Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
17
/
23
Prohlédnout znovu
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Systém start-stop lze tlačítkem vypnout
|
acz
Na nezpevněném povrchu přijde vhod systém posílení trakce kola s lepší adhezí
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Jinak než geniální nelze nazvat konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Pod sedáky spolujezdců se nacházel velký úložný prostor
|
acz
Renault Trafic
|
acz
U nového trafiku navazuje střecha na čelní sklo plynule
|
acz
Až do výšky 40 cm je k dispozici maximální ložná délka 2,537 m
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Otvírací průchod z nákladového prostoru má velké rozměry
|
acz
Šestnáctistovka pro všechny verze Traficu odpovídá extrémnímu downsizingu, doporučujeme však zkrátit předepsané intervaly výměny oleje
|
acz
Kapotu motoru držela kvalitní plynová vzpěra
|
acz
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift