Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Espace má české ceny, začíná na částce 769.000 Kč

Pátá generace velkoprostorového Renault Espace se výrazně odchyluje od původní filozofie. Místo MPV se nyní jedná o crossover a v Česku stojí od 769.000 do 1.059.900 Kč.
Zpět na článek
2. 2. 2015 12:15
2. 2. 2015 12:33
2. 2. 2015 13:12
2. 2. 2015 13:18
2. 2. 2015 13:25
2. 2. 2015 18:13
3. 2. 2015 21:58
2. 2. 2015 12:35
2. 2. 2015 12:43
2. 2. 2015 12:45
2. 2. 2015 13:23
2. 2. 2015 14:04
3. 2. 2015 22:14
4. 2. 2015 22:23
2. 2. 2015 14:03
2. 2. 2015 12:49
2. 2. 2015 13:07
2. 2. 2015 13:25
2. 2. 2015 13:48
2. 2. 2015 21:10
2. 2. 2015 14:24
2. 2. 2015 13:43
2. 2. 2015 23:52
3. 2. 2015 22:32
2. 2. 2015 23:53
2. 2. 2015 14:13
2. 2. 2015 15:23
2. 2. 2015 23:32
2. 2. 2015 15:24
2. 2. 2015 15:30
2. 2. 2015 15:21
3. 2. 2015 22:35
2. 2. 2015 16:51
2. 2. 2015 17:39
2. 2. 2015 19:36
2. 2. 2015 23:57
3. 2. 2015 07:40
3. 2. 2015 22:43
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 12:15
Není
ta cena na takovou popelnici trošku vysoká? Hádám nasadí masivní slevy...
Jinak ty spotřeby se hezky čtou, realita bude o dva litry jinde..
Rozbalit vlákno
6
2. 2. 2015 12:33
Re: Není
Ktoré autá sú priamou konkurenciou ?
2. 2. 2015 18:13
Re: Není
Motory dostačující,cena přijatelná,kvalita bude také výborná podle prvních ohlasů,Renault jede :yes:
3. 2. 2015 21:58
Re: Není
Dle úrovně Vašeho příspěvku hádám, že používáte popelnici namísto hlavy.
2. 2. 2015 12:19
Ty motory jsou směšný...
... už jen kvůli nim bych nad něčím takovým ani neuvažoval. Taková obluda se šesnáctistovkou? Fakt ne, díky. A vůbec, auto s jednašestkou přes milion? Tak to už je snad nějakej zvrácenej francouzkej humor. Jinak vcelku pěkný auto, i když tenhle segment mě nijak neláká...
Rozbalit vlákno
43
2. 2. 2015 12:31
Re: Ty motory jsou směšný...
Presne tak. Espace byl vzdycky s dvoulitrem, nebo sestivalcem. Minuly mel pod kapotou stejny 3.5 litr, jako 350Z. Tohle je k smichu. A pritom je to jinak krasny auto.
2. 2. 2015 12:32
Re: Ty motory jsou směšný...
Achjo, doufal jsem, že k tomudle doba nedospěje..

Nakonec si budem všichni tahat auta z USA individuálně, protože jinak budem jezdit nafoukaným litrem s minimem krouťáku dole a obrovským turboefektem:((
2. 2. 2015 12:51
Re: Ty motory jsou směšný...
chce se to svézt, to zrychlení má jako lancia voyager s v6 s 280koňma
2. 2. 2015 13:00
Re: Ty motory jsou směšný...
Doba pokročila, o tom žádná. Jenže mě na tom sere ten fakt, že s minimálně dvoulitrem to bude mnohem pohodlnější a důstojnější jízda, pojede to líp a bude to žrát úplně stejně, jako tenhle motůrek, kterej vzniknul jenom proto, aby se splnily nějaký úplně pomatený čísla úřednický buzerace. V reálnym provozu to nepřináší vůbec nic dobrýho. Reálná spotřeba stejná (teda i emise), jako u většího motoru, životnost nižší, jízda hektická. Je to prostě nesmysl, kterýmu nejenže nikdy nemůžu fandit, ale nechci ho ani tolerovat. Tuhle jednašestku bych ještě dokázal tolerovat tak v tom Quashqai (nebo jak se to píše :-) ), ale v Espacu?
2. 2. 2015 13:13
Re: Ty motory jsou směšný...
jak to v realu pojede je otázka, s turbo motorama nemám moc zkušenosti, je fakt že kulturou jízdy se to s tím voyagerem asi srovnat nedá, ikdyž kdo ví, ty čísla špatně nevypadají a s dobrým automatem uvidíme.. jo "véšestky" atmo se už asi v evropě nedočkáme, r.i.p. :-)
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 13:14
Re: Ty motory jsou směšný...
Zajímalo by mne, jestli v porovnání s 2,0 dCI 96 kW je ta jednašestka výrobně levnější nebo dražší...??
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:26
Re: Ty motory jsou směšný...
Cenově to vyjde srovnatelně, otázkou je, zda splní Euro 6...
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 13:30
Re: Ty motory jsou směšný...
Euro 6 splníš i s 4,2 TDI. Tak proč na krybici s takovými jízdními odpory dávat vyhoněnou 1,6?
2. 2. 2015 13:42
Re: Ty motory jsou směšný...
Vsadil bych si, že bude levnější. Nepotřebuje 2. turbo a díky menším plnicím tlakům asi ani takový nároky na matroše...
2. 2. 2015 19:05
Re: Ty motory jsou směšný...
Kedže máš s 1,6 dCi nulové skúsenosti tak nad tvojimi blábolmi každý mávne rukou. A Renaultu je u pichi tvoja intolerancia.
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 23:26
Re: Ty motory jsou směšný...
Nevím proč by měla být jízda s dvoulitrem pohodlnější. Sám bych byl raději za dvoulitr v Espace, ne však pro samotný objem, ale pro výkon. Naopak díky lehčímu motoru bude jízda pohodlnější.
Avatar - Hittman
3. 2. 2015 07:35
Re: Ty motory jsou směšný...
Těžší motory mívají jiné odpružení, než např. lehčí benzín, ne?
Avatar - _Karel_
3. 2. 2015 12:36
Re: Ty motory jsou směšný...
Ano, často je naftový model pochválený za lepší komfort než lehčí benzín.
3. 2. 2015 22:04
Re: Ty motory jsou směšný...
Otázkou zůstáva, jestli je vyšší prioritou pohodlí, nebo jízdní vlastnosti, obvykle těžší motor nad přední nápravou jízdní vlastnosti zhorší. Komfort vnímám jako směsici těchto dvou aspektů, neboť i jednoduchost ovládáni vozu a nezáludný podvozek ke komfortu přispívají.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 13:45
Re: Ty motory jsou směšný...
Akorát ti unikl jeden fakt - prostornost novýho, daleko menšího Espace a váha.

A taky točivý moment bude mít V6 Pentastar trochu někde jinde, navíc bez truboefektu >:D >:D
2. 2. 2015 15:14
Re: Ty motory jsou směšný...
ale jo, navíc tyhle dvě auta jsou za podobnou cenu, pro někoho je voyager možná už moc velkej
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 15:21
Re: Ty motory jsou směšný...
Je to velký mpv, do kterýho se těch 7 lidí vejde v pohodě. Pokud někdo vozí jen 5 a neozí velký náklad, je tu Journey (Freemont) nebo jiné modely dalších značek.
2. 2. 2015 23:42
Re: Ty motory jsou směšný...
Je to mpv s tragickou technickou specifikaciou. 7 miestny autobus s uzitocnou hmotnostou sotva 500kg (co je bezne u mpv typu touran, C4, alebo scenic, ale nie o dve triedy vyssie) a hodnoty hmotnosti privesu nema ani zmysel komentovat
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 09:12
Re: Ty motory jsou směšný...
To auto toho uveze daleko víc, kro s V6.

Jo jasně, na tahání přívesu si někdo koupí MPV? to musí být padlej na hlavu. Kdo chce tahat koně, at si koupí Grandčíro, kdo karavan k moři taky nebo ati si koupí starý obytný auto.

A kdo chce tahat auta na podvalu, at si koupí pickup.

Voyager auto, naložit do něj ráno 3 děti, rozvést do školy a školky , odpoledne vyzvendout, rozvést na kroužky a cestou se stavu v tescu pro 5 tašek nákupu.
Ne nadarmo se tomu v USA říká soccer mumm car, btw po vnydání sedaček se dovnitř vejde celá motokára >:D >:D
Zkus si jí dát do Sharanu >:D
3. 2. 2015 12:30
Re: Ty motory jsou směšný...
Pozri si oficiálnu technickú špecifikáciu a nevypisuj s čím odvezie viac. Prečo by si neťahal príves s mpv? Vylez zo svojej dediny, otvor oči a pozeraj okolo seba
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 13:44
Re: Ty motory jsou směšný...
Já se pozerám, ještě sem neviděl nikoho s mpv, kdo by něco táhl. Jo pardon, vlastě v létě vodáky co za tím měli vlečnák s kanoema >:D >:D

to utáhne i Fabia HTP >:D

Ale třeba u vás na dědině je to jiné, než v Práglu, středních a jižních čechách >:D >:D
3. 2. 2015 21:00
Re: Ty motory jsou směšný...
svet sa nekončí za tvojim nosom, vystrč päty z rodnej republiky a nájdeš kopu vozidiel nižšiej strednej, alebo strednej triedy rôznych karosárskych verzií, ktoré si ťahajú napríklad ten karavan (doporučujem otvoriť oči najmä v letných mesiacoch). To, že si ty nevidel nikoho neprekvapuje. Ak ťaháš príves 20 percent celkového odjazdeného množstva kilometrov, tak jedinou správnu voľbou nemusí byť len to suv. Neviem, či bratislava je zrovna dedina, ale budiš
3. 2. 2015 22:09
Re: Ty motory jsou směšný...
Podle Vás je v pořádku, když jsou objem MPV a motor V6 stavěny k vození polystyrenu?
Do velkého MPV naložím rodinu a na přívěsu potáhnu vodní skútr a kola.
Voyager jako auto do města, k rozvozu dětí do školky a na nákup do hypermarketu...
Člověče, doufám, že si děláte srandu, nechci si myslet, že jste blbej.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 23:25
Re: Ty motory jsou směšný...
A čím chcete vozit děti do školky, pokud máte třeba 4? A jezdíte ráno is ženou? Fabií HTP? a jedno dítě dáte do kufru ne :o))

V USA je to naprosto běžné. Využívá se to tam k těm účelům.

To auto s tou V6 klidně odveze o 500 kg víc než má v papírech, ale nikomu to neříkejte >:D
6. 2. 2015 15:59
Re: Ty motory jsou směšný...
Väčšina aút odvezie viac ako je v papieroch, len prvá cestná kontrola môže tento výlet parádne predražiť. Ale to by trebalo vystrčiť päty za hranice svojej dediny, že :-!
Avatar - Barrichello
6. 2. 2015 23:44
Re: Ty motory jsou směšný...
cestnu kontrolu s váhama, co váží osobák sem neměl po čr ještě čest vidět >:D >:D

To by kámoš co vezl v pickupu favorit 950 kg asi už dávno neměl papíry a druhý co vezl ya fabií vozejk s 900 kg taky ne >:D
Avatar - Misanick
2. 2. 2015 12:55
Re: Ty motory jsou směšný...
Ale Superb s 1,4 nikomu nevadí 8-s .
Avatar - miromen
2. 2. 2015 12:57
Re: Ty motory jsou směšný...
A jak si si jisty ? Nebo snad nějaky mindraček ? A co třeba Mondeo 1l ?
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 13:03
Re: Ty motory jsou směšný...
Nad TS 1.4 a Mondeem 1.0 tu taky brečí každý druhuý, nikdo to z nich nejel a nidko z nich si takové auto ani nekoupí a ani by nekoupil >:D
2. 2. 2015 13:05
Re: Ty motory jsou směšný...
Tak si nebudu kupovat něco, nad čím je mi do breku, ne? :-)
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 13:24
Re: Ty motory jsou směšný...
No a pak pujdu pro olítaný HTP >:D A budu si řkat že to vlastne stačí, ale v diskuzi pod V6 nejdu >:D
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 13:47
Re: Ty motory jsou směšný...
Neapušalizuj, víš že to soudruzi Wajtlejbl a bankovka soudruha Tita nemaj rádi >:D >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
2. 2. 2015 16:56
Re: Ty motory jsou směšný...
Já bych asi do Supa 1,4TSI klidně bral.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 22:26
Re: Ty motory jsou směšný...
Já s tim taky nemam problém, ještě nedávno Passat startoval s 1.6 MPI :-)
Avatar - Misanick
2. 2. 2015 15:45
Re: Ty motory jsou směšný...
Sám jsi mindráček. 1.4 T jsem jel a za sebe říkám, že nic moc. Prostě základ. Auto s tím jede, ale takový motor je pro Superb dehonestující. Pro Octu tak akorát.
Mondeo 1,0 jsem zatím nejel, tak nevím...
2. 2. 2015 19:17
Re: Ty motory jsou směšný...
Souhlas, v Supíku nic moc, ale na Octávku stačí v pohodě. Nicméně dát do Espacu 1.6T a´t už benzin nebo naftu jako vrcholový motor je přinejmenším neúcta k potencionálním zákazníkům. Tj Sharan/Alhambra a S-Max/Galaxy zůstanou se svými 2litry v klidu ;-)
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 23:27
Re: Ty motory jsou směšný...
Příjdou dvoulitry, neboj.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 13:27
Re: Ty motory jsou směšný...
Jako základ dobrý... pak tam máš 1.8, 2.0 a 3.6 (která zřejmě končí). A netřeba diskutovat o tom, že Espace je větší / vyšší auto...
Avatar - PepaJ
2. 2. 2015 23:30
Re: Ty motory jsou směšný...
3.6i do noveho Supa uz nedaji...
Avatar - cerrbion
2. 2. 2015 14:02
Re: Ty motory jsou směšný...
A kolik se prodá Superbů s tímhle motorem, právě že vadí, proto to nikdo nekupuje.
2. 2. 2015 23:43
Re: Ty motory jsou směšný...
superb s 1,4 niekomu vadi a niekomu nie, stale mas moznost zaskrtnut si v konfiguratore niekolko dalsich vacsich a vykonnejsich motorov
2. 2. 2015 12:59
Re: Ty motory jsou směšný...
Hele, pokud vidím, nabídka je od 96 do 147 kW. Zatím. Což je dost podobný, jako např. Sharan. Souhlasím, že 1,6 litru je pro někoho na oko dost bída. Ale mám dojem, že francouzskej kW není o nic slabší než německej. Nebo se pletu?
2. 2. 2015 15:48
Re: Ty motory jsou směšný...
francouzsky je nasobeny 1,6 a nemecky 2,0. To obdobne plati i pro kroutak. Vidis tedy jasny rozdil >:D
2. 2. 2015 12:35
motory
Tak neviem páni, či ste stým niekto jazdili... JA som bol previesť novýo x-trail s tou 1.6, a ide to pekne (ešte to bolo aj 4x4). Myslím že váhou a rozmermi si tie sutá budú podobné, tak by som sa tohot nebál.
Btw. Passat 1.4 vám nepríde komický??? ;-)
Rozbalit vlákno
10
2. 2. 2015 12:43
Re: motory
1.4 v Passatu je vrchol nabídky?
2. 2. 2015 12:45
Re: motory
Edit: omylem vloženo 2krát.
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 13:23
Re: motory
Dobře to jede v porovnání s čím? 1,6 R4 nebo 3,0 V6? >:D
2. 2. 2015 14:04
Re: motory
Subjektívne. Aby sme sa rozumeli, tiež nie som fanúšikom maloobjemových motorov. Ale tak to proste je. Keď to úplne pritiahnem za vlasy, tak +- 50 rokov dozadu mali 4.0 V8 tak možno 140-150k.
Alebo ešte ináč, nie len motor robí auto. je to aj otázka sprevodovania, pneumatík, aerodinamiky, váhy... Rozumieme sa?
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 15:25
Re: motory
to si právě na omylu. Pře ropnou krizí, tj v 50-60 letech byly výkony velké, americké V8 6tilitry měly 300-400 HP.

Omezení výkonů přišlo až za ropné krize, terpve pak měly ty pětilitry 160 HP. Ale taky jezdili v usa za 10 litrů po jejich rovinkách.
3. 2. 2015 22:14
Re: motory
A spotřebu měly jakou? Taky 6 litrů? Snad na jeden válec. Těch 10 litrů po rovince ustálenou rychlostí, neporovnávejte americké motory a styl jízdy s Evropskými. Jsou hrušky a jsou jabka.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 23:28
Re: motory
spotřebu měly 15-25 litrů na sto. Klasické OHV a karburátory. Za kolik bys chtěl aby to jelo? Za 5 litrů?

10 litrů je realita, vem si ten 160 HP V8 5,0, začni v sadský a dojed do chlumce nad cidlinou a změř si spotřebu. Pokud pojedeš max kilem, 10 litrů naprosto v pohodě.

rovina jako rovina
4. 2. 2015 22:23
Re: motory
A to mě má jako oslovit? Max. stovkou? K čemu mi pak V8 a 160 HP bude? Tisíckrát radši tu1.6 DCi. Kilem pojede stejně příjemně, a v klidu do šesti litrů.
Avatar - Barrichello
5. 2. 2015 01:04
Re: motory
Ne to ti má ukázat, že když to mělo mizernej litrovej výkon díky ropný krizi, tak to nic nežralo. No a před krizí když to žralo, tak to mělo 300-400 HP >:D

Jinak tu trasu Sadská-Chlumec sem jednou jel se Sebringem 2,7 V6 za 7,2. Takže nějaký 1,6 dci >:D >:D >:D
2. 2. 2015 12:41
Espace vs. S-Max
Nový Espace se mi líbí, těším se na setkání na živo a na jízdu, ceny úplně nepřekvapily a základ asi jen těžko vyhraje proti s-maxu (i když je v základu benzín a zde nafta, nafta vs nafta už tak jednoznačná není).

Co mi vadí jsou v základu 18" kola - gumy i disky jsou neúměrně dražší než menší rozměry a uvidíme, jaký bude komfort.
Rozbalit vlákno
3
2. 2. 2015 12:55
Re: Espace vs. S-Max
s kolama souhlasím, tuhle módu velkých kol nechápu, přitom mercedes "S" startuje se sedumnáctkama..
2. 2. 2015 15:41
Re: Espace vs. S-Max
asi to na menších než 18" kolech vypadá dost bídně.. tak tam radši loupli hned 18" :-) A za ty peníze to ani v základu snad nemůže vypadat špatně.. 769 000kč za Rencka v 1,6 v základu.. svět se zbláznil :-)
3. 2. 2015 22:18
Re: Espace vs. S-Max
Nevím, co se Vám nelíbí. Nad 16" koly brečíte, že jsou malé a na autě vypadají blbě, když tam dají větší, brečíte zase, že jsou drahé. A pak si koupíte Yarise a budete brečet, že tak malé auto jazdí na patnáctkách a taky jsou drahé. :*)
Avatar - aproximus
2. 2. 2015 12:49
motory
to zabíjí, alespoň do příchodu dvoulitru. přece jen psychologický faktor neokecáš. tohle není masovka pro firmy, ale věc individualismu a řekl bych, že si někdo sakra rozmyslí, do čeho svůj vydělaný a zdaněný, téměř milion vrazí. monstrum s jedna šestkou z megana a surfovacím prknem na palubce to asi nebude. tenhle projekt mi zavání opakováním starých chyb, ale třeba ti zákazníci opravdu někde jsou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2015 12:51
Renaultí změny
Když vyjeli se současnou Lagunou nebo Modusem, tak ty auta už byly za zenitem, ale tentokrát se jim povedlo udělat něco před všemi ostatními. Jen by se tam hodil dvoulitr v naftě. Vsadím boty, že dvoulitr má lepší průběh výkonu a v reále by žral stejně jako přefoukaná 1,6ka.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:27
Re: Renaultí změny
Euroúředníka realita nezajímá...
2. 2. 2015 16:06
Re: Renaultí změny
Vzhľadom na skúsenosti žerie 2,0 dCi oproti 1,6 dCi o dva litre viac. A 1,6 dCi nemá momentálne na trhu konkurenciu. Toto nie je auto čo bude kradnúť klientelu prémiovým SUV. Kto má na biturbo 3,0 diesel k Renaultu nepôjde. Určite by som ale šiel skôr do nového Espace ako do porovnateľne drahej Audi A4 Avant alebo podobne.
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 23:30
Re: Renaultí změny
Jo, 2,0 dCi si klidně o dva litry při stejném výkonu navíc řekne, to je pravda. Jen asi tu 1,6 dCi nevytáhnou nějak ke 150 kW, které by si Espace ve vrcholné verzi zasloužiů
3. 2. 2015 22:21
Re: Renaultí změny
Proto ten dvoulitr přijde, žádné obavy.
3. 2. 2015 22:20
Re: Renaultí změny
Modus byl za zenitem? Za jakým? Zkuste být konkrétnější.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 12:52
Interiérový král
Konečně! Konečně i Espace nevypadá jako vesmírná loď uvnitř. To mi dost vadilo na předchozích generací. Z fotek to vypadá na skoroprémiový interiér ( třeba ve stylu DS Citroenu). Doufám, že Renault půjde tímto směrem. Tento typ vozu mne extra neoslovuje a nepřijde mi kdovíjak krásný, ale doufám, že Renault půjde tímto směrem i do nižších tříd.

Motory jsou výsměch jako top za ty ceny, ale věřím, že ta 1.6 96kw, až ceny opadnout bude velmi vítanou masovou volbou a autu propůjčí solidní dynamiku jako základ. Jasné, že absence dvoulitru je zatím velmi smutná, ale doufejme, že přijde. Nedělal bych si iluze na šestiválce, ale třeba Renault překvapí :-)
Rozbalit vlákno
6
2. 2. 2015 12:57
Re: Interiérový král
Prijde mi, ze vevnitr vypada az moc jako clio.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 13:02
Re: Interiérový král
To je otázka, zdali bude mít uvnitř také ty lakované tvrdé plasty, protože na fotkách to vypadá lépe alá Laguna III (ta je měkčená), ale více až si tam sednu já, nebo aspon nekdo jiny a poreferuje jak to je doopravdy :-)
2. 2. 2015 13:53
Re: Interiérový král
Nemyslim materialy, ale design.
2. 2. 2015 22:35
Re: Interiérový král
Cenovo je nastavený veľmi dobre, dokonca boli moje odhady o málo vyššie. Vzhľadom na celkový koncept si tú cenu zaslúži. V rámci mainstremu je to fantastický počin.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 23:01
Re: Interiérový král
Vůz pro masy má být GrandScenic, tohle se pokouší pozicovat trošku jinak, takže na rapidní pokles cen bych moc nesázel.

A bohužel bych ani nečekal dvoulitr... v tomhle možná Renault doplácí na trend doby a svůj status novinky... ona ta 1.6 bude stačit (ale nic víc).
3. 2. 2015 22:22
Re: Interiérový král
Já si myslím, že větší diesel bude. Počkáme, uvidíme.
Avatar - Auto CZ
2. 2. 2015 12:54
Dopadne ako predražená DS5
:*) futuristický nadčasový dizajn česko slovenský zákazník bude ignorovať. Ach škoda tej thálie >:D >:D >:D, čo si kúpi teraz penzista od rendlíka?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2015 12:58
Re: Dopadne ako predražená DS5
Tak tohle je domyšlený crossover, Ds5 je jakýsi nepodar prémiového HB z technikou C4. Češi nejsou pitomí, aby naletěli na nalepovací chromované lišty.
2. 2. 2015 13:07
paráda
ako sa už vyššie píše, konečne renko urobil správny krok, auto vyzerá veľmi dobre, niečo medzi vanom a crossom. Pekné aj praktické. Pokiaľ ide o motory, je to v poho, pre väčšinu sú už dvojlitre dinosaury, k tomu si ešte prečítajú, že to žere 2 l, no nekúp to.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 13:25
Re: paráda
To zas bude brzda na dálnici v kopečku i na rovince, jakmile zafouká protivítr.. >:-[] :no:
2. 2. 2015 13:48
Re: paráda
neboj, keď to bude jazdiť po cestách, budeme na motory 1,6 pozerať jak na trojlitre. Všade okolo budú jednolitre.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 13:51
Re: paráda
Co si kdo koupí, to má. Stále si můžeš koupit 6ti litr, když chceš. Je to o tom nebrečet u piva, což s oblibou českej národ dělá, ale jít si tu V6 či V8 koupit.

A komu by to nestačilo dá se koupit třeba i sedmilitr, jistě že veterán, ale i s tím jde jezdit.

Jenže to nikdo neudělá, že....
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 21:10
Re: paráda
Mám už ho 4 měsíce doma, již druhý V6 za život.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 09:13
Re: paráda
já už mam doma třetí a V8ky sem měl taky tři >:D
2. 2. 2015 14:24
Re: paráda
Jako Škodovácká TSIčka... :-)
2. 2. 2015 13:10
Motory + interier
Interier je opravdu paradni. Displej s rychlosti dale od ridice a nahore je vyborny. Interier moderni a luxusne vypadajici :yes:

Motory vypadaji vyborne. Je videt, ze Renault zamakal a po slabsi skvele 1,6 opet predvedl motor se spickovymi parametry. Tomuto 160 konovemu dieslu bude tezko neco konkurovat. Tohle zaslouzi hned dvakrat :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 13:27
Re: Motory + interier
Co třeba 2,0 TDI se 140 kW? Chtěl bych vidět tu jízdu, když se k 1,6 dCI s 96kW v takové krabici hodí ještě automat... :no:
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 13:29
Re: Motory + interier
Pohodové cestování po dálnici, plavná a klidná jízda mimo... Je to snad supersport, nebo co? Já tam vidím rodinné MPSUV...
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 13:31
Re: Motory + interier
Já vidím cesta ve větru po D1 do Prahy za 8 - 9 litrů.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 13:32
Re: Motory + interier
Stačit to bude, o tom žádná... ale že by to snad byla nějaká silniční štika jak naznačuje Střelec, to asi ne.
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 13:34
Re: Motory + interier
Stačil i 1,2 HTP ve Fábii, taky si s tímto motorem z Brna do Prahy dojel....sice za dva dny, ale dojel ;-)
Avatar - Emel
2. 2. 2015 13:42
Re: Motory + interier
1.2HTP byl při rychlostech kolem 140 otravně hlučný, tohle bude úplně na pohodu. Jo, z pravého pruhu to nevystřelí jako raketa, ale když zvládají předjíždět tiráci, zvládneš to i s Espacem ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 15:31
Re: Motory + interier
Štikou může být ta 147 kW benzinovka... Ale pořád, kdo od takového auta čeká supersportovní výkony? Je to RODINNÝ vůz, panejo, fakt s tím chcete závodit?
Avatar - Emel
2. 2. 2015 16:18
Re: Motory + interier
Prostě konkurence má silnější motory. Ok, Sharan je na trhu pět let, proto má z 2.0TSI jen 147kW. Nový S-Max dostane 2.0EB 177kW například.

Já neříkám že to je zásadní problém, ale ať mi nikdo netvrdí jaké má ten Espace supersilné motory, když to horko těžko stačí na pět let starý Sharan.
2. 2. 2015 15:49
Re: Motory + interier
supersport to není.. jak píšeš.. je to rodinné MPSUV.. tak chci vidět, jak si tam sednou čtyři lidi s věcma na hory například, rakev na střeše a pojedou s tou základni 1,6l 96kw.. to ti bude fantazie.. požere to min 8l/100km a ještě se to bude v každém stoupání na dálníci potit.. fantazie :-)
2. 2. 2015 15:54
Re: Motory + interier
Pojede to stejně jako 2.0 TDI. Komu to nestačí, může si připlatit.
2. 2. 2015 16:04
Re: Motory + interier
jo připlatit.. a jsme na 919 900kč v té nižší výbavě.. za renault v předohrabu!! za 942 900kč je Sharan v Highlinu a ve 4motionu.. případně v nižší výbavě za 887 900kč.. S těmi motory se chce projet, pak lze dělat nějaké závěry.. Každopádně s cenou to Renault, myslím, trochu přepískl... Ale vzhledově je to zajímavé auto. Nicméně bych čekal, že vůz takového vzhledu bude i ve 4x4...
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 19:26
Re: Motory + interier
Eh, kdy byl Espace 4x4?
3. 2. 2015 09:11
Re: Motory + interier
psal jsem snad, že Espace byl někdy ve 4x4? :-))) jen když se na to auto podivá lajk třeba,tak by tam tu čtyřkolu čekal.. ale skutek utek :-)
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 19:26
Re: Motory + interier
Víš ty co? Docela často jezdím s 1.2 55 kW ve čtyřech lidech dlouhé štreky a kupodivu, to auto to bez problémů zvládá... Dálnice, cestu přes Krušnohoří, Teplicko, D1... A nepotřebuje k tomu osm litrů na sto...
Kde asi jen bude chyba? Já už vím, asi v tobě, protože neumíš řídit...
2. 2. 2015 19:43
Re: Motory + interier
Jo to jsi ty, co brzdí i kamiony cestou do Teplic >:D

No a teď vážně, 1.2l s 55kW je ve 4 lidech vážně bída. Ano, auto to zvládne, ale přijde dlouhý táhlý a jsi v pytli. Výkon i krouťák atmo 1.2 jsou prostě nízko a odsoudí tě na dálnici mezi kamiony, jinak budeš brzdit levý pruh. Je to ideálně pro 2 lidi v autě. Takže nepřeháněj ;-)

Jinak o tom, že Espace s 1.6dCi bude lehoch, tak to určitě. Jako základ asi dobrý, ale potencionální kupci auta za beznála 900k budou chtít 2l motor nad 150k ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 21:13
Re: Motory + interier
Takže taky neumíš řídit? Hm, fajn... Jo, máš pravdu, v dlouhém táhlém opravdu nejedu stošedesát... Což asi amatéry fakt štve...
2. 2. 2015 21:28
Re: Motory + interier
No jasně... Co zkusit trochu nadhledu ;-)
3. 2. 2015 22:29
Re: Motory + interier
Pane, vy jse zřejmě nikdy nejel ve Škodě 105. Představte si, že i ta uměla být rychlá. Mnohokrát i rychlejší, než její řidič.
3. 2. 2015 09:12
Re: Motory + interier
jestli jezdíš ve čtyřech lidech dlouhé štreky,jak ty píšeš s 1,2 55kw.. tak tě fakt lituju :-) to auto to samozřejmě zvládne.. ale jakým stylem? je to prostě bída a jet s tím např. do Itálie do alp naložený a s rakvou na střeše bych fakt nechtěl :-)
2. 2. 2015 14:06
Re: Motory + interier
Ja myslel konkurenci a ty sem hodis takove rozezrane vykopavky >:D
Tesim se az bude info o skutecne spotrebe (ne test na 150km), tohle deklasuje stare, stejne vykonne diesly minimalne o tridu. tipuju tak oproti TDI 20-30% >:D
Po D1 to bude tak za 6 - 6,5l >:D
Znovu musim dat :yes:
Avatar - Emel
2. 2. 2015 14:14
Re: Motory + interier
Sharan je s 2.0TDI (vč. čtyřkolek a DSG) na 7,6 dle spritmonitor. I pokud bys byl s Espacem o litr níž (nevěřím, ale kdyby)... je to u auta za mega takové drama?
Avatar - Jaros71
2. 2. 2015 15:22
Re: Motory + interier
MOTORY SMĚŠNÉ..JEL JSEM S NOVÝM X-TRAILEM.. 8-s
To co stačí v malém kaškaji tady neobstojí..pokud naložíte auto..raději nezkoušet.
Bez 2.0 dieslu je tak velké auto o ničem. :no:

Jinak moc pěkné na pohled ! Design super !! :yes:

A co šíbr?? Bude ?
Grilovat se jen pod sklem , snad ne??

Cana je dost mimo..musí padnout a hodně !
2. 2. 2015 15:28
Re: Motory + interier
A ty jsi zkoušel ten silnější 1.6 dCi?. I ten základní 1.6 dCi má větší zrychlení než 2.0 TDI v Sharanu. Ale jinak asi budeš jeden z mnoha koumáků, kteří by chtěli silnější motor a přitom ji přijde drahý i ten základ.
2. 2. 2015 15:33
Re: Motory + interier
Jojo, tech koumaku tady bude. Neni to otazka jestli je 1,6 maly ci velky objem. Je to otazka, jak ten motor bude udelany a odladeny. Jestli dobre tak si na nejaky 2,0TDI nikdo nevzpomene
Avatar - Emel
2. 2. 2015 16:10
Re: Motory + interier
Sharan 2.0TDI 130kW 0-100 9.3s (DSG 9.6s), to jen tak pro úplnost... Espace má 10.7 slabší a 9.9 silnější.
2. 2. 2015 16:14
Re: Motory + interier
A ještě pro úplnost Sharan 2.0 TDI140 - 10,9s
Avatar - Emel
2. 2. 2015 16:23
Re: Motory + interier
Jinými slovy se Espace dostane na specifikace, které měl Sharan před pěti lety. To není špatné, ale ani to není žádný zázrak.
2. 2. 2015 15:30
Re: Motory + interier
Takze jsi jel s mene vykonym motorem a tim chces rici ze tenhle novy vykonejsi nepojede???
Myslis snad, ze ty kW a Nm se prepocitavaj koeficientem objemu ??? >:D
2,0TDI patri do muzea
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 21:14
Re: Motory + interier
A to ještě nevíš, že chudák 1,6D v CR-V si při 130 km/hod musí točit 2600 ot.! aby to vůbec ujel.. A co teprve ještě větší rencek...
2. 2. 2015 23:51
Re: Motory + interier
čo je na 2600 ot/min pri dialničnej rýchlosti také špatné? Vzhľadom k veľkosti a váhe CR-V je to celkom slušný kompromis, či?
Avatar - _Karel_
3. 2. 2015 06:36
Re: Motory + interier
Špatný je na tom hlavně to, že to je jen 1,6-ka a ne Hittmanova šestiválcová A6 TDI. ;-)
Avatar - Hittman
3. 2. 2015 07:38
Re: Motory + interier
:*)
Je to i o hluku, čím víc otáček, tím větší hluk. O2 po face s CR 103 kW měla myslím nějaký 2100 nebo 2200 otáček, nevím, jak je na tom třeba váhově a rozměrově srovnatelnější Tiguan s motorem 103 kW...
3. 2. 2015 12:32
Re: Motory + interier
pri dialničnej 130km/h je hluk motora utopený v hluku od kolies a vetra ;-) . Na strane druhej, tieto súčasné dlhé prevody vieš využiť len na dialnici, so 6 tkou si mimo nej neškrtneš

K dialničným otáčkam - prečítaj si tento test
[odkaz]

Silnejší a väčší motor s veľmi podobným sprevodovaním. Porovnávať OIII (hmotnosť, aerodynamika) s SUV je trošku mimo
3. 2. 2015 22:31
Re: Motory + interier
Tady rozumné argumenty neplatí, šetřte energii.
2. 2. 2015 15:34
Re: Motory + interier
Nam nemusis rikat, co porad delas ;-)
Avatar - miromen
2. 2. 2015 16:10
Re: Motory + interier
Školka syndrom je tvou domenou.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2015 15:28
Re: Motory + interier
Zase neblbni. Kolik si ten motor bere ve Scénicu? Přihoď litr a jsi na reálu...
2. 2. 2015 23:48
Re: Motory + interier
spomen si na vykony turbodizlo 10 rokov naspat pouvazuj a potom pis ;-)
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 13:43
Děkujeme
že Renault šel s novou generací jiným směrem, a Voyageru tak ubyl hlavní konkurent. Ted už v podstatě žádnýho nemá, krom dodávky pro zelináře - VW Trasporter (Multivan).
Rozbalit vlákno
10
2. 2. 2015 15:16
Re: Děkujeme
tak ještě je tu mercedes
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 23:31
Re: Děkujeme
A kolik se těch Voyagerů ročně prodá? 3 kusy v celé Evropě? Já vidím právě ve Voyageru jezdit jen socky a cigány, v těch olítaných, nového jsem ještě neviděl.
2. 2. 2015 23:52
Re: Děkujeme
ja som pár nových videl ;-)
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 09:05
Re: Děkujeme
Já vídám Lancii, Dodge i Chryslery skoro denně, té současné generace
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 09:04
Re: Děkujeme
40 ks loni jen v čr. Kolik to bude po celé evropě si jistě můžeš odvodit, a to sem přijde ještě pár kusů z usa a kanady jako Dodge Caravan a Chrysler Town and Country.

Jinak u nás na klubu žádné cikány nemáme a voyagerů je tam tuna >:D >:D
2. 2. 2015 23:53
Re: Děkujeme
Vzhľadom k jeho predajom európskeho zákazníka nenadchol >:D . Stačí kuknúť na tech špecifikáciu a je vymalované
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 09:15
Re: Děkujeme
Já myslím, že od roku 1992 je celkem nadchl, prodalo se ho stovky tisíc ks >:D Daleší desítky tisíc byly dotáhnuty usa a kanady jako Dodge Caravan a Chrysler TaC
Avatar - kosmonaut
3. 2. 2015 13:30
Re: Děkujeme
To nebyla konkurence ani předtím. Od chvíle co GC a TaC představily stow-n-go i pro druhou řadu, jsou ta auta uživatelsky prostě dokonalá. A s 3,6 V6 FlexFuel jezdí za devět a půl. Není lepší MPV :yes:
Avatar - Barrichello
3. 2. 2015 13:41
Re: Děkujeme
Tak dříve byla aspon velikostně, dnes už není ani to.
2. 2. 2015 13:54
Já si tedy počkám,
až nám tu sdělí svůj erudovaný názor "Ada(psychopat) je (bohužel)zase tady". Jedině tento kuchařský odborník na "rendlíky" má správnou kvalifikaci na posouzení nového Espace. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 14:13
pekne
vidim to ako taku nepriamu reinkarnaciu avantimu ( alebo teda skor inspiraciu ) ...... velmi pekne masivne a podarene tvary ..... toto auto bude dobre vyzerat aj o 25 rokov , klobuk dole :yes:

nemam sajnu ako je to s cenami konkurencie..... ozaj? kto je jeho najblizsi konkurent :-) ? keby to bolo v 4kolke tak by som kludne povedal ze nepriamo aj nove sorento >:D ... co sa tyka velkosti interieru, flexibility ale aj komfortu .... urcite dost podobne auta ......

ozaj a nebude aj 4x4? to by bola supa :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
2. 2. 2015 15:23
Re: pekne
4*4 musí mít motor a né tuto imitaci >:-[]
Avatar - Ronault.
2. 2. 2015 23:32
Re: pekne
96 kW zase není tak málo, před pár lety, kdy byly po Evropě vyšší rychlostní limity jsme slintali nad menšími výkony ;-)
2. 2. 2015 15:24
Re: pekne
4x4 bude u Renault jeho nový crossoverový model a to Renault Kadjar. Dnes by se měl prezentovat a být v prodeji 06 - 07/2015.
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 15:30
Re: pekne
4x4 asi mať nebude, od toho bude chystaný Koleos, má ale 4control s natáčaním zadných kolies. To v tejto triede ešte tuším nebolo.
Avatar - del42sa
2. 2. 2015 14:28
interier a motory
Ten interiér vypadá velmi dobře a materiály opravdu hodnotně. Stejný pocit mám z vnějšího designu. To auto se jednoznačně Renaultu povedlo. :yes:

Motory mi až takove starosti nedělají. Výkonové rozpětí je celkem široké, což spolu s nižší hmotností celého auta povede k uspokojivým výsledkům a můžu říct, že majorita řidičů bude spokojená. Nakonec do budoucna není vyloučena nějaká silnější varianta (benzín i nafta) ;-)

PS: Vzhledem k tomu že to je crossover možná by nebyla na škodu i nějaká 4x4 verze, ale to už by byla jen pomyslná třešnička na už tak dobře vypadajícím dortu.
Rozbalit vlákno
2
2. 2. 2015 14:58
Re: interier a motory
Možná by ještě mohl být nějaký slabší benzín - něco jako 1.4 TSI v Sharanu. Jinak jsou motory parametry podobné jako v Sharanu.
Avatar - Emel
2. 2. 2015 15:05
Re: interier a motory
1.4TSI se u nás ani nenabízí... spíš je škoda, že to nejde volněji kombinovat... benzín s manuálem apod.

Motory v Sharanu (zejm. ta 2.0TSI) už holt mají svá léta.
2. 2. 2015 14:33
ach to zapinanie/vypinanie tempomatu
... za to by som im ruky dolamal. na Megane to mam a nic ma viac neotravuje. aj ked tuna to asi ubde stale zapnute. V megane so zapnutym tempomatom nevypnes ESP :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 15:21
Stretnutie
Interiér vo verzii Initiale Paris vyzerá veľmi dobre, zvedavý som skôr na ten základ. Stredová konzola by ešte zniesla nejaký ušľachtilejší materiál, ale aj tak je to taký návrat k luxusným Renaultom s komfortnými sedadlami. :-)
U nás asi bude na cestách raritou, ale verím že Fordu v Nemecku vezme časť z početnej klientely MPV-čkárov.
Tu som spravil pár nereklamných fotiek... [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
2. 2. 2015 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
2. 2. 2015 15:47
Chce to už jinou barvu
Mám info, že Renault doporučil dealerům objednat na salóny fialovou barvu. Ta mu sedí fantasticky a bude auto lépe prodávat. Na tohle auto se s chutí půjdu podívat, protože vypadá po všech stránkách opravdu dobře :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 15:49
Re: Chce to už jinou barvu
Možno ti trochu pripomenie Avantime. ;-)
Avatar - Dylan McKay
2. 2. 2015 15:56
Re: Chce to už jinou barvu
Na Avantime se mě teď ptali ze Světa motorů tak tam budu mít asi sloupek ;-)
2. 2. 2015 15:53
Re: Chce to už jinou barvu
Fialová byla i na konceptu. Lze ji objednat jen ve verzi Initiale Paris.
Avatar - petrumr
2. 2. 2015 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 2. 2015 22:39
Re: Chce to už jinou barvu
Už jenom najít svatou duši, co mi takový vůz věnuje. Při svém jobu na něj poctivou cestou vydělám, až když jeho výroba skončí. A pak pro něj půjdu do bazaru. Jestli se tam nějaký objeví.
Avantime byl sen.
Avatar - pumpkin
2. 2. 2015 15:56
Renault Kadjar
Koho by zaujímala premiéra, teraz o 16:00, live stream
[odkaz]

edit: huh, to bolo krátke
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Midlosek
2. 2. 2015 16:06
Škoda Espace
Tenhle přerostlý Captur se nějak nepovedl. Exteriér žádná sláva, interiér se středovou konzolí z Holešovické tržnice....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - del42sa
2. 2. 2015 16:20
Re: Škoda Espace
to auto má interiér o dost jednodušší a na pohled o poznání méně "prémiovější" než zde zmíněny Espace. Vnější vzhled je očekávaným mixem nového Clia + nového Espace.

Je otázkou zda je u SUV důležité mít nějaký extravagandní zevnějšek. Nicméně u konceptu DS Wild Rubis to vypadalo dobře.

Tohle má opravdu blíže k té Dacii. Captur byl mnohem nápaditější
2. 2. 2015 16:23
Re: Škoda Espace
A čím to má dle tebe blíž k Dacii?
Avatar - del42sa
2. 2. 2015 16:24
Re: Škoda Espace
interiérem , přemírou šedých plastů, celkovým dojmem ;-\
Avatar - Midlosek
2. 2. 2015 22:08
Re: Škoda Espace
Tak něco podobného by z Dacie udělalo možná space ship, ale z Espace to dělá spíš space *...

[odkaz]
Avatar - petrumr
2. 2. 2015 16:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
2. 2. 2015 17:12
Dobře nastavené CZ ceny!
Prosím však všechny české křoupky, běžte a kupujte co vám hodno jest. On se tento nový RENAULT jinde ve světě i bez vás bude prodávat skvěle!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - miromen
2. 2. 2015 17:18
Re: Dobře nastavené CZ ceny!
Naštěsti ma Renault i kvalitni fanoušky a ne jen takove h.ňupy.
Avatar - _Karel_
2. 2. 2015 17:21
Re: Dobře nastavené CZ ceny!
:yes:
Avatar - moreczech
2. 2. 2015 17:26
Re: Dobře nastavené CZ ceny!
díky za českou facku gumo :-!
Avatar - miromen
2. 2. 2015 17:37
Re: Dobře nastavené CZ ceny!
Kdybys dostal realnou českou facku tak nejsi schopen tak rychle reagovat ale je mi jasne že tobě by určitě neubližila jestli chapeš.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2015 20:40
Re: Dobře nastavené CZ ceny!
ja neviem na co sa s tym clovekom vobec bavis ... koniec koncov znacke renault tymto len skodi ..... kasli na neho, na takychto borcov je lepsie nereagovat ....
Avatar - moreczech
2. 2. 2015 20:51
Re: Dobře nastavené CZ ceny!
máš recht, sám se mu čudujem 8-s
Avatar - moreczech
2. 2. 2015 17:39
jasné
postižená husa kejhá, jeden křoupek se ozval a už neváhá používat impertinentní výrazy :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
2. 2. 2015 19:36
Je
zajímavé, že nová 1,6 nafta v CR-V je na tom co se týče zrychlení na 100 o skoro vteřinu pomalejší, než 2,2D, i když má o 8 kW víc a krouťák stejný....čím pak to asi bude, kolegové?
Rozbalit vlákno
3
2. 2. 2015 23:57
Re: Je
Koľko zákazníkov porovnáva zrýchlenie udávané v katalógu v reálnom živote? Ak chceme férovejšie porovnanie, tak treba porovnať motory plniace rovnakú emisnú normu a zaťažiť ich rovnakými prevodmi ;-)
Avatar - Hittman
3. 2. 2015 07:40
Re: Je
Já srovnávám hodně údajů, výkon, krouťák, spotřeba, otáčky ve 130 km, atd. Pak si člověk udělá trošku větší představu.
Jinak ten rozdíl jsem sem dal pro zamyšlení, proč je tedy silnější (papírově) 1,6 pomalejší se stejným vozem než slabší (papírově) 2,2D..
3. 2. 2015 22:43
Re: Je
Ta popelnice místo hlavy je u Vás jistá. Uvažuju o jejím obsahu.
2. 2. 2015 22:37
Motory a tak...
Rendlík se chce vymanit z pozice levné značky kterou získal v průběhu krize kdy se ve východní evropě prodávala auta pod cenou, aby si nekazil západní trhy. Levné budou Dacie... každopádně pravidlo je - slevnit se dá vždycky, zdražit ne - takže nasadili vyšší cenu a uvidíme. Věřím tomu, že se auto bude dat sehnat po první vlně zájmu za 700.ooo. Což nevypadá jako hitparáda, ale velká MPV se delají v mnohem menších sériích a tak mívají vyšší cenu. A motory.. 1.6? Tohle auto naložíte, rozjedete na dálnici na 130 a držíte tempo. I základní motor bude v pohodě.. rozhodně víc než 44 kw ve fabii. Ve před 100 lety měla auta 3-5l motory a výkon 25-50 koní. Z pohledu tehdejší doby musejí být 2litry strašný šunky... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
3. 2. 2015 01:03
Životnost byla programově zkrácena
na necelých 100 tis km. Hlupákům, kteří si koupí pussycar to bohatě stačí >:-[]
Rozbalit vlákno
1
3. 2. 2015 12:34
Re: Životnost byla programově zkrácena
Už si túto kombináciu auto+motor vyskúšal, alebo zase len vypisuješ, aby reč nestála??