navyse aj inovacia sa brutalne vydarila, tak ako inovovoane twingo aj scenic a megane vyzeraju po inovacii takmer ako uplne novy model, maju tu spravnu stavu :yes:
myslim ze scenic by sa v predajoch strednych mpv mohol dostat v nasich koncinach opat na vrchol a urcite by som ho uprednostnil pred pre mna nestravitelnu C4 picasso.
Zatial ale u mna v tejto triede stale vedie P5008 :yes: ktory je dokonaly
Konečně se zbavili toho stříbrného čehosi okolo mlhovek. To byl prvek z mokrého snu každého tuzera. Ještě by jsem zapracoval na zadních světlech, obzvláště toho jak svítí. Vypadá to jak narůžovělý neon z bordelu. A nakonec se musím přiznat, že jsem příznivcem klasických budíků před řidičem.
Ale i přes výtky, které jsem napsal, považuji to auto za celkově povedené a svou cenou válcuje konkurenci. Takže to je zajímavá koupě. Sice v tomto segmentu by jsem se podíval radši k Peugeotu, ale i tak to scenicu pomohlo :yes:
Odmítám číst článek, tak pokud se budu ptát na něco co v něm je zodpovězeno, tak se předem omlouvám...
Tahle cena je nastavena hoodně férově a vyvolává ve mně tyto otazníky...
1.? - Kde to auto s...a vyrábí, když ve Francii údajně nejsou schopní dosáhnout konkurenceschopné ceny
2.? Na kolik nasadí Fiat cenu na 500l, když tohle stojí s použitelnou výbavou a motorem 350 000? Uznávám, že Renault je to nejlevnější co se dá z evropské produkce koupit, ale takový šmejd to zase není...aby si to ten Hejl nakonec nekoupil (za ty peníze)
3.? Za kolik pak chtějí prodávat tu novou Dacii, když už tohle má na ten prostor co nabízí v podstatě dumpingovou cenu (je to za cenu Roomsteru s 1,2). Cena již od 299 000 bez klimy není v takovém případě opodstatněná...
Je to celkem jednoduché. Picasso stojí 359.900 s poměrně slušným 1.6VTi. To je prostě běžná tržní cena za kompaktní MPV v základu. Dacia bude o kus levnější, někde kolem 300... rozdíl 60.000 je pořád dost citelný a Lodgy bude pravděpodobně o kousek větší.
Na Picasso sem zapomněl... měl sem spíš na mysli ten Peugeot a ten se domnívám bude výrazně dražší (nřku-li Touran a Zafira)... A Scenic bude o chlup praktičtější než Picasso.., ale máš pravdu i Pacasso je za dobrou cenu..., no mea maxima culpa... (že sem ho opomněl)...
60 000 bez klimy a bez zinku pro mě osobně není argumentem...., ale najdou se tací.., ale nebude jich hodně... ;-) ...si myslím.
Verso je zajímavé. Ne moc pěkné... vlastně spíš ošklivé. A s tou plnou výbavou to taky není tak slavné - nemáš třeba volant v kůži nebo litá kola, z těch položek co já bych chtěl, tempomat a duální klimu vzal čert. Ale jinak určitě zajímavá nabídka.
MÎs pravdu. Renault je po Fiatu, HK, Škodovce,Peugeotu, Citroenu to nejlevnější, co si mužeš koupit. A Scénic bude to prave auto pro hejly. Sice vyhrává skoro všechny srovnávačky, je nejprodávaně ve své třídě, ale koho to zajímá. Pokud chceš řešit cenu, tak se podívej do Francie, co tam předvádí VW. Agresivní cenová politika Renaultu v ČR je proti tomu jen slabý odvar.
Jak se mi ze začátku hnusil, tak musim uznat, že s odstupem času se to výrazně zlepšuje. Včera jsem potkal krátkého černého Scénica, pravděpodobně předváděčka v maximální výbavě a je to moc pěkné neotřelé MPV :yes:
Problém bych měl tradičně s palubní deskou a displejovým nádorem, ale jinak není moc co vytýkat. Buď tedy zraje jak víno a nebo už stárnu :-)
asi oboje...
Jiank souhlas... Renault vzhledem k ceně je alespoň u nás... tou zajímavější štikou... :yes:
Být tata od rodiny s dvěma haranty...., tak asi není o čem... Nenapadá mě vhodnější auto za lepší cenu...
Scenic 1,4 TCE Dynamique (nebo jak to píšou), dokoupíš xenony a trajdáš jedna radost... >:-[]
Tohle auto se podle mne frantíkům povedlo.Variabilita vozu je jedna z nejlepších.Máme dvě malé děti tak vím o čem mluvím.Už auto mame rok a nemůžu zatím Grand Scénicu nic vytkonout,cestuje se v něm komfortně a s 1.4 Tce je to radost. :yes:
V dnešní době plné fluidních a kinetických opičáren, velkých tlam a já nevím čeho ještě, působí Scenic uhlazeně a svěže. Za mě rozhodně :yes: U takového Twinga si faceliftem moc jistej nejsem, ale tohle se povedlo.
Já čekám jak dopadne ceník faceliftovaného Megana a hlavně na cenu s motorem 1,2 Energy TCE 115. To je prozatím můj nejžhavější kandidát na nové vozidlo. Jen doufám, že příplatek za moderní motor nebude moc velký.
Tak to jsme dva. Nečekám velký růst cen, protože má komplet mimo generation nahradit 1,6 16V. Navíc konkurence u VW se dá s 1,2 TSI pořídit velmi levně... i když už jen půl roku a pak příjde VII. generace.
Spíš ne cena mě zajímá převodovka. Doufám, že ten motor nezabijí krátkými převody, čili aby tam neskončil klasický šestikvalt z 1,6 16V 81 kW, to by byla škoda ;-\
Krátké převody oceníš, pokud Grand Scénica trochu víc naložíš. Máš o pár deci větší spotřebu, ale auto ti nahradí větší dinamikou. Ale uznávám, že ze začátku trošku kroutíš hlavou, když při 60 řadíš šestku. Pak si dáš ve 140 na dálnici tempomat a nemusíš nic řešit. U těchto slabších motorů (do 130k) asi nemají dlouhé ekopřevody moc smysl.
Nikdy není problém si podřadit, aspoň pro mně, kterému jednou za těch 30-50 km na dálnici jedno přeřazení nedělá žádné fyzické následky. Ale poslouchat zbytečně 1200 km vytočený motor, který by to utáhl bez problémů i s o 1000 ot. níže a o klidně půl až s o půl až litr nižší spotřebou, to je problém. Podřadit jde vždy, dál už to nejde.
Navíc těch stoupání, kde je opravdu nutní s tak silným motorem podřadit je opravdu málo oproti tomu množství rovinek.
Parádní vůz, skvělé motory, kvalitní, spolehlivý, neotřelý, originální, komfortní, dobře vymyšlený....skvělá cena..... No co dodat? Vive Renault ...... není lepší nabídky. :yes:
Novy motor je to co Scenic potreboval. Slabinou boli benzinove motory. Prilis uzrane. Udavana spotreba pri 1,4 Tce vyse 9 litrov v meste nie je akceptovatelna. Meriva ma sice o nieco mensi vnutorny priestor (kufor), ale za to 1.4 T 88kW ma mensiu spotrebu ako sa udava.. 8 litrov je v meste len v zime. Vacsinu roku je to okolo 7,5 a aj menej. Prave motory ma od Scenicu odradili. Spotreba zial nizsia nebola v porovnani s tou papierovou.
to je sice pravda, ale zase tak giganticky rozdiel tam nie je, aby ospravedlnil ten narast spotreby. V hmotnosti je tam len cca 50 kg. Na Scenicu sa mi paci ze si zachovava kompaktnost. Napriklad so Zafirou to Opel riadne prepiskol.. Tak tazke a velke auto je potom neohrabane v meste a taktiez jedinym pouzitelnym motorom potom ostava nafta co posuva auto do uplne inej roviny.
Ono ten rozdíl tam je, hodně v šířce interiéru. Novou Merivu jsem si hodně prolezl a musím uznat, že se mi uvnitř líbilo, vše bytelně zpracováno, příjemně tvarováno, fakt moc pěkné, jen Scénic je uvnitř opravdu vzdušnější a má větší čelní plochu, to udělá ve spotřebě velký rozdíl.
Zafira je opravdu velká, ale má konkurovat i větším MPV a proti ní má Renault Grand Scénic.
Jediné, co se mi na Merivě moc nezdálo, nevím, jestli to tam máš či ne, to je ten středový posuvný tunel, nějak jsem nemohl najít tu správnou polohu. Jo a příplatkové ortopedické sedačky, kde se můj ne až tak velký zadek cítil hodně stísněný a déle jak půl hodiny bych to nevydržel... škoda, opěradla byla velmi dobrá.