za spojene 1,2tce s manualom... konecne :-) ... ( nemohli ho mat hned? ale to je uz jedno )
inak skor ako silny dizel by podla mna zakaznikov potesil hybrid ... v tejto triede aut to podla mna uz teraz maju dizle zratane... a hybridy ako yaris alebo mild hybrid baleno tu budu cim dalej tym jasnejsou volbou pre sporovlivych zakaznikov ... este pochvala aj za ponechanie tohto dizajnu... lebo bal som sa ze to po facelifte spredu bude nejaky dalsi maly talisman ... ale nastastie obavy boli zbytocne... opat mozem napisat ze clio sa mi z ponuky renaultu dnes pozdava jednoznacne najviac .. skutocne krasny renault ... a vo verzii 1,2tce s manualom... to bude ponuka ktora sa neodmieta :yes:
Čas ti bohudík nedal zapravdu. Před pár roky pro tebe bylo Clio ocucaný bonbónek a dle tebe prvoplánový a rychle stárnoucí design. Až zase budeš hodnotit design nějakého auta a jeho nadčasovost, tak přečti svůj dnešní příspěvek. :-)
Hybrid by určite potešil, avšak nie ten od Renaultu s rakovinometom ... V tomto smere je renault dosť mimo .. neviem prečo tlačí tak tie diesle aj do malých átu ... ble
Taktiež je dosť škoda absencie slabšieho motora s automatom najlacnejšie clio s automatom skoro 14.000 EUR ... u konkurencii sa nakúpi lepšie (dokonca aj dacia má ten poloautomat za pár eur...)
Jak tlačí? V benzínové nabídce máš klasickou 1.2 atmosféru a pak 0.9 - 1.2 - 1.6 turbo, od 75 do 200k. To je parádní paleta. Můžeme smutnit nad absencí RS v manuálu, ale to je tak asi všechno.
V naftě je jen různě naladěný 1.5dCi. Jestli v Británii nebo Francii chtějí lidi naftu, pak je to jejich volba, případně volba daná jejich legislativou.
S tím, že je to jedno z nejkrásnějších malých aut na trhu, se nedá nesouhlasit. Ač už poslední Clio známe všichni několik let, vždy se na něj rád podívám.
Opravdu moc pěkné malé auto.
Jen ten interier je pro mne méně stravitelný...digi budík místo tachometru je blbost.
I ten středový panel je dost chaotický..prostě francouzský.
Slušný fl... TCe s MT, vyřešili i ty ne moc pěkné diody pro denní svícení daleko od obrysu auta.
Initiale nevím nevím - ta šedá je dost děsná, podle mě se k tomu autu vůbec nehodí, bral bych červenou nebo třeba i žlutou, tak doufám, že to nebude jediná možnost.
PS: na aktualne je nová vizualizace fl Octavie - takhle by to šlo:
[odkaz]
no neviem... z tohto pohladu sa mi to napojenie vnutornej strany svetiel na masku az tak nepozdava... ale tie predne kukadla by po facelifte mensie ozaj mohli byt .. lebo dnes to uz nie je o co najvacsich svetlach .. a hned bude octavka lepsie vyzerat... ale skor ako tie svetla octavky by si facelift zasluzili tie megasvetla fabie... uz odnova mi pridu uplne out a velkostne az prehnane velke... a to aj voci celkovemu predku aj voci tym zadnym malym svetlam .. bohuzial neladi to ani nazivo... nielen na fotkach... pritom zadne svetla ma fabia ozaj pekne a kompaktne .. skoda
Ano, fl je slušný, určitě pomohl, což nebývá obvyklé, zde možná proto, že se nemění designové markanty roubováním nových, které přijdou v násl. generaci. On už ten znak ani moc zvětšit nejde. :-)
Ale pravdou je, že v té červené nebo žluté (extrémně povedené barvy) vypadá krátké clio bezvadně. :yes:
Pridám už verejne známe zistenia:
Nové Clio je auto, u kterého mohu s čistým svědomím říci, že neexistuje jediný racionální důvod, proč jej chtít. Vůz vybavený tímto motorem dalece zaostává za očekáváními ve smyslu dynamiky, jízdní efektivity, uživatelské přívětivosti i kultivovanosti. Zajmout dokáže jen svými papírovými parametry, které jsou ale v praxi zcela nedosažitelné. Proč ho nechtít?
Jednoznačně proto, že má pod kapotou nejhorší nový motor letošního roku, který není s to oslovit jakoukoli předností vedle srovnatelné jednotky s větším počtem válců či objemem. Je to nesmysl nehodný směny byť jen za jedinou korunu z vašeho rozpočtu. Pádným důvodem může být také omezený vnitřní prostor a pouze průměrná kvalita materiálů, montáže i ergonomie interiéru jako takového.
No rozhodne je to horšie ako nejaká Dacia. Tak nekupovať!! >:D
Mam pocit, ze je to podle pravidel. Kdyz chces napsat obchodni znacku, tj. Renault Clio, tak pises velkymi, ale kdyz treba "koupil jsem si noveho renaulta", tak napises male. Ale ruku do ohne bych za to nedal. Samozrejme vyrobci by byli nejradeji, aby se veskere nazvy a typy psaly alespon s caps-lockem.
Je to český pravopis, nového na něm není nic.
"Prvním byl Renault Clio..." Název značky a modelu.
"Clio bylo prvním renaultem..., jezdím renaultem" apod. Zde jako obecné jméno druhové.
P.S. Slovenštinu celkem ovládám, ale vyjadřovat se k jejímu pravopisu bych si netroufal.
česi sú bábovky, my vám tú češtinu poupratujeme len taký fukot. Ale vygúglil som to a div sa svete, máš pravdu. Ale aj slováci to majú podobne, keď si niekto objednáva anču, môže písať s malým (teda písmenom).
Žádné razantní změny nebyly zapotřebí a taky k nim nedošlo, jen se doladily detaily. :yes: Za mě je největším plusem nový volant. U toho původního jsem fakt nepobral, jakého francouzského inovátora napadlo obložit volant lesklým plastem, a to i v místě jeho správného úchopu. Přešlap jak hrom a konečně je pryč.
Na kvalitu a nízkou odolnost interiérových materiálů si v AutoBildu stěžovali, takže je dobrou zprávou, že se na ně zaměřili.
Toto je jediné auto v segmente, ktoré ma vždy chytí za srdce a keď ho vidím, vždy mi idú kútiky hore. :-) Trochu som sa obával faceliftu, ale teraz musím povedať, že dizajn je už dokonalý!.
Schválne si niekedy všimnite ako pôsobia konkurenčné modely v základe a ako Clio. Až na malé kolesá to vyzerá stále dobre. Nuž, nech sa mu darí aj v druhej polovici životného cyklu. Ďalšia generácia to bude mať ťažké...
Nevím z jakých faktů vycházíš, jestli z osobní zkušenosti, tak není co závidět... >:-[]
ale jinak pokud zůstaneme u těch motorů, tak není moc důvodů násobně vyšší výdrže SkyActivu před TCEčkem.
Tak nevim, ale uz 1.2 TCe s manuálem je pro malé auto jako je Clio pohodová motorizace a 1.6 s 150k jako lehce sportovní model, tedy snad bude s manuálem. 2.0 tak max do RS, ale jak víme, tam je silnější 1.6 ;-)
Neblázni, se 150 koňmi už to bude lítat jako kráva. Na sportování je verze RS.
Když už bych si měl stěžovat tímhle směrem, tak právě na to RS jakožto nejostřejší verzi. Vždyť ve II. generaci existovalo Clio V6 s motorem uprostřed a zde už se tedy jedná o úpadek značný. :-)
Celkom chápem, keď niekto ide na nejakom starom kalfase a vyhýba sa očnému kontaktu preto, lebo má zo seba spoločenský mindrák. Clio je však slušné a pekná auto
Ada, vieš čo? Postav si alegorický voz s nadpisom "SLUŠNÝ ČLOVEK 2016" a potom sa postav hore a bez hanby môžeš mávať, poskakovať, kričať, ... koľko chceš.
Naprosto nechápu, proč Renault čekal se zavedením 1.5 dCi/77 kW a hlavně 1.2 TCe s manuálem až na "Fázi 2". Od začátku totiž bylo jasné, že absence těchto motorizací současnému Cliu nesmírně škodí, resp. nahrává konkurenci. Ještě doplnit nabídku o verzi R.S. s manuálem a nabídka motorizací této řady bude konečně v pořádku. Pokud teď skutečně zlepší kvalitu plastů v interiéru, tak už jediným větším nedostatkem současného Clia zůstane hodně stísněný interiér v podélném směru a zbytečně komplikované uložení rezervy. Doufejme, že stejné rozšíření nabídky motorizací brzdy dostane i Captur! :-):yes:
P.S. Design současného Clia je skutečně velmi zdařilý, ovšem s jednou výjímkou - naprosto nevyvážená plocha obrovských předních světlometů a naopak maličkých zadních svítilen. :'-( Taky se mi vůbec nezamlouvá řešení přístrojového šítu - digitální rychloměr se krčí v malém okénku uprostěd a vedle něj trůní oborovský ručičkový palivoměr. Naprosto nelogické řešení, mělo by to být přesně obráceně! :'-(