Souhlas. Ale říkám si, proč nezkusit vycvičit Talismana. Jenže tam jsme u motorů. Ale ten benzínovej dvoulitr by tomu slušel. Čert vem spotřebu. :-) No a pak klidně poladit Twingo. ;-)
Tak nevím, jak to chápat. Já to pochopil tak, že to v redakci nikomu nevadí. Jen když vydím, jak tady redaktoři při srdceryvných výkřicích nadšení uch.ávají z návrhů Kodijáka RS, tak si říkám, jestli ona to nebude závist, protože kluci z Dieppe by to asi naladit uměli.
Já tam tedy něco takového očekával (posměch), ale v článku nic negativníhi není. Nevím, co by jste ještě chtěli. Když problém vyjímečně není, tak si ho sami vytvoříte :no:
Co bys čekal v názvu firmy, která dělá sportovní auta? Obzvláště s tak úzkým zaměřením. BMW M také bývalo BMW Motorsport (a to M pořád znamená motorsport).
Napsal jsi, že nevidíš důvod dělat z auta s vyšší stavbou sportovní. Já říkám, že to smysl mít může. Není sport jako sport.
Mezi petrolheady obecně jsou HotSUV v nemilosti. Titulek možná naráží na to, že byl projekt zastaven z důvodu odhadovaného nezájmu zákazníků. Třeba prostě zjistili, že mají jejich zákazníci dobrý vkus :-)
a na druhej strane nebudme naivni.... SUV a crossovery su dnes v kurze... teda ked spravis este nejake to naslapane SUVecko razom moze zobrat predaje aj tym "klasickym" rychlym hatchom .. a to renault urcite nechce aby legendy ako clio RS alebo megane RS boli predajne pod tlakom nabuchaneho capturu alebo kadjara ... lebo budme uprimni ..... malokto si kupuje tieto vykonove verzie na zabavu na okruhu ... skor si ich ludia kupuju pre imidz a ano... aj na nejake to rychlejsie vozenie sa... ale to by zvladol aj captur RS a este bude ovela praktickejsi ako nejake male clio ... takze ja jeden z dovodov ( pisem jeden z dovodov.. nie ako hlavny dovod ) vidim aj ten ze renault nechce aby clio RS a megane RS boli viacmenej vedla naslapanych SUV uz akoby do poctu... neviem ci mi rozumies... chcem napisat proste to ze SUV a crossy su dnes uz hodne modne oblubene a ak im das aj silny motor a bodykit totozny s RS megane... mozeme hadat co sa bude lepsie predavat a co zrazu bude v tieni zaujmu .... a ja tiez nechcem aby clio RS alebo megane RS prichodom naslapanych SUV od renautu uz boli v tieni.... uplne postacuje fakt ze tieto rychle 5 dverove hatcbacky uz dnes z hry vyradili kdejake tie rozne sportiaky a kupatka a kabria... tak aspon tie rychle hatche nechajme uz na pokoji ... a netahajme k nim rychle SUV ktore by tie hatche pozrali jak jednohubky.... viem si vcelku realne predstavit teda aj to ze pripadna vzajomna kanibalizacia RS verzii ( suv by to vyhrali o tom nepochybujem a uplne by zozrali clio RS a megane RS ) bola tiez jednym z dovodov preco ziadny captur s motorom z clia RS neuvidime ;-)
takze velka pochvala pre renault... ze aj napriek tomu ze tieto naslapane SUV by boli iste velmi uspesne... nenechal sa vyprovokovat a svojim sposobom tak predajne zachranil legendy ako clio RS a megane RS :yes: aspon raz konecne nevyhral marketing ale tradicia a dobre meno :yes:
Naprostý nesouhlas. Nejlepší našlapané SUV je hatch/kombi stejné kategorie. Jedna věc je, když si mamina pořídí na rozvážení dětí Sportage místo Ceedu, protože je to velké, "bezpečné" a trendy, a jedna věc je si místo hot hatche určeného pro zábavu a rychlé svezení pořídit "gazík" z principu nevhodný ke svižné jízdě. Zas tak zvrácený ještě dnešní trh není.
Vždyť zrovna Mégane RS patří třeba na Nurburgringu k nejoblíbenějšímu okruhovému náčiní, a jestli si jej někdo kupuje kvůli image, tak kvůli image okruhového náčiní.
A taky bych neřekl, že by se Renault záměrně připravoval o ohromné zisky kvůli zachování tradice. Prostě ví, že klientela hot hatchů myslí jinak a stejně není možné s rozumnými náklady nabídnout něco, co by kvalitám dosavadních RS odpovídalo.