Tak na prvý pohľad facelift Lagune značne pomohol. Vhodne rozbil veľké jednoliate fádne plochy prednej časti, čo kačaciemu predku Laguny prospelo. Nie je týmto samozrejme hneď misskou v strednej triede, ale odrazila sa silne od dna. Za mňa :yes:
Až na ty stříbrné fousy v nárazníku ano (pokud by to byl chrom, tak to aspoň nebude vypadat levně)...nicméně za ty prachy prostě poletí :-)
Jinak jsem kontroloval fakturu a Passat Variant 2,0TDI jsem kupoval loni v březnu za 499 bez DPH. Takže ceníkové údaje jsou opravdu informativní. trochu mi to připomíná akce v obchoďácích....sleva až xx%.
každopádně auto úplně bez problémů.
To môžeš byť rád, viacero Passaťákov s 2,0 TDI som stretol nasr.ných.
Inak mne vo VW viac ako 5% nechceli dať dole, asi závisí aj od modelu/akcie/dílera.
To je pohled člověka, co si koupí Passata. Chrom bere jako známku luxusu. Přitom je to jen známka kýče. Nedovedu si představit, že bych měl doma např. lesklou chromovanou kliku. Tedy pokud bych nebydlel v nějaké funkcionalistické vile. Proč to cpát na auto, když to ení veterán nebo Rols nepochopím.
S tím se dá souhlasit. Laguna na mě působila jako jedno z neošklivějších aut ve třídě. Marně přemýšlím, které z rozšířenějších aut této třídy je hnusnější. Tohle jí dost prospělo. Pořád na mě působí jako nejošklivější, ale už ne tak hrozně >:D
No krasna neni a nikdy nebude(linie a zadek je paradni, predek je hnusny porad). Ale jezdi nadherne:-)
Aspon, ze dali 4WS i do slabych motoru, ted by se mohla prodavat o trochu lip.
Myslíš ten zadek se světly nalepenými na kufru? >:D To je opravdu krása, nutno dodat, že v kombíku vypadá laguna o třídu lépe, ale to je společné prakticky pro všechny Renaulty.
sám bych lépe nevybral :yes:;-) Snad jen bych měl dilemu mezi oblíbenou černou, nebo právě touhle Renauťáckou "racing" blue, která se jí fakt extrémně hodí :yes:
Lift Laguna 2 se mi taky nikdy extra moc nelíbil. Je takový nějaký moc rozkysnutý. Laguna 1 byla perfektní, ale Laguna 3 taky není špatná. Já v ní právě vidím hodně z první generace (štíhlost).
Ale samozřejmě kombík je kombík. Tam není co řešit :yes:
skoro pro všechny - Clio Grandtour není moc povedený, abych se vyjádřil diplomaticky :-)
Jinak nechápu celkem kritiku zadních světel (ok, předek beru). Se zadkem (teda Laguním >:-[] ) jsem nikdy problém neměl, ten se jim podle mně skutečně povedl. :yes:
Tenhle F/L jí určitě pomůže, škoda těch fake chromovaných cinkrlátek v nárazníku. Ale tohle dělal Rencek i u Megane 2. Při F/L tam začal cpát podobný kolotočářský fičúry, až to vypadalo, hmm, podivně >:-[]
No kuko, po facelifte už nemáš prečo váhať. Už nemusíš platiť za GT, stačí Ti základ s parížskou modrou metlou a 4WS. Počkaj nejaký ten mesiac po uvedení na akčné ceny a je Tvoja! :-)
to je vidět, že co člověk, to názor.
Mně se současná Laguna, když s ní přišli na trh, nelíbila vůbec. Potom jsem celkem rychle přišel na chuť interiéru, když jsem si ho prohlédl na prodejně. A časem se mi začal líbit i předek (zejména s paketem GT) a celé kombi.
Ovšem zadek u u liftbacku, tomu asi nepřijdu na chuť nikdy. to je prostě strašný... :-O
Ale jak říkám, vkus je velmi indiviuální věc.
Tento facelift mi přijde zatím trochu rozpačitý, radši si ho nejdříve prohlédnu ve skutečnosti.
Souhlasím, konečně (podle fotek) tvar předku velikostně odpovídá zbytku auta. Současný design bez vertikálních linek a s velkým otvorem zahnutým dolů působí příliš útlým dojmem
No asi takhle měl jsem už 3 francouzský auta, takže vím o jejich kvalitě své. Jeden větší xindl než druhej. Pravda ovšem je, že jsem nikdy nezkoumal kde byla ta která součástka, která přestala fungovat, vyrobena. Vycházel jsem jen ze země původu a hlavně konstrukce a vývoje, což je Francie. Ono totiž ne vždy porucha pramení ze špatně vyrobeného dílu. Může být také už od základu nevhodně navržený (poddimenzování, špatně zvolené materiály...) nebo nevhodně navržené okolí jeho umístění (blízkost motoru, nadměrná vlhkost atd.) Takže říct, že když přestane fungovat 3,0 dci tak za to můžou Japonci taky nejde.
Nový ne. Byly to 5let (Renault 19), 5let (Peugeot 306) a 3roky (Renault Laguna) STARÝ VRAKY. To je samozřejmě doba kdy už je každý auto zralý do šrotu viď? Jen mi do tohodle modelu teď nějak nezapadá moje 12 let stará oktávka, která kupodivu nehnije a jezdí defacto bez poruch.
Je to o stesti a pristupu, dodnes jsem vlastnil tri Renaulty.
Megane I 1.6 16V(2000)-bez poruchy
Laguna II 2.0T GT (2005)-nic moc, skoncila na strese.
Laguna III 2.0T GT(2010)-po 19 tkm vse OK.
Naopak Civic Type-R(2007) a Golf 1.9 TDI AHF se mi s.raly neskutecnym zpusobem.
U Renaultu je dobre si vybirat lepsi vybavy, nejspis prochazeji lepsi kontrolou.
o tom by ti mohli vyprávět majitelé 3.0TiD (Saab) nebo 3.0CDTI (či jak se to jmenuje u Opla). Je to jeden a ten samej motor, který je prostě nepovedený a s tím holt ani ti neumělové žabáci už nic nezmůžou. Jinak je zajímavé, že údajně nejlepší životností se tento motor překvapivě teší v Renaultech, to je gól co? ;-)
Líbí, škoda, že není vidět, zda byl liftovaný aj zadek. Renault po dlouhé době (od dob jedničkové Laguny) nepohnojil facelift a naopak autu pomohl :yes:
Kdo nechce nevidí, neslyší a naopak.
Už před omlazením,tedy před 3 lety,kdy L3 přišla na svět, byla svým způsobem zjevením ve své třídě a to doslova.
Už jenom avizovaný její příchod, podporován ambicemi ji předurčoval se prát o svůj zářivý život, tím spíše, jaká pověst ji trápila. A je jedno, jestli právem či ne. Renault ani nemohl jinak, byť děsně riskoval.Hlavním, co chtěla L3 nabídnout, byla absolutní kvalita ve všech směrech.
Dnes, po 3 letech, kdy L3 brázdí evropské silnice, se moc dobře ví, že se v četnosti poruch umysťuje v TOP 3, a to prosím pěkně mezi prémiemi.Co dodat.
A Design?
Kdo chce psa ..., hůl si...
Když není Rendl dost kreativní, inovativní, prostě jinej, je kritizován, stejně jako když udělá něco usedlejšího.
L3 byla, je a po tomto omlazení i nadále bude TOP špičkou ve své třídě, daleko přesahující své konkurenty, byť s jinou pověstí. :yes:
Renault úřízl nárazník i se spodní částí masky od Audi a narouboval to na Lagunu. Zajímavý počin a jistě umožní jít s cenou zase o něco níž, když ušetřili za designéry. Ale co se týče designu, tak pořád patří Laguna na chvost ve své třídě.
s tím chvostem bych to tak hrozně neviděl, je to věcí vkusu - 100 lidí, 100 názorů, mě se taky nelíbí design aut ABC, takže vím, že bych si je nekoupil, to že se tobě nelíbí design Laguny, možná i Renaultu, to ti nevyvracím. Někomu se líbí blond, někomu brunety, někdo má rád vepřové, někdo kuřecí ...
ono Renault byl od MII zaměřen na design, který se někomu líbí, někomu ne
Já bych ji naopak zařadil s Acordem na vrchol třídy. Alespoň tu před faceliftem. Sebevědomí, nadčasovost, ideální kombinace hran a oblouků, nenabubřelost a svébytnost bez kolotočářtských cingrlátek.
To je jen pohled člověka z Čech. Jak se baví asi Francouzi v diskusi o Superbu, když hodnotí jeho cenové podbízení a mizivé prodeje ve Francii, kde je Laguna bezkonkurenčně nejprodávanějším autem střední třídy. Jde o stejná auta, jen je odlišná jejich pozice. Proto to chce v hodnoceních trochu odstup a nedělat dle českých prodejů globální závěry.
Pogo 26, musím tě opravit. Laguna je ve Francii(skoro každý měsíc) až na 2 místě za C5. Jen o pár kousků,ale je.
Dominance Renaultu je v jiných třídách a to dost výrazná.
Jak se baví Francouzi o Superbu je mi jedno, v sedanu je jen o něco málo ošklivější než Laguna. Kdyby nebyla Laguna njprodávanější ani ve Francii, tak by to pro ni bylo hodně bídný a jak píše kolega dole, tak ani ve Francii není ;-) Když vezmem prodeje v Evropě, tak Laguna není žádnej prodejní zázrak.
Opravdu povedené - kloubouk dolů. Musím se přiznat, že při prvním pohledu na Lagunu III se mi neudělalo dobře a jaksi jsem nechápal, jak někdo může něco takového navrhnout. S postupem času se můj názor obracel (auto jeto, viděno na živo...) a dneska se mi opravdu líbí. FL je také velmi povedený a myslím si, že i záď je přepracovaná a máme se na co těšit.