Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia přichází, Renault pomalu odchází (z britského trhu)

Ve Spojeném království přichází čas Dacie. Na trh oficiálně vstoupí na konci roku 2012.
Zpět na článek
20. 12. 2011 11:56
20. 12. 2011 12:05
21. 12. 2011 12:39
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2011 11:56
Logan Pick up
máme na firmě a je pěkně poznat jak se šetřilo.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - gld
20. 12. 2011 12:05
Re: Logan Pick up
Rozpíš sa, určite by to zaujímalo viacerých.
Avatar - kari.laz
20. 12. 2011 12:10
Re: Logan Pick up
Nám chtěli nacpat dustery místo Fordů Rangerů. Jednoho přivezli na testování. Člověk si tam připadal jak ve favoritu uvnitř. V terénu to sice jde, ale na rangery to stejně nemá. Nakonec z toho díky bohu sešlo. To auto boduje jen cenou. Nic víc v tom člověk nesmí hledat. Zdůvodnit nákup si člověk může jen cenou. Jiný důvod prostě není.
20. 12. 2011 19:04
Re: Logan Pick up
Špatně. To auto neboduje jenom cenou. Boduje poměrem mezi cenou a hodnotou. Boduje robustností, jednoduchostí, nízkými provozními náklady a snadným servisem.
Avatar - kari.laz
21. 12. 2011 08:43
Re: Logan Pick up
Není jiné opodstatnění než cena. Ta "omáčka" kolem je zbytečná.
Avatar - gld
21. 12. 2011 12:39
Re: Logan Pick up
S tvojou logikou je každé auto pod bugatti veyron len "kompromis".

Pomer cena/užitočná hodnota je zaužívaný parameter pri hodnotení áut, používa ho aj samotná redakcia pri testoch.
Avatar - Mikesus
21. 12. 2011 12:52
Re: Logan Pick up
Souhlasím, že boduje cenou. Poměr cena/hodnota, no.... Můžeš se u Dusteru více rozepsat, jakou hodnotu má? Robustnost bych nezmiňoval, ta není na nějak vysoké úrovni. Nízké provozní náklady, to posoudit nemohu, musel bych ji mít na dlouhodobé užívání, ale snadný servis, tomu věřím.
Nicméně stačí si sednout dovnitř a člověk je rázem o 20 let zpět.
Známí ( důchodci ), kteří kdysi vyměnili žigula za logana, už mají třetí dacii. Nikdy neměnili auto dřív než po 10 letech, Dacii měni po cca 3 letech, jinak by cena oprav byla až v nebesích. Ale jsou s ní spokojeni, že prý je levná, nenáročná a oni prý nic moderního nepotřebují.
To je podle mě hlavní zákazník dacie. Člověk, co od auta nic neočekává, jen že to má kola a volant a občas si to doma opraví kladivem.
20. 12. 2011 12:03
Prosím redakci o opravu
Vážená redakce.
Prosím o opravu článku. Informujete, že první nefrancouzská značka je WV Polo na 10. místě hned poté, co píšete, že Duster od Dacie obsadil 5. pozici. Pokud vím, tak Dacia je rumunská značka. Je to úplně stejné, jak kdyby se na Auto.cz psalo o Škodě, jako o německé značce. Technicky bych s tím i souhlasil, avšak NIKDY sem zde nic takového nečetl, jednoduše proto, že je to česká značka. Prosím respektujte tento fakt i u ostatních výrobců. Jinak děkuji za zajímavý článek.
Přeji hezký den.
Rozbalit vlákno
2
20. 12. 2011 12:27
Re: Prosím redakci o opravu
Máte pravdu, zpřesním to. Děkuji.
20. 12. 2011 12:50
Re: Prosím redakci o opravu
Děkuji, je vidět, že diskuze Vám nejsou lhostejné a za to u mne máte :yes:
20. 12. 2011 12:22
Profil majitelov znacky Dacia podla nemeckej studie
"Vodič Dacie je považovaný za nepríťažlivého a obézneho, no zároveň za veľmi skromného. Podľa respondentov túto značku využívajú v zhruba v rovnakej miere muži aj ženy vo veku v priemere 41 rokov, ktorí majú nízke profesionálne zaradenie a zarábajú asi 1 400 eur mesačne. Zaujímavý je názor, že vodiči tejto značky vystupujú malomeštiacky. Dacia totiž profiluje svoje modely pre ľudí, ktorí kašlú na imidž. Z radu vybočujú voličské preferencie, v ktorých sú približne rovnakým dielom zastúpené pravica aj ľavica".
To bude asi pre anglicanov vhodne >:D >:D >:D (samozrejme, ze i ta studia je aspon podla mna trochu divna, ale nejak uz bola zhotovena)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
20. 12. 2011 16:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2011 16:23
Re: Profil majitelov znacky Dacia podla nemeckej studie
Tam najdes skoro vsetko :-) [odkaz]
Avatar - petrumr
20. 12. 2011 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2011 19:07
Re: Profil majitelov znacky Dacia podla nemeckej studie
Preco prave v 78%? :-)
Avatar - LEGOPARK
20. 12. 2011 19:26
Re: Profil majitelov znacky Dacia podla nemeckej studie
Nechcel napisat 100%.
20. 12. 2011 21:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 12. 2011 12:45
ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
Neviem presne, o co sa jedna ale chapem to ako nova Kia Ceed. Ak vie niekto po francuzky, moze nieco vysvetlit. ja neviem ani slovo :-( . [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
20. 12. 2011 14:13
Re: ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
Ano, moje bídná franština mi stačí na to, abych pochopil, že se jedná o nový Ceed, který má v pětidvéřové verzi navazovat na Rio a ve třídvéřovém provedení má mít charakter coupé. A premiera příští autosalon v Ženevě, ale pokud to dobře chápu je myšleno v roce 2013....za to bych ale ruku do ohně nedal. Mám kolegu francouzsky mluvícího a ten mi přeložil pár slov, má fofr.... :-)
20. 12. 2011 15:10
Re: ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
Aj za to vdaka! Vzdy lepsie ako nic. Inac za mna ma novy Ceed :yes: :yes: :yes: Velmi sa mi paci, vobec ako vsetky produkty (okrem Picanta) od Petra Schreyera. Vypada sportovo, harmonia tvarov a ak tam daju i tie motory ako sa pise (KW este rozumiem), tak to bude zas dalsi velky krok vpred.
Avatar - kari.laz
20. 12. 2011 14:15
Re: ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
Tak to se mi součastný ceed po FL líbí víc než toto.
20. 12. 2011 19:52
Re: ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
noo sučasny ceed je už stary prekonany a dizajnovy smer kie je momentalne natolko slubny,že by sa mal bať aj hyundai o predaje svojej druhej generacie i30.celkom sa mi pači aj firemna logika neutlačat jednu značku na ukor,čo snad vidno niekedy vo VW group...kia/hyundai rovnaka technika,podvozky,motory ,ale rozdielny pristup k obom autam tym bude ceed2 rovnaky,ale zaroven uplne iny ako I30 II,ktory ostal klasicky ,viac sa drži prvej generacie...
20. 12. 2011 15:12
Re: ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
To je poněkud OT, že? Ale budiž: ta francouzská zpráva je ze září 2011, jen si k původní zprávě ze stejné doby přidali jakési renderingy nevalné kvality. Tady je původní zpráva: [odkaz] Moc se tam toho neříká, pouze to, že se očekává představení v Ženevě 2012 a design navazující na koncepci nového Ria. Myslím, že je na místě podívat se na (asi oficiální) skicu nové generace Kii Forte (premiéra rovněž 2012), určitě to dává pravděpodobnější představu: [odkaz] (fotku nutno rozkliknout) Imho jde podle všeho o další práci Massima Frascelly (exteriér) pod vedením Schreyera.
20. 12. 2011 19:22
Re: ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
No neviem, ci musi byt nejaka väcsia podobnost medzi Forte a Ceedom. Ved i ked sa pozriem na [odkaz] a [odkaz] tak tam nejaku podobu moc nevidim ale kto vie ;-)
20. 12. 2011 19:48
Re: ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
tak render od francuzov ma celkom blizko k realu,tvar karoserie takmer sedi,okienko za zadnymi dverami však bude ešte o niečo menšie...čo sa tyka ostatku auta podvozok bude tuhši,pevnejši na prvy pohlad toho vydrži to auto viac/ momentalne sa testuju predseriove kusy.../,palubovka ma obdobne linky ako na tebou pridany obrazok...vzdialene mi pripomina citroen C4...už to nebude korejsky dizajn ;-) a už sa vyvija aj wagon...a osobne by som povedal ,že kia momentalne u mna hyundai poraža :yes: Rio,Optima su kvalitne pekne auta a ceed 2 pojde v ich šlapajach...
20. 12. 2011 20:32
Re: ZEBY NOVA KIA CEED? Ak ano, pekne!
Mam podobny nazor! I s ostatnych fotiek je badat, ze si dali i na detailoch noveho Ceedu hodne zalezat [odkaz] [odkaz] [odkaz]