V pohodě........... :-)
/mě se ten renault taky líbí, stejně jako mnoho dalších jejich studií, ale těmi studiemi to taky většinou končí, přechod na sérii /pokud je/, bývá často tragédie/
Je trochu zvláštní a hodně sy(u)rová, na Renault až nečekaně. Když vezmu ten čumák jen jako takový, mohl by to být i nějaký koncept od Dodge. Má to takový hodně kovový muscle feeling, hlavně díky tý mřížce tedy. Něco jako koncepty z počátku milenia, třeba ten "motorkoid" Dodge Tomahawk. Profil je takový hoodně protažený, něco co naposledy předvedl snad Cadillac Sixteen.
Vpodstatě bych si ale takto nějak představoval Renault pro severoamerický trh. Snad jen tu linku zadního světla bych nepřerušoval uprostřed a možná ji po stranách pravoůhle zalomil ještě dolů, byl by to pak takový obdelník bez spodní strany.
Pánové, jako hezký článek, ale zařadit stylově Le Corbusiera jako puristu je přehmat jako prase, moc nechápu, z jakého zdroje jste čerpali, každopádně ten zdroj je dost mimo. Le Corbusier z purismu vycházel, ale Corbusier je slavný právě tím, že de facto definoval zcela nový architektonický styl, kterému se u nás říká funkcionalismus, jinde pak jako "mezinárodní styl" (internationalism). Le Cobrusier je známý i tím, že formuloval 5 zásad nové architektury, kterých se pak jím ovlivnění architekti třeba i u nás snažili držet. Bohužel pánové z Renaultu jeho zásady ani nějakou symbolickou formou do auta nepropašovali, takže název Le Corbusier je v podstatě jen taková přidebilnělá reklamní hra.