Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Clio prochází faceliftem: Přivítejte diody a silný turbodiesel

63 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za spojene 1,2tce s manualom... konecne 😄 ... ( nemohli ho mat hned? ale to je uz jedno )

inak skor ako silny dizel by podla mna zakaznikov potesil hybrid ... v tejto triede aut to podla mna uz teraz maju dizle zratane... a hybridy ako yaris alebo mild hybrid baleno tu budu cim dalej tym jasnejsou volbou pre sporovlivych zakaznikov ... este pochvala aj za ponechanie tohto dizajnu... lebo bal som sa ze to po facelifte spredu bude nejaky dalsi maly talisman ... ale nastastie obavy boli zbytocne... opat mozem napisat ze clio sa mi z ponuky renaultu dnes pozdava jednoznacne najviac .. skutocne krasny renault ... a vo verzii 1,2tce s manualom... to bude ponuka ktora sa neodmieta :yes:
pogo26
Čas ti bohudík nedal zapravdu. Před pár roky pro tebe bylo Clio ocucaný bonbónek a dle tebe prvoplánový a rychle stárnoucí design. Až zase budeš hodnotit design nějakého auta a jeho nadčasovost, tak přečti svůj dnešní příspěvek. 😄
pali.sk
Hybrid by určite potešil, avšak nie ten od Renaultu s rakovinometom ... V tomto smere je renault dosť mimo .. neviem prečo tlačí tak tie diesle aj do malých átu ... ble

Taktiež je dosť škoda absencie slabšieho motora s automatom najlacnejšie clio s automatom skoro 14.000 EUR ... u konkurencii sa nakúpi lepšie (dokonca aj dacia má ten poloautomat za pár eur...)
Avatar - Emel
Emel
Jak tlačí? V benzínové nabídce máš klasickou 1.2 atmosféru a pak 0.9 - 1.2 - 1.6 turbo, od 75 do 200k. To je parádní paleta. Můžeme smutnit nad absencí RS v manuálu, ale to je tak asi všechno.

V naftě je jen různě naladěný 1.5dCi. Jestli v Británii nebo Francii chtějí lidi naftu, pak je to jejich volba, případně volba daná jejich legislativou.

Hybrid s naftou podle mě Renault nikdy nedělal.
pali.sk
však v článku píšu, že pribudne silný diesel ...či to je stále tá ista 1.5dci to je jedno ...

nový scenic v 2017 bude diesel hybrid a taktiež megane v 2017 ...
car
Podle me asi nejkrasnejsi maly auto na trhu..a protoze to je Renault,tak i relativne kvalitni a spolehlivy..😜
přezdívaný alias
S tím, že je to jedno z nejkrásnějších malých aut na trhu, se nedá nesouhlasit. Ač už poslední Clio známe všichni několik let, vždy se na něj rád podívám.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Opravdu moc pěkné malé auto.
Jen ten interier je pro mne méně stravitelný...digi budík místo tachometru je blbost.
I ten středový panel je dost chaotický..prostě francouzský.
Avatar - Emel
Emel
Slušný fl... TCe s MT, vyřešili i ty ne moc pěkné diody pro denní svícení daleko od obrysu auta.

Initiale nevím nevím - ta šedá je dost děsná, podle mě se k tomu autu vůbec nehodí, bral bych červenou nebo třeba i žlutou, tak doufám, že to nebude jediná možnost.

PS: na aktualne je nová vizualizace fl Octavie - takhle by to šlo:
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no neviem... z tohto pohladu sa mi to napojenie vnutornej strany svetiel na masku az tak nepozdava... ale tie predne kukadla by po facelifte mensie ozaj mohli byt .. lebo dnes to uz nie je o co najvacsich svetlach .. a hned bude octavka lepsie vyzerat... ale skor ako tie svetla octavky by si facelift zasluzili tie megasvetla fabie... uz odnova mi pridu uplne out a velkostne az prehnane velke... a to aj voci celkovemu predku aj voci tym zadnym malym svetlam .. bohuzial neladi to ani nazivo... nielen na fotkach... pritom zadne svetla ma fabia ozaj pekne a kompaktne .. skoda
webpaja
Clio beru jako jeden z nejhazčích supermini na trhu. Zvlášť v červený mu to sekne!

K P.S.: bude to děleno podle všeho horizontálně, tady jen někdo umazal část aktuálního světlometu.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, fl je slušný, určitě pomohl, což nebývá obvyklé, zde možná proto, že se nemění designové markanty roubováním nových, které přijdou v násl. generaci. On už ten znak ani moc zvětšit nejde. 😄
Ale pravdou je, že v té červené nebo žluté (extrémně povedené barvy) vypadá krátké clio bezvadně. :yes:
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
Pridám už verejne známe zistenia😒br /> Nové Clio je auto, u kterého mohu s čistým svědomím říci, že neexistuje jediný racionální důvod, proč jej chtít. Vůz vybavený tímto motorem dalece zaostává za očekáváními ve smyslu dynamiky, jízdní efektivity, uživatelské přívětivosti i kultivovanosti. Zajmout dokáže jen svými papírovými parametry, které jsou ale v praxi zcela nedosažitelné. Proč ho nechtít?
Jednoznačně proto, že má pod kapotou nejhorší nový motor letošního roku, který není s to oslovit jakoukoli předností vedle srovnatelné jednotky s větším počtem válců či objemem. Je to nesmysl nehodný směny byť jen za jedinou korunu z vašeho rozpočtu. Pádným důvodem může být také omezený vnitřní prostor a pouze průměrná kvalita materiálů, montáže i ergonomie interiéru jako takového.
No rozhodne je to horšie ako nejaká Dacia. Tak nekupovať!! >😁
Avatar - Emel
Emel
Promiň, o jakém motoru mluvíš?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Předpokládám 0.9 TCe.
Avatar - Emel
Emel
Nebo ten silný dCi o kterém se píše v nadpisu?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
1.5 dCi je ale čtyřválec, ne? On navíc nepíše, ale jen kopíruje jakýsi starý test. A terčem kritiky bývala u některých redakcí právě 0.9 TCe.
Avatar - Emel
Emel
Right :yes:
Avatar - fOE
fOE
0,9tce, test autoforum.cz
webpaja
Přidávám se k Emelovi, o jakém motoru mluvíš? Už jsi si osahal FL verzi, že píšeš o materiálech a zpracování?
T.E.S.L.A už na ACZ serie
On o žiadnom. Je to Slovák a text je český, čiže ho niekde skopčil, asi to bude časť niečieho príspevku z nejakej minulej diskusie...
car
Bravo T.E.S.L.A..super postreh😄😄
webpaja
:yes: 😄
comper
Neviem na akom matrosi ficis ale chcem z toho trochu!
car
Tak ted jsu zvedavej co z auto cz vyleze..😄
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
Užijte si testovací jízdu a vyhrajte lístky do kina ! >😁 >😒]
T.E.S.L.A už na ACZ serie
"Clio bylo prvním renaultem, který na trh dorazil s novou designérskou identitou francouzské značky"...

Odkedy sa názvy, resp. automobilové značky nepíšu veľkým písmenom? Čo je to sakra za nový pravopis? Šíri sa to článkami na ACZ jak mor...
XTad
Mam pocit, ze je to podle pravidel. Kdyz chces napsat obchodni znacku, tj. Renault Clio, tak pises velkymi, ale kdyz treba "koupil jsem si noveho renaulta", tak napises male. Ale ruku do ohne bych za to nedal. Samozrejme vyrobci by byli nejradeji, aby se veskere nazvy a typy psaly alespon s caps-lockem.
Avatar - fOE
fOE
[odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
Je to český pravopis, nového na něm není nic.
"Prvním byl Renault Clio..." Název značky a modelu.
"Clio bylo prvním renaultem..., jezdím renaultem" apod. Zde jako obecné jméno druhové.

P.S. Slovenštinu celkem ovládám, ale vyjadřovat se k jejímu pravopisu bych si netroufal.
Nonsens
česi sú bábovky, my vám tú češtinu poupratujeme len taký fukot. Ale vygúglil som to a div sa svete, máš pravdu. Ale aj slováci to majú podobne, keď si niekto objednáva anču, môže písať s malým (teda písmenom).
_MT_
Já tohle také nedodržuji, nicméně dva příklady😒br />
Dostal automobil Renault.
Dostal renault.

V druhém případě se píše malé, protože zastupuje obecné podstatné jméno (to je ten automobil v prvním příkladě, za kterým následuje značka).
jam2015
Je to tak. Aj u nás sa spisovne píše ... jazdím na škodovke, túžim po mercedese, ...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Žádné razantní změny nebyly zapotřebí a taky k nim nedošlo, jen se doladily detaily. :yes: Za mě je největším plusem nový volant. U toho původního jsem fakt nepobral, jakého francouzského inovátora napadlo obložit volant lesklým plastem, a to i v místě jeho správného úchopu. Přešlap jak hrom a konečně je pryč.

Na kvalitu a nízkou odolnost interiérových materiálů si v AutoBildu stěžovali, takže je dobrou zprávou, že se na ně zaměřili.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Toto je jediné auto v segmente, ktoré ma vždy chytí za srdce a keď ho vidím, vždy mi idú kútiky hore. 😄 Trochu som sa obával faceliftu, ale teraz musím povedať, že dizajn je už dokonalý!.

Schválne si niekedy všimnite ako pôsobia konkurenčné modely v základe a ako Clio. Až na malé kolesá to vyzerá stále dobre. Nuž, nech sa mu darí aj v druhej polovici životného cyklu. Ďalšia generácia to bude mať ťažké...
car
Souhlas..za me jeste Peugeot 208..vypada tez perfektne
Avatar - jazva
jazva
Som rád, že FL nie je nejaký výrazný, ale aj tak na to trochu štve. Mohol som pol roka počkať... ;-\
Avatar - praděda7
praděda7
Ano. Hezké ano. Auto ale časem povyrostlo a motúrky se scvrkávají. Což je škoda... ;-\
Avatar - Emel
Emel
Máš nově možnost vzít 1.2TCe s manuálem... to je solidní motorizace pro takové auto, ne? A pak ještě RS...
Avatar - praděda7
praděda7
Bohužel. Dnes je i 1.2l solidní motorizace. Zítra to bude 0.8........a co bude pozítří? ;-\
Avatar - Emel
Emel
Co ti na tom konkrétně vadí, malý objem nebo malý výkon?
Avatar - praděda7
praděda7
..obojí......... ;-\
Avatar - Emel
Emel
U běžné verze? Hm, a kolik by sis představoval?
Avatar - praděda7
praděda7
S přihlédnutím k velikosti a hmotnosti vozu bych to viděl minimálně na 1.5l. (jako Mazda 3).
Avatar - Emel
Emel
Myslíš tu 1.5G, která má ve své top verzi 148Nm při 4000 otáček? Jinak teda předpokládám mluvíš o Ma2.
Avatar - praděda7
praděda7
Mazda 3 nabízí 1.5l motor i 2.0l motor pokud vím.
Avatar - Emel
Emel
To jo, ale je to trošku jiná třída. Tak či tak, 1.2TCe je silnější.
Avatar - praděda7
praděda7
Silnější je, jako erekce za pomocí viagry, která odrovná zbytek orgánů.... 😉
Avatar - grifith
grifith
Nevím z jakých faktů vycházíš, jestli z osobní zkušenosti, tak není co závidět... >😒]
ale jinak pokud zůstaneme u těch motorů, tak není moc důvodů násobně vyšší výdrže SkyActivu před TCEčkem.
Avatar - praděda7
praděda7
Když nevíš, tak se zklidni... >😒]
Avatar - grifith
grifith
Díky za potvrzení 😉 Tak šup, běž si zobnout ....
Avatar - praděda7
praděda7
Když nevíš, tak nevíš. S tím nic nenaděláš......
pogo26
Ještě by mělo přijít nové Clio GT po FL s 1.6 TCe 150.
Avatar - praděda7
praděda7
To už je rozumnější, ale pořád to není 2.0l..... 😉
ericn
Tak nevim, ale uz 1.2 TCe s manuálem je pro malé auto jako je Clio pohodová motorizace a 1.6 s 150k jako lehce sportovní model, tedy snad bude s manuálem. 2.0 tak max do RS, ale jak víme, tam je silnější 1.6 😉
přezdívaný alias
Neblázni, se 150 koňmi už to bude lítat jako kráva. Na sportování je verze RS.

Když už bych si měl stěžovat tímhle směrem, tak právě na to RS jakožto nejostřejší verzi. Vždyť ve II. generaci existovalo Clio V6 s motorem uprostřed a zde už se tedy jedná o úpadek značný. 😄
Avatar - Avanti
Avanti
Konečne zmizlo to denné svietenie v spojovacej linke svetla a znaku. To bola naozaj hrôza. Facelift :yes:
nasua23
Už ja na čase, aby legislativa popostrčila výrobce k návratům k normálním benzínům.
Avatar - Emel
Emel
Ale výrobci je přece mají... výrobce není potřeba k ničemu postrkovat, ti budou dělat to, co budou zákazníci kupovat.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
furt je to křáp za který se slušný člověk musí stydět 8-s
Avatar - grifith
grifith
Nic nového, pořád kvákal, za kterého se musí slušný diskutér stydět 8-s
jam2015
Celkom chápem, keď niekto ide na nejakom starom kalfase a vyhýba sa očnému kontaktu preto, lebo má zo seba spoločenský mindrák. Clio je však slušné a pekná auto
Ada, vieš čo? Postav si alegorický voz s nadpisom "SLUŠNÝ ČLOVEK 2016" a potom sa postav hore a bez hanby môžeš mávať, poskakovať, kričať, ... koľko chceš.
Arese
Naprosto nechápu, proč Renault čekal se zavedením 1.5 dCi/77 kW a hlavně 1.2 TCe s manuálem až na "Fázi 2". Od začátku totiž bylo jasné, že absence těchto motorizací současnému Cliu nesmírně škodí, resp. nahrává konkurenci. Ještě doplnit nabídku o verzi R.S. s manuálem a nabídka motorizací této řady bude konečně v pořádku. Pokud teď skutečně zlepší kvalitu plastů v interiéru, tak už jediným větším nedostatkem současného Clia zůstane hodně stísněný interiér v podélném směru a zbytečně komplikované uložení rezervy. Doufejme, že stejné rozšíření nabídky motorizací brzdy dostane i Captur! 😄 :yes😒br /> P.S. Design současného Clia je skutečně velmi zdařilý, ovšem s jednou výjímkou - naprosto nevyvážená plocha obrovských předních světlometů a naopak maličkých zadních svítilen. 😢 Taky se mi vůbec nezamlouvá řešení přístrojového šítu - digitální rychloměr se krčí v malém okénku uprostěd a vedle něj trůní oborovský ručičkový palivoměr. Naprosto nelogické řešení, mělo by to být přesně obráceně! 😢