dobré jitro přeji.pro kupátka mám slabost a pro ty co se pohybují ve střední třídě obzvláště.moc jich na trhu totiž nezbylo,Renault je prakticky jediný,který v zemi galského kouhouta u této karosářské varianty zustal a to je škoda.snad se v budoucnu dočkáme "zmrtvýchvstání" např.Peugeotu 406 coupé jehož tvary jsou dodnes omračující a nenapodobitelné.nezbývá jen čekat a doufat.ohledně Laguny,velice mě mrzí absence zážehových agregátu,takový 2,0 16v s pohonem na E85 by takto laděnému vozu slušel mnohem lépe než diesel(nedávno jej podrobili testu v Auto 7 a nešetřili chválou).no,každý den nemuže být posvícení.hezký,ušpěšný den.
Tak Peugeot měl taky ještě 407 Coupe. Vzhledem k tomu, že 508 je na trhu krátce, tak doufám, že se nějaká 508 coupé ukáže.
Jinak je sympatické, že Renaulůt drží tuhle kategorii aut. Ale z mého pohledu je Laguna Coupe neskutečně ošklivá. Nemohl jsem zkousnout ani normální lagunu, ale po FL mi přijde docela dobrá (až na ty ohyzdný zadní světla na sedanu). Ovšem coupe je stále stejně ošklivé.
mě se laguna coupe líbí jak součastná tak i 2012 .Design je neokoukaný někomu se líbit nemusí ale kdyby tadyto auto udál např. VW nebo jiná automobilka tak by z něj byl každej paf,ale jak mile je to Renault tak se skoro ovšem nelíbí !!
Těžko se okouká něco, co je na silnici vidět míň než ferrari >:D
To že je to prostě ošklivý je fakt a je mi jedno, co to je za značku. Připomíná mi to svou ošklivostí Fiat Coupe.
Já bych si teda dovolil oponovat ti... podle mě je to auto neskutečně nádherné... co mi na něm skutečně vadí jsou přední partie, ano. Zasloužili by si podobnou úpravu jako FL u normální Laguny. Ale zadek kupátka je prostě dokonalý! Krom toho technika ve voze je špičková, ale vypadá to že už se dlouho vyrábět nebude. Tahle kategorie neměla nikdy dost zákazníků a automobilky ta auta udržovala spíš jen pro radost.. Takže doufám že i v dnešních ekologických a ekonomických dobách udělají další kupátko a tentokráte hezké jak zezadu tak zpředu
Samozřejmě, že záď je na danou třídu úchvatná a vizuálně jde o přitažlivé auto. Ještě, že jsme se nedočetli na adresu designu něco v místním klasickém stylu, kombinující expresivní vyjádření typu nevolnost, hnus, znechucení, ošklivost, zrůdnost, s popisem fyzických stavů - zvracení, atd...
2.0 16V je starý levný motor, který se do normální Laguny dává jako základní motorizace. Pokud tu nějaký benzín chybí, pak nejvíce 2.0TCe, který byl vypuštěn z nabídky snad kvůli emisím a údajně čeká nástupce... a případně i slušný Nissaní 3.5V6 s původem v 350Z, který už ale posunuje Lagunu někam kam nepatří.
Kam tak nepatřičně šestivál posunuje toto kupé ? Kam že to nepatří ? Foukaný 2,0 T figuruje v ofiko ceníku (ano, v reálu to může být jinak) ... Šestiválce ubývají , respektive ubývá vozů s jejich zástavbou, nicméně tohle coupé si o 6-ti válec s pořádným automatem přímo říká , neb primárně v jeho případě jde o GT, o grand cestování - ne o dveře napříč...
Peugeot 406 coupé je aj na dnesne pomery nadherne elegantne auto. Pamatam sa na autosalon v Parizi roku 1996, bolo to tam siroko-daleko najkrajsie auto :yes: Netreba zabudat, ze ho navrhol aj vyrabal Pininfarina. 407 coupé si uz Peugeot robil sam a lahkost aj elegancia sa podla mna vytratili...
Napísať na Lagunu coupé že je škaredé auto môže len automobilový ignorant. Je zvláštna, ale nie škaredá. Keby nebola avantgardná už by to nebol Renault. Ale za tento fl :no: , tie cirkusové ledky sú už otravné.
Ne nevim na co si zvyklý, ale ten předek je fakt hodně nepovedenej :no: Boční silueta a zadek je OK. Větší problém ale vidím v benzinových motorech, na GT střední třídy je 150kW z 2.0T dost málo a 175kW za 3.5 V6, taky žádná sláva... :-(