nebola v porovnani s tou papierovou.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ronault.
17. 2. 2012 23:12
Re: motory
Meriva má "o nieco mensi vnutorny priestor"? To je snad vtip, ne?
18. 2. 2012 00:14
Re: motory
zle som sa vyjadril, mal som na mysli skor vahu, ta nie je az o tolko mensia ako ten vnutorny priestor ;)
17. 2. 2012 23:45
Re: motory
meriva je akosi o triedu mensia ;-)
18. 2. 2012 00:07
Re: motory
to je sice pravda, ale zase tak giganticky rozdiel tam nie je, aby ospravedlnil ten narast spotreby. V hmotnosti je tam len cca 50 kg. Na Scenicu sa mi paci ze si zachovava kompaktnost. Napriklad so Zafirou to Opel riadne prepiskol.. Tak tazke a velke auto je potom neohrabane v meste a taktiez jedinym pouzitelnym motorom potom ostava nafta co posuva auto do uplne inej roviny.
Avatar - Ronault.
18. 2. 2012 00:14
Re: motory
Ono ten rozdíl tam je, hodně v šířce interiéru. Novou Merivu jsem si hodně prolezl a musím uznat, že se mi uvnitř líbilo, vše bytelně zpracováno, příjemně tvarováno, fakt moc pěkné, jen Scénic je uvnitř opravdu vzdušnější a má větší čelní plochu, to udělá ve spotřebě velký rozdíl.
Zafira je opravdu velká, ale má konkurovat i větším MPV a proti ní má Renault Grand Scénic.

Jediné, co se mi na Merivě moc nezdálo, nevím, jestli to tam máš či ne, to je ten středový posuvný tunel, nějak jsem nemohl najít tu správnou polohu. Jo a příplatkové ortopedické sedačky, kde se můj ne až tak velký zadek cítil hodně stísněný a déle jak půl hodiny bych to nevydržel... škoda, opěradla byla velmi dobrá.
18. 2. 2012 00:17
Re: motory
ano stredovy posuvny tunel je nizky.