Technika
KANKUNEN
0
aspoň čtyři hrnky a 1,2.
Příjde mi, že na celkem slušný parametry motoru je zrychlení 10.7s dost pomalý. Tušim, že 81 kw 1.6 měla v meganu 10.4s.
suhlasim.... ved diesel rovnakeho vykonu ma takmer o sekundu lepsie zrychlenie ako tento benzin.... ale zase 9 desatin je nic.... v praxi sa nic nedeje.. je to ok 😉
mne to az take pomale nepripada vzhladom k velkosti a vyske vozidla 😉 . Megane ma nizsiu hmotnost a lepsiu aerodynamiku, ktora sa zasadne podpisuje pod spotrebu a dynamiku pri vyssiej rychlosti 😉
A toto mu fakt sluší...design má u mne nyní za 1-
Ale interier je stále divný..kaplička budíků uprostřed..tady za 3-..
Nový model to bude brzy potřebovat.. 😉
Ale interier je stále divný..kaplička budíků uprostřed..tady za 3-..
Nový model to bude brzy potřebovat.. 😉
Doufám,že ne jako ve Formuli 1 >😒]
A tou výdrží v F1 myslíš přesně copak?
1-2 závody >😒]
Asi moc formule nesleduješ viď? :no: Kdypak naposledy nějakému z týmů které používají motory Renault odešel motor po 1-2 závodech?
Motor nikam neodide; motor ma po kazdych pretekoch generalku (alebo je zbrusu novy), aby kazdy vikend dokazal spravit tych 600-700km.
Nejsilnější 1,2T na světě, nejsilnější 1,6 diesel na světě. Dvojspojka, divize R.S. Za posledních 10 let má Renault 5 titulů v F1, WSR ... jooo někdo umí a někdo čumí 😄
Bravo Renault :yes: Jasně nejlepší technika v mainstreamu 😄
Bravo Renault :yes: Jasně nejlepší technika v mainstreamu 😄
Je to prostě nejlepší automobilka na světě. >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nic ve zlým - ale aby se spíš prase vyznalo v tom co jsi napsal?? Asi jsem jednoduchej - ale nepochopil jsem smysl... 😒
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mně by hlavně zajímalo, jestli změnili délky převodů. Protože předchozí 1,4 se stejným výkonem dokáže s autem velmi svižně hýbat a je to skvelý motor, ale taky se odměňuje neustálým vírem v nádrži a reálnou spotřebou převyšuje atmosférickou 1,6 o litřík až dva. Ale palec nahoru za rozšíření nabídky benzínových motorů, jelikož nabídka benzínů renaultu napříč portfoliem je žalostná.