Rodinu modelů kolem třetí generace Renaultu Mégane doplní šestá karosářská verze – nový Mégane CC. Renault slibuje inovace ve všech ohledech a především jednu zásadní novinku: dvouspojkovou převodovku.
Celé to nevypadá vůbec špatně, opět jen škoda, že to má ten současný renaulťácký ksicht. Navrhuji, aby se to prodávalo s dešníkem jako Superb, je to totiž francouzské a ožralý vínopijec zajistí, že tam časem začne pršet.
>:D plesku jeste nemam, mit ji ve svem veku, to by bylo nadeleni :-):-) . No, me by ta proklena strecha opravdu vadila a opravdu moc. Strechu si muzes stahnout i v zime, taky tak s tatou jezdime..
obcas proste nechces, aby ti svitilo slunicko na hlavu, do oci a celkove vsude, i kdyz to sklo ma urcite filtry proti propousteni tepelneho zareni, proste by me to stvalo...jedine, ze by tam byla roleta, uplne tmava, to pak jo...
JE VIDĚT, ŽE TI TADY VADÍ NĚCO, O ČEM EVIDENTNĚ VÚBEC NIC NEVÍŠ, TAHÁŠ SI TRIKO A BLEJEŠ KIDY. STAHOVACÍ ROLETKU = CLONU POD STŘEŠNÍM OKNEM MÁ SAMOZŘEJMĚ UŽ I PŘEDCHOZÍ MODELOVÁ ŘADA MEGANŮ VČETNĚ CC. ROVNĚŽ TI DOPORUČUJI SLEDOVAT HODNOCENÍ SERVERŮ A UŽIVATLŮ Z JINÝCH ZEMÍ, KTERÉ SE VÝRAZNĚ LIŠÍ OD TUZEMSKÝCH DUMMKOPFŮ, KTEŘÍ ZTĚŽÍ KDY V TAKOVÉM VOZE VŮBEC JELI.
NAPŘ. JEDEN NÁZOR Z RSA (to je Jihoafrická republika, víš ?) Cituji:
"Before I tell you more about Megane CC it is important to note that I have never owned a car not manufactured in “Deutschland”. I've always believed that no one else could get it right.
My last über car was a 1999 BMW 328i Cabriolet which I traded for the Renault. At this point many of you may have scoffed or sniggered at the move to a Gallic chariot. Well, it was simple. I wanted to buy a new cabriolet and BMW, Mercedes and Audi are not in the playing field for us ordinary hotel general managers any more. After three years, I have covered more than 90 000 km in it. The Megane CC is a sleek looking vehicle and seems much more athletic looking than the 307 CC or VW EOS. Well, in fact the Megane CC is arguably one of the most handsome cabriolets on our roads! This car has a gorgeous design and it will definitely keep its elegance with time.
And what makes it even more attractive is its keen pricing undercutting that of its rivals. Furthermore it offers loads of standard comfort and safety features meaning that you get quite a lot of car for your money. The fold-away roof of the Renault is entirely glass, which is a nice break from the canvas roofs I had previously on my Audi and Beemer. I don’t think I could go back to a canvas roof - or as my friends always jokingly called it, a “knitted top” car - again. On a trip from Cape Town to Knysna last year, I managed to get 1 132 km out of this tank, which amazed even me. I am not a heavy footed driver, but where and when I can I also like to test the long arm of our law and exceed the speed limit within the 10% “allowed range”. And even with this, the return in consumption is fantastic.
It also offers a true two-in-one car and no matter in which position the roof is you will enjoy the ride.
Pluses:
• Design
• Glass roof
• Build quality
• Standard equipment
Minuses:
• Can be sluggish
Robert H, Cape Town, RSA" konec citátu.
A teď se běž pěkně vyčůrat, pomodlit a spát, třeba se z těch svejch plků vyspinkáš!
Na to muzu rict jedine....pan nemel prachy na nove BMW v kabriu, tak si koupil Renaulta a je za nej happy, protoze mu nic jineho nezbejva... BTW uz jsi videl cloveka, kterej by rek, ze auto, tkere si koupil, je na *? :-! . Ted si bez vzit prostenal, at se muzes v klidu vycurat, plenky, kdyby neco zbylo a bez spinkat...vecernicek neprosvihnes, pri sve senilite by te to urcite mrzelo, tak si narid budicka ;-) . Nerikate si doma Soudruhu a Soudruzko?
Ja, ich habe verstanden:
deine Geständnis ist - MIR ZUFOLGE, SHÄTZE ICH DICH, mein lieber Genosse acALIEN! Ein bisschen peinlich und bemitleidenswert, aber nicht zur Sache. Alles klar - du hast keinen Beweis, keine Argumente, jammervolle Kentnisse. Veitere Aussprache überflüssig.
Du kannst nur zu Gott beten!
Krtku, na co si hraješ, pokud sis toho ještě nevšiml, tak tady se píše česky, příp. slovensky...
Jestli se potřebuješ jazykově zdokonalit, nebo se jen předvádět, tak můžeš v klidu dál: "SLEDOVAT HODNOCENÍ SERVERŮ A UŽIVATLŮ Z JINÝCH ZEMÍ, KTERÉ SE VÝRAZNĚ LIŠÍ OD TUZEMSKÝCH DUMMKOPFŮ..." 8-s:*) >:-[]
Zwischen der Bahn und der Fahrzeugbranche ist offener Streit über die Schuld an den winterlichen Zugausfällen und Technikproblemen entbrannt. Der Verband der Bahnindustrie (VDB) verwahrte sich gegen «einseitige Beschuldigungen». Der politische Vorwurf schlechter Qualität sei schlicht falsch, erklärte VDB-Hauptgeschäftsführer Ronald Pörner auch mit Blick auf Kritik von Bundesverkehrsminister Peter Ramsauer (CSU). Die Wartung ihrer Züge erledige die Bahn komplett in Eigenregie. Für die Zuverlässigkeit und Verfügbarkeit der Flotte sei zudem eine ausreichende Betriebsreserve wichtig. Die Bahn verwies erneut auf die Verantwortung der Industrie.
Technik-Vorstand Volker Kefer sagte, die Bahn habe die Hersteller «immer wieder auf mangelnde Qualität und Zuverlässigkeit von Zugtypen hingewiesen.» Er bekräftigte, es seien Fahrzeugkomponenten geliefert worden, die sich nicht wie versprochen als dauerfest erwiesen hätten. «All dies hat mit Wartung und Instandhaltung von Zügen nichts zu tun.» Bahnchef Rüdiger Grube hatte die Industrie schon am Wochenende erneut für die Probleme verantwortlich gemacht. Ramsauer kritisierte, es dürfe nicht sein, dass Pulverschnee durch Lüftungsschlitze eindringe und die Elektronik lahmlege. Daher sollte die Industrie haftbar gemacht werden, wo dies möglich sei.
Probleme im Fernverkehr behindern Reisende
Der VDB erläuterte, derartige Probleme mit Pulverschnee habe die Bahn den Herstellern nicht mitgeteilt. Der bundeseigene Konzern mache der Industrie bisher «generell keine Angaben zu den Ursachen für ICE- Ausfälle in diesem Winter». Die Züge seien nach dem Stand der Technik gebaut, bei bis zu Minus 40 Grad getestet und abgenommen worden. «Unsere Züge fahren in aller Welt, bei unterschiedlichsten Klimabedingungen», sagte Pörner.
Die Bahn hat angesichts des wochenlangen Winterwetters erhebliche Probleme im Fernverkehr. Hintergrund sind knappe Fahrzeugkapazitäten, da Teile der ICE-Flotte wegen Achsproblemen sicherheitshalber bis auf weiteres viel häufiger zur Überprüfung in die Werkstätten müssen als ursprünglich vorgesehen. Dadurch stehen kaum Reserven bereit, wenn Züge wegen Schnee und Eis repariert werden müssen oder ausfallen.
Nevim o cem ten clanek je, proste jsem mu zkopiroval neco z news.de , aby si mohl zasprechtit :). Ja nemecky neumim poradne ani nadavat, vystacim si s anglictinou a islandstinou, tak jsem si musel pomoci :-):-) .
Ja jsem si to od nej prelozil v google translatoru >:D . To vis, myslim na nej, kdyz jsem si precetl ten jeho zachvat (ten puvodni v cestine), tak jsem si rekl, ze ho musim trosku zamestnat >:-[] .
Zda se, ze dotycnemu to neudelalo jen ples, ale uplne vypalilo mozek z hlavy... Sklenena strech je nejvetsi blbost, ktera na aute muze byt. BTW - kritizoval jsem ji i u Skody Yeti. :no:
Ale jestli chces, tak se tady muzeme prebijet clanky hlupaku opevujicich rendliky a lidi, kteri maji vsech pet P pohromade a uz jsou z teto nemoci definitivne vyleceni. Hadej, kterych je vic...
Jinak pamatuji si, jak jeden z mych znamych v Britanii, ktery mel kdysi sluzebni Vauxhall Vectra (britsky Opel) nechal na zadnim skle od prodejce nalepku "Made in Germany" aby vyjadril, ze to auto opravdu nebylo smontovano v Anglii. Ona ta povest nemecke kvality nefunguje jen u nas, ale vsude, kde maji nejakou strojirenskou tradici. :-!
Ja si obcas v aute pohopsavam do rytmu hudby a auto se pak taky houpe, nerikej mi, ze si lidi v zacpe na barandaku myslej, ze mam jednu rychlovku s pritelkou na semaforech >:D >:D >:D:yes:
Nikde ji tam nevidim a pochybuju, ze ve skladaci strese ze skla, by se pro ni naslo misto, dkyz tam jsou klouby/panty, krom toho by ji urcite ukazali na fotkach...
ten radši neukážou vůbec ;-) Mně se to teda moc nelíbí... Myslim že EOS si může dál vesele pískat, jelikož ho po stránce designu a hlavně VYVÁŽENOSTI se mu nikdo ani z daleka nedokázal přiblížit.
Eos je gay auto, ale porad asi vyvazenejsi, hezka je taky Astra, ktera je chvalena hlavne za bocni profil, ale ta uz dosluhuje a nova generace dostane kabrio pozdeji, hlavne je tu pekna trojka od BMW :yes::yes::yes:
Tim, ze si ho kupuji gayove a zensky, tim, ze ma takovy vyraz. Ale to byla spis narazka s usmevem, proste se prosaklo, ze po eosu jdou hodne kluci na kluky. Jinak je to samozrejme povedene auto..
Na Islandu je hodne homosexualu, to mas pravdu, ale zase mene Eosu, o to vic Eos tito lide obdivuji, pritom na nich spatne prehozene orientacni vyhybky clovek ani nepozna..nez se projevi... Me nic nestve, mam nove BMW a v rodine je i BMW v kabriu a neni to ani jednicka, ani trojka, ja jsem spokojen :)).
Ono jich bude hodne vsude, jen na Islandu se vsichni znaji, tak to vsichni o vse vi a vsem to rikaj, coz je nekdy debre, aspon vim, na koho davat bacha ve sprchach >:D . Mozna za to ale muzou i ty gayotermalni prameny a nekonecne polarni noci...kdyz zrovna nesviti polarni zare, tak je to celkem na palici, ale co, s pritelkou mi utika i polarni noc rychle :-) .
Ta zadní světla - úplný Vel Satis. Byť mám hořko, když vzpomenu na Ren., ale tohle je moc pěkné.
Téma: Prosklená střecha..... moc by mě zajímal, vy znalci >:D , co na to Ferry a nádherná, moc nádherná Targa.... vy prosklené střechy....jde vidět, že jste v takovém autě ani neseděli.....že se do toho zapojíš i ty, WL, mě celkem překvapilo.... :no:
Do čeho jsem se zapojil? Jednak jeho "jazykové" vstupy byly trapné a za druhé nemám rád když tu někdo "argumnetuje" cizím subjektivním názorem někde ze světa internetu. Tak to si tu můžem zrovna rozdávat navzájem jen odkazy na názory jiných a nemusíme diskutovat vůbec.
Taky nechápu proč by musela každého rajcovat nějaká prosklená střecha, jedno jestli v Renaultu, nebo v 911. Osobně bych nechtěl na autě ani šíbr, natož prosklený. Nevím proč bych měl toužit po skleněné tarze, když můžu mít raději klasické kupé?
A opravdu si "myslíš", že jsem nikdy šíbr neměl, nebo nejel v autě s panoram. střechou, nebo v kabriu?
Naposledy jsem jel s panoram. střechou v kaškaji. K čemu mi je nad hlavou ten skleník, když tam se to nedá ani pootevřím. Připadal jsem si jak nějaký ještěr v terárku pod tíhou skleníkového efektu...
a to se nebavím o další prosklené ploše na čištění, navíc nijak zvlášť dobře přístupné..., nebo o dalším zvyšování těžiště celého vozu...
a bourat na střechu bych s tím taky určitě nechtěl...
Možná jednou po odhlášení to nebude špatné třeba na pěstování rajčat...