Důvody možná budou spíše v tom, že i Infiniti teď bude mít pár motorů od M-B, takže třeba se i to Infiniti v příštích generacích bude technicky blížit sdílením k M-B. Co je pravda, kdo ví, ale budou to určitě peníze ;-)
jednoduché - Renault prodává především na evropském trhu, a zde nemá Infiniti žádný nebo minimální zvuk. Zatímco Mercedes má stále jednu z nejlepších pověstí.
Takže napiš - postavili jsme nový vůz na základě Infiniti M nebo na Mercedesu E a je v tom značný rozdíl.
Tady ses bohužel netrefil.
Infiniti se dělá v USA (je to v podstatě americká značka), kde jsou zrovna v současné době výrobní náklady úplně jinde než v Evropě... Právě sázka na Infiniti je to co drží Renault nad vodou...
O to víc jeho sbližování s MB nechápu... (to není nic proti MB, ale to opravdu nebude patřit úplně k nejlevnějším a auto bude furt Renault)... Konečná úspora třeba 10% na ceně není adekvátní rozdíl ceny znáčku Renault a znáčku Mercedes...
P.S.: Infiniti je jedna z mých oblíbených značek a v podstatě ji vnímám výš než MB (s ohledem na reálnou produkci). To že znáček Mercedesu má větší hodnotu než Infiniti je ale jasné..., což už ale u auta se znakem Renault nemá žádný vliv....
Mimoto.. Furt by těžko vyjelo lepší auto než je třeba Thema..., a ta je i za dobrou cenu s výborným motorem.. a že by se u Lancie dveře netrhly asi není úplně pravda... Takže z mého pohledu se chce Renault dostat tam, kde je teď Lancie, ale s nesrovnateleně vyššími náklady... Tak to aspoň vidím já...
Když by použili Infiniti, tak mají daleko lepší náklady a volné ruce... Když už nic jinýho..
Přijde mi to stejně ulítlé, jako by teď Fiat začal dělat SUV na základech Macíka... :-)
Nevím proč stavíte Infiniti proti MB. Na novém autě bude Renault spolupracovat s MB i s Nissanem (Infiniti). Nikde se nepíše, že Renault kupuje starou platformu od MB. Třeba půjde o novou platformu pro víc značek.
Francouzi jsou asi lehce na hlavu.
V Evrope mezirocne klesa prodej aut, vsichni vyrobci uvadeji na trh takzvane "globalni" modely, ktere krom evropy mohou upichnout na celem svete, zvysuje se podil mimoevropskych znacek a oni hodlaji vyrabet vyssi stredni s "francouzskym designem".
Kolik se tech aut ve francii potazmo ve zbytku sveta asi tak proda..., respektive kolik lidi je na ten "francouzsky design' asi tak zvedavych ;-) To bude Vel Satis 2
Koľko sa ich predá? No ak to auto bude vyzerať fajn a podarí sa im presvedčiť ľudí, že môžu mať techniku Mercedesu za cenu Renault, vôbec si nemyslím že by to muselo za každú cenu zle dopadnúť...
Sorry ale ktora podobna nepremiova automobilka ma lepsie dizajny? Mercedes moze byt spolahlivy aky chce, ale dizajnovo su spolu s BMw v stredoveku... Na tie skatule sa neda pozerat...
Pozor - o ZAVODNICH autech toho mozna vi vice.
U obycejnych aut pro smrtelniky si o tom dovoluji pochybovat.
Nicmene moje vytka nesmeruje az tak k jeho znalostem, ale ke zpusobu kritiky, k podavani faktu a k neschopnosti pojmout auto jako soubor mnoha rozporuplnych vlastnosti.
U nej je vzdy nejlepsi to, co nejlepe jede, zbytek je ksunt. A to muze projit mne, nebo tobe tady na diskusi, ale ne novinari v mediich.
Co se ti snazim rict je, ze umi jezdit a dokaze z auta dostat maximum a snaz rozezna slaba mista.
Pro takove, co se chteji hadat o 5 litru prostoru v kufru je tu SM. ;-)
mě toto naopak přijde jako správný přístup: auto má především jezdit, stejně jako pračka prát nebo foťák fotit...jistě u všeho jsou důležité i jiné vlastnosti...ale jízda je u auta klíčová...nebo ty by sis snad koupil např. fotoaparát který má sice skvěle zpracování(vnější), dobrou značku, rozumnou cenu, paměť na X fotografií, podporoval HD a nevím co ale přitom mizerně fotil?
stejné je to u auta...když špatně jezdí tak je to špatné auto...a může mít kufr, spotřebu a interiér jaký chce...
Tak nejak.
Troufam si tvrdit, ze az na vyjimky nikdo z nas tady na diskusi se nedokaze zamerne a kontrolovane priblizit limitum sveho vozu ani na 90%, tim tuplem s nim takto jet nejaky delsi usek (treba par kol na okruhu).
Osobne na to doporucuji kuru zvanou STi.
Jednu Imprezu WRX STi jeste i v uprave Prodrive jsem mel moznost pred par lety jezdit pres dva mesice denodenne. Nalital jsem s ni asi 3000 km a zodpovedne muzu rict, ze si neumim predstavit, kde se daji ty schopnosti vyuzit jinde, nez na okruhu, nebo trati RZ (samozrejme s jinym ridicem, nez se mnou :-) ).
Snad jediny okamzik, kdy jsem potencial auta vyuzil na 100%, byl sprint z krizovatky - a to jsem vlastne vyuzil jen jednu z jejich schopnosti.
Da se rict, ze drtiva vetsina modernich aut jezdi podstatne lepe, nez jejich ridici, takze ty odstiny sedi, ktere mi odkryje nejaky byvaly zavodnik, mne zajimaji podstatne mene, nez treba ten kufr, ci interier.
Kufr a interier jsi schopny (a v konecnem dusledku pri vyberu i musis) zhodnotit sam. Jsi takovym zpusobem schopny posoudit i to jak to auto jezdi za ruznych situacich? A hlavne - dostanes k tomu pri testovaci jizde prostor? ;-)
Že jo, tak na co teda testy >:-[] ??? Pak se to tu kvůli nim jen mydlí hlava nehlava, a stejně všechny jezdí stejně ;-) . A jak vypadají, atd. neřešme -> souhlasíš ? Mě osobně to neva ...
dají se najít schopnější i méně schopná...jestli nějaké auto špatně jezdí to zaleží na každém z nás co považuje za špatné a co za dobré...věřím tomu že blondýna po autoškole bude spokojená ve všem...ti co řídí i kvůli něčemu jinému než se nějakým způsobem dostat do práce, školy, kauflandu a zpět domů tak si všímají i to jak auto jezdí...mám sice dost nízký věk ale docela dost najetých kilometrů(relativně) a myslím že jsem schopen rozpoznat že jedno auto jezdí lépe než druhé....
Prepáč, ale kecáš vyslovene soma.riny... Pozri si zopár jeho testov s inými ako športovými autami, napr. takú porovnávačku Sharan/Galaxy, porovnávačku malých áut atď.
PS: Tu sa stalo pravidlom chváliť športové vlastnosti podvozku MPVa zatracovať jeho komfort... 8-s
Autosalon - šaškárna, laciné vtípky, nejvíc mne dostávají ty krátké shoty, kde o sobě všichni tvrdí, jací jsou profesionálové
Automotorevue - příjemný pořad s příjemným moderátorem, žádné zbytečnosti, fajn
Automotostyl - až na párek moderátorů je to taky OK
Auto.sme.sk - nejméně konfliktní a nejstřídmější pořad, moderátor nevypadá jako všechnoználek a až na ten test Brouka mi přijde kvalitativně nejlepší
Budu si to muset vsechno prokoukat, at jsem v obraze - na TV moc nekoukam :-)
Kazdopadne ta individua v autosalonu, to je opravdu moc i na mne, divam se jen bez zvuku a jakmile se tam objevi to nemyte, neholene, tluste, prskajici cosi, co mi nejvic pripomina Ringo Cecha (mimochodem taky pekneho.......), tak to musim prepnout uplne nekam jinam.
Já spíše nechápu, co k podobnému kroku vede Mercedes. :-O Éčko pomalu ztrácí svou výsadní pozici v segmentu (v prodejích), takže by tomu měl pomoct prodej platforem? Je jasné, jak by asi zněla propagace podobného modelu od Renaltu, něco ve smyslu "kvalita Mercedesu s francouzským šarmem" nebo nějaký podobný blábol, každopádně v autosalonech by to znělo trochu jinak, spíše ve stylu, "kupte si éčko s naším logem za poloviční cenu". A to klidně může fungovat, tzn. ukrojit něco z prodejů éčka. Takže nějak nedokážu vymyslet dobrý důvod, proč by to MB dělal.
Ber to ale z tej stránky, že zákazník MB do autosalónu Renault prakticky ani nevkročí. Takže Renault by klientelu MB určite nijak neohrozil. Skôr si myslím, že týmto môže image posilniť Renault proti konkurencii vo svojej triede.
Tak počítejme, že než Renault vybouchá nové francouzské tvary z německého ingotu, tak bude nová generace E-classe a to už bude trochu jíné než E-classe za poloviční cenu.
Tak to nestraš. Pro mne téměř dokonalý exteriér E-classe zkt faceliftem... 8-s
Osobně ale čekám, že to bude podobně jako s Chryslerem, o generaci starší podvozek do mainstreamu, jen v Evropě toho podle mě prodají asi tolik, co Latitud. To už podle mě má větší šanci, když trochu povyroste v další Generaci Laguna, nechají 4C a trochu vylepší techniku. Vyšší střední v mainstreamu je v Evropě troufám si říct mrtvá.
Tak třeba se ti to bude líbit, mě z toho ovšem jímá hrůza, tohle kdyby nemělo "zaměřovač", tak to může být libovolné něco, od Soulu až po Hirošimu. :no: [odkaz]
Otázka, na který trh s tím hodlají zamířit. V Evropě to moc šancí opravdu nemá, stejně jako velký Samsung.
Podobné projekty už tu byly i dříve, včetně jejich prezentace jako skoromercedesu za pár peněz. viz. Kia Magnetis.
Jen aby z toho nakonec nebyla nová manažerská Dacia :-)
Jo, projekty a spojení tu byly, takový Barik si s argumentací o podvozku z éčka na svém us zázraku vystačí dodnes, ale v případě Chrysleru to přece jen nějakou logiku mělo, jiný trh, jeden koncern, tahle nabídka Renaultu mi ale smysl nedává. ;-)
Renault classe E asi těžko něco vezme Mercedese E klasse. Tomu neubral prodeje ani Chrysler 300C nebo Ssangyong/Daewoo Chairman. Komu by to mohlo ukousnout prodeje jsou spíše Škoda, VW, Lancia, Volvo atd.
Dám krk na to, že v dohode bude niečo v štýle "ale predstavíte to až po tom, čo my predstavíme novú generáciu Éčka".
Potom to neuškodí nikomu, naopak okrem jasnej imidžovej pomoci Renaultu Mercedes ešte vyťaží z predaja platformy a techniky, ktorú by inak poslal do kytek.
Důvod budou asi peníze.Podle toho co říkal C. Ghosn, půjde o společný projekt MB, Nissanu a Renaultu. Nesmíš se na to dívat jen z evropského pohledu. Aliance Renault-Nissan je třetí největší skupinou na světě - prodejně na úrovni VW Group. Renault má navíc po r. 2014 vstoupit na čínský trh. Globální platforma se bude hodit a vývoj pro pár ddesítek tisíc aut si už nikdo nemůže dovolit.
Ano, to bude myslim pravy duvod. Po zpravach o uvahach Renaultu, ze prestane v Evrope nabizet stredni by bylo ponekud posetile si myslet, ze s vyssi stredni se budou snazit cerit vody prave zde.
Ja by som videl dva dôvody:
1. peniaze: Mercedes pripravuje novú generáciu Ečka, v štýle prémiových automobiliek predaj starej generácie utne hneď pri uvedení novej, žiadne Toury či Classicy. Teda aj príjem z tejto techniky skončí. Ak platformu a techniku medzičasom už starej generácie predajú Renaultu, vyťažia peniaze z niečoho, čo by už bol inak vyschnutý prameň.
2. Image: viem si dobre predstaviť marketingové využitie faktu, že aj generáciu stará technika Mercedesu je bežnej mainstreamovej automobilke natoľko dobrá, že sa tým bude hrdiť, na posilnenie náskoku a prémiovosti zančky.
Jo, tak nějak to bude, dívám se do článku, pořád mi tam neseděl ten rok 2014, jenže to jsem jen špatně četl, ten týká příchodu nějakých menších modelů. Tedy ano, jestli to auto přijde v době, tak za tři čtyři roky, kdy už bude nová generace éčka, pak všechno co píšeš dává perfektní smysl. :yes:
Mercedes si svou exkluzivitu udrží nabídkou výbavy, kvalitou interiéru a zejména motorizacemi. Dá se čekat, že Renault E bude končit na nějakém 3.0dCi v zadokolce, s klasickým šestistupňovým automatem (podobně jako Latitude).
Nemyslím, že by MB nějak moc ztratil... a získá nějaké prostředky na vývoj nebo možná technologie pro elektromobily a hybridy (například).
tohle jiste nebude konkurence pro "svatou" trijici E,5,A6, ale mozna slusna konkurence pro Pasika, 3ku, A4, 508ku, Avensisus a podobnym kouskum
rekl bych kvalitni podvozek Mercedesu E jim muze v prodejich hodne pomoci a spousta zakazniku nato jiste uslisi, pokud dotoho daj i neco s benzinovejma 6 valcema co nebude mit turbo a bude to vypadat k svetu, klidne bych se nechal ukecat :-)
To je kombinace, která až na pár vyjímek (DS, 604) nikdy nefungovala. Všechny jejich luxusní automobilky už dávno zkrachovaly a v současný době se frantíci vytrácí i z vyšší střední třídy. Peugeot už to vzdal, Citroën paběrkuje s designově zajímavou, ale prodejně neúspěšnou C6 a rendlík přelepuje znáčky na korejci. Každopádně pokud budou prodávat svoje éčko za stejnou cenu, jako Latitude s ionizérem vzduchu, tak si to pár zoufalců koupí. >:-[]
No ale ľudia to budú vnímať inak, predsalen pre typického kupujúceho mainstreamu inak znie "prelepený Samsung" (kde priemerný občan ani netuší, že Samsung nie je chladnička či mobil, ale i auto) a "prelepený Mercedes". A myslím, že tých "pár zúfalcov", čo by si to boli ochotní kúpiť, najdeš aj v tejto diskusii nemálo. ;-)
Konečně bude mít německý vůz díky francouzskému dizajnu kus elegance. Němci jsou asi v dětství očkováni proti eleganci, což je bohužel vidět i na jejich autech (jedinou výjimkou je Porsche 911 - asi Ferdinand "Butzi" Porsche naštěstí v ten den chyběl ve škole, když byly německé děti očkovány proti eleganci).