Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
2
/
10
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
|
acz
Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou
|
acz
Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop
|
acz
Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy
|
acz
Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Nejmenší master pojal osm kubických metrů
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje
|
acz
Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte