Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna: Designové retuše, nižší spotřeba a řízení všech kol pro více motorizací

Jednou z novinek, které Renault přiveze na domácí autosalon Mondial de l’Automobile 2010, bude facelift Laguny.
Zpět na článek
3. 9. 2010 08:52
3. 9. 2010 09:57
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 09:56
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 10:09
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 10:41
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 11:35
3. 9. 2010 12:00
neregistrovaný "dCi"
6. 9. 2010 19:47
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 12:00
neregistrovaný "dCi"
3. 9. 2010 12:52
6. 9. 2010 11:09
3. 9. 2010 16:21
3. 9. 2010 16:40
3. 9. 2010 19:04
3. 9. 2010 19:33
4. 9. 2010 15:22
Avatar - iudex
3. 9. 2010 08:52
Lifting tváre
Tak na prvý pohľad facelift Lagune značne pomohol. Vhodne rozbil veľké jednoliate fádne plochy prednej časti, čo kačaciemu predku Laguny prospelo. Nie je týmto samozrejme hneď misskou v strednej triede, ale odrazila sa silne od dna. Za mňa :yes:
Rozbalit vlákno
41
Avatar - radolaco
3. 9. 2010 09:01
Re: Lifting tváre
no...je to urcite lepsie..
3. 9. 2010 09:14
Re: Lifting tváre
Taková nejhezčí holka z ošklivince ;-)
Avatar - iudex
3. 9. 2010 09:19
Re: Lifting tváre
:-) Alebo Radšej prvý na smetisku, ako posledný v paláci.
Ale objektívne musíš uznať, že to Lagune prospelo.
Avatar - T613
3. 9. 2010 09:25
Re: Lifting tváre
to je jako říct, že Uršule Kuklové prospěl lifting obličeje :-)
3. 9. 2010 10:28
Re: Lifting tváre
Kuklové alebo Klukové?
3. 9. 2010 10:32
Re: Lifting tváre
Klukové, Kuklové udělal lifting Pomeje :-)
Avatar - T613
3. 9. 2010 10:35
Re: Lifting tváre
ty ses rozhodl sledovat mé nedoklepy, či co? Roboty potřebuješ přidat! >:-[]
3. 9. 2010 10:44
Re: Lifting tváre
Nejak sa ti tuším trasú ruky...si zamilovaný...? >:D
Avatar - T613
3. 9. 2010 11:23
Re: Lifting tváre
nedostatek alkoholu v krvi, spíše >:-[]
3. 9. 2010 14:43
Re: Lifting tváre
A nebude to naopak? nedostatok krvi v alkohole? >:D
3. 9. 2010 09:26
Re: Lifting tváre
Až na ty stříbrné fousy v nárazníku ano (pokud by to byl chrom, tak to aspoň nebude vypadat levně)...nicméně za ty prachy prostě poletí :-)
Jinak jsem kontroloval fakturu a Passat Variant 2,0TDI jsem kupoval loni v březnu za 499 bez DPH. Takže ceníkové údaje jsou opravdu informativní. trochu mi to připomíná akce v obchoďácích....sleva až xx%.
každopádně auto úplně bez problémů.
Avatar - iudex
3. 9. 2010 09:35
Re: Lifting tváre
To môžeš byť rád, viacero Passaťákov s 2,0 TDI som stretol nasr.ných.
Inak mne vo VW viac ako 5% nechceli dať dole, asi závisí aj od modelu/akcie/dílera.
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 09:57
Re: Lifting tváre
To uz ma CR, ne? Pak by mel byt OK...
Avatar - T613
3. 9. 2010 09:37
Re: Lifting tváre
na jisté BMW teď byla nabídnuta sleva 18% jen tak :-)
3. 9. 2010 09:53
Re: Lifting tváre
BMW umí být agresivní, obecně celá německá trojka.
Avatar - Dinar
3. 9. 2010 10:00
Re: Lifting tváre
BMW, stejně jako jiní, je přesně tak agresivní, jak agresivní je zákazník. :-) ;-)
3. 9. 2010 10:22
Re: Lifting tváre
Do šourůmu jen v boxerkách :-)
Avatar - Dinar
3. 9. 2010 13:02
Re: Lifting tváre
Tak já si většinou beru navrch i kalhoty, ale proti gustu... >:D ;-)
Avatar - T613
3. 9. 2010 10:34
Re: Lifting tváre
tento zákazník na ně zkusil pasivní agresivitu >:D
Avatar - pelikoš
3. 9. 2010 13:59
Re: Lifting tváre
a mělo to motor? >:-[]
ba jo,já před dvěma lety ukecal 20% u nissana :yes: místo 996 na 800 ;-)
3. 9. 2010 19:17
Re: Lifting tváre
To je pohled člověka, co si koupí Passata. Chrom bere jako známku luxusu. Přitom je to jen známka kýče. Nedovedu si představit, že bych měl doma např. lesklou chromovanou kliku. Tedy pokud bych nebydlel v nějaké funkcionalistické vile. Proč to cpát na auto, když to ení veterán nebo Rols nepochopím.
5. 9. 2010 17:27
Re: Lifting tváre
Jake mas kliky doma? Plastik? :-)
3. 9. 2010 09:33
Re: Lifting tváre
Myslis osklivinec tridu auta ci jen staje Renault?

Ja francouze nemusim, od dobe co se sestra provdala do rodiny kde vsichni maji Renaulta po generace.

Ale tento face-lift mi pripada jeden z nejlepsich co jsme videl tento rok. :yes:
Avatar - kari.laz
3. 9. 2010 09:40
Re: Lifting tváre
S tím se dá souhlasit. Laguna na mě působila jako jedno z neošklivějších aut ve třídě. Marně přemýšlím, které z rozšířenějších aut této třídy je hnusnější. Tohle jí dost prospělo. Pořád na mě působí jako nejošklivější, ale už ne tak hrozně >:D
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 09:56
Re: Lifting tváre
No krasna neni a nikdy nebude(linie a zadek je paradni, predek je hnusny porad). Ale jezdi nadherne:-)
Aspon, ze dali 4WS i do slabych motoru, ted by se mohla prodavat o trochu lip.
Avatar - Dinar
3. 9. 2010 10:03
Re: Lifting tváre
Myslíš ten zadek se světly nalepenými na kufru? >:D To je opravdu krása, nutno dodat, že v kombíku vypadá laguna o třídu lépe, ale to je společné prakticky pro všechny Renaulty.
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 10:09
Re: Lifting tváre
No ja jsem myslel kombika, liftback je hnusny cely. :-)
3. 9. 2010 10:28
Re: Lifting tváre
dnes ráno jsem potkal liftbacka GT, sytě modrá, a byl fakt parádní :yes:

Tak málo stačilo (předek alá GT) a mohlo to autí vypadat o třídu líp
neregistrovaný "Heine"
3. 9. 2010 10:41
Re: Lifting tváre
Me se liftback nelibi uz od druhe generace, navic jsem stejne potreboval kombika(taky GT v tehle modre) :-)
3. 9. 2010 10:56
Re: Lifting tváre
sám bych lépe nevybral :yes: ;-) Snad jen bych měl dilemu mezi oblíbenou černou, nebo právě touhle Renauťáckou "racing" blue, která se jí fakt extrémně hodí :yes:

Lift Laguna 2 se mi taky nikdy extra moc nelíbil. Je takový nějaký moc rozkysnutý. Laguna 1 byla perfektní, ale Laguna 3 taky není špatná. Já v ní právě vidím hodně z první generace (štíhlost).

Ale samozřejmě kombík je kombík. Tam není co řešit :yes:
3. 9. 2010 19:10
Re: Lifting tváre
Jestli se nepletu tak předek z GT dávají i u vyšších výbav. Možná bude předek GT po liftingu trochu jiný od zde prezentovaného / doufám /.
3. 9. 2010 10:23
Re: Lifting tváre
skoro pro všechny - Clio Grandtour není moc povedený, abych se vyjádřil diplomaticky :-)

Jinak nechápu celkem kritiku zadních světel (ok, předek beru). Se zadkem (teda Laguním >:-[] ) jsem nikdy problém neměl, ten se jim podle mně skutečně povedl. :yes:

Tenhle F/L jí určitě pomůže, škoda těch fake chromovaných cinkrlátek v nárazníku. Ale tohle dělal Rencek i u Megane 2. Při F/L tam začal cpát podobný kolotočářský fičúry, až to vypadalo, hmm, podivně >:-[]
Avatar - iudex
3. 9. 2010 10:33
Re: Lifting tváre
No kuko, po facelifte už nemáš prečo váhať. Už nemusíš platiť za GT, stačí Ti základ s parížskou modrou metlou a 4WS. Počkaj nejaký ten mesiac po uvedení na akčné ceny a je Tvoja! :-)
3. 9. 2010 10:53
Re: Lifting tváre
keby to bolo také jednoduché...

Ale keby ešte pustili z akčnej ceny tak 50%, už by to snáď nejak šlo >:-[]
7. 9. 2010 12:57
Re: Lifting tváre
to je vidět, že co člověk, to názor.
Mně se současná Laguna, když s ní přišli na trh, nelíbila vůbec. Potom jsem celkem rychle přišel na chuť interiéru, když jsem si ho prohlédl na prodejně. A časem se mi začal líbit i předek (zejména s paketem GT) a celé kombi.
Ovšem zadek u u liftbacku, tomu asi nepřijdu na chuť nikdy. to je prostě strašný... :-O
Ale jak říkám, vkus je velmi indiviuální věc.
Tento facelift mi přijde zatím trochu rozpačitý, radši si ho nejdříve prohlédnu ve skutečnosti.
3. 9. 2010 19:12
Re: Lifting tváre
Alespoň to tam dává v matu. Jinde je to horší.
Avatar - Ricardo
3. 9. 2010 10:30
Re: Lifting tváre
Souhlasím, konečně (podle fotek) tvar předku velikostně odpovídá zbytku auta. Současný design bez vertikálních linek a s velkým otvorem zahnutým dolů působí příliš útlým dojmem
Avatar - Glaukos
3. 9. 2010 16:16
Re: Lifting tváre
nechi psát konečný soud, než ji uvidím naživo, ale facelift se mi opravdu nelíbí
Avatar - twistedTSD
4. 9. 2010 10:26
Re: Lifting tváre
:yes: teď už aspoň "nějak" vypadá
Avatar - VDC
3. 9. 2010 11:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
3. 9. 2010 18:32
Re: Nadčasovost
presne, laguna sa sice nepaci, ale ani po 10-15rokoch nevyzera zastaralo.
VW sa mi pacia, ale akonahle pride novy model, tak starsi moralne zastara
3. 9. 2010 11:50
řízení všech kol
No tak to řízení všech kol to bych si určitě pořídil a obzvlášť od Francouzů to bude fungovat "dlouho a spolehlivě".
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "dCi"
3. 9. 2010 12:00
Re: řízení všech kol
4Control je od Aisinu - Japonsko. Co vím, tak s tím problémy nejsou.
3. 9. 2010 12:58
Re: řízení všech kol
>:-[]

docela blbé zjistit, že pláčeš na špatným hrobě.

No ale soudruzi z Japonska taky nejsou neomylní, třeba 3.0dCI (ten starší, ne ten aktuální), s tím se určitě chlubit moc nebudou.

Jinak bohužel docela častý scénář při návštěvě servisu s Renckem končí odhalením kazového dílu s nápisem Made in Germany. Vlastní zkušenost. >:-[]
3. 9. 2010 14:10
Re: řízení všech kol
No asi takhle měl jsem už 3 francouzský auta, takže vím o jejich kvalitě své. Jeden větší xindl než druhej. Pravda ovšem je, že jsem nikdy nezkoumal kde byla ta která součástka, která přestala fungovat, vyrobena. Vycházel jsem jen ze země původu a hlavně konstrukce a vývoje, což je Francie. Ono totiž ne vždy porucha pramení ze špatně vyrobeného dílu. Může být také už od základu nevhodně navržený (poddimenzování, špatně zvolené materiály...) nebo nevhodně navržené okolí jeho umístění (blízkost motoru, nadměrná vlhkost atd.) Takže říct, že když přestane fungovat 3,0 dci tak za to můžou Japonci taky nejde.
3. 9. 2010 16:04
Re: řízení všech kol
To jsi si koupil 3 nová auta nebo to byly vraky z bazaru ?
6. 9. 2010 09:00
Re: řízení všech kol
Nový ne. Byly to 5let (Renault 19), 5let (Peugeot 306) a 3roky (Renault Laguna) STARÝ VRAKY. To je samozřejmě doba kdy už je každý auto zralý do šrotu viď? Jen mi do tohodle modelu teď nějak nezapadá moje 12 let stará oktávka, která kupodivu nehnije a jezdí defacto bez poruch.
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 19:47
Re: řízení všech kol
Je to o stesti a pristupu, dodnes jsem vlastnil tri Renaulty.
Megane I 1.6 16V(2000)-bez poruchy
Laguna II 2.0T GT (2005)-nic moc, skoncila na strese.
Laguna III 2.0T GT(2010)-po 19 tkm vse OK.
Naopak Civic Type-R(2007) a Golf 1.9 TDI AHF se mi s.raly neskutecnym zpusobem.
U Renaultu je dobre si vybirat lepsi vybavy, nejspis prochazeji lepsi kontrolou.
3. 9. 2010 16:20
Re: řízení všech kol
přes 3.0dCI Japonce neuhájíš ;-)

o tom by ti mohli vyprávět majitelé 3.0TiD (Saab) nebo 3.0CDTI (či jak se to jmenuje u Opla). Je to jeden a ten samej motor, který je prostě nepovedený a s tím holt ani ti neumělové žabáci už nic nezmůžou. Jinak je zajímavé, že údajně nejlepší životností se tento motor překvapivě teší v Renaultech, to je gól co? ;-)
5. 9. 2010 19:37
Re: řízení všech kol
a co temrv majitele 2.5TDi od VW/Audi, to byl panecku pocin na kterem si servisaci smlsli a namastili/masti kapsy dodnes >:-[]
5. 9. 2010 17:15
Re: řízení všech kol
Se divim proc si nekoupi nejake kvalitni echt francouzske soucastky at jim to ti nemci nekazi >:D
6. 9. 2010 09:34
Re: řízení všech kol
no vždyť už začali. Laguna 3 je toho důkazem ;-)
neregistrovaný "dCi"
3. 9. 2010 12:00
Perfektní
Líbí, škoda, že není vidět, zda byl liftovaný aj zadek. Renault po dlouhé době (od dob jedničkové Laguny) nepohnojil facelift a naopak autu pomohl :yes:
Rozbalit vlákno
4
3. 9. 2010 12:52
Re: Perfektní
Tak u Laguny 2 F/L se podle mě povedl. Jak jsem si na něj v té době dlouho zvykal, teď se mi jednoznačně líbí víc než původní model.
Re: Perfektní
Kdo nechce nevidí, neslyší a naopak.
Už před omlazením,tedy před 3 lety,kdy L3 přišla na svět, byla svým způsobem zjevením ve své třídě a to doslova.
Už jenom avizovaný její příchod, podporován ambicemi ji předurčoval se prát o svůj zářivý život, tím spíše, jaká pověst ji trápila. A je jedno, jestli právem či ne. Renault ani nemohl jinak, byť děsně riskoval.Hlavním, co chtěla L3 nabídnout, byla absolutní kvalita ve všech směrech.

Dnes, po 3 letech, kdy L3 brázdí evropské silnice, se moc dobře ví, že se v četnosti poruch umysťuje v TOP 3, a to prosím pěkně mezi prémiemi.Co dodat.

A Design?
Kdo chce psa ..., hůl si...
Když není Rendl dost kreativní, inovativní, prostě jinej, je kritizován, stejně jako když udělá něco usedlejšího.
L3 byla, je a po tomto omlazení i nadále bude TOP špičkou ve své třídě, daleko přesahující své konkurenty, byť s jinou pověstí. :yes:
5. 9. 2010 15:58
Re: Perfektní
Kde se Renault Laguna umístil mezi TOP 3? Prosím odkaz. V TUV reportu pro tříletá a mladší vozidla je na 87. místě.
6. 9. 2010 11:09
Re: Perfektní
Spatne ctes, pise ze je v TOP3 v poctu poruch :-)
3. 9. 2010 16:21
Facelift
Renault úřízl nárazník i se spodní částí masky od Audi a narouboval to na Lagunu. Zajímavý počin a jistě umožní jít s cenou zase o něco níž, když ušetřili za designéry. Ale co se týče designu, tak pořád patří Laguna na chvost ve své třídě.
Rozbalit vlákno
12
3. 9. 2010 16:40
Re: Facelift
s tím chvostem bych to tak hrozně neviděl, je to věcí vkusu - 100 lidí, 100 názorů, mě se taky nelíbí design aut ABC, takže vím, že bych si je nekoupil, to že se tobě nelíbí design Laguny, možná i Renaultu, to ti nevyvracím. Někomu se líbí blond, někomu brunety, někdo má rád vepřové, někdo kuřecí ...

ono Renault byl od MII zaměřen na design, který se někomu líbí, někomu ne
4. 9. 2010 10:29
Re: Facelift
Když nebudu počítat Aston MArtin, tak každá automobilka je designově zaměřena, že někomu se líbí a někomu ne ;-)
Avatar - Andromeda
4. 9. 2010 11:53
Re: Facelift
Odpověděl jsi si na svoje první řádky sám.Už jsi sdělil,jaká že plechovka to je -> stačí říci:Nelíbí,nesnáším.
4. 9. 2010 12:05
Re: Facelift
Nikde jsem nepsal, že Laguna je plechovka, ikdyž tak vypadá >:-[]
Avatar - Andromeda
4. 9. 2010 12:23
Re: Facelift
To jsi ani nemusel ;-) ,tak nějak to z těch řádků sálá.Mně se líbí a to,že slouží za laciný kopací míč je místní folklór.
3. 9. 2010 19:04
Re: Facelift
Já bych ji naopak zařadil s Acordem na vrchol třídy. Alespoň tu před faceliftem. Sebevědomí, nadčasovost, ideální kombinace hran a oblouků, nenabubřelost a svébytnost bez kolotočářtských cingrlátek.
4. 9. 2010 10:35
Re: Facelift
Škoda pro Renault, že takovej pohled na ni má v Čechách jen mizivé procento lidí :-)
3. 9. 2010 19:33
Re: Facelift
To je jen pohled člověka z Čech. Jak se baví asi Francouzi v diskusi o Superbu, když hodnotí jeho cenové podbízení a mizivé prodeje ve Francii, kde je Laguna bezkonkurenčně nejprodávanějším autem střední třídy. Jde o stejná auta, jen je odlišná jejich pozice. Proto to chce v hodnoceních trochu odstup a nedělat dle českých prodejů globální závěry.
Re: Facelift
Pogo 26, musím tě opravit. Laguna je ve Francii(skoro každý měsíc) až na 2 místě za C5. Jen o pár kousků,ale je.
Dominance Renaultu je v jiných třídách a to dost výrazná.
4. 9. 2010 15:22
Re: Facelift
Máš pravdu, od roku 2009 je před Lagunou C5. Šlo mi jen o to naznačit možnost různých pohledů na prodeje aut dle různých trhů.
4. 9. 2010 10:32
Re: Facelift
Jak se baví Francouzi o Superbu je mi jedno, v sedanu je jen o něco málo ošklivější než Laguna. Kdyby nebyla Laguna njprodávanější ani ve Francii, tak by to pro ni bylo hodně bídný a jak píše kolega dole, tak ani ve Francii není ;-) Když vezmem prodeje v Evropě, tak Laguna není žádnej prodejní zázrak.
3. 9. 2010 21:13
Šarmantní kráska
Opravdu povedené - kloubouk dolů. Musím se přiznat, že při prvním pohledu na Lagunu III se mi neudělalo dobře a jaksi jsem nechápal, jak někdo může něco takového navrhnout. S postupem času se můj názor obracel (auto jeto, viděno na živo...) a dneska se mi opravdu líbí. FL je také velmi povedený a myslím si, že i záď je přepracovaná a máme se na co těšit.

Bravo Renault! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
6. 9. 2010 09:10
Beati pauperes spiritu quoniam
Mějmě soucit s pomýlenými, kteří se domnívají, že rendlík je slušné auto. :-(
Rozbalit vlákno
2
6. 9. 2010 09:37
Re: Beati pauperes spiritu quoniam
ten latinský slogan znamená "Na věčné časy s TDI"? ;-)
Avatar - kosmonaut
6. 9. 2010 16:01
Re: Beati pauperes spiritu quoniam
Bez kelímků woe, a s haldexem, a se světly vepředu, ne v A sloupkách. :yes: