Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio, Kangoo a Mercedes Citan mají problémy s brzdami

Renault svolává do servisů malá Clia a dodávky Kangoo kvůli problémům s brzdami. Týkají se i Citanu od Mercedesu.
Zpět na článek
27. 9. 2014 14:34
27. 9. 2014 14:54
27. 9. 2014 14:57
27. 9. 2014 15:46
27. 9. 2014 16:07
27. 9. 2014 17:18
27. 9. 2014 18:31
27. 9. 2014 20:52
27. 9. 2014 21:16
27. 9. 2014 14:35
27. 9. 2014 15:00
27. 9. 2014 16:12
27. 9. 2014 16:33
27. 9. 2014 17:00
27. 9. 2014 19:12
27. 9. 2014 20:24
27. 9. 2014 22:59
27. 9. 2014 23:36
28. 9. 2014 11:36
28. 9. 2014 20:12
28. 9. 2014 22:41
29. 9. 2014 22:09
Avatar - jenik1
27. 9. 2014 14:34
Mercedes
No když se Mercedes vyrábí ve Francii a ještě k tomu v továrně Renault, tak už asi nebude moc spolehlivý. Ale prémiovou značkou zůstává stále.
Rozbalit vlákno
8
27. 9. 2014 14:57
Re: Mercedes
A ty pochádzaš z ktorej továrne, že ti nenamontovali aspoň kúsok zdravého rozumu?
Avatar - WinDiesel
27. 9. 2014 15:46
Re: Mercedes
To se spraví svolávačkou ...
27. 9. 2014 16:07
Re: Mercedes
Ne každý dělá svolávačky dobrovolně. Třeba bude od výrobce, který ho přesvědčí, že je normální a že se mu tak bude žít lépe a spokojeněji.
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 17:18
Re: Mercedes
No lebo doteraz to bola najspoľahlivejšia značka, však? ;-)
Avatar - ladsla
27. 9. 2014 18:31
Re: Mercedes
Prispivej do diskuse jen kdyz vis o cem je rec. Mercedes u vyroby citanu ma svoji kontrolu kvality, svoje vlastni lidi.
Citan premiovy nikdy nebude ale podobne auto MB chybelo a kangoo byla logicka volba, kdyz sdili smart s twingem.
Jezdi mi 2 citany ve firemnim fleetu. Po roce a cca 50tis.km konstatuju spokojenost a beru zpet veskere pochyby ktere jsem mel.
Kdo to nevi, citan neni uplne renault. Odlisuje se dulezitymi detaily mj i viditelne kvalitnejsim smontovanim. Dokazuje to, ze renault umi vyrobit solidni auto, pokud je nastaveno spravne meritko kvality.
Az budes priste psat podobne kraviny, radeji si placni z kazde strany.....
Recally a zejmena preventivni naopak hodnotim velmi kladne.
Avatar - dolfi
27. 9. 2014 20:52
Re: Mercedes
Mě na Citanu spíše vadí ten "badge engineering" - když ho vidím, jako bych viděl Renault... Taková "prémiová" automobilka jako Daimler Benz by měla být schopna si auta vyvíjet sama, ostatně jako to u ostatních kategorií vozidel, která nabízí, dosud dělala...
Avatar - ladsla
27. 9. 2014 21:16
Re: Mercedes
myslíš třeba etalon třídy Sprintera alias VW Crafter respektive LT ?
mě nevadí že se sdílí řešení mezi automobilkama, je to myslím logický tah pokud je rozumně ukočírovaný. MB chyběl v sortimentu pro fleetové zákazníky entry model a inkarnace kangoo byla rychlé řešení tak proč ne. Nikdy to nebude stěžejní model v nabídce, ale zákazník který provozuje paletu modelů si může vybrat velikost dle libosti a nemusí chodit ke konkurenci.
IMHo jsou výrazně horší příklady , kde to navíc ani nedává logiku - mišivbuší SUV alias citroen, nissanovy nebo opelovy dodávky od renaulta včetně katastrofické kvality zpracování, kde se opravdu měnily jen světla a emblém na volantu, možná panel u rádia apod.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 14:35
Polízanice
...teď si to Renault slízne. No, je tu nový Espace, tak je třeba hodit do placu něco negativního asi :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Auto CZ
27. 9. 2014 14:52
Re: Polízanice
To ze ma skoda penez aj tri zvolavacky naraz pritom auto neodislo z predajne, o tom sa tu nikdy nedozvieme >:-[] a nie este v titule pred autosalonom. Mercedes, bran sa! >:-[]
Avatar - speedfred
27. 9. 2014 15:00
To bude
hodne plodná diskusia >:D
Rozbalit vlákno
3
27. 9. 2014 16:12
Re: To bude
To teda jo :-) Ještě že to není přes pracovní týden, kdy většina lidí sedí v kanclu u internetu.

Ale stačí si v google vyjet "svolávací akce" a svolává GM, VW, BMW, Toyota, Ford... vše ve velkém. To se holt nevyhne nikomu. U Renaultu co jsem vyčetl z celoevropského systému varování před nebezpečnými výrobky se jedná o preventivní zásah. Není nikde známo, že by došlo k poškození a následnému omezení funkčnosti brzd. Kdežto u jiných automobilek hoří motory, chybí šrouby......... Ale holt na tohle nikdo neslyší.
27. 9. 2014 16:33
Re: To bude
Nemusíš ani moc hledat. Třeba včera Ford ohlásil svolávačku na 850 000 aut (airbag, předpínače pásů, ESP). Pokud jsou ty svolávačky preventivní, tak z toho asi nikdo radost nemá, ale je to lepší než nějaké tutlání problému.
27. 9. 2014 17:00
Re: To bude
Přesně, zrovna u brzd, airbagů, ESP jde o život ;-)
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 17:20
Debilný príspevok o kvalite Renaultov o 3...2..1...
čakám.
Rozbalit vlákno
7
27. 9. 2014 18:53
Re: Debilný príspevok o kvalite Renaultov o 3...2..1...
Taky jsem zvedav kdo co vymyslí :-)
27. 9. 2014 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2014 19:36
Re: Debilný príspevok o kvalite Renaultov o 3...2..1...
Záměrně šíříš pomluvu. Uvědom si vážnost svého počínání a možnost právních důsledků.
27. 9. 2014 23:39
Re: Debilný príspevok o kvalite Renaultov o 3...2..1...
Ako obvykle do niekoho rýpe. A to ešte skôr, ako sa dotyčný vyjadril. Dokonca prv, ako sem dotyčný vôbec prišiel. To je už asi paranoia.
Avatar - Ji/Ri
28. 9. 2014 21:50
Re: Debilný príspevok o kvalite Renaultov o 3...2..1...
Vy Slováci máte pro tento duševní stav krásné slovo: PERE MU. >:D
29. 9. 2014 22:07
Re: Debilný príspevok o kvalite Renaultov o 3...2..1...
Neviem, kde si to počul, ale ja som 2x Slovák, a nikdy som také slová nepoužil. Možno v niektorom kraji miestny výraz, ale všeobecne sa nič také bežne nepoužíva, to si na omyle.
Avatar - white label
28. 9. 2014 22:06
Re: Debilný príspevok o kvalite Renaultov o 3...2..1...
:yes: >:-[]
Za chvíli půjdeš na hate taky, ale "první můžu být jen jeden..." >:D
27. 9. 2014 19:12
Kangoo
Jelikož mám zkušenost s posledním Kangoo s novou i starou tváří, tak musím říct, že kvalita šla strmě nahoru, přičemž ale poněkud překvapivě vznikly i nové technické problémy, případně nevyladěnosti v oblasti motoru.
Každopádně u posledního modelu začala pískat pravá zadní brzda a v cca 10tkm se zcela rozpadla. Po opravě začíná pro změnu pískat levá strana... ;-) 8-s
Rozbalit vlákno
7
27. 9. 2014 20:24
Re: Kangoo
U zadných bŕzd evidujem prekvapivo nižšiu výdrž kotúčov, pri mojom štýle jazdy som pri 80 tis. km nutnosť výmeny nečakal. Predné ešte vpohode.
27. 9. 2014 22:59
Re: Kangoo
predné pochopím, ale meniť skôr zadné je dosť divné....ja mám za sebou výmenu predných kotúčov s platničkami a zadných platničiek, ale vzhľadom k súčasnému používaniu sa ani nečudujem >:D >:D
27. 9. 2014 23:36
Re: Kangoo
Mne to tiež nepríde normálne, ale je to realita. Akoby zadné kotúče boli poddimenzované, ale na pohľad by som to nepovedal. Skôr na ne použili vzhľadom na menšiu záťaž zadných bŕzd materiál s nižšou akosťou, ale asi im nevyšiel výpočet - realita je k brzdám krutejšia ako zrejme predpokladali. Len ma hnevá, že sa musí vymeniť celý set vrátane náboja s ložiskom, a to je aj s robotou 400,-€. Na druhú stranu okrem toho s celým autom nie je problém. Ešte mám trochu načatý ľavý čap riadenia, ale ešte nič hrozné. Denne 50 km po panelke dáva podvozku zabrať.
28. 9. 2014 11:36
Re: Kangoo
Čap riadenia je otázkou pár drobných, na starej seneckej toho ešte poodchádza na podvozku hodne :-)
28. 9. 2014 20:12
Re: Kangoo
Asi začnem chodiť cez Jelku, to bude o pár km panelov menej. Prekliaty Hitler!
28. 9. 2014 22:41
Re: Kangoo
na jednej strane prekliaty, na druhej strane ta cesta je stale ako v povodnom stave >:D >:D
29. 9. 2014 22:09
Re: Kangoo
Jasne. To bol len jemne teatrálny výkrik, aby nebola nuda. ;-)
A za ten palec dolu to stálo, nie? Tuším ich začnem zbierať. >:D
28. 9. 2014 00:14
ze im to stoji za to!!!si delat hanbu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 29radek
28. 9. 2014 09:51
To je snad dobře ne????
Byl jsem taky s Cliem na kontrole v servisu.Vše bylo v pořádku,žádná závada.
Ono je dobře, že Renault dělá preventivně svolávačku,když může nastat problém.
Pamatuji když jsem měl Fabii combi 1.4MPI(2001),problém byl hlavní kabelový svazek(tekla do něj voda).a Škoda mlčela.Švagra to stálo 30 litru(cca po roce a pul provozu),jelikoš nejezdil na garančku do origo servisu.Mě ten husí krk uřízli a dráty od sebe roztáhli,a když jsem se pak ptal proč mi to neřekli-odpověd zněla ,že se to neříká.Škoda si to totiž nepřála aby se tohle rozmazávalo.Jinak Grand Scenic jezdí 3 a pul roku bezproblému a manželčino Clio IV je krásné vozidlo do města,na nákupy,na odvoz dětí do školy i když bych s ním jel klidně ve dvou lidech i do Chorvatska.
Rozbalit vlákno
2
28. 9. 2014 13:46
Re: To je snad dobře ne????
Jo, s tím souhlasím, raději nechat preventivně zkontrolovat, než se někde rozmáznout ;-)
28. 9. 2014 20:21
Re: To je snad dobře ne????
O tom kabelu něco vím...v rodině byl ten samý případ....pak bohužel taky dost jiných případů s vozem Š Fabia.....ten kabel vyměnili zdarma, protože jsme to uhádali....půl roku jim člověk říkal, že vynechávají budíky atd....nechtěli slyšet....Fabia je prý vozidlo, které nemůže mít chybu....no jak jsme viděli, tak může....a ne jednu....po takových zkušenostech já říkám za sebe.. :"Škoda? Simply never".... :-) :-) :-) :-) a skutečně jsem už žádnou škodovku nekoupil a fakt už nekoupím....Ale to je můj názor....