Prispivej do diskuse jen kdyz vis o cem je rec. Mercedes u vyroby citanu ma svoji kontrolu kvality, svoje vlastni lidi.
Citan premiovy nikdy nebude ale podobne auto MB chybelo a kangoo byla logicka volba, kdyz sdili smart s twingem.
Jezdi mi 2 citany ve firemnim fleetu. Po roce a cca 50tis.km konstatuju spokojenost a beru zpet veskere pochyby ktere jsem mel.
Kdo to nevi, citan neni uplne renault. Odlisuje se dulezitymi detaily mj i viditelne kvalitnejsim smontovanim. Dokazuje to, ze renault umi vyrobit solidni auto, pokud je nastaveno spravne meritko kvality.
Az budes priste psat podobne kraviny, radeji si placni z kazde strany.....
Recally a zejmena preventivni naopak hodnotim velmi kladne.
Mě na Citanu spíše vadí ten "badge engineering" - když ho vidím, jako bych viděl Renault... Taková "prémiová" automobilka jako Daimler Benz by měla být schopna si auta vyvíjet sama, ostatně jako to u ostatních kategorií vozidel, která nabízí, dosud dělala...
myslíš třeba etalon třídy Sprintera alias VW Crafter respektive LT ?
mě nevadí že se sdílí řešení mezi automobilkama, je to myslím logický tah pokud je rozumně ukočírovaný. MB chyběl v sortimentu pro fleetové zákazníky entry model a inkarnace kangoo byla rychlé řešení tak proč ne. Nikdy to nebude stěžejní model v nabídce, ale zákazník který provozuje paletu modelů si může vybrat velikost dle libosti a nemusí chodit ke konkurenci.
IMHo jsou výrazně horší příklady , kde to navíc ani nedává logiku - mišivbuší SUV alias citroen, nissanovy nebo opelovy dodávky od renaulta včetně katastrofické kvality zpracování, kde se opravdu měnily jen světla a emblém na volantu, možná panel u rádia apod.
To ze ma skoda penez aj tri zvolavacky naraz pritom auto neodislo z predajne, o tom sa tu nikdy nedozvieme >:-[] a nie este v titule pred autosalonom. Mercedes, bran sa! >:-[]
To teda jo :-) Ještě že to není přes pracovní týden, kdy většina lidí sedí v kanclu u internetu.
Ale stačí si v google vyjet "svolávací akce" a svolává GM, VW, BMW, Toyota, Ford... vše ve velkém. To se holt nevyhne nikomu. U Renaultu co jsem vyčetl z celoevropského systému varování před nebezpečnými výrobky se jedná o preventivní zásah. Není nikde známo, že by došlo k poškození a následnému omezení funkčnosti brzd. Kdežto u jiných automobilek hoří motory, chybí šrouby......... Ale holt na tohle nikdo neslyší.
Nemusíš ani moc hledat. Třeba včera Ford ohlásil svolávačku na 850 000 aut (airbag, předpínače pásů, ESP). Pokud jsou ty svolávačky preventivní, tak z toho asi nikdo radost nemá, ale je to lepší než nějaké tutlání problému.
Re: Debilný príspevok o kvalite Renaultov o 3...2..1...
Neviem, kde si to počul, ale ja som 2x Slovák, a nikdy som také slová nepoužil. Možno v niektorom kraji miestny výraz, ale všeobecne sa nič také bežne nepoužíva, to si na omyle.
Jelikož mám zkušenost s posledním Kangoo s novou i starou tváří, tak musím říct, že kvalita šla strmě nahoru, přičemž ale poněkud překvapivě vznikly i nové technické problémy, případně nevyladěnosti v oblasti motoru.
Každopádně u posledního modelu začala pískat pravá zadní brzda a v cca 10tkm se zcela rozpadla. Po opravě začíná pro změnu pískat levá strana... ;-)8-s
predné pochopím, ale meniť skôr zadné je dosť divné....ja mám za sebou výmenu predných kotúčov s platničkami a zadných platničiek, ale vzhľadom k súčasnému používaniu sa ani nečudujem >:D >:D
Mne to tiež nepríde normálne, ale je to realita. Akoby zadné kotúče boli poddimenzované, ale na pohľad by som to nepovedal. Skôr na ne použili vzhľadom na menšiu záťaž zadných bŕzd materiál s nižšou akosťou, ale asi im nevyšiel výpočet - realita je k brzdám krutejšia ako zrejme predpokladali. Len ma hnevá, že sa musí vymeniť celý set vrátane náboja s ložiskom, a to je aj s robotou 400,-€. Na druhú stranu okrem toho s celým autom nie je problém. Ešte mám trochu načatý ľavý čap riadenia, ale ešte nič hrozné. Denne 50 km po panelke dáva podvozku zabrať.
Byl jsem taky s Cliem na kontrole v servisu.Vše bylo v pořádku,žádná závada.
Ono je dobře, že Renault dělá preventivně svolávačku,když může nastat problém.
Pamatuji když jsem měl Fabii combi 1.4MPI(2001),problém byl hlavní kabelový svazek(tekla do něj voda).a Škoda mlčela.Švagra to stálo 30 litru(cca po roce a pul provozu),jelikoš nejezdil na garančku do origo servisu.Mě ten husí krk uřízli a dráty od sebe roztáhli,a když jsem se pak ptal proč mi to neřekli-odpověd zněla ,že se to neříká.Škoda si to totiž nepřála aby se tohle rozmazávalo.Jinak Grand Scenic jezdí 3 a pul roku bezproblému a manželčino Clio IV je krásné vozidlo do města,na nákupy,na odvoz dětí do školy i když bych s ním jel klidně ve dvou lidech i do Chorvatska.
O tom kabelu něco vím...v rodině byl ten samý případ....pak bohužel taky dost jiných případů s vozem Š Fabia.....ten kabel vyměnili zdarma, protože jsme to uhádali....půl roku jim člověk říkal, že vynechávají budíky atd....nechtěli slyšet....Fabia je prý vozidlo, které nemůže mít chybu....no jak jsme viděli, tak může....a ne jednu....po takových zkušenostech já říkám za sebe.. :"Škoda? Simply never".... :-):-):-):-) a skutečně jsem už žádnou škodovku nekoupil a fakt už nekoupím....Ale to je můj názor....