Diskuse

Renault už nasazuje nový turbodiesel 1.7 Blue dCi. Kolik stojí ve Scénicu?

14.9.2018

Novou sedmnáctistovku Renault poprvé představil v modernizovaném Kadjaru. Na českém trhu se ho však ještě před ním dočkal Scénic.

 

  • 15 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 14.09.  18:01

    příšera

    Odporný interiér i exteriér. A ta technika.. :no:
    • 31 Reagovat !

      foto Ragnotti

      Ragnotti 14.09.  19:21

      « Re: příšera

      Ty si uz testoval 1.7blue dci ;-) Asi mas nejaky kontakt priamo v Renaulte >:D
    • 23 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 14.09.  19:30

      « Re: příšera

      Robíš zo seba ešte väčšieho pablba ako si.
      • 13 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 14.09.  20:12

        « Re: Re: příšera

        Blb seš ty. A navíc oči jak z kašparovy krávy. Ty tu hrůzu nevidíš? A co ta kola jak od trakaře? :no: :no: :no:
        • 11 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 14.09.  20:24

          « Re: Re: Re: příšera

          face je nahodou pekny.. nema to ani tie kly ako na megane... ale tie disproporcne kola sa mi tiez nelubia.. chcelo by to za mna nejake postacujuce 17tky a aspon 215tky sirka... a nie taketo uzke megakola :'-( ... ved uvidime ako sa to uchyti... este tomu dajme cas... ale za mna osobne nelubi sa mi toto proste... a radsej by som chcel na takomto aute mat kusok mensie ale zaroven sirsie kolo ... :yes:
          • 12 Reagovat !

            foto Ragnotti

            Ragnotti 14.09.  20:49

            « Re: Re: Re: Re: příšera

            Aj koli tym 20kam kolesam (za 18''-19'' ine znacky pytaju priplatky) sa to auto predava. Radsej 195ky ako 225ky, hlavne ked nemam naftu zadarmo a cez zimu su uzsie pneu rozhodne vyhoda. Toto je rodinne auto a nie special na zavody do vrchu. Pred 15rokmi ludom stacili 185ky (obcas to v zakrutach zapiskalo) a cesty boli vyrazne horsie a dialnic bolo menej.
            • 10 Reagovat !

              foto pavkin

              pavkin 14.09.  21:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: příšera

              Mám Grand Scenica a co se týče rozměru pmeu, ta 195 na zimu ok, ale ná léto bych uvítal rozměr 205-215. Auto je dost velké a těžké a ty 195 jsou jen tak tak.
            • 01 Reagovat !

              foto xxc

              xxc 14.09.  22:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: příšera

              Obcas zapiska v zakrute aj Scenic, ale zase az take zle to nie je.
          • 10 Reagovat !

            foto pavkin

            pavkin 14.09.  21:57

            « Re: Re: Re: Re: příšera

            Právě, že auto je vizuálně dělané na ty dvacítky. Viděl jsem Scenica na 18" a vypadá to příšerně. Navíc v TP jsou zapsané pouze dvacítky. Jinak co se týče šíře pneu souhlas, taky bych tam měl raději alespoň 205-215.
        • 11 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 15.09.  10:24

          « Re: Re: Re: příšera

          Hrôzu vidím len pri čítaní tvojich príspevkov.
          • 02 Reagovat !

            foto Ada-je-zase-tady

            Ada je zase tady 15.09.  11:22

            « Re: Re: Re: Re: příšera

            Až budeš dospělý, pochopíš. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 15.09.  18:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: příšera

              Jak to zrovna ty můžeš vědět, hlupáčku? Ty o dospělosti nic nevíš.
    • 10 Reagovat !

      foto cendakocour

      cendakocour 15.09.  16:18

      « Re: příšera

      Zase jsi se koukal do zrcadla ? Ty jsi nepoučitelný :-!
  • 23 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 14.09.  18:07

    Scenic

    Bravo Renault :yes:
    • 24 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 14.09.  19:44

      « Re: Scenic

      Kus pekného auta to je, aj keď je menej praktický ako predchodca. Upsizing je dnes zriedkavejšia záležitosť, ale pokiaľ zväčšenie objemu motora znamená zlepšenie charakteristiky, zmenšenie spotreby alebo zvýšenie spoľahlivosti, vďaka zaň. Zlepšení nie je nikdy dosť.
  • 32 Reagovat !

    foto mikesh

    mikesh 14.09.  18:52

    zrychleni

    110kw a zrychlení za 12,1?! Ty motory jsou nejake dychavicne....
    • 23 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 14.09.  19:32

      « Re: zrychleni

      Take jsem si vsiml, ze ty hodnoty u zrychleni neodpovidaji roku 2019 a modernimu motoru trebaze dieselu. Mozna se jedna o preklep...
    • 15 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 14.09.  19:38

      « Re: zrychleni

      Skôr sú dýchavičné tvoje mozgové bunky, o tie by si mal mať starosť. Výkon je výkon, do dynamiky má čo povedať charakteristika motora ako taká, sprevodovanie, aj hmotosť auta. Tiež keby si nevedel, 110 kW je špička výkonu, nie permanentný výkon. Nakoniec Scebic/GrandScenic sú rodinne ladené dostavníky na pohodlnú jazdu, žiadny šport, ani náradie pre nezrelých blbečkov, ktorí si cestu mýlia s pretekárskou dráhou. A ešte jedna pripomienka, nejeden motor brzdia v rozlete európske emisné normy, prečo máš pocit, že by Renault mal byť nejaká výnimka? Alebo máš pocit, že nové motory poslednej doby trhajú asfalt, len toto je papierová lemra...? >:D
      • 02 Reagovat !

        foto Ragnotti

        Ragnotti 14.09.  20:21

        « Re: Re: zrychleni

        Prevodovky budu mat pravdepodobne dlhe prevody aby mali podla homologizacie WLTP nizsie normovane spotreby a z toho vyplyvajuce hodnoty CO2 emisii. Treba si uvedomit ze na zapade sa z hodnot CO2 emisii platia dane a diesel so spotrebou 6-7L/100 by sa vyrazne predrazil. V suvislosti so zavedenim WLTP a udavanim realnejsej spotreby a emisii CO2 zdrazia len v Rakusku vsetky nove auta o 500-2000€. (auta sa posunu do vyssej sadzby dane NOVA - pretoze dan sa nadalej pocita po starom a kasle na nejake WLTP). Podobne je to aj v Nemecku alebo vo Francii.

        Toto vysvetluje preco Mercedes ponuka nove A180D s 1.5dci (samozrejme WLTP) len so 7st. automatom a zrychlenie je uplne v poriadku. Konstrukteri musia najst kompromis medzi WLTP spotrebou a vhodnymi prevodmi a pri 7-8st. automatoch je to vyrazne lahsie.
      • 21 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 14.09.  20:28

        « Re: Re: zrychleni

        Tak doteraz clovek vsade cital ze tie korejske kone su nejake slabe, teraz uz aj francuzske. Cim to asi tak bude? :-)
        • 20 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 14.09.  21:39

          « Re: Re: zrychleni

          Koukám, že Scénic je pěkně těžká váha (1500+ kg). Tím se to možná vysvětluje.
          • 23 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 14.09.  22:49

            « Re: Re: Re: zrychleni

            To tiež. Ak chceli mať dobrú spotrebu, museli to zrejme zohľadniť prevodmi. Ale ruku na srdce - zrýchlenie na stovku za 12s je absolútne vpohode, to len športovci chú 10 a menej. V bežnej premávke to beztak až tak nespoznáš, zaujímavejšie je skôr pružné zrýchlenie, to využije človek skôr.
      • 13 Reagovat !

        foto topten

        topten 14.09.  21:38

        « Re: Re: zrychleni

        USA normy jsou jeste prisnejsi
        kdyz je dyzl neni schopny plnit, tak nema na silnici co delat
        stat by konecne mel ze silnic vyhnat ty nejvetsi sazo a jedo mety
      • 13 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 14.09.  21:43

        « Re: Re: zrychleni

        Proč tak zhurta? Je normální, že od top motorizace očekávám nějakou dynamiku.
        • 12 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 14.09.  22:58

          « Re: Re: Re: zrychleni

          Pretože mi tieto žvásty lezú na nervy. Ešte v tom aute nesedel, ale už vie, že motory sú dýchavičné... Dnes je snáď každý športovec a expert na motory, že z jednej papierovej hodnoty súdi... A jak som spomenul vyššie, zrýchlenie z nuly na 100 tú dynamiku vystihnúť nemusí. Slabšie zrýchlenie z nuly môže byť dôsledok kratšieho sprevodovania jednotky a dvojky, napr. kvôli pomerne veľkej hmotnosti, je to predsa len kus auta. Chcelo by to vyskúšať s tým predbiehanie, motor sa skôr ukáže pri pružnom zrýchľovaní ako pri nejakej papierovej cifre.
          • 13 Reagovat !

            foto mikesh

            mikesh 15.09.  10:57

            « Re: Re: Re: Re: zrychleni

            Když má jedno auto zrychlení o 20-30% horší než druhé, tak by i lumen jako ty mohl pochopit, že bude pomalejsi vždy, i při předjíždění.
            • 10 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 15.09.  15:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

              Ale kdeže...
              • 02 Reagovat !

                foto mikesh

                mikesh 15.09.  16:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

                Kdeže co? >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto traveldrive

                  traveldrive 15.09.  19:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

                  Skús google translátor, možno potom pochopíš, čo píšem. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 15.09.  19:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

              A ty víš, co to zrychlení z 0 na 100 znamená? Třeba konkrétně u tohoto auta. Jde o hodnotu v režimu Eco, Norm nebo Sport?
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.09.  05:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

                Jde o nejlepší hodnotu, kterou s tím Renault dokázal zajet. To je vše.
      • 22 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 15.09.  06:23

        « Re: Re: zrychleni

        Porovnej s dynamikou, kterou 150 koní poskytuje konkurence i s hmotnějšími auty. Jestli je 12s pravda, tak je to prohra renaultu na celé čáře a neschopnost nastavit pohonné ústrojí. :no:
        • 10 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 15.09.  15:40

          « Re: Re: Re: zrychleni

          Jejda, to je strašné, nezrýchľuje to pod 10 sekúnd, veď s tým sa nedá jazdiť... 8-s
          • 02 Reagovat !

            foto scadar

            scadar 15.09.  16:16

            « Re: Re: Re: Re: zrychleni

            No to se teda nedá - tyhle křápy, který nejsou schopný jet na konci připojovacího pruhu 130 (kolikrát ani těch 90 aby aspoň kamiony nemusely brzdit), v dnešním provozu nemaj co dělat.

            Nutno uznat, že ne vždy za to může (jenom) auto - potkávám na cestách spoustu jantarů, kteří budou i ve výkonnějším autě radši bezdůvodně pomalou jízdou ohrožovat plynulost a bezpečnost provozu, než aby spálili o decku benzínu víc. Od čeho tam ten omezovač ksakru je, když se k němu ten motor nikdy nepodívá? >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 15.09.  18:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

              Na konci připojovacího pruhu nemám problém jet 130 s 55 kW v malém kombi. Jestli to neumíš s dvojnásobným výkonem, pak jsi prostě jen retard, který nemá na silnici co dělat.
              • 10 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 15.09.  19:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

                Tak to si zaťal sekeru absolútne presne. :yes: Akurát, že takých polien je tu viac.
              • 02 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.09.  05:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

                Ne vždy se na připojovací pruh přijíždí nájezdem, co má tvar, který umožňuje nabrat dostatečnou rychlost už před připojovacím pruhem. Zřejmě mluvíš o jednom konkrétním. Ale opravdu není jen jeden a "umění" nového modelu Renaultu zrychlit se 150HP na 100kph za 12 je přehlídka neschopnosti výrobce nebo novináře, který udělal chybu.
                • 10 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 16.09.  09:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

                  Ale jo, je jedno místo, kde se fakt blbě řadí do provozu. D46, tam připojovací pruhy vlastně často ani nejsou. Jinde platí to, co jsem řekl. V normálních pruzích mám potřebnou rychlost vždy a i v těch krátkých jedu na konci alespoň 100, abych se vešel mezi auta.
                  Ale vím, pro tebe je i 200 koní málo na pouhé opuštění parkoviště, tak tomu nemůžeš rozumět. Naštěstí jsou na světě i lepší řidiči, než ty.
          • 02 Reagovat !

            foto mikesh

            mikesh 15.09.  17:05

            « Re: Re: Re: Re: zrychleni

            Ty jseš fakt úplně mimo... větší výkon = vyšší cena, takže ty si evidentně rád připlatíš za pomalejší auto ;-) Když se bojíš jezdit s čímkoliv se zrychlením 0-100 pod 12s se to ale dá pochopit... :-)
          • 02 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.09.  05:22

            « Re: Re: Re: Re: zrychleni

            Zatímco konkurence to zvládá s prstem v nose, Renda neumí. Kde je chyba? V hodnotě francouzského koně?
            • 00 Reagovat !

              foto Morgan-Wheeler

              Morgan Wheeler 16.09.  10:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: zrychleni

              Taky si myslím, že u dieslu týhle kategorie není úplně stěžejní jak zrychlí na stovku, protože bude rozhodovat hlavně pružnost a ta bude u dieslu dobrá nebo měla by být bez ohledu na výrobce. Další věcí je že je to papírová hodnota, samozřejmě může být v reálu ještě horší a další věcí jsou nové emisní normy, které ty motory významně seškrcují. Když se podívám tady v testu na kodiaqa, který to se 140 kw zvládá za 10 jako čtyřkolka, tak ty rozdíly nejsou až tak dramatické.
      • 02 Reagovat !

        foto mikesh

        mikesh 15.09.  10:54

        « Re: Re: zrychleni

        To, že máš problém s chápáním textu je o tobě známé, proč ale kvůli tomu máš potřebu urážet ty, kteří to na to rozdíl od tebe zvládají, to moc jasné není - tak pro tebe speciálně ještě jednou polopaticky, nejde o to jestli je 0-12 adekvátní zrychlení pro daný typ auta, ale pro daný výkon. Kdyby měl výkon 90kW tak ten komentář nepíšu.

        To jsi opravdu objevil ameriku, že spalovací motor neposkytuje max. udávaný výkon v celém spektru otáček. Proto tam je ještě jeden parametr, a ten říká při jakých ho dosahuje, víš? :-)
        • 10 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 15.09.  15:42

          « Re: Re: Re: zrychleni

          Samozrejme, čakal som, kým mi to ty vysvetlíš. ;-)
          • 02 Reagovat !

            foto mikesh

            mikesh 15.09.  16:39

            « Re: Re: Re: Re: zrychleni

            Evidentně jsi to potřeboval...
    • 30 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 14.09.  21:01

      « Re: zrychleni

      U všech výrobců dochází s WLTP k zaříznutí a utlumení motorů ve srovnání se stavem před WLTP. Z měření která už proběhla na motorech před a po WLTP vychází dost děsivá čísla resp. průběhy výkonu a točivého momentu v neprospěch současného stavu. Za všechny nový motor 400d od Merglu, který má papírově výkon 250 kW měl na brzdě ve staré verzi pro NEDC 259,8 kW a následně ve verzi pro WLTP 240,3 kW prakticky tedy 20kW v čudu a o 35 Nm nižší točivý moment.
      • 13 Reagovat !

        foto topten

        topten 14.09.  21:34

        « Re: Re: zrychleni

        kdyz dyzl musí zacit plnit emisni limity, tak jde s vykonem dolu, coz je dukaz, ze doted emisni limity ojebaval
        • 30 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 14.09.  21:48

          « Re: Re: zrychleni

          Ano, oj€bával. Ovšem benzín je oj€bával úplně stejně a benzínové motory změřené před a po WLTP ztratily šťávu stejně jako diesely. Přidaný GPF do výfuku zvyšuje protitlak při výplachu válců a výkon jde do prčic. Stejně tak eletronika musí hlídat emise i při vyšším zatížení (protože motory se měří i v reálném provozu nikoliv jen při malém zatížení na dynamometru) a do háje jde i průběh výkonu v závislosti na otáčkách.
          • 14 Reagovat !

            foto topten

            topten 14.09.  22:20

            « Re: Re: Re: zrychleni

            GPF u benzinaku neni dusledek ojebavani emisnich limitu jako u naftaku, ale dopredu planovaneho zprisneni emisi, konkretne snizeni poctu castic 10x pri zachovani hmotnosti
            • 21 Reagovat !

              foto xxc

              xxc 14.09.  22:31

              « Re: Re: Re: Re: zrychleni

              To je snad jedno, z akeho dovodu to gpf dali, nie? Faktom bolo, ze benziny uz vypustali viac castic, ako diesle.
            • 30 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 14.09.  23:14

              « Re: Re: Re: Re: zrychleni

              Tak jako diesel oj€bával NOx a měl dlouhé roky měkčí normy, tak benzín oj€bával pevné částice a dlouhé roky neměl normu žádnou. A dlouhé roky se benzín i diesel měřily jen na zkušebně při směšných rychlostech, takže vyšší zatížení oj€bávaly rukou společnou a nerozdílnou, nyní se měří i v reálném provozu a musí oba řídit produkci škodlivin i při zatížení.
        • 12 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 14.09.  22:51

          « Re: Re: Re: zrychleni

          Ale prd. Menia sa normy, menia sa metodiky, ťažko ich relevantne porovnáš.
    • 11 Reagovat !

      foto xxc

      xxc 14.09.  22:13

      « Re: zrychleni

      Dychavicne len na papieri, realne aj tak 95% ludi jazdi pomalsie.
      12,4 s na 100 km/h ma udane 1.5 dci s 81 kW a to je fakt take rozumne minimum. Cize ten slabsi 1.7 dci s 88 kw a zrychlenim za 14,5 s bude zaujimavy :-)
      • 10 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 16.09.  01:04

        « Re: Re: zrychleni

        Ale no tak... Favorit robí stovku za 18 a dá sa s ním jazdiť úplne normálne, a vcelku svižne aj dnes. Ako rýchlo prídeš do cieľa a či bezpečne, od výkonov auta dohromady nezáleží, pokiaľ niekto nejazdí jak prasa a jazdí vysoko nad povolené limity. Kto chce jazdiť bezpečne a včas, tak používa hlavu, jazdí s rozumom, plynule a predvídavo. V bežnej premávke je rozdiel medzi tým, či auto zrýchli na stovku za 12 alebo za 10 sekúnd prakticky irelevantný, väčšina tunajších rozdiel v dynamike na ceste nespozná. Česť výnimkám napr. Iudex a podobne.
        • 00 Reagovat !

          foto xxc

          xxc 16.09.  11:18

          « Re: Re: Re: zrychleni

          Nie je to celkom tak, pomalé auta musia iní obiehať a práve tam je asi najväčšie riziko. A to zrýchlenie asi merali na pol plynu kvôli emisiám, reálne bude snáď normálne.
  • 20 Reagovat !

    foto xxc

    xxc 14.09.  22:35

    vybavy

    Vybava Zen urcite nema diodove svetlomety, ani sa nedaju doobjednat. A zaujimavostou je, ze kto chce mat elektrochromaticke spatne zrkadlo, musi mat aj panoramaticku strechu. A adaptivny tempomat zo zahadneho dovodu nemoze byt k slabsej verzii dieselu (doteraz sa nedal "aktivovat" len k najlabsiemu benzinu).
  • 10 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 15.09.  14:57

    Na co diesel

    Když jsou tu nové benzinové motory 1.3l se slušným výkonem, točivým momentem i spotřebou paliva ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 15.09.  18:14

      « Re: Na co diesel

      Protože v Evropě ještě rozum nepustili přes hranice. Proti tomu se Schengen střeží velmi dobře.
    • 01 Reagovat !

      foto xxc

      xxc 15.09.  18:30

      « Re: Na co diesel

      Lebo nejak neverim, ze spotreba benzinu bude 5,5 l :-) Pri starsich bol rozdiel 6 l diesel vs 10 l benzin. Uvidime, co tie nove benziny.
      • 10 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 15.09.  19:13

        « Re: Re: Na co diesel

        Kde beres ty nesmyslný spotřeby benzinu? 10L/100km nežralo ani moje 1.6THP, když jsem ho tahal za vousy. Nový benzinový turbomotory jsou dál, např. 1.4TSI 110kW v Touranu v klidu za 6.5 - 7l ;-) To samý bude tahle 1.3TCe 103kW, podle mě do Scenicu ideální motor. Při průměrném nájezdu 15-20tis km ročně, ten rozdíl mezi pořizovací cenou benzinu a nafty do výměny auta ani neprojedeš, tj nafta nemá moc smysl...
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 15.09.  19:29

          « Re: Re: Re: Na co diesel

          A čo mojich 35 tisíc alebo viac ročne? >:D Ale máš vcelku pravdu, s tým rozdielom, že mne by sa páčil napr. v GrandScenicu ten 160-koňový benzín a k nemu automat, ktorý teraz neponúkajú (dúfam, že budú).
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 15.09.  19:35

            « Re: Re: Re: Re: Na co diesel

            No jasný, čím víc najedeš, tím rychleji se ten rozdíl stírá. Já mám přes 40tis km pracovně CNG a dobrý ;-) Doma je jinak na cca 15tis km ročně v Touranu benzin. Stejně bych se rozhodl i u Scenica :yes:
            • 01 Reagovat !

              foto xxc

              xxc 15.09.  21:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Na co diesel

              Ved ja som tiez povodne chcel benzin, lebo sa rozbehla hysteria proti dieslom. Len 1.2 tce vtedy nebol s automatom, tak som zobral 1.5 dci a nelutujem. A co sa tyka spotreby, tak ten starsi tce nebol nejaky usporny, predajca samotny tvrdil, ze po meste spotreba 8-10 l. Diesel zerie 6,2 l/100 km. Zlozite je to priblizne rovnako, kazdy motor ma vstreky, turbo, cize casy spolahlivych benzinovych motorov su davno prec. Skor ide o to, ako naplanovali zivotnost. Snad uz len rozhodne ta cena a spotreba a planovany najazd.
              • 10 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 16.09.  01:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na co diesel

                Tých 6,2 máš priemer, alebo po meste?
              • 00 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 16.09.  09:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na co diesel

                S TCe po městě za deset? Možná v Espacu a pokud se chováš jak pražské hovado.
                • 00 Reagovat !

                  foto xxc

                  xxc 16.09.  11:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na co diesel

                  Tak je to ťažké auto. 6.2 priemer, ale ani výhradne po meste nebola vyššia spotreba. Teraz už väčšinou mimo mesta, eko jazda, ale nie pomalá.
                  • 00 Reagovat !

                    foto traveldrive

                    traveldrive 16.09.  19:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na co diesel

                    Ťažké je veľmi široký pojem. Pohotovostná hmotnosť je aká?
                    • 00 Reagovat !

                      foto xxc

                      xxc 18.09.  18:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na co diesel

                      1555kg C4 Picasso a 1720 kg Grand scénic
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Máte problém s migrací? Postavte přes Saharu zeď, radil Trump španělskému ministrovi

Máte problém s migrací? Postavte přes Saharu zeď,…

Americký prezident Donald Trump nabídl španělskému ministru zahraničí Josepovi Borrellovi radu, jak zastavit…

To by vzbudilo i hluchého! Úpravna masa ve vnitrobloku domů burcuje obyvatele ve čtyři ráno!

To by vzbudilo i hluchého! Úpravna masa ve…

Chtěli byste se denně budit ve čtyři ráno? Zřejmě ne! Řada lidí, kteří bydlí v pražské Petrohradské ulici,…

 

iSport.cz

Smolař Holeš: Stalo se nám to, co Plzni. To bolí, hlesl bek Jablonce

Smolař Holeš: Stalo se nám to, co Plzni. To bolí,…

PŘÍMO Z RENNES | Smolař utkání. Až ho bylo člověku líto. Tomáš Holeš nechtěně dopomohl Rennes k oběma brankám.…

Slavia – Bordeaux 1:0. První výhru ve skupině trefila Zmrhalova paráda

Slavia – Bordeaux 1:0. První výhru ve skupině…

Fotbalisté Slavie vstoupili do základní skupiny C Evropské ligy domácím vítězstvím 1:0 nad francouzským…

 

Reflex.cz

Erotika bez nahoty: Takhle kdysi vypadaly extravagantní tanečnice v pánských klubech

Erotika bez nahoty: Takhle kdysi vypadaly…

Mnoho lidí si představuje vystoupení burlesky jako laciný striptýz, ale profesionální tanečnice tohoto žánru…

Po čem muži touží: Na to se ptejte v jiném filmu a tenhle paskvil raději vynechte

Po čem muži touží: Na to se ptejte v jiném filmu a…

Komedie Po čem muži touží titulní otázku neřeší, ale zato dává důkladně na vědomí, po jakých vtipech podle…