Omyl kamo, akce delaji vsichni, aby podporili prodej. Neplet si akci s akcnosti... Akcni v mem pojeti znamena progresivni. Progresivni ve vyvoji, progresivni v obchodni strategii. Ostatni se nebudou stacit divit az jim uniknou trhy, o kterych, kdo ma aspon trosku cich v teto branzi vi, ze maji velky potencial. Cas ukaze ze jsem mel pravdu... :-!
Myslím, že omezenec si ty, třeba k Samarám ti Renaultí soudobci nedosahují ani po kotníky. A kvalita nových modelů od Renaultu si v korozivnosti může podat packy s novou produkcí Lady jsou na tom spíše i hůře. Myslím, že mimo peněz nemůže Renault přinést nic pozitivního, spíše by v Ladě potřebovali tvrdý dohled nad kvalitou, aby se znova dostali tam, kde byli, tj. na špičku v automobilovém průmyslu. Loganem to, ale rozhodně nevytrhnou.
Snad by to mohlo vyjít. Podívejte se například na Dacii, tu Renault spasil docela slušně a myslím, že si teď akcionáři Renaultu mnou ruce, že Dacii nechali spasit na "celém světě". Byl to mistrovský tah a tak z toho usuzuju, že se jim to povede (a doufám, že Frantíci naučí Rusáky jak se dělá desing aut, i když je pravda, že logan nepřekypuje nejmodernějším desingem, ale je zase modernější než "moderní" žiguly).
Ja myslim, ze oni vpodstate ani nemusia ucit Rusov robit design. Tam nezliezli vcera zo stromu a maju urcite tiez talentovanych a dobrych designerov. Akurat nemaju (nemali) kapital ani know-how na to uviest to do zivota. Inak myslim, ze tento obchod je vyhodny pre obe strany (ak k nemu dojde) a Ladu to preberie k zivotu...
Když už se chce někdo rusáky zrenovovat, tak nevim jestli by nebylo lepší značku Lada pohřbít a zahrnout hlínou. Založit novou, od prvovýroby kvalitní značku by to mělo marketingově rozhodně lepší smysl.
Marketingovo ani nie. Lada / VAZ je v Rusku znamou znackou, kdezto novu by bolo treba draho a narocne budovat. A tu ide predovsetkym a prave o rusky trh a ruskeho zakaznika. A brand Lada / VAZ nie je este tak poskodeny, aby sa muselo pristupit k jeho zmene. Naviac by pri takom postupe hrozilo riziko, ze by pri tak raznej zmene doslo k vyraznejsiemu prepadu predajov v prospech cinskej a inej low-end konkurencie. ;-)
Aj o Škode sa kedysi vravelo to, čo dnes o Lade. A vidíš, pozviechala sa, pozviechala sa aj Dacia a uvidíš, že sa pozviecha aj Lada. Potom bude opäť žiadaná u bežných záujemcov o kúpu auta. Marko to dobre vystihol. Tiež si myslím, že problém Lady nie je v nedostatku schopných ľudí, ale v nedostatku peňazí. :yes:
Pravda, ale ona se sama nepozvedla, musel přijí management z venku, vše přeorganizovat a naučit zdejší řídit, bez toho by už žádná škodovka (dodo) nebyla. To samý je to v rusku a renault je v evropě jeden z největších hráčů, navíc dává obrovský prachy do bezpečnosti, proto má vždy v této oblasti náskok nad konkurencí, prvních 5 hvězdiček dostal megan, v té době byla např bmw řada 3 označována v západním, angl. a něm. tisku jako pojízdná rakev. To jsem se musel renaultu zastat, jsou zde názory, jako by se vylouply odněkud ze záhrobí.
renault a radit s designem, avtovazu :-(
pak by jim mohli poradit že ruská přední náprava je zastaralá a vecpat jim něco ve stylu logana
pak by jim mohl poradit jak šetřit barvou při lakování
a nakonec by mohli rusky zprasenou eletriku nahradit ještě zprasenější eletrikou renaulťáckou a pak už to pujde do kopru samo
kdyby raději v ladě kupovali pořádný plechy a obnovili výrobu nulaosmy
s nějakou novější motorizací a v "komunistický" (exportní) kvalitě
Ty jseš blázen, promiň, názory mi připadají jak před 16ti lety, kdy češi celkem moc o výrobcích renaultu nevěděli, ale dnes? Možná v nějaké vesničce v čierne nad něčím, Uvědom si, že renault vyrábí též tahače a hlavně jako by všem uniklo, nebo to snad ani neví, ža renault pozdvihnul nisan před krachem na dvojku v japonsku. Kdyby renault neprovedl fúzi, či lépe nekoupil podíl nisanu tak už zřejmě n. neexistuje. Až pojede nisan kolem prohlédni si ho, nebo renault. Kde je např bmw se svými motory pro F1. Nebo renaultu nvyrábí nejrychlejší monoposty škodovka?
Bohužel Renault je s kvalitou na štíru odjakživa. Tahače raději ani nevzpomínej - je to asi to nejhorší co se mezi TIRy vyskytuje. A nepleť do toho F1 ta je skutečně o něčem jiném.
Tak toto je fakt huste. Najvacsim traposom v Azii ide radit najvacsi europsky prepadak. Vynikajuce. Mame sa na čo tesit. To budu zase usmevne zazitky stretnut produkty takejto spoluprace na ceste. A je to! >:D >:D >:D
ja si spominam, ako sused volakedy davno kupoval novu Tavriu (myslim, ze to je tiez ruska znacka, ze?) Presiel s nou z mesta z obchodu kde ju kupil domov 4, slovom STYRI kilometre a zacala mu horiet poistkova skrina, >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Omyl - Tavria je ukrajinska znacka. Btw: si myslim, ze tvoje uvaha je mimo misu. To je jako bys jako zastupce vyrobkove rady Skoda Auto bral Skodu 105 a vyrobky z VW Bratislava jako S1203, nebo S Rapid. Probud se - je rok 2006 :-!
nechápem čo tu máte proti Renaultom a dacii, ja tie autá žeriem. A horšie s Ladou to aj tak byt nemôže-kvalita bod mrazu,design ma dobry len sport verzia Kaliny(inak 100 da za 8 sekund, motor 1,4 vlastnej vyroby).Renault :yes::yes::yes: