No vzhľadom nato že pri každej novej generácií sa autá zväčšujú tak by som sa ani nečudoval že je to Clio. Za chvíľu tu budeme mať Smart-a o veľkosti dnešnej S-klasse.
Ano, velké to (na auto malé třídy) opravdu je, ale co čekat zrovna od Clia, které má už teď (v odcházející generaci) zcela srovnatelný rozvor s aktuálním (o třídu větším) Golfem...
A když si vedle toho člověk představí (designově podobnou) současnou Fiestu (ale třeba i takový H i20 apod.), tak to mezi současná malá auta začne docela zapadat...
No ja to vzhladom na velkost a tvarovu podobu R-space vidim na novy Modus. Tento model je este starsi ako Clio a vazne uz potrebuje nahradu. Predne dvere s oknami vystuzenymi stlpikom by mohli byt tiez voditkom k vecsiemu autu.
Uvidime Renault nas uz vcelku dost navnadil podarenymi studiami ktore by Clio mohli nahradit.
Ja neviem, čo tam všetci vidíte, proporciami je to typické malé auto. Kolesá v rohoch, veľké dvere, jednoznačne to nie je Megane ani Modus. Chýby v prvom prípade dĺžka a v druhom výška.
Na francouzských fórech se taky docela často setkáš s názorem, že jde o nový Modus / nebo Clio+/. Ta diskuse tam běží už 2 dny. Ještě přidám tu původní společnou fotku všech čtyřech konceptů. Třeba z toho někdo určí velikost.
[odkaz]
Není to tak dávno co tu probíhala posměšná diskuze o Puntu a Mitu 0,9twinair a už tu máme Clio 0,9TCE, pravda tříválec, ale stejně. Nebude to trvat dlouho a oturbené motůrky pod 1 litr budou v subkompaktech naprosto běžné a vsadím se, že dvouválec nebude nabízet zdaleka jenom Fiat.
Samozrejme - nejde o objem, ale hmotnost vzduchu. Litrovy motor pri plnicim tlaku 2bary ma moment jako dvoulitr a navic lze jeho moment lepe ridit rizenim tlaku.