suhlasim.... ved diesel rovnakeho vykonu ma takmer o sekundu lepsie zrychlenie ako tento benzin.... ale zase 9 desatin je nic.... v praxi sa nic nedeje.. je to ok ;-)
mne to az take pomale nepripada vzhladom k velkosti a vyske vozidla ;-) . Megane ma nizsiu hmotnost a lepsiu aerodynamiku, ktora sa zasadne podpisuje pod spotrebu a dynamiku pri vyssiej rychlosti ;-)
A toto mu fakt sluší...design má u mne nyní za 1-
Ale interier je stále divný..kaplička budíků uprostřed..tady za 3-..
Nový model to bude brzy potřebovat.. ;-)
Viem, len Jean to myslel tak, ze ci nafukana 1.2ka vydrzi prave tych 700km alebo zvladne aj viac bez vymeny :-) Nejde o to, ci skapal na trati. :-) To som uz tiez davno nevidel, aby sa zadrel motor F1.
Nejsilnější 1,2T na světě, nejsilnější 1,6 diesel na světě. Dvojspojka, divize R.S. Za posledních 10 let má Renault 5 titulů v F1, WSR ... jooo někdo umí a někdo čumí :-)
Bravo Renault :yes: Jasně nejlepší technika v mainstreamu :-)
Asi je to takhle: autor chtěl nejspíš napsat "jediný stávající turbo benzín", protože s jeho uvedením přestanou dělat 1,2 115 k a 1,4 130 k.
O benzínové 1,6 atmosféře buď neví, nebo píše o turbech a zapomněl to uvést.
Tedy pokud jsem to dobře pochopil. A napsané je to tam fakt blbě.
Mně by hlavně zajímalo, jestli změnili délky převodů. Protože předchozí 1,4 se stejným výkonem dokáže s autem velmi svižně hýbat a je to skvelý motor, ale taky se odměňuje neustálým vírem v nádrži a reálnou spotřebou převyšuje atmosférickou 1,6 o litřík až dva. Ale palec nahoru za rozšíření nabídky benzínových motorů, jelikož nabídka benzínů renaultu napříč portfoliem je žalostná.