Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault v prosinci: slevy i 25 tisíc na benzín

Nejprodávanější dovážená značka se ani na závěr letošního roku nechce spokojit s obyčejným prodejním výsledkem a připravila další zvýhodnění. Vedle stávajících slev je novinkou mj. karta CCS nabitá na 25000 Kč.
Zpět na článek
26. 11. 2005 11:35
26. 11. 2005 11:54
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 11. 2005 15:00
neregistrovaný "M3"
26. 11. 2005 20:16
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 20:46
26. 11. 2005 21:44
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 21:49
26. 11. 2005 21:57
neregistrovaný "bimbo"
26. 11. 2005 22:05
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 22:29
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 23:01
26. 11. 2005 22:25
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 22:54
27. 11. 2005 00:02
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 08:00
neregistrovaný "švihák"
27. 11. 2005 08:25
neregistrovaný "suetin"
27. 11. 2005 09:12
27. 11. 2005 09:53
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 10:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 11. 2005 10:09
27. 11. 2005 10:08
27. 11. 2005 14:18
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 19:21
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 09:55
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 21:07
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 21:36
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 21:51
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 21:59
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:05
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 22:22
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:42
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:57
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:43
neregistrovaný "lowkick"
28. 11. 2005 07:42
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 21:56
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:11
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 22:26
neregistrovaný "lowkick"
28. 11. 2005 07:28
neregistrovaný "M3"
28. 11. 2005 09:43
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:31
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:36
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:39
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:50
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:54
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:51
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 23:06
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:41
neregistrovaný "mistr kambaly"
29. 11. 2005 18:46
neregistrovaný "Octavia rulez;)"
27. 11. 2005 09:25
27. 11. 2005 12:27
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 18:42
27. 11. 2005 20:46
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 20:51
27. 11. 2005 21:14
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 21:22
27. 11. 2005 22:36
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:40
27. 11. 2005 22:42
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:45
27. 11. 2005 22:47
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:54
27. 11. 2005 22:58
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 23:10
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 23:14
27. 11. 2005 23:20
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 23:20
neregistrovaný "lowkick"
28. 11. 2005 14:18
neregistrovaný "mistr kambaly"
28. 11. 2005 19:12
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:56
neregistrovaný "lowkick"
28. 11. 2005 15:53
neregistrovaný "Egon"
28. 11. 2005 19:48
27. 11. 2005 23:37
neregistrovaný "Tom69"
28. 11. 2005 09:31
neregistrovaný "loula"
28. 11. 2005 09:43
neregistrovaný "Tom69"
29. 11. 2005 16:01
neregistrovaný "švihák"
30. 11. 2005 22:11
neregistrovaný "Ada"
30. 11. 2005 23:02
neregistrovaný "lowkick"
30. 11. 2005 23:35
neregistrovaný "Octavia rulez"
26. 11. 2005 11:35
ŽEBRÁK NA LEASING
Cenu má jen, když ti do tmavězelenýho Jaguara přistrčí prodejce jako bonus cestovní tašku od Vuitona... to jaksi patří k bontonu... tak brácho, vynech zejtra návštevu svejch oblíbenejch stánků v tržnici u vás na konci města, vynech burzu náhradních snů... a vyraž pro káru. Dostaneš k tomu permanentku na bar... a to určitě oceníš... neboť až se vrátíš v noci domů, bude ti sice ten, koho uvidís v zrcadle tak nějak povědomej... ale mlha v hlavě ti milosrdně zatemní další identifikaci... P.S. Žebrák ve vlastních snech... dokonalá vize.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
26. 11. 2005 11:54
Re: ŽEBRÁK NA LEASING
No jo no, jak se zbavit těch Thálii co tu máme od 11/2003? Už jsou skoro prošlé... >:D
neregistrovaný "M3"
26. 11. 2005 15:00
Re: ŽEBRÁK NA LEASING
GTI ty Tvoje prispevky jaksi cim dal vic prestavaji byt o autech ale fylozoficky reci o cemsi, co se Ti mozna v noci zdalo. Obcas se podobaji az dadaismu a smyslem prilis neoplyvaji. Tentokrat jsi se ale opravdu drzel na uzde a shrnul svoje myslenky jen do par vet. Cim to, tezky den? Jo, jen takova poznamka, nechces se radsi do diskuze o Renaultech spis prejmenovat na GT? >:D
26. 11. 2005 15:48
Re: ŽEBRÁK NA LEASING
Možná se ti to bude zdát podivné... zpravidla rychle chápu... ale tvůj příspěvek... to je pro obsahuvě velká neznámá. Ale pozor, neznamená to, že když tomu nerozumím, že to nedává smysl... chyba může být na přijímači ;-) P.S. Dáda Patrasová... to není můj styl :-)
neregistrovaný "Tom69"
26. 11. 2005 16:27
To je zajímavý, Renault pořád rozdává horem dolem, ale .....
To je zajímavé, že Renault pořád rozdává horem dolem, ale postarat se o jedno problémové auto nedokáže. Trochu zvláštní obchodní politika.
Asi ví co dělá.

[odkaz]

:-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 20:16
socka GTI
Ježiš, ty ještě žiješ? Že ty ses ještě od toho monitoru nezvedl? Na slevy máš hloupej názor, Češi na slevy slyší. Mě dali na Murano slevu 50000Kč a k tomu zimní gumy. Paráda! A nevím proč komentuješ Renaulty, dyť ty tvoje Golfy by se beze slev od samýho začátku neprodávaly. VWfile jeden nemocnej. 8-s
Rozbalit vlákno
8
26. 11. 2005 20:46
Re: socka GTI
Pokud jsi nezkousl ten nedávnej debakl, kterej sis přivolal sám svou omezeností, tak se přes něj přenes poměrně elegantněji. Vyrovnanej člověk si to s druhým rozdá, boj skončí a je pročištěnej vzduch. Srabi, snažiči a podobná havěť číhaj nenávistně za bukem a zkouší plivat ze zálohy... I to je životní postoj... P.S. mám tu zase vypsat ty tvoje nesmysly a skrytý touhy co nám tu píšeš. Myslím tím to, že např. kupuješ každej kvartál nový auto... a že to vadí tvejm rodičům >:D To se ti tenkrát moc povedlo... to ti tu věřil i vrátnej >:D
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 21:44
Re: GTI co živoří
GTI, až budeš vydělávat hodně peněz, tak si taky budeš moc kupovat co budeš chtít. Nevím jak ti to dokázat, dyť se mě bojíš, jsi jen pisálek, možná ti nebylo ani osmnáct, možná si v důchodu, prostě jsi jen anonymní trapný GTI. Myslím, že štveš víc lidí, než já.
26. 11. 2005 21:49
Re: GTI co živoří
No, není mou ambicí štvát lidi, ale souhlasím, že tebe občas štvu... :-) ovšem, můžeš si za to sám. Vždycky si tak nějak bezhlavě na to nabíháš... opájíš nás tu svejma velkejma autama a velkejma výdělkama... tak mě napadá, co máš ještě velkého?... :-)
neregistrovaný "bimbo"
26. 11. 2005 21:57
Re: GTI co živoří
GTI je vopruz.
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 22:05
Re: GTI v říši divů
GTI, nevíš co píšeš. Proč bych si tady na něco hrál, dyť mě nikdo osobně nezná. Ale někomu jsem slíbil, že ho Muranem svezu. Může se ozvat. A Avantime? Ten je v Renault Dispo Praha, vystavenej, prodávám ho. Propadl jsem kouzlu SUV.
26. 11. 2005 22:24
Re: GTI v říši divů
Už minule jsem ti napsal, že máš málo v hlavě a velký touhy. Vidím, že od té doby se toho moc nezměnilo. Tak jo. Zas se brzy ozvi. Jedu Vetřelce... ten je realističtější... doufám, že mě tedy omluvíš...
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 22:29
Re: srandovní GTI
GTI, nevím, jak bych mohl s tak málo v hlavě být tam, kde jsem. Ale o tebe mám obavy. Nehul tu trávu, píšeš pak zcestný kraviny.
26. 11. 2005 23:01
Re: srandovní GTI
Tak tos teď mé rozpoložení špatně odhadl... Když napíši, že máš málo v hlavě a velký touhy... tak věz, že vím co píšu... pár tvejch sci-fi jsem tu už četl, abych si udělal obrys tvýho intelektuálního portrétu :-) Copak to málo v hlavě, to je stav nikoliv vyjímečný, ovšem touhy... ty bys měl držet víc uvnitř. Takhle je devalvuješ. Pamatuji si na tvou, dnes už památnou větu, že chodíš po Praze a sháníš Infiniti FX 35, nebo ( :-) ) 45. Já vím, šviháku... chtěl bys... tolik bys chtěl... a tady je to tak jednoduché... člověk nemusí mít skoro nic... a napíše, že mu měnej sliky na 911 turbo... napíše to tu víckrát... a - představ si - pomalu začíná věřit, že to turbo má opravdu v krabici pod postelí... Šviháku, pro obveselení dobrý, ale je to cesta do pekel. A pokud ne, tak přinejmenším do Bohnic :-) :yes:
neregistrovaný "švihák"
26. 11. 2005 22:25
kosočtverec
Renault má skvělou politiku prodeje, souhlasím, že ne každý servis je dobrý. Nemám s Renaulty vážnější technický problémy, ale vyplatilo se mi jezdit do jednoho jedinýho servisu, kde mě neodbydou, a jsem vždy spokojený. Na Avantime si dokonce zvou odborníka z jinýho servisu. Jen mě mrzí, že moje oblíbená značka oddaluje výrobu SUV. Nissan je pro Renault rozumný spojení, a já tak s Muranem tolik kosočtverci nezahýbám... ;-\
Rozbalit vlákno
51
26. 11. 2005 22:54
Re: kosočtverec
Na jak dlouhý šňůrce ho taháš. Já měl dřevěnýho kačera (Murany tehdy nebyly) a měl jsem ho na dvoumetrový šňůrce :-)
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 00:02
Re: kosočtverec
Ja Ti nevim, GTI, ty tem svejm kecum fakt veris a nebo je pise Tvoje druhy ci treti ja? Asi je chyba nejen na prijimaci, ale i na vysilaci, to neres... Proste Ty jsi Salamoun krizenej se Supermanem a vsichni ostatni jsou proste podlidi, vid...
neregistrovaný "švihák"
27. 11. 2005 08:00
Re: M3 díky
Kluci, GTI ze mě dělá lháře, potřebuju někoho, s kým se setkám, kdo to dosvědčí. Za odměnu mu půjčím Murano, a podle přání i Avantime a Vel Satis. Nemám touhu to dokazovat právě GTImu, ale je mi to blbý vůči vám ostatním. Na nic si nehraju, prostě mám rád něčím vyjímečný vozy. FX jsem nekoupil, protože je na tom stejně jako USA verze Murana- horší brzdy, podvozek atd.
neregistrovaný "suetin"
27. 11. 2005 08:25
Re: M3 díky
Měli by jste se léčit oba dva...né to by stálo moc peněz daňových poplatníků. Sejděte se a dejte si do huby, to bude rychlejší a efekt bude stejný. S pozdravem
27. 11. 2005 09:12
Re: M3 díky
>:D Dobrej návrh... >:D ale za to mi švihák nestojí >:D Má to těžké zejména se sebou... Já jsem jen občasný přispěvatel na auto.cz, a přiznám se, že narozdíl ad něho už kačera na provázku za sebou dávno netahám. Ten kdo kačera přizná má můj obdiv. Šašky toleruji jen proto, že občas pobaví... bohužel pro ně, na vlastní úkor. P.S. Rvu se zásadně pouze za zásadní věci... mezi ně švihákovo kačery nepočítám ;-) :-) >:D :yes:
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 09:53
Re: M3 díky
GTI, Ty jsi teda fakt drsnej kluk, to Ti teda povim, takhle to vsem a vzdycky nandavat, to se jen tak nevidi, pokud se nepletu, vyrostl jsi asi na 3,5 metru vysky a asi 500 kg svalovy hmoty po tom, co Te nechali udelat recenzi na GTI, jez byla opravdu pekne ctiva, ale odborny obsah by se dal shrnout cca na tri radky. Pokud v sobe mas zastuzenyho spisovatele, pis pohadky nebo sbirky basni, to by Ti mohlo jit... Taky by ses uz pomalu mnohl naucit snaset i to, kdyz ma nekdo lepsi auto nez Ty a ze jsou i jiny dobry znacky a krome ty nemecky sra.ky. To by bylo pro Tebe ale asi az prilis dospele a to od Tebe necekam....
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 11. 2005 10:05
Re: M3 díky
Pokud se do toho můžu vložit, tak já klidně GTImu dosvědčím, že tím "pichlavým nesnesitelným staříkem" byl dávno před testem redakčního GTI, prostě od doby co píše na auto.cz je stále stejný. To spíš pár zakomplexovanců to, že něco testoval a oni ne, nemůže zkousnout a předhazuje mu to stále dokola. A tyhle věčné potyčky, prostě legrace číst. Takže GTI rulezz ( >:-[] )
27. 11. 2005 10:09
Re: M3 díky
Tesám si to do žuly >:D :yes:
27. 11. 2005 10:08
Re: M3 díky
Nepopírám, že jsem drsnej... občas... občas umím být u něžnej. Ovšem na typy jako je švihák platí jen drsnost... P.S. nepiš ty nesmysly o váze o getei a o tom, že mi vadí Murano... to snad nelze ani myslet váženě, emtři. :yes:
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 14:18
Re: Kačer není jen na Kačerově
Já se teda přiznám, že kačera mám. Jen to tahání... nechávám na jiné ;-) >:-[] :yes: Té s kačenkou. Aby kačerovi nebylo smutno ;-)
27. 11. 2005 18:44
Re: Kačer není jen na Kačerově
>:D Doufám, že je jeden kačer na jednu kačenku ;-) >:D :yes: P.S. Opatrně :-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 19:21
Re: Kačer není jen na Kačerově
Neboj, už jsem přezul na zimní gumy >:D
27. 11. 2005 19:44
Re: Kačer není jen na Kačerově
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 09:55
Re: Kačer není jen na Kačerově
Neni zac, ja se Te nezastaval, ale vyjadroval svuj nazor....Kdyztak tu vymenu muzeme domluvit nekdy na leden, mam objednanou novou Lagunu a budu ji mit prvni tyden v lednu...jo a kdybych si mohl vybrat, bral bych ten avantime! Mas nejaky odkaz na netu, kde ho uvidim? (prodavas ho, ne?)
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 21:07
Re: Kačer není jen na Kačerově
Od nekoho s nickem M3 bych necekal, ze bude psat o nemeckych srack...
:-O Pokud ovsem neprodavas diskety a nesplet sis ten nazev s 3M >:-[] :no: Jinak si tu klidne vy dva bohaci notujte, jak si kupujete renaulty...chachachachachacha
27. 11. 2005 21:23
Re: Kačer není jen na Kačerově
Tak to je dokonalé >:D :yes:
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 21:36
Re: Kačer není jen na Kačerově
No, asi jsem precenil schopnosti mistnich prispevovatelu, ale doufal jsem, ze je asi jasne, ze kdybych byl spokojen s kvalitou, tak bych M3 nevymenil za Lagunu, ale protoze me to auto (uz nekolikate nemecke v rade) zklamalo, hledam jinde... Je mi celkem jedno v cem jezdi "vetsina uspesnych", ale kazdy ma jine pozadavky na vzhled, vlastnosti, cenu atd., proto je i konkurence a moznost vyberu z ruznych znacek. Ja netrpim na to, abych mohl rikat a ukazovat, ze kdyz jezdim v premiove znacce, ze jsem asi uspesny, ale ve skrytu duse byt nastvany z toho auta... Kdyz uz zpochybnujes moji uspesnost a odsuzujes me za to, jakym autem budu jezdit, pak nechapu, proc hajis GTI, kdyz on je uplne jiny a tohle vubec neuznava??? No nic, kluci, kupte si indulonu a notujte si a pochlebujte si navzajem....
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 21:51
Re: Kačer není jen na Kačerově
Je fakt, ze 10 let stara emtrojka sesita ze dvou/tri kusu a dotazena zvenku za 20 tis na JCDecku, ti asi kvalitou nevyhovuje >:-[] To je duvod koupit si novou Lagunu ;-) Ne, vazne. Pokud si kupujes novy Renault namisto 10 let stareho auta jakekoliv (i premiove) znacky, tak to ocenuji, uz jen z hlediska bezpecnosti. ;-)
Ale tvrdit, ze jsem bohaty a kupuji si Renaulty :-O
1)Zbohatnul jsi ve sportce a nikdy jsi v nicem lepsim nez kosoctverci nejel 2)Tva definice pojmu "bohaty" se asi zasadne lisi od me(a obecne)
3)Kecas, protoze ji koupis na uver se splatnosti asi 25let a splatkou jiz od 99,-mesicne >:D
Podivej se na movie Wall street (s Douglasem) a tam to najdes...
"ja tady nemluvim o chlapkovi, co lita v business class a mysli si, ze je bohatej...ja mluvim o chlapkovi, co lita vlastnim tryskacem!" :-!
Tak uz ti to docvaklo? ;-)
27. 11. 2005 21:56
Re: Kačer není jen na Kačerově
Mně jo... už dávno... ;-) :yes: P.S. cením analýzu, respektive anamnézu :yes:
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 21:59
Re: Kačer není jen na Kačerově
;-) :yes:
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 22:05
Re: Kačer není jen na Kačerově
Jen pro info M3 E-46 2001, ale to neres, je to fakt poruchova sracka. Kupoval jsem ji v Cechach. Lagunu kupuju proto, ze najezdim rocne cca 80 tisic km a VW i Audi nabizeji zaruku max. 3 roky NEBO 100.000 km, podle toho, co nastane driv, takze pro me zaruka cca 1 a 1/4 roku, u Renaultu sice za priplatek (ale fakt drobny) zaruka 4 roky bez omezeni pocku ujetych km. Oproti BMW pri tom poctu km nesrovnatelne pohodli, vyrazne vyssi bezpecnost atd. Hodlam to auto ojet cca 4 roky a pak ho nechat jako druhe auto do rodiny pro manzelku a deti, diky tomu, ze je to max. bezpecne auto, nebudu se bat s tim nechat jezdit rodinu. Navic diky soucasne akci Laguna se slevou 22% vychazi v dane vybave opravdu o min. 200 tis. Kc levneji nez VW Passat a me ta image za ty prachy nestoji, navic na VW nikdo z mych znamych posledni dobou moc chvalu nepeje (kvalita silne kolisava a spise s klesajici tendenci, pristup servisu spatny a motory 2,0 TDi taky nejsou zcela idealni a bez problemu). Pri tech najezdech km chci bezpeci, pohodli a luxus, a to proste laguna splnuje. howk. P.S. Takhle si predstavuju spravnou diskuzi o autech - nazor + argumenty a hotovo, proste aspon jakys takys pokus o objektivni nazory a hodnoceni.
27. 11. 2005 22:16
Re: Kačer není jen na Kačerově
Aha... tak přejít z M3 úvahou přes Apoštola TDI k Laguně... to tu ještě nebylo. Tohle poslat do Států, más Huga ze nejlepší sci-fi za rok 2005. P.S. Mlčení jehňátek hadr :-)
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:22
Re: Kačer není jen na Kačerově
:yes: To je rozptyl jak z brokovnice >:D
27. 11. 2005 22:31
Re: Kačer není jen na Kačerově
:-) Ač prý VWmilec, jsem lehce dotčen... měl jsem totiž možnost jet tu M3 asi třičtvrtě hodiny... Snad nic jiného na mne neudělalo takový dojem, jako tohle auto... dokonalej predátor... měl na víc, než já... na mnohem víc :-) Ale jak vidím, tak přeskočit z M3 do Laguny diesel ( >:-[] ) je možné i bez lobotomie... >:D
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:42
Re: Kačer není jen na Kačerově
souhlas, m3 je super kára a souhlas, ani já na ni nemám... ostatně, ani si netroufám, možná jsem srabík
27. 11. 2005 22:51
Re: Kačer není jen na Kačerově
Řekl bych (v kontextu k diskuzi), že srabík spíš je ten, co po nocích o M3 sní a na webu se prostituuje jako její vlastník ;-) To je daň některých za právo na myšlénky. No, myšlénky, spíše na svobodné uvažování.
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:57
Re: Kačer není jen na Kačerově
nikdy nehodnotím druhé a ani je neodsuzuji... zažil jsem už spoustu hloupých a majetných a spoustu chytrých nemajetných, ale zažil jsem samozřejmě i lidi namíchané zcela konzistentně, tedy chytré a majetné. ty mám ostatně nejraději...
27. 11. 2005 23:18
Re: Kačer není jen na Kačerově
Jistě, souhlas... Tady ovšem na jemné nuance není prostor... tady... to je džungle... bez mačety ti nedaj šanci :-) ;-) :yes: Ale popravdě musím napsat, že až na pár vyjímek je tu parádní klub. :yes:
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:43
Re: Kačer není jen na Kačerově
Jasny. :yes: Ja az tak sportovni auto vlastnit nemusim, ale taky jsem v nem jel, taky na mne udelalo veeelky dojem a taky melo rozhodne na vic nez ja...
No nic, kdyz nekdo, kdo chce Lagunu, ma nick M3....tak podle toho pomeru si asi zmenim nick na Flying Spur >:D
27. 11. 2005 22:47
Re: Kačer není jen na Kačerově
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "M3"
28. 11. 2005 07:42
Re: Kačer není jen na Kačerově
na to se snad da jedine pouzit uryvek z jedne zname detske rikacky "ubozatko co je Ti, ze nemuzes skakati...." Kdo neveri at tam bezi. Nemam potrebu prokazovat, ze vlastnim M3, ale asi zde plati podle sebe soudim Tebe, ze kdyz nekdo rika, ze ma Passata B6, tak jezdi v Golfu I....
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 21:56
Re: Kačer není jen na Kačerově
A jeste neco. Pokud mne zlame BMW, pujdu jako "bohaty" do MB nebo AUDI nebo kdyz chci neco "jineho", tak do SAABU, Jaguaru, Volva, AR...
Myslim, ze jich je na vyber dost. :yes:
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 22:11
Re: Kačer není jen na Kačerově
Jenze Ty porad prosazujes prokazovani sve uspesnosti podle znacky (sracky).... To Te GTI asi brzo sejme, to on bytostne nesnasi, rytirsky zde prosazuje rovnost az uz jezdis v BMW nebo v Trabi, nebo snad ne??? >:-[]
27. 11. 2005 22:18
Re: Kačer není jen na Kačerově
To je tvůj klam, že bohatí se prosazují podle své značky... pro ně je zcela přirozené jezdit v takových vozech... Přece tu nebudeme porovnávat M3 s Lagunou... tohle se těžko tráví :-)
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:26
Re: Kačer není jen na Kačerově
Je to uplne jinak...Nikdy jsem netvrdil, ze ten, kdo jezdi v premiovce, je lepsi clovek! Da se vsak ocekavat, ze je uspesny! Nemuzeme prece tvrdit, ze vsichni jsou tunelari ;-)
Naopak, ten, kdo jezdi v renaultech, neni horsi clovek! Da se vsak ocekavat, ze strasne keca, kdyz tvrdi ze je bohaty! >:-[]
neregistrovaný "M3"
28. 11. 2005 07:28
Re: Kačer není jen na Kačerově
Aha, takze ten, kdo jezdi v nejsockoidnejsim Passatu v benzinu je nam tom logicky lip nez ten, kdo ma Lagunu v plny nalozi? No vidis, to me nenapadlo. Tve myslenky jsou opravdu genialni... >:D
neregistrovaný "lowkick"
28. 11. 2005 09:43
Re: Kačer není jen na Kačerově
AHA...Tk ty dokonce ani nevis, co je to premiova znacka! :-O
No, tak nic no...Ahoj :no:
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:31
Re: Kačer není jen na Kačerově
nejsem teda bohatý, takže moje replika nejspíše nebude považována za velekvalitní (ovšem to je jedno, jak jsem totiž pochopil, ani ty nepatříš mezi bohaté), ale tohle je vskutku prapodivná logika... pokud to vůbec nějakou logiku má
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:36
Re: Kačer není jen na Kačerově
Mas pravdu, ja se za "bohateho" nepovazuji. ;-) Jinak bych vyse nepsal to co tam je, ze? :-) Ale bud v klidu, jezdim v premiovkach a dokud na ne budu mit, budu vybirat jen mezi nimi. ;-)
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:39
Re: Kačer není jen na Kačerově
ok, proti tomu já nic nemám. stejně jako nemám nic proti uvedeným i neuvedeným značkám... jezdi v čem chceš, dokud na to budeš mít. jen nerozumím logice, že bohatý člověk "musí" vybírat jen mezi prémiovými značkami. ale třeba je to tím, že mezi ně nepatřím...
27. 11. 2005 22:44
Re: Kačer není jen na Kačerově
Není nepředstavitelné jezdit v tom výborném... když na to máš. To, že většina jezdí jen v tom na co má, neznamená, že nejsou i jiní... Pokud jsi sledoval diskuzi... byla jen o tom, že někdo lítá v M3 a mění ji za Lagunu... dobrej fór :-) Ty to teď necháváš ujíždět k filosofii bohatejch... těžké téma.
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:50
Re: Kačer není jen na Kačerově
můžu považovat skutečnost, že někdo mění M3 za Lagunu jako dobrej for, ale nemusím... stějně tak, když vidím, jak leoš mareš mění sporťáka za suv...
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:54
Re: Kačer není jen na Kačerově
No, ono kdyz je tim SUV Cayenne Turbo, tak ta M3 zacina mit lehky problem. >:-[]
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:51
Re: Kačer není jen na Kačerově
Ja to vidim takhle:
1)Mit penize znamena nemit moc casu.
2)Nemit moc casu znamena vyhnout se systemu pokus/omyl pri koupi auta.
3)Koupit premiovku znamena vsadit na jistotu.
Rozumej jistotu, ze ...design je kvalitni, auto je bezpecne a funkcni, a jaksi navic, ze te reprezentuje. ;-)
Podle toho, kterou z vyse uvedenych jistot preferujes, vybiras znacku,ale rozdily jsou minimalni.
Nebo si myslis, ze nejlepsi svetovi designeri pracuji u SsangYongu? :-O
27. 11. 2005 22:57
Re: Kačer není jen na Kačerově
:-) Podepisuju :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 23:06
Re: Kačer není jen na Kačerově
tady není žádný rozpor, souhlasím. ovšem nelze generalizovat. zevšeobecňování má totiž řadu vad. tzn. ano, téměř sto procent lidí to opravdu řeší takto, ale...
27. 11. 2005 22:39
Re: Kačer není jen na Kačerově
Co to? :-| ... :-) problém formulovat srozumitelně myšlénku? Tajemný nick... Zorro... mstitel... :-) Přečti si kolegu pořádně, možná to pak pochopíš.
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:41
Re: Kačer není jen na Kačerově
klid, já na nikoho neútočím. jen se podivuji. a čemu přesně není rozumět?
27. 11. 2005 22:56
Re: Kačer není jen na Kačerově
Nějak jsem se v tvé větě topil... už se orientuji... Měls těžkej nástup :-)
neregistrovaný "Octavia rulez;)"
29. 11. 2005 18:46
Re: Kačer není jen na Kačerově
Když přivezli Laguny do prodejny, tak 4 z 5 benzinových prostě v zimě nenatočili. Stačí nebo chcete více pikantních detailů :no: GTI jsi classic :yes: PS: Pokud se spokojíte s nedostatky, budete určitě spokojení majitelé >:D
27. 11. 2005 10:03
Re: Kačer není jen na Kačerově
:-) Nemusíš si kvůli mě zřizovat půjčovnu aut. Půjč si spíš někde jinej mozek :-)
27. 11. 2005 09:25
ŠVIHÁKU
ty nejen, že sháníš po Praze Infi FX 35 nebo 45, prodáváš Velsátní auta, který olítáváš 250kou a volant při tom držíš v jedný ruce, a současně proháníš Murano po louce u vás na vsi, jak jsi napsal, ty nemáš jasno ani v základních životních postojích. Dokážeš-li napsat úvahy, typu, až bude někdo (já) vydělávat jako ty.... no, tak tos zatím moc pětitisícovek do ruličky nesmotal :-) Víš, je to v životě těžké. Pokud člověk nezvládá realitu. A ty jí nezvládáš evidentně. Vezmi si příspěvky nahoře. Zničeho nic se do mne začneš navážet. Proč? Máš problém? Se mnou? Kam chodíš na ty názory o tom, že jsem socka. Co to je - socka? Jsou nás miliony, šviháku, co nerozhazujem miliony, ale nestydíme se za to, a narozdíl od tebe umíme žít. A tohle umění se neprodává nikde... Tak se laskavě zklidni... hledej tu správnou životní cestu a hlavně, hlavně tu ze sebe nedělej šviháka s milionama ve slipech... to bych ti musel občas nastavit zrcadlo, a že to není vůbec těžké. A na závěr ti popíši tvůj základní životní problém - málo v hlavě, šviháku. Píši to sice veřejně, ale jen pro tebe. Mám dobrej odhad, co ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 12:27
Re: ŠVIHÁKU
Ten Tvuj slovni prujem se fakt neda cist.... Mam pocit, ze Ti musi byt nejmene 1542 let, protoze jsi pobral vsechnu moudrost sveta, Ty jediny vis vse a to jeste ze vsech nejlip, Ty jediny jsi cisty jak lilie, Ty jediny mas pravdu, Jsi proste jedinecny.........proste vsichni jsou blazni, jen Ty jsi letadlo, vid? >:D Zdaleka tady nectu vsechny a vzdycky, ale pokud vim, tak jsi nikdy neprozradil, cim jezdis, to se za to tak stydis nebo se bojis, ze by Ti to vsichni zavideli a chteli ukrast? Treba bych pak pochopil lip (a treba nejen ja) Tvoji zavist a zast vuci vsem kteri nejezdi ve S 120 L.....
27. 11. 2005 18:42
Re: ŠVIHÁKU
Zdá se mi podivné, že zrovna tady by se měli přispěvatelé posuzovat podle toho čím jezdí :no: To si to představuješ tak, že pokud jezdím v Infiniti, budu tu za borce a pokud třeba ve Fabii tak budu zatracenej?... :no: Tak tohle mé vidění světa není... :no: P.S. nezdá se ti, že tady spíše sdělujeme názory na auta... že vyměňujeme zkušenosti... to jen okraj... ti nevyrovnaní šviháci mají potřebu se zviditelňovat velkými výdělky a velkými auty. Já si tady vážím každého příspěvku, který je psán upřímně a je mi jedno, jestli autor má astona nebo gastona. Přemějšlej trochu do hloubky emtři.
neregistrovaný "M3"
27. 11. 2005 20:46
Re: ŠVIHÁKU
To ja na rozdil od Tebe prave premyslim. Evidentne jsi hotovej z toho (a drsnej vuci tomu), kdo nejezdi trabantem, tak z toho mas asi evidentne nejaky mindrak a co se diskuze o autech tyka, zrovna Ty mas vzdy ze tri set slov asi dve o autech a zbytek jsou Tvy "fylozoficky" reci. Pokud uz se nahodou spletes a napises neco konkretniho o autech, vzdycky je to kritika, pokud nejde o jeden koncern, ktery uz ale davno neni to, co byval...........vis co nabizeji jehovisti za casopis, ne? "PROBUDTE SE" >:-[]
27. 11. 2005 20:51
Re: ŠVIHÁKU
Tak to mne asi emtři málo čteš... učinit si na základě mých příspěvků závěr, že mi vadí člověk, který nejezdí v Trabantu... no, to těžko obhájíš. P.S. cos vyčetl ze svého oblíbeného časopisu je mi jedno, ale když už mne chceš kritizovat, buď alespoň realistický.
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 21:14
Re: ŠVIHÁKU
Uz se s tema milionarema, co jezdi v renaultech a nissanech >:D , nezahazuj. Takovi za to nestoji. Nic proti znackam jako takovym i kdyz ja osobne je nemusim. ALE vetsina uspesnych a tedy i "bohatych" lidi, co znam, jezdi ve vozech ale uplne jinych znacek. ;-)
27. 11. 2005 21:22
Re: ŠVIHÁKU
Dobrá trefa :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:36
Re: ŠVIHÁKU
já bych jen poznamenal, že ty, co znám já (ne všechny osobně), moc nejezdí... nemyslím tím, že necestují, ale že se při cestách příliš země nedotýkají...
27. 11. 2005 22:40
Re: ŠVIHÁKU
Myslíš jako, že z letiště šlapou po svejch... tak to by mě zajímalo, který znáš? >:D
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:42
Re: ŠVIHÁKU
ty, co znám já, se nechávají vozit... nemají moc času točit volantem
27. 11. 2005 22:45
Re: ŠVIHÁKU
Pokud maj vztah k autům, věř, že něco určitě parkujou ve svý garáži. Laguny to nejsou.
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 22:47
Re: ŠVIHÁKU
ok, ty se chceš hádat a já ne. já souhlasím s tím, že to nejsou laguny. v téměř sto procentech...
27. 11. 2005 22:54
Re: ŠVIHÁKU
Hádat se nechci. Do té doby, než sem k diskuzi vlezl Lowkick a teď ty, jsem si připadal jak ve večerníčku.
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:58
Re: ŠVIHÁKU
o tom letani jsem to naznacil asi tak pred 20 prispevky... ;-)
ale pravdu ma GTI, kazdemu, kdo ma rad autaky, se hodi alepson Porsche na vikendy ;-)
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 23:10
Re: ŠVIHÁKU
fajn, myslím, že tohle téma už jsme vyčerpali beze zbytku a začínáme se opakovat...
27. 11. 2005 23:14
Re: ŠVIHÁKU
Zejtra nás čeká pernej den >:D Nové články, nové myšlénky, novej napalm >:D :yes:
neregistrovaný "mistr kambaly"
27. 11. 2005 23:20
Re: ŠVIHÁKU
perný den, to je vážně přesný... tak dobrou a zítra nanovo
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 23:20
Re: ŠVIHÁKU
No ano, za par hodin zacina novy tyden novych velkych prilezitosti, ktere cekaji na kazdeho. ;-) Chce to jen pohnout prde.. a hlavne mozkem, necekat, ze te spasi paparoubek a trochu riskovat. Opustit jistotu 12 nasobku pravidelneho platu za rok a zkusit to vydelat za mesic nebo za den nebo za hodinu... ;-)
Nastesti spousta takovych lidi zije i v CR a proto se prodavaji premiovky stale vic :-)
Pamatuj, ze existuje jedina omluva...spatne zdravi. :-(
Vse ostatni je jen tvoje vlastni lenost. ;-\
Nebojte se , nechci fusovat do remesla GTImu. ;-)
ALE volby se blizi a ja se nechci nadobro stehovat z ceske kotliny, i kdyz v Kanade je moc hezka priroda. Tak Cesi, pracujte na sobe!!! ;-)
neregistrovaný "mistr kambaly"
28. 11. 2005 14:18
Re: ŠVIHÁKU
nerozumím, to je na mne? pakliže ano, pak věz, že opravdu nemám zapotřebí čekat, že mne spasí "plnou parou back"...
neregistrovaný "lowkick"
28. 11. 2005 19:12
Re: ŠVIHÁKU
to je dobre :yes: to rozhodne nebylo urceno nikomu konkretnimu ;-)
neregistrovaný "lowkick"
27. 11. 2005 22:56
Re: ŠVIHÁKU
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Egon"
28. 11. 2005 15:53
Re: ŠVIHÁKU
Takové trhání vlasů už tady dlouho nebylo.Myslím že GTI už tady píše své přízpěvky dost dlouho,aby je každý pochopil a pokud je někdo nechápe tak,ať je nečte.Hlavně ať z diskuze o autech nejsou zamindrákované kecy. >:-[]
neregistrovaný "Tom69"
27. 11. 2005 23:37
<a href="http://renault.kvalitne.cz/" target="_blank">[odkaz
Panové škoda, že nemám podobné starosti i já. Ale ta vase prestrelka se mi vazne libila >:D Asi zmenim styl komunikace s Renault CR :-!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "loula"
28. 11. 2005 09:31
Re: <a href="http://renault.kvalitne.cz/" target="_blank">[o
tom69,chápu že asi máš nějaký problém,ale nechápu proč musíš pořád dokola spamovat všechna fora o autech které v česku existují.už mě to vážně nebaví pořad dokola číst to tvoje brečení. :no: :no: :no:
neregistrovaný "Tom69"
28. 11. 2005 09:43
Re: <a href="http://renault.kvalitne.cz/" target="_blank">[o
loula: sorry ale pouze jsem komentoval, jak se panove postuchuji. A to ze pouzivam jako podpis odkaz na moji straku snad proboha neni spam. To bych pochopil, kdyby byl vlozen prispevek ve zneni.

LIDI POMOC RENAULT ME UBLIZUJE, NIC JINEHO NECTETE NEZ MOJE STRANKY A PROSIM HODNE ME LITUJTE. vIDIS TAM SNAD NECO PODOBNEHo ?

Doufam, ze pochopis co jsem mel na mysli. PS: Nemam rozpocet jako Renault na PR akce, takze omluv moji iniciativu, jak jsi si jiste vsimnul, muj prispevek byl v clanku o Renault a ne treba o BMW. Tam uz bych to bral jako spam i ja. ;-\
neregistrovaný "švihák"
29. 11. 2005 16:01
M3
M3, na www.renaultclub.cz je pod 14.sraz- foto- několik obrázků mýho Avantimu. Je tam jediný. A v diskuse- inzerci je na prodej. Je tam popsáno vše o jeho výbavě. GTI je ňouma, vůbec ho nevnímám, ten má jinej svět, je nesvéprávnej závistivec. Na prodej bude i Vel Satis 2,2 dCi, do Murana jsem se zbláznil, prostě už nic než SUV! Jinak toho Avantima můžeš vidět na vlastní oči v Renault Auto Dispo Praha Bráník, je tam vystavenej, tam ti ho předvedou a stejně odkážou na mě. Vím, že ani tohle bezvýznamný GTI nepřesvědčí, ale ten by nevěřil ani kdybych ho Muranem přejel. A rád bych to udělal...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ada"
30. 11. 2005 22:11
Re: M3
Pro me je ten, kdo jezdi v drazsim Renaultu jen bud prihraty hosan, nebo nahle a nezaslouzene zbohatla socka. A velky satis je uz opravdu jen auto pro uchyly. I kdyz - asi v nem jezdi i zastupci firmy Renault a dokonce jsem v tom videl jednoho architekta. I kdyz - kdyz se nad tim zamyslim - vypada to, ze nepochybne ti lide patrili do jedne z tech dvou kategorii uvedenych vyse. Pokud mi prijede potencialni obchodni partner Renaultem, predem vim ze spolu zadny obchod neuzavreme.
neregistrovaný "lowkick"
30. 11. 2005 23:02
Re: M3
:yes: :yes: :yes: Presne ;-)
neregistrovaný "Octavia rulez"
30. 11. 2005 23:35
Re: M3
Můj gay kámoš jezdí ve Scénikovi ve zlatý metalíze, a že mu to sluší ;-) Jenom těch starostí a návštěv v servisu, příště to bude Toyota :yes: