Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane CC: Rozdvojený charakter i v nové generaci

Druhá generace Renaultu Mégane přinesla otevřené provedení Mégane CC s prosklenou skládací střechou. Nová generace na této praxi nic měnit nebude. Na ženevském autosalonu se představí nový Mégane se skládací střechou.
Zpět na článek
7. 1. 2010 09:25
7. 1. 2010 10:31
7. 1. 2010 10:43
7. 1. 2010 10:48
7. 1. 2010 11:19
7. 1. 2010 16:42
8. 1. 2010 00:31
7. 1. 2010 18:22
neregistrovaný "kabrioletak"
7. 1. 2010 20:31
7. 1. 2010 22:14
neregistrovaný "kabrioletak"
7. 1. 2010 21:14
1. 2. 2010 12:33
neregistrovaný "krtek52"
7. 1. 2010 09:25
Otáznik
Cítim, Lukáš, z článku averziu voči tomuto druhu karosérie? Rozdvojený charakter, kríženec, to nie sú zrovna lichotivo znejúce termíny. ;-)
Osobne ma poteší, keď niektorý CC vidím na ceste, najčastejšie Peugeot, Ford, alebo Eos, tých Renaultov som doteraz príliš nestretol.
Snáď sa im teraz podaril, napriek nutnosti veľkého kufra na odloženie strechy, elegantný kúsok... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - da_b0mb
7. 1. 2010 10:31
Re: Otáznik
Z tyhle kategorie je co do designu rozhodne nejzdarilejsi EOS (podle me)...Ostatni maj na zadech "batoh" a to celkove design dost degraduje...zkratka se mi to nelibi a tady tomu nejspis nebude jinak :-(
7. 1. 2010 10:43
Re: Otáznik
Tahle kategorie je podle mě celá totálně nezdařilá a hnusná. Kabriolet má být kabriolet, a ne nějaká skládací plechovka. A kecy o tom, že konstrukce CC je proti klasickému plátnu praktičtější, jsou bláboly - kabriolet nikdy nebyl myšlený jako praktické auto, ale především pro radost. Taky mi na CC vadí ty hnusné spáry po celé karoserii.
7. 1. 2010 10:48
Re: Otáznik
Kto kedy predpísal, ktorá kategória je alebo nie je správna? Vec vkusu a názoru.
Akurát sa mi zdá, že autor článku nie je celkom nestranný, čo by podľa mňa mal byť. Názor si spraví už každý sám. ;-)
Ani už vlastne neviem, kto s tým po rokoch začal. Mercedes SLK, či Peugeot 206 CC?
Pretože to rozhodne nie je žiadna novinka.
[odkaz]
7. 1. 2010 16:42
Re: Otáznik
Znám několik majitelů(majitelek) malých CCček a všechny spojuje to, že jde o několikáté auto v rodině, které je využívané celoročně. Jasně, mohli by mít jedno opravdové kabrio a k němu nějaké miniauto na zimu, ale proč, když jejich roli zastane CC?
Avatar - ryman
8. 1. 2010 00:31
Re: Otáznik
ja ti nevim.. ten zadek cnici do eteru me silne znepokojuje... 8-s
neregistrovaný "kabrioletak"
7. 1. 2010 18:22
Celkově
Musím říci,že v podctatě vaše příspěvky jsou pravdivé ale někdy z určitého pohledu.JInak pravda je,že prvním průkopníkem byl SLK nasledován 206Cc ,možná pro zajimavost mezi průkopníky se může přidat i Nissan Silvia,ale opravdu jen prozajimavost,nebod'jde o auto jen s pravostraným řízením.Co se týče funkčnosti a vzhledu CC,tak je třeba si uvědomit,že trh si to více méně žádá.Lidé si chcou například pořídit další auto do rodiny,případně něco manželce,menšího,na každodení použití,a když to splnuje cabrio tak i funkční celý rok.To funkční i v zimě je trošku polemizovatelné,nebod'moderní cabriolet s plátěnou střechou je taký celoroční ofšem lidé si myslí mnoho polopravd a mýtu :-),například že v plátěné střeše je zima,promrzá,je hlučná či do toho teče.Nic z toho není pravda.Tepelné vlastnosti jsou naprosto stejné jako u coupé verze nebo auta s pevnou střechou,což lze zjistit z testů termo izolace a uniku tepla(je si třeba uvědomit že plátěná střecha není prostě jen hadr a nic jiného ;-) )dále míra hluku s nataženou střechou je vesměs stejná,říkám vesměs nebod oproti coupe nebo CC je to rozdíl zanedbatelný a navíc zaznamenán až od vyšších rychlostech.Plus v CC bych viděl v tom,že je menší starost a péči o střechu,třeba zašpinění a případné čištění a potom vandalství,že to případné pobudy neláka ji proboudnout atd.když k tomu přidáté ty věci které si lidi o plátěné střeše myslí,což je nesmysl,tak je ten trh více méně daný.V tomhle směru to chápu.Pokud se ale budu dívat na to ze strany klasika tak když se řekne kabriolet tak jedině plátěná střecha,což je i můj názor.Jak říkal kolega pár příspěvků nademnou kabriolet je pro radost a ne proto aby byl praktičtější.Navíc si myslím že celkově je auto z mého pohledu horší a málo kdy pěkný.Bahratý zadek,navíc přístup do kufru a místo v něm je oproti klasické střeše opravdu žalostný a v praxi spíš nepoužitelný,navíc přidání celkové hmotnosti vozu což není zanedbatelné.Je třeba si uvědomit,že klasický cabriolet je patřičně vyztužen a použity jiné materialy a když se k tomu přidá i CC tak je pochopitleně váha ještě větší.Myslím si že tak celkově jsou CC vzhledem horší pravda na ukor ale pevné střechy.Dnes se stále dělají nové kabriolety s plátěnou střechou,zrovna přišel na trh nový mercedes,ale plátěné střechy si budou kupovat jen znalci kteří nechcou dělat nějaké nesmyslné kompromisy,na to jsou jiné auta.
Rozbalit vlákno
2
7. 1. 2010 20:31
Re: Celkově
problem platene strechy je v tom ze je potreba se oni starat jako o platenou strechu, jinak za 2-3 roky vypada naprosto hnusne :-)

jinak me se v celkove kategorii CC libi oba mercedesy SL a SLK, nasledovane Mazdou MX5 a pak Meganem CC minule generace :-)

[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "kabrioletak"
7. 1. 2010 22:14
Re: Celkově
Máte pravdu,je třeba se o takovou střechu starat,jak jsem nic méně psal,že u pevné je tahle péče praktičtější ofšem s kompromisem vzhledu. :-) což zase lidi co si tohle pořídí a nepoužívají auto vyloženě jako cabrio ale jako bežný všetraný vůz do většinu podmínek,tak tohle skousnou a nebo což často slýchávám si na tenhle trend již zvykl.Jinak plátěná střecha po 2-3 rokách že by vypadala hnusně?Tohle je spíše neduch starších kabrioletů či takových střech které byly nově potažené levnym materialem,například po renovaci staršího auta.Ještě jsem neviděl relativně novější cabrio,který by mělo po takové době škaredou střechu ikdyž na střechu bylo šáhnuto pouze tlakovou vodou s šamonem.Je ale pravda a to zásadní to jak se k samotné střeše majtel chová ale hlavně vjakém stavu střechu stahuje.
Co se týče vzhledu CC tak ano některé příklady jsou,například vaše zminovaná mx5 je krásně provedá a docela i SL (nezaměnovat s menší SLK,která mě příjde dobrá pro manželky ;-) ),ale pro mě jsou to spíše takové sportovní Roadstery.Spíš tady mám namysli klasické 4 mistné kabriolety.A musím se přiznat,že se mě docela líbí nové cabrio od infiniti G37 kde není znát ta typická zád' jakblo zvykem.Ale doba jde dopředu a věřím že tento neduch se více či méně zlepší.
7. 1. 2010 21:14
design
Ale ten zadeček je rozkošnej.... Jestli bude tady k mání i v Privilege... hmhmhm >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Drag-On
8. 1. 2010 01:42
Pevná zaťahovacia strecha...
Mimochodom pevná zaťahovacia strecha je staršia než MB SLK...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
8. 1. 2010 10:08
Re: Pevná zaťahovacia strecha...
to je spis zatahovaci garáž >:D
8. 1. 2010 19:30
Re: Pevná zaťahovacia strecha...
ona je ešte trošku staršia ;-)
[odkaz]
Avatar - Drag-On
8. 1. 2010 19:50
Re: Pevná zaťahovacia strecha...
Aha diky....to som už nevedel ;-)
8. 1. 2010 23:05
Re: Pevná zaťahovacia strecha...
Možno ani to nie je najstaršia, ale viac už tiež neviem.
;-)
neregistrovaný "krtek52"
1. 2. 2010 12:33
Re: Pevná zaťahovacia strecha...
Ford Fairlane 1958