Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Renault Espace má české ceny, začíná na částce 769.000 Kč

181 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
ta cena na takovou popelnici trošku vysoká? Hádám nasadí masivní slevy...
Jinak ty spotřeby se hezky čtou, realita bude o dva litry jinde..
Riso86
Ktoré autá sú priamou konkurenciou ?
Avatar - Hittman
Hittman
Dacia Doker? 😉
pargi
>😁 >😒]
Avatar - Emel
Emel
>😒] >😁
spojka
Motory dostačující,cena přijatelná,kvalita bude také výborná podle prvních ohlasů,Renault jede :yes:
Balsam
Dle úrovně Vašeho příspěvku hádám, že používáte popelnici namísto hlavy.
Radek STI
... už jen kvůli nim bych nad něčím takovým ani neuvažoval. Taková obluda se šesnáctistovkou? Fakt ne, díky. A vůbec, auto s jednašestkou přes milion? Tak to už je snad nějakej zvrácenej francouzkej humor. Jinak vcelku pěkný auto, i když tenhle segment mě nijak neláká...
XTad
Presne tak. Espace byl vzdycky s dvoulitrem, nebo sestivalcem. Minuly mel pod kapotou stejny 3.5 litr, jako 350Z. Tohle je k smichu. A pritom je to jinak krasny auto.
kesumb
Achjo, doufal jsem, že k tomudle doba nedospěje..

Nakonec si budem všichni tahat auta z USA individuálně, protože jinak budem jezdit nafoukaným litrem s minimem krouťáku dole a obrovským turboefektem😞(
4bytelnýkola
chce se to svézt, to zrychlení má jako lancia voyager s v6 s 280koňma
Radek STI
Doba pokročila, o tom žádná. Jenže mě na tom sere ten fakt, že s minimálně dvoulitrem to bude mnohem pohodlnější a důstojnější jízda, pojede to líp a bude to žrát úplně stejně, jako tenhle motůrek, kterej vzniknul jenom proto, aby se splnily nějaký úplně pomatený čísla úřednický buzerace. V reálnym provozu to nepřináší vůbec nic dobrýho. Reálná spotřeba stejná (teda i emise), jako u většího motoru, životnost nižší, jízda hektická. Je to prostě nesmysl, kterýmu nejenže nikdy nemůžu fandit, ale nechci ho ani tolerovat. Tuhle jednašestku bych ještě dokázal tolerovat tak v tom Quashqai (nebo jak se to píše 😄 ), ale v Espacu?
4bytelnýkola
jak to v realu pojede je otázka, s turbo motorama nemám moc zkušenosti, je fakt že kulturou jízdy se to s tím voyagerem asi srovnat nedá, ikdyž kdo ví, ty čísla špatně nevypadají a s dobrým automatem uvidíme.. jo "véšestky" atmo se už asi v evropě nedočkáme, r.i.p. 😄
Avatar - Hittman
Hittman
Zajímalo by mne, jestli v porovnání s 2,0 dCI 96 kW je ta jednašestka výrobně levnější nebo dražší...??
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Cenově to vyjde srovnatelně, otázkou je, zda splní Euro 6...
Avatar - Hittman
Hittman
Euro 6 splníš i s 4,2 TDI. Tak proč na krybici s takovými jízdními odpory dávat vyhoněnou 1,6?
Radek STI
Vsadil bych si, že bude levnější. Nepotřebuje 2. turbo a díky menším plnicím tlakům asi ani takový nároky na matroše...
Petto
Kedže máš s 1,6 dCi nulové skúsenosti tak nad tvojimi blábolmi každý mávne rukou. A Renaultu je u pichi tvoja intolerancia.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nevím proč by měla být jízda s dvoulitrem pohodlnější. Sám bych byl raději za dvoulitr v Espace, ne však pro samotný objem, ale pro výkon. Naopak díky lehčímu motoru bude jízda pohodlnější.
Avatar - Hittman
Hittman
Těžší motory mívají jiné odpružení, než např. lehčí benzín, ne?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, často je naftový model pochválený za lepší komfort než lehčí benzín.
Balsam
Otázkou zůstáva, jestli je vyšší prioritou pohodlí, nebo jízdní vlastnosti, obvykle těžší motor nad přední nápravou jízdní vlastnosti zhorší. Komfort vnímám jako směsici těchto dvou aspektů, neboť i jednoduchost ovládáni vozu a nezáludný podvozek ke komfortu přispívají.
Avatar - Anonym
Anonym
Akorát ti unikl jeden fakt - prostornost novýho, daleko menšího Espace a váha.

A taky točivý moment bude mít V6 Pentastar trochu někde jinde, navíc bez truboefektu >😁 >😁
4bytelnýkola
ale jo, navíc tyhle dvě auta jsou za podobnou cenu, pro někoho je voyager možná už moc velkej
Avatar - Anonym
Anonym
Je to velký mpv, do kterýho se těch 7 lidí vejde v pohodě. Pokud někdo vozí jen 5 a neozí velký náklad, je tu Journey (Freemont) nebo jiné modely dalších značek.
kyklop
Je to mpv s tragickou technickou specifikaciou. 7 miestny autobus s uzitocnou hmotnostou sotva 500kg (co je bezne u mpv typu touran, C4, alebo scenic, ale nie o dve triedy vyssie) a hodnoty hmotnosti privesu nema ani zmysel komentovat
Avatar - Anonym
Anonym
To auto toho uveze daleko víc, kro s V6.

Jo jasně, na tahání přívesu si někdo koupí MPV? to musí být padlej na hlavu. Kdo chce tahat koně, at si koupí Grandčíro, kdo karavan k moři taky nebo ati si koupí starý obytný auto.

A kdo chce tahat auta na podvalu, at si koupí pickup.

Voyager auto, naložit do něj ráno 3 děti, rozvést do školy a školky , odpoledne vyzvendout, rozvést na kroužky a cestou se stavu v tescu pro 5 tašek nákupu.
Ne nadarmo se tomu v USA říká soccer mumm car, btw po vnydání sedaček se dovnitř vejde celá motokára >😁 >😁
Zkus si jí dát do Sharanu >😁
kyklop
Pozri si oficiálnu technickú špecifikáciu a nevypisuj s čím odvezie viac. Prečo by si neťahal príves s mpv? Vylez zo svojej dediny, otvor oči a pozeraj okolo seba
Avatar - Anonym
Anonym
Já se pozerám, ještě sem neviděl nikoho s mpv, kdo by něco táhl. Jo pardon, vlastě v létě vodáky co za tím měli vlečnák s kanoema >😁 >😁

to utáhne i Fabia HTP >😁

Ale třeba u vás na dědině je to jiné, než v Práglu, středních a jižních čechách >😁 >😁
kyklop
svet sa nekončí za tvojim nosom, vystrč päty z rodnej republiky a nájdeš kopu vozidiel nižšiej strednej, alebo strednej triedy rôznych karosárskych verzií, ktoré si ťahajú napríklad ten karavan (doporučujem otvoriť oči najmä v letných mesiacoch). To, že si ty nevidel nikoho neprekvapuje. Ak ťaháš príves 20 percent celkového odjazdeného množstva kilometrov, tak jedinou správnu voľbou nemusí byť len to suv. Neviem, či bratislava je zrovna dedina, ale budiš
Balsam
Podle Vás je v pořádku, když jsou objem MPV a motor V6 stavěny k vození polystyrenu?
Do velkého MPV naložím rodinu a na přívěsu potáhnu vodní skútr a kola.
Voyager jako auto do města, k rozvozu dětí do školky a na nákup do hypermarketu...
Člověče, doufám, že si děláte srandu, nechci si myslet, že jste blbej.
Avatar - Anonym
Anonym
A čím chcete vozit děti do školky, pokud máte třeba 4? A jezdíte ráno is ženou? Fabií HTP? a jedno dítě dáte do kufru ne 😄)

V USA je to naprosto běžné. Využívá se to tam k těm účelům.

To auto s tou V6 klidně odveze o 500 kg víc než má v papírech, ale nikomu to neříkejte >😁
kyklop
Väčšina aút odvezie viac ako je v papieroch, len prvá cestná kontrola môže tento výlet parádne predražiť. Ale to by trebalo vystrčiť päty za hranice svojej dediny, že :-!
Avatar - Anonym
Anonym
cestnu kontrolu s váhama, co váží osobák sem neměl po čr ještě čest vidět >😁 >😁

To by kámoš co vezl v pickupu favorit 950 kg asi už dávno neměl papíry a druhý co vezl ya fabií vozejk s 900 kg taky ne >😁
Avatar - Misanick
Misanick
Ale Superb s 1,4 nikomu nevadí 8-s .
Avatar - miromen
miromen
A jak si si jisty ? Nebo snad nějaky mindraček ? A co třeba Mondeo 1l ?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nad TS 1.4 a Mondeem 1.0 tu taky brečí každý druhuý, nikdo to z nich nejel a nidko z nich si takové auto ani nekoupí a ani by nekoupil >😁
Radek STI
Tak si nebudu kupovat něco, nad čím je mi do breku, ne? 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
No a pak pujdu pro olítaný HTP >😁 A budu si řkat že to vlastne stačí, ale v diskuzi pod V6 nejdu >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Neapušalizuj, víš že to soudruzi Wajtlejbl a bankovka soudruha Tita nemaj rádi >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já bych asi do Supa 1,4TSI klidně bral.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já s tim taky nemam problém, ještě nedávno Passat startoval s 1.6 MPI 😄
Avatar - Misanick
Misanick
Sám jsi mindráček. 1.4 T jsem jel a za sebe říkám, že nic moc. Prostě základ. Auto s tím jede, ale takový motor je pro Superb dehonestující. Pro Octu tak akorát.
Mondeo 1,0 jsem zatím nejel, tak nevím...
ericn
Souhlas, v Supíku nic moc, ale na Octávku stačí v pohodě. Nicméně dát do Espacu 1.6T a´t už benzin nebo naftu jako vrcholový motor je přinejmenším neúcta k potencionálním zákazníkům. Tj Sharan/Alhambra a S-Max/Galaxy zůstanou se svými 2litry v klidu 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Příjdou dvoulitry, neboj.
Avatar - Emel
Emel
Jako základ dobrý... pak tam máš 1.8, 2.0 a 3.6 (která zřejmě končí). A netřeba diskutovat o tom, že Espace je větší / vyšší auto...
Avatar - PepaJ
PepaJ
3.6i do noveho Supa uz nedaji...
Avatar - cerrbion
cerrbion
A kolik se prodá Superbů s tímhle motorem, právě že vadí, proto to nikdo nekupuje.
kyklop
superb s 1,4 niekomu vadi a niekomu nie, stale mas moznost zaskrtnut si v konfiguratore niekolko dalsich vacsich a vykonnejsich motorov
Futurista
Hele, pokud vidím, nabídka je od 96 do 147 kW. Zatím. Což je dost podobný, jako např. Sharan. Souhlasím, že 1,6 litru je pro někoho na oko dost bída. Ale mám dojem, že francouzskej kW není o nic slabší než německej. Nebo se pletu?
Střelec
francouzsky je nasobeny 1,6 a nemecky 2,0. To obdobne plati i pro kroutak. Vidis tedy jasny rozdil >😁
Riio2
Tak neviem páni, či ste stým niekto jazdili... JA som bol previesť novýo x-trail s tou 1.6, a ide to pekne (ešte to bolo aj 4x4). Myslím že váhou a rozmermi si tie sutá budú podobné, tak by som sa tohot nebál.
Btw. Passat 1.4 vám nepríde komický??? 😉
pargi
1.4 v Passatu je vrchol nabídky?
pargi
Edit: omylem vloženo 2krát.
Avatar - Hittman
Hittman
Dobře to jede v porovnání s čím? 1,6 R4 nebo 3,0 V6? >😁
Riio2
Subjektívne. Aby sme sa rozumeli, tiež nie som fanúšikom maloobjemových motorov. Ale tak to proste je. Keď to úplne pritiahnem za vlasy, tak +- 50 rokov dozadu mali 4.0 V8 tak možno 140-150k.
Alebo ešte ináč, nie len motor robí auto. je to aj otázka sprevodovania, pneumatík, aerodinamiky, váhy... Rozumieme sa?
Avatar - Anonym
Anonym
to si právě na omylu. Pře ropnou krizí, tj v 50-60 letech byly výkony velké, americké V8 6tilitry měly 300-400 HP.

Omezení výkonů přišlo až za ropné krize, terpve pak měly ty pětilitry 160 HP. Ale taky jezdili v usa za 10 litrů po jejich rovinkách.
Balsam
A spotřebu měly jakou? Taky 6 litrů? Snad na jeden válec. Těch 10 litrů po rovince ustálenou rychlostí, neporovnávejte americké motory a styl jízdy s Evropskými. Jsou hrušky a jsou jabka.
Avatar - Anonym
Anonym
spotřebu měly 15-25 litrů na sto. Klasické OHV a karburátory. Za kolik bys chtěl aby to jelo? Za 5 litrů?

10 litrů je realita, vem si ten 160 HP V8 5,0, začni v sadský a dojed do chlumce nad cidlinou a změř si spotřebu. Pokud pojedeš max kilem, 10 litrů naprosto v pohodě.

rovina jako rovina
Balsam
A to mě má jako oslovit? Max. stovkou? K čemu mi pak V8 a 160 HP bude? Tisíckrát radši tu1.6 DCi. Kilem pojede stejně příjemně, a v klidu do šesti litrů.
Avatar - Anonym
Anonym
Ne to ti má ukázat, že když to mělo mizernej litrovej výkon díky ropný krizi, tak to nic nežralo. No a před krizí když to žralo, tak to mělo 300-400 HP >😁

Jinak tu trasu Sadská-Chlumec sem jednou jel se Sebringem 2,7 V6 za 7,2. Takže nějaký 1,6 dci >😁 >😁 >😁
Avatar - cerrbion
cerrbion
ano, přijde
Ivan_M
Nový Espace se mi líbí, těším se na setkání na živo a na jízdu, ceny úplně nepřekvapily a základ asi jen těžko vyhraje proti s-maxu (i když je v základu benzín a zde nafta, nafta vs nafta už tak jednoznačná není).

Co mi vadí jsou v základu 18" kola - gumy i disky jsou neúměrně dražší než menší rozměry a uvidíme, jaký bude komfort.
4bytelnýkola
s kolama souhlasím, tuhle módu velkých kol nechápu, přitom mercedes "S" startuje se sedumnáctkama..
Huben
asi to na menších než 18" kolech vypadá dost bídně.. tak tam radši loupli hned 18" 😄 A za ty peníze to ani v základu snad nemůže vypadat špatně.. 769 000kč za Rencka v 1,6 v základu.. svět se zbláznil 😄
Balsam
Nevím, co se Vám nelíbí. Nad 16" koly brečíte, že jsou malé a na autě vypadají blbě, když tam dají větší, brečíte zase, že jsou drahé. A pak si koupíte Yarise a budete brečet, že tak malé auto jazdí na patnáctkách a taky jsou drahé. :😉
Avatar - aproximus
aproximus
to zabíjí, alespoň do příchodu dvoulitru. přece jen psychologický faktor neokecáš. tohle není masovka pro firmy, ale věc individualismu a řekl bych, že si někdo sakra rozmyslí, do čeho svůj vydělaný a zdaněný, téměř milion vrazí. monstrum s jedna šestkou z megana a surfovacím prknem na palubce to asi nebude. tenhle projekt mi zavání opakováním starých chyb, ale třeba ti zákazníci opravdu někde jsou.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Když vyjeli se současnou Lagunou nebo Modusem, tak ty auta už byly za zenitem, ale tentokrát se jim povedlo udělat něco před všemi ostatními. Jen by se tam hodil dvoulitr v naftě. Vsadím boty, že dvoulitr má lepší průběh výkonu a v reále by žral stejně jako přefoukaná 1,6ka.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Euroúředníka realita nezajímá...
Petto
Vzhľadom na skúsenosti žerie 2,0 dCi oproti 1,6 dCi o dva litre viac. A 1,6 dCi nemá momentálne na trhu konkurenciu. Toto nie je auto čo bude kradnúť klientelu prémiovým SUV. Kto má na biturbo 3,0 diesel k Renaultu nepôjde. Určite by som ale šiel skôr do nového Espace ako do porovnateľne drahej Audi A4 Avant alebo podobne.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jo, 2,0 dCi si klidně o dva litry při stejném výkonu navíc řekne, to je pravda. Jen asi tu 1,6 dCi nevytáhnou nějak ke 150 kW, které by si Espace ve vrcholné verzi zasloužiů
Balsam
Proto ten dvoulitr přijde, žádné obavy.
Balsam
Modus byl za zenitem? Za jakým? Zkuste být konkrétnější.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Konečně! Konečně i Espace nevypadá jako vesmírná loď uvnitř. To mi dost vadilo na předchozích generací. Z fotek to vypadá na skoroprémiový interiér ( třeba ve stylu DS Citroenu). Doufám, že Renault půjde tímto směrem. Tento typ vozu mne extra neoslovuje a nepřijde mi kdovíjak krásný, ale doufám, že Renault půjde tímto směrem i do nižších tříd.

Motory jsou výsměch jako top za ty ceny, ale věřím, že ta 1.6 96kw, až ceny opadnout bude velmi vítanou masovou volbou a autu propůjčí solidní dynamiku jako základ. Jasné, že absence dvoulitru je zatím velmi smutná, ale doufejme, že přijde. Nedělal bych si iluze na šestiválce, ale třeba Renault překvapí 😄
XTad
Prijde mi, ze vevnitr vypada az moc jako clio.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je otázka, zdali bude mít uvnitř také ty lakované tvrdé plasty, protože na fotkách to vypadá lépe alá Laguna III (ta je měkčená), ale více až si tam sednu já, nebo aspon nekdo jiny a poreferuje jak to je doopravdy 😄
XTad
Nemyslim materialy, ale design.
Petto
Cenovo je nastavený veľmi dobre, dokonca boli moje odhady o málo vyššie. Vzhľadom na celkový koncept si tú cenu zaslúži. V rámci mainstremu je to fantastický počin.
Avatar - Emel
Emel
Vůz pro masy má být GrandScenic, tohle se pokouší pozicovat trošku jinak, takže na rapidní pokles cen bych moc nesázel.

A bohužel bych ani nečekal dvoulitr... v tomhle možná Renault doplácí na trend doby a svůj status novinky... ona ta 1.6 bude stačit (ale nic víc).
Balsam
Já si myslím, že větší diesel bude. Počkáme, uvidíme.
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
:😉 futuristický nadčasový dizajn česko slovenský zákazník bude ignorovať. Ach škoda tej thálie >😁 >😁 >😁, čo si kúpi teraz penzista od rendlíka?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak tohle je domyšlený crossover, Ds5 je jakýsi nepodar prémiového HB z technikou C4. Češi nejsou pitomí, aby naletěli na nalepovací chromované lišty.
Nonsens
ako sa už vyššie píše, konečne renko urobil správny krok, auto vyzerá veľmi dobre, niečo medzi vanom a crossom. Pekné aj praktické. Pokiaľ ide o motory, je to v poho, pre väčšinu sú už dvojlitre dinosaury, k tomu si ešte prečítajú, že to žere 2 l, no nekúp to.
Avatar - Hittman
Hittman
To zas bude brzda na dálnici v kopečku i na rovince, jakmile zafouká protivítr.. >😒] :no:
Nonsens
neboj, keď to bude jazdiť po cestách, budeme na motory 1,6 pozerať jak na trojlitre. Všade okolo budú jednolitre.
Avatar - Anonym
Anonym
Co si kdo koupí, to má. Stále si můžeš koupit 6ti litr, když chceš. Je to o tom nebrečet u piva, což s oblibou českej národ dělá, ale jít si tu V6 či V8 koupit.

A komu by to nestačilo dá se koupit třeba i sedmilitr, jistě že veterán, ale i s tím jde jezdit.

Jenže to nikdo neudělá, že....
Avatar - Hittman
Hittman
Mám už ho 4 měsíce doma, již druhý V6 za život.
Avatar - Anonym
Anonym
já už mam doma třetí a V8ky sem měl taky tři >😁
Gangrel
Jako Škodovácká TSIčka... 😄
Střelec
Interier je opravdu paradni. Displej s rychlosti dale od ridice a nahore je vyborny. Interier moderni a luxusne vypadajici :yes😒br />
Motory vypadaji vyborne. Je videt, ze Renault zamakal a po slabsi skvele 1,6 opet predvedl motor se spickovymi parametry. Tomuto 160 konovemu dieslu bude tezko neco konkurovat. Tohle zaslouzi hned dvakrat :yes: :yes:
Avatar - Hittman
Hittman
Co třeba 2,0 TDI se 140 kW? Chtěl bych vidět tu jízdu, když se k 1,6 dCI s 96kW v takové krabici hodí ještě automat... :no:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pohodové cestování po dálnici, plavná a klidná jízda mimo... Je to snad supersport, nebo co? Já tam vidím rodinné MPSUV...
Avatar - Hittman
Hittman
Já vidím cesta ve větru po D1 do Prahy za 8 - 9 litrů.
Avatar - Emel
Emel
Stačit to bude, o tom žádná... ale že by to snad byla nějaká silniční štika jak naznačuje Střelec, to asi ne.
Avatar - Hittman
Hittman
Stačil i 1,2 HTP ve Fábii, taky si s tímto motorem z Brna do Prahy dojel....sice za dva dny, ale dojel 😉
Avatar - Emel
Emel
1.2HTP byl při rychlostech kolem 140 otravně hlučný, tohle bude úplně na pohodu. Jo, z pravého pruhu to nevystřelí jako raketa, ale když zvládají předjíždět tiráci, zvládneš to i s Espacem 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Štikou může být ta 147 kW benzinovka... Ale pořád, kdo od takového auta čeká supersportovní výkony? Je to RODINNÝ vůz, panejo, fakt s tím chcete závodit?
Avatar - Emel
Emel
Prostě konkurence má silnější motory. Ok, Sharan je na trhu pět let, proto má z 2.0TSI jen 147kW. Nový S-Max dostane 2.0EB 177kW například.

Já neříkám že to je zásadní problém, ale ať mi nikdo netvrdí jaké má ten Espace supersilné motory, když to horko těžko stačí na pět let starý Sharan.
Huben
supersport to není.. jak píšeš.. je to rodinné MPSUV.. tak chci vidět, jak si tam sednou čtyři lidi s věcma na hory například, rakev na střeše a pojedou s tou základni 1,6l 96kw.. to ti bude fantazie.. požere to min 8l/100km a ještě se to bude v každém stoupání na dálníci potit.. fantazie 😄
pogo26
Pojede to stejně jako 2.0 TDI. Komu to nestačí, může si připlatit.
Huben
jo připlatit.. a jsme na 919 900kč v té nižší výbavě.. za renault v předohrabu!! za 942 900kč je Sharan v Highlinu a ve 4motionu.. případně v nižší výbavě za 887 900kč.. S těmi motory se chce projet, pak lze dělat nějaké závěry.. Každopádně s cenou to Renault, myslím, trochu přepískl... Ale vzhledově je to zajímavé auto. Nicméně bych čekal, že vůz takového vzhledu bude i ve 4x4...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Eh, kdy byl Espace 4x4?
Huben
psal jsem snad, že Espace byl někdy ve 4x4? 😃) jen když se na to auto podivá lajk třeba,tak by tam tu čtyřkolu čekal.. ale skutek utek 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Víš ty co? Docela často jezdím s 1.2 55 kW ve čtyřech lidech dlouhé štreky a kupodivu, to auto to bez problémů zvládá... Dálnice, cestu přes Krušnohoří, Teplicko, D1... A nepotřebuje k tomu osm litrů na sto...
Kde asi jen bude chyba? Já už vím, asi v tobě, protože neumíš řídit...
ericn
Jo to jsi ty, co brzdí i kamiony cestou do Teplic >😁

No a teď vážně, 1.2l s 55kW je ve 4 lidech vážně bída. Ano, auto to zvládne, ale přijde dlouhý táhlý a jsi v pytli. Výkon i krouťák atmo 1.2 jsou prostě nízko a odsoudí tě na dálnici mezi kamiony, jinak budeš brzdit levý pruh. Je to ideálně pro 2 lidi v autě. Takže nepřeháněj 😉

Jinak o tom, že Espace s 1.6dCi bude lehoch, tak to určitě. Jako základ asi dobrý, ale potencionální kupci auta za beznála 900k budou chtít 2l motor nad 150k 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Takže taky neumíš řídit? Hm, fajn... Jo, máš pravdu, v dlouhém táhlém opravdu nejedu stošedesát... Což asi amatéry fakt štve...
ericn
No jasně... Co zkusit trochu nadhledu 😉
Balsam
Pane, vy jse zřejmě nikdy nejel ve Škodě 105. Představte si, že i ta uměla být rychlá. Mnohokrát i rychlejší, než její řidič.
Huben
jestli jezdíš ve čtyřech lidech dlouhé štreky,jak ty píšeš s 1,2 55kw.. tak tě fakt lituju 😄 to auto to samozřejmě zvládne.. ale jakým stylem? je to prostě bída a jet s tím např. do Itálie do alp naložený a s rakvou na střeše bych fakt nechtěl 😄
Střelec
Ja myslel konkurenci a ty sem hodis takove rozezrane vykopavky >😁
Tesim se az bude info o skutecne spotrebe (ne test na 150km), tohle deklasuje stare, stejne vykonne diesly minimalne o tridu. tipuju tak oproti TDI 20-30% >😁
Po D1 to bude tak za 6 - 6,5l >😁
Znovu musim dat :yes:
Avatar - Emel
Emel
Sharan je s 2.0TDI (vč. čtyřkolek a DSG) na 7,6 dle spritmonitor. I pokud bys byl s Espacem o litr níž (nevěřím, ale kdyby)... je to u auta za mega takové drama?
Avatar - miromen
miromen
[odkaz]
Avatar - Jaros71
Jaros71
MOTORY SMĚŠNÉ..JEL JSEM S NOVÝM X-TRAILEM.. 8-s
To co stačí v malém kaškaji tady neobstojí..pokud naložíte auto..raději nezkoušet.
Bez 2.0 dieslu je tak velké auto o ničem. :no😒br />
Jinak moc pěkné na pohled ! Design super !! :yes😒br />
A co šíbr?? Bude ?
Grilovat se jen pod sklem , snad ne??

Cana je dost mimo..musí padnout a hodně !
pogo26
A ty jsi zkoušel ten silnější 1.6 dCi?. I ten základní 1.6 dCi má větší zrychlení než 2.0 TDI v Sharanu. Ale jinak asi budeš jeden z mnoha koumáků, kteří by chtěli silnější motor a přitom ji přijde drahý i ten základ.
Střelec
Jojo, tech koumaku tady bude. Neni to otazka jestli je 1,6 maly ci velky objem. Je to otazka, jak ten motor bude udelany a odladeny. Jestli dobre tak si na nejaky 2,0TDI nikdo nevzpomene
Avatar - Emel
Emel
Sharan 2.0TDI 130kW 0-100 9.3s (DSG 9.6s), to jen tak pro úplnost... Espace má 10.7 slabší a 9.9 silnější.
pogo26
A ještě pro úplnost Sharan 2.0 TDI140 - 10,9s
Avatar - Emel
Emel
Jinými slovy se Espace dostane na specifikace, které měl Sharan před pěti lety. To není špatné, ale ani to není žádný zázrak.
Střelec
Takze jsi jel s mene vykonym motorem a tim chces rici ze tenhle novy vykonejsi nepojede???
Myslis snad, ze ty kW a Nm se prepocitavaj koeficientem objemu ??? >😁
2,0TDI patri do muzea
Avatar - Hittman
Hittman
A to ještě nevíš, že chudák 1,6D v CR-V si při 130 km/hod musí točit 2600 ot.! aby to vůbec ujel.. A co teprve ještě větší rencek...
kyklop
čo je na 2600 ot/min pri dialničnej rýchlosti také špatné? Vzhľadom k veľkosti a váhe CR-V je to celkom slušný kompromis, či?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Špatný je na tom hlavně to, že to je jen 1,6-ka a ne Hittmanova šestiválcová A6 TDI. 😉
Avatar - Hittman
Hittman
:😉
Je to i o hluku, čím víc otáček, tím větší hluk. O2 po face s CR 103 kW měla myslím nějaký 2100 nebo 2200 otáček, nevím, jak je na tom třeba váhově a rozměrově srovnatelnější Tiguan s motorem 103 kW...
kyklop
pri dialničnej 130km/h je hluk motora utopený v hluku od kolies a vetra 😉 . Na strane druhej, tieto súčasné dlhé prevody vieš využiť len na dialnici, so 6 tkou si mimo nej neškrtneš

K dialničným otáčkam - prečítaj si tento test
[odkaz]

Silnejší a väčší motor s veľmi podobným sprevodovaním. Porovnávať OIII (hmotnosť, aerodynamika) s SUV je trošku mimo
Balsam
Tady rozumné argumenty neplatí, šetřte energii.
Střelec
Nam nemusis rikat, co porad delas 😉
Avatar - miromen
miromen
Školka syndrom je tvou domenou.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zase neblbni. Kolik si ten motor bere ve Scénicu? Přihoď litr a jsi na reálu...
kyklop
spomen si na vykony turbodizlo 10 rokov naspat pouvazuj a potom pis 😉
Avatar - Anonym
Anonym
že Renault šel s novou generací jiným směrem, a Voyageru tak ubyl hlavní konkurent. Ted už v podstatě žádnýho nemá, krom dodávky pro zelináře - VW Trasporter (Multivan).
4bytelnýkola
tak ještě je tu mercedes
Avatar - Ronault.
Ronault.
A kolik se těch Voyagerů ročně prodá? 3 kusy v celé Evropě? Já vidím právě ve Voyageru jezdit jen socky a cigány, v těch olítaných, nového jsem ještě neviděl.
kyklop
ja som pár nových videl 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Já vídám Lancii, Dodge i Chryslery skoro denně, té současné generace
Balsam
Pár jsou dva.
Avatar - Anonym
Anonym
40 ks loni jen v čr. Kolik to bude po celé evropě si jistě můžeš odvodit, a to sem přijde ještě pár kusů z usa a kanady jako Dodge Caravan a Chrysler Town and Country.

Jinak u nás na klubu žádné cikány nemáme a voyagerů je tam tuna >😁 >😁
kyklop
Vzhľadom k jeho predajom európskeho zákazníka nenadchol >😁 . Stačí kuknúť na tech špecifikáciu a je vymalované
Avatar - Anonym
Anonym
Já myslím, že od roku 1992 je celkem nadchl, prodalo se ho stovky tisíc ks >😁 Daleší desítky tisíc byly dotáhnuty usa a kanady jako Dodge Caravan a Chrysler TaC
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
To nebyla konkurence ani předtím. Od chvíle co GC a TaC představily stow-n-go i pro druhou řadu, jsou ta auta uživatelsky prostě dokonalá. A s 3,6 V6 FlexFuel jezdí za devět a půl. Není lepší MPV :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Tak dříve byla aspon velikostně, dnes už není ani to.
cendakocour
až nám tu sdělí svůj erudovaný názor "Ada(psychopat) je (bohužel)zase tady". Jedině tento kuchařský odborník na "rendlíky" má správnou kvalifikaci na posouzení nového Espace. :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vidim to ako taku nepriamu reinkarnaciu avantimu ( alebo teda skor inspiraciu ) ...... velmi pekne masivne a podarene tvary ..... toto auto bude dobre vyzerat aj o 25 rokov , klobuk dole :yes😒br />
nemam sajnu ako je to s cenami konkurencie..... ozaj? kto je jeho najblizsi konkurent 😄 ? keby to bolo v 4kolke tak by som kludne povedal ze nepriamo aj nove sorento >😁 ... co sa tyka velkosti interieru, flexibility ale aj komfortu .... urcite dost podobne auta ......

ozaj a nebude aj 4x4? to by bola supa :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
4*4 musí mít motor a né tuto imitaci >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
96 kW zase není tak málo, před pár lety, kdy byly po Evropě vyšší rychlostní limity jsme slintali nad menšími výkony 😉
Master7marc
4x4 bude u Renault jeho nový crossoverový model a to Renault Kadjar. Dnes by se měl prezentovat a být v prodeji 06 - 07/2015.
Avatar - pumpkin
pumpkin
4x4 asi mať nebude, od toho bude chystaný Koleos, má ale 4control s natáčaním zadných kolies. To v tejto triede ešte tuším nebolo.
Avatar - del42sa
del42sa
Ten interiér vypadá velmi dobře a materiály opravdu hodnotně. Stejný pocit mám z vnějšího designu. To auto se jednoznačně Renaultu povedlo. :yes😒br />
Motory mi až takove starosti nedělají. Výkonové rozpětí je celkem široké, což spolu s nižší hmotností celého auta povede k uspokojivým výsledkům a můžu říct, že majorita řidičů bude spokojená. Nakonec do budoucna není vyloučena nějaká silnější varianta (benzín i nafta) 😉

PS: Vzhledem k tomu že to je crossover možná by nebyla na škodu i nějaká 4x4 verze, ale to už by byla jen pomyslná třešnička na už tak dobře vypadajícím dortu.
pogo26
Možná by ještě mohl být nějaký slabší benzín - něco jako 1.4 TSI v Sharanu. Jinak jsou motory parametry podobné jako v Sharanu.
Avatar - Emel
Emel
1.4TSI se u nás ani nenabízí... spíš je škoda, že to nejde volněji kombinovat... benzín s manuálem apod.

Motory v Sharanu (zejm. ta 2.0TSI) už holt mají svá léta.
sebinko
... za to by som im ruky dolamal. na Megane to mam a nic ma viac neotravuje. aj ked tuna to asi ubde stale zapnute. V megane so zapnutym tempomatom nevypnes ESP 😒
Avatar - pumpkin
pumpkin
Interiér vo verzii Initiale Paris vyzerá veľmi dobre, zvedavý som skôr na ten základ. Stredová konzola by ešte zniesla nejaký ušľachtilejší materiál, ale aj tak je to taký návrat k luxusným Renaultom s komfortnými sedadlami. 😄
U nás asi bude na cestách raritou, ale verím že Fordu v Nemecku vezme časť z početnej klientely MPV-čkárov.
Tu som spravil pár nereklamných fotiek... [odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Balsam
Ano.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Mám info, že Renault doporučil dealerům objednat na salóny fialovou barvu. Ta mu sedí fantasticky a bude auto lépe prodávat. Na tohle auto se s chutí půjdu podívat, protože vypadá po všech stránkách opravdu dobře :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Možno ti trochu pripomenie Avantime. 😉
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Na Avantime se mě teď ptali ze Světa motorů tak tam budu mít asi sloupek 😉
pogo26
Fialová byla i na konceptu. Lze ji objednat jen ve verzi Initiale Paris.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Balsam
Už jenom najít svatou duši, co mi takový vůz věnuje. Při svém jobu na něj poctivou cestou vydělám, až když jeho výroba skončí. A pak pro něj půjdu do bazaru. Jestli se tam nějaký objeví.
Avantime byl sen.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Koho by zaujímala premiéra, teraz o 16:00, live stream
[odkaz]

edit: huh, to bolo krátke
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Midlosek
Midlosek
Tenhle přerostlý Captur se nějak nepovedl. Exteriér žádná sláva, interiér se středovou konzolí z Holešovické tržnice....
Avatar - del42sa
del42sa
to auto má interiér o dost jednodušší a na pohled o poznání méně "prémiovější" než zde zmíněny Espace. Vnější vzhled je očekávaným mixem nového Clia + nového Espace.

Je otázkou zda je u SUV důležité mít nějaký extravagandní zevnějšek. Nicméně u konceptu DS Wild Rubis to vypadalo dobře.

Tohle má opravdu blíže k té Dacii. Captur byl mnohem nápaditější
pogo26
A čím to má dle tebe blíž k Dacii?
Avatar - del42sa
del42sa
interiérem , přemírou šedých plastů, celkovým dojmem ;-\
Avatar - Midlosek
Midlosek
Tak něco podobného by z Dacie udělalo možná space ship, ale z Espace to dělá spíš space *...

[odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
moreczech
Prosím však všechny české křoupky, běžte a kupujte co vám hodno jest. On se tento nový RENAULT jinde ve světě i bez vás bude prodávat skvěle!
Avatar - miromen
miromen
Naštěsti ma Renault i kvalitni fanoušky a ne jen takove h.ňupy.
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes:
Avatar - moreczech
moreczech
díky za českou facku gumo :-!
Avatar - miromen
miromen
Kdybys dostal realnou českou facku tak nejsi schopen tak rychle reagovat ale je mi jasne že tobě by určitě neubližila jestli chapeš.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja neviem na co sa s tym clovekom vobec bavis ... koniec koncov znacke renault tymto len skodi ..... kasli na neho, na takychto borcov je lepsie nereagovat ....
Avatar - moreczech
moreczech
máš recht, sám se mu čudujem 8-s
Avatar - moreczech
moreczech
postižená husa kejhá, jeden křoupek se ozval a už neváhá používat impertinentní výrazy :yes:
Avatar - Hittman
Hittman
zajímavé, že nová 1,6 nafta v CR-V je na tom co se týče zrychlení na 100 o skoro vteřinu pomalejší, než 2,2D, i když má o 8 kW víc a krouťák stejný....čím pak to asi bude, kolegové?
kyklop
Koľko zákazníkov porovnáva zrýchlenie udávané v katalógu v reálnom živote? Ak chceme férovejšie porovnanie, tak treba porovnať motory plniace rovnakú emisnú normu a zaťažiť ich rovnakými prevodmi 😉
Avatar - Hittman
Hittman
Já srovnávám hodně údajů, výkon, krouťák, spotřeba, otáčky ve 130 km, atd. Pak si člověk udělá trošku větší představu.
Jinak ten rozdíl jsem sem dal pro zamyšlení, proč je tedy silnější (papírově) 1,6 pomalejší se stejným vozem než slabší (papírově) 2,2D..
Balsam
Ta popelnice místo hlavy je u Vás jistá. Uvažuju o jejím obsahu.
bez_prislusnosti
Rendlík se chce vymanit z pozice levné značky kterou získal v průběhu krize kdy se ve východní evropě prodávala auta pod cenou, aby si nekazil západní trhy. Levné budou Dacie... každopádně pravidlo je - slevnit se dá vždycky, zdražit ne - takže nasadili vyšší cenu a uvidíme. Věřím tomu, že se auto bude dat sehnat po první vlně zájmu za 700.ooo. Což nevypadá jako hitparáda, ale velká MPV se delají v mnohem menších sériích a tak mívají vyšší cenu. A motory.. 1.6? Tohle auto naložíte, rozjedete na dálnici na 130 a držíte tempo. I základní motor bude v pohodě.. rozhodně víc než 44 kw ve fabii. Ve před 100 lety měla auta 3-5l motory a výkon 25-50 koní. Z pohledu tehdejší doby musejí být 2litry strašný šunky... 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
na necelých 100 tis km. Hlupákům, kteří si koupí pussycar to bohatě stačí >😒]
kyklop
Už si túto kombináciu auto+motor vyskúšal, alebo zase len vypisuješ, aby reč nestála??