Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane Advantage: Nový akční model za 289.900,-Kč

David Bureš
Diskuze (12)
V nabídce pro Renault Mégane se objevil nový stupeň výbavy Advantage. Ten s motorem 1,6 l 16V 100 (74 kW) stojí 289.900,- Kč.

Se začátkem dubna zveřejnil Renault nový ceník pro hatchback nižší střední třídy Mégane. Některé stupně výbavy zmizely z nabídky, jeden nový naopak přibyl.

První cena Renaultu Mégane se zážehovým motorem 1,6 16V (74 kW) zůstává na 259.900,- Kč. Už základní výbava Mégane Generation zahrnuje šestici airbagů, tempomat, palubní počítač, manuální klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a impulsní elektrické stahování předních oken.

Výbava stupně Authentique je proti lednu upravena a nyní nabízí dělená zadní sedadla, přední loketní opěrku s odkládacím prostorem, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka a rádio s CD, MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu.

V lednu přitom tento stupeň zahrnoval také Renault Keyless Drive či podélně nastavitelný volant. I přes chudší výbavu však Authentique s motorem 1,6 16V (74 kW) nadále stojí 274.900,- Kč.

Nově nabízený akční model Advantage s motorem 1,6 l 16V 100 (74 kW) stojí 289.900,- Kč. Výbava je v tomto případě doplněna o dvouzónovou klimatizaci s dešťovým a světelným senzorem, ESP s ASR, přední mlhovky, vyhřívaná elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná zadní okna, volant nastavitelný ve dvou směrech, připojení Bluetooth, sedadlo řidiče s bederní opěrkou, kartu Renault Keyless Drive a ukazatel venkovní teploty.

Vzhled vylepšují leskle černá zrcátka, 16palcová kola, kliky dveří v barvě karoserie, kožený volant a hlavice řadicí páky.

Renault Mégane - ceny benzinových motorů na českém trhu (březen 2011)
Motor1,6 16V 1001,6 16V 1101,4 TCe 130
Převodovka5M6M6M
Zdvihový objem [cm3]159815981397
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]74/550081/600096/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]148/4250151/4250190/2250
Max. rychlost [km/h]190190200
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,910,59,6
Průměrná spotřeba [l/100 km]6,87,16,6
Cena Mégane Generation [Kč]259.900,---
Cena Authentique [Kč]274.900,---
Cena Advantage [Kč]289.900,-309.900,--
Cena Dynamique [Kč]-334.900,-364.900,-

Vrcholné povedení Dynamique zlevnilo proti lednu o 20.000,- Kč. Se vznětovým motorem 1,9 dCi (96 kW) stojí takto vybavené Mégane 419.900,- Kč. Nejvyšší verze obohatí výbavu o 16palcová kola z lehkých slitin, matně chromované kliky dveří, vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce a zadní parkovací senzory.

Další předností verze Dynamique je pak rozšířená nabídka příplatkové výbavy – ta mimo jiné čítá vyhřívaná přední sedadla (+5.600,- Kč), kožené čalounění (+50.400,- Kč), elektricky otevíratelné panoramatické střední okno (+25.200,- Kč), hands-free kartu Renault (+8.100,- Kč) či bi-xenonové natáčecí světlomety (+25.200,- Kč).

Renault Mégane - ceny dieselových motorů na českém trhu (březen 2011)
Motor1,5 dCi 90 FAP1,5 dCi 110 FAP1,5 dCi 110 FAP EDC1,9 dCi 130 FAP
Převodovka5M6M6DS6M
Zdvihový objem [cm3]1461146114611870
Válce/ventily4/24/24/24/2
Největší výkon [kW/min-1]66/400081/400081/400096/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]200/1750240/1750240/1750300/1750
Max. rychlost [km/h]180190190205
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,510,511,79,5
Průměrná spotřeba [l/100 km]4,44,44,45,1
Cena Mégane Generation [Kč]319.900,----
Cena Authentique [Kč]334.900,----
Cena Advantage [Kč]349.900,-369.900,-399.900,--
Cena Dynamique [Kč]-394.900,-424.900,-419.900,-

David Bureš
Diskuze (12)
8. 4. 2011 10:51
Re: Advantage
1,5 dCi je rozhodně dynamičtější motor, než 1,6 16v Tyto dva motory jsou tak maximálně stejně výkoné a to je úplně něco jiného, než dynamika morotu, ta je primárně určena počtem Nm a průběhem a tam se atmosfericky plněný benzinový motor nemůže rovnat přeplňovanému dieslovému motoru o defakto shodném objemu. A to nemluvím o spotřebě.
8. 4. 2011 10:45
Re: Až rendlík jednou...
Lidi, kteří se pohybujou u aut a rozumí jim je obecně Renault opravdu cenější, než VW, hlavně co se "sportovního náčiní" týče :-)
8. 4. 2011 10:43
Re: Až rendlík jednou...
Nevím, co ti spol. Renault udělala a je mi to upřímně jedno. Ovšem celkem jistě vím, že to v hlavě nemáš v pořádku, si takový ubožáček, který si léčí svoje mindráčky tady v diskuzích a maximálně někde u piva. Asi tě musí strašně *, že firmička "Rendlík a syn" je nejrychleji rostoucí evropskou automobilkou a dlouhodobě patří prodeje jejich produktů k největším v Evropě. Když k tomu připočku nejlepší sportovní verze, Gordini edice, angažování ve Formuli 1, GP2, WSR atd, technický průkopník (pneumatické ventily, první přeplňovaný motor v F1, zakladatel MPV atd atd). Aliance s Nissanem, Dacia pod křádly Renaultu kvete a to dost rychleji, než Škoda ve své době.
Je mi samozřejmě jasný, že fakta, který zde píšu, tě nezajímají, protože ubožák tvýho formátu taková fakta ani nedokáže strávit!!! Žij si dál se svým Prassatem a nebuď moc nasranej, až se ti zas něco vysype...ale dávej si pozor na auta od spol. Rendlík a syn, hlavně na ty, co mají na zadku napsáno Renault Sport a vedle toho nálepku "chčiju na VW"....zadupou tvýho vergla do země... ;-)
7. 4. 2011 21:43
Re: Až rendlík jednou...
Presne. Vetsina prispivajicich jsou "domaci kutilove", kteri by si pro korunu nechali vrtat koleno.
Tohle je ale spolecne pro vsechna fora rozsirenych znacek, na druhou stranu se treba u Alfistu a Lanciaru clovek i docka rady a pomoci. :-)
Avatar - NickNik
7. 4. 2011 20:30
Re: Až rendlík jednou...
Ale já to sem nepíšu jen tak z trucu ale proto,protože sem 1 rok chodil do Servisu Renault a 1 rok do servisu VW na praxi a můžu to posoudit před tím sem měl taky proti Renaultům předsudky ale těď...A na Renault forum ani jiným si může číst kdo chce co chce jsou tam jen lidi co autum nerozumí (po technický stránce) a rejpou se v tom šetřej kde můžou a to se pak může vymstít...mluvím o Forech obecně Renault forum neznám takže vlastně nevim.