...Dacia Lodgy s motorem 1,5 dci ve výbavě Exception za vynikajících 374 900 - mám 7 míst, skvělou výbavu, motor, a ušetřím ještě 5 000 proti holátku Scénicu. BRAVO DACIA, NEBRAVO RENAULT :yes::no:
dacia nie je zle auto ale musis pochopit ze ludia ktori maju vyssie naroky na komfort, vykon motora, imidz a aj vybavu tak ti do dacie nepojdu... preto je nezmyslom tu pisat reci o jasnej volbe... dacia je jasna volba tak akurat v pomere cena/uzitkova hodnota ale mnohi ktori sa rozhoduju kupovat taketo auto tak uz cenu neriesia a maju aj na drahsie auto ako dacia ver mi.... a radi si za ten komfort vykon a imidz priplatia u konkurencii :yes:
ja na jasnu volbu vidim scenin P5008 a aj novy carens bude fajn... ako aj C4 picasso.... dacia sa na nich nechyta
pozri si predajnost modelu lodgy v europe... a uvidis ze scenicov sa preda ovela viac.... ktovie preco ze?
A to je přesně ono. Svět je zkažený, je cool mít co nejsilnější, nejdražší a největší auto, přitom se zapomíná na to, že auto je určené k přesunu z bodu A do bodu B ;-)
Jel jsem v Lodgy 770 km, převážně po dálnici, po 200 km mi hučelo v kebuli jak v úlu, nevěděl jsem, jak si sednout. A to nejsem "neskladný"- míněno vysoký ani objemný. No a co se "výbavy" týče, i ta nejvyšší je tak trochu spartanská a pořád v ní cost věcí chybí. Neříkám, že to auto nemá své opodstatnění, ale vozit rodinu bych v tom nechtěl, při 150 km/h má rádio co dělat aby přeřvalo neodhlučněný motor a aerodynamický hluk. A vinou motoru to rozhodně nebylo, ten bych řekl patří k tomu lepšímu, co na tom autě je.
Jezdit s tím na chalupu, klidně. Pokud nejezdím delší trasy víc než 1x za dva měsíce, budiž. Pro mne to rodinné auto není. To scenik je v pohodě, i když v této kategorii bych lovil jinde, třeba u PSA, Opelu či Fordu.
150 km/h není povolená rychlost ;-) - a s tou nejvyšší výbavou: kožený volant, brzdový asistent, 6 airbagů, mlhovky, klima, el. ovládaná vš. okna, palubní počítač, radio mp3 bluetooth usb...tomu říkáš sprtánská výbava?
V ČR ne. To při cestování ani není rozhodující, ostatně při 130 to v Loganu není o nic lepší.
ano, co třeba elektrická sedadla s pamětí, elektrochromatická zrcátka, přední parkovací asistent případně kamera se u auta s blbým výhledem (MPV) taky hodí. Mám rád i senzory deště a světel. U pohodového rodinného auta na delší cesty by tohle v nabídce rozhodně neměl chybět. Jo MPV bez nabídky automatu? Radiji bych vybral zhruba stejně ošklivé, ale lépe vybavené orlando.
Na co ti na delší cestování bude parkovací asistent, el. zrcátka, sedačky s pamětí??? Ty si s tím po cestě hraješ??? Asi ne. Takže max před cestou, takže na dlouhý cestování to není potřeba... Od kdy mají MPV blbej výhled? Stačí párkrát couvat a zvykneš si. Jo, čím lidi jezdili před 10-15 lety?... Ale chápu, že člověk s výbavou zlenivý, a říct někomu, jak mám vybavený auto, to se prostě nosí...
A z těchto příspěvků mám osypky. Vždycky, když někdo má názor, jak má společnost jedině být a ostatní je zkažený, tak se mám na pozoru.
Ady2410 svoboda je o tom, že každý má právo na svůj účel. Někdo co nejlevněji dopravu z A do B, někdo frajeřinu, někdo co nejlepší komfort a někdo si auto nekoupí vůbec, ikdyž na to má a jezdí taxíkem nebo busem... A VŠECHNO JE SPRÁVNĚ!!!
A nekdo vam brani si koupit auto, ktere jen dojede z A do B? Problem je, ze vetsina lidi ma od auta I jina ocekavani a i na kost oholene Nano, ktre umi jen prepravit a k tomu nic navic, je totalni propadak.
Proste lide k tomu chteji, aby to nejak vypadalo, vydrzelo, reprezentovalo, zaujalo, jelo, nezralo, hodne odvezlo, bylo velke, pohodlne, melo posilovace, elektriku, klimu, ABS, ESP, navigaci, sounsystem, 4x4, .... atd. Ty low end holatka sice na trhu jsou, ale prodeje maji zanedbatelne, takze je klidne podporte, my ostatni si vybereme proste neco jineho.
Skoro to vypadá, že tebe už blackout potkal... To že ti chutná krabicový víno neznamená, že ho budem chlastat všichni, zkus to pochopit. to raději nebudu pít žádný, než tohle... Scénik sice není žádný krasavec, ale oproti Lodgy je to modelka...
k cemu je obrovsky prostor, jestli nemas k tomu dostatecne vykonny motor? auto neni jen o prostoru nebo jen o motoru, auto je kombinaci spousty veci. konkretni slozeni zalezi na preferencich zakaznika
>:D >:D jaké fofr motory pořád? >:D i u auta jako je lodgy potřebuješ adekvátně výkonný motor abys mohl někdy někoho předjet a nebyla to pro tebe noční můra, aby se to dobře rozjíždělo atd, renault scénic našich má 66 kW a na to auto je to prostě málo - nedá se s tím kloudně plynule rozjet - pak už jede normálně, to moje stará mazda měla 1.5 s 65 kW a na ní ten motor v klidu stačil a jela slušně i když nebyla o moc lehčí než ten renault
no já byl asi vždycky na výkon, protože jsem měl přes 36 kW v 860 kg těžkém autě >:D dnes se opravdu dobře bavím :-) dnes je jiná, mnohem rychlejší doba a výkon má své opodstatnění i v bezpečnosti - samozřejmě že 1.5 dCi s 79kW je do Lodgy plně dostačující motor - jen by mě zajímalo, jestli by sis koupil třeba benzínovou verzi 1.2 se 44 kW kdyby jí nabízeli jako základní motor když podle tebe není výkon třeba
A je, další Crash testový kovboj - realita je taková, že když budeš ve Fiatu 500 a narazí do tebe Dacia Lodgy, tak z toho Dacia Lodgy vyjde "vítězně", protože je větší ;-)
No já bych nechtěl bourat už nikdy. A jestli v Dacii, nebo Fiatu, je to jedno. Podívej se, kolik lidí za poslední tejden zařvalo v Passatech. Minimálně 3 články jsem četl... Ono je to spíš o tom, že když jedeš Dacií, jedeš opatrně, jenže když jedeš Passatem, jsi nesmrtelnej, protože máš überauto... Že jo...
pri nehode nekdy vetsi != beznecnejsi. pri narazu do jineho (mensiho) auta to mozna i plati, s pevnou prekazkou je to uz naopak. tam predni cast (deformacni zony) musi vydrzet mohutny "naraz" zadni (tezke) casti vozu. a ne vzdycky se to povede (viz crash test audi q7 napriklad)
tak to je teda argument. k cemu je pak vubec nejaka aktivni/pasivni bezpecnost v aute? zadne airbagy nepotrebujeme, esp, abs, vzdyt umime ridit a nikdy nikam nenarazime >:D
Na hlavní je 7 článků o Renaultech (facelift Laguny, ceny Scenicu, nový motor Capturu, vize Clio RS Grandtour, reklama s polonahýma Francouzkama, stop-start v Masteru a Megane Cup jako taxi). Předpokládám, že teď všichni nařknou redakci z naddržování Renaultu... ;-)