ci ina "specialna" farba karoserie, ine "specialne" disky a nejake spojlere a chromovane listy spravia z clia "luxusne auto" ... znak na kapote bude stale jasne identifikovatelny a bude to stale renault... infiniti ma vlastny dizajn vlastne logo a vlastnu filozofiu a vlastne modely ..... podobne aj acura alebo lexus..... toto bude len nejaka "tunerska" kreacia ale uvidime snad z toho bude nieco pekne , clio ako take sa mi paci :yes:
druha faza s vlastnymi modelmi bude urcite zaujimavejsia ale este si musime pockat .... :yes:
Kam to spjeje. Vlajková loď je Samsung a nálepky na Clio mají sloužit jako vstupenka do prémie. Raději kdyby udělali Fluence kombi a HB a užrali tím korejcům a číňáci by si vůbec neškrtli.
podobne je to aj s radou DS .... citroen s nalepkami a smiesnym dizajnom , neprakticke gycove drahe.... hlavne ze taziskove modely ako C3 C4 a dalsie nedosahuju predajny uspech ani starsich pezotov ako je 308 207 a pod ... a potom sa cuduju v citroene ze krachuju.... miesto sikovnych taziskovych cenovo pristupnych aut vyvijaju predrazene obludy pre nikoho.... to nemoze dopadnut dobre.... uz aj dacia citroenu vo francuzsku podkuruje ked v auguste predala vo francuzsku viac kusov modelu lodgy a takisto aj modelu duster ako citroen modelu C4..... a to uz je silne kafee :yes:
tabulka je tu pod clankom:
[odkaz]
duster je dokonca 7my ... , dacia ma dva modely v auguste v prvej desiatke a citroen len jeden... tvrdy uder pre citroooona ale zasluzeny, citoren ide do *** 8-s a najhorsie pre neho je to ze v dohladnej dobe nic prevratne nechysta... som zvedavy dokedy ho bude pezot zachranovat ale citroen nedopadne dobre... a podla mna rada DS aj tak casom skonci lebo frantici zistia ze to bola vtakovina a ludia nie su az taki blbi, len aby uz nebolo neskoro...... stav francuzskych znaciek je biedny... korejci sa mozu len usmievat a my na nich mozeme opat nadavat lebo oni su vsetkemu na vine a mozu aj za to ze frantici su neschopni a aj za globalne oteplovanie moze korea, mozu za vsetko aj za to ze sa podaktori nemozete vys.rat >:D:yes:
Latitude není vlajková loď, je to auto pro rozvojové trhy. Initiale Paris pak hodnoť až na základě nějakých faktů (Jak jsi přišel na ty nálepky?).Renault nemá jinou možnost než se snažit vytvořit prémiovější značku a spíš než způsob, jak to udělá, bude spíš ochota si na pořádné výsledky třeba 20 let počkat. A pokud Clio Initiale Paris dostane kromě kvalitnějších materiálů i motory, tak může být na stejné úrovni jako prémiová konkurence v této třídě.
Já bych se bez ledek klidne obešel, ale furt vypadají podle tebe "kolotočářske kroužky" lépe, než tyhle dvě ohyzdy vražené do masky chladiče, které má v dnešní době na sobě každá octavia I...je mi jasné že budeš toto řešení hájit, když je tvoje auto snů od renaultu (ZOE, no to je moc) >:-[]
Designér VDA asi chtěl tímto řešením zvýraznit horizontální linii a nenapadlo ho, že v ČR si pepíci dávají na Octávky nějaké led pásky. Až si tam začnou dávat tuzingová světla s ledkama, tak to zas bude celej svět předělávat.
Som videl nové Clio naživo a tiež sa mi viac páčila verzia bez LED-iek ako s nimi. Ale u Aygo to vyzerá dobre, pritom má tiež takto umiestnené LED-ky... ;-)
"Francouzský výrobce chce novou značkou v budoucnu konkurovat švédskému Volvu".
A čím to asi chtějí udělat? Upraveným Cliem nebo Meganem? Ikdyž postaví samostatný auto na základech produkčního modelu, tak pořád to bude jen Rendlík :no: Značka "Initiale Paris" je taky malinko mimo >:D
CItroen DS má aspoň dobré meno (mne sa páči aj dizajn, technika, inteiéry ale to je subjaktívna vec), títo ale začínajú od nuly a myslím že použiť logo, ktoré má aj Thalia za 5000 éčiek nieje to najlepšie riešenie...
No je fakt, že DS má za sebou alespoň nějakou historii ;-) Původní model DS byl vyjímečný. Mě se osobně dost líbí DS3, tu bych rád viděl doma jako auto na hraní se stejným motorem jako mám v 5008, tedy 1.6THP 115kW. Chápu i DS4 jako kvalitnější C4.
Co ale moc nechápu je DS5. To měl být odkaz na starou DS, tedy měl být skoro prémiový sedan postavený na základech C5, jako její přímý nástupce :yes:
Zpět k prémiovému snu Rendlíka s dlouhým a komplikovaným názvem Initiale Paris. Směrem dolu to Rendlíku jde, Dacia jede jak z praku a je jí přáno ;-) Ale nahoru je to jiná, tam Rendlík skorio vždy pohořel. Ať to byl Safrane, Vel Satis nabo Avantime. Obávám se že image značky na to nemá.
No ale mám nápad, začínají Cliem a třeba se i dočkáme Initiale Paris Thalia limited edition >:D >:D >:D
Ok, ale proč teda ve Francii prodávají Dacie, když to je vyloženě značka Renaultu pro rozvojové trhy a snižuje dražším a maržovějším Renaultům prodejní čísla?