Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna v ČR od 629.900,-

Renault nasazuje hned sedm motorů, seznam standardní výbavy je dlouhý...
Zpět na článek
21. 9. 2007 09:06
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 9. 2007 19:56
neregistrovaný "MartinV1"
21. 9. 2007 07:30
neregistrovaný "potkan"
21. 9. 2007 08:23
anonym
20. 9. 2007 22:13
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 00:05
21. 9. 2007 07:34
neregistrovaný "potkan"
21. 9. 2007 08:25
anonym
21. 9. 2007 09:28
neregistrovaný "potkan"
21. 9. 2007 09:15
21. 9. 2007 08:00
neregistrovaný "123456789"
21. 9. 2007 09:09
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 9. 2007 12:52
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 20:57
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 12:57
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 9. 2007 22:25
neregistrovaný "GOES"
21. 9. 2007 07:57
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 9. 2007 08:03
neregistrovaný "ELFELF"
21. 9. 2007 09:06
neregistrovaný "com"
21. 9. 2007 09:17
21. 9. 2007 10:23
neregistrovaný "anonym333"
21. 9. 2007 10:53
anonym
21. 9. 2007 11:20
21. 9. 2007 10:25
neregistrovaný "robo 333"
21. 9. 2007 10:42
21. 9. 2007 11:22
21. 9. 2007 12:48
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 13:07
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 13:10
21. 9. 2007 13:19
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 14:01
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 19:27
21. 9. 2007 23:21
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 00:39
22. 9. 2007 07:48
neregistrovaný "sopťas"
22. 9. 2007 11:21
22. 9. 2007 12:23
anonym
22. 9. 2007 13:11
22. 9. 2007 14:40
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 16:29
22. 9. 2007 09:22
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 11:27
21. 9. 2007 21:06
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 23:29
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 10. 2007 20:31
neregistrovaný "Adamikos"
21. 10. 2007 20:22
neregistrovaný "Adamikos"
21. 9. 2007 10:26
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 9. 2007 10:47
21. 9. 2007 15:14
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
20. 9. 2007 22:39
neregistrovaný "Bolek25"
20. 9. 2007 23:52
21. 9. 2007 07:04
neregistrovaný "stealth01"
21. 9. 2007 10:20
21. 9. 2007 10:22
21. 9. 2007 14:45
neregistrovaný "stealth01"
21. 9. 2007 15:55
22. 9. 2007 08:55
neregistrovaný "stealth01"
22. 9. 2007 13:19
21. 9. 2007 07:00
anonym
21. 9. 2007 08:23
anonym
21. 9. 2007 08:23
neregistrovaný "Škodulka"
21. 9. 2007 08:25
anonym
21. 9. 2007 08:47
21. 9. 2007 09:12
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 9. 2007 09:21
21. 9. 2007 10:05
21. 9. 2007 10:07
neregistrovaný "Vasek"
21. 9. 2007 11:25
21. 9. 2007 10:30
neregistrovaný "robo 333"
21. 9. 2007 12:52
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 13:14
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 21:12
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 23:37
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 08:31
anonym
21. 9. 2007 08:54
21. 9. 2007 16:02
21. 9. 2007 23:32
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 23:39
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 09:30
neregistrovaný "LA3"
21. 9. 2007 10:33
neregistrovaný "robo 333"
21. 9. 2007 10:40
neregistrovaný "Škodulka"
21. 9. 2007 10:49
anonym
21. 9. 2007 11:26
21. 9. 2007 12:58
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 21:15
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 16:04
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 13:18
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 16:00
21. 9. 2007 11:31
21. 9. 2007 12:08
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 10. 2007 20:46
neregistrovaný "Adamikos"
21. 9. 2007 12:33
neregistrovaný "hjuj"
21. 9. 2007 12:48
anonym
21. 10. 2007 20:50
neregistrovaný "Adamikos"
21. 9. 2007 12:52
21. 9. 2007 19:40
neregistrovaný "hjuj"
21. 9. 2007 13:07
neregistrovaný "qqqq"
21. 9. 2007 14:19
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 17:18
21. 9. 2007 21:20
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2007 21:25
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 00:05
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 23:56
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 01:16
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 09:34
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 00:02
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 13:44
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 15:14
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 17:49
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 21:04
neregistrovaný "Ada je zase tady"
23. 9. 2007 00:26
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 9. 2007 03:30
neregistrovaný "Ada je zase tady"
23. 9. 2007 08:00
anonym
23. 9. 2007 08:02
anonym
23. 9. 2007 10:58
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 10. 2007 21:18
neregistrovaný "Adamikos"
23. 9. 2007 19:37
neregistrovaný "Ada je zase tady"
11. 10. 2007 12:13
neregistrovaný "Britt"
22. 9. 2007 20:17
anonym
23. 9. 2007 00:40
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 9. 2007 03:40
neregistrovaný "Ada je zase tady"
24. 9. 2007 01:21
neregistrovaný "2.0 dCi"
24. 9. 2007 09:21
neregistrovaný "Ada je zase tady"
11. 10. 2007 12:26
neregistrovaný "Britt"
24. 9. 2007 12:53
neregistrovaný "GOES"
21. 10. 2007 21:27
neregistrovaný "Adamikos"
Avatar - skejpa
20. 9. 2007 20:59
este ze je zaruka
hh este za tam dali zaruku. kdo by mel ty navstevy renault servisu platit >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 9. 2007 09:06
Re: este ze je zaruka
Nejde o placení, ale víš co to je být každý druhý den v servise?
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 09:13
Re: este ze je zaruka
jj vim :-) renaulta sme meli :-)
20. 9. 2007 21:45
Plus nebo mínus?
Vynikající výbava,zajímavá startovací cena,exteriér na který si budeme chvíli zvykat...nicméně základní motorizace je pro koho?Důchodci na ni nemají,ti jsou rádi,že udrží rodinný rozpočet tak aby přežili...Možná se najde klidný,nenáročný řidič,dodržující limity...Tak velký vůz by měl začínat objemem motoru 1.8,toto ho degraduje. :*)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
20. 9. 2007 22:49
Re: Plus nebo mínus?
Mně teda 1.6ka ci 1.5 dCi jako zaklad prijde vcelku normalni, na to, jaky maji vykonovy parametry! V octavii je zaklad 1.4 s 85konma!!! Kdyz uz se otirate o objem, tak mi vysvetlete, proc je napr. v novym Bravu od Fiatu nejvetsi (a zaroven jediny!) benzinovy objem (objem, nikoli motor!) 1.4ka??? ;-) Downsizing, odpovim si sam...
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 09:14
Re: Plus nebo mínus?
ale podivej se jakej ma vykon a co s tim autem dokaze udelat...
neregistrovaný "MartinV1"
21. 9. 2007 19:56
Re: Plus nebo mínus?
No jo jenomže ta Octavie s 1,4 motorem stojí o 200 tis.míň.
Ale jinak si myslím, že ta 1,6 je dobrej základ, ale cena je vyšší než u novýho Mondea ve výbavě Core.
Ale zase bude mít Renault z čeho slevovat. Za pár měsíců tady budou akce kde sundají 200 tis a ani nemrknou.
neregistrovaný "potkan"
21. 9. 2007 07:30
Re: Plus nebo mínus?
děláš (tedy píšeš), jako bys nedodržoval limity. v dnešním hustém provozu, by na tohle auto stačila snad i jednadvojka...není kam spěchat :-)
22. 9. 2007 11:05
Re: Plus nebo mínus?
Přes obydlené části se hlídám,jinak moc ne...čas jsou peníze ;-)
anonym
21. 9. 2007 08:23
Re: Plus nebo mínus?
Oproti 1.6 (75 kW) v Passatu je tahle základní motorizace super.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 9. 2007 22:13
Cože?
To je snad vtip ne? Za rendlik dat takovy penize? To musi byt ten kupujici ponekdu mentalne uhnuty, ne? >:-[]

Kupte si radeji nejake auto. ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ghostyx
21. 9. 2007 00:05
Re: Cože?
Kup si radeji nejakou izolepu a omotej si s ni prsty, abys nemusel sem uz vickrat trousit ty svoje nesmyslny blaboly >:-[] , kdo to ma po tobe Ado "co jsi sice zase tady, ale lepsi by bylo kdybys tady vubec nebyl", prosim tebe cist...??? ;-)
neregistrovaný "potkan"
21. 9. 2007 07:34
Re: Cože?
no, mě osobně by mě taky nenapadlo koupit si dobrovolně renault.. >:D
anonym
21. 9. 2007 08:25
Re: Cože?
Tak si ho nekupuj, vždyť tvůj Favorit je přece nejlepší. :-)
neregistrovaný "potkan"
21. 9. 2007 09:28
Re: Cože?
favorita nemám, ani zadarmo bych ho nechtěl. :-)
neregistrovaný "123456789"
21. 9. 2007 08:00
Re: Cože?
Koukám , že si ňákej asi trapnej škodovkář >:D
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 9. 2007 09:09
Re: Cože?
Nejsem škodovkář, jsem bývalý Renaulťák....a musím s ním souhlasit. A ceny? Myslím, že co nevidět tu bude sleva, přepážka zdarma, bonus leasing......takže cena té nejlevnější verze bude startovat na magické hodnotě 499 nebo 469tis.
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 12:52
Re: Cože?
Ahoj Adiku.
Opět originální příspěvek.Z tebe číší závist už i z té obrazoivky.
Zajímavé je, žes mi jedinkrát neodpověděl na dotaz, nenabídl jedinou alternativu za tvou kritiku. Pokus se o to.
Nebudu tě zesměšňovat. Nakpni zrezlou škodu 120 L a nepleť se mezi dospělé. Dík.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 20:57
Re: Cože?
Zrezlou skodovku nemam ;-) Ani nezrezlou :-! Zato ty jsi jeste nedospel v muze. Myslim, ze ti neni ani polovina let, kolik ja mam ridicak >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 12:57
Re: Cože?
Výborný příspěvek Adiku.
Hale fakt to nemá cenu. Tvoje babeta už dosluhuje,chápu, ale dospělí pijou jinou kávičku.
Jo abych nezapoměl. Jaký že auto si mám koupit?
20. 9. 2007 22:19
Hmmmm Laguna!?!
Kedysi to byvalo celkom pekne auto. Sice nie velmi spolahlive ale aspon pekne. A teraz? No hruuuza! Renault, kam to kracas?!? ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GOES"
20. 9. 2007 22:25
MNO
Tak ceny vysoké, moc vysoké, na Renault pochopitelně.Je jasné že se od začátku počítá s 30% a více slevou.Ten 1,5Dci no nevím, nevím jestli to patří do Laguny.I když proč ne.... že to moc nepojede někomu vadit nemusí.Tohle auto není můj šálek kávy.
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 9. 2007 07:57
Re: MNO
No bez poriadnej zlavy toto na trhu nema sancu prerazit, vsak sa splha az k 1 melonu! Za tie prachy mozem mat Mondeo, Mazdu6, Passata...
neregistrovaný "ELFELF"
21. 9. 2007 08:03
Re: MNO
Laguna III je ve stejné kategorii jako Mondeo, Mazda i Passat.
neregistrovaný "com"
21. 9. 2007 09:06
Re: MNO
>:D :yes:
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 09:17
Re: MNO
je ve stejne kategorii ale ani zdaleka nedosahuje jejich kvalit. muzem se tady hadat jestli je lepsi mondeo, M6 nebo passat ale jedno je jasny. ti tri se sice perou ale laguna se smat nemuze :-) ta na to proste nema. a s touhle cenovkou uz vubec ne...
neregistrovaný "anonym333"
21. 9. 2007 10:23
Re: MNO
lebo ty chlapce uz vies ake to je auto, lebo si uz tu lagunu riadil a tak isto uz si riadil v Mondeo, M6 aj Passata.... >:D >:D >:D
anonym
21. 9. 2007 10:53
Re: MNO
Řídil. V porovnání s novým fordem je jízda luxus. Vzhled již sice není tak uhlazený jako u fordu, ale aspoň se snaží odlišit.
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 11:20
Re: MNO
no nove mondeo a M6 sem neridil. passata, "starou M6 a "stare" mondeo vsak jo :-) taky lagunu. nemuzu tvrdit ze nova laguna je strasnej srot ale podle informaci ktere jsou k dispozici to vypada ze top bude typicka francouzka pohovka na ctyrech kolech. a kdyz prictu povestnou kvalitu renaultu a tu cenovku tak z toho mam jasny vysledek...
neregistrovaný "robo 333"
21. 9. 2007 10:25
Re: MNO
no...ci Passat dosahuje kvalit Laguny je tiez otazne. Poznam par majitelov servisov a tie Passaty sa tam tocia jak sialene ....takze ten Passat moze snivat o kvalite Mazdy ci Mondea ;-)
Avatar - Ghostyx
21. 9. 2007 10:42
Re: MNO
Aby ses hochu neprepocital... Jiz ted ti tvy tri na Lagunu III nemaji ani nahodou urovni vnitrniho hluku nebo spickove provedenym interierem a to netvrdim jenom ja, ale i novinari z motoristickych periodik, tak neco pravdy na tom bude... Ale uvidime az se s tim svezeme v realu. ;-)
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 11:22
Re: MNO
mozna ma malou uroven hluku a pekny interier. ale zaprve. interier nejezdi. a za dalsi. po pal kilometrech se rozsype >:D
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 12:48
Re: MNO
Nevím, kde berete ty argumenty. To auto ještě nesjelo z pásu a všichni už tady tvrdíte jak je špatné. Však se uvidí jaké bude, ale až tak za rok. Až budou mít majitelé nových lagun najetých pár kilometrů a pak můžete vy " automobilový odborníci všeho druhu" hodnotit jestli je spolehlivé či ne. >:D
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 13:07
Re: MNO
Ano máš pravdu Skejpe. Mondeo, 6 a Passat nemají zdaleka kvalit Laguny III.
Nejlepší jízdní vlastnosti,nejlépe odhlučněná, nejbezpečnější,nejvýkonější 2l, nejdelší záruka, délka mobility ve své třídě. Dokonalé dílenské zpracování.
Design je subjektivní, nicméně s jistotou se dá už nyní říct, že jde Renault s Lagunou III oproti zbytku světa nejdál. Interiér hodný prémiovky. Co víc? Jen vidět živě a sednout na *. Laguna III směle kráčí k metě krále stř. :yes:
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 13:10
Re: MNO
to sis asi vylozil trochu blbe ne ? rikam ze laguna na M6, passat ani mondeo nema :no: je to proste renault s peknym vnitrkem, spatnou kvalitou, pochmurnou spolehlivosti, a tragickym podvozkem urcenym jen na komfort...
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 13:19
Re: MNO
Tak mi připadá , že už máš Lagunu III aspoň tak 2 roky jak tu popisuješ její špatné stránky. Podvozek je převzat od Nisanu, tak asi nemůže být moc špatný. Pokud víš co znamená podvozek od Nisanu. A jestli v době konstrukce už byla navrhovaná ,aby byla co nejspolehlivější tak nevím, ale myslím, že se spolehlivostí nebude na štíru...
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 14:01
Re: MNO
Skejpíku, s tebou se musí polopatě.
Tak tedy. Nemáš pravdu, když tvrdíš, že Mondeo,Mazda 6 a Passat jsou lepší než Laguna III.
Jednak si nepředložil zatím jediný argument, čím a proč jsou ta auta lepší,narozdíl od mých spoustu, proč je lepší Laguna. No a potom soudíš dne před večerem. Kvalita Renaultu za poslední roky je mimochodem v mnohých aspektech vyšší, než třeba u koncernu VW.
Jestli jsi normálně uvažující člověk, musíš pochopit, že nejlépe se přesvědčíš, když sedneš do Laguny, nastuduješ veškeré parametry a projedeš. Pak můžeš vyhodnocovat se srovnatelnou konkurencí.Jestli ale je pro tebe Renault synonymem NEKVALITA, aníž bys vykonal co jsem popsal, nepatříš do rodiny normálních.
Pak tě lituji. Ale NELŽIa NEHLŚEJ co je a není
dobré a špatné.
:yes:
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 19:27
Re: MNO
ja nerikam ze to pojede spatne, ze to uvnitr neni pekne, ze to ma malou hladinu hluku atd. to vsechno je moc hezke ale moc pekne uz neni ze ty motory od renaultu sou "smejdy" a dost pochybuju o tom, ze by se z modelu na model zlepsili... a nerikam ze koncern VW je neporuchovy. mame doma polo a byl to nejhorsi kup - bohuzel hned po scenicu. zato nase zlata M6, to je presny opak. krasna spolehlivost, cista radost z jizdy, kterou, jak se domnivam, u laguny zrejme nedostanes. to by se museli hodne zlepsit aby melo cenu koupit renault za takovy prachy :-)
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 23:21
Re: MNO
S motorama si se Skejpe uťal a zesměšnil.
Motory, zejména naftové od Rencka patří k tomu nejlepšímu, čím současný trh disponuje. :yes:
Chápu, že jen plkáš a nemáš srovnání.
Nešiř hlavně lži, pomluvy a bludy. :yes:
Avatar - skejpa
22. 9. 2007 00:39
Re: MNO
jestli jsou motory od renaultu opravdu ta elita tak si asi spadl ze stromu. vykon mozna maji ale spolehlivost je dost mrzuta... podivej se na statistiky a pak se navazej... nechci sirit lzi a bludy. jen bych chtel taky pridat nejaky objektivnejsi nazor. mam vlastni zkusenost a proto jsem se o to zajimal. dieselove motory od rencka opravdu NEpatri k tem nejspolehlivejsim... :no:
neregistrovaný "sopťas"
22. 9. 2007 07:48
Re: MNO
Tak se jdi zeptat novinářů kteří na motory dCi od rencka dělali recenze. A přesvědčuj je o své pravdě. Třeba je utlučeš svejma argumentama ohledně německých statistik. Ale také by sis mohl někdy přečíst jak se taková statistika sestavuje. Docela by mě zajímalo co jsi měl za motor a v jakém autě. A také by jsi mohl napsat jaké závady se na tvém strašném dieslovém motoru objevují.
A také nám prosím napiš tvoji představu o nej motoru.
Avatar - skejpa
22. 9. 2007 11:21
Re: MNO
predstava o dobrem motoru je takova aby fungoval. mel sem zkusenost s motorem 1,9 dCi ve scenicu - to je zkusenost osobni. pak samozrejme znam par dalsich pratel co je meli. Motorum moc nerozumim ale zavady byly. hlavy valcu nejak odesli, a proste asi trikrat nas to auto nechalo stat na silnici... to nam stacilo. podivej se na statistiky znacek a spolehlivosti. kde je renault ? dole. tak se prosim prober a nebud tak zabednenej. kdyz mas rad renault a mas s nim dobre zkusenosti budiz. ale uvedom si ze jsou i lide, kteri s renckem spokojeni nejsou a nebyly... :no:
anonym
22. 9. 2007 12:23
Re: MNO
Tak možná bude problém v mezikuse. Oni se totiž musí nechat motory zahřát.:) Ne sorry sranda. Ale mám známého v servise Renault a ten je objektivní jelikož ví o čem mluví. 2,0 dCi si nemůže vynachválit. 1,9 motory měli problémy, ale vývoj de dopředu. Nyní už mají filtr pevných částic a když s ním někdo neumí jezdit tak ať se nediví. Statistiky znám a také vím že pokud má automobilka vlastní asistenčku tak se do těchto statistik jejich vozy nedostanou. protože to nikdo nenahlásí. Renault má asistenčku pouze do skončení záruky zdarma. Pak si jí musí zákazník platit. Němčouři to zřejmě mají postaveno trošku jinak. Jelikož se pohybuji v automobilové branži tak také vím že se každá automobilka snaží tyto statistiky co nejvíc ošulit. Takže bych těmto rádoby faktům nepřikládal takovou důležitost. Ohledně nespojených majitelů Renault, já jim nevnucuji svoje názory jako ty. Každému se líbí něco jiného. Někomu blondýna někomu černovláska.
Avatar - skejpa
22. 9. 2007 13:11
Re: MNO
ale dyt jo. jen me stve jak ty rencky vychvalujou... predrazeny a zadnej zazrak...
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 14:40
Re: MNO
Ano. Předražený jsou a žádný zázrak taky. Naprostej souhlas. Ale bavíme se o plečkách od VW.
Mám bohužel, vlastně bohudík bohaté zkušenosti právě s více druhy od tohoto koncernu. Jedním slovem hnus.Motoricky zaostalé, údržbově daleko, daleko dražší. Veškeré komponenty odcházejí daleko dřív, než u konkurenčního Renaultu.Sám jsem byl tím překvapen. Ale to je realita.Tak se prober, sundej brejle a naschlouchej. Nebuď zabedněnej.
Avatar - skejpa
22. 9. 2007 16:29
Re: MNO
jasny. hlavne ze tvuj nick dokazuje objektivitu. my meli passata, scenica, vectru, ted mame jako hlavni auto Mazdu 6, mama ma polo. rikam ti ze scenic bylo auto ktere bylo jasne nejporuchovejsi. vsechny statistiky to dokazujou a to ze to nechces pripustit je jen tvoje zarputilost. ikdyby ty statistiky nebyly 100%ni, tak na neco ukazujou... sundat bryle by sis mel spis ty... :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 09:22
Re: MNO
Buď konkrétní a neschovávej se příběhy jedné paní, bajky a rádoby zkušenosti druhých.
Uveď konkrétní příklad na jekém autě, s jakým motorema z jaké doby máš zkušenosti. Nepleť si ale výmysli a báchorky se skutečností.
Až budeš férovej a konkrétní, mohu tě klidně zásobit desítkami argumentů a zkušenostmi z obou táborů. Já srovnání mám dokonalé.
Tak zahoď plášť přeludů a rádoby své objektivity a chovej se férově aspoň k sobě, když né k okolí. Staň se chlapem, pokud máš na to věk.
A jeětě mi uveď do jakých že statistik se mám podívat. :yes:
Avatar - skejpa
22. 9. 2007 11:27
Re: MNO
tak treba TUV ma jako nejlepsi renault (stari 1-3roky) na 56. miste megane. to neni zrovna skvely vysledek. (4-5 let) 68. misto clio. proste nejdou pod 50. misto ani jeden jejich autak. to o necem svedci. Pak ti tady dam jeste odkaz na test autobildu. [odkaz]
podivej se kolikaty je rencek. a ja mel zkusenost s 1,9 dCi ve scenicu. a ted kdyz budes tak hodny, se po tech urazkach muzes omluvit... :-!
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 21:06
Re: MNO
Zkratka rendlikovsky Rybnik je nejlepsi, nejvetsi a nejrychlejsi. Stejne jako sovetske naramkove hodinky >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 23:29
Re: MNO
Rendlíkovský rybník je určitě zajímavější co do kreativity, invence než celá řada jiných koncernů.
Jejich auta se rohodně neutápí v šedi a bezpohlavnosti.
Kvalitou patří k lepšímu průměru, U nové Laguny k tomu nejlepšímu, pohonnými jednotkami k elitě(nebavíme se o prémii) komfortem ke špičce a nadčasovým designem šlape cestu vyčkávačům, co se jako že ujme.
Tak co tě Adeiku vede k takové kritice?
neregistrovaný "Adamikos"
21. 10. 2007 20:31
Re: MNO
Ty ses myslim zarytej a vernej zakaznik toho skoro koncernu VW ze? Je videt, ze se v autech moc nevyznas, staci se rozhlidnout nebo pokecat s lidma a zjistis, ze jiz prvni Laguna byla jinde nez nejake VW Papat, dvojkova mela svy podstatny mouchy a hooodne to te znacce uskodilo,ovsem od r. 2003 byla 2. Laguna spolehvlivejsi nez Papat od r. 2004 i nez Mondeo. Bezpecnost...to nema cenu rozebirat,komfort,jasna volba a motor...to se muzu celymu koncernu VW jen smat. Netvrdim, ze Renault je nej nej,ovsem v evrope patri mezi spicku a to je fakt
neregistrovaný "Adamikos"
21. 10. 2007 20:22
Re: MNO
A kolik tech LAgun si mel, ze to vis tak jiste?? Jen tak IHMO LAguna ma lepsi motory,nez Mondeo,nebo Passat, má lepsi hodnoceni crash testu,nez vsichni tri...a cena...neni mala,ale kvalitou se temto autum v pohode vyrovna
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 9. 2007 10:26
Re: MNO
No ty si mudry! A co myslis, preco som to prave s tymi autami porovnal? No asi preto ze prave tym autam sa Laguna bude snazit konkurovat. A ak by som si z tychto auta mal vybrat, tak pri rovnakej cene by Laguna veru nebola na prvom mieste. Preto budu musiet s cenou trosku podliezt pod konkurenciu...
Avatar - Ghostyx
21. 9. 2007 10:47
Re: MNO
To si nemyslim... a s tou zarukou 3/150tis., kterou pry budou davat spise urcite ne. :-!
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 15:14
Re: MNO
Nemusí vůbec lezt pod konkureci pane Mudry. Stačí si v konfigurátoru zadat výbavu a jsem strašně zvědavý jestli Passat, Mondeoatd. budou levnější. >:D
neregistrovaný "Bolek25"
20. 9. 2007 22:39
Motory
Jak muze mit 2,0 turbo horsi zrychleni nez 2,0 ? Motor 1,6 o vykonu 81kW je docela vpoho, vzdyt to mela jeste pred nedavnem 1,8.
Jinak ten desingn je cim dal horsi a horsi, zlata Lagune I
Rozbalit vlákno
9
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
20. 9. 2007 22:48
Re: Motory
Nejspíš proto, že je v automatu (=AT)! Jinak souhlas, 110koní měly nedávno jen 1.8my!
Avatar - Ghostyx
20. 9. 2007 23:52
Re: Motory
Skoda, ze do 2.0T davaji uz jenom automat... Manual by mu slusel daleko lepe, jako tomu bylo do ted v Lagune II a bylo to docela slusne svezeni, kdy i pri pouhych 165hp (mel jsem predfaceliftovou verzi) po rozjeti na krizovatce ti vetsina ridicu vidi pouze zadni cast auta... ;-)
neregistrovaný "stealth01"
21. 9. 2007 07:04
Re: Motory
To není koňma, to jen ta ostatní většina řidičů kašle na to, aby se takhle hloupě na křižovatce předváděla ;-)

Jinak včera jsem byl taky ubožák a zkusil to (0-100 za 6,6s) a bylo mi fakt dost trapně, takže ten pocit nuly za to nestojí :-)
Avatar - Ghostyx
21. 9. 2007 10:22
Re: Motory
To neni predvadeni se, ale opojeni ze zrychleni... ;-) Ted mam sice jeste o 100hp vice, ale jinak jezdim ve meste predpisove a neprekracuji limity na rozdil od nekterych "borcu" hlavne s ojetyma sunkama... :no:
neregistrovaný "stealth01"
21. 9. 2007 14:45
Re: Motory
No ty "borce" s těma šunkama taky moc nemusím. Můj motor má lehce přes 18000 a je v nejlepší kondici, takže doufám že ta poznámka o ojetých ***ch nepatřila mně ;-) Opojení ze zrychlení ve 165 koňovém autě bych teda chtěl mít taky - to musí být fakt zážitek >:-[]
Avatar - Ghostyx
21. 9. 2007 15:55
Re: Motory
18 tis.? Tak to jsi teprve to auto dobre zajel ne? Moje Laguna II 2.0T mela kdyz jsem ji prodaval 140 tis. a neco a byla porad v perfektnim stavu. :yes: Porad ji budu chvalit, jak dobre slouzila... Bohuzel, nedrzim karu dele nez do 150 tis. Jelikoz jsem se ale jiz na jare na prvni pohled zamiloval do jednoho hodne hustyho SUVcka, tak ted mam 260hp a ver mi, ze to opojeni je temer na urovni tvych 6,6 kdyz odmyslim, ze moje pohotovostni hmotnost je temer 1 800 kg, coz ty asi mit nebudes, ale i tak mi to udela 0-100 za neco malo pres 7,5 s ... >:-[] Cekani se tedy vyplatilo... ;-)
neregistrovaný "stealth01"
22. 9. 2007 08:55
Re: Motory
No to je nejkrásnější, když si vybereš Tvé auto snů a ještě s takovou dynamikou. Blahopřeju :-)
Musíš mít asi hodně štěstí, že Ti Laguna sloužila, tak jak má.
Já jsem měl služebního Megana a faktem je, že poslední měsíce jsem se s ním opravdu bál jezdit. To auto nemělo nikdy žádnou extrémní závadu, to bylo pozitivní, ale to jak se chovalo na silnici, jak mělo příšerně zpracovaný interiér, to jak nepasovaly na sebe díly karoserie a jaké pazvuky vydávalo, to mě děsně vadilo. Co jsem chválil byla spotřeba, odhlučnění a výborné brzdy.
Avatar - Ghostyx
22. 9. 2007 13:19
Re: Motory
Tak neni to uplne auto mych snu, to je napr. Bawo M6, ale myslim, ze patri mezi soucasnou spicku v SUV i kdyz i tady se najdou drobnosti, ktere jaksi Japoncici nedotahli a ktere bych jim nejradeji omlatil o hlavu, kdyz pomyslim, ze to nelze doobjednat ani za priplatek a docela by se to hodilo... Jinak treba taky uz po par tis. km mam v interieru mirne poskrabane ozdobne "hlinikove" (je to plast fouknuty stribrenkou) listy na dverich nebo na stredovem tunelu, protoze proste staci nesikovne pustit prudce bezpecnostni pas a skoba na nem udela sve nebo se ve tme s tou skobou netrefit radne do uchytu pasu vedle stredoveho tunelu a smatrat tam po listach a je hotovo... To proste soudruzi sikmovoci proste nedomysleli a zamrzi to, ze se to casem omlati, protoze kvuli tomu nehodlam menit sve navyky, kdyz napr. nekam specham..., jinak ale naprosta spokojenost. Taham sice se mnou a spolujezdcem temer 2 tuny, ale jede to jak das...
Souhlasim s tebou, ze Megane jiz neni vyhovujici a dosluhuje. I mne se nelibi jak je zpracovany, hlavne interier uz mi pripada nevyhovujici, ale naopak je udivujici, jak ten exterier byt s tim kritizovanym "hrbem" stale nezevsednel a prakticky do ted drzi krok s konkurenci... Uznavam, ze napr. zluta nebo modra verze Sport R26 je co se tyce jizdy naprosto spickova kara a stala by za hrich, ale nejradeji bych tam vymenil ten interier... ;-) Domnivam se, ze Laguna II na tom co se tyce ergonomie a zpracovani oproti Meganu byla ponekud lepe, preci jenom to byla vyssi kategorie, ale samozrejme i tam se nasly nejake drobnosti... Kupodivu, byt treba vyplne dveri nebo nektere jine cati nelicovaly tak jak bych si predstavoval, byla ticha, nic tam nevrzalo krome vyskove stavitelne sedacky ridice (pry konstrukcni vada) a jak rikas vyborne brzdila a i podvozkove byla na vytecne a s konkurenci stale srovnatelne urovni. Nevim, asi jsem mel stesti, ze mi slouzila dobre a bez zavad a mozna to taky bylo tim, ze jsem mel tehdy nejsilnejsi verzi 2.0T a soucastky nebyly poddimenzovane jako u slabsich verzi... Musim tedy zaklepat. Ovsem nepochybuji, ze pokud mely nejake nedostatky na slabsich verzich Laguny II, tak ze se z toho jiz poucili a ze Laguna III bude naprosto spickova kara... :yes:
anonym
21. 9. 2007 07:00
abc
Renault je z Francouzkých vozů nejhorší a všichni to vědí předchozí model Laguna to bezpečně dokazuje
Rozbalit vlákno
19
anonym
21. 9. 2007 08:23
Re: abc
Nesuď dokud nezkusíš!
neregistrovaný "Škodulka"
21. 9. 2007 08:23
Re: abc
Proboha skoro milion no to se snad zbláznili - dyk za ty prachy mám Oktávku!!! A to je úplně o něčem jiném!!!
anonym
21. 9. 2007 08:25
Re: abc
Nedej se zesměšnit. Oktávka nesahá Laguně ani po ráfky. >:-[]
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 9. 2007 09:12
Re: abc
Tomu říkám říkám výstřel do trenek roku 2007!!!
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 09:21
Re: abc
hochu ty si asi taky upad >:-[] laguna to je prave ten souper nasi predrazeny octavky >:D ikdyz se musi nechat ze nova O2 bude asi o trochu lepsi nez tohle ^^^
Avatar - KANKUNEN
21. 9. 2007 10:05
Re: abc
Tak to je dost, jsem anti renckař, ale jízda v Laguně je opravdu na vyšší úrovni než u Octávky, lépe se nese po cestě a je tichší. Má však image poruchového auta.
neregistrovaný "Vasek"
21. 9. 2007 10:07
Re: abc
To je presne ono, plno lidi srovnava Octavii o tridu vys (Laguna, Passat, Accord, 407.....)a proto se jim zda Octavia relativne levna. Jenze tak to prave neni. Mame treba ve firme Octavie II za cca skoro 800 tis. s motorem 77kW a priplatkovou vybavou kterou ma kazdy konkurent v zakladu.... Ale urcite ve sve tride ( Golf, Astra, 307...)patri k tomu lepsimu.
To jen tak aby jsi neplacal priste.......
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 11:25
Re: abc
ve sve tride - golf, astra, 307 - patri k nejlepsimnu ale taky nejdrazsimu :-) a v tride vys (M6, mondeo, passat) uz je to jen drahy špás který neni opodstatneny >:-[]
neregistrovaný "robo 333"
21. 9. 2007 10:30
Re: abc
>:-[] >:-[] >:-[] no jak vidim tak boj s hlupostou je nekonecny! ;-)
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 12:52
Re: abc
Neporovnávej lagunu s oktávkou. Srovnáváš jabka s hruškama. Oktávka je ve stejné třídě s meganem a laguna je ve třídě se superbem.
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 13:14
Re: abc
Ano Škodulko.
Laguna je opravdu zcela jiný svět. Jsem rád, že i mezi váma škodovkářema se najde někdo s pokorou. :yes:
Laguna III je tak o 10-12 let před Octaviií II. :yes:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 21:12
Re: abc
Rybnik - auto, kde zitra jiz znamena vcera >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 23:37
Re: abc
Ado,ty komundíro,zalez do volhy a zmiz k taťkovi Putinovi.Jseš hoden akorát mlčení a nesviň místní server. :no:
anonym
21. 9. 2007 08:31
Re: abc
Tvůj názor je sice zajímavý, ale jsi v menšině, protože Renault je ze všech francouzských automobilek nejoblíbenější a nejprodávanější.
21. 9. 2007 08:54
Re: abc
Zatím ano, je z fr. aut nejprodávanější, ovšem aby si to udržel, protože má pokles 10% oproti 2006 (leden-červenec)
Za leden až červenec
1)Renault 2007: 757 249ks (2006: 844 570ks)
2)Peugeot 2007: 706 729ks (2006:700 943ks)
Citroen má největší nárůst.
Renault je nyní 4.nejprodávanější automobilka (celá Evropa) po VW(1) a Oplu(2) a Fordu(3). Minulý rok byla 2.nejprodávanější. Tak teď bude záležet, jak jim to třeba Laguna zvedne.
Avatar - Ghostyx
21. 9. 2007 16:02
Re: abc
Nic to nedokazuje !!! :no: Jses uplne mimo hochu... >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 23:32
Re: abc
Ty bezpečně dokazuješ svojí stupiditu. :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 23:39
Re: abc
To není reakce na tebe Ghostyx, ale na anonýmek výše.
neregistrovaný "LA3"
21. 9. 2007 09:30
LA3
Musim se smat skodovkarum ktery tohle auto videli jen na obrazku a podle toho soudi...je mi vas lito ale jestli nekdy budete mit moznost tak se s tim autem svezte nebo se do nej alespon posadte a poznate jak vypada dokonalost a luxus ktery u skodovky nedostanete ani za 2 miliony! Do te doby si komentare nechte pro sebe...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "robo 333"
21. 9. 2007 10:33
Re: LA3
:yes:
neregistrovaný "Škodulka"
21. 9. 2007 10:40
Re: LA3
Ale no tak ty žabožroutomile!!! Asi si ještě nejel v nové Oktávce - to je slast a ne ty rezivějící francouzké plečky!!! Škodovka RULEEEEZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!
anonym
21. 9. 2007 10:49
Re: LA3
Hmmm 12 let záruka proti prorezivění u Renaultu. Kolik že má oktávka?
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 11:26
Re: LA3
hele laguna sux. ale ze by ses mel pysnit svou octavkou ? :no: nemas se cim pysnit... laguna je na tom mozna este lip nez ta tvoje octavka :-)
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
21. 9. 2007 12:58
Re: LA3
Odkdy dává škodovka v sérii ABS???? >:D Tuším od roku 2007 že? A odky renault ? Minimálně od roku 2002 ( u megana II). Jo a ještě něco zadní stěrač u renaultů v serii a u škodovky je za příplatek. >:-[]
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 21:15
Re: LA3
Ano, zadní sterac je nejlepsi argument >:-[]
Vivat Rybnik!
neregistrovaný "QQQQQQQQQQ"
22. 9. 2007 16:04
Re: LA3
Jak koukám nepochopil jsi co tím bylo řečeno. Tady jde o určitý princip a ne ten stěrač.
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 13:18
Re: LA3
:yes: :yes: :yes:
Avatar - skejpa
21. 9. 2007 11:31
cena je otresna
a kdyz sme u te ceny :-) tak za 599.900,- (dle ofiko ceniku bez akcí) pořídíte M6 1,8i HB, za 599.900,- je nove mondeo 1,6i... omg to si tu lagunu muze koupit jen blazen !!!
Rozbalit vlákno
3
21. 9. 2007 11:44
Re: cena je otresna
Teď jde o to, zda je lepší starší Mazda nebo nová Laguna ;-)
neregistrovaný "_Teddy_"
21. 9. 2007 12:08
Re: cena je otresna
Zalezi podla kriterii, ktore pouzijes na urcenie toho co je "lepsie". Ale minimalne pokial ide o spolahlivost, tam je M6 lepsia...
neregistrovaný "Adamikos"
21. 10. 2007 20:46
Re: cena je otresna
Budto blazen, nebo clovek, ktery chce bezpecny, komfortni a vykonnejsi auto.... ;-)
neregistrovaný "hjuj"
21. 9. 2007 12:33
slabota
design hnusný, motorizace nic moc... končí na 125 kW a kupovat to se slabou 1.6 -tkou může jen důchodce nebo ženská... tak zbývá jen ta cena... pro rendlíkáře jistě hlavní argument... >:D jen tak dál renaulte, ať mají daňoví poplatníci zase co platit při další státní intervenci a finanční podpoře pro tuto "dobře" prosperující automobilku... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
anonym
21. 9. 2007 12:48
Re: slabota
Takže 2,0 dCi 130k nebo 150k na který jsou vynikající recenze je nic moc? Mám na 150k motoru nalítáno 150.000 km s pravidelným servisem a nemusel jsem na něj ani hrábnout.
neregistrovaný "Adamikos"
21. 10. 2007 20:50
Re: slabota
konci,ovsem ve standartni serii, pripravuje se novy 3.0 V6 a 265 konama...to si potom v takovym aute udelas srandu z leckteryho sportaka.
21. 9. 2007 12:52
uvidime
niesom žiadny fanušky renaultu,skor som zástanca VW Group /ukameňujte ma za to >:-[] /.Doma máme Renault Megane Scenic 1.9DTi rv.98 a poviem vam,že ked sme to kupili ako jazdene z belgicka malo 130000km bez toho aby sme menili rozvody a investovali čo i len korunu /okrem oleja / auto najazdilo za 8 mesiacou 50000km a prakticky si na seba zarobilo...začina haprovať až teraz ,ale inak nemožem povedať kriveho slova na vceste nenechalo nikdy...otazne je pri lagune 3 či niekoho zaujme natoľko ,aby za ňu zaplatil taku sumu...podľa mňa sa najdu taky ,ostatne na každe auto sa najde kupca dokonca aj tu predražanu Octaviu kupuju a dosť...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hjuj"
21. 9. 2007 19:40
Re: uvidime
A to je jako dobrý, když se to začíná * už ve 180 tisících??? Moje audina má 350 tisíc a ještě se * nezačala. Zkrátka co chtít od aut pro socky, že? Hlavně že to je levný... >:D
neregistrovaný "qqqq"
21. 9. 2007 13:07
Laguna - vybavení
počkejte si na na seriové vybavení a pak porovnávejte jestli je moc drahá či ne. Renault vždycky za ty peníze tam nacpal víc výbavy než například škodovka, kde se musí platit snad všechno.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 14:19
Re: Laguna - vybavení
No u Škodovky, tedy VW je snad nejhorší ten fakt, že mají placenou klamnou reklamu, protože Octavii zařazují do stř. tř.
Což je naprostá lež, nefér hra a téměř korupční skandál. Jenže účel světí prostředky a tak VW zabrnkal na tu nejciltivější strunku Škodováků dokonale. Z toho plynou naprosto nesrovnatelná srovnání Octavie, zástupce nižší střední vs. střední. Klasický způsob Německé nabubřelosti a arogance.
21. 9. 2007 17:18
No nevim...
ve stredni tride mam sice nejradsi Mondeo a BMW3, ale to neznamena ze Laguna III je spatna, a neznamena ze je spatna i kdyz ji odsoudite vy, kteri ste ji poradne jeste nevideli ani live. Stara laguna je povedena a docela kvalitni. kamarad s ni ma najeto 150000 a porad je spokojenej. a co se tyce ty 1,5dci, klidne bych s ni jel do italie. auto pohodlnoucky ze mondeo muze zavidet a stejne, v tyhle dobe uz neni kam spechat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
21. 9. 2007 19:31
Příspěvky se nedají číst
Zase se sem nalepil ten VW a Škoda póvl, a zase tady blejou nesmysly. Ado, tebe komentovat už nesmím nebo mi tady zrušej nick...
Já tu Lagunu viděl naživo, a pánové, je to paráda! Zůstal jsem koukat a nebyl schopen udělat jednu jedinou fotku. Tiše kolem prosvištěla ta krásná francouzská slečna...
Ukazuje se tady zase jedno pravidlo- jak někdo napíše "já měl Renaulta a" ... ten měl úplný h.o.v.n.o! Já měl a mám Renaulty, nikdy mě ani jeden nenechal ve štychu! Renault je životní styl. A tobě se nelíbí? Tak já si myslím opak! Prostě nemáš na Renaulta držku, tak mazej do Volkswagena! >:D :-!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
21. 9. 2007 21:20
Re: Příspěvky se nedají číst
Čím se vyznačuje ten "životní styl Renault"? ;-) Vtip o vysedávání po servisech si nechám pro sebe >:-[]
neregistrovaný "Ada je zase tady"
21. 9. 2007 21:25
Re: Příspěvky se nedají číst
Jen si to chlapce projdi jeste jednou, at vis, jak je to s temi rendliky ve skutecnosti. A az jednou dospejes, treba to pochopis. Zatim ti na me chybi asi tak 1,5 milionu km zkusenosti. Potom se ozvi...
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 00:05
Re: Příspěvky se nedají číst
To myslíš Adiku motohodiny s bagrem?
>:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
23. 9. 2007 19:32
Re: Příspěvky se nedají číst
Ado, proti mě jsi břídil, víš velký prd, Avantime znáš jen z časopisu, Vel Satis jsi možná viděl skutečný, ale něco ti povím. Mám Range Rover, je to impozantní auto, miluju ho, ale je to s.r.a.č.k.a, o které se píše jako o jednom z nejlepších aut světa. A proč se tak s.e.r.e? Protože Němci se snažili učit Angličany dělat auta.
Jsou to jenom kecy, a z tebe musejí mít u VW radost, protože jsi krásný případ vypláchnutý český makovice... >:D :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
21. 9. 2007 23:56
Re: Příspěvky se nedají číst
Díky Šviháku za příspěvek. Je mi smutno.
Z masírky lidí VW. Z neznalosti soudců, a to jsem mírnej.
Z dementnosti zastydlích, neobjektivních a chorých mozků, co pořád produkují lži.
Vyprávěju volu o sobotě, když jde v pátek na porážku...
Já tvrdím, že musíš dospět, abys pochopil vytříbený a zcela jedinečný styl aut Renault.
Samozžejmě, že s tím životním stylem máš pravdu.
Asi jako dokud neosedláš M.Guzzi,nevíš o čem se hovoří.
Motorka jako motorka. To možná platí u Japonské produkce. Nebo u aut v koncernu VW. Ale Renault je a doufám bude jiný svět.
:yes:
A nová Laguna III? Již delší dobu tvrdím, že je to kočár nejsvětější svátosti.
Zkrátka žádná láska na první pohled, na jednu noc. Naprosto dokonalá šaramntní kráska, plná emocí,elegance a velkého srdce. Jakmile ji pochopíš,nepodvedeš, svojí láskou tě zahrne v dobrém i zlém a nikdy tě neopustí. :yes:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 01:16
Re: Příspěvky se nedají číst
Nejak se ti z toho tresou ruce. Neukapnul jsi z toho rybniku? Takovych hrubek >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 09:34
Re: Příspěvky se nedají číst
Ano, hrubky(a) jsou přitěžující okolnost.To se omlouvám.
Ovšem mě záleží na podstatě, kvalitě obsahu.
Ale když dojdou argumenty, přecházíme do útoku.
To dělali STbáci. Tak kam Ádo vlastně patříš?
Tebe neučili háčky a čárky? >:D
Ještě tak něco o autech vědět co Adiku? >:D
21. 9. 2007 22:26
Laguna a kecy kolem všeho
No tak pánové a možná dámy... Chtěl bych jen říct, že každý auto projde vývojem, bohužel druhá generace selhala,ale zase jsou lidi co si ji chválej, ale můžu říct to, že Laguna III je revoluce v kvalitě, desingu, dílenským spracování a hlavně pohonná jednotka je spiška mezi nafatam na světě, musím Vás asi sklamat, ale i bavorák se nechal slyšet, že tak dobrý motor jako je 2,0 dCi s výkonem 150 a 170k nikdo dlouho neuděl... no jo je to tak, zatím co VW jede na PD a doposut nevědí jak přejít na Comon Rai, ostatní již na něm jednou min. šest let.. no svědčí to o inteligenci a uvažovanání celého koncernu VW.. Takže až pojedete a předjete i "nadupanou Octavku RS" řekněte si, že jste dobrý a jede v dobrým autě...oni jedou na PD.. jinak i RS má naftu.., Ale k věci, kdyb Renault představil přesně tenhle model, ale podjiným názvem, všichni byjste si říkaly co je to za káru... Další věc srovnávejte motory, a hlavně modely ve stejné třédě.. Tak vezmu si na mušku Pasata, já vím zase VW... no ale dnes jsem si sesatvil verzi Laguny Dynamigue 2.0 dCi 150k a verzi Pasatu ve Výbavě Sportline s 2.0 TDI PD 140k se stejnou výbavou, vyšla mě cena ou Laguny 897 900 Kč a u Pasatu 1 040 350 Kč.. dobrej rozdíl... co.. takže serte na auta, jezděte koloběžkou, teda pokud se budete pořád dohadovat jak malý kluci... >:D
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 00:02
Re: Laguna a kecy kolem všeho
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 13:44
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Peco, uvazuj trochu. Nikdo tady nezpochybnuje, ze rendlikovsky motor 2,0dCi s vykonem 170 k je hezky. Otazka je, zdali take prakticka spotreba a hlavne spolehlivost a zivotnost tohoto motoru je srovnatelna s 2.0 TDI PD o stejnem vykonu. Zatim se to neda hodnotit, protoze ty motory nejsou dostatecne dlouho na svete, ale na zaklade statistickych zkusenosti se domnivam, ze nikoli. System PD u TDI VW neni zastaraly, naopak je schopny dalsiho vyvoje lepe, nez CR - ale je bohuzel drazsi a komplikovanejsi. A vyroba aut je komercni zalezitosti, kde o penize jde az v prvni rade. A tak kazda automobilka peclive hodnoti pomer ceny a kvality. Asi nikdo z nas nepochybuje o tom, ze kvalita jak VW tak rendliku by mohla byt vyssi - otazka je, jak by se to odrazilo na cene produktu a zda spotrebitel vysokou zivotnost a spolehlivost dostatecne oceni. To se tyka nejenom motoru, ale stejne se to odrazi i u zivotnosti a spolehlivosti ostatnich systemu vozu. Nepochybuji o tom, ze i inzenyri u rendliku by teoreticky byli schopni sestavit v prumeru stejne kvalitni vyrobky jako koncern VW (vyjimky samozrejme potvrzuji pravidlo)- vzdyt francouzsti inzenyri ve spolupraci s kolegy z jinych zemi vytvorili a uspesne vyrabi i tak komplikovany technicky narocny vyrobek, jako je raketa Ariane. Ale ve Francii se tak kvalitni a spolehliva auta zkratka nedelaji (a rendliky jsou mezi ostatnimi francouzskymi auty statisticky asi nejhorsi), protoze management od rendliku zkratka veri tomu, ze nekteri lide si ty jejich auta koupi i tak. A do jiste miry maji pravdu - lazensky svihak i velky satis jsou toho prikladem. A tim se dostavam k te otazce, proc si takovi lide koupi rendlika a ne kvalitnejsi vyrobek jine automobilky. Odpovedi na tuto otazku je specificky design. Zatimco jini lide si koupi radeji Audi, ci VW, Skodu, Mazdu, Hondu, Volvo, nebo BMW, jine pritahuje (z meho pohledu podivny a nekdy primo odporny) design kreatur rendliku, ci peugeotu (nebo take - bohuzel - Roomsteru). A protoze toho v zivote jeste tolik nenajezdili a jejich zivotni zkusenosti jsou zatim male (jakkoli se osobne citi jako titani), voli vozy spise nez s ohledem na kvalitu zamerene na vnejsi dojem, protoze maji potrebu se v lidske spolecnosti odlisit. Je to syndrom kohouta, ktery se natrasa pred slepicemi a roztahuje sva brka. U rady lidi mezi 20 a 30-ti lety je to normalni a pochopitelne, protoze jejich osobnost se teprve hleda... Naopak my, kteri patrime do jiz vyzrale generace 40-ti a 50-ti letych uz mame jine zivotni preference a proto kupujeme ty vozy, ktere mozna naoko nekomu pripadaji nenapadite, ale ktere maji pod kapotou kvalitni, spolehlivou a hlavne dotazenou techniku. Ono to souvisi i s tim, ze nikdo z nas neni dost bohaty, aby si kupoval levnejsi vozy a pro obdiv okoli je menil kazde 2-3 roky, protoze se zacnou sypat.
Takze: neberte to moje skadleni moc vazne, jen rad drazdim kohouty, jejichz mysl ovladaji hormony (slusne receno) ;-) a ne rozumove hodnoceni. Nastesti pro rendliky je takovych lidi mezi nami stale dost. Ti ostatni vybiraji jinde a jinak. Vozy koncernu VW jsou pritom stale jednou z rozumnych alternativ. Mimochodem, cenovy rozdil jen cca 10% mezi Passatem a Rybnikem hovori ZCELA JASNE ve prospech Passatu (mimochodem - s pozinkovanou karoserii). A to ani nehovorim o tom, ze jsem jeste nevidel Rybnik s usporadanim 4motion. >:-[] Toz tak guys...
neregistrovaný "Vel Satis"
22. 9. 2007 15:14
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Teď sis vyplavil hormony svým článkem. Nebudu komentovat tvoji jednoduchost, neobjektivnost a hlavně hloupost.
Hlavně nevíš jak dlohé a bohaté mám zkušenosti já, ale nestojíš mi za vysvětlování.
Obhajoba téměř sterilní produkce VW a dalších je naprosto logická. Ztotožnění se se skupinou široké masy je z tvého pohledu pochopitelné a pro takové VW chrlí auta podobná jako vejce vejci.
Ano, vždyť jde o zisk. To ale chápe školák na prvním stupni. Tvé šedomyšení se bohužel snoubí se závistí k individualitě. A závist jsou negativní emoce.
Zcela jasně hovoří tvá záměrná nebo skutečná nevědomost.
Laguna III oproti Prassatu je dnes již jiná liga. A to ve všech směrech.A to i přesto je Laguna III cenově dostupnější, výhodnější.
Jinak si přečti něco o vývoji obou zmiňovaných koncernů, jejich historii, počtu patentů a tak. Pak mi pověz něco o tom kdo vymyslel MPV, mini MPV a pod a kdo se o***l. Ono být průkopníkem je mnohem složitější, než vyčkávat, co se ujme a pak to okopčit. A taky mnohem dražší.Němci, zejména pak u VW ostatně neumějí nic jiného.
Kupuj si dál jejich bezpohlavní, předražený a hlavně provozně mnohem nákladnější šedý průměr, protože tobě radit je házení hrachu na zeď.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 17:49
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Ani nevis, jak tady pred vsemi perfektne potvrzujes to, co jsem o tobe napsal >:-[] >:-[] >:-[] :no:
Avatar - Ghostyx
22. 9. 2007 20:08
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Hele Ado, placas tady jeden nesmysl za druhym... I kdyz jsi, jak tvrdis, ridic rekneme "starsi" generace, tak to te automaticky neopravnuje soudit co je dobre nebo co je zase spatne. Tak to opravdu neni a taky neni pravda, ze VW jezdi a Renault vysedava po servisech. Opravdu byt tebou, tak bych byl velmi, velmi opatrny davat do popredi koncern VW, protoze to je naprosto zcestna argumentace hodna (a ted se nezlob) veci neznaleho "wola"... To je opravdu zbytecna argumentace, protoze tihleti 2 ktere zminujes jak VW, tak Renault, produkji naprosto kvalitativne identickou produkci a pokud si projdes kteroukoliv (napr. JD Power, ADAC apod.) dlouhodobou statistiku spolehlivosti, tak u VW krome Golfu je to opravdu, ale opravdu bida. U nekterych modelu je to dokonce tragedie viz Sharan permanentne na poslednich mistech. Dokonce bych rekl, ze v globalu Rencek neni tak roztristeny po tabulkach jako tebou zminovany koncern VW a stabilne se drzi v prumeru nebo u nekterych dosluhujicich modelu lehce pod prumerem... Modus a Clio dokonce stabilne v nadprumeru. Vzhledem k tomu, kolik aut rocne proda aliance Renault/Nissan (jen tak mimochodem momentalne 4 nejvetsi na svete, ale to ty jako znalec urcite vis...) a kolik skupina VW te nic neopravnuje k tomu tvrdit, ze VW je kvalitativne vyznamne lepsi nebo horsi nez Renault... Ver mi, ze opravdu ne! Co napr. ale ja u Renaultu a dalsich Frantiku jako je skupina PSA ocenuji obecne je, ze na rozdil od koncernu VW, ktery zde zminujes a ktery jiz radu let, hlavne cenou sve produkce se jeste stale opaji iluzi o tzv. "nemecke superkvalitni produkci" z minulych let, tak Renault nebo PSA, ale treba taky Korejci jako je Hyundai a Kia na sobe neustale pracuji a po vzoru Japoncu jako je Toyota, Mazda a Nissan neustale zlepsuji svoje vyrobni postupy... Hochu, aby ses jeste letos nebo jiz za par let nedivil... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
22. 9. 2007 21:04
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Rozepsal jsi se moc pekne, ale divit se budu az se rendlik se svymi modely uspesne prosadi na trhu v USA.
BTW: cars.uk.msn.com/…_news_article.as… />
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 9. 2007 00:26
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Zase si ukázal Adiku, jak tomu náramně rozumíš.
Nenech se masírovat místními médii. Že neumíš jinak než Česky? To chápu. Pak ti nezbývá, než konzumovat, co ti předloží.
Renault se v příštích letech zatím nechystá vstoupit na USA trh víš znalče. Má tam Nisan.
Nejdříve zavede Infiniti do EU. Ale to je pro tebe moc silná káva,souvislosti tě necvaknou. Nevadí, nebreč. Počkej za pár let, budeš překvapen.
Nech bejt Renault, já ti ho nevnucuju.Jestli si myslíš, že jsou to největší plečky na světě, bez osobních zkušeností a jen prudíš, nemám co dodat.Jdi tam, kam tě srdce táhne.Ale hlavně nelži.Pamatuj, že lež má krátké nohy.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
23. 9. 2007 03:30
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Chlapče, chlapče. Přišel jsi snad právě z dikotéky, že mi píšeš tak pozdě? Tak rychle osprchovat a šupky do postýlky, nebo se bude maminka zlobit. A ať se ti hezky spinká pod tím plakátem Velké satisoidní kreatury. A můžeš si nechat třeba zdát o tom, jaký jsi machr. Zítra, až tě bude paní učitelka zkoušet, tu sebedůvěru budeš zatraceně potřebovat >:-[]
Víš, já na rozdíl od tebe umím nejen česky (ostatně to, že máš v každém tom svém výkřiku alespoň 3 hrubé pravopismé chyby, je signifikantní, že), ale možná k tvému překvapení i nějaké ty další jazyky. Francouzsky ovšem ne, to je samozřejmě pro každého člověka s technickým vzděláním ztráta času. Nu a mám i nějaké ty zkušenosti jak s francouzskými výrobky, tak s francouzskými manažery, se kterými jsem v minulosti obchodoval. V obou případech to byla zkušenost negativní, chlapče. Ale jednou, až vyrosteš, třeba poznáš sám, že nejlepším francouzským výrobkem je víno a sýr.
Ale zpátky k autům: ne, nemyslím si, že rendlík má ty úplně největší plečky v EU, ale vím, že Rybník vždy byl až v poslední čtvrtině jakékoli tabulky spolehlivosti. To není můj dojem, to je fakt. A také vím, že Nissan není, od té doby, co tam strčili nos ti francouzší bordeláři, už taky žádná sláva.
Takže závěrem: máš pravdu, uvidíme za pár let. Těším se, jak se rendlík s Rybníkem prosadí na trhu v USA alespoň tak jako VW s Passatem. >:-[] A Nissan Infinity? Tobě se líbí? To o tobě vypovídá ještě víc, než ódy na Rybník. Seděl jsi v tom vůbec někdy? Nebo tě jenom vzrušuje, když si přečteš o fialovém podsvícení tachometru?
Vykašli se na rendlíky, to jsou jenom stroje s poněkud podprůměrnou kvalitou. Začni dělat něco rozumnějšího - najdi si třeba hezkou a inteligentní dívku. Na diskotéce najdeš ovšem jen ty, které se hodí do rendlíku. Takže pozor, kde a koho na ty svá brka lovíš. :-)
Mimochodem - VW mě osobně už taky moc neoslovuje, ale stále jsou to slušná auta se středně slušnou kvalitou pro normální poctivé lidi. Já se dívám trochu jinam, ale to bys stejně nepochopil. Když říkám o rendlíku, že je to jedna z nejhorších možných voleb (možná s výjimkou naší 4% menšiny) a konstatuji, že VW je kvalitnější, domníváš se podle svého vzoru, že jezdím VW, či Škodovkou? Kdepak >:-[] A ještě něco: už sis někdy vůbec koupil za své vlastní nové auto? No tak vidíš. :-) Koho to tady chceš přesvědčovat ;-) - takže ještě jednou - hupky do postýlky a dobrou noc!

PS: přesto všechno je jedna věc, kterou ti závidím - tvoje mládí! Přemýšlej o tom, ať ho nezahodíš. Rozhlédni se kolem, kolik je kolem krásných dívek a krásných aut. Až jednou budeš dospělý, pochopíš, že výrobek jedné polostátní francouzské automobilky není to nejlepší, co bys mohl v životě mít. To jsou totiž auta pro lidi, co nemají na víc. Ale ty, pokud se budeš pilně učit a dobře pracovat, si třeba budeš moci jednou koupit i něco opravdu super! Třeba Volkswagen >:-[]
anonym
23. 9. 2007 08:00
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Mohu jen malinkatý dotaz? Vysvětli mi prosím proč ředitelé jedné německé společnosti, která má továrnu u nás si kupuje jako firemní vozidla Espac?
anonym
23. 9. 2007 08:02
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Jo ještě jsem zapoměl dodat, že vedení jsou samí němci.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
23. 9. 2007 10:58
Re: Laguna a kecy kolem všeho
A neni nahodou prislusnik te 4% mensiny?
neregistrovaný "Adamikos"
21. 10. 2007 21:18
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Z tveho prispěvku čiší inteligence, již určitý věk, lehce ironie a jednoduše se "Vel satisem" bavíš. To je bohužel všechno. První otázka: Proč se navážíš do Vel satise ohledně ohledně doby napsání jeho příspěvku? Ano možná byl na discotece, jenže okolo 12 sbalil na toho svyho Vel satisa kočku a po tom, co ti napsal příspěvek se s ní třeba pěkně pomiloval. Ty? Ty si na te dost možná stejné discotéce sedel do 3h, zaviděl si těm mladým a blbým, jaký si kolem 12h odvádějí holky no a pak si sedl do svého "kvalitního" německého vozu, na 5. pokus nastartoval a (snad) dojel domů, kde sis ho vyhonil. Tot k tvému času příspěvku. 2.otázka: Mužu vědět jaké máš auto? Nikde to zde neuvádíš a na otázky tohoto typu neodpovídáš, připadne mi, že se za své auto tak trochu stydíš, nebo ne? Možná máš škodovku 120 a pak chápu, že je pro tebe VW modla, možná ne.
3.otázka: V kolikati Renaultech si jel?

p.s. VW je pro smích celé evropě...a to sem ještě hodně mírný:)
Avatar - Ghostyx
23. 9. 2007 13:46
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Coze...? Na trhu v USA? Myslis ty USA, kde jsou vseobecne valnou vetsinou zakazniku u aut tolerovany nizsi standardy zpracovani a uzitych materialu v interieru nez u nas v Evrope? Kde se napr. VW, aby vubec prodal podbizi zakaznikum tak nizkou cenou o ktere si my v Evrope muzeme jen nechat zdat... To jako ma byt ten hlavni argument? Hochu, nestacim se divit co z tebe jeste vypadne... >:D :no:
23. 9. 2007 18:59
Re: Laguna a kecy kolem všeho
NO já jen musím doplnit že Laguna má část karoserie z hliníku, takže pravda mc pozinku už tam není. Jinak Renault má 12 let záruky na kastly, VW kolik že??? asi deset mám pocit.. nejsřív si prosímtě přečti fakta a pak mektej kdo přišel s čím jinak pohon 4motion nemá, to máš pravdu, ale zase máme startování na kartu, osm modelů s max. ohodnocením Euro NCAP testu...tak asi tak mno >:-[]
neregistrovaný "Ada je zase tady"
23. 9. 2007 19:37
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Tak jo. Startovani na kartu, to je opravdu bomba a bez problemu to resi chybejici ctyrkolku >:-[]
24. 9. 2007 10:20
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Ado, k tobě ten nick fakt sedí... nejdřív si přečti to co jsem psal, pak to posuď... víš není o tom jen psát, ale o otm umět číst a nebejt zaslepen informacema VW.. nevěř všemu co ti řeknou na tzv. "tiskovej formulářích" pracuješ v prodeji vozů???? asi ne.. tak pak něco mektej o tom co je dobré a co nahrazuje 4Motion...je to dobrá věc,a le přitom úplně na *, kolik % prodeje obsahuje tento doplněk, myslím tak 1,5% c¨z celkového počtu u VW a navíc kam semotion hrabe na systém Audi... to je nářez...jo a víš že volkswagen a jeho modely Passat, Golf, Phaeton....a další jsou mimo dosažení zisku.. nevím no ale u Renaultu je pouze jedinej modle kterej je ve ztátě a to je Modus... pápá jdi zpět do školy a hezky se tam uč.... ;-)
neregistrovaný "Britt"
11. 10. 2007 12:13
Re: Laguna a kecy kolem všeho
Musim ta sklamat. Len jednu poznamocku. U nas vo VW Bratislava sa vie ze TDI je naozaj za Comonreilom. Vyvojari vo VW sa snazia zdokonalit TDI ale ako pises je to nakladnejsie a komplikovanejsie. Uz aj obcajny montaznik vo VW vie ze koncern zaspal dobu a mal by cim skor riesit comonreil lebo sa kludne moze stat ze vlak uz bude naozaj moc daleko.
PS: minuli rok sa vo VW nahlas uvazovalo ze TDI skonci a bude nahradeny comonreilom. Chyba je len ta ze TDI je dieta koncernu VW a inziniering VW dostal este sancu.
22. 9. 2007 18:18
Mozna to nemela byt Laguna
Renault se sice snazi vehementne distancovat od prusvihu jmenem Laguna II, ale po obrovske ostude je otazkou jestli to bude stacit. Laguna III muze byt uzasna, dokonala, kvalitni, spolehliva jak Lexus, ale stejne to pro mnoho lidi bude proste Laguna, tedy auto ktere ma smysl koupit jen kdyz to do servisu mate samospadem. >:D
Mozna meli za sebou spalit mosty a vymyslet novy nazev, ktery by nebyl tak zatizen minulosti. V kazdem pripade bych novou Lagunu rozhodne prvni dva roky nekupoval dokud nebude jasne jestli uz se Renault naucil vyrabet auta, nebo je stale jenom tvori.
Rozbalit vlákno
6
anonym
22. 9. 2007 20:17
Re: Mozna to nemela byt Laguna
OK to by urcite byla cesta jak se lehce vymanit z problemu, ale za a) vis kolik stoji nove jmeno obecne? Rika se, ze cca. 100 mio EUR, to uznas neni nevyznamny naklad... :-! A za b) ja napr. ocenuji odvahu Renaultu, ze se k tomu postavil celem jako chlap a jde s kuzi na trh i s tim rizikem, ze reputace Lag II nebyla nejlepsi... Podobne to udelal napr. Ford s Mondeem predposledni generace a zda se, ze se vymanil z podobnych problemu... :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
23. 9. 2007 00:40
Re: Mozna to nemela byt Laguna
Atilo, jseš další kamínek do mozaiky fám, nesmyslů, přeludů a blábolů. Žij dál ve světě poháněném kvalitou jiných koncernů.
NIKDY se Renault nemusel distancovat od průšvihu Laguna II, protože žádný nebyl.Natož ostuda.Kolik měla svolávaček?
Copak si VW sype popel na hlavu se svými zmetky Touran a Tuareg?
Radím ti, nekupuj Renault. Budeš totiž jak v jiném světě. Ztratíš veškeré iluze o dokonalosti Německé kvality.

:yes:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
23. 9. 2007 03:40
Re: Mozna to nemela byt Laguna
Nechtel bys radeji zacit delat pojistovaka a chodit od dveri ke dverim presvedcovat lidi o tom, jak skvelé je to, co nabizis? Vidim, ze realita je z tveho pohledu velmi flexibilnim nastrojem a mas k takove veci opravdove vlohy :-) Treba by se ti tak podarilo si vydelat prachy na nejake opravdove auto - napriklad japonske (mimo Nissanu) - a okusit konecne v praxi, co to znamena mit spolehlivy vuz.
neregistrovaný "2.0 dCi"
24. 9. 2007 01:21
Re: 2.0 dCi
Mel jsem octavku 1.9 TDI diky uz nechci mam grandtour v plne vybave koupeny novy v dubnu, za 670tis s motorem 2.0dCi(150k)ted 37.000km a verte je to skvely auto a co vim ze zakulisi Renaultu, tak posledni 3 roky ma kvalitu hodne nahore ! A pokud nova laguna bude taky dobra tak po leasingu bude dalsi laguna- Myslim, ze vyvojari z VW jen slintaji co Renault ma ted za motory
neregistrovaný "Ada je zase tady"
24. 9. 2007 09:21
Re: 2.0 dCi
Amen >:-[]
neregistrovaný "Britt"
11. 10. 2007 12:26
Re: 2.0 dCi
Nuz zase chybne prezentovanie Renaultu. Renault je na Lagunu II. patricne hrdy, no a dovod? Je to prve auto ktore dostalo v teste EURO NCAP 5 hviezdiciek. Bolo pouzitych mnozstvo inovovanych veci ako napr. hlinikova kapota, plastove blatniky atd. Vsetky automobilky si taketo udaje sleduju a vyuzivaju (testuju) ich vo vlastnych projektoch. O Passatoch ktore tu tak vychvalujete by som vam vedel napisat kopec zaujimavosti. Nakolko vsak pracujem pre VW v Bratislave tak budem taktne mlcat. Najlepsie co teraz z VW vychadza su jednoznacne Touaregy a Tourany.
neregistrovaný "GOES"
24. 9. 2007 12:53
CR
No jen co udělá VW CR-ka, bude to zase komplet 1 liga v motorech, benzíny už jsou už teď výtečné.O tom není sporu....ale počkejme. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Adamikos"
21. 10. 2007 21:27
Re: CR
To je mi ale novina....VW byl nekdy se svyma motorama v 1.lize??? Takhle sem se už dlouho nezasmál