Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio prochází faceliftem: Přivítejte diody a silný turbodiesel

Po vzhledové stránce se clio tolik nezměnilo. K dispozici bude i luxusní varianta Initiale Paris.
Zpět na článek
13. 6. 2016 10:11
13. 6. 2016 15:46
14. 6. 2016 07:16
14. 6. 2016 09:05
15. 6. 2016 10:16
13. 6. 2016 10:11
14. 6. 2016 00:47
13. 6. 2016 10:53
13. 6. 2016 11:54
13. 6. 2016 11:55
13. 6. 2016 13:06
13. 6. 2016 12:43
13. 6. 2016 12:55
13. 6. 2016 13:04
13. 6. 2016 13:20
13. 6. 2016 19:03
13. 6. 2016 19:15
13. 6. 2016 13:05
13. 6. 2016 14:46
13. 6. 2016 13:14
13. 6. 2016 15:13
13. 6. 2016 15:15
13. 6. 2016 15:39
13. 6. 2016 16:13
13. 6. 2016 17:02
13. 6. 2016 17:10
13. 6. 2016 18:27
13. 6. 2016 19:55
13. 6. 2016 20:12
13. 6. 2016 20:37
13. 6. 2016 22:11
13. 6. 2016 22:26
13. 6. 2016 22:46
14. 6. 2016 06:09
14. 6. 2016 09:48
13. 6. 2016 15:57
13. 6. 2016 17:03
13. 6. 2016 17:36
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2016 10:11
pochvala
za spojene 1,2tce s manualom... konecne :-) ... ( nemohli ho mat hned? ale to je uz jedno )

inak skor ako silny dizel by podla mna zakaznikov potesil hybrid ... v tejto triede aut to podla mna uz teraz maju dizle zratane... a hybridy ako yaris alebo mild hybrid baleno tu budu cim dalej tym jasnejsou volbou pre sporovlivych zakaznikov ... este pochvala aj za ponechanie tohto dizajnu... lebo bal som sa ze to po facelifte spredu bude nejaky dalsi maly talisman ... ale nastastie obavy boli zbytocne... opat mozem napisat ze clio sa mi z ponuky renaultu dnes pozdava jednoznacne najviac .. skutocne krasny renault ... a vo verzii 1,2tce s manualom... to bude ponuka ktora sa neodmieta :yes:
Rozbalit vlákno
4
13. 6. 2016 15:46
Re: pochvala
Čas ti bohudík nedal zapravdu. Před pár roky pro tebe bylo Clio ocucaný bonbónek a dle tebe prvoplánový a rychle stárnoucí design. Až zase budeš hodnotit design nějakého auta a jeho nadčasovost, tak přečti svůj dnešní příspěvek. :-)
14. 6. 2016 07:16
Re: pochvala
Hybrid by určite potešil, avšak nie ten od Renaultu s rakovinometom ... V tomto smere je renault dosť mimo .. neviem prečo tlačí tak tie diesle aj do malých átu ... ble

Taktiež je dosť škoda absencie slabšieho motora s automatom najlacnejšie clio s automatom skoro 14.000 EUR ... u konkurencii sa nakúpi lepšie (dokonca aj dacia má ten poloautomat za pár eur...)
Avatar - Emel
14. 6. 2016 09:05
Re: pochvala
Jak tlačí? V benzínové nabídce máš klasickou 1.2 atmosféru a pak 0.9 - 1.2 - 1.6 turbo, od 75 do 200k. To je parádní paleta. Můžeme smutnit nad absencí RS v manuálu, ale to je tak asi všechno.

V naftě je jen různě naladěný 1.5dCi. Jestli v Británii nebo Francii chtějí lidi naftu, pak je to jejich volba, případně volba daná jejich legislativou.

Hybrid s naftou podle mě Renault nikdy nedělal.
15. 6. 2016 10:16
Re: pochvala
však v článku píšu, že pribudne silný diesel ...či to je stále tá ista 1.5dci to je jedno ...

nový scenic v 2017 bude diesel hybrid a taktiež megane v 2017 ...
13. 6. 2016 10:11
Jo
Podle me asi nejkrasnejsi maly auto na trhu..a protoze to je Renault,tak i relativne kvalitni a spolehlivy..:-P
Rozbalit vlákno
2
13. 6. 2016 11:09
Re: Jo
S tím, že je to jedno z nejkrásnějších malých aut na trhu, se nedá nesouhlasit. Ač už poslední Clio známe všichni několik let, vždy se na něj rád podívám.
Avatar - Sumi2000
14. 6. 2016 00:47
Re: Jo
Opravdu moc pěkné malé auto.
Jen ten interier je pro mne méně stravitelný...digi budík místo tachometru je blbost.
I ten středový panel je dost chaotický..prostě francouzský.
Avatar - Emel
13. 6. 2016 10:53
Clio
Slušný fl... TCe s MT, vyřešili i ty ne moc pěkné diody pro denní svícení daleko od obrysu auta.

Initiale nevím nevím - ta šedá je dost děsná, podle mě se k tomu autu vůbec nehodí, bral bych červenou nebo třeba i žlutou, tak doufám, že to nebude jediná možnost.

PS: na aktualne je nová vizualizace fl Octavie - takhle by to šlo:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2016 11:54
Re: Clio
no neviem... z tohto pohladu sa mi to napojenie vnutornej strany svetiel na masku az tak nepozdava... ale tie predne kukadla by po facelifte mensie ozaj mohli byt .. lebo dnes to uz nie je o co najvacsich svetlach .. a hned bude octavka lepsie vyzerat... ale skor ako tie svetla octavky by si facelift zasluzili tie megasvetla fabie... uz odnova mi pridu uplne out a velkostne az prehnane velke... a to aj voci celkovemu predku aj voci tym zadnym malym svetlam .. bohuzial neladi to ani nazivo... nielen na fotkach... pritom zadne svetla ma fabia ozaj pekne a kompaktne .. skoda
13. 6. 2016 11:55
Re: Clio
Clio beru jako jeden z nejhazčích supermini na trhu. Zvlášť v červený mu to sekne!

K P.S.: bude to děleno podle všeho horizontálně, tady jen někdo umazal část aktuálního světlometu.
Avatar - Dinar
13. 6. 2016 13:06
Re: Clio
Ano, fl je slušný, určitě pomohl, což nebývá obvyklé, zde možná proto, že se nemění designové markanty roubováním nových, které přijdou v násl. generaci. On už ten znak ani moc zvětšit nejde. :-)
Ale pravdou je, že v té červené nebo žluté (extrémně povedené barvy) vypadá krátké clio bezvadně. :yes:
Avatar - Auto CZ
13. 6. 2016 11:39
Prečo ho nechcieť
Pridám už verejne známe zistenia:
Nové Clio je auto, u kterého mohu s čistým svědomím říci, že neexistuje jediný racionální důvod, proč jej chtít. Vůz vybavený tímto motorem dalece zaostává za očekáváními ve smyslu dynamiky, jízdní efektivity, uživatelské přívětivosti i kultivovanosti. Zajmout dokáže jen svými papírovými parametry, které jsou ale v praxi zcela nedosažitelné. Proč ho nechtít?
Jednoznačně proto, že má pod kapotou nejhorší nový motor letošního roku, který není s to oslovit jakoukoli předností vedle srovnatelné jednotky s větším počtem válců či objemem. Je to nesmysl nehodný směny byť jen za jedinou korunu z vašeho rozpočtu. Pádným důvodem může být také omezený vnitřní prostor a pouze průměrná kvalita materiálů, montáže i ergonomie interiéru jako takového.
No rozhodne je to horšie ako nejaká Dacia. Tak nekupovať!! >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
13. 6. 2016 11:48
Re: Prečo ho nechcieť
Promiň, o jakém motoru mluvíš?
Avatar - twistedTSD
13. 6. 2016 12:53
Re: Prečo ho nechcieť
Předpokládám 0.9 TCe.
Avatar - Emel
13. 6. 2016 13:01
Re: Prečo ho nechcieť
Nebo ten silný dCi o kterém se píše v nadpisu?
Avatar - twistedTSD
13. 6. 2016 13:21
Re: Prečo ho nechcieť
1.5 dCi je ale čtyřválec, ne? On navíc nepíše, ale jen kopíruje jakýsi starý test. A terčem kritiky bývala u některých redakcí právě 0.9 TCe.
Avatar - Emel
13. 6. 2016 13:28
Re: Prečo ho nechcieť
Right :yes:
Avatar - fOE
13. 6. 2016 13:03
Re: Prečo ho nechcieť
0,9tce, test autoforum.cz
13. 6. 2016 11:57
Re: Prečo ho nechcieť
Přidávám se k Emelovi, o jakém motoru mluvíš? Už jsi si osahal FL verzi, že píšeš o materiálech a zpracování?
Re: Prečo ho nechcieť
On o žiadnom. Je to Slovák a text je český, čiže ho niekde skopčil, asi to bude časť niečieho príspevku z nejakej minulej diskusie...
13. 6. 2016 12:27
Re: Prečo ho nechcieť
Bravo T.E.S.L.A..super postreh:-):-)
13. 6. 2016 12:57
Re: Prečo ho nechcieť
:yes: :-)
13. 6. 2016 11:58
Re: Prečo ho nechcieť
Neviem na akom matrosi ficis ale chcem z toho trochu!
13. 6. 2016 12:11
Re: Prečo ho nechcieť
Tak ted jsu zvedavej co z auto cz vyleze..:-)
Avatar - Auto CZ
13. 6. 2016 13:06
Re: Prečo ho nechcieť
Užijte si testovací jízdu a vyhrajte lístky do kina ! >:D >:-[]
Citujem
"Clio bylo prvním renaultem, který na trh dorazil s novou designérskou identitou francouzské značky"...

Odkedy sa názvy, resp. automobilové značky nepíšu veľkým písmenom? Čo je to sakra za nový pravopis? Šíri sa to článkami na ACZ jak mor...
Rozbalit vlákno
6
13. 6. 2016 12:43
Re: Citujem
Mam pocit, ze je to podle pravidel. Kdyz chces napsat obchodni znacku, tj. Renault Clio, tak pises velkymi, ale kdyz treba "koupil jsem si noveho renaulta", tak napises male. Ale ruku do ohne bych za to nedal. Samozrejme vyrobci by byli nejradeji, aby se veskere nazvy a typy psaly alespon s caps-lockem.
Avatar - Dinar
13. 6. 2016 13:04
Re: Citujem
Je to český pravopis, nového na něm není nic.
"Prvním byl Renault Clio..." Název značky a modelu.
"Clio bylo prvním renaultem..., jezdím renaultem" apod. Zde jako obecné jméno druhové.

P.S. Slovenštinu celkem ovládám, ale vyjadřovat se k jejímu pravopisu bych si netroufal.
13. 6. 2016 13:20
Re: Citujem
česi sú bábovky, my vám tú češtinu poupratujeme len taký fukot. Ale vygúglil som to a div sa svete, máš pravdu. Ale aj slováci to majú podobne, keď si niekto objednáva anču, môže písať s malým (teda písmenom).
13. 6. 2016 19:03
Re: Citujem
Já tohle také nedodržuji, nicméně dva příklady:

Dostal automobil Renault.
Dostal renault.

V druhém případě se píše malé, protože zastupuje obecné podstatné jméno (to je ten automobil v prvním příkladě, za kterým následuje značka).
13. 6. 2016 19:15
Re: Citujem
Je to tak. Aj u nás sa spisovne píše ... jazdím na škodovke, túžim po mercedese, ...
Avatar - twistedTSD
13. 6. 2016 13:01
FL jak má být
Žádné razantní změny nebyly zapotřebí a taky k nim nedošlo, jen se doladily detaily. :yes: Za mě je největším plusem nový volant. U toho původního jsem fakt nepobral, jakého francouzského inovátora napadlo obložit volant lesklým plastem, a to i v místě jeho správného úchopu. Přešlap jak hrom a konečně je pryč.

Na kvalitu a nízkou odolnost interiérových materiálů si v AutoBildu stěžovali, takže je dobrou zprávou, že se na ně zaměřili.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
13. 6. 2016 13:05
OMG!
Toto je jediné auto v segmente, ktoré ma vždy chytí za srdce a keď ho vidím, vždy mi idú kútiky hore. :-) Trochu som sa obával faceliftu, ale teraz musím povedať, že dizajn je už dokonalý!.

Schválne si niekedy všimnite ako pôsobia konkurenčné modely v základe a ako Clio. Až na malé kolesá to vyzerá stále dobre. Nuž, nech sa mu darí aj v druhej polovici životného cyklu. Ďalšia generácia to bude mať ťažké...
Rozbalit vlákno
1
13. 6. 2016 14:46
Re: OMG!
Souhlas..za me jeste Peugeot 208..vypada tez perfektne
Avatar - jazva
13. 6. 2016 13:14
Sakra!
Som rád, že FL nie je nejaký výrazný, ale aj tak na to trochu štve. Mohol som pol roka počkať... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
13. 6. 2016 15:13
Clio
Ano. Hezké ano. Auto ale časem povyrostlo a motúrky se scvrkávají. Což je škoda... ;-\
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
13. 6. 2016 15:15
Re: Clio
Máš nově možnost vzít 1.2TCe s manuálem... to je solidní motorizace pro takové auto, ne? A pak ještě RS...
Avatar - praděda7
13. 6. 2016 15:39
Re: Clio
Bohužel. Dnes je i 1.2l solidní motorizace. Zítra to bude 0.8........a co bude pozítří? ;-\
Avatar - Emel
13. 6. 2016 16:13
Re: Clio
Co ti na tom konkrétně vadí, malý objem nebo malý výkon?
Avatar - Emel
13. 6. 2016 17:10
Re: Clio
U běžné verze? Hm, a kolik by sis představoval?
Avatar - praděda7
13. 6. 2016 18:27
Re: Clio
S přihlédnutím k velikosti a hmotnosti vozu bych to viděl minimálně na 1.5l. (jako Mazda 3).
Avatar - Emel
13. 6. 2016 19:55
Re: Clio
Myslíš tu 1.5G, která má ve své top verzi 148Nm při 4000 otáček? Jinak teda předpokládám mluvíš o Ma2.
Avatar - praděda7
13. 6. 2016 20:12
Re: Clio
Mazda 3 nabízí 1.5l motor i 2.0l motor pokud vím.
Avatar - Emel
13. 6. 2016 20:37
Re: Clio
To jo, ale je to trošku jiná třída. Tak či tak, 1.2TCe je silnější.
Avatar - praděda7
13. 6. 2016 22:11
Re: Clio
Silnější je, jako erekce za pomocí viagry, která odrovná zbytek orgánů.... ;-)
Avatar - grifith
13. 6. 2016 22:26
Re: Clio
Nevím z jakých faktů vycházíš, jestli z osobní zkušenosti, tak není co závidět... >:-[]
ale jinak pokud zůstaneme u těch motorů, tak není moc důvodů násobně vyšší výdrže SkyActivu před TCEčkem.
Avatar - praděda7
13. 6. 2016 22:46
Re: Clio
Když nevíš, tak se zklidni... >:-[]
Avatar - grifith
14. 6. 2016 06:09
Re: Clio
Díky za potvrzení ;-) Tak šup, běž si zobnout ....
Avatar - praděda7
14. 6. 2016 09:48
Re: Clio
Když nevíš, tak nevíš. S tím nic nenaděláš......
13. 6. 2016 15:57
Re: Clio
Ještě by mělo přijít nové Clio GT po FL s 1.6 TCe 150.
Avatar - praděda7
13. 6. 2016 17:03
Re: Clio
To už je rozumnější, ale pořád to není 2.0l..... ;-)
13. 6. 2016 17:36
Re: Clio
Tak nevim, ale uz 1.2 TCe s manuálem je pro malé auto jako je Clio pohodová motorizace a 1.6 s 150k jako lehce sportovní model, tedy snad bude s manuálem. 2.0 tak max do RS, ale jak víme, tam je silnější 1.6 ;-)
13. 6. 2016 18:17
Re: Clio
Neblázni, se 150 koňmi už to bude lítat jako kráva. Na sportování je verze RS.

Když už bych si měl stěžovat tímhle směrem, tak právě na to RS jakožto nejostřejší verzi. Vždyť ve II. generaci existovalo Clio V6 s motorem uprostřed a zde už se tedy jedná o úpadek značný. :-)
Avatar - Avanti
13. 6. 2016 17:12
denné svietenie
Konečne zmizlo to denné svietenie v spojovacej linke svetla a znaku. To bola naozaj hrôza. Facelift :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2016 17:34
Zase diesel....
Už ja na čase, aby legislativa popostrčila výrobce k návratům k normálním benzínům.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
13. 6. 2016 17:49
Re: Zase diesel....
Ale výrobci je přece mají... výrobce není potřeba k ničemu postrkovat, ti budou dělat to, co budou zákazníci kupovat.
Avatar - Ada je zase tady
13. 6. 2016 17:47
nic nového
furt je to křáp za který se slušný člověk musí stydět 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - grifith
13. 6. 2016 18:00
Re: nic nového
Nic nového, pořád kvákal, za kterého se musí slušný diskutér stydět 8-s
13. 6. 2016 19:30
Re: nic nového
Celkom chápem, keď niekto ide na nejakom starom kalfase a vyhýba sa očnému kontaktu preto, lebo má zo seba spoločenský mindrák. Clio je však slušné a pekná auto
Ada, vieš čo? Postav si alegorický voz s nadpisom "SLUŠNÝ ČLOVEK 2016" a potom sa postav hore a bez hanby môžeš mávať, poskakovať, kričať, ... koľko chceš.
15. 6. 2016 08:38
Konečně, ale že to trvalo!
Naprosto nechápu, proč Renault čekal se zavedením 1.5 dCi/77 kW a hlavně 1.2 TCe s manuálem až na "Fázi 2". Od začátku totiž bylo jasné, že absence těchto motorizací současnému Cliu nesmírně škodí, resp. nahrává konkurenci. Ještě doplnit nabídku o verzi R.S. s manuálem a nabídka motorizací této řady bude konečně v pořádku. Pokud teď skutečně zlepší kvalitu plastů v interiéru, tak už jediným větším nedostatkem současného Clia zůstane hodně stísněný interiér v podélném směru a zbytečně komplikované uložení rezervy. Doufejme, že stejné rozšíření nabídky motorizací brzdy dostane i Captur! :-) :yes:
P.S. Design současného Clia je skutečně velmi zdařilý, ovšem s jednou výjímkou - naprosto nevyvážená plocha obrovských předních světlometů a naopak maličkých zadních svítilen. :'-( Taky se mi vůbec nezamlouvá řešení přístrojového šítu - digitální rychloměr se krčí v malém okénku uprostěd a vedle něj trůní oborovský ručičkový palivoměr. Naprosto nelogické řešení, mělo by to být přesně obráceně! :'-(
Rozbalit vlákno
0