Středisko tvorby propagačních materiálů u Renaultu trochu zapomnělo na zobrazení postavy za volantem. Fotografie sice vypadají pěkně dynamicky, protože je auto v pohybu, ale řidič se schovává. >:D
Ovšem dost možná nám Renault představuje průkopnický model, kde je vše plně automatické a řidič již není potřeba. Ani bych se nedivil, protože tento vůz by klidně mohl být skoro vlajkovou lodí Renaultu a na vlajkových lodích se takováto průkopnická řešení objevují vždy jako první.
Docela mě Renault překvapuje. V Evropě se skoro úplně stáhl ze segmentu aut vyšší střední či dokonce střední třídy a soustředí se na segmenty levnějších aut. Avantime, Laguna a Latitude se Renaultu moc nepovedly. A nebo se možná i povedly, ale Renault je neumí prodat. Prostě někde je chyba.
Myslím si, že si tím dost výrazně ničí svou image. Renault je dneska taková trochu dražší Dacia a pomalu k tomuto obrazu spěje i Nissan. I když ten je stále podle mého subjektivního názoru z této trojce nejlepší, ale je jen otázkou času, kdy spadne na úroveň Dacie.
Renault je normální značka mainstreamu s normální modelovou skladbou jako má třeba Ford nebo Opel. Auta z vyššího segmentu než je střední třída už skoro nikdo neprodává. Laguna by určitě mohla být lepší, ale stejně v této třídě má zajímavé prodeje jen Passat. Renault má zase úspěch v cenově srovnatelné třídě kompaktních MPV. Za pár let se Renault pokusí společně s Nissanem a Mercedesem vstoupit do vyšších tříd a uvidíme, jak se mu to povede. V Evropě to asi žádná sláva nebude, ale třeba jinde to půjde.
Bezna situacia na ceste:
"Aha, vidis to, to je GT-R?..."
(Renault Scala medzitym prejde okolo)
..."Co, kde je GT-R? Vydim akurat S-Classu, kde vydis GT-R?..."
>:D >:D