Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane Advantage: Nový akční model za 289.900,-Kč

V nabídce pro Renault Mégane se objevil nový stupeň výbavy Advantage. Ten s motorem 1,6 l 16V 100 (74 kW) stojí 289.900,- Kč.
Zpět na článek
7. 4. 2011 08:52
7. 4. 2011 10:40
Avatar - Katikakus
7. 4. 2011 08:52
Tabulky
Tabulku s cenami benzinovych verzi tam mate dvakrat, zatimco dieselove chybi.. ;-)
Rozbalit vlákno
1
7. 4. 2011 09:31
Re: Tabulky
Díky, už by to mělo být ok.
Avatar - Emel
7. 4. 2011 10:40
Advantage
Tahle verze se mi líbí... konečně někoho napadlo přihodit za pár korun kožený volant :-). Zbytek je také slušný - elektrická okna, centrál na DO, rádio s MP3, aktivní i pasivní bezpečnost, nechybí dělené sedačky, až marnotratně působí dešťový a světelný senzor... snad jen litá kola chybí.

Problém je motor. Pasovala by mi sem silnější 1.5dCi, s šestikvaltem... ale příplatek 60.000 oproti dynamicky shodné 1.6 je nesmysl, za stejné peníze je 1.4TCe v Dynamique.
Rozbalit vlákno
2
7. 4. 2011 18:21
Re: Advantage
No...kupovat auto teď, tak je asi jasno.
8. 4. 2011 10:51
Re: Advantage
1,5 dCi je rozhodně dynamičtější motor, než 1,6 16v Tyto dva motory jsou tak maximálně stejně výkoné a to je úplně něco jiného, než dynamika morotu, ta je primárně určena počtem Nm a průběhem a tam se atmosfericky plněný benzinový motor nemůže rovnat přeplňovanému dieslovému motoru o defakto shodném objemu. A to nemluvím o spotřebě.
Avatar - Ada je zase tady
7. 4. 2011 15:48
Až rendlík jednou...
... bude chtít nabízet nějaké skutečně výhodné (Advantage) vozy, kteríé bude zákazníkovi stát za to koupit, musí nejprve zastavit výrobu ve Francii a přestěhovat ji do nějaké technicky vyspělé země a tam začít vyrábět v licenci vozy od nějaké slušné automobilky, která osobní vozy umí nejen zkonstruovat technicky, ale i designově. Jako dobrý příklad, hodný následování je třeba VW, Mazda nebo Toyota. Zbytečné a trapné pokusy rendlíkovců stvořit nějakou další a další kreatůru se střední životností 50 tisíc km jsou odsouzeny k obchodnímu nezdaru a už snad ani nestojí za komentář, byť nám je tu redakce auto.cz neustále podbízí. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - NickNik
7. 4. 2011 16:46
Re: Až rendlík jednou...
Keci v kleci už je to trapný furt se opakuješ, 50 tisíc km má životnost možná tak VW s úžasným motorem TSI.Až budeš o autech něco vědět pak komentuj ty tupče >:D
7. 4. 2011 19:19
Re: Až rendlík jednou...
V jednom ma ten Ada pravdu... po technicke strance zadna slava... staci si pocist na Renaultforu... napr. variabilni casovani u 110k 1.6 - pruser, prevodovky u tohoto motoru taky problematicke a spousty jinych prkotin, ktere se ale resi temer vsude. Kazdopadne koupit si auto a mit po 20tis problem s dvemi nejdulezitejsimi vecmi, ktere delaji auto autem, no... 8-s
Avatar - NickNik
7. 4. 2011 20:30
Re: Až rendlík jednou...
Ale já to sem nepíšu jen tak z trucu ale proto,protože sem 1 rok chodil do Servisu Renault a 1 rok do servisu VW na praxi a můžu to posoudit před tím sem měl taky proti Renaultům předsudky ale těď...A na Renault forum ani jiným si může číst kdo chce co chce jsou tam jen lidi co autum nerozumí (po technický stránce) a rejpou se v tom šetřej kde můžou a to se pak může vymstít...mluvím o Forech obecně Renault forum neznám takže vlastně nevim.
7. 4. 2011 21:43
Re: Až rendlík jednou...
Presne. Vetsina prispivajicich jsou "domaci kutilove", kteri by si pro korunu nechali vrtat koleno.
Tohle je ale spolecne pro vsechna fora rozsirenych znacek, na druhou stranu se treba u Alfistu a Lanciaru clovek i docka rady a pomoci. :-)
8. 4. 2011 10:45
Re: Až rendlík jednou...
Lidi, kteří se pohybujou u aut a rozumí jim je obecně Renault opravdu cenější, než VW, hlavně co se "sportovního náčiní" týče :-)
8. 4. 2011 10:43
Re: Až rendlík jednou...
Nevím, co ti spol. Renault udělala a je mi to upřímně jedno. Ovšem celkem jistě vím, že to v hlavě nemáš v pořádku, si takový ubožáček, který si léčí svoje mindráčky tady v diskuzích a maximálně někde u piva. Asi tě musí strašně *, že firmička "Rendlík a syn" je nejrychleji rostoucí evropskou automobilkou a dlouhodobě patří prodeje jejich produktů k největším v Evropě. Když k tomu připočku nejlepší sportovní verze, Gordini edice, angažování ve Formuli 1, GP2, WSR atd, technický průkopník (pneumatické ventily, první přeplňovaný motor v F1, zakladatel MPV atd atd). Aliance s Nissanem, Dacia pod křádly Renaultu kvete a to dost rychleji, než Škoda ve své době.
Je mi samozřejmě jasný, že fakta, který zde píšu, tě nezajímají, protože ubožák tvýho formátu taková fakta ani nedokáže strávit!!! Žij si dál se svým Prassatem a nebuď moc nasranej, až se ti zas něco vysype...ale dávej si pozor na auta od spol. Rendlík a syn, hlavně na ty, co mají na zadku napsáno Renault Sport a vedle toho nálepku "chčiju na VW"....zadupou tvýho vergla do země... ;-)